
מרגיש מרומה. קניתי מוצר שהיה אמור להיות חדש. קיבלתי מוצר משומש עם בעיות תפעוליות(תקוע על רטט ולא ניתן ללחוץ על חלק מהמקשים) התקשרתי, ואמרו לי לשלוח את המוצר בדואר. שלחתי אותו, ולאחר כחודשים קיבלתי אותו בחזרה כי אף אחד לא אסף אותו! התקשרתי, ובעל החנות אמר לי לשלוח אותו עם דואר שליחים, ושאקבל החזר כספי על השליחים. הוא זיכה אותי בעלות הטלפון בלבד. עלות השליח ועלות הדואר הרשום שהוא לא אסף, כ70 ש"ח, לא הוחזרו לי.
הלקוח קנה פלאפון XPERIA MINI לטענתו המכשיר לא היה תקין נאמר ללקוח שישלח את המכשיר אלינו וברגע שנקבל אותו נזכה אותו במלוא הסכום ,ברגע שקיבלנו את המכשיר זיכינו אותו במלוא הסכום וגם נישלח ללקוח צק על סך 46.50 ₪ עבור המישלוח לפי חשבונית שהלקוח שלך לנו , למרות שהמכשיר ניבדק והיה תקין לבסוף ,ובנוסף חבל שהלקוח שיקר בקשר למישלוח .

אילולא האירוע והחוויה היו כל כך קיצוניים לא היה חשוב לי לכתוב ולשתף. חברים יקרים, אל תתקרבו למקום! מה שתקבלו זה חוסר מקצועיות, יחס אנושי מחפיר ובזבוז כסף, זמן ועצבים. אני חייל שמשרת בבסיס קרוב לחנות. לפני כשנה קניתי Nexus 4 שנטען ע"י בעלי החנות כי הוא חדש ולא מחודש. מס' תקלות שקרו כבר בשימוש הראשוני - שימו לב לתגובות של בעל החנות לפגמים: באריזה של הפלאפון לא קיים מפתח לפתיחת הסים. התגובה: כנראה שכחו לשים אותו פגמים קטנים בפינת הפלאפון. התגובה: זה בגלל המגע עם הקופסא חיישן תנועה לא עובד. התגובה: כנראה עשית משהו לא טוב מצלמת הפלאפון נראית מלאה באבק. התגובה: זה לא אבק זה סתם נראה ככה סימן של מנעול פתוח עם פתיחת הפלאפון - משמעו שמישהו "פרץ אותו" - מוזמנים לקרוא על זה באינטרנט ולהיזהר מזה. התגובה: כנראה היבואן עשה את זה כדי לשנות את השפה לעברית. ביקשתי לתקן את חיישן התנועה - ולאחר שלושה שבועות ( !!! ) קיבלתי את הטלפון בחזרה כשנאמר לי שלא הצליחו לתקן אותו. מתי לאחרונה נתתם מכשיר לתיקון והוא הוחזר כשלא הצליחו לתקן אותו?? שימו לב חברים, אני ממשיך. כחודשיים לאחר מכן נשבר לי המסך של הפלאפון - למזלי יש לי חבר שמחליף מסכים. בזמן שהוא מחליף לי מסך הוא אומר לי: "שמע, המסך הזה לא מקורי. החליפו לו מסך כבר בעבר." הוא אמר את זה על סמך ההדבקה של המסך ואמר לי שהאבק שנמצא במצלמה מעיד על זה שהמצלמה הייתה חשופה - משמע ללא מסך, ולכן יש עליה הרבה אבק. סיפרתי לו על חיישן התנועה, הוא ניקה אותו קצת ואמר שאולי זה יעזור. נחשו מה? זה עזר! לאחר החלפת המסך פתאום חיישן התנועה עובד. ללא שום בעיה. חשבתם שנגמר? היום אני נמצא כשנה לאחר הקניה, והפלאפון התפוצץ! הסוללה התנפחה ופיצצה את כל הפלאפון. כמובן שהאחריות היא רק לשנה - וגם אם לא, לא הייתי אפילו מנסה לבקש ממר אלמגור עזרה כי לא הייתי מקבל אותה. מר אלמגור היקר, במקום להתעסק בלענות תשובות מתחכמות ומסירות אחריות, תתחיל לקחת אחריות ולשנות גישה - גם בשבילך וגם בשביל הלקוחות שלך שרובם כנראה תמימים כמוני.

לאחר שבועיים מתאריך ההזמנה התקשרתי ואמרו לי להתקשר אחר כך, שלוש פעמים! בפעם האחרונה אמרו לי שבכלל ההזמנה בוטלה ועלי להזמין שוב פעם!!!
פרטי כרטיס האשראי של הלקוח לא היו נכונים.

לא הסתכלתי על חוות הדעת השליליות והפסדרתי 184 ש"ח. בעל החנות סיפק לי מודם סלולרי תקיןן ומתאמי סים לא מתאימים שגרמו לנזק במודם. כשביקשתי החלפה הוא התנער מאחריות והציע לי לקנות מודם חדש ב100 ש"ח. ממליץ לא לקנות בחנות זו. במקרה הצורך יש חנויות אחרות בר"ג במחירים דומים.
הלקוח גרם נזק לבית הסים של המודם ,אחריות יבואן לא מכסה נזק לקוח או שבר.

קיבלתי את הטלפון הנייד בדואר. כיתוב על המקשים בעברית נמחק. אין מענה מספר ימים לטלפון הנייד המופיע באתר אין התייחסות לפניה דרך האתר. אין שום שירות לקוחות לפי דעתי זה אתר ווירטואלי ללא אנשים.
הלקוח התקשר לא בשעות הפעילות לכן לא הייתה תשובה .

אסור לקנות פה! אני קניתי והמשלוח הכפיל את עצמו ל4094 ש"ח מ309! ובאתר צריך למלא 3 דפים של פרטים...! החברה לא עונה לי בפלאפון וגם לא נשלח מייל עם סיכום וקבלה על המשלוח! אל תקנו פה!!!!!!!!!
היה תקלה במערכת הלקוח לא חוייב ההזמנה בוטלה .

מומלץ להתרחק מהחנות הזו כמו מאש. לצערי לא לקחתי מספיק ברצינות את התגובות השליליות כאן באתר, ונכוויתי. הזמנתי את המכשיר עבור חבר. לאחר יום החבר חזר אלי ואמר שהמכשיר לא עובד. הוא דולק כמה שעות ומיד נכבה. חוץ מזה שהוא הגיע בקופסא לא מקורית, חסרים דברים וכו'. מבט מהיר עם המכשיר העלה מיד שהוא מחודש - פרט שלא צויין בשום מקום. מבט מעמיק העלה גם סימנים של קורוזיה. לאחר שראיתי באינטרנט שמדובר בעבריין סידרתי - החלטתי לפנות למועצה לצרכנות. לצערי הם עשו עבודה גרועה, נמרחו חודשים ובסוף סגרו את התלונה בלי שהתסיימה. בגלל העיכובים עם המועצה חכיתי עם שליחת המכשיר בחזרה. בסוף ככשלחתי - הם טענו בתוקף שהוא היה בשימוש (כאמור, היה ניסיון להפעיל אותו יום-יומיים, ולאחר מכן שכב במגירה). בסופו של דבר טענו שתיקנו אותו, וששלחו לי חזרה (עדיין לא קיבלתי). להתרחק כמו מאש, כבר אמרנו?

קניתי את המכשיר דרך האתר, תחילה לא חזרו אליי בכלל ורק כאשר התקשרתי, נזכרו להגיד לי שכרגע אין במלאי ורק בעוד שבוע יהיה במלאי... נו מילא. אחרי שהגיע המכשיר, שמתי לב כעבור כמה ימים שאין צלצול, רק רטט. בדקתי ושיחקתי בהגדרות עד אשר שמתי לב שבלחיצה קלה על המכשיר פתאום נשמע הצלצול המיוחל. התקשרתי לחנות וביקשתי שיחליפו לי את המכשיר ובגלל שאני גר בישוב מרוחק וייקח שבועיים עד שתסתיים הבירוקרטיה והמכשיר יוחלף, ביקשתי שישלחו לי מכשיר חדש וברגע שיגיע אלי אני מיד אשלח את התקול אליהם (אפילו הצעתי לגהץ באשראי פיקדון בסכום עלות המכשיר) אמרו לי שיחשבו על זה ועד היום אף אחד לא חזר אליי. בקיצור נשארתי תקוע עם המכשיר התקול. אל תתקרבו.
נוהל תיקון מכשירים הלקוח צריך לשלוח או להביא את המכשיר לחנות ברמת גן אלמגור תקשורת שולחת את המכשיר ליבואן לתיקון הוא החלפה לפי שיקול דעת של היבואן אין לנו אפשרות לשלוח מכשירים חדשים ללקוחות בתמורה לתיקון מכשיר תקול כמו כן נשמח לטפל בלקוח במהירות מרגע הגעת המכשיר

קניתי מבעל החנות ניר אלמגור את הסמרטפון לפני 5 חודשים . מההתחלה המכשיר עשה בעיות של שליחת טלפונים וקבלת שיחות. לבסוף המכשיר הפסיק לעבוד שלחתי אותו לתיקון במסגרת האחריות שניתנה על המכשיר (שנה), אך לאחר שבועיים בעל החנות טען שאי אפשר לתקן את המכשיר ועליי לשאת בהוצאות התיקון למרות שאני באחריות. למרות שנעשה במכשיר שימוש סביר ביותר ,לא נרטב, לא קיבל אפילו מכה קלה, אין לי אחריות לטענתו, וכך התחמק בעל החנות מלקחת אחריות אמיתית על המכשיר. המכשיר עלה לי כ-680 ש"ח, ואני מרגיש מרומה ואין לי עם מי לדבר. אל תקנו בחנות הזו אם הכסף שלכם חשוב לכם. הוא לא מוכן לדבר איתי אפילו בטלפון. הבאתי לו מכתב התראה מעורך דין ,אך לא אכפת לו, הוא אומר אם אתה רוצה תתבע אותי. זה היחס וזו התגובה שקיבלתי ממנו. עצה ידידותית, תתרחקו מהחנות הזו "אלמגור תקשורת" ברחוב הרואה 152 ברמת גן. ד"א הלכתי לחברה של סמסונג והם טענו שאם הייתי קונה אצלם, אז התיקון הזה לא היה עולה לי שקל , וכל זה מפני שהמכשיר באחריות.

אתמול הגעתי לחנות כדי לרכוש את המכשיר מהדגם הנ"ל. כאשר קיבלתי את המכשיר הקופסא הייתה פתוחה וללא חוברת, כששאלתי מדוע אין חוברת המוכר אמר שככה זה מגיע. שאלתי האם הפלא מחודש אמרו שהוא חדש. כשהגעתי הביתה והסתכלתי על הפלא ראיתי שיש עליו שריטות רבות. כמו כן יש ברשותי את האריזה של הפלא הקודם שרכשתי מאותו דגם בדיוק מאיבורי לפני שנה ושם היתה חוברת בעברית, מכאן די ברור לי שהפלא שקיבלתי לא היה חדש אלא מחודש והשתמשו בו בעבר ונערכו בו תיקונים ושינויים. אני סבור שהמוכר ידע שהפלא מחודש ולמרות זאת מכר אותו כי אחרת לא יכול להיות שאני אקבל פלא עם אריזה פתוחה וללא חוברת. לדעתי כל מי שרוצה לשמור על כספו ולהימנע מעוגמת נפש ,שלא יתקרב לחנות הנ"ל גם אם המחירים נראים אטרקטיבים ,כי מה שעולה בזול בסוף עולה יקר. למזלי המחיר שקניתי לא היה יקר במיוחד ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה עם הייתי קונה אייפון . אגב צבעו של הפלא הוא שחור ולכן לא ראיתי בחנות את השריטות הרבות שבגב המכשיר .
נאמר ללקוח שהמכשיר מגיע בלי חוברת בעברית ,המכשיר היה עם נילונים בפנל הקידמי +אחורי לכן נראה שהלקוח לא רואה שיש נילון ??? למרות זאת הלקוח לא ביקש לבטל את הקניה לכן נראה לנו שהלקוח מונע ממניעים לא כשרים . למרות זאת אנחנו נישמח לטפל בלקוח הנל בצורה הרצינית ביותר עם יפנה אלינו.....

קיבלתי את המכשיר כשחלק אחד מתפרק. למרות שבתמונה יש אוזניות לא נשלחו אוזניות, המטען לא עבד ואני לא יודעת אם זה בעיה של הפלאפון או של המטען. כשרציתי להתקשר לא ענו. שלחתי מייל וגם לא התייחסו.
אורית שלחה לנו את המכשיר ב-16-8-2012 בתענה שמטען לא עובד, אנחנו בלי לשאול שאלות שלחנו לאורית ב-17-8-2012 מכשיר חדש. במישלוח הראשון אורית קיבלה חשבונית מס קבלה למרות שהיא תוענת שלא קיבלה, אנחנו חושבים שאורית קיבלה שרות טוב מאוד.

קניתי מכשיר שהיה בשימוש רגיל. התקלקל פעמיים ללא שום סיבה נראית לעין. בפעם השנייה שהמכשיר הועבר לחנות לתיקון נאמר שיחזרו אליי. נאלצתי לרדוף אחרי בחנות כדי להבין מה הבעייה. נטען שהטלפון אינו בר תיקון. בקיצור - קניתי מכשיר ואחרי פחות משנה כספי ירד לטמיוןץ לעולם1 לעולם לא אקנה שוב חמנות זו.
הלקוח קנה סמסונג 5603 . המכשיר הגיעה לתיקון 6-6-2012 שהמסך שבור ומכשיר עם קורוזיה קשה . (מים במכשיר) אחריות יצרן לא כוללת נזק לקוח או קורוזיה אם זה שימוש רגיל מה זה זה שימוש לא רגיל?????.

קשה מאוד לקרוא למה שהולך בחנות הזו חווית קניה אלא אם כן היא חוויה שלילית. בת זוגתי רכשה בחנות הנ"ל טלפון סלולארי של סוני אריקסון. לכאורה הכל נראה תקין ולגיטימי. אך לאחר מספר ימים המסך של הטלפון התחיל לרצד בצורה מחרידה. מפאת חוסר זמן הגענו לחנות שלושה שבועות לאחר הרכישה וביקשנו להחליף את המכשיר. בעל החנות ניסה להתנער מהאחריות הזו בטענה כי עברו מעל שבועיים ולפי חוק הוא לא יכול להחזיר לנו את הכסף או לחליף את הטלפון באחר. מיותר לציין שבעל החנות פשוט היה יכול לנהוג בצורה טיפה יותר אתית ולרצות אותנו כלקוחות החנות היות ורכשנו מכשיר חדש לחלוטין וציפינו לקבל מכשיר חדש ותקין. כאשר נלקח מאיתנו המכשיר לתיקון אצל היבואן, הובטח לנו שהתיקון לא יקח יותר משבוע. נכון לכתיבת שורות הללו, עברו מעל שבועיים מאז. כל פעם שניסינו להתקשר נאמר לנו שהמכשיר יגיע היום או מחר. כאשר ניסינו לנהוג בצורה טיפה יותר אסרטיבית, בעל החנות שוב ניסה להסתתר מאחורי החוקים בטענה שהיבואן אשר אמור לתקן את המכשיר מתחייב לתקנו עד שבועיים.כל זה אחרי שבעל החנות הבטיח לנו שהתיקון לא יקח יותר משבוע. עם שירות לקוחות כזה קלוקל קשה לי להאמין שנחזור לרכוש בחנות הזו בעתיד.
המכשיר נישלח ליבואן לעידכון גירסא בעקבות עדכונים שהלקוח ביצע. המכשיר חזר לאחר 14 ימי עבודה . הלקוח קיבל את המכשיר לשביעות רצונו.

מחיר הנמוך ביותר למוצר בהשוואה לאחרים. הזמנתי את המוצר ולמוחורת חזר אלי נציג שירות בדק פרטים וכעבור 4 ימים המוצר הגיע אלי. ופה התחילו הבעיות... האריזה הייתה סרוטה, מדבקה שהייתה דבוקה אליו הוסרה, לא היה חוברת משתמש, הטלפון היה סרוט ואפילו היה טביעת אצבע מבפנים. במילים אחרות טלפון מחודש למרות שהזמנתי חדש!!! ניסיתי מס' פעמים ליצור קשר עם החנות אך הם לא עונים. שהגעתי לחנות הנציגת שירות אמרה שהיא לא יכולה לבטל את ההזמנה, רק המנהל יכול ושאבוא מחר. לאחר שהתעקשתי היא ניסתה ואכן הצליחה. אני ממליץ למנהלי האתר להוריד את הקישור לבית עסק זה בעקבות התלונות שלי ועוד רבים.

הזמנתי את המוצר וקיבלתי אותו לאחר שבוע במקום שלושה ימים. קיבלתי מוצר משומש , הטלפון לכאורה חדש מבחוץ אך בתוכו היו מספרי טלפון שיחות יוצאות ונכנסות והודעות משימוש קודם במכשיר... שירות הלקוחות לא עונים בטלפון רוב הזמן. וכשאמרתי לנציג השירות שהטלפון משומש הוא אמר שאני טועה וזה לא יכול להיות... הוא לא היה מוכן לפצות אותי , ובנוסף היה חוצפן מספיק לומר לי שאני יכול לשלוח את זה חזרה לחנות ולבטל את העסקה כשאני אשא גם בעלות המשלוח... בקיצור , חנות רועה ,שירות גרוע, הימנעו מלקנות אצל גנבים ונוכלים!

מצאתי את הסלולארי שרציתי בחנות של אלמגור במחיר הזול ביותר. לאחר כיומיים לאחר הזמת המכשיר באתר החברה, התקשרה אליי נציגת החנות וטענה שאין להם את ערכת המוצר שהזמנתי, אך יש להם את אותו המוצר בערכה אחרת (יקרה יותר כמובן) ועליי להוסיף כסף. נראה שאלמגור עושה פה "תרגיל" על הלקוחות כאשר היא מציגה מוצר כזול ביותר מבין כול החנויות ולאחר הקנייה מנסה להוציא מהלקוח עוד סכום כסף מסוים. הייתי ממליץ לכול מי שזמנו יקר לו להימנע מקנייה באלמגור

הזמנתי את הפלאפון מהחנות בדגם לבן ללא תוספת תשלום, יום למחרת התקשרה אלי נציגת החברה ואמרה שאין להם במלאי את המכשיר בצבע לבן(דבר שלא ציינו באתר) אלא רק בצבע כחול בתוספת תשלום של 70 ש"ח. לאחר ששאלה אם אני רוצה להזמין אותו ועניתי שלא אז אמרה שתבטל את ההזמנה אולם באתר עדיין מופיעה ההזמנה וגם שלחתי אי-מייל אם בקשה לאישור על כך ולא קיבלתי תשובה. וזה לאחר שהתאכזבתי מהם מאוד כי עשיתי הרבה בירורים על איזה מכשיר ועד שהזמנתי לכך זמן ובסוף לא קיבלתי.

הגעתי לרכוש טלפון נייד, לאחר שוידאתי שיש להם במלאי. לאחר שהגעתי ואחרי המתנה בתור במשך כחצי שעה נמסר לי מחיר שונה ממה שכתוב באתר. הטענה היתה שהמכשיר מיוצר באירופה ולא בסין, לא עזר שאמרו לי שיש במלאי ושהגעתי במיוחד. בחוצפה כזו לא נתקלתי אף פעם- ומקווה שגם לא אתקל.
לפי דברי הלקוחה,רכשה j105 בתאריך 14/03/2010 (לפני 7 חודשים). מכשירי סוני אריקסון מיוצרים אך ורק בסין ולכן יכול להיות שינוי במחיר במידה ויש צבעים שונים למכשיר.

אחרי שראיתי באתר את המחיר הזול של הטלפון הגעתי ורכשתי אותו,המוכר אומר לי שאין אוזניות בקופסא (למרות שעל הקופסא רשום שיש אוזניות)וישר כמובן מציע לי אוזניות מקוריות של נוקיה ככה הוא טוען למה אחרי שהוא מראה לי אותם אני רואה שהם סתם אוזניות אוניברסליות סיניות.. בכל אופן שאלתי אותו למה אין אוזניות אם בקופסא ישנו ציור שהטלפון מגיע עם אוזניות אז הוא עומ לי שהיבואן רצה לחסוך בעלות של המור ולכן אין בפנים אוזניות... לא יודע ם זה שקר כלשהו או אבל עדין היה נחמד אם הוא היה מיידע קודם שזה לא מגיע עם אוזניות והטלפון לא של יורוקם היבואנית המקורית... אבדה לי החשבונית לכן 12345:)
אין לנו לקוח בשם הזה .

רציתי מאוד להזמין את המוצר מסוג אייפון, לצערי לאחר ההרשמה לאתר, בחירת המוצר וניסיון לביצוע הרכישה - אני מקבל שגיאות (בדקתי על 3 מחשבים שונים, בדפדפנים שונים, 2 מערכות הפעלה שונות) התקשרתי לחנות והסברתי להם שיש תקלה באתר- נענתי בתשובה שהכל בסדר והם מקבלים הזמנות (אוקיי- ומה עם לעזור לי?) בניסיון לבצע רכישה דרך הטלפון, הנציג ענה לי באדיבות ואמר שהוא מצטער אך אין אפשרות לבצע הזמנה בטלפון. אם הרכישה דרך האתר בעייתית, איך אני אבצע הזמנה? אני רוצה להיות לקוח, רוצה לבזבז את כספי בבית עסק זה. למה להקשות? להיפך- כשרואים שלקוח מתקשה לבצע רכישה יש לעזור לו ולהוציא אותו מרוצה. התחושה שלי הפוכה. "למזלי" לא הצלחתי לבצע רכישה, ואני שמח שכך כי אם כך מתייחסים ללקוח שפותח את ארנקו ורוצה לפרנס את העסק- אין לדעת כיצד נוהגים בשירות הלקוחות אחרי המכירה.

הגעתי לחנות לפני ארבעה שבועות. שירות טוב בחנות יחס וסבלנות. המחיר היה אטרקטיבי, התקין לי עברית במקום. גירסת אנדרואיד חדשה מול חנות אחרת שקניתי ומספקים גירסה ישנה יותר. אבל..... הטלפון עושה לי בעיות, ניסיתי להתקשר כשלושים פעמים לחנות ואין מענה, בתעודת האחריות לא ברור למי פונים - אין טלפון של היבואן ואני תקוע עם מכשיר שבגדול עובד אבל צריך תיקון. חבל.

התקשרתי לחנות כדי לברר שדגם שאני רוצה נמצא במלאי וקיבלתי תשובה שכן הזמנתי את המוצר Nokia 6303i אבל קיבלתי את הדגם הישן 6303 נעלצתי ללכת לסניף הדואר כדי לשלוח את המוצר בחזרה בסוף קיבלתי את זיכוי אני לא חושב שהמחירים הנמוכים שהם מציעים מצדיקים את הטירחה אני קונה די הרבה בחנויות שונות ואף פעם לא קרה שקיבלתי לא מה שהזמנתי בחנות הזה אני לא קונה יותר

הזמנתי מכשיר nokia 5030 ביום שישי, ביום שישי, ביום שני התקשרו אלי מהחנות ואמרו שהמכשיר אזל, הציעו לי לקנות מכשיר בצבע אחר ולהוסיף 59 ש"ח, כמובן שסירבתי. אציין שלאחר שבוע המוצר עדין נמצא למכירה בחנות זו
בתגובה לחוסר במלאי של המכשיר 5030. היו כמה ימים שהמכשיר הזה לא היה במלאי, כרגע הוא מפורסם באתר כי הוא נמצא במלאי.

למרות פירסום המחיר בזאפ במחיר 1100 ש"ח +תוספת של 119 ש"ח עבור תוספת לזיכרון של 8 מגה אלמגור לקחו 1350 ש"ח הפרש של 131 ש"ח החנות מטעה את הלקוחות ולא אמינה מספרת סיפורים מסיפורים שונים שמה שרשום בזאפ זה מוצר סיני והם מספקים מוצר אירופאי.אני ממליץ לזאפ להוציא את החנות מהאתר
ראשית אנו מצטערים על אי ההבנה שנגרמה ללקוח, למרות שהוסבר ללקוח שיש ערכות יותר מהודרות (הכוללות יותר אביזרים) ולכן מחיר המכשיר יותר יקר, הלקוח הסכים לשלם את ההפרש ולכן התבצעה העסקה. שנית, לגבי איכות השירות: כאשר הלקוח הגיע לחנות והתלונן שהמגן מסך שקנה אינו נדבק טוב (המגן מסך לא היה מודבק כמו שצריך), הדבקנו לו אחד חדש וללא תשלום.