
הזמנתי 1.5 קוב של טרה רוסה נטו אדמה שחורה למצע שתילה עם הובלה האדמה הגיעה אחרי כמה ימים - אבל הגיעה אדמה באיכות ירודה בצבע חום בהיר, מלאה באבנים. אין קשר בין האדמה הזאת לאדמה שחורה כמו שמפורסם באתר

הזמנתי 1.5 קוב של טרה רוסה נטו אדמה שחורה למצע שתילה עם הובלה האדמה הגיעה אחרי כמה ימים - אבל הגיעה אדמה באיכות ירודה בצבע חום בהיר, מלאה באבנים. אין קשר בין האדמה הזאת לאדמה שחורה כמו שמפורסם באתר

חלקים חסרים במקום מימין שמאל הגיע פעמים ימין , אריזת חלון רפפות מבולגנת לא הגיע עיגון לחממה במקומו הגיע חלק אחר למרות שעודענו בזמן לא נעשה מאמץ לספק מיידית עבור צוות ההרכבה שהזמנו בקיצור אריזה רשלנית חוסרים ושירות לקוחות אדיש.
שלום נורית, ראשית אני מאוד מתנצלים על המקרה. בזמן שהודעת לחברתינו על החלק החסר, הנושא הוסדר במהירות. כל יתר הטענות לא הובאו בפנינו קודם לכן וע"כ אנו מאוד מופתעים. החממה שהזמנת (ועוד מגוון עשיר של מוצרים) מיוצר ע"י חברת פלרם אפלקיציות, חברה מאוד מקצועית ורצינית אשר מגוון מוצריה נמכרים באירופה ובארה"ב ברשתות שיווק מובילות וגדולות, תחת תוי תקן מאוד מאוד קפדניים.

לא קיבלתי מוצר עד היום. לא הייתי קונה שם שום דבר. גם לא חוזרים עם תשובות. חבל…
חברת השליחויות ניסתה להשיג את הלקוח ללא הצלחה. לצערנו ללא מענה מצד הלקוח לא ניתן לספק את המוצר נמשיך לשרת את לקוחותינו בכל עת גינה פלוס

בוקר טוב לצערי הרב חווית הקניה שלי היא שלילית ומתארת לעצמי שזה הגיע לידיעתכם המרכיב המשיך להרכיב את המוצר למרות שראה והבחין שיש בעיה בהתאמת הפריטים דלתות לא נסגרו כראוי מגירות לא חפפו לדלתות ועוד קיבלתם וידאו עם כל הפגמים האפשריים . הועבר אליכם וידאו והקלטה של המרכיב הובטח שיגיע מרכיב אחר היום יום חמישי לא מצליחה לקבל קשר עם המרכיב החדש התרוץ שאני לא זמינה בטלפון הקווי שלי אולי אני לא בבית מצוץ מהאצבע ביקשתי שיודיעו לי פחות או יותר באיזה יום המרכיב חושב להגיע לא מקבלת תשובה כל שהיא זה לא ממש שרות לקוחות של שנות האלפיים חושבת לבקש שתבואו לקחת את הארון כמו שהו בחזרה מוותר על חווית קניה מהסוג הזה. רחל
שלום רב, ללקוחה תואם טכנאי לשביעות רצונה להסדרה של הבעיות עוד טרם העלאת התגובה לזאפ לא ברורה לנו התגובה הנ"ל תודה גינה פלוס

לפי הפרסום באתר נכתב רדיוס 5 מטר מה שקיבלתי הוא בקושי קוטר של 4-5 מטר, ממש לא מה שציפיתי!!!
שלום הנתונים הטכניים המפורטים באתר הינם לפי נתוני היצרן האיטלקי ראה מצ"ב... https://www.claber.com/en/cod/8656/Static-and-rotating-sprinklers/Rollina/ ייתכן בעיות נוספות מצד הלקוח של לחץ מים מקסימלי וכו ... ד.נ., הלקוח מעולם לא פנה אלינו לקבלת עזרה בנושא, נשמח לסייע בכל עת גינה פלוס

