מפרסם ב-zap מאז 2009

‎מאור 2000‎ ‏(MaorDeal)

צילום ואלקטרוניקה (בת ים)

- / 5
אתר: maordeal.co.il
בעלים: מאור 2001 בע"מ
נמצאו 46 חוות דעת גולשים על מאור 2000
d3194124
d3194124
02.05.2024
מוצר שנרכש: אוזניות JBL TUNE 215BT Bluetooth

שירות על הפנים, הזמנתי אוזניות דרך האתר ובזמן שפירסמו אותם בצבע "רוז גולד" אני קיבלתי אותם בצבע לבן ולא היה כתוב בפרסום "תמונה להמחשה בלבד" ולא מוכנים לקחת אותם בחזרה ממש חוצפה

חוות הדעת עזרה לכם?
Jordan
Jordan
01.03.2022
מוצר שנרכש: galaxy s21 fe

אם היה אפשר לתת 0 כוכבים הייתי נותן, הגעתי במטרה לקנות גלאקסי s21 FE אחרי שנאמר לי בטלפון, באתר, ובווצאפ שיש במלאי מהיבואן הרשמי. כשהגעתי לחנות אישה ניסתה למכור לי מכשיר פתוח מיבואן מקביל כיבואן רשמי של סאני וכששאלתי איפה תעודת האחריות או כל הוכחה שהמכשיר הוא של סאני היא הלכה אחורה וכשחזרה הודתה שהמכשיר מיבואן מקביל וניסתה לשכנע אותי לקנות אותו אחרי ששיקרה מספר פעמים וניסתה להסיח את דעתי. להתרחק מהמקום כמו מאש!!!

תגובת החנות

לצערנו הלקוח מטעה את קהל הקוראים אנו חנות אמינה חנות משפחתית בת 25 שנות וותק החנות נותנת שירות ואמינות ללקוח במאת האחוזים וו הסיבה שאנו עדיין קיימים ומתחרים בכל הרשתות אם הייתה טעות אנוש ואחד העובדים נתן מידע שגוי אנו מתנצלים אך הוסבר במעמד הקניה שהמוצר שנשאר במלאי הוא יבוא מקביל הסברנו את הבדלי האחריות ומכאן זוהי החלטת הלקוח אם להתקדם או לא תודה חבר על ההבנה של הטעות מעריכים את המילים החמות

חוות הדעת עזרה לכם?
בועז
בועז
02.07.2021
מוצר שנרכש: שיומי נוט 10 פרו

רכשתי פלאפון שרק אחרי שקיבלתי הבנתי שמגיע עם מגן מסך מודבק ומגן סיליקון. כששאלתי לגבי מגן מסך אמרו לי שיש להם בנדל ב 100₪ והבטיחו להדביק לי את המגן מסך... כמובן שלא פתחו את האריזה המקורית כי לא צריך... אך גם לא צירפו מגן מסך מלבד מגן גוף שהזמנתי כמותו באליאקספרס ב 15₪. לא ממליץ לקנות אצלהם

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
17.05.2020
מוצר שנרכש: מכשיר סלולר

שירות אדיב עד שאתה משלם מאותו רגע השירות מתחלף לאחד הגרועים שאתה לא רוצה מעוניין להתעסק התחמקויות, התעלמות, צעקות ותוקפנות מילולית הם חלק מהחוויות סירוב לבטל עיסקה בניגוד לחוק

תגובת החנות

לקוח יקר לקנות מכשיר נייד להשתמש בו ואז לבקש להחזיר זה בניגוד לחוק ישנו חוק במדינת ישראל שגם אתה וגם אנחנו כפופים אליו ״מוצר חשמל אשר יצא מאריזתו המקורית אינו ניתן להחזר״ חבל שזו הדרך שאתה יודע להתנהל ולחפש להכפיש את שמנו הטוב מאחלים לך בריאות

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
05.11.2019
מוצר שנרכש: נוט 10

המלצה שלי ..לא להתקרב בהתחלה הם סופר נחמדים .אחרי זה היחס גרוע מאוד ..בקושי מתיחסיים .והנחמדות נעלמת

תגובת החנות

חבל שזו חוות הדעת, אנו עסק של 21 שנות ניסיון שמנוהל בידי משפחה בעקבות היחס הטוב והחם יש לנו קהל רחב שחוזר אלינו מה הייתה הבעיה שלא פתרו לך?

