קניתי חצובה PRO 324DX וקיבלתי אותה היום.
הקניה באתר היתה בסדר גמור, המוצר הגיע תוך זמן קצר הביתה (וזאת היתה הבעיה, כפי שיוסבר להלן), ושיחה שעשיתי לחנות כדי לוודא שהגיע מה שהזמנתי היתה יעילה ואדיבה. אני הזמנתי באתר משלוח לנקודת איסוף תמורת 29 ש"ח. אחרי יום-יומיים מתקשרת אלי עובדת מהחנות ואומרת לי שהחבילה גדולה מדי וזה לא אפשרי.
מסתבר שבאתר מצויין שגודל מקסימלי אפשרי הוא 30X30X30, ולכן עלי הוסיף 21 ש"ח למשלוח עד הבית, או לאסוף בעצמי בחנות. אני אומר לבחורה שזה נשמע הזוי, זאת לא ספה, והיא עונה ש"צ'יטה" לא מוכנים כי תאי האיחסון איפשהו לא יכולים להכיל חבילה גדולה יותר. לא רציתי לנסוע לת"א במיוחד (אני גר ביבנה) ונאלצתי להסחט בעוד 21 ש"ח. ברור שהסכום זה לא העניין, אלא הקשקוש הזה עם "צ'יטה". יש עוד המון חברות שליחויות, תחליפו! החבילה שקיבלתי היא בגודל 15X15X60, לא משהו אדיר מימדים. וכחנות כל כך ותיקה ונחשבת, אתם לא יכולים לספוג את ה-21 ש"ח, מה אתם מתבזים לצלצל אלי על שטות כזאת??
תגובת החנות
שלום חיים,
ראשית אני שמח לשמוע שהמוצר הגיע אלייך במהירות והטיפול היה יעיל ואדיב.
לגבי עניין המשלוח, גודל המוצרים שניתן להשאיר בנקודות האיסוף מוגבל מטבע הדברים בכל החברות.
ובבדיקה האחרונה שעשינו עם כמה מחברות השליחויות מהגדולות בתחום ההגבלה של גודל המוצר הינה זהה.
בעת הזמנת המוצר באתר ובבחירת המשלוח המידע מצויין כפי שרשמת.
נלמד להבא לנסות ולהוריד את האופציה באתר לנקודת איסוף במוצרים גדולים ע"מ שלא תווצר הטעיה מול לקוחות.
תודה על הביקורת