
הזמנתי מחסן כתר. עברו ארבעה ימים ואז קיבלתי הודעה שהמחסן לא נמצא במלאי. סתם בזבזתי זמן שבו מתעכב לי המחסן שאני זקוק לו - עדיין המחסן מופיע שם ברשימת התוצאות - לא טרחו להוריד אותו.

הזמנתי מחסן כתר. עברו ארבעה ימים ואז קיבלתי הודעה שהמחסן לא נמצא במלאי. סתם בזבזתי זמן שבו מתעכב לי המחסן שאני זקוק לו - עדיין המחסן מופיע שם ברשימת התוצאות - לא טרחו להוריד אותו.

קניתי בחנות מקדחים, חלקם נמסרו לי במקום יחד עם עוד מוצרים. אחרים לא היו במלאי ואמרו לי שיזמינו, אבל צריך לשלם מראש. שילמתי מראש, קיבלתי חשבונית והמתנתי. לאחר שלא יצרו קשר, ראיתי בחשבונית שבכלל לא מילאו טלפון. התקשרתי ושאלתי מה עם המקדחים ואחד המנהלים (עדיאל) אמר שמישהו הגיע והזדהה בשמי ולקח אותם. אמרתי לו שזה שטויות והוא אמר שיזמין שוב מהיבואן. הפעם רשמו את הטלפון שלי. המתנתי והמתנתי (כמה שבועות). אף אחד לא מתקשר. התקשרתי אני ואמרו לי שאין ליבואן במלאי (מדובר באיזה 4-5 מידות של מקדחים די גנריים של Bosch, שום דבר מיוחד). אחרי כמה זמן הגעתי לחנות ואח של עדיאל רצה להזמין לי אותם שוב, ואז עדיאל התערב ואמר 'תבטל לו את ההזמנה'. אמר שכמעט בטוח שמישהו בא ולקח את המקדחים שהזמנתי, אבל 'לפנים משורת הדין' הוא יחזיר לי את הכסף. כשאמרתי לו שלא עבדו בצורה מסודרת (בלי טופס הזמנה שיש למסור ואז לקבל את המקדחים), אמר שהם "עובדים על אמינות". כנראה שזו לא שיטה טובה אני קונה המון דברים, בכל מיני מקומות. זו חוויית הקניה הגרועה ביותר שהיתה לי בשנים האחרונות: 1. לא כתבו בחשבונית מה נמסר ומה לא. הכל היה "מהזכרון". 2. לא כתבו בכלל שזו הזמנה. כאילו קיבלתי את הדברים במקום. 3. לא כתבו את הטלפון שלי כדי להודיע לי על התקדמות 4. גם אחרי שכתבו את הטלפון, לא התקשרו להודיע לי שום דבר (גם שלא במלאי) 5. משכו זמן. חיכיתי כמה חודשים למקדחים שלא הגיעו ובסוף ביטלו מיוזמתם 6. לא מאמין שלא היה ליבואן (לדיקו יבואן Bosch) את המקדחים במשך כמה חודשים 7. האשימו אותי בגניבה בצורה מאוד מגעילה, ללא שום בסיס

הזמנתי דרך החנות מברגה של dewalt ביום שישי בשעה 11 וקבלתי את פרטי ההזמנה לאימייל. בשעה 16 קבלתי לאימייל הודעה שההזמנה מבוטלת ללא ציון סיבה. התקשרתי ביום ראשון בבוקר והנציגה שענתה ציינה שהמוצר לא במלאי. כששאלתי למה לא עדכנו טלפונית, ציינה כי לא הספיקו בגלל ששומרים שבת. אז שאלתי אותה למה ישר ביטלתם ולא ניסיתם לדבר איתי ביום ראשון. אמרה שאני צודק וזהו. היא לא ניסתה בכלל לפתור את הבעיה. אגב, באתר המוצר עדיין מופיע וזמן האספקה המובטח הוא עד 6 ימי עסקים.

רכשתי כלי עבודה באופן מקוון והתקשרתי לשאול איך אני מקבל אותו. ענתה לי מזכירה בצורה מכוערת והעבירה אותי אל מנהל החנות שענה לי בצורה עוד יותר מכוערת. הערתי לו בנימוס והוא ענה: "אני מבטל לך את ההזמנה. תקנה אצל מישהו אחר." וניתק. חנות שאני לא ממליץ להיכנס אליה.

הזמנתי מבסט-טולס כיסוי לגרילי COLEMAN עם ציפוי PVC. לפי התיאור והתמונה והמחיר באתר הייתי בטוחה שזה המוצר שאני רוצה להזמין. קיבלתי כיסוי COLEMAN בסיסי ללא ציפוי PVC שמוכרים בכל מקום אחר 100₪ פחות. סיכמתי בטלפון עם בסט-טולס שאני אשלח את המוצר בחזרה ואקבל החזר. שלחתי את המוצר בדואר רשום עם מעקב. אף אחד מבסט-טולס לא רצה ללכת לסניף הדואר ולקחת את המוצר ששלחתי. התקשרתי אליהם והם אמרו שיאסו מאמץ לאסוף את המוצר אבל בוסוף המוצר חזר אלי כמובן ללא החזר. אל תקנו בחנות זו, זאת לא חנות אמינה!

לאחר בירור עם החנות התברר לי שהם עשו מעל ומעבר ע"מ לספק לי את המוצר שהזמנתי. מקור הטעות היה שהמשלוח עוקב אצל השליח ולכן נאמר לי מה שנאמר. החנות הראתה שהיא אמינה ועושה הכל כדי שאהיה מרוצה.

שרות מעל הכל קיבלנו את היעוץ המיקצועי ביותר תצליחו המקום שהכי כייף לקנות בו בארץ

וואוו איזה חנות! איזה שירות! והמחירים הכי זולים בהתחייבות!!! הלוואי שכל חנות הייתה לומדת לתת שירות כזה לכל לקוח.

רכשתי מסור ג'קסון . שירות מעולה . משלוח מהיר . תודה על השירות . אני בוודאי יקנה שוב אצלכם .

שלום רכשתי מבסט טולס מסור חשמלי דרך האתר ברצוני לציין שלושה עובדות המחיר שלהם היה הכי זול בארץ כבר למחרת המסור היה על משלוח וגם כשהיה בעיה קטנה עם חברת המשלוחים אחד העובדים בשם נתנאל דאג בצורה בלתי רגילה שהמשלוח יגיע באותו יום שירות מדהים ואדיב והכי חשוב זמינים כל היום בטלפון לתת שרות תמשיכו ככה הפכתי להיות לקוח קבוע שלכם יובל

ביצעתי הזמנה ביום חמישי אחה"צ למברגת אימפקט. באותו היום כבר קיבלתי מייל שהמוצר נשלח, הגיע היום ראשון בבוקר. הנק' היחידה "לרעת" החנות היא הבחירה בחברת המשלוחים, השליח לא טרח ליצור קשר אלא השאיר במזכירות הישוב, למרות שיודע שלא אמורים לעשות זאת.

ללא ספק החנות מס 1 שירות והמחירים הכי טובים שיש . דוגמא קטנה הזמנתי 2 סוללות בוש 4 אמפר אצלהם היה הכי זול. לאחר ההזמנה התקשרו אלי מהחנות ואמרו לי שהם שולחים לי סוללות 5 אמפר ללא תוספת מחיר כי ה4 אמפר ניגמר להם במלאי. באמת בסט טולס

מעולה ,אין מילה והנהג של ציטה d2d door2door ששמו אשר סורגיט תודה לך על שירות נפלא, התקשר, בירר ושלח הודעה איפה שם את המוצר ,כל הכבוד ציון 100

עשיתי הזמנה. אחרי כמה דקות התקשרו שהמוצר לא במלאי והציעו לי מוצר דומה באיכות יותר טובה ולמרות שהמחיר שלו קצת יותר גבוה , הציעו לי אותו במחיר של המוצר המקורי שהוזמן.

הזמנתי מפוח נטען DUB184Z בצהריי יום העבודה 28.8 זאת לאחר שהתקשרתי לחנות לוודא שבמלאי אך נאמר לי שחסר. ההזמנה נעשתה עקב משובים טובים באינטרנט ובידיעה שאצטרך להמתין. ב 10:00 בבוקר למחרת כלי העבודה היה אצלי בבית. יופי של השירות! המוצר היה חדש, מוגן ובאריזה חדשה.

שלחתי וואטסאפ אם יש את הכלי במלאי. נאמר לי שכן אז הזמנתי, למחרת פחות מ- 24 שעות אחרי הכלי היה אצלי וכבר עבר חרישה.

קניתי מסור שולחני של מקיטה, קיבלתי ייעוץ טלפוני שהתאים לשימושים שלי וקצת יותר. המוצר נשלח תוך שעה וקיבלתי אותו למחרת עד הבית ללא תשלום נוסף. החבילה כללה עוד קופסת מקדחים וציוד עזר לעבודה עם עץ - זו מתנה שלא הייתה בתוכנית הרכישה. ממליץ על החנות בנושא תמיכה וסיוע מקצועי ובטח על המוצרים האיכותיים. תודה

מומלץ מאוד! שירות אדיב מאוד. הזמנתי קומפרסור של מקיטה יום אחרי קיבלתי אותו. מעבר לזה התקשרו לאחר מספר ימים לדעת שהכל טוב.

שירות מהיר , מקצועי ואדיב הגיע בזמן ויצרו קשר לוודא כי אכן הגיע בזמן ממליץ בחום

פעם ראשונה שרוכש מהם. רכשתי נעלי עבודה, הגיע ממש מהר, מידה וסוג מדויקים. ממליץ מאוד!

המשלוח הגיע תוך יומיים! הכל היה ארוז כמו שצריך לסביעות רצוני ממליץ מאוד שירות מהיר וטוב!

קניתי ביום שלישי חמישי כבר קיבלתי את המוצר ומרוצה זוג תומכים לרכב (בוקים) קניתי 2 זוגות

רכשתי מלחם גז דרמל DL2000 מיד עם ביצוע הרכישה דרך האינטרנט קיבלתי אישור ודיווח על מסירה למשלוח. הפריט הגיע אלי עם שלעח תוך יומיים שרות מעולה ומחיר ללא תחרות...