
הזמנתי 10 חבילות של מדבקות למכונה שכותבת מחירים. עלו 878 ש"ח כולל מעמ. ביקשתי 10 חבילות של מדבקות שקופות. שלחו לי 9 שקופות ואחת לבנה. התקשרתי באותו יום לבקש שיקחו אותה ויחזירו לי שקופה כפי שביקשתי והזמנתי. לא רק שזה לא קרה- אף אחד לא טרח לחזור אלי לפתור את הבעיה. הפקידה שהייתה איתי בקשר הסבירה לי שזה יקר להוציא שליח על דבר כה פעוט. פ ע ו ט ??? עבור מי שלא עשה שום טעות??? את הכסף יופי ידעו לקחת פשוט חוצפה שאין לתאר.
הלקוחה קיבלה 10 מוצרים יום לאחר הזמנתה!!! המחסנאי ארז בטעות חבילה אחת לבנה מתוך ה- 10 חבילות שקופות שהוזמנו! טעות אנוש בתום לב! אני חייב לציין שהלקוחה הזמינה בשעה 15:32 ולמחרת, ההזמנה כבר סופקה לה לצפון הארץ. הלקוחה התקשרה למשרדים בטענה כי קיבלה חבילה אחת בצבע לבן ולא שקוף. ללקוחה ניתנו מספר אפשרויות להחלפה, אך זאת בחרה בזיכוי. הוסבר כי זיכוי כספי יוצא על ידי המנהל שכרגע לא נמצא עקב חופש מחלה וכי ברגע שיחזור יצור איתה קשר להסדרת העניין. הובהר ללקוחה שהיא יכולה בינתיים להשתמש ב9 חבילות בצבע המתאים לה, וכי הסרט הלבן שווה ערך כספי לסרט השקוף. באותה המידה לקוח יכול להזמין 10 קופסאות קוטג' 5% ולקבל בטעות יחידה אחת של 3%. אנחנו אנושיים!! השירות שהלקוחה קיבלה היה אדיב מקצועי ומהיר מאוד. בסך הכל הייתה טעות בצבע באחת החבילות מתוך 10 שקיבלה. לאחר שלושה ימים (כולל את היום שבו קיבלה בפועל את הסחורה) המנהל חזר ללקוחה. הלקוחה זוכתה בתשלום מלא בגין החבילה ואף קיבלה את החבילה הלבנה במתנה ללא כל חיוב! אנחנו בתור בני אדם איבדנו את זה לגמרי! התגובה הזאת קטנונית, לא הגיונית וכלל לא משקפת את המציאות! זאת התנהגות ילדותית אשר מטרתה היחידה להכפיש ולעשות רעש וצלצולים.

בצעתי רכישה על מדפסת מדבקות מדגם PT-1000, המכשיר הגיע אך מדגם אחר PT105, החנות לא התקשרו להודיע על השינוי.
שלום לכולם - הלקוח הכן הזמין PT1000 ,שם המוצר השתנה ל PT105, מדובר באותו מוצר אחד על אחד עם אותם יכולות ואותו שימוש מתכלים באותו מחיר! חברת ברדר שינתה רק את שמו מ PT1000 לשם PT105 , עדכנו את הלקוח מיד כשבישרו לנו את הבשורה וכמובן שינינו את השם גם באתר. הלקוח קיבל את המוצר יום למחרת ההזמנה באותו המחיר שהזמין . הלקוח קיבל שירות מדהים אני עדיין לא מבין למה לעלות חוות דעת כזאת שלא משקפת כלל וכלל את המציאות, למרות שדיברנו עם הלקוח עדיין החליט לעלות חוות דעת שאני אישית לא מבין למה ? בכל זאת אנחנו בתור חברה ממשיכים לתת את השירות הטוב ביותר המהיר ביותר וההוגן ביותר כלפיי כל הלקוחות ואני בתוך שגם הלקוח הנ"ל יחזור לקנות דרכינו ואנחנו נתן לו ולכולם את השירות הטוב ביותר !

