קניתי את הרמקולים כמתנת יום הולדת לאחותי הקטנה. הגעתי לחנות שנמצאת במרתף מעופש בתוך חניון חשוך בלי שום שילוט. קיבלתי שירות קר ואדיש והייתי צריך לבקש מספר פעמים שיטפלו בי. לבסוף רכשתי את המוצר. רציתי להפתיע את אחותי ביום הולדתה עם הרמקולים ולהתקין אותם על המחשב שלה בזמן שהיא בבית הספר. פתחתי את האריזה ולתדהמתי גיליתי שהחוברת הוראות ואפילו הכיתוביות על הרמקולים עצמם - הכל ביפנית. והכי גרוע, התקע לחשמל גם היה יפני ולא יכלתי לחבר את הרמקולים לחשמל! חשבתי אכזבה עצומה ותסכול עמוק כי לא יכולתי להפעיל את הרמקולים בלי ללכת ולקנות מתאם מיוחד. לא הייתה לי אפשרות לקנות מתאם באותו יום ואחותי המסכנה לא קיבלה מתנת יום הולדת. רק למחרת הצלחתי להשיג מתאם מיוחד ולהפעיל את הרמקולים. יצרתי קשר עם החנות והנציג רק התנער מאחריות, הרים את הקול ואמר לי שוב ושוב שהוא לא אחראי על מה שהיה בתוך האריזה כי אורזים את זה ביפן והוא רק המוכר. הייתה לי חוויית קנייה מזעזעת, בחנות השאירו אותי לבד לשבור את הראש מאיפה להשיג מתאם לתקע יפני, הפסדתי הרבה זמן ואחותי קיבלה את המתנה באיחור והייתה עצובה. בחנות לא עמדו מאחוריי המוצר שלהם אלא מיהרו להתנער מאחריות. לא לקנות בחנות הזו!
תגובת החנות
לקוח בשם דן הגיע אלינו יחד עם אחותו על מנת לרכוש רמקולים. תחילה הוא ביקש רמקולים אחרים שלא היו במלאי, נציגנו ביקש ממנו להמתין בזמן שהוא מברר עם היבואן אם ניתן להזמין לו אותם. לאחר מספר דקות נציגנו הודיע ללקוח שהוא הזמין לו את הרמקולים ואם הוא רוצה להמתין, יביאו לו אותם תוך מספר דקות (היבואן נמצא רחוב לידנו), בזמן ההמתנה הוא התחרט וביקש לרכוש רמקולים אחרים, שכן הצבע של הרמקולים שהזמין לא היה לרוחו. לאחר התייעצות ארוכה עם אחותו החליטו לרכוש את הרמקולים שרכש.
כאשר הלקוח יצר קשר עם החנות, הוסבר לו באדיבות שאין צורך במתאם לרמקולים וכי ניתן לחבר אותם ללא מתאם, עוד הוצע לו להגיע עם הרמקולים לחנות כדי שיראו לו כיצד לחבר אותם ואף הוצע לו להחזיר אותם לחנות, אך הוא סירב לכל הצעה שניתנה לו, במשך כל השיחה הוא רטן על כך שההוראות ביפנית ושהוא לא יודע לחבר אותם והוא לא היה מוכן לשמוע שום הסבר או הצעה. בכל זאת נציגנו הסביר לו שחוברת ההוראות המצויה בתוך הקופסה מגיעה יחד עם הרמקולים מהיבואן, ויש הוראות באנגלית על גבי האריזה.כמו כן הוצע לו להיעזר בנו אם משהו לא ברור לו, אך הוא לא היה מוכן לשמוע שום הסבר וניתק לנו את הטלפון.