מפרסם ב-zap מאז 2010

‎קינג פי סי‎ ‏(kingPc)

מחשבים וציוד היקפי (נתניה)

- / 5
בעלים: ננוקס ישראל בע"מ
נמצאו 70 חוות דעת גולשים על קינג פי סי
ilaieden10
ilaieden10
22.06.2020
מוצר שנרכש: oculus rift s

אז אני הזמנתי מוצר אשר נקרא אוקולוס ריפט אס ב4000 שקל לאחר 9 ימים של שימוש הוא הפסיק לעבוד בלי שום הסבר. ניסינו לתקשר עם החברה ואף לשלוח אליהם את המוצר שקיבלנו עם אחריות ל12 חודשים אך הם לא הסכימו לקבל אותו מכיוון שירד לו קצת הצבע (המוצר לא היה יכול להיפגע מהבפנים משריטה כזאת) ועכשיו אני תקוע עם מכשיר ב4000 שאף אחד לא יכול לתקן

חוות הדעת עזרה לכם?
שחר
שחר
16.11.2015
מוצר שנרכש: מקלדת ועכבר אלחוטיים סט אלחוטי Microsoft Wireless Desktop 800

הזמנתי את המוצר לפני חודש ימים. ההזמנה הייתה פשוטה ומהירה. לאחר שחלף שבוע והמוצר טרם הגיע, שלחתי מייל לחנות לשאול לשלומו. חלפו שלושה שבועות נוספים מאז שכתבתי להם. הם מעולם לא ענו לי והמוצר טרם הגיע. בסך הכל, חלף כבר חודש חודש מאז הרכישה. אני קונה הרבה באינטרנט. טעויות קורות. חנויות שוכחות לשלוח את ההזמנה. מוצרים נתקעים בדואר. הזמנות הולכות לאיבוד. קורה. לא ביג דיל. אבל ביחס מזלזל כזה - התעלמות מוחלטת מהלקוח - טרם נתקלתי. נ.ב. למזלי שילמתי באמצעות paypal, אז הגשתי תלונה ואני מקווה שאקבל את כספי בחזרה. *** עדכון *** לאחר פרסום חוות הזעת בזאפ, יצרו איתי קשר מהחנות. נראה שהמוצר אכן נשלח אך "נתקע" בדואר, והפניות שלי לחנות ככל הנראה נפלו בין הכיסאות ולכן לא נענו. מפעילי האתר התנצלו וכבר למחרת נשלח אליי מוצר משודרג באמצעות שליח. לצערי, לא ניתן לשנות את הדירוג המספרי בזאפ, אך חשוב לי לציין שבסופו של דבר חויית הקניה שלי חיובית ובהחלט אשקול לקנות שוב באתר זה. *** עדכון 2 *** בבקשה להסיר את חוות הדעת, כאמור בסופו של דבר הכל הסתדר ולכן הדירוג אינו מייצג את חווית הקניה

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
03.11.2014
מוצר שנרכש: מחשב נייד Lenovo IdeaPad G500 5939-3977

רכשתי מחשב נייד באתר, לאחר שהוא הופיע בזאפ במחיר טוב ובזמינות במלאי, כתוב שזמן האספקה הוא שלושה ימים. רכשתי ושילמתי באתר, והמתנתי לאספקה. לאחר יומיים כששלחתי פניה אודות מצב המשלוח, חזר אלי נציג לומר שהמחשב אינו קיים. הוא רצה להציע לי דגמים חילופיים, אך לא זהים במפרט. זאת למרות שהופיע כזמין ובזמן אספקה מהיר. זה מקרה חוזר לאחר שלפני מספר שבועות היה לי אותם מקרה זהה עם מחשב מדגם אחר ומבוקש, שהופיע בזאפ במחיר מעולה למרות שלא היה קיים במלאי כלל וגם לא יהיה יותר כפי הנראה. נראה שהחנות מפרסמת מחשבים מדגמים מבוקשים במחיר טוב, על מנת להציע במקומם דגמים שונים. לאחר שהתלוננתי, הסירו מהאתר את אותם דגמים, אך השאירו אותם עדיין בזאפ.

חוות הדעת עזרה לכם?
some
some
22.08.2014
מוצר שנרכש: נתב אלחוטי wr841n

הזמנתי מהחנות כיוון שהמחיר היה הטוב ביותר למוצר וכיוון שהם תומכים בפייפאל. המוצר הגיע מהר, באריזה המקורית, ולא נתקלתי בבעיות להפעילו.

חוות הדעת עזרה לכם?
toaff1
toaff1
17.07.2014
מוצר שנרכש: ראוטר wr740n

קניתי ראוטר. המוצר הגיע ללא ספק כח התקשרתי לשירות הלקוחות וקיבלתי את התשובה הבאה: "קנית ראוטר, לא ספק כח" פעם ראשונה שאני נתקל במקרה בו מכשיר חשמלי מגיע ללא ספק כח מתאים. לדעתי זה גם לא חוקי. עדכון: בעקבות התלונה בזאפ התקשרו אלי מהחנות, התנצלו והציעו לשלוח אלי ספק כח ופיצוי (זיכרון נייד). שלחו אלי בדואר רשום והייתי צריך ללכת ולעמוד בדואר שעה בתור כדי לקבל את מה שלא שלחו בזמן + פיצוי של 20 ש"ח. בכל מקרה התרשמתי שהם לא רעים שם בחנות, רק לא הכי חכמים שיש. הייתי מעלה להם את הציון בכוכב או שניים אבל אפשר לעדכן בחוות הדעת רק את הטקסט.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
03.07.2013
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
ohads
ohads
25.06.2013
מוצר שנרכש: מחשב אישי E6300\2G\160G

בזאפ מופיע מחשב עם 160G. בפועל, אין להם זיכרון כזה והם מחייבים לשדרג ל 500G בעלויות נוספות. לא הוגן ולא שירותי

חוות הדעת עזרה לכם?
טל
טל
11.09.2011
מוצר שנרכש: רמקולים למחשב fc-570

קניתי את הרמקולים כמתנת יום הולדת לאחותי הקטנה. הגעתי לחנות שנמצאת במרתף מעופש בתוך חניון חשוך בלי שום שילוט. קיבלתי שירות קר ואדיש והייתי צריך לבקש מספר פעמים שיטפלו בי. לבסוף רכשתי את המוצר. רציתי להפתיע את אחותי ביום הולדתה עם הרמקולים ולהתקין אותם על המחשב שלה בזמן שהיא בבית הספר. פתחתי את האריזה ולתדהמתי גיליתי שהחוברת הוראות ואפילו הכיתוביות על הרמקולים עצמם - הכל ביפנית. והכי גרוע, התקע לחשמל גם היה יפני ולא יכלתי לחבר את הרמקולים לחשמל! חשבתי אכזבה עצומה ותסכול עמוק כי לא יכולתי להפעיל את הרמקולים בלי ללכת ולקנות מתאם מיוחד. לא הייתה לי אפשרות לקנות מתאם באותו יום ואחותי המסכנה לא קיבלה מתנת יום הולדת. רק למחרת הצלחתי להשיג מתאם מיוחד ולהפעיל את הרמקולים. יצרתי קשר עם החנות והנציג רק התנער מאחריות, הרים את הקול ואמר לי שוב ושוב שהוא לא אחראי על מה שהיה בתוך האריזה כי אורזים את זה ביפן והוא רק המוכר. הייתה לי חוויית קנייה מזעזעת, בחנות השאירו אותי לבד לשבור את הראש מאיפה להשיג מתאם לתקע יפני, הפסדתי הרבה זמן ואחותי קיבלה את המתנה באיחור והייתה עצובה. בחנות לא עמדו מאחוריי המוצר שלהם אלא מיהרו להתנער מאחריות. לא לקנות בחנות הזו!