חוות הדעת עזרה לכם?
ohadpearl
ohadpearl
29.05.2019
מוצר שנרכש: עדשה חלופית לגופרו

הזמנתי עדשה חלופית לגופרו לפני יותר מחודש. התקשרתי לפני כמה ימים לשאול מה קורה עם ההזמנה ואמרו לו שאולי זה לא במלאי והם תכף יחזרו אליי. לא חזרו. התקשרתי שוב אחרי כמה שעות, אמרו שהם יעדכנו אותי תכף תכף, כלום. התקשרי שוב כמה ימים אחרי, מישהי אחרת ענתה לי "מישהו יודע על הזמנה של גופרו משהו?!?!" היא צועקת לקולגות שלה. "אף אחד פה לא יודע על מה מדובר" היא אומרת לי ומנתקת. בושה, אל תקנו מהם כלום

חוות הדעת עזרה לכם?
INBAR
INBAR
07.02.2019
מוצר שנרכש: משחק טלוויזיה

לא להתקרב! !! הגעתי למאור 2000 לקנות משחק טלוויזיה לילדים. היות ואני לא מבינה בתחום הזה כלום והיה לי חשוב מאוד שהמשחק יהיה ללא אלימות כלל, ביקשתי את עזרתו של מאור. הוא המליץ לי על אחד המשחקים תוך שהוא מתעקש ומתחייב בפני ש"אין במשחק אלימות כלל, גם לא במעט". שאלתי אותו שוב ושוב: "האם אתה בטוח?" והוא הבטיח לי שאין אלימות במשחק באופן חד משמעי ואף אמר לי: "אני שיחקתי בזה בעצמי כשהייתי ילד". נתתי בו את אמוני, וסמכתי על המלצתו. שילמתי לו 300 ש"ח ולאכזבתי הרבה כשהגעתי הביתה הסתבר שהמשחק רווי באלימות. עוד באותו היום(!) הגעתי לחנות להחזיר את המשחק, ונתקלתי באטימות, וזלזול נוראי. לא זו בלבד שהחנות התנערה מאחריות, הם סירבו להחזיר את כספי בטענה שפתחתי את המשחק. כל ניסיונותיי להסביר להם כי את המשחק רכשתי אך ורק על סמך המלצתו של המוכר, וכי הוא הטעה אותי, לא עזרה לי. לאחר שהם ראו שאני לא מוותרת להם ולאחר שאמרתי להם שאפרסם פוסט בפייסבוק על ההתנהלות המכוערת שלהם הם אמרו שהם מוכנים (בשיא חוצפתם) שאחזיר להם את הדיסק ורק כשהם ימכרו אותו למישהו אחר - אראה את הכסף. בלית ברירה, ולאחר שראיתי שאין עם מי לדבר מסרתי להם את הדיסק תוך שהם מבטיחים לי ש: "כשהוא יימכר - נחתקשר אליך". במשך חודש וחצי(!) הם פשוט שכחו ממני, ורק כשהתקשרתי שוב ושוב הם הודו שמכרו את הדיסק (שימו לב חברים - הם מכרו את הדיסק בהתחלה לי, ואחר כך את אותו הדיסק בדיוק למישהו אחר. כלומר עשו "קופה" פעמיים על אותו מוצר!!!). הגעתי למאור 2000 לקחת את כספי, והם שוב "שלחו" אותי הביתה בטענה ש:"אין לנו כרגע את הכסף". רתחתי, ואמרתי להם שאני דורשת את כספי מיד. זה לא עזר, והם אף העיזו ברוב חוצפתם לומר לי: "לא תראי את הכסף שלך וגם לא תקבלי שום זיכוי" (השיחה כולה מוקלטת אצלי, מי שרוצה שיישלח לי את המייל שלו. אשמח להעביר לו אותה!). רק אחרי שהבהרתי לרענן - בעל החנות שהשיחה הוקלטה הוא פתאום "התהפך", והסכים להחזיר לי חלק מהכסף ולא את כל מה ששילמתי כי לטענתו: "הדיסק נמכר לאדם השני במחיר נמוך יותר". לולא ההקלטה, לא הייתי רואה אפילו 10 אגורות.

תגובת החנות

הלקוחה רכשה משחק לאקס בוקס(על כל משחק רשום לאיזה גילאים הוא מתאים אין פה עניין של להתבסס על עצה מעובד , למבינים יותר מדובר במשחק לגו), לאחר כמה ימים חזרה לחנות עם משחק פתוח מהאריזה וביקשה החזר כספי. על פי החוק לא ניתן לקבל החזר על מוצר פתוח. אך הצענו ללקוחה להשאיר את המשחק ונעזור לה למכור אותו ללקוח אחר בידיעה שהוא היה בשימוש במחיר מוזל מהמחיר המקורי. כעבור כשבועיים מכרנו את המשחק והלקוחה קיבלה החזר כספי למרות ההתנהגות המזלזלת כלפינו. אנחנו עסק של 21 שנה, עם קהל לקוחות גדול שחוזר אלינו כבר מהפתיחה. משתדלים לרצות את כולם אך זה לא אפשרי , הביקורות הלא טובות הן בודדות לעומת מספר הלקוחות שלנו אנשים רצים לרשום על מנת לפגוע כי לפרגן זה על הדרך.

חוות הדעת עזרה לכם?
yonatan
yonatan
03.01.2019
מוצר שנרכש: Panasonic RPHJE120

מוצר שלא הגיעה, שהתלווה לשירות לקוחות לא נעים , כועס ובמיוחד לא יעיל. בסופו של דבר המוצר לא הגיע. ממליץ בחום לא לקנות כאן, אמנם נראה זול אבל לא שווה את הטרחה ובמיוחד לא את היחס המזלזל מהשירות לקוחות.

תגובת החנות

הלקוח עשה הזמנה על אוזניות מדגם פנסוניק 120 הוא קיבל אישור באתר שההזמנה נעשתה אך זה נעשה אוטומטי דיברנו עם הלקוח ונאמר לו שיש דגם מחליף 125 הלקוח התחיל לצעוק שהוא רוצה את הדגם הקודם 120 לא היה מוכן לשמוע ולא היה מרוצה מהתשובה ולכן הגיב בצורה הזאת בכל אופן ביקשתי מהסוכן שבמידה והוא רואה באחד החנויות אוזניה כזאת שיביא לי

חוות הדעת עזרה לכם?
Doron
Doron
10.08.2018
מוצר שנרכש: samsung s8 note

פשוט לא לקנות שם!!! אל תקנו! יחס גרוע! מחיר מופקע! התנערות מאחריות!! בפעם הראשונה שם היתה מישהי שמסתבר שהמוכר עבד עליה ומכר לסבתא שלה משהו שהיא לא צריכה ולא יכולה להחזיר. קניתי שם S8 NOTE, עזבו שהמחיר מתברר כמופקע בסוף, קניתי עם הטלפון מגן סיליקון ומגן מסך זכוכית, כל הזמן המגן מסך יצא החוצה ואי אפשר ללחוץ!, ממש חוסר מקצועיות. הגעתי אליהם והראתי להם בדיוק את הבעיה, התנערות מאחריות!!! עשיתי בתשלומים, והם לא אמרו לי שיש קרדיט על התשלומים ופתאום אני רואה! זו ממש חוצפה!!! הייתי צריך ממש לדבר שם בקול רם לייד כל הלקוחות כדי שמישהו יקשיב לי עד שהחליפו לי למגן סיליקון והבעיה נפתרה. אבל המחירים שם מופקעים, ויש שם לקוחות שמתלוננים כל הזמן, ולא אכפת להם ומתנערים מאחריות!!! ל-א ל-ק-נ-ו-ת מ-ש-ם!! ל-א ל-ק-נ-ו-ת מ-ש-ם!! ל-א ל-ק-נ-ו-ת מ-ש-ם!! תחסכו לכם את עוגמת הנפש שאני עברתי!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
06.07.2018
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Yehuda
Yehuda
03.01.2018
מוצר שנרכש: REDMI NOTE4 64GB XIAOMI

השירות לא אדיב,לא מהיר, לא מקצועי תרתי משמע ולא אמין. פרט לכך שהם יקרים יותר מהאחרים

חוות הדעת עזרה לכם?
בן אריה
בן אריה
19.06.2011
מוצר שנרכש: נרתיק אף למצלמה CirrusTLZ 25

הזמנתי תיק למצלמה. למחרת התקשרתי לוודא שקיבלו את ההזמנה ולברר מתי יישלח התיק. נאמר לי שיחזרו אלי תוך כמה דקות. לא חזרו, וכך קרה 3 פעמים נוספות באותו היום. למחרת התקשרתי ומישהו הואיל לבדוק על מה אני מדבר. הוא בדק, ומר שאין להם במלאי ושיגיע כעבור יומיים. המתנתי, וכעבור יומיים אף הגעתי לחנות. התיק לא היה במלאי וניסו למכור לי נרתיק אחר יקר הרבה יותר. כעבור 5 ימים נוספים התקשרתי שוב, הוא עדיין לא הגיע, שוב ניסו למכור לי נרתיק אחר, וביקשתי לבטל את ההזמנה.

תגובת החנות

לגבי התיק שהוזמן, נכון שהלקוח פנה אלינו לגבי מצב ההזמנה שלו ונאמר לו שאנחנו מטפלים בפניות קודמות וברגע שנתפנה נחזור אליו הסברנו ללקוח שכל עוד המוצר אינו נמצא במלאי אנחנו לא מחייבים אותו בתשלום ואנחנו בסה"כ כפופים לחברה ממנה אנו מזמינים את המוצרים לחנות וברגע שאין להם במלאי גם לנו אין נשמח לעדכן את הלקוח מתי שהמוצר יגיע למלאי ואם יהיה מעוניין בו עדיין נשלח אליו את התיק שהזמין.

חוות הדעת עזרה לכם?
Stanislav
Stanislav
11.03.2011
מוצר שנרכש: מצלמת רפלקס d-200

יזמנתי מצלמה ליפני שבואים. באתר רשום אספקה 5 יום. בגלל זילזול קזא אפילו לא מינשה ליצור יתם קשר.באתר לא רשום דרח איזו חברה שולחים. היקר משחו קסף מי קרתיס...

חוות הדעת עזרה לכם?
נעם
נעם
25.01.2011
מוצר שנרכש: DiskOnKey sdcz68192

חיפשתי חנות שיש לה דיסק און קי מהדגם הישן והטוב של חברת SanDisk, התקשרתי לכמה חנויות שמופיעות בזאפ למרות שהמוצר הופיע באתר שלהם מסתבר שבכלל אין להם את המוצר וגם לא יהיה, ואז הגעתי לרענן מחברת מאור דיל שאמר לי שיש להם אותו ושאני אבצע את ההזמנה באתר, המוצר הופיע באתר שלהם וביצעתי את ההזמנה, חשוב לציין שגם בהזמנה עצמה ציינתי שאני מעוניין בדיוק בדגם המסויים הזה, אחרי כמה ימים הגיע דיסק און קי של חברת SanDisc אבל דגם אחר, התקשרתי לברר למה שלחו לי דגם אחר אחרי שדיברתי איתם בטלפון על זה וגם הזמנתי את הדגם הספציפי הזה באתר ובנוסף לכל זה גם רשמתי בהזמנה שאני מעוניין בדיוק בדגם הזה, אז נמסר לי מרענן שאם אני לא מרוצה אני יכול לשלוח אותו חזרה אבל הוא לא מוכן לזכות אותי על המשלוח חזרה בגלל שזה הדגם שהזמנתי, למרות שניתן לראות בצורה ברורה מהתמונה ומהמספר הסידורי שלא מדובר באותו דגם. חבל שלא קראתי את חוות הדעת על החנות לפני שקניתי. חשוב לקרוא: אחרי שהחזרתי להם את המוצר באריזה המקורית, הם סרבו להחזיר לי את הכסף בטענה שרשמתי עליהם ביקורת לא טובה פה באתר.

תגובת החנות

קודם כל תשובה לגבי הבחור שנשלח אליו דיסקונקי מה שהוא הזמין זה בדיוק מה שנמצא בחברה ולכן זה מה שיש לנו במלאי. הלקוח קיבל את המוצר והחליט שזה לא מה שהוא הזמין בכל מקרה בלי להתווכח אמרנו שישלח את המוצר בחזרה למרות שזה בדיוק מה שהוא ביקש רק כנראה שהוא התחרט, לאחר כמה ימים הוא החזיר את המוצר אלינו בחזרה וביקש שנזכה אותו כספית גם על המשלוח שהוא שלח אלינו בחזרה התשובה שלנו לגבי הנושא הייתה שאין בעייה נזכה אותו מהחשבון אבל הוא לא יזוכה על המשלוח ולכן הלקוח כתב תגובה בזאפ בגלל שלא זיכינו אותו על המשלוח לאחר כמה ימים הלקוח התקשר שוב והשתולל ואמר שהוא יערב משטרה וכך הלאה הלקוח זוכה מחשבונו כבר מרגע הבקשה ולכן כל מה שהוא ממשיך להוסיף בתגובות שלו לא לעניין. הטיפול בלקוח נעשה!

חוות הדעת עזרה לכם?
שמעון
שמעון
05.07.2010
מוצר שנרכש: מכונת גילוח hq8260

שלום רב אתמול ב 4/7/10 עשיתי הזמנת מכונת גילוח באינטרנט של פיליפס דגם 8260 ממאור דיל בגלל שמצאתי שהם הכי זולים...יום למחרת התקשרו אליי ואמרו לי שאין להם בכלל את המוצר הזה, ושאלו אם אני רוצה את דגם 8250 שזה דגם יותר נמוך באותו מחיר...עשיתי בדיקה לגבי הדגם הזה וראיתי שהוא זול ב 100 ש"ח.. מאור דיל בלי בושה רצו למכור לי דגם נמוך ולעשות עליי קופה של 100 ש"ח. אני לא ממליץ לאף אחד לקנות שם ולפי התגובות של אסתר ואילנה אני שם לב שאני לא היחיד שזה קורה לו..והם מפרסמים מוצרים טובים במחירים זולים שבכלל אין להם, ורק לאחר החיוב הם מתקשרים ואומרים שאין ומציעים מוצר פחות טוב (וברור שהם אומרים שהוא באותו רמה) באותו מחיר.. לא ייאמן שיש חנויות כאלה..אני ממש מאוכזב מהרמה שלה. ולגבי התגובה של מיכאל אני מאמין שזה מישהו מהחנות רשם את זה...כי הוא לא רשם יותר מדי דברים והוא סתם מרים את דירוג החנות. לסיכום ואני חוזר, מאור דיל מפרסמים מוצרים שבכלל לא קיימים אצלם, ואל תתפתו למחיר הזול.

חוות הדעת עזרה לכם?
אסתר
אסתר
16.06.2010
מוצר שנרכש: מצלמת וידאו FS 21

שלום רב ביום שישי אחרון ב11 ביוני 2010 ביצעתי הזמנה דרך האתר המוצר הוא מצלמת וידאו דיגיטלית קנון 21 FS ב 1969 שח דרך הקישור הגעתי לאתר של מאורדיל ביצעתי הזמנה באותו רגע ובסוף ההזמנה הייתה שתי אפשרויות לשלם דרך נציג או לשלם עם כרטיס באתר אני בחרתי בדרך הנציג מסיבה בטחונית בלבד ואישרתי את ההזמנה לאחר כמה דקות קיבלתי אישור על ההזמנה מהחברה ומספר הזמנה במייל. יום ראשון פקידה מהחברה מתקשרת אלי בכדי לחייב אותי על ההזמנה היא אומרת לי שהמוצר שהזמנתי ב 1969 שח קיים רק עם שנה אחריות היא מציעה לי את אותו מוצר עם 3 שנים אחראיות ב 2969 ש''ח אני מסרבת ואומרת לה שאני רק רוצה מה שהזמנתי דגם21 ב 1969 שח עם שנה אחראיות היא פתאום אומרת לי לקחת דגם יותר נמוך 20 FS אם אני לא מוכנה לשלם יותר אני שוב מסרבת ואומרת לה שאני רק רוצה מה שהזמנתי דגם21 ב 1969 שח עם שנה אחראיות היא אומרת לי 'אני אחזור אלייך לאחר כמה שעות היא חוזרת אלי ואומרת שאם אני רוצה את המוצר אני צריכה לחכות חודש אמרתי לה שאני מוכנה לחכות חודש היא פתאום אומרת שאין להם את המוצר שאני הזמנתי ובטעות הוא היה באתר היא טוענת שהוא כבר לא קיים אני אומרת לה ''בשיחה הקודמת הוא היה קיים אם הייתי משלמת יותר, לפני דקה היה קיים בעוד חודש ועכשיו לא איך פתאום אין אותו בכלל וחוץ מזה באתר של זאפ יש עוד הרבה חנויות שמציעות את אותו מוצר'' למה היא מספרת סיפורים היא אומרת שאין להם ואין מה לעשות ובגלל שעדיין לא שילמתי את ההזמנה אז זה לא תקף הסברתי לה שביצעתי את ההזמנה וקיבלתי אישור עליה במייל חוזר (זה שבחרתי לשלם דרך נציג לא משנה את האישור) עליהם לספוג את הטעות שלהם ולספק את המוצר שהזמנתי במחיר שהם פרסמו היא אמרה שאין מה לעשות ומנהל יחזור אלי אם אני לא מוכנה לשמוע לפתרונות שלה מישהו ניסה לחזור אלי בערב אבל לא יכולתי לענות למחרת בבוקר חזרתי אליהם בכדי לברר מה קורה העבירו אותי למנהל שאמר שאין לו את המוצר הוא שכח להוריד אותו מהאתר הסברתי לו כל מה שהנציגה שלו אמרה והוא אמר שהמוצר קיים אבל רק עם 3 שנים אחראיות ב 2969 שח הוא אמר אחרי שיחה ארוכה של שקרים (הוא הבין שאני לא אתן לו לעבוד עלי) שאם יהיה לו את המוצר בעוד חודש הוא ימכור לי אותו הנסיונות שלו לטפל בנושא היו אפס אל תקנו שם!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
שמואל
שמואל
17.08.2018
מוצר שנרכש: גאלאקסי CORE ' J7

