
קניתי ב18.5 נרתיק לגיטרה ושילמתי בעבור משלוח עם שליח. שלחו עם דואר רשום והגיע היום ב 27.5.בחנות טוענים ששלחו את המוצר יום אחרי ההזמנה וזה לא בעיה שלהם וטעויות קורות. מה דעתכם חברים? הייתם מסכימים שיקחו לכם כסף על משלוח עם שליח ובמקום ישלחו בדואר רשום! המענה הטלפוני של המוכרים היה התנערות מוחלטת מכל אחריות על ביצוע הכושל של המשלוח. לא רק שהגעת המוצר הייתה מאוחרת כל כך, הם גם לא הציעו כל פיצוי ולא עשו כלום חוץ מלהסביר לי ש"אין מה לעשות". אני לחנות הזאת לא אחזור ! יש ברוך השם חנויות אחרות שיתנו יחס הגון וטיפול הולם בתקלות שקורות. אני ממליץ למי שרוצה לקנות במיוזיק גייט לא לקחת את הסיכון !
הכן גילי הזמין מוצר והמוצר נשלך אליו בדאר אקספרס (בדיוק כפי שהופתח ) לאחר מספר ימים גילי יצר אתנו קשר טלפוני כי הוא לא כיבל את המוצר יצרנו קשר עם סניף הדאר שממנו המוצר נשלך . לצערינו גילי לא קיבל את המוצר בזמן ויצר אתנו קשר נוסף והסביר שהוא לא קיבל את המוצר בדאר אקספרס הכן לא היתה לנו תשובה מכוון שגילי התקשר אלינו ביום שישי בצהריים וביום שישי לא היתה לנו אפשרות לבדוק מול הדאר לצערינו גילי עוות לגמרי את דברי הנציג !!! נציג הסביר לגילי שבהחלת נבדוק מה גרם לעיקוב בדאר ונחזיר לו תשובה בהקדם אין באפשרותינו " לפצות " לקוח בלי בדיקה של המקרה ! למיוזיק גייט אלפים של לקוחות מרוצים שמזמינים מוצרים ומכבלים אותם בזמן אך לצערינו קורים מקרים שבהם המשלוח מתעכב מסיבות שלא תלויות בנו ובנציגי השרות