תגובת החנות

לקוח בשם דן הגיע אלינו יחד עם אחותו על מנת לרכוש רמקולים. תחילה הוא ביקש רמקולים אחרים שלא היו במלאי, נציגנו ביקש ממנו להמתין בזמן שהוא מברר עם היבואן אם ניתן להזמין לו אותם. לאחר מספר דקות נציגנו הודיע ללקוח שהוא הזמין לו את הרמקולים ואם הוא רוצה להמתין, יביאו לו אותם תוך מספר דקות (היבואן נמצא רחוב לידנו), בזמן ההמתנה הוא התחרט וביקש לרכוש רמקולים אחרים, שכן הצבע של הרמקולים שהזמין לא היה לרוחו. לאחר התייעצות ארוכה עם אחותו החליטו לרכוש את הרמקולים שרכש. כאשר הלקוח יצר קשר עם החנות, הוסבר לו באדיבות שאין צורך במתאם לרמקולים וכי ניתן לחבר אותם ללא מתאם, עוד הוצע לו להגיע עם הרמקולים לחנות כדי שיראו לו כיצד לחבר אותם ואף הוצע לו להחזיר אותם לחנות, אך הוא סירב לכל הצעה שניתנה לו, במשך כל השיחה הוא רטן על כך שההוראות ביפנית ושהוא לא יודע לחבר אותם והוא לא היה מוכן לשמוע שום הסבר או הצעה. בכל זאת נציגנו הסביר לו שחוברת ההוראות המצויה בתוך הקופסה מגיעה יחד עם הרמקולים מהיבואן, ויש הוראות באנגלית על גבי האריזה.כמו כן הוצע לו להיעזר בנו אם משהו לא ברור לו, אך הוא לא היה מוכן לשמוע שום הסבר וניתק לנו את הטלפון.

חוות הדעת עזרה לכם?
קוסטה
קוסטה
12.05.2011
מוצר שנרכש: אנטי וירוס

רכשתי מוצר דרך האתר,יום למחר הגיעה המייל שהבקשה טופלה,האתר היתחייב לספק את המוצר תוך 7 ימי עבודה.לאחר 3 שבועות המוצר לא הגיעה,הכרטיס חוייב.החנות סגורה ואין מענה לא למיילים ולא לטלפונים. למרות,בעבר קיבלתי שירות מצויין

תגובת החנות

מר' קוסטה ביצע הזמנתו באתרנו בתאריך ה 23/4/2011 (יום שבת) חשבונית הופקה יום למחרת ביום א' (מצ"ב) כאשר עוד באותו יום נשלח קוד הפעלה לאנטי וירוס באמצעות מערכת המסרים של האתר לכתובת האלקטרונית אותה ציין מר' קוסטה בהזמנתו בהערות למוצר כתוב בצורה מפורשת כי אנו שולחים קוד הפעלה בלבד, אך באם הלקוח בוחר זאת באפשרותו לקבל את הדיסק בתוספת של 10 ש"ח בדואר רשום, אפשרות שלא צויינה על מר' קוסטה כמוכן אספקת המוצר הינה תוך יום עסקים אחד ולא 7 ימי עסקים כפי שציין הלקוח לראייה להלן קישור למוצר באתרנו http://www.kingpc.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=751&catId=124 בתאריך ה 11/5/2011 יצר הלקוח עימנו קשר בטענה שלא סופק לו המוצר ובתגובה נשלח לו בשנית קוד ההפעלה, הפעם דרך המייל שלי (נציג שירות הלקוחות והמכירות בחברה) עולה סטירה מתגובתו של מר' קוסטה אשר טוען כי למחרת הגיע מייל שהבקשה טופלה והרי שהודעה השניה היא זאת שמכילה את קוד ההפעלה למוצר (ההודעה הראשונה היא אישור הזמנה) החנות פעילה, קיים מענה טלפוני, מענה למיילים ולהודעות קוליות

חוות הדעת עזרה לכם?
Genadiy
Genadiy
12.06.2010
מוצר שנרכש: Windows XP Heb

שרות על הפנים! במקום 3-4 ימים זה לקח יותר מחודש. במקום דיסק המבוקש קיבלתי מוצר אחר, ואחרכך דיסק משומש ופגום.שקרנים ולא אחראים. לא מומלץ בכלל!!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
24.03.2014
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
איל
איל
10.10.2011
מוצר שנרכש: תוכנה Office 2003 SBE Hebrew

הזמנתי Office מחנות זו כי המחיר היה טוב. התברר שהמחיר טוב כי זאת גרסת OEM. זה לא היה כתוב בשום מקום, וגם התמונה היא תמונה של קופסה, בעוד מה שקיבלתי היה רק הדיסקים. בקיצור, די רמאות. החלטתי לשמור את המוצר כי בכל זאת אני צריך אותו, ואני מקווה שזה מספיק חוקי, אבל אני בספק אם זה בסדר מצד קינג פי סי למכור בצורה כזאת תוכנה שכתוב עליה בפירוש שהיא צריכה להיות מצורפת לחומרה. מבחינת תהליך הקנייה לא היתה לי שום בעיה, ולא הייתי בקשר עם שירות הלקוחות, אבל לא הייתי קונה שוב בחנות שלא מספרת את כל האמת באתר שלה, כי מי יודע אילו הפתעות יהיו בקניות הבאות.

חוות הדעת עזרה לכם?
עמנואל
עמנואל
12.02.2013
מוצר שנרכש: מעבד וזיכרון למחשב E8400

הזמנתי דרך האתר את 2 מוצרים, שזה היה ב- 20:45 למחרת בבוקר אני מתקשר אם הכול בסדר אומרים לי בשירות לקוחות שהזמנה שלי אמורה להגיעה תוך 3 ימי עסקים אוקי שזה בעצם נאמר מולכם שאני מקבל ביום שלישי בצהוריים. הגיעה יום רביעי אני מתקשר בבוקר כרגיל אחרי 10 בערך, ואז אומרים לי שנוצרה תקלה כול שהיא המוצרים כמו שהבנתי עוד לא נקלטו ולפני יום אמרו לי שכן נקלטו ופתאום נוצרה תקלה מעניין, העלה לי חשש אולי כאן מנסים לרמות אותי והתחלתי לדאוג. הישרות לא מתנהל כראוי צר לי

חוות הדעת עזרה לכם?
24wowled
24wowled
05.01.2024
מוצר שנרכש: dlink dsl 224

שירות מעולה! הייתה איזו אי הבנה, ורציתי להחזיר את המוצר.הייתי מוכן לשאת בעלויות השילוח חזור, והמוכר לא הסכים בשום אופן שאני ישלם! יחס אדיב ומקצועי! ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
yaeldl19
yaeldl19
29.06.2023
מוצר שנרכש: מתקן נייד למסמכים

שירות מעולה מהרגע שיצרתי קשר עם החנות עד השלמת הקניה. קיבלתי מענה סבלני ומקצועי על כל שאלה ששאלתי והיחס היה ממש אישי ונעים.

חוות הדעת עזרה לכם?
דניס ירומקין
דניס ירומקין
03.10.2022
מוצר שנרכש: מארז מחשב SKMC 2001

הייתי צריך 2 מארזים זולים לכמה הרכבות, הנציג עשה שליחות ביום ההזנה. הכל הגיע שלם ומהר. אומנם לקח לי זמן להרכיב את המחשבים, אבל לא פעם ראשונה אני קונה מארזים זולים, אז כבר מכיר את כל הבעיות שלהם. בסופו של דבר אני מרוצה מהתמורה למחיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
yochisch
yochisch
21.09.2022
מוצר שנרכש: מחשב נייח

וואו איזה שירות אליפות! הזמנתי מחשב עבור אמא שלי. תוך כמה דקות התקשרו מהתמיכה כדי לוודא את ההזמנה ולבדוק שההזמנה מתאימה לצרכים. תוך 3 שעות המחשב היה בדרך לאמא שלי מוכן עם כל ההתקנות והתוספות שביקשתי (הם דאגו שאמא שלי תקבל את המחשב לפני סוף השבוע ולפני החגים). השירות שקיבלתי היה מדויק, מהיר, אדיב ונעים המון תודה על השירות המדהים. אני ממליצה בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
shahdkrayem
shahdkrayem
18.09.2022
מוצר שנרכש: AOC AGON 49 inch AG493UCX

השירות הכי טוב שהיה לי בשנה האחרונה.. הזמנתי מסך מחשב של AOC - 49 Inch וקיבלתו אותו באותו יום למרות שאני גר בחיפה והחנות נמצא בנתניה..!! קיבלתי שירות אדיב ומקצועי, ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
Oshri
Oshri
19.05.2022
מוצר שנרכש: מחשב נייד Lenovo