ביצעתי הזמנה של בקתת עץ לפני חודשיים. הובטח לי כי הבקתה תגיע בסוף אפריל, אחר כך זה הפך לשבוע הראשון של מאי ובשבוע הראשון במאי כבר דובר על עוד כמה שבועות. כמה שבועות? את זה כבר לא ידעו לומר לי. בהתאם לכך בוטלה העיסקה. אם אין לכם מוצר במלאי או שאתם לא יכולים לספק אותו כמו שהבטחתם, פשוט אל תעלו אותו לאתר ואל תשלו אנשים!
נציגת שרות הלקוחות הסבירה את זמן האספקה הארוך וכי ייתכן עיקוב נוסף עקב בעיות אספקקות שינוע בינלאומיות. הלקוח ידע טרם ביצוע העסקה שהבקתה לא במלאי וע"כ ביצע מקדמה בהעברה בנקאית ובחר להמתין. לאחר מספר שבועות החליט כי אינו מעוניין עוד להמתין וביטל את ההזמנה. אנו מעדכנים בכל עת את המלאים בהתאם לבעיות העולמיות של שינוע. אנו מאוד מצרים על הנושא על כך. הלקוח קיבל יקבל החזר מלא. אנו לא רואים כל סיבה להשמיץ/להכתיב לנו אופי מדיניות של מכירה. אנו משרתים ונמשיך לשרת נאמהנה תוך שקיפות מלאה את כל לקוחותינו. בברכה, גינה פלוס

ביטלתי הזמנה של ספריה כי הנציגה אמר לי שהם עובדים רק עם צ'טה והשליח לא יתאם הגעה. יגיע כשיהיה באזור... היא גם התעקשה שכך עובדות חברות השילוח... אז רק לידיעה כך בדיוק אסור לעבוד. יש לי ניסיון רב עם שליחויות וברוב המקרים הם ממש עושים מאמץ להגיע כשאני בבית ולא מנסים להכתיב את הגעתם לפי מה שמתאים להם. אז אם זה צ'יטה, כדאי לבטל ולקנות במקום אחר.

המשלוח הגיע יחסית מהר. אך שרות המשלוחים (חברת צ'יטה) על הפנים. הנהג מתקשר אלי כשהוא ליד הבית, ללא שום תאום לפני, ללא שום התרעה, ללא שום קביעת טווח שעות שעלי להיות בבית. מהנסיון שיש לי עם קומפוסטרים, זה מוצר לא הכי איכותי. מרכיבי הפלסטיק השונים שמהם מרכיבים את הקומפוסטר חתוכים בצורה גסה ולא מדוייקת, ככה שהקומפוסטר לא נסגר כל כך בקלות. לא ממליץ בכלל על מוצר זה. שווה להוציא עוד 100-200 שקל ולקבל מוצר הרבה יותר איכותי מזה.

שירות מסור, שהסתיים בהספקת מוצר גרוע. קניתי מחסן עץ. מי שתקשרה אתי מהחנות היתה אדיבה וזמינה מאד. בדיעבד מסתבר שלא מבינה בדיוק מה היא משווקת, אולי מכיוון שהם לא היבואן עצמו?! קניתי מחסן עץ של Rowlinson. כשהמחסן הגיע התברר שהוא באיכות ירודה ביותר, עם פגמים בעץ וחלקים שלא מתחברים בצורה טובה מספיק זה לזה. בנוסף לכך, רכשתי מהם חלון נוסף, נפתח, בתוספת תשלום. בעת התקנת המחסן התברר שהחלון לא מתאים כלל למידות של הפתחים הקיימים בקירות. מהחנות הפנו אותי ליבואן, ובשיחה אתו הוא טען שהם היו אמורים להסביר לי, טרם הקנייה, שהחלון דורש לחתוך פתח מיוחד בקיר. שוב, עדות לכך שבחנות כנראה לא ממש יודעים מה הם משווקים. בקיצור - שילמתי למעלה מ-6000 שקל על מחסן לא איכותי, בתוספת שיעור חשוב לחיים - לא לקנות יותר בחנות זו.