רכשתי גאלאקסי J7 באותו יום מאור היה הכי זול. הזמנתי אצלו וקיבלתי את הסלולרי * אחרי 3 שבועות בדואר * . המוכר הציע לי גם נרתיק עם מגן מסך בכ 97 שקלים, והסכמתי. כשהגיע אליי באריזה לא היה נרתיק. התקשרתי ושלחתי לו צילום, המוכר התנצל ואמר שישלח את הנרתיק אבל עד היום (אחרי חודשיים) לא קיבלתי את הנרתיק ואף אחד לא פנה אליי. אני מאמין שזה לא בכוונה אבל לדעתי כשמבטיחים צריכים גם לקיים.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.07.2012
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אילנה
אילנה
02.12.2009
מוצר שנרכש: מחליק שיער BAST27E

הזמנתי את המחליק בעיקר בגלל שניתן להשתמש בו על שיער רטוב ויבש, וכעבור כמה ימים התקשרו ואמרו שאזל המחליק הספציפי הזה, ויש מחליק נורא דומה עם אותם התכונות והם מוכנים לשלוח לי אותו ללא שינוי במחיר.כששאלתי האם ניתן להשתמש גם במחליק הזה על שיער רטוב, אמרו לי שכן. המחליק הגיע, בהוראות כתוב שאסור, והוא שונה בהרבה דברים, בקיצור אני לא מרוצה ומתחרטת עד היום שלא פניתי אליהם מיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
nachum
nachum
07.02.2017
מוצר שנרכש: מצלמה SX710

קניתי מצלמה והיא עוד לא הגיע בתאריך שהיא הייתה צריכה להגיע אבל דיברתי איתם בטלפון והם הרגיעו אותי וגם נתנו לי פיצוי על אף שהם טענו שזה קשור לדואר ולא אליהם כל הכבוד

חוות הדעת עזרה לכם?
kabdasarsh
kabdasarsh
30.03.2024
מוצר שנרכש: טלפון iPhone 15 Pro max

עוד לא נכנסתי לחנות ועזרו לי במקום,הסבירו לי הכל, נהנתי בדבר עם הנציג אלכס, קניתי טלפון ובזמןן ההעברה דיברנו, והוא הסביר לי את כל צה שהוא ידע על השאלות שלי

חוות הדעת עזרה לכם?
2020h4-daniel
2020h4-daniel
30.03.2024
מוצר שנרכש: רמקול

חווית קנייה מטורפת עזרו לי מאוד והוציאו לי פריט בהנחה גדולה רק בגלל החיבור למוכרנים דניאל וכפיר האלופים

חוות הדעת עזרה לכם?
2011miri.kir
2011miri.kir
29.03.2024
מוצר שנרכש: Oculus 2

שירות מעולה חווית קניה וכיף לקנות שם כמו תמיד מחירים הוגנים יבואן רשמי אפילו יותר זולים מכולם יחס אישי ממליצה בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
zewdutezera21
zewdutezera21
29.03.2024
מוצר שנרכש: אייפון 14 פרו מקס

שירות מעולה ממאור לקוח כבר תקופה ארוכה ומרוצה מאוד כל פעם מחדש ממליץ בחום ואהבה אין על הצוות הזה

חוות הדעת עזרה לכם?
doritha2910
doritha2910
29.03.2024
מוצר שנרכש: מטען מקורי סמסונג

שירות מעולה ומחירים טובים עסק משפחתי חווית קניה כמו תמיד מחירים הוגנים וגם הכי זולים

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון