
קניתי כמות גדולה של מזרונים תחת מבצע של 2 ב250. השארתי את האשראי יחייבו אותי ב300 ל2 מזרונים. שאלתי את רונן מדוע חייב אותי בסכום שפורסם בעיתון אמר לי שהמבצע רק לטבריינים. למרות שזה לא רשום בשום מקום. והוא גם מוסרט. אני חושב שזוהי בושה וחרפה. סהכ מגיע לי ממנו זיכוי לכמות המזרונים סך של 500 שח.
דוד שלום: אנחנו מצרים על חוסר שביעות הרצון שלך, דבר לא נעשה בכוונה . מאות לקוחות קונים דרך האתר ודרך הטלפון, במחיר שציינת, שהוא המחיר הכי טוב בארץ למזרן מעולה! יחד עם זאת, ישנם מבצעים שהם מבצעי חנות בלבד, למי שמגיע עד אלינו מהסיבות הכי טובות: הלקוחות שמגיעים אלינו מכירים אותנו ואנו אותם, ואנחנו אוהבים לתת שירות, לארח, ולהגשים לכל אחד את החלום שלו. חדר שינה? חדר ילדים? מזרן נח במיוחד? בא לך לבחור סלון מעולה? כל אלה מצריכים לשבת, להרגיש, ולדעת ממי אתה קונה ומה האיכות של מה שאתה קונה, לכן אנחנו נותנים מחיר מעולה למי שמגיע אלינו. אנחנו נותנים את הרהיטים הכי טובים במחירים הכי טובים, ותודה שקנית אצלינו. כי פניקה רהיטים הם המומחים לרהיטים, והשקט הנפשי שלך בקניה הוא הכי חשוב. תודה שאתה לקוח שלנו, תודה שקנית בכמות גדולה, תודה שנפלה בחלקינו הזכות לתת שירות. נשמח לתת לך שירות נוסף בעתיד, תמיד ומכל הלב.