מצטער אבל רק דברים שליליים יש לי על גינה פלוס. התקשרתי ביום שלישי כדי לברר מועד הספקה של המוצר שהזמנתי והובטח לי שהמוצר יהיה אצלי עד יום חמישי באותו השבוע, שבוע לאחר מכן ביום שני התקשרתי מאחר ולא קיבלתי את המוצר והודיעו לי שההזמנה שלי נעלמה (למרות שהכסף שולם כבר) ואזכה לראות את ההזמנה ביום שני שבוע לאחר מכן כלומר כ -15 ימי עסקים לאחר ההזמנה. מובן שביטלתי את ההזמנה ובנתיים מחכה לראות אם התשלום יוחזר אלי שמא גם בתהליך זה התשלום יעלם. למותר לציין שאמליץ לכל מכרי לא לנהל קשר אם חברתכם. כמו כן אוסיף שהחברה לא טרחה אפילו פעם אחת לטלפן אלי מיוזמתה ולהודיע לי שיש עיקוב בהזמנה אלא רק אחרי שאני צלצלתי אליהם.
הזמנתו של הלקוח נפלה בין הכיסאות בקבלת המייל במחסן היבואן. ברגע שהתקשר נעשה בירור והתברר כי המוצר אינו במלאי וחוזר רק בעוד מספר ימים הוסבר ללקוח והוא החליט לבטל את ההזמנה אנו מצרים על כך נשמח לשרת את כל לקוחותינו בכל עת גינה פלוס

החברה הזו מטעה לקוחות! הזמנתי ונטה תעשייתית קטנה לעסק שלי כשבפירוט המוצר לא צוין כלום על התקנה. בפועל מסתבר שההתקנה דורשת ממני להזמין לוח עץ עגול שדורש ייצור מיוחד. זו לא הונטה הראשונה שלי ותמיד ההתקנה פשוטה וקלה. ביקשתי מהם להחזיר את המוצר שעדין בניילון אבל הם סרבו כי עבר תקופת ההחזרה, ולא מעניין אותם שהם מכרו לי מוצר פשוט שההתקנה עולה יותר מהמוצר וזה לא כתוב בשום מקום!
אנו מצרים על החלטת הלקוח להכפיש את חברתנו. יותר מכך לא נוסיף.

המוכרת לא הכירה את המוצר ..לא יתרונות, לא חסרונות , לא הציעה מוצרים משלימים , רק הרימה את הטלפון בנוסף , טעתה בשם היישוב השליח הגיע בטעות למקום אחר ולא היה מוכן להגיע אלינו לא לקחו אחריות , שוב אמרו שיגיע יום אחרי ואז חזרו בהם עכשיו חיפשתי חשבונית , לא שלחו חובבנים , שם שירות גרוע לא אקנה מהם יותר
הלקוח קיבל את כל המידע אותו ביקש מהמוכרת ולראייה כי ביצע רכישה באתר. אכן הייתה טעות הקלדה של המחסן בשם היישוב והשליח הגיע ליישוב ליד (ולא טעות של המוכרת) לקחנו אחריות ועמדנו בקשר מול חברת השליחויות על מנת לפעול לאספקת החבילה כמה שיותר מהר החבילה יצאה שוב לחלוקה והגיעה בתוך טווח ימי העסקים כמתחייב באתר. החשבונית נשלחת באופן אוטומטי למייל הלקוח בעת ביצוע הרכישה ומין הראוי כי הלקוח יבדוק טוב בתיבת הדואר שלו את הימצאותה. נשמח לספק לו העתק מהחשבונית במידה ויפנה אלינו (לא פנה אלינו מעולם לצורך קבלת חשבונית ) אנו מצרים על כך השלקוח בחר להשמיץ שלא בצדק את גינה פלוס נשמח לעמוד לרשותך כל לקוחותינו בכל עת גינה פלוס

שירות לקוי וגרוע מאין כמותו: ביצעתי פשוטה הזמנה של כסאות, מיד עם ביצוע ההזמנה חוייב כרטיס האשראי שלי במלוא הסכום....הימים חלפו, ובאופן קבוע קיבלתי מיילים המודים על הקניה, המאשרים ההזמנה, המודיעים לי על משלוח ומעבר לכך שום דבר, חלפו הימים ורק פניות מיוזמתי שלי נענו בתשובה- "יש 14 ימי עסקים.תמתין.."..המתנתי בלית ברירה תוך שהתשלומים ממשיכים לרדת מהאשראי ....שוב התקשרתי מיוזמתי שלי....ואז הסתבר לדברי נציגת השירות כי לא מצאו המוצר..אתם מבינים? לא מצאו המוצר אבל זה לא גרם לאף אחד בחברה ובשירות "המעולה" להתקשר ללקוח, להודיע, להתנצל, להפסיק להוריד תשלומים...לא! וכל זה רק ביוזמה שלי- אילולא הייתי מתקשר....בקיצור הודעתי בחלוף חודש ימים על ביטול העסקה...חלפו עוד יומיים והתקשר אליי בחור מחברת שליחויות לשדל אותי שלא לבטל..סירבתי ודרשתי לבטל, ואז התקשרתי שוב לחברה שהודיעו שיבטלו..ושוב המתנתי והמתנתי ושוב התקשרתי אליהם כשראיתי שאין "כלום" ..ואז הוסבר, שבניגוד לגבייה של תשלומים שנעשית מיידית- ביטול עסקה- לוקח "עד 14 ימי עסקים"...והיות שחלפו "רק 6 ימים" - צריך להמתין...אתה הבנת את זה? את החוצפה? לגבות כסף, לשלוח מיילים, להתהדר בשירות "מעולה" וביחס "מוצלח" - הם מעולים, אך בביטול עסקה או בלהודיע ללקוח על טעויות תשכחו מזה... מסקנה: שומר נפשו ירחק מחברה כזו מאתר כזה ומשירות כזה. תעשו מה שאתם מבינים......
שלום, אנו מאוד מצטערים, אכן היתה בעיה ספציפית במשלוח המוצר מעבר לימי העסקים המובטח. בפנייתו של הלקוח, הלקוח סירב להמתין עוד מספר ימים וביקש לזכות את החיוב. נעננו עוד באותו היום לבקשתו וזיכינו את החיוב (הזיכוי התקבל בחברת האשראי ויראה בכרטיס הלקוח תוך מספר ימים) אנו משרתים ונמשיך לשרת נאמנה אלפי לקוחות ועשרות אלפי הזמנות. אנו מקווים שמקרה מסוג כגון אלו לא יקרו שוב. בתודה מראש שרות לקוחות גינה פלוס

ב-5 לאוקטובר הסתובבתי בין מספר אתרים לחפש פחמים עבור המעשנת והמנגל לטובת אירוח בחול המועד סוכות. בכל האתרים מצאתי פחמים אבל המשלוח היה עד 20 קילו וצויין בפירוש שכל שק (20 קילו) יחוייב בשילוח נוסף. לבסוף מצאתי (או לפחות חשבתי שמצאתי) את הצדיק בסדום, גינה פלוס אשר לא ביקשו תוספת תשלום עבור שילוח מעל 20 קילו. אז ביצעתי הזמנה של 3 שקים, 10 קילו כל אחד ופה התחילו הצרות :/ פנו אלי למחרת בואצאפ ועידכנו אותי שעל פי המפורט במפרט המוצר זה 39 שקלים שילוח עבור 2 שקים (דהיינו 20 קילו) ובפועל הזמנתי 3 שקים שזה אומר שצריך לחייב בעוד 39 שקלים עבור השילוח, כמובן שסירבתי והסברתי שזה ממש לא מצויין במפרט, אפילו נכנסתי באותו הרגע לאתר לבדוק שוב ולא מצויין דבר כזה בשום מקום (נכנסתי גם עכשיו לבדוק ועדיין לא מצויין!). התבאסתי אבל לא התווכחתי וביקשתי שיזכו אותי על שק אחד וישלחו רק 2 במחיר שילוח אחד, 39 שקלים. אמרו שזה בטיפול. בתאריך ה-15 לאוקטובר (10 ימים לאחר ההזמנה) קיבלתי מייל שההזמנה נקלטה במערכת ונארזת, התאכזבתי כמובן אבל ציפיתי שלפחות עד סוף חול המועד השילוח יגיע. כמובן שזה לא קרה :( היום אנחנו כבר ב 19 לחודש, מחר זה ערב חג סוכות השני וביום שני זה החג אז אני מקווה לפחות שזה יגיע ביום שלישי, שזה 17 יום מרגע ההזמנה, נכון שלא כולם ימי עסקים אבל עדיין, אם ידוע שישנה בעיה בשילוח בגלל החגים זה היה אמור להיות מצויין באתר. לסיכום, חווית הרכישה נוראית ומבחינתי הם איבדו לקוח.
היי סהר, אכן עברו מספר ימים גדולים אך כפי שציינת לא כולם הם ימי עסקים, אנו נעמוד במניין ימי העסקים כפי שהתחייבנו. במידה והיית פונה אלינו לגבי דחיפות המוצר טרם ההזמנה או במהלכה היינו מציינים בפניך כי המוצר לא יגיע בדחיפות עקב מספר ימי העסקים המועט שקיים בחודש אוקטובר כפי שאנו עושים עם כל לקוחותינו, חודש הזה הוא חודש בעייתי והנציגים אשרו עונים לטלפון אצלנו מודעים לכך ומעדכנים את הלקוחות. אנו מצטערים על אי הנוחות הזמנית נשמח לתת שירות בכל עת גינה פלוס

רכשתי מברגה מדגם מסויים ושלחו לי מדגם אחר, זול יותר וכשהתקשרתי להתלונן על כך התעקשו והתווכחו איתי שמדובר בעצם באותו מוצר ולא לקחו אחריות. אמרו לי שאני יכול לבטל ולשלוח חזרה אבל את דמי המשלוח אני אצטרך לשלם. פשוט לא לקחו אחריות על הטעות או נסיון הטעיה שלהם.
הלקוח קנה מברגה קיבל הביתה בדיוק את המברגה שהוא הזמין הדגם שנשלח הוא בדיוק הדגם והמפרט שהזמין הלקוח הצענו ללקוח לבטל את העסקה כרצונו על פי חוק הגנת הצרכן ואף לוותר לו על דמי הביטול אך הוא ויתר על האפשרות ולא היה מעוניין נמשיך לשרת את אלפי לקוחותינו כפי שעשינו עד היום באדיבות ויעילות

שלום אתם מפרסמים מוצר למכירה ומציינים כולל משלוח! כאשר אני ממלא את הפרטים האישיים ורוצה להזמין מתקבלת הודעה לתשלום על המשלוח. פשוט חוצפה! אתם מאכזבים!
לכל אורך ההזמנה מצוין כי המשלוח עולה 49 ש"ח החל מדף המוצר ועד עגלת הקניות ודף התשלום אין לנו מושג על מה הלקוח מדבר

השירות הכי גרוע שקיבלתי מימיי! לא להתקרב! אישור הזמנה נשלח למייל כשהמשבצת של מספר המשלוח ריקה, המוצר לא הגיע תוך 14 ימי עסקים כפי שהובטח ולא ניתן שום פיצוי. יתרה מכך, פעמיים (בשני תאריכים שונים) קיבלתי הודעות מצ'יטה שליחויות שהמוצר בדרך אליי וזה לא קרה. המתנתי בבית לשווא בשעות לא נוחות למשלוח שלא הגיע. אין גם שום אפשרות לשוחח ישירות עם שירות לקוחות של צ'יטה אלא רק להשאיר הודעה, הם גם לא חוזרים להודעות. ב-"גינה פלוס" ענתה לי נציגה שלא הבינה מימינה ומשמאלה ואמרה לי שהמשלוח בדרך אליי ושהיא בדקה זאת מול חברת השליחויות - המשלוח לא הגיע. לא תמיד יש מענה טלפוני ב-"גינה פלוס". בקיצור, מאכזב וממש ממש לא מומלץ.

למרות שחלפו 14 ימי עסקים המוצר טרם הגיע הוזמן ב 1.11 והיום 20.11 והחנות לא הודיע לי מה הסיבה לעיקוב המסירה מדובר במחסן לגינה.
זמן האספקה של המחסן הוא עד 21 ימי עסקי אין לנו מושג מדוע הלקוח בחר להשאיר חוות דעת ללא שיחה איתנו הלקוח לא פנה אלינו כלל ועדיין נותרו 7 ימי עסקים לאספקת המוצר

עד היום לא קיבלתי את המוצר אין עם מי לדבר בקיצור לא מומלץ לא מומלץ
הלקוח מטופל על ידנו מרגע שפנה לגבי אי קבלת המוצר לא ברורה לנו הטענה שאין עם מי לדבר הלקוח קיבל כספת גדולה יותר ללא תוספת תשלום ולשביעות רצונו המלאה

לא מומלץ. האריזה של הכיסא הגיעה כולה פגומה וקרועה, נראה מוצר ממוחזר. ולמרות ששלחו הודעה שיודיעו לפחות יום מראש מתי יגיע המשלוח, השליח התקשר 3 דקות לפני שהגיע.
שלום אורטל אנו לא מוכרים כיסאות פגומים או ממוחזרים ייתכן שהכיסא נפגם על ידי חברת השליחויות אין בידינו פרטים של המקרה מכיוון והלקוחה מעולם לא פנתה לשירות הלקוחות עם תלונה מסוג זה. אנו מצרים על כך שבחרה בפלטפורמה של זאפ על מנת להביע את טענותיו במקום לפנות אלינו שנסדר את העניין כפי שאנו עושים עם כל לקוחותינו גינה פלוס ידועה בשירות ללא תחרות נשמח לשרת אותך גם בהמשך

חברת המשלוחים שהביאה לנו את המוצר שהזמנתי הייתה צ'יטה. השליח שיצר איתי קשר היה חצוף ולא עזר לי בשום צורה. כשאני פניתי באופן יזום לחברה וניסיתי לתאם- האפשרויות שניתנו לי היו מאוד לא הגיוניות לאדם שעובד. שעות משלוח בין 10:00-14:00 ואפילו לא אמרו באיזה שעה זה יהיה. הזמנתי כורסא גדולה ואין לי שום דבר להביא אותה למקום עבודתי. נאלצתי להפסיד יום עבודה בשביל לקבל משלוח, אני ממש מתחרטת שעשיתי את ההזמנה דרכם. לא רק שהפסדתי יום עבודה, אז גם התנהלו איתי בצורה מאוד לא נעימה ולא שירותית.

לא ממליץ בכלל חברה שלא עומדת בהסכמים שלה מבטיחה עד 5 ימים מגיע אחרי שבועייים עם תירוצים והרבה סינונים שולחים אותך לחברת משלוחים שבכלל לא יודעת על קיומה של ההזמנה שלך מצטער על הרגע שהזמנתי מהם פשוט חברה גרוע נשמע כאילו אני מדבר עם ילד בפלאפון עד שאני מצליח לתפוס אותם
הלקוח קיבל את המוצר שלו בזמן ובמועד, במניין ימי העסקים כפי שמפורט במוצר (7 ימי עסקים). הלקוח הזין מספר נייד שגוי בהזמנה אך בכל זאת ועל ידי תושייה של אחד מנציגנו הצלחנו לתפוס אותו ולספק את ההזמנה בזמן. אין לנו שמץ של מושג למה הלקוח בחר להשמיץ את חברתנו ולהשתמש במילים לא ראויות. אנו ערוכים לקבל כל בקורת (אך לא מוכנים להשמצות חסרות טעם) ולתקן את שגיאותנו ככל שניתן (אך אנו לא רואים כל דופי במקרה זה) מקווים שהלקוח יהנה מהמוצר וירכוש שוב באתרנו. תודה ושבוע טוב

מכרו לי מוצר שלא היה ברשותם. בכל בירור נענתי ב״בשבוע הבא״. רחוק מאוד מלהיות אתר מקצועי כפי שהם מתיימרים.
שלום רב, לצערנו המוצר היה חסר זמנית במלאי הספק .... הלקוח קיבל שרות ומענה מקצועי, מהיר ובכל זמן שנתבקשנו. ההזמנה בוטלה לבקשתו ובתיאום נציגי השרות. אין כל קשר בין מקצועיות למצב של חוסר מלאי זמני .... מתנצלים מראש חג סוכות שמח גינה פלוס

ההזמנה מהאתר הלכה חלק. פריט אחד היה חסר, ובתיאום טלפוני הוחלף לפריט אחר. החבילה הגיע תוך מספר ימים. כשפתחתי את החבילה גיליתי שאין שום קשר בין הפריטים שהזמנתי למה שהיה בחבילה. גם בפריטים עצמם (לדוגמא, זוויות רגילות במקום זוויות עם הברגה אחת חיצונית) וגם בכמות של כל פריט. אין לי זמן וכוח להתעסק עם זה. מדובר בפריטים לא יקרים, והזמן שאבזבז על ניסיונות לתיקון ההזמנה יגזול ממני שעות עבודה יקרות. שיהיה. חשבתי שאחסוך חצי יום עבודה אם אזמין באינטרנט, וכנראה טעיתי. לא נותר לי אלא לרדת למפרץ חיפה ולקנות בעצמי את הפריטים השגויים.
אנו מתנצלים על עוגמת הנפש. נסיק מסקנות בהתאם. מאחלים ללקוח תודה ושנה טובה .. צוות גינה פלוס