
הזמנתי מצלמה Canon IXUS 175. הציעו לי לשדרג למצלמה יותר חדשה עם מפרט חלש יותר וזולה יותר בתוספת לכל מיני שיפורים. סרבתי תוך הדגשה שאני מעוניין במצלמה הזו דווקא. עברו שבועיים והמצלמה בוששה מלהגיע. כשביקשתי לברר, כתבו לי שעדיין ממתינים לתשובתי למרות שיש לי את התכתובת המפורשת שאינני מעוניין בה. ואז נזכרו לומר שהמוצר שמופיע באתר כקיים במלאי - לא קיים ולדבריהם הפסיקו את הייצור שלה ואין להם אפשרות להתחייב על זמן אספקה. אגב, המוצר עדיין מופיע באתר (חודש אחרי) תוך התחייבות ל7 ימי אספקה. מחוסר ברירה הזמנתי בחנות אחרת, ואכן תוך שבוע המצלמה אצלי.






















