
הזמנתי גלקסי מתצוגה יחד עם מגנים וכבל טעינה. קיבלתי את המכשיר בלבד ולא כפי שהובטח לאחר מכן במשך חודשים רבים הבטיחו לי שוב ושוב שאקבל אך לצערי גם היום 4 חודשים לאחר ההזמנה לא קיבלתי את המוצרים. מאכזב מאוד

הזמנתי גלקסי מתצוגה יחד עם מגנים וכבל טעינה. קיבלתי את המכשיר בלבד ולא כפי שהובטח לאחר מכן במשך חודשים רבים הבטיחו לי שוב ושוב שאקבל אך לצערי גם היום 4 חודשים לאחר ההזמנה לא קיבלתי את המוצרים. מאכזב מאוד

לא כדאי לקנות מהם. הזמנתי שעון. נאמר שנשלח. לאחר שלא מגיע למשך שבועיים 'בודקים' עם חברת השליחות. ביקשתי מס'מעקב ולא ניתן. בסופם של שבועיים נאמר שהחבילה הלכה לאיבוד ושאין במלאי. נאמר שיתנו החזר. עבר שבוע ואין זיכוי. בקיצור, לא עומדים במה שהובטח. שילמתי ולא קיבלתי כלום...

קניתי אזניות סמסונג במשלוח מהיר (1-3 ימי עסקים), מעל עשרה ימים לתוך הארוע ועדיין לא קיבלתי. בחברת המשלוחים לא עונים. בחנות מבטיחים תשובות ולא נותנים פתרון

הם לא ישרים. הם מוכרים את הטלפון ואז דורשים שתשלם על אחריות נוספת, אחרת הם לא נותנים לך את הטלפון שכבר קנית. מאוד לא הוגן.

הזמנתי טאבלט במחיר המופיע באתר, התקשרו רק לאחר 3 ימים להגיד שיש לעם את זה רק ב 150 שקל יותר יקר מאד מאוכזב

הזמנתי בסוף מבצעי נובמבר סמסונג a56. חזרו אלי אחרי 4 ימים ואמרו שאין במלאי וההזמנה מבוטלת, בלי להציע חלופה או פיצוי (בכל שאר המקומות כבר עברו המבצעים). יום אחר כך פניתי בווטסאפ ואמרו לי שיש במלאי, אז ביקשתי שיבצעו את ההזמנה - אחרי כמה שעות כתבו שאין במלאי ולא ענו לי יותר. עכשיו אני רואה שכבר שבועיים קודם מישהו הזמין ולא היה במלאי ועדיין משאירים באתר.

התקשרתי לוודא שבמלאי נאמר שכן ובווטסאפ גם אמרו שהמחיר באתר סופי, הזמנתי מהאתר ומיד לאחר מכן התקשרו מהחנות להגיד שהמוצר עם אחריות מוגדלת של שנתיים מיובואן כזה וכזה ולכן צריך לשלם עוד 300 ש״ח.

מוכרים מוצרים (טלפונים) שלא במלאי ושירות לקוחות שלוקח יום שלם לתפוס, בהתחלה בוואטסאפ, אחרי זה בטלפון.

מאוד מאוכזבת מהחברה הזאת. הייתה לי חוויה מאוד לא נעימה, במשך חודש שלם הביאו לי מכשיר טלפון עם תקלות ונאלצתי לחכות... ולהתעסק בזה ללא הפסקה. החליפו אותו למכשיר תקין וכעבור שלושה חודשים וחצי המסך מת לגמרי!!! איזו אכזבה!!!

הזמנתי PS5 עם משחק שהילד רצה. Astro bot. התקשרו ואמרו שאין טעם להזמין את המשחק כי יש אותו בחינם בחנות של פלייסטיישן. אז בחרתי משהו אחר אצלם. בפועל זה משחק אחר הרבה יותר קצר וישן. כשיצרתי קשר וציינתי זאת אמור לי "יש את המשחק חינם". לא רוצים לטפל ותכלס אפשר היה למצוא את הבאנדל בזול יותר בחנות אחרת. עדיף לקנות ברשת גדולה ומוכרת.

לא בוצעה רכישה. שילמתי אקסטרא כסף כדי שהמשלוח יהיה מהיר - עד 3 ימים הם מבטיחים, אבל כמובן שזה מרגע שהחבילה נשלחת, אבל הגאונים מוכרים מוצר שאפילו אין להם במלאי. אחרי שיומיים שלמים הם מורחים, מסבנים וגם מסננים אותי בוואטסטפ, נאלצתי לבטל את ההזמנה.

בקצרה -חוויית קנייה מזעזעת. שומר נפשו, כיסו ועצביו - ירחק. (סימנתי כוכב אחד, כי בלעדיו אין אפשרות לפרסם. אבל מבחינתי הדירוג הוא אפס). בפירוט- הזמנתי מוצר, כמתנת יום הולדת לבן שלי. הגיע באמצעות שליח. כשפתחנו את החבילה גילינו שקיבלנו מוצר אחר! אמרו לי שאין בעיה, שאגיע לחנות ויזכו אותי. אמרתי שאני גרה רחוק ולא אגיע לחנות. אמרו שאין בעיה. שאשלח עם שליח ואקבל זיכוי. הייתי כל כך מופתעת ! אני צריכה לשלוח עם שליח? אתם עשיתם טעות, ואני צריכה לשלוח חזרה את המוצר? כשביקשתי לדבר עם ההנהלה אמרו לי שאין עם מי לדבר, יגידו לי אותו הדבר. אמרו לי שאף אחד לפניי לא דרש שיגיע אליו שליח לקחת חזרה מוצר שהם טעו בו, וניתקו לי את השיחה. כשהתקשרתי שוב אמרו לי שזה המצב. כששאלתי למה אני אמורה לשלם עבור משלוח של משהו שלא הזמנתי ושכבר שילמתי עבור משלוח שיביא אותו אליי? נזפו בי, אמרו לי - תחזירי בדואר ישראל אם את לא רוצה לשלם. הזכרתי שגם בדואר ישראל משלמים עבור משלוח, ואז נזפו בי שוב וסיימו בלעג - שלחי חזרה את המוצר ונחזיר לך את ארבעת השקלים שזה יעלה לך. ברור שהכסף משמעותי, אבל לא בגלל זה אני כל כך מזועזעת. אני לא מבינה איך מגיעים לכזאת תודעת שירות נמוכה? אני צריכה לדאוג לתקן טעות שהם עשו??? לטרוח על זה? להוציא על זה עוד כסף? לא די בעוגמת הנפש שנגרמה לבן שלי שחיכה למתנת יום ההולדת הזו? הזיה.

קניתי טלפון מהם (יבואן מקביל). היתה חנות עם דירוג יותר טוב שהציעה את אותו המחיר אבל אמרתי לעצמי - למה לא? ניתן להם את הפרנסה. אחרי יומיים מתקשר אלי נציג ואומר לי: תשמע, אין לנו את היבוא המקביל במלאי. בתוספת תשלום תקבל את היבואן הרשמי. אמרתי לו: לא מתאים לי. כבר עשיתם לי את התרגיל הזה לפני שנה או שנתיים כשקניתי מכשיר. לא רואה טעם בלשלם יותר. הנציג אמר: אני רואה שיש לנו הזמנת מלאי לעוד 3 ימים. אמרתי לו: אין שום בעיה. אחכה בסבלנות. לא אכפת לי שיגיע מעבר לתקופת ההתחייבות במשלוח. כעבור יומיים - ביטול הזמנה. עד כאן העובדות. ועכשיו הפרשנות: פרקטיקה עסקית בזויה. הם רוצים להיות הכי זולים כדי למשוך לקוחות אז מפרסמים במחיר נמוך כשאין להם שום כוונה לכבד אותו. שכל אחד יחליט לעצמו אם אפשר לסמוך עליהם שיתנהלו בכבוד אם מתעוררות בעיות.

ביטלו הזמנה שעתיים לפני האיסוף עצמי, אחרי שבוע של המתנה בו הבטיחו שהמכשיר יהיה במלאי.

הזמנתי מכשיר שעולה 720 ש"ח, התקשרו ושכנעו אותי להוסיף 140 ש"ח על אחריות יבואן רשמי ושנתיים אחריות, אחרי שקיבלתי את המוצר ראיתי שכתוב עליו אחריות שלCell now "יבואן מורשה", זה לא יבואן רשמי, אלא סאני זה יבואן רשמי, מעבר לזה, כתוב אחריות 12 חודשי אחריות יבואן 12 חודשי אחריות על מערכת ההפעלה, כאילו אם המכשיר נשרף זה לא תופס, היום כל אחד יודע להתקין מערכת הפעלה, לא אמרו לי את זה בטלפון, לא חושב שזה שווה עוד 140 ש"ח שזה 20% מהמחיר המקורי

רכשתי דייסון V8 פתח את הקופסה ומצאתי בתוכו חתיכת פלסטיק אדום לאחר שפרקתי את החלקים גילו שזה מנוף שבור. יצרנו קשר עם החנות שהסבירו מייד ושלחו תמונות שהם כמה פעמים אמרו לנו שהוא טופל אבל נראה שלא נעשה דבר

שרות מעזע מוכרים מוצרים עם מדבקות שנפתחו בתור חדשים להתרחק כמו מאש עדיף לקנות במקום אחר

רכשתי מכשיר מחודש שהתברר כמקולקל. החנות לא לקחה אחריות ושלחה אותי להתמודד עם מעבדות פעם אחר פעם.

מאוכזב מאד. רכשתי מהם באינטרנט שואב אבק דייסון. לפני הרכישה התכתבתי איתם בוואטסאפ ווידאתי שמדובר בדגם ספציפי שאני רוצה עם אביזרים כפי שהופיע בתמונה שהם פירסמו. הם אישרו שאכן זה המוצר כולל האביזרים הנלווים. ואז ביצעתי את הרכישה. בפועל הגיע דגם אחר עם אביזרים אחרים. מיד פניתי אליהם ואז התחיל מסע מפרך של לקבל את הכסף בחזרה. בשום שלב אף אחד לא טרח אפילו להתנצל על הטעות במוצר, ההטעיה בפרסום והתהליך הארוך והמייגע של קבלת הזיכוי. נכון לרגע כתיבת הדירוג, המוצר עדיין מפורסם עם תמונות לא נכונות.
היי מיקי ושלום לכולם אכן מיקי היקר ביצע רכישה בחנותנו לשואב אבק מסוג V15 detect extra וזאת לאחר שבדק מול נציגנו בשירות הוואצ אפ אודות המוצר, לצערנו הרב כותב חוות הדעת צודק והמחסנאי שלנו ארז וסיפק מוצר אחר, בשיחה מול מיקי הובנה הטעות ובוצע איסוף למוצר מביתו ובוצע זיכוי מלא עבור הרכישה, מיקי היקר, קבל את התנצלותי הכנה בגין הטעות הלא שגרתית,

לא להתקרב ולא לקנות!! מוכרים מכשירי נייד תקולים - המכשיר שלי היה נעול ואי אפשר היה להשתמש בו, שהעזתי להתלונן, הפנו אותי לנסוע לשירות לקוחות של היבואן והסירו אחריות. נסעתי על חשבוני לשירות לקוחות של יבואן חאפר, שילמתי חניה ובזבזתי זמן יקר. בנוסף שקרנים - הבטיחו לי פיצוי וכלום ושום דבר,,, בושה של שירות!! מאוכזב מאוד.
שלום לכולם! לפני שאתייחס לגופו של עניין ולאור העובדה ששירות לקוחות וחווית רכישה ב iTechStore הם חלק בלתי נפרד מ DNA החברה אתנצל בפני כותב חוות הדעת על תחושותו וזאת למרות שהכתוב רחוק מהמציאות, אכן מר מינו הדקיאן רכש בחנותנו מכשיר סלולרי מסוג Galaxy A54, לאחר כחודש ימים פנה אלינו בטענה שהמכיר נעול, בשיחה עימו הובן כי בנו שם על המכשיר סיסמת פתיחה להגנה ושכח אותה כאשר לאחר מספר רב של ניסיונות המכשיר ננעל, הוסבר ללקוח כי הדבר אינו באחריות החנות/יבואן ואין לנו כל יכולת לפתוח מכשיר אשר נעול בסיסמה, לפנים משורת הדין ולמרות שהדבר אינו באחריות יש רצון לתת מענה וזה הופנה למעבדת השירות שלנו על מנת לבצע פתיחה ואיפוס ללא עלות. צר לי שכותב חוות הדעת בחר לנצל את טוב ליבינו ואת הרצון לעזור למרות שהדבר אינו באחריות והכפיש את שמנו הטוב,

הזמנתי ושילמתי עבור Dyson Gen5 Detect Absolute - המכשיר שהחנות מפרסמת באתר שלה התקשרתי לפני שרכשתי לברר ולודא שזהו מכשיר אורגנלי הם ענו לי שברור שכן. החנות שלחה לי במקום מה שהזמנתי ומה שהם מפרסמים באתר דגם אחר, שלחו לי את הדגם Dyson Gen5 Detect התקשרתי לחנות, מנהל החנות מסר טלפון לא נכון של היבואן, התקשרתי לדיסון וחד משמעית אמר שהמכשיר שרכשתי אין מה שהזמנתי מנהל החנות הפנה אותי ליבואן לברר את העניין, היובאן אמר במפורש שזה לא משנה איזה דגם, מה שחשוב זה שהמוצר הוא טוב. פניתי שוב לחנות, מנהל החנות מסרב לקבל אחריות ולהכיר בעובדה ששלחו לי דגם אחר על אף שמיד כאשר קיבלתי את המוצר התקשרתי לחנות והסברתי שהמוצר שקיבלתי אינו דומה למוצר Dyson Gen5 Detect Absolute כמו כן הסברתי על הקרטון וגם על המכשיר מוטבע רק Dyson Gen5 Detect כאשר על הקרטון והמוצר Dyson Gen5 Detect Absolute צריך להיות מוטבע בדיוק את השם של המוצר השם Dyson Gen5 Detect Absolute מופיע רק על חשבונית התשלום ועל מדבקה המודבקת על קרטון המוצר (היבואן אמר במפורש שהוא לא שם מדבקות על המוצרים אלא החנויות שמות את המדבקות - החנות מסרבת להודות שהם שמו את המדבקה) כמו כן הקרטון הגיע שהוא סגור אחרי שנפתח, שלושה סולטיבים היו חתוכים ועל שניים מהם הודבק סולטיב חדש, שלחתי מייד לפני שפתחתי תמונה למנהל החנות. המוצר שקיבלתי גם היה חסר חלק אחד שעולה 250 ש״ח, אביזר מפרקיReach Under לשואבי אבק Gen 5 כמו כן היה חסר ראש צר לפינות ומקומות צרים מאוד. החנות טרקה את הטלפון בפניי כאשר ניסיתי לדבר איתם על העניין. לא להתקרב לאתר ולחנות ItechStore

קניתי לפני שנה מוצר אחד ובגלל זה הם לא רוצים למכור לי מוצר אחר בגלל שהוא שייך לאותו חברה רק במחיר יותר יקר

שירות פח. הזמנתי פלאפון. שבוע עבר ממועד האספקה שהובטח ועדיין לא הגיע. ביקשתי לבטל לא הסכימו תחילה אח'כ אמרו שיחייבו אותי בעלויות ביטול. כל זה בלי שקיבלתי את המכשיר. המנהל ניב צעק ואמר שאין לו סבלנות היום וניתק בפרצוף. בקיצור פח.

קניתי אצלם אייפון מאוקטב. אחרי חצי שנה הטלפון פשוט הפסיק לעבוד באופן שלא ניתן לתיקון. את האחריות אי אפשר היה להפעיל כי היה לו שבר קטנצ׳יק בפינה וגם הסתבר שבאופן מוזר הוא רשום באפל עם צבע לא נכון. בחנות משכו אותי עד שנמאס לי ואני עכשיו זורק אותו לפח

שירות ברמה נמוכה במיוחד - כל הזמנה נדרש לאשר מול נציג חיוב, שמתקשר פעם אחת ומאז חייבים לרדוף אחריו ובסוף מסתבר שהם יכולים לחייב גם בלי שיחה מזלזלים בלקוחות, מתרצים התנהלות בזיונית ובסהכ יוצרים חוויה רעה להתרחק מהזמנות אונליין