
ההזמנה הייתה נוחה והשעון הגיע מהר, אבל... בתוך שלושה חודשים השעון התקלקל. התקשרתי לאיציק (עברו כמה ימים עד שענה בטלפון) והוא ביקש שאשלח לו את השעון בדואר. שלחתי בדואר רשום, כולל העתק של תעודת האחריות. אני יודעת שהחבילה נמסרה כי קיבלתי אישור מסירה מהדואר. כעבור חודש וחצי - עדיין אין סימן לשעון ולאיציק. לא עונים בטלפון וכשענה לי פעם אחת אמר שיגיע למעבדה למחרת ויבדוק. כמובן, לא חזר אליי ושוב לא עונה בטלפון. בקיצור, הכסף הלך לפח.
הלקוחה צודקת בכל האמור לעיל.הכסף לא הלך לפח והסכום של 125 שקלים בתוספת עלות דואר רשום יישלח כבר מחר.