שירות VIP, אל תתלבטו! הזמנתי מחשב נייד מהחנות והמחשב הגיע במהרה. המחשב הגיע עם תקלה קטנה מהמפעל (פיקסל שרוף), פניתי לצוות החנות (בחור בשם רועי אם זכור לי נכון) וקיבלתי מענה מהיר ויעיל ולקיחת אחריות להחלפה מול היצרן. יש הרבה חנויות שיודעות למכור מחשבים, אבל לא הרבה שנותנות שירות טוב כשבאמת צריך החנות הזאת היא ללא ספק חנות שנותנת שירות ברמה הגבוהה ביותר ומראה איכפתיות לשביעות רצון הלקוח נחזור שוב לקנות מהם בהמשך :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Thom
Thom
02.11.2021
מוצר שנרכש: Reolink GO

התקבלתי ע״י הצוות בחיוך, הוכוונתי במקצועיות, המחיר היה מהנמוכים בארץ וגם החניה הצמודה בחינם. שאפו!

חוות הדעת עזרה לכם?
Stéphane
Stéphane
20.07.2021
מוצר שנרכש: macbook pro 13 m1

שירות מעולה. ספק מחשב מהיר ומקצועי המחשב הגיע תוך 24 שעות דבר שחברות אחרות לא ידעו לעשות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Faya
Faya
14.07.2021
מוצר שנרכש: MACBOOK APPLE13 PRO

שירות מעולה!!! רציתי לקנות מחשב נייד כהפתעה לילדה שלי ליום ההולדת. התקשרתי לחנות, ענה לי שניר. בחור מקסים שעזר לי. הרגשתי שאני בידיים טובות. המחשב הגיע אלי ממש מהר , יום למחרת ההזמנה. שירות מעולה והמחיר מצוין !!! ממליצה בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
ftamitos
ftamitos
09.02.2021
מוצר שנרכש: מחשב נייד ASUS ExpertBook P2451FA-BV0938T

שירות מעולה! קניתי מחשב נייד, הגיע זריז תוך 3 ימים. לאחר הפעלת המחשב התברר שבאחד המקשים במקלדת היה פגם בייצור, הוא לא נלחץ טוב ובקושי שלח קלט. זה משהו שאי אפשר היה לדעת לפני שממש מפעילים את המחשב ומתחילים לעבוד. התקשרתי לחברה King-PC/Nanox וקיבלתי על הפניה מענה מהיר ומלא. הוסבר לי שמדובר ב"תקלה מובהקת" במכשיר, ובלי עיכובים מיותרים עוד באותו יום הגעתי לסניף עם המוצר הפגום. אחרי בדיקה משותפת זריזה וידאנו את התקלה, וקיבלתי לידיים מחשב חדש מאותו הדגם. אפילו חידשו לי את החשבונית ככה שהאחריות עליו תהיה בתוקף החל מאותו יום. הייתה לי חווית קניה ושירות מצוינות ואני ממליץ עליהם בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
טליה
טליה
06.12.2020
מוצר שנרכש: W10S I3-1005G1 8G 256SSD בשחמ דיינ 15.6" LENOVO

לחברה הגעתי בטעות אבל אומרים שאין טעויות... :) חיפשתי חוות דעת על חברה אחרת עם שם דומה (ולא מצאתי), התקשרתי לקינג פי סי, ענה לי שניר ומייד הרגשתי שאני בידיים טובות. כל הצוות עזר ברכישה הלא שיגרתית. חייבת לציין במיוחד את שניר שעזר עם ככ הרבה סבלנות ונכונות והמשיך לעזור ולתת שירות גם לאחר שקיבלתי את המוצר, תודה רבה!!! הייעוץ היה טוב, המחיר גם. אני ממליצה בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
08.08.2020
מוצר שנרכש: מחשב נייח

רכשתי מחשב ב 03.08.20. קיבלתי אותו עם שליח ב 06.08.20. שירות מהיר ומעולה במחיר טוב! מומלצים.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3

חוות דעת של מוצרים פופולריים בקינג פי סי

מוצרים נוספים הנמכרים בקינג פי סי

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון