מפרסם ב-zap מאז 2010

ItechStore

סלולר, גיימינג , חשמל ומולטימדיה (יהוד)

4.66 / 5 ממוצע מבוסס על 171 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: itechstore
נמצאו 3904 חוות דעת גולשים על iTechstore
צבי
צבי
11.06.2026
מוצר שנרכש: גלקסי 10 פלוס

הזמנתי גלקסי מתצוגה יחד עם מגנים וכבל טעינה. קיבלתי את המכשיר בלבד ולא כפי שהובטח לאחר מכן במשך חודשים רבים הבטיחו לי שוב ושוב שאקבל אך לצערי גם היום 4 חודשים לאחר ההזמנה לא קיבלתי את המוצרים. מאכזב מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
hubermang1
hubermang1
19.05.2026
מוצר שנרכש: שעון Redmi 5 active

לא כדאי לקנות מהם. הזמנתי שעון. נאמר שנשלח. לאחר שלא מגיע למשך שבועיים 'בודקים' עם חברת השליחות. ביקשתי מס'מעקב ולא ניתן. בסופם של שבועיים נאמר שהחבילה הלכה לאיבוד ושאין במלאי. נאמר שיתנו החזר. עבר שבוע ואין זיכוי. בקיצור, לא עומדים במה שהובטח. שילמתי ולא קיבלתי כלום...

חוות הדעת עזרה לכם?
Yuval
Yuval
26.04.2026
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy Buds4 Pro

קניתי אזניות סמסונג במשלוח מהיר (1-3 ימי עסקים), מעל עשרה ימים לתוך הארוע ועדיין לא קיבלתי. בחברת המשלוחים לא עונים. בחנות מבטיחים תשובות ולא נותנים פתרון

חוות הדעת עזרה לכם?
jonathanperlin
jonathanperlin
12.03.2026
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB 8GB RAM Mobile Phone

הם לא ישרים. הם מוכרים את הטלפון ואז דורשים שתשלם על אחריות נוספת, אחרת הם לא נותנים לך את הטלפון שכבר קנית. מאוד לא הוגן.

חוות הדעת עזרה לכם?
ayala
ayala
02.03.2026
מוצר שנרכש: טאבלט סמסונג A9

הזמנתי טאבלט במחיר המופיע באתר, התקשרו רק לאחר 3 ימים להגיד שיש לעם את זה רק ב 150 שקל יותר יקר מאד מאוכזב

חוות הדעת עזרה לכם?
יחיאל
יחיאל
09.12.2025
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי a56

הזמנתי בסוף מבצעי נובמבר סמסונג a56. חזרו אלי אחרי 4 ימים ואמרו שאין במלאי וההזמנה מבוטלת, בלי להציע חלופה או פיצוי (בכל שאר המקומות כבר עברו המבצעים). יום אחר כך פניתי בווטסאפ ואמרו לי שיש במלאי, אז ביקשתי שיבצעו את ההזמנה - אחרי כמה שעות כתבו שאין במלאי ולא ענו לי יותר. עכשיו אני רואה שכבר שבועיים קודם מישהו הזמין ולא היה במלאי ועדיין משאירים באתר.

חוות הדעת עזרה לכם?
tamirben1
tamirben1
30.11.2025
מוצר שנרכש: Dreame x40 Ultra White

התקשרתי לוודא שבמלאי נאמר שכן ובווטסאפ גם אמרו שהמחיר באתר סופי, הזמנתי מהאתר ומיד לאחר מכן התקשרו מהחנות להגיד שהמוצר עם אחריות מוגדלת של שנתיים מיובואן כזה וכזה ולכן צריך לשלם עוד 300 ש״ח.

חוות הדעת עזרה לכם?
Boriss
Boriss
18.11.2025
מוצר שנרכש: Samsung A56

מוכרים מוצרים (טלפונים) שלא במלאי ושירות לקוחות שלוקח יום שלם לתפוס, בהתחלה בוואטסאפ, אחרי זה בטלפון.

חוות הדעת עזרה לכם?
noadoronn
noadoronn
19.10.2025
מוצר שנרכש: Galaxy note 20 ultra

מאוד מאוכזבת מהחברה הזאת. הייתה לי חוויה מאוד לא נעימה, במשך חודש שלם הביאו לי מכשיר טלפון עם תקלות ונאלצתי לחכות... ולהתעסק בזה ללא הפסקה. החליפו אותו למכשיר תקין וכעבור שלושה חודשים וחצי המסך מת לגמרי!!! איזו אכזבה!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
alextsarbaev
alextsarbaev
23.09.2025
מוצר שנרכש: באנדל PS5

הזמנתי PS5 עם משחק שהילד רצה. Astro bot. התקשרו ואמרו שאין טעם להזמין את המשחק כי יש אותו בחינם בחנות של פלייסטיישן. אז בחרתי משהו אחר אצלם. בפועל זה משחק אחר הרבה יותר קצר וישן. כשיצרתי קשר וציינתי זאת אמור לי "יש את המשחק חינם". לא רוצים לטפל ותכלס אפשר היה למצוא את הבאנדל בזול יותר בחנות אחרת. עדיף לקנות ברשת גדולה ומוכרת.

חוות הדעת עזרה לכם?
peleg
peleg
09.09.2025
מוצר שנרכש: google pixel 8 pro

לא בוצעה רכישה. שילמתי אקסטרא כסף כדי שהמשלוח יהיה מהיר - עד 3 ימים הם מבטיחים, אבל כמובן שזה מרגע שהחבילה נשלחת, אבל הגאונים מוכרים מוצר שאפילו אין להם במלאי. אחרי שיומיים שלמים הם מורחים, מסבנים וגם מסננים אותי בוואטסטפ, נאלצתי לבטל את ההזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
renanani
renanani
12.08.2025
מוצר שנרכש: משחק פיפא 22 לאקס בוקס one

בקצרה -חוויית קנייה מזעזעת. שומר נפשו, כיסו ועצביו - ירחק. (סימנתי כוכב אחד, כי בלעדיו אין אפשרות לפרסם. אבל מבחינתי הדירוג הוא אפס). בפירוט- הזמנתי מוצר, כמתנת יום הולדת לבן שלי. הגיע באמצעות שליח. כשפתחנו את החבילה גילינו שקיבלנו מוצר אחר! אמרו לי שאין בעיה, שאגיע לחנות ויזכו אותי. אמרתי שאני גרה רחוק ולא אגיע לחנות. אמרו שאין בעיה. שאשלח עם שליח ואקבל זיכוי. הייתי כל כך מופתעת ! אני צריכה לשלוח עם שליח? אתם עשיתם טעות, ואני צריכה לשלוח חזרה את המוצר? כשביקשתי לדבר עם ההנהלה אמרו לי שאין עם מי לדבר, יגידו לי אותו הדבר. אמרו לי שאף אחד לפניי לא דרש שיגיע אליו שליח לקחת חזרה מוצר שהם טעו בו, וניתקו לי את השיחה. כשהתקשרתי שוב אמרו לי שזה המצב. כששאלתי למה אני אמורה לשלם עבור משלוח של משהו שלא הזמנתי ושכבר שילמתי עבור משלוח שיביא אותו אליי? נזפו בי, אמרו לי - תחזירי בדואר ישראל אם את לא רוצה לשלם. הזכרתי שגם בדואר ישראל משלמים עבור משלוח, ואז נזפו בי שוב וסיימו בלעג - שלחי חזרה את המוצר ונחזיר לך את ארבעת השקלים שזה יעלה לך. ברור שהכסף משמעותי, אבל לא בגלל זה אני כל כך מזועזעת. אני לא מבינה איך מגיעים לכזאת תודעת שירות נמוכה? אני צריכה לדאוג לתקן טעות שהם עשו??? לטרוח על זה? להוציא על זה עוד כסף? לא די בעוגמת הנפש שנגרמה לבן שלי שחיכה למתנת יום ההולדת הזו? הזיה.

