
הזמנתי שנאי (טרנספורמטור) לפני יותר מחודש. גבו את הכסף והבטיחו משלוח תוך 14 ימי עסקים. לא קבלתי המשלוח ולא ענו לשני למיילים ששלחתי אליהם.

הזמנתי שנאי (טרנספורמטור) לפני יותר מחודש. גבו את הכסף והבטיחו משלוח תוך 14 ימי עסקים. לא קבלתי המשלוח ולא ענו לשני למיילים ששלחתי אליהם.

קיבלתי את המוצר לאחר 3 שבועות.לצערי הרב, כשסוף סוף הוא הגיע, הגיע שבור ולא ניתן להשתמש בו.

ביצעתי הזמנה של 2 טלפונים, בעקבות המחיר הכי נמוך בזאפ. בזאפ היה גם כתוב שהמחיר כולל משלוח. בפועל, המחיר לא כלל משלוח! לאחר חודש שהמוצר לא הגיע, התקשרתי לחברה. להפתעתי אמרו לי שההזמנה בוטלה.. לא שלחו לי מייל על כך, וכן לא הודיעו טלפונית. סתם חיכיתי חודש.

המוצר הובטח בתוך 4 ימי עסקים אך עברו כבר 10 ימי עסקים והמוצר לא הגיע,כמובן שגם חשבונית לא. הספק בינתיים מספק רק תירוצים והבטחות.
קוראים נכבדים. להלן מהלך העניינים... הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 19/08/15,שבאתר מצויין זמן הספקה של 5 ימים בדואר ישראל. (כשיש באפשרותינו לספק את המוצר דרך חברת שליחויות בזמן קצר יותר,והלקוח לא בחר בדרך זו) לאחר כשלושה ימי עסקים הלקוח התקשר בטענה שעדין לא קיבל את המוצר.כבר בפנייה זו איים להכפיש את שמינו דרך אתר זאפ. ידוע לכל על העיכובים שכרגע יש בדואר ישראל עקב צימצום כח אדם,דבר שהלקוח היה צריך לקחת בחשבון. הלקוח זוכה במלא הסכום ולא ניגבו ממנו דמי ביטול,למרות הנזק שנגרם לחנות בשליחת המוצר הלקוח לא חוייב בדמי המשלוח. מנהל האתר טיפל אישית בבעיה זו וניסה לפתןר את בעיית העיכוב,אך זאת לא הספיק ללקוח. צוות האתר משתדל ככל יכולתו לספק את המוצרים ולתת שירות מעל ומעבר. צר לנו אם הלקוח נפגע מהתנהלות החנות אך אין אנו אשמים בעיכובים שנגרמים דרך הדואר.שכן המוצר יצא להספקה עוד באותו יום ההזמנה. הלקוח כנראה התחרט ולא רצה את המוצר מסיבותיו הוא. נמשיך לתת שירות מסור לכל לקוחותינו. בברכת שנה טובה צוות האתר.

ביצעתי את ההזמנה ב- 16.06, באתר כתוב שזמן האספקה הוא עד ארבעה ימי עסקים, אך המוצר נשלח רק ב- 27.06 כלומר לאחר עשרה ימי עסקים! מאד התאכזבתי, מהירות האספקה היתה השיקול המרכזע בשבילי בבחירת החנות. מה עוד שצוות החנות לא טרח לציין שהיה איחור שלא לדבר על להנצל או לספק פיצוי. לא פניתי לחנות כי אני מתנגד לגישה שאומרת שאני צריך לרדוף אחרי החנות כדי לקבל פיצוי על האיחור. זאת הגישה שמעודדת בתי עסק לנקוט בשיטת "מצליח": אם הלקוח לא שם לב לאיחור - מה טוב, ואם הוא שם לב אז ניתן לו אותו פיצוי שהיה מקבל גם ככה. המבחן האמיתי של החנות הוא בזה שהם יפנו מיוזמתם ללקוח במקרה שיש איחור, יתנצלו, ויציעו פיצוי. במבחן הזה Ronix נכשלו, ואני לא מתכוון לקנות שם שוב.

קניתי לפני שמונה ימים דרך אתר האינטרנט התשלום ירד מיד אבל אין שום זכר למוצר ועוד חייבו אותי בתוספת של 15 שקל על משלוח רשום, למרות שרכשתי מוצר במחיר מעל מאה שקל ממש לא מרוצה מהקניה, לא אקנה יותר בחנות זאת

חיפשתי אנטנה על מנת לחבר את הטלוויזיה לעידן פלוס. הגעתי לחנות הזאת. התקשרתי לשאול אם קיים במלאי, אמר שכן. הגעתי כמה דקות לאחר מכן, ולא היה "התבלבלתי, שבוע הבא יהיה" אמר המוכר. אין דבר, קורה הכל טוב. הגעתי שבוע אח"כ, קניתי. השירות אדיב אנשים נחמדים, שילמתי באשראי מטעמי נוחות. הגעתי הביתה, חיברתי את האנטנה, לא עבד.. אין קליטה, קורה. חזרתי לבית העסק על מנת לקבל החזר כספי פחות משבוע מיום הקניה. המוכר החזיר לי 15 ש"ח פחות בטענה שזאת העלות ביטול על האשראי. את הכסף הוא החזיר לי מזומן, ככה שאין עמלת ביטול אשראי ויצאתי פראייר. ומה שהוא עשה לדעתי נקרא גזל. אין לי עניין להמשיך להתעסק בזה והלוואי שאלה יהיו הצרות שלי. שימו לב על הכסף שלכם.

המוצר הוזמן באינטרנט כוללל התחייבות לאספקה בשבוע המוצר לא סופק לאחר מעל חודש ולכן התבקש לבטל אותה בשיחות הטלפון הובטח מועד אספקה והספק לא עמד בהתחייבותיו

אין הבדל בין האנטנות הרגילות שמסופקות ביחד עם הממיר לאנטנה שהם מכרו לי בקיצור אין טעם ברכישה.

הזמנתי שלט לטלביזיה MAG. השלט הגיע במהירות ועובד. עד כאן הכל טוב. אלא, שההזמנה שלי נעשתה לפי התמונה של השלט באתר - תמונה של שלט מקורי. בפועל, סופק שלט חלופי, שנראה אחרת ומורכב מפלסטיק זול בעליל. משהו שלא שווה 120 ש"ח, אלא אולי 40-50. כשפניתי לחברה, סירבו לזכות אותי בחלק יחסי של המחיר, התעקשו שאיפשהו באתר רשום באותיות קטנות שמדובר בשלט חלופי ושהתמונה "להמחשה בלבד", והציעו לי להחזיר את השלט כולו. אני לא מתרשם שזהו מעשה מכוון, אלא טעות, ובכל זאת לא ראוי לפרסם באתר תמונה של שלט מקורי, ובפועל לספק שלט חלופי זול.

תהליך ההזמנה הייתה תקינה, והמוצר הגיע בזמן. לצערי המוצר הגיע באריזה פתוחה - כנראה גזרו כדי להכניס למעטפה. זה לא צריך לקרות. איך אני אמורה לדעת אם המוצר חדש או משומש? בנוסף, המוצר אינו תואם את התמונה באתר האינטרנט של ZAP ושל RONIX. התמונה שמציגים הוא של השלט ההמקורי, והייתי בטוחה שאני מקבלת מוצר מקורי. גם בהזמנה שלי כתוב שלט ELCO TL9050. לא כתוב שזה תחליף למקור. את זה רואים באותיות מאוד קטנות רק כאשר לוחצם על כפתור "פרטים נוספים". זה אמור להיות כתוב באותיות גדולות כדי שהצרכן ידע שמדובר בתחליף ולא מקור. זה משאיר טעם לא טוב.

הגעתי לאתר החנות דרך זאפ, חיפשתי שלט מקורי ולכן דילגתי על אתרים שהציעו שלט חלופי ורוניקס הציגה שלט מקורי, הזמנתי, קיבלתי די מהר אך השלט לא מקורי! חזרתי לאתר לבדוק אך השלט לא מופיע שם יותר כך שאינני יכול לומר שלא היה רשום באיזו פינה נידחת שמדובר בחלופי. בכל אופן בחיפוש המקורי לא מצאתי שמדובר בחליפי (כאמור בדקתי כי זה מה שרציתי) והתמונה שהוצגה הייתה בוודאות של השלט המקורי! אני מאוכזב מההטעיה למרות שהשאר בסדר. נותר לי לבדוק אם הוא פועל כראוי ללא גליצ'ים.
מצוין באתרנו בדף הפירוט של המוצר הנ"ל - מופיע בראש העמוד שהתמונה היא להמחשה בלבד ובהמשך נכתב שלט תואם. מצטערים על הרגשת ההטעיה שנוצרה מכך, הינך יכול להחזיר את המוצר באם אינך מעוניין בו ולקבל את כספך בחזרה.

רכשתי שעון שבת המותקן בתוך הקיר מ.ק. 1274 כמו שרכשתי כך קיבלתי אותו במחצית הזמן

שירות מהיר, אדיב ומשובח! התקשרתי עם שאלות לגבי שלט רחוק לטלויזיה ומרגע זה ועד רגע הגעת המוצר הרגשתי שיש לי כתובת מהימנה בכל נושא או בעיה. שומר חנות זו לפעם הבאה.

לאחר שהכלבה המקסימה שלי לעסה להנאתה חצי משלט הטלויזיה חיפשתי לקנות שלט מקורי של טושיבה. הצלחתי לחלץ את הדגם משאריות השלט הישן (ct9881) וחיפשתי היכן ניתן למצוא שלט שכזה. לשמחתי מצאתי מאוד מהר בזאפ שלט זהה הנמכר ע"י חברת ronix. גם התמונה וגם דגם המוצר היו זהים לחלוטין והזמנתי עוד באותו היום את השלט במחיר הוגן למדי של 58 שקלים. המשלוח (החינמי בדואר רשום) הגיע בזמן והכל היה טוב מבחינה זו. כשפתחתי את החבילה ראיתי שלט שונה לחלוטין מהשלט המקורי!!! בדיעבד נכנסתי שוב לאתר וחיפשתי את האותיות הקטנות וראיתי שרק כאשר עומדים על "פרטים נוספים" רואים את המק"ט של השלט שאכן הגיע בדואר. גם במייל אישור ההזמנה שהגיע אלי ראיתי המק"ט של השלט החלופי ובתיאור המוצר היה רשום הדגם המקורי של טושיבה... בכל מקרה השלט הגיע מוכן לעבודה מול הטלויזיה שלי ואני מרוצה מאוד מהתפקוד שלו. לסיכום, הכל מצויין, נושא השלט החלופי ולא המקורי לא ברור מספיק אבל מעבר לזה הכל טוב. גל

הזמנתי מטען לנוקיה דק.המוצר הגיע תוך פחות מ100 שעות (4 יממות) מרגע ההזמנה במחשב אליי לידיים. המוצר ארוז בקפידה והכי זול בקטגוריה. אני ממליץ.

הזמנתי שלט למזגן ישן, השלט הגיע אחרי כמה ימים ולמרות שהשלט היה מחברה אחרת הוא התאים למזגן ישן טוב מאוד. נציג החברה התקשר אליי לפניי המשלוח ואמר שלמרות שהשלט נראה אחרת הוא יתאים למזגן וככה יצאה במציאות.

ההזמנה הגיעה בזמן ובהתאם להבטחה באתר המוצר שנשלח פועל היטב. השירות טוב והאתר הינו נוח לפעולות.

הזמנתי נורה לתנור. המחיר הכי זול מבין האופציות שמצאתי. המשלוח הגיע עד הבית בתוך כמה ימים.

מקצועיים עם שירות אדיב ביותר. הצליחו למצוא לי פתרון מצויין ועוד יותר זול מהמוצר שהזמנתי באתר. ממליץ בחום!!! תודה לכם.

הגיע מהר ארוז טוב ושלם תהליך ההזמנה היה קל מאוד המחיר סביר לא יקר מידי מומלץ מאוד

הפריט לא היה במלאי, התקשרו והציעו חליפי מהאתר. גם השליח תיאם הגעה והחלפתי לו את הכתובת ללא בעיה

חיפשתי שלט לטלוויזיית פוגי'קום (fujicom) ישנה כי השלט הקודם נשבר והפסיק לעבוד והגעתי לחנות. מצאתי את השלט באתר והבחור שעובד חנות עזר לי לוודא בווצאפ שאני קונה את השלט הנכון. השלט הגיע תוך שבוע ולמרות שהיה תואם ולא מקורי (צוין קודם לכן בווצאפ אך לא באתר) הוא עובד פרפקט כמו השלט הקודם ממליץ מאוד.

רכשתי שלט בעלי החנות התקשרו אליי ביקשו שאצלם את השלט הישן ואשלח להם כדי לוודא שהשלט הנכון יתאים למזגן שירות מעולה ומקצועי השלט עובד

טיפול מהיר ומקצועי. כולל עזרה בענייני משלוח. הגיע עד הבית. מאןד מרוצה וממליץ על צוות החנות.