מפרסם ב-zap מאז 2009

‎ברזים‎ ‏(Brazim)

ברזים, מקלחונים, ארונות אמבטיה, אסלות, כיורים (פתח תקווה)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: ברזים סי.או.אי.אל. בע"מ
נמצאו 81 חוות דעת גולשים על ברזים
אלכסיי
אלכסיי
08.07.2024
מוצר שנרכש: אמבטיון סניטק דגם בלה

רכשתי אמבטיון בחנות דרך האתר. בהתכתבות עם החנות לא נתנו מידע לגבי זמינות המוצר. המתקין יצר קשר ראשוני רק שבוע אחרי ההזמנה. יום לפני מועד ההתקנה המתקין עדכן שחלק מהמוצר לא במלאי ולאחר מכן שוב לא דאג לעדכן בזמן. מרגע ההזמנה עד ההתקנה עברו 3 שבועות. המוצר עצמו ברמת עיצוב מאכזבת במיוחד. סניטק דגם בלה. בתחתית הדלת יש תעלה שצוברת מים בזמן המקלחת. בפתיחת הדלת המים מיד נשפכים על הרצפה.

חוות הדעת עזרה לכם?
hanimeir16
hanimeir16
09.12.2023
מוצר שנרכש: ברז מטבח נשלף-חמת

בחנות בסגולה פתח תקווה יש מבחר ברזים גדול במחירים טובים,המוכר ,לא נחמד ולא שירותי. היה טרוד בדברים אחרים,לא נתן הסברים,היה קצר רוח,וכששאלנו שאלות והתלבטנו החזיר לנו את הכסף,כאילו הוא לא מוכן למכור לנו,ועושה לנו טובה שהוא מדבר אתנו.שרות גרוע.

חוות הדעת עזרה לכם?
אהרון
אהרון
25.08.2021
מוצר שנרכש: מתלה כפול למגבות - וואקום

קניתי מתלה למגבות שאמור להתחבר לקיר עם וואקום. ניסיתי להרכיב אותו , לפי ההוראות והווקום לא מחזיק. ניסיתי לקבל שירות ב"שירות לקוחות" ולא קיבלתי מענה . ביקשתי לדבר עם מנהל החנות ואני מחכה לטלפון ממנו . עד עכשיו אכזבה גדולה

חוות הדעת עזרה לכם?
moshem
moshem
16.02.2021
מוצר שנרכש: ברז, כיור, ואינרפוצים

בדכ שאני מזמין באינטרנט אני בודק חוות דעת. הפעם שכחתי לצערי. אכזבה מאוד גדולה מהחנות. עשיתי הזמנה טלפונית אמרו שההזמנה תהיה מוכנה תוך שבוע. לאחר שבוע התקשרתי אמרו שיבדקו ולא חזרו אלי. ניסיתי לאחר שבוע וחצי מזמן הקניה אמרו שיבדקו ושוב לא חזרו. שרות על הפנים. הרגשה של זלזול בלקוח. מיד לאחר התשלום על הקניה מקבלים הודעה עם בקשה לדירוג. למזלי חיכיתי קצת.

תגובת החנות

לקוחות מקבלים אצלנו שירות הכי טוב שאפשר, אולם תצוגה מזמין ונוח, מחירים מוצגים, משלוחים עד הבית, צוות מנוסה ונחמד. יום טוב ומבורך לכולם !

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
17.11.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Danielle
Danielle
11.09.2020
מוצר שנרכש: מוט פינוק גוצציה לה קורונה

שירות הכי גרוע שקיבלתי בחיים. קניתי 2 ברזים של חברות שונות ושניהם הגיעו תקולים!!!! עד שמשיגים את השירות של ברזים פותחים לך תקלה אצל הספק ואז אין יותר עם מי לדבר. אני כבר חודש מנסה לקבל שירות וכל אחד מגלגל אחריות לאחר. זאת פשוט חוצפה תתרחקו מהרשת הזאת אני עדיין מחכה שיתאמו לי טכנאי שיתקן את הברז.

חוות הדעת עזרה לכם?
Gal
Gal
19.01.2016
מוצר שנרכש: מקלחון אורן

אחרי ששילמנו היה בלתי אפשרי להשיג אותם בטלפון לקביעת התקנה. אף אחד לא יצר איתנו קשר על מנת לתאם את ההתקנה מצידם. כחודש לאחר ההתקנה המקלחון התבלה בצורה חמורה ומאז לא הצלחנו לקבל שירות עד היום (במשך כמעט חצי שנה). מעבירים אותנו מאחד לשני, שולחים אותנו בחזרה לחמת, שגם שם מעבירים אותנו מאחד לשני. זוועה שאי אפשר לתאר. להמנע בכל מחיר!

תגובת החנות

להלן תגובת "חמת מקלחונים" הוגשה תלונה ל"המועצה הישראלית לצרכנות", הלקוחה התלוננה ראשונה בתאריך 19/01/2016 ומיד חמת מקלחונים יצרו קשר עם הלקוחה. לבקשת הלקוחה נקבע ביקור נציג בבית הלקוח בתאריך 7/2/2016. חברת חמת מקלחונים פועלים לשביעות רצון הלקוחה. לא ברור מדוע הלקוחה מתלוננת, מכיוון שמעולם לא פנתה בעבר ל"חמת מקלחונים" ולחנות "ברזים" בנדון. האתר זמין 24 שע' להשארת הודעות ומענה אנושי 24/7 על ידי חברה חיצונית, לא יתכן שאנו לא זמינים להשארת הודעות. אנו שולחים העתק מסמך של "חמת מקלחונים" ל"מועצה הישראלית לצרכנות" לחברת זאפ.

חוות הדעת עזרה לכם?
Kobe
Kobe
07.09.2015
מוצר שנרכש: אביזרי אמבט כל מיני

הובטח 7 ימי משלוח. אחרי שבוע שלחתי מייל, אסף השיב; ״..שבוע הבא יגיע..״, אחרי שבוע התקשרתי, אסף הבטיח לחזור אליי ביום ראשון.. וכמובן לא חזר. ביקשתי לבטל לבטל ההזמנה, אסף השיב; ״..בוטל..״. אפילו לא התנצלות על 3 שבועות מבוזבזים בשיפוץ הביית שלי. חברה של חובבנים.

תגובת החנות

הלקוח לא חויב בכרטיס אשראי וההזמנה לא אושרה על ידנו למשלוח. הזמין מספר פריטים שחסרים במלאי, ולאחר עדכון שלנו בחר לבטל את ההזמנה. הלקוח גר בחו"ל ואף על פי כן, אנו התקשרנו ללקוח ועדכנו אותו לגבי ההזמנה. תגובת הלקוח מאמריקה (לוס אנג'לס) "למזלי, אני לא חיי במציאות הזו שאתם כנראה כבר מזמן התפשרתם עליה". חבל שלא מעריכים את השירות הטוב שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
אריה
אריה
04.03.2014
מוצר שנרכש: מקלחון אורן 2

ע"פ המובטח באתר ברזים, המוצר (מקלחון אורן 2) היה אמור להגיע תוך 14 ימי עבודה. בתום 14 ימי עבודה יצרנו קשר אם אתר ברזים אך שם טענו שההספקה אינה באחריות האתר אלא באחריות חמת. זאת למרות שעובדה זו לא מצויינת בדף המכירה באתר אלא בחשבונית שמתקבלת במייל לאחר הקניה. בהתאם לבקשת הנציג מאתר ברזים, פנינו מיד למחלקת מקלחונים של חמת. לאחר המתנה ומעבר משלוחה לשלוחה במערכת המענה הממוחשבת, הצלחנו לבסוף לדבר עם נציגה מלשכת המנכ"ל. הנציגה הבטיחה לברר את העניין, אולם לא יצרו אתנו קשר באותו היום וגם ביום שלמחרת (יום חמישי של אותו השבוע). ביום שישי פנינו לאתר ברזים ובקשנו שיקחו אחריות ושייתנו מענה הולם (מתוך כעס גם איימנו ב"תביעה קטנה"). אתר ברזים השיב במהרה והבטיח "לברר את הטענות שהצגנו מול חמת". במשך שני ימי העבודה העוקבים (ראשון ושני של השבוע שלאחר מכן) לא התקבלה כל תגובה נוספת מברזים. ביום השלישי שלחנו מייל נוסף לאתר ברזים ובקשנו לתת מענה או לבטל את העסקה. לבסוף יצרו אתנו קשר מברזים כמה שעות לאחר מכן. הסבירו שהייתה תקלה חד פעמית בתקשורת בינהם לבין חמת ושיצרו אתנו קשר בהקדם לתאום המשלוח. בשלב זה כבר כעסנו כל כך על ההתנהלות של ברזים והחלטנו לבטל את העסקה ולבצע הזמנה חדשה דרך חנות אחרת. זאת למרות שזמן קצר לאחר מכן באותו היום התקשרו מחמת ובקשו לתאם איתנו תאריך התקנה. ברזים הסכימו מיד לבטל את העסקה בהתאם לחוק במקרים אלה. המקלחון כאמור הוזמן מחדש בחנות אחרת והותקן כעבור ימים ספורים בלבד. חשוב לציין כי אנו מאוד מרוצים מאיכות המקלחון וההתקנה. אנו חושבים שאתר שמפרסם זמן הספקה צריך לקחת אחריות על הפרסום שלו ולטפל בצורה הולמת בכל איחור אם וכאשר הוא קורה (לא לשלוח את הלקוח לטפל בעניין). אנו רוצים להאמין שהתקלה שארעה במקרה שלנו הינה חד פעמית.

חוות הדעת עזרה לכם?
ruj
ruj
21.07.2013
מוצר שנרכש: כיור אוחארה

הזמנו כיור ושילמתי בטלפון. התקשרנו לוודע שזה במלאי! לא עושים משלוחים לכיורים ולכן באתי לאסוף בעצמי (מחיפה). יבשו אותי 40 דקות (!) ובסוף אמרו שלא מוצאים את כיור שהזמנתי. ניסיתי לבטל הזמנה וזה גם לקח רבע שעה ובסוף גם לא הצליח (לא היה תקשורת). כרגע אני מחכה בקוצר רוח לדעת אם אני צריך לבטל את העסקה דרך חברת אשראי.

חוות הדעת עזרה לכם?
tammysho
tammysho
02.08.2009
מוצר שנרכש: כיור

הזמנתי כיור דרך האתר ודיברתי טלפונית עם מס' גורמים בחנות. כולם הבטיחו לי שהכיור יגיע בזמן שביקשתי. הדגשתי את חשיבות הגעת המוצר בזמן והם פטרו אותי בכך שאין בעיה ואין לי מה לדאוג. כשהתקשרתי יומיים לפני המועד לחנות נאמר לי שאין בעיה ושהמוצר כבר ממתין בחנות. כשהגעתי ביום היעד, התברר שהמוצר לא קיים בחנות. התרשמתי שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. בקיצור, שרר בלאגן סביב כל עניין ההזמנה שלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
שלומי
שלומי
24.12.2019
מוצר שנרכש: סוללה חיצונית לאמבט גרואה 32811000 BAUFLOW

הזמנתי את המוצר לנקודת איסוף. במדינת ישראל משמעות נקודת איסוף היא שהלקוח בוחר מהיכן לאסוף את המוצר מתוך רשימת נקודות אפשריות ומקבל סמס. אף אחד משני הדברים לא קרה. לאחר שבועיים התקשרתי, והסתבר שהם שלחו את החבילה אך לא הגיע אלי סמס. כמו כן הסתבר שהם משום מה בחרו בעצמם את נקודת האיסוף, שהיתה מרוחקת עשרה קילומטר ממקום מגורי וקשה מבחינה תחבורתית. נאלצתי לבזבז שעה וחצי על איסוף החבילה. הם משתמשים בשירות שילוח צ'יטה והם טענו שאין לשירות נקודות איסוף באזור שלי. בדקתי אצלי בטלפון וראיתי שאספתי לפני חודשיים חבילה של צ'יטה באזור שלי.

תגובת החנות

לאחר בדיקה מול שירות הלקוחות, אין כל בסיס לטענת הלקוח ולא ברור מה הסיבה שהלקוח מתלונן. מיקום נקודת האיסוף נקבעה בשיחה טלפונית מול הלקוח ואושרה על ידי הלקוח. בנוסף, חברת ציטה מודיעה באמצעות סמס ללקוח את סטטוס המשלוח ומפרטת את כתובת נקודת האיסוף. חבל שהלקוח אינו דובר אמת ואינו מעריך שירות לקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
סטיבן
סטיבן
11.01.2018
מוצר שנרכש: ברז חמת 309305

הממשק של האתר היה מצוין, המחיר היה טוב, המשלוח הגיע בזמן, והמוצר היה תקין. הכל טוב ומקובל עד שצץ שאלה. אחרי שתי פניות דרך האתר שעד עכשיו לא נענו, פניתי למוקד טלפוני. 2-3 הודעות במוקד - ולאחר יומיים (שבהם המוצר היה מונח בצד, ממתין לתשובה) סוף-סוף חזרו אלי. יש אתרים שיודעים לספק מוצרים, ויש שיודעים גם לתת שרות מעולה. לא אקנה דרך האתר הזה שוב.

תגובת החנות

כפי שנפורסם באתר שלנו, ניתן לצור איתנו קשר טלפוני / מוקד טלפוני / אימייל / וואצאפ / פקס / הגעה לאולם התצוגה. לא נראה סביר שלא ניתן להשיג אותנו ולקבל מענה. במקרה של הלקוח, נרכש ברז מים קרים אשר משווק על ידי חמת ברזים ללא צינורית. הלקוח סבר שמגיע לו צינורית ובחר להכפיש את שמנו הטוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
ענת
ענת
16.01.2017
מוצר שנרכש: ארון אמבטיה איה 80

עברו שבועיים מתאריך הקניה. התקשרתי לבדוק מה קורה עם הארון. אמרו שנציג יחזור אלי ולא חזר. התקשרתי לסבח ושם אמרו לי שהארון מוכן. אני צריכה עוד ארון ולא אזמין מהם. עד היום לא התקשרו אלי

תגובת החנות

הארון חיכה ללקוחה במחסן לאיסוף עצמי. אנו רשומים ללקוחות את מספר הטלפון של המחסן לתיאום ישיר מול המחסן. כל מה שהלקוחה היתה צריכה להתקשר ולתאם הגעה מול המחסן. לא ברורה לנו סיבת התלונה ולא מתועד אצלנו שיחה של הלקוחה. בכל מקרה, הלקוחה מוזמנת לבוא אלינו לאולם התצוגה ולקבל פיצוי. כל טוב אתר ברזים

חוות הדעת עזרה לכם?
gal
gal
21.05.2016
מוצר שנרכש: מקלחון אילן 77-79

תהליך ההזמנה היה קצת מסורבל: עקב טעות באתר היה צריך ליצור קשר טלפוני ולאחר שתוקנה הטעות, התאפשרה ההזמנה באתר. באתר מופיע התקנה במחיר של 300 שקלים, ובפועל המתקין דרש והציג חשבונית על סך 350 ש"ח. שילמנו בלית ברירה וכשהתקשרנו לחנות לבירור נתקלנו ביחס תוקפני ולא שירותי בעליל ובשורה התחתונה באמירה ש"לא הספקנו לעדכן את האתר במחיר המעודכן של ההתקנה ואין לי איך לעזור לך"

תגובת החנות

הלקוחה הזמינה מקלחון בהזמנה מיוחדת, המקלחון שהזמינה לא התאים לשטח הדירה והחלפת דגם לא אושר על ידי הלקוח משיקולי תקציב שלה. מצאנו ללקוחה דגם חדש זול יותר בשיווק ראשוני שלנו באינטרנט, וחסכנו ללקוחה כמעט אלף שקלים בעיסקה. מכיוון שהדגם חדש, מחיר ההתקנה לא פורסם על ידי חמת. בכל מקרה, בסוף המקלחון הותקן במחיר מוזל ממחיר תקנון חמת לשביעות רצון הלקוחה. נתנו ללקוחה את כל האפשרויות: החלפת דגם, ביטול עסקה, או השוואת מחיר למתחרים, אבל הלקוחה ידעה שאנחנו הכי זולים ובחרה להישאר איתנו. ניתן לבדוק מול חברת חמת מקלחונים את העובדות. הלקוחה גם הרוויחה על העיסקה וגם על ההתקנה. חבל, שחוות הדעת של הלקוחה נכתבה באמצע ההתנהלות. כולם יודעים שאנחנו זולים ועושים מאמצים לשמח את הלקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
הדס
הדס
02.02.2016
מוצר שנרכש: ארון אמבטיה 100, כיור 100 , ארון עליון 100 אלבה

הבעיה שלנו היתה במשלוח וכתוצאה מכך מהשירות לקוחות: השליח התקשר 20 ד לפני שהגיע ואז יידע אותנו שההובלה הינה עם פריקת מדרכה ולא מעלים הביתה את המוצרים (ארון אמבטיה, כיור, ארון עליון - 3 ארגזים גדולים וכבדים מאוד) התקשרתי לחנות ושאלתי מה אני אמורה לעשות עם האמבטיה על המדרכה ומה שנאמר לי שככה ההובלה שלהם מתבצעת ושזה כתוב באתר. הזכרתי למוכר שהקנייה התבצעה מולו בחנות ולא באתר ואני מצפה מאיש שירות שיושב מולי שיציין דבר כזה גדול וחשוב ע"מ שאני אערך בהתאם ואחליט אם ברצוני לבצע את ההזמנה - אינני אמורה להיכנס לאתר לבדוק את הפרטים! בנוסף, בזמן שעשינו את ההזמנה דיברנו עם המוכר על ההובלה הוא הסביר לנו שהובלה עם התקנה היא רק חיבור של הארון ולא התקנה של הכיור והאינסטלציה ולכן המליץ לנו שנסתפק בהובלה בלבד. נראה לי שזו היתה יכולה להיות נקודת ציון שבה הוא יכל להזכיר את הנושא שההובלה הינה עד המדרכה ולא עד הבית. המשכנו לדבר על ההובלה וציינו בפניו שאנחנו רוצים לפתוח את החבילה לפני המוביל ע"מ לבדוק שהכל תקין וכלום לא נשבר - מן הסתם לא חשבנו לעשות פתיחת אריזות על המדרה ברחוב . בשיחת הטלפון עם המוכר הוא לא הביע טיפת התנצלות וטען שזה כתוב באתר והוא אף פעם לא ציין שההובלה הינה עד הבית. לדעתי הוא צריך לציין שההובלה הינה עד המדרכה. לסיכום - שילמנו למוביל עוד 100 שח (שזה תוספת של 100% למה שכבר שילמנו) על מנת שיעלה את המוצרים הביתה. המוכר לא הביע טיפת התנצלות על שלא הזכיר את הנושא כאשר ישבנו ודיברנו איתו וסגרנו עסקה ובא אלינו בתלונות שלא בררנו זאת מהכתוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
חגית
חגית
02.05.2015
מוצר שנרכש: ארון אמבטיה, כיורים, ברזים ואביזרים ארון אמבטיה דגם אלמוג

לאחר בדיקות ובעקבות האתר המאורגן של החנות החלטנו לרכוש בה מוצרים. קניית המוצרים בחנות (כ-2000 ש"ח) עברה בשלום למעט חוסר תיאום בין המחלקות השונות. אספנו את הדברים בעצמנו. לאחר פתיחת אריזות המוצרים התברר שמראת ארון האמבטיה שבורה. מרגע זה והלאה התברר שאין מי שיקח אחריות לגבי המוצר. בחנות "ברזים" הותירו אותנו ללא מענה ועם מראה שבורה. כפי שסיכם אסף מ"ברזים": "אי אפשר להוכיח שהמראה נשברה אצלינו".

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
18.08.2013
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
סיגלית
סיגלית
13.08.2012
מוצר שנרכש: ברזים, אמבטיות

השירות של איזבל ושלום גרוע מאוד, ממש עויין. הם לא מסבירים כלום על הברזים, מתייחסים ללקוחות כאל מטרד, מתעלמים במשך זמן ממושך ומזלזלים באופן מופגן. הם גם הקפידו לקרוא ללקוחות אחרים שיצאו מהחנות "נודניקים" ו"לא יודעים מה הם רוצים" באוזנינו שמא לא הבנו את הרמז ליחסם אלינו. גם כשהתקשרנו בטלפון לאחר שהתברר כי קנינו אמבטיה אבל נצטרך שוב לנסוע במיוחד לחנות בשביל הפקק, העמידו פנים כאילו לא זכרו כלל מי אנחנו. הברזים זולים, האספקה מיידית, ההשפלה מוחלטת.

חוות הדעת עזרה לכם?
עמי
עמי
21.02.2021
מוצר שנרכש: מחמם מגבות שוני בלה

הזמנתי מחמם מגבות מהיום להיום, יצרו איתי קשר טלפוני, היו זמינים. בערב המוצר חיכה לאיסוף בחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
netanel
netanel
22.07.2025
מוצר שנרכש: ברזים, אינטרפוצים, מקלחונים, שטיפונים

בחודש האחרון רכשתי בחנות "ברזים" בסגולה, התרשמתי מאולם התצוגה ובמיוחד מהידע המקצועי שסיפק לי אסף, הכווין אותי בסובלנות רבה וסייע לי לבחור את כל הכלים הסניטרים שרכשתי, כולל ברזים, אינטרפוצים,שטיפונים, מקלחונים... הכל הגיע בזמן, התאמה בין הפריטים היתה בדיוק לפי ההמלצות של אסף. המחירים תחרותיים והם יכולים להביא לכם כל דבר, גם אם לא מופיע באתר.

חוות הדעת עזרה לכם?
yoshafir
yoshafir
21.07.2025
מוצר שנרכש: מקלחונים

שמי יוסי , קניתי היום בסניף פתח תקווה מקלחון, אמבטיון ומוט פינוק . קיבלתי יעוץ מדהים מלירון המקצוענית. היא ראתה את צילומי המקלחת והאמבטיה בדירה, התייחסה לאילוצים ולמגבלות ועזרה לי לבחור את הפריטים המתאימים מבין 3 יצרנים שונים. כל הכבוד לגישה המקצועית , הדורשת גם הבנה טכנית ומסחרית תוך התייחסות לתקציב שלי. יישר כוח ותודה לל לירון🙏👌

חוות הדעת עזרה לכם?
Mena Strum
Mena Strum
06.06.2023
מוצר שנרכש: כיור פלאים 8, ברז נשלף MP, מערכת ניגא ועוד

חנות ״ברזים״ בפתח תקווה היא חנות נהדרת ואולם תצוגה נהדר. הם מחזיקים מותגים רבים ומצוינים . השירות וההסברים נהדים גם השרות אחרי הקניה. מחירים ללא תחרות!

חוות הדעת עזרה לכם?
Uri
Uri
25.05.2022
מוצר שנרכש: אמבטיון שטרן דגם טוקיו

מחירים טובים ובעיקר שרות מעולה. אני לקוח חוזר מרוצה וממליץ בחום על ברזים ובעיקר על נציגת החנות סיון אברהם שנתנה לנו שרות מעולה.

חוות הדעת עזרה לכם?
david
david
23.05.2022
מוצר שנרכש: ברז ברבור

שירות מעולה מחירים נוחים ממליץ לכל מי שמחפש לקנות מוצרי אמבטיה כמובן שאני יחזור לקנות שם

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4

מוצרים נוספים הנמכרים בברזים

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון