
רכשתי אמבטיון בחנות דרך האתר. בהתכתבות עם החנות לא נתנו מידע לגבי זמינות המוצר. המתקין יצר קשר ראשוני רק שבוע אחרי ההזמנה. יום לפני מועד ההתקנה המתקין עדכן שחלק מהמוצר לא במלאי ולאחר מכן שוב לא דאג לעדכן בזמן. מרגע ההזמנה עד ההתקנה עברו 3 שבועות. המוצר עצמו ברמת עיצוב מאכזבת במיוחד. סניטק דגם בלה. בתחתית הדלת יש תעלה שצוברת מים בזמן המקלחת. בפתיחת הדלת המים מיד נשפכים על הרצפה.





















