שלום לכולם . כריגע קיבלתי את ההזמנה שלי . לא רק שהתקשרתי כדי לומר ל-אורן תודה רבה על השרות המצויין שקיבלתי מאז ההזמנה שלי ועד קבלתה מ- דוקטור דיו בכלל ומ-אורן בפרט, אני חייב לכתוב גם כאן חוות דעת טובה והמלצה חמה חמה להזמין אצלם . לא ציפיתי שאקבל עד כדי כך שירות כל כך טוב , חם , ויפה. הזמנתי ראשי דיו למדפסת קנון שלי , קיבלתי מענה מיידי, סגרנו את ההזמנה ואתמול אורן התקשר אלי להודיע לי שאקבל אותה היום , צד מאוד מכובד שאראה לי כמה הם רצינים
ודואגים ללקוחות , ואכן לפני 10 דקות שליח בא אלי הביתה והביא לי את ההזמנה שלי. אורן באמת מגיע לך תודה רבה רבה , כל הכבוד על השרות שלך. ברור שפעם הבא לא אחפש מאיפה לקנות זה כבר סגור איתך !! :) תודה רבה ויום טוב
חברים שקוראים חוות דעת הזו , אל תאססו !! תזמינו ב-דוקטור דיו , לא תצטערו . יום טוב לכולם
דני - אשדוד