ביקשתי את דגם המדפסת הנ"ל, המפורסם ב ZAP מתברר שאין במלאי וניסו לשכנע אותי לקחת מדפסת אחרת!! אמרתי שאני לא מעוניין ולמה הם מפרסמים את המדפסת עם הדגם הנ"ל כשאין באפשרותם לספק אותה.... לא חוכמה לרשום מחיר למדפסת שלא קיימת אצלהם... אני התעקשתי על הדגם הנ"ל יש לי 2 כאילו במשרד ממש סוסי עבודה, לא מעוניין בדגם אחר!
הלקוח בירר על מדפסת שמופיע באתר דיו פלוס תחת הכותרת "אזל המלאי", ללקוח הוסבר שמדפסת זאת מאוד ישנה וישנם דגמים מקבילים באותו המחיר עם ביצועים טובים יותר !!אני לא מבין למה לעלות חוות דעת שלילית לגבי מוצר שהיה מפורסם בצורה ברורה שאזל המלאי וזאת כמובן בגלל שדרוג דגם מחברת זירוקס ואני הכי הרבה לא מבין מאיפה יש לאנשים אנרגיה לרשום חוות דעת כאלו שליליות שלא משקפות את המציאות!סה"כ הלקוח התקשר לבירור דגם שהוא ישן ושייך להיסטוריית המדפסות של זירוקס הוסבר ללקוח ואף אני אישית עברתי יחד אתו על המוצר באתר דיו פלוס והלקוח ראה בעיניו שרשום אזל מהמלאי, אני חושב שאנשים שמעלים חוות דעת כאלו סתם מתוך שעמום זה שנאת חינם!.!מכפישים שם של חברה אמינה שעושה את כל המאמצים לתת שירות טוב לכלל לקוחותיה(אני אישית לא מלכלך על סופרמרקט שאזל לא החלב באותו יום), סה"כ הלקוח התקשר לגבי דגם שכבר לא מייצרים ויש המון חלופיות אחרות טובות יותר באותו מחיר בדיוק!! אני חייב לציין הלקוח לא הזמין מאיתנו שום דבר! הלקוח רק התעניין במוצר שלא קיים במלאי(זה מפורסם באתר) ותשובות החברה שהיא תשובה הוגנת גרמה לנו לקבל חוות דעת שלילית.

התקשרתי לחנות להזמין מדפסת אמרו לי שאין במלאי אמרו לי לקחת מוצר אחר אמרתי תודה. חיפשתי שוב באתר שלהם מצאתי מוצר שמצא חן בעיני והפעם עשיתי הזמנה באתר ולהפתעתי שוב חזרו אלי ואמרו שאין במלאי ממש לא רציני.

מהירות המשלוח מהירה . הבטיחו שיגיע יום למחרת אכן כך קרה, השליח אפילו המתין לי חמש דקות עד שאני יגיע, דרך חברת תפוז שליחויות בע"מ. דיוק ההזמנה. החנות דיו פלוס נכשלה, ההזמנה המקורית הייתה עבור מדפסת Samsung ML1915. התקשרו אליי אחרי כמה שעות ואמרו לי שאין במלאי. נציגת השירות מיכל, הציעה לי בנחישות רבה את מדפסת brother 2130 , עם טונר ל-3000 דפים. במעמד ההזמנה לא צויין כי הטונר הוא תואם ולא המקורי. שירות לקוחות. לאחר קבלת החבילה המדפסת הייתה מקורית של brother, אבל הטונר היה תואם מסוג TN-450/2220 ל-2600 דפים. זה לא תאם למה שנאמר לי במעמד ההזמנה שהטונר יהיה ל-3000 דפים. אז הפרש המחיר בין הטונר המקורי לתואם בסקר שוק שביצעתי עמד על 84 ש"ח. בשיחת הטלפון עם נציגת השירות מיכל, אותה נציגה שעשתה לי את ההזמנה (זמן תגובה של שניות, בלי המתנה). ביקשתי ממנה לעשות זיכוי על סך 84ש"ח דרך האשראי. מיכל אמרה שהיא לא יכולה לעשות שום דבר עם המחיר, ושהיא תפצה אותי בקנייה הבאה של טונר. כמו כן ציינתי שאני יכתוב עליהם חוות-דעת. אז חבל שלא התייחסו, כי אני ממש לא מתכוון לקנות אצלם פעם הבאה בגלל שלא מספקים את המידע המדוייק ואת כל המידע במעמד ההזמנה. וגם לא חפצים להקשיב לטענות של הלקוחות כי לא ניסיתי להרוויח עליהם, הרגשתי שיצאתי מרומה.
הלקוח התענין במדפסת מדגם מאוד ישן,נציגת הלקוחות שלנו הסבירה וכיוונה אותו לדגם חדיש וטוב יותר! כמו כן הלקוח התענין גם בטונר נוסף (עם דגש על מחיר מוזל) ונציגתנו המליצה ללקוח טונר חליפי תואם ברמת פרימיום במחיר מוזל לשביעות רצונו של הלקוח, גם נאמר שהטונר מגיע עד ל- 3000 הדפסות שזה יותר מהמקורי ב- 400 דף! הלקוח הזמין וקיבל את המוצר יום למחרת, חברתינו דוגלת בשירות מהיר וטוב וכמובן שבזה אנחנו לא חוסכים. למרות כל השירות הטוב הן במענה אנושי והן באספקת המוצר לביתו של הלקוח עדיין קשה לספק את רצונו. הלקוח החליט שהוא מעוניין להחליף את הטונר לטונר מקורי וההבדל במחיר הוא 84 ש"ח כולל מע"מ, לאחר בדיקתו של הלקוח בזאפ, חשוב לציין שחברת דיו פלוס הסכימה ישר בהחלפת המוצר(הטונר) מטונר תואם למקורי בתוספת הפרשי המחיר על סה"כ של 84 שקלים בלבד! הלקוח היה מעוניין בהחלפה אבל רצה את ההחלפה ללא תוספת תשלום! חברת דיו פלוס דוגלת במשפט "הלקוח תמיד צודק" גם אם הוא לא! (הלקוח ניסה לקבל זיכוי על הרכישה של 84 שקלים, חשבון שאני עד היום לא מצליח להבין. ההפרש בין התואם למקורי הוא 84 שקלים אז למה להוזיל ממחיר התואם עוד 84 שקלים!), הזמנו את הלקוח להגיע לבצע החלפה או ביטול עסקת הטונר והחזר כספי מלא- וכמובן למען הסר ספק הבטחנו ללקוח פיצויי ברכישה הבאה.

חווית שירות נפלאה! רכשנו מדפסת מדבקות ותוך יום הגיעו להתקין אותה. דניס הטכנאי היה כל כך נעים ואמין, היה אצלנו למעלה משעתיים וניסה להתאים את התוכנה הישנה שברשותי למדפסת. גם לאחר שלא הצליח, הבטיח שיחזור ושינסה לעשות הכל כדי לתקן את זה ואכן עשה זאת. מומלץ בחום להגיע אליהם!

יגור הגיע לכפר סבא והתקין את המדפסת Brother MFC-L2800DW בצורה מקצועית. הוא חיבר אותה למחשב ולטלפון, והגדיר סריקה לתיקייה במחשב — תכלס נוח מאוד. ההזמנה וההתקנה בוצעו באותו יום ממש. השירות היה מהיר ומקצועי, תענוג לעבוד עם דיו פלוס.

רכשתי מזיו פלוס סט ראשי דיו 426 כולל נשירות טכנאי עד הבית השירות היה מעולה אני מאוד ממליץ בחום תודה רבה

ישראל הטכנאי היה פה השירות היה מעולה אמין מהיר ויעיל ממליצה בחום תודה רבה כל טוב

דיו פלוס מומלץ ביותר אספקה בזמן קצר שרות עד הבית ושרות מצויין תודה לישראל.. כל טוב

מהרגע שהתקשרתי עד החלפת הטונר בקושי עבר 4 שעות השליח הגיע טיפל במדפסת תיקן דברים שלא ציינתי

שלום רב הזמנתי מדפסת הזרקת דיו פלוס התקנה השירות היה מהיר מאוד מקצועי ואמין אני מאוד מרוצה תודה רבה כל טוב

אין לי מילים. מהרגע שהזמנתי עד שהגיע אליי כבר בדיוק שעה! שירות לקוחות מקצועי ביותר !! והתקנה מהירה וקלילה של ישראל האלוף! שתצליחו בע״ה !! ממליצה מכל הלב !! 🫶🏻

שלום רב רכשתי מדפסת פלוס 2 טונרים והתקנה מדיו פלוס השירות היה מהיר מקצועי ואמין ממליץ בחום

התקנתי את ה-Brother MFC-L3760CDW בבית שלי בבית שמש. הטכנאי יגור עשה עבודה נהדרת, חיבר את המדפסת דרך USB למחשב אחד ודאג שהכל פועל חלק. אפילו פינו את המדפסת הישנה. ואני מאוד מרוצה מהשרות של יגור ושל דיו פלוס! תודה לדיו פלוס על השירות!

שירות מהיר יעיל אדיב בבוקר התקשרתי לחברה וכבר בשעות הצהריים הגיע המתין בחור חביב ונחמד שהתקין וגם הסביר לי הפעלת המדפסת. יישר כוח. פינחס כהן עו"ד

התקנה מהירה של המדפסת Xprinter XP-420B בגבעתיים. יגור חיבר את המדפסת למחשב באמצעות חיבור USB והגדיר את ההדפסה של תוויות. השירות היה מצוין והכל פועל בצורה חלקה.

היה אצלי הבוקר מר ישראל, הטכנאי שנשלח להתקין עבורי את המדפסת שקניתי מכם. הבחורנחמד מאד וסייע בהתקנה טובה של המדפ]סת ואף ענה והסביר ברצון אודןתיה. תודה על ששלכתם אותו אלי!

שלום רב היום קיבלת מדפסת ויחד איתה טכנאי ומתקין נהדר אדיב מקצוען ממש הייתה חווית קניה והתקנה , אני רוצה להביע את הערכתי ושירבו אנשים כמו ישראל .

רכשתי את המדפסת Brother MFC-J6955DW והטכנאי יגור הגיע לסגולה והתקין אותה במהירות. המדפסת חוברה לשני מחשבים וטלפון אחד, עם חיבור USB ו-Wi-Fi אלחוטי. השירות היה מהיר ומקצועי. תודה רבה!

שירות מעולה ואדיב אספקה תוך יום עד הבית עם התקנה כמובן מחיר פצצה ממליצה ממש!!