
חוויה רעה מאוד. בתאריך 27-1 הזמנתי מזרן בסיס. יום אחרי (פחות מ 24 שעות) החלטתי לבטל. הנציגה שדיברתי איתה רון הבטיחה לי שתזכה אותי בכרטיס אשראי עוד באותו יום. לאחר מספר ימים בהם אני לחוויה רעה מאוד. בתאריך 27-1 הזמנתי מזרן בסיס. יום אחרי (פחות מ 24 שעות) החלטתי לבטל. הנציגה שדיברתי איתה רון הבטיחה לי שתזכה אותי בכרטיס אשראי עוד באותו יום. לאחר מספר ימים בהם אני לא רואה את הזיכוי בפירוט החיובים אלא רק את החיוב יצרתי קשר מספר פעמים וכל הזמן הבטיחו לי שהעניין מסודר ושיהיה חיוב מול זיכוי בחיןב החודשי. כמובן שהגיע יום החיוב בכרטיס האשראי וחייבו אותי בסך 7660 ש"ח שירד לי מהחן בנק. נכון לרגע זה ואחרי אינספור פניות אליהם העניין עדיין לא סודר והם מגלגלים את האחריות אל חברת האשראי.
שלום, אכן הלקוח קנה מאיתנו וביקש לבטל יום לאחר מכן. בעבר הלא רחוק לא היינו מבטלים את העסקאות האלה אלא פשוא היינו מבצעים פעולה נוספת של זיכוי כספי לכרטיסו של הלקוח, ואז הלקוח היה רואה את החיוב ושורה לאחר מכן, זיכוי מאיתנו. הנחיית חברה האשראי היתה שלא לבצע זאת, אלה פשוט לבטל את העסקה דרכם, מה גם שבמקרה זה היתה בעיה של מסגרת אשראי שנתפסה ללקוח וזיכוי לא היה פותר לו את הבעיה. עוד באותו היום שבו התקבל הביטול, העברנו בקשה לחברת האשראי לבטל את העסקה (עותק ממנה נשלח גם ללקוח) ולמחרת קיבלנו מהם טלפון שבקשתנו התקבלה והבקשה מטופלת. פה בעיקרון הסתיים טיפולנו בלקוח. הבעיה היתה שבאיזה שהוא שלב, חברת האשראי זיהתה שלא הבעלים חתום על הבקשה לביטול וביקשה לשוחח איתו לצורך אימותה, אלא שהוא "תקוע" בארה"ב ובגלל הפרשי השעון, הם לא השיגו אותו (גם לא ניסו יותר מידי). לבסוף רק לאחר התערבותו של סוכן חברת האשראי, נאותה חברת האשראי לזכות את הלקוח. אנו שוחחנו איתו פעמים רבות, הצטערנו על מה שקרה לו והסקנו את המסקנות לגבי התנהלותינו מול ח.האשראי בעתיד. גם פה אנו מבקשים בשנית את סליחתו של אורי על עוגמת הנפש שנגרמה לו.

רון עזרה מאוד בבחירת המזרונים. מזרון אחד הגיע במידות שונות ממה שהוזמן ורון דאגה להחליף במיידי כולל החלפת אותו מזרון שגם היה לי פחות נוח למזרון אחר.

מוצרים טובים ונוחים. קשר ושירות טוב עם זמינות של הודיה בחנות בכל שעות היום. בשל עיכוב בהגעה של חלק ההזמנה, אמרו שיפצו אותנו בשי דרך הדואר...מחכים.

משלוח הגיע בזמן . שכחו לצרף את המגן מזרון אבל שלחו בדואר מספר ימים לאחר מכן. שירות אדיב ומקצועי

אתר החנות נותן מידע רב המועיל בבחירת מזרן גם בלי להגיע לאולם תצוגה. שירות הלקוחות (בעיקר אבי המנהל) מספק מענה מהיר במייל ובטלפון. האספקה מהירה מאוד (אליי הגיע תוך פחות משבוע). לאחר מסירת פרטי תשלום באתר התקשרו אליי כדי לבקש שנית את קוד הביטחון של הכרטיס היות שאינם יכולים לצפות בו באתר. זה העלה מעט חשד, אך הסיבה היא כנראה שהם מפיקים שוברי אשראי ידניים. שם החנות שונה משם הספק המופיע בפירוט האשראי וגם משם הספק המפיק את החשבונית- מעט מבלבל ולא נוח, כי דרש מצידי בירור מול החנות.

חווית הקניה היתה נעימה ונגישה. קבלתי בדיוק מה שהוזמן . שירות הלקוחות עזר לי בכל ענין גם בבעיה טכנית מול האתר.

קרן נתנה לי שירות נהדר. אדיבה וסובלנית מאד. עשתה ככל יכולתה לתת לי את העסקה המשתלמת ביותר לתקציב שלי. המזרן הגיע בדיוק בזמן ואפילו אנשי ההובלה של פולירון היו אדיבים, נעימים ולא "מפחידים" כמו הרבה מובילים אחרים...

יצרתי עם אבי קשר ביום שישי אחהצ הוא לא דחה ונתן ייעוץ מקצועי וירידה לפרטים כל תהליך ההזמנה פורט והגיע כפי שהבטיח מזרן טוב מאוד שאפו

כשאומרים שירות טוב בטח מתכוונים לאבי וקרן - קיבלתי יחס אישי, אמפטי ויעיל, מחיר נוח ואספקה בזמן קצר, מעולם לא קניתי מזרון דרך אתר אינטרנט - החוויה היתה מצויינת - מומלץ!

רק מזרנים תודה ענקית לכם ולרון על השירות המצויין ומחירים ללא תחרות מבלי לבקש אפילו הנחה .. אחרי סקר שוק גדול שעשיתי שהם לא ידעו שעשיתי .קיבלתי את מחיר הכי טוב שיש אם זמן הספקה כול כך מהיר גם אחרי שהמזרונים הגיעו הם התקשרו ליבדוק שהכול בסדר פשוט כיף לעבוד עם עסקים כאלה רקמזרנים

קודם כל השירות היה אדיב במיוחד. רון כל כך מקסימה היא הסבירה לי על המזרנים ועל התהליך בסבלנות מיותר לציין שהמזרנים ברמה גבוהה והגיעו תוך שבועיים בדיוק (פחות מ14 ימי עסקים...) תודה רבה! דרך אגב יצא לי לראות לפני ביקורות על החנות והייתי בשוק מכמות ה5 כוכבים ובסופו של דבר זה הגיוני!

הזמנתי 2 מזרני קינג דויד באמצעות הטלפון וקיבלתי שירות אדיב וסבלני מרון.הדאגה שלי הייתה לגבי זמני ההובלה.אנחנו בתהליך מעבר לדירה חדשה ופחדנו שהמזרנים יגיעו כבר אחרי שנעבור.אבל רון הבטיחה לי לעשות את כול מה שביכולתה כדי לזרז את ההובלה וכעבור שבועיים התקשרו אליי מחברת קינג דייויד להבטיח שהמזרנים יהיו אצלי ממש בימים הקרובים.הם אמרו,שהתקשרו אליהם מ-"רק מזרנים" ומאוד ביקשו למהר.ואני כול כך אסירת תודה לרון הנחמדה והאכפתית על היחס החם והבנה.המזרנים מקסימים.בחרנו בקשיחים ביותר,הם לא אבן,אבל ממש טובים.אנחנו ממליצים על החנות.

חברת רק מזרנים נותנים שירות מדהים, לצד מחירים מעולים! רון עזרה לי מאוד בבחירת מזרון מתאים לדרישות ולאילוצים של החדר, והיתה זמינה גם כשקרתה טעות מצידי ובאחריותי, לשביעות רצוני המלאה. מקצוענות ושירותיות ברמה הגבוהה ביותר!

ממליצה בחום על המזרנים, איכות מעולה, משתמשת במזרנים כבר מספר שנים והם נשארו באיכות מעולה , כמו חדשים ושירות הלקוחות מעולה ואדיב, סבלניים, עונים על כל שאלה, מייעצים ועוזרים.

שרות מדהים ומהיר , הזמנתי 2 מזרנים למיטת חבר וביקשתי שיגיע הכי מהר שאפשר ורון האלופה דאגה שתוך שבוע וחצי יגיעו עד מעלה אדומים מהצפון! המזרנים נראים איכותיים ונוחים ממליצה מאוד !

מכירה דרך האינטרנט שירות מצוין משלוח מהיר מזרון איכותי 24 ס''מ 190/90 ב1100 שח משלוח 280 שח תודה רבה

כשרציתי לרכוש מזרן של פולירון, המחיר הזול ביותר בגוגל היה בחנות טופ רהיט. חייגתי בטלפון לטופ רהיט. מיד ענתה לי רון, ולאחר שנתנה לי את כל המידע שרציתי באדיבות, קניתי דרך הטלפון מזרן וכל זה בשקט נפשי כשאני סומכת עליה בעיניים עצומות. רון אמרה שהמזרן יגיע עד חודש מיום ההזמנה, ואיזה כיף היה לקבל ממנה שיחת טלפון לאחר שבוע שהמזרן כבר הגיע, ולא סתם הגיע, הגיע עם מתנה קטנה ממנה. ממליצה בחום על החנות מבחינת שירות, אדיבות, מחיר וזמן קבלת המוצר.

קניתי באתר רק מזרנים ספת נוער נפתחת למיטה, הגיע מהר והספה איכותית ,השירות שלהם מאוד טוב,ממליץ מאוד

לאחר בדיקה ארוכה ומעמיקה של סוגי ספוגים ומספר טכנולוגיות עדכניות בשוק הגעתי לחנות הזאת, המזרן באיכות מעולה במחיר מצחיק וזאת לאחר שראיתי המון ביקורת מעולות עליו, הדובדבן שבקצפת היא אחרי שהזמנתי התקשרו להודיע לי שיום אחרי נכנס מבצע על המזרן וזיכו לי עוד 500 שקל!!! חברה צדיקים עם שירות מעולה.

רון לילה טוב, ממש חשוב לי לרשום את ההודעה הזו ולא לחכות לבוקר אמנם המזרנים הגיעו בצהריים, מתנצלת שכותבת לך עכשיו ורציתי לצלם לך סרטון ותמונה אבל עוברים מטירוף לטירוף. אין לי מספיק מילים שיביעו את ההערכה אלייך, לנהג ולחברה מההנחה והמאמץ לשנע את המזרנים אלינו כאן ומהיחס החם שלך ברגע ששמעת שאנחנו חיילים. הלוואי ויכלתי להעביר לך מה אנחנו עושים פה וכמה תרמת לנו וכמה הנעמת לי את התהליך הזה מולכם, משמיים פניתי דווקא אליכם. אמליץ עליכם וככל שאוכל לתת לכם פרנסה ככה אעשה. תודה והערכה רבה ממני, מהיחידה היקרה שלי וממערך כולו בחיל האוויר. ביחד מנצחים!!!! ❤️👑🇮🇱

שרות אדיב מחירים הוגנים התיחסות ללקוח ומענה מקצועי המוכרת מאוד סבלנית ואדיבה ממליץ בחום על החנות

בתאריך 27/08/23 שוחחתי עם אברהם טלפונית מ רק מזרנים והסברתי לו שיש לי מיטה מתכווננת של עמינח מיטה זוגית והחלפתי מזרנים כבר 3 פעמים ( כ 5000 שח למזרן)ועדיין אני סובל מכאבי גב אברהם שאל אותי את כל השאלות האפשריות בסבלנות רבה והציע לי את מזרן פולירון - דגם זהב למיטה מתכווננת מידות המזרן: מזרן יחיד סטנדרטי 200/80/21 כמובן רכשתי 2 מזרנים בדרגת חוזק 4 המזרנים הגיעו תוך כמה ימים וכבר בלילה הראשון הבנתי שזהו הפסקתי לחפש!!!!! אז תודה רבה לאברהם מ"רק מזרנים" על הסבלנות ההסברים הליווי בקנייה היחס החם והשירות המדהים ממליץ בחום!!!!

זכיתי לקנות מול רון המקסימה, סבלנית, נחמדה, שרותית, ענתה לי על כל עשרות השאלות, שלחה לי עשרות תמונות של בסיס מיטות לבחירה והמון סוגים של בדים, הכל בחיוך וסבלנות אין קץ, התקשרה אלי כמה פעמים בשביל לוודא ולאשר וליידק את ההזמנה, וגם שהמיטה הגיעה ישר דאגה שהכל בסדר ואני מרוצה ולתת לי זיכוי על מחזיקי מזרן שבסוף לא הגיעו, ממליץ בחום על החנות ובמיוחד על רון

שירות מצויין ואדיב, רוכשת פעם שלישית מהאתר. משלוח הגיע הרבה יותר מהר מצפוי עם נהג מאוד חברותי!