חוות הדעת עזרה לכם?
yahel
yahel
17.07.2025
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 14 Pro 4G Global 256GB 8GB RAM

קניתי טלפון מהם (יבואן מקביל). היתה חנות עם דירוג יותר טוב שהציעה את אותו המחיר אבל אמרתי לעצמי - למה לא? ניתן להם את הפרנסה. אחרי יומיים מתקשר אלי נציג ואומר לי: תשמע, אין לנו את היבוא המקביל במלאי. בתוספת תשלום תקבל את היבואן הרשמי. אמרתי לו: לא מתאים לי. כבר עשיתם לי את התרגיל הזה לפני שנה או שנתיים כשקניתי מכשיר. לא רואה טעם בלשלם יותר. הנציג אמר: אני רואה שיש לנו הזמנת מלאי לעוד 3 ימים. אמרתי לו: אין שום בעיה. אחכה בסבלנות. לא אכפת לי שיגיע מעבר לתקופת ההתחייבות במשלוח. כעבור יומיים - ביטול הזמנה. עד כאן העובדות. ועכשיו הפרשנות: פרקטיקה עסקית בזויה. הם רוצים להיות הכי זולים כדי למשוך לקוחות אז מפרסמים במחיר נמוך כשאין להם שום כוונה לכבד אותו. שכל אחד יחליט לעצמו אם אפשר לסמוך עליהם שיתנהלו בכבוד אם מתעוררות בעיות.

חוות הדעת עזרה לכם?
amihaydon
amihaydon
06.07.2025
מוצר שנרכש: גלקסי a06

ביטלו הזמנה שעתיים לפני האיסוף עצמי, אחרי שבוע של המתנה בו הבטיחו שהמכשיר יהיה במלאי.

חוות הדעת עזרה לכם?
adnan
adnan
07.04.2025
מוצר שנרכש: טאבלט סמסונג A9 plus

הזמנתי מכשיר שעולה 720 ש"ח, התקשרו ושכנעו אותי להוסיף 140 ש"ח על אחריות יבואן רשמי ושנתיים אחריות, אחרי שקיבלתי את המוצר ראיתי שכתוב עליו אחריות שלCell now "יבואן מורשה", זה לא יבואן רשמי, אלא סאני זה יבואן רשמי, מעבר לזה, כתוב אחריות 12 חודשי אחריות יבואן 12 חודשי אחריות על מערכת ההפעלה, כאילו אם המכשיר נשרף זה לא תופס, היום כל אחד יודע להתקין מערכת הפעלה, לא אמרו לי את זה בטלפון, לא חושב שזה שווה עוד 140 ש"ח שזה 20% מהמחיר המקורי

חוות הדעת עזרה לכם?
DEBORAH
DEBORAH
20.03.2025
מוצר שנרכש: Dyson v8

רכשתי דייסון V8 פתח את הקופסה ומצאתי בתוכו חתיכת פלסטיק אדום לאחר שפרקתי את החלקים גילו שזה מנוף שבור. יצרנו קשר עם החנות שהסבירו מייד ושלחו תמונות שהם כמה פעמים אמרו לנו שהוא טופל אבל נראה שלא נעשה דבר

חוות הדעת עזרה לכם?
tomer
tomer
13.02.2025
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy Tab A9

שרות מעזע מוכרים מוצרים עם מדבקות שנפתחו בתור חדשים להתרחק כמו מאש עדיף לקנות במקום אחר

חוות הדעת עזרה לכם?
Oren
Oren
26.01.2025
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

רכשתי מכשיר מחודש שהתברר כמקולקל. החנות לא לקחה אחריות ושלחה אותי להתמודד עם מעבדות פעם אחר פעם.

חוות הדעת עזרה לכם?
מיקי
מיקי
31.12.2024
מוצר שנרכש: שואב אבק דייסון V15 detect extra

מאוכזב מאד. רכשתי מהם באינטרנט שואב אבק דייסון. לפני הרכישה התכתבתי איתם בוואטסאפ ווידאתי שמדובר בדגם ספציפי שאני רוצה עם אביזרים כפי שהופיע בתמונה שהם פירסמו. הם אישרו שאכן זה המוצר כולל האביזרים הנלווים. ואז ביצעתי את הרכישה. בפועל הגיע דגם אחר עם אביזרים אחרים. מיד פניתי אליהם ואז התחיל מסע מפרך של לקבל את הכסף בחזרה. בשום שלב אף אחד לא טרח אפילו להתנצל על הטעות במוצר, ההטעיה בפרסום והתהליך הארוך והמייגע של קבלת הזיכוי. נכון לרגע כתיבת הדירוג, המוצר עדיין מפורסם עם תמונות לא נכונות.

תגובת החנות

היי מיקי ושלום לכולם אכן מיקי היקר ביצע רכישה בחנותנו לשואב אבק מסוג V15 detect extra וזאת לאחר שבדק מול נציגנו בשירות הוואצ אפ אודות המוצר, לצערנו הרב כותב חוות הדעת צודק והמחסנאי שלנו ארז וסיפק מוצר אחר, בשיחה מול מיקי הובנה הטעות ובוצע איסוף למוצר מביתו ובוצע זיכוי מלא עבור הרכישה, מיקי היקר, קבל את התנצלותי הכנה בגין הטעות הלא שגרתית,

חוות הדעת עזרה לכם?
מינו הדקיאן
מינו הדקיאן
26.12.2024
מוצר שנרכש: טלפון סללורי סמסונג A54

לא להתקרב ולא לקנות!! מוכרים מכשירי נייד תקולים - המכשיר שלי היה נעול ואי אפשר היה להשתמש בו, שהעזתי להתלונן, הפנו אותי לנסוע לשירות לקוחות של היבואן והסירו אחריות. נסעתי על חשבוני לשירות לקוחות של יבואן חאפר, שילמתי חניה ובזבזתי זמן יקר. בנוסף שקרנים - הבטיחו לי פיצוי וכלום ושום דבר,,, בושה של שירות!! מאוכזב מאוד.

תגובת החנות

שלום לכולם! לפני שאתייחס לגופו של עניין ולאור העובדה ששירות לקוחות וחווית רכישה ב iTechStore הם חלק בלתי נפרד מ DNA החברה אתנצל בפני כותב חוות הדעת על תחושותו וזאת למרות שהכתוב רחוק מהמציאות, אכן מר מינו הדקיאן רכש בחנותנו מכשיר סלולרי מסוג Galaxy A54, לאחר כחודש ימים פנה אלינו בטענה שהמכיר נעול, בשיחה עימו הובן כי בנו שם על המכשיר סיסמת פתיחה להגנה ושכח אותה כאשר לאחר מספר רב של ניסיונות המכשיר ננעל, הוסבר ללקוח כי הדבר אינו באחריות החנות/יבואן ואין לנו כל יכולת לפתוח מכשיר אשר נעול בסיסמה, לפנים משורת הדין ולמרות שהדבר אינו באחריות יש רצון לתת מענה וזה הופנה למעבדת השירות שלנו על מנת לבצע פתיחה ואיפוס ללא עלות. צר לי שכותב חוות הדעת בחר לנצל את טוב ליבינו ואת הרצון לעזור למרות שהדבר אינו באחריות והכפיש את שמנו הטוב,

חוות הדעת עזרה לכם?
ahlam.shibli
ahlam.shibli
26.12.2024
מוצר שנרכש: Dyson Gen 5 Detect Absolute

הזמנתי ושילמתי עבור Dyson Gen5 Detect Absolute - המכשיר שהחנות מפרסמת באתר שלה התקשרתי לפני שרכשתי לברר ולודא שזהו מכשיר אורגנלי הם ענו לי שברור שכן. החנות שלחה לי במקום מה שהזמנתי ומה שהם מפרסמים באתר דגם אחר, שלחו לי את הדגם Dyson Gen5 Detect התקשרתי לחנות, מנהל החנות מסר טלפון לא נכון של היבואן, התקשרתי לדיסון וחד משמעית אמר שהמכשיר שרכשתי אין מה שהזמנתי מנהל החנות הפנה אותי ליבואן לברר את העניין, היובאן אמר במפורש שזה לא משנה איזה דגם, מה שחשוב זה שהמוצר הוא טוב. פניתי שוב לחנות, מנהל החנות מסרב לקבל אחריות ולהכיר בעובדה ששלחו לי דגם אחר על אף שמיד כאשר קיבלתי את המוצר התקשרתי לחנות והסברתי שהמוצר שקיבלתי אינו דומה למוצר Dyson Gen5 Detect Absolute כמו כן הסברתי על הקרטון וגם על המכשיר מוטבע רק Dyson Gen5 Detect כאשר על הקרטון והמוצר Dyson Gen5 Detect Absolute צריך להיות מוטבע בדיוק את השם של המוצר השם Dyson Gen5 Detect Absolute מופיע רק על חשבונית התשלום ועל מדבקה המודבקת על קרטון המוצר (היבואן אמר במפורש שהוא לא שם מדבקות על המוצרים אלא החנויות שמות את המדבקות - החנות מסרבת להודות שהם שמו את המדבקה) כמו כן הקרטון הגיע שהוא סגור אחרי שנפתח, שלושה סולטיבים היו חתוכים ועל שניים מהם הודבק סולטיב חדש, שלחתי מייד לפני שפתחתי תמונה למנהל החנות. המוצר שקיבלתי גם היה חסר חלק אחד שעולה 250 ש״ח, אביזר מפרקיReach Under לשואבי אבק Gen 5 כמו כן היה חסר ראש צר לפינות ומקומות צרים מאוד. החנות טרקה את הטלפון בפניי כאשר ניסיתי לדבר איתם על העניין. לא להתקרב לאתר ולחנות ItechStore

חוות הדעת עזרה לכם?
ar
ar
07.11.2024
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy Tab A9 טאבלט

קניתי לפני שנה מוצר אחד ובגלל זה הם לא רוצים למכור לי מוצר אחר בגלל שהוא שייך לאותו חברה רק במחיר יותר יקר

חוות הדעת עזרה לכם?
Ys
Ys
20.10.2024
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy A15 SM-A155F/DS 256GB 8B RAM סמסונג

שירות פח. הזמנתי פלאפון. שבוע עבר ממועד האספקה שהובטח ועדיין לא הגיע. ביקשתי לבטל לא הסכימו תחילה אח'כ אמרו שיחייבו אותי בעלויות ביטול. כל זה בלי שקיבלתי את המכשיר. המנהל ניב צעק ואמר שאין לו סבלנות היום וניתק בפרצוף. בקיצור פח.

חוות הדעת עזרה לכם?
ari.benyehuda
ari.benyehuda
23.09.2024
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

קניתי אצלם אייפון מאוקטב. אחרי חצי שנה הטלפון פשוט הפסיק לעבוד באופן שלא ניתן לתיקון. את האחריות אי אפשר היה להפעיל כי היה לו שבר קטנצ׳יק בפינה וגם הסתבר שבאופן מוזר הוא רשום באפל עם צבע לא נכון. בחנות משכו אותי עד שנמאס לי ואני עכשיו זורק אותו לפח

חוות הדעת עזרה לכם?
pavel.vaks
pavel.vaks
11.09.2024
מוצר שנרכש: Samsung tab s9

שירות ברמה נמוכה במיוחד - כל הזמנה נדרש לאשר מול נציג חיוב, שמתקשר פעם אחת ומאז חייבים לרדוף אחריו ובסוף מסתבר שהם יכולים לחייב גם בלי שיחה מזלזלים בלקוחות, מתרצים התנהלות בזיונית ובסהכ יוצרים חוויה רעה להתרחק מהזמנות אונליין

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בiTechstore

מוצרים נוספים הנמכרים בiTechstore

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון