ניגשתי לחנות בפ"ת לאחר שראיתי את המוצר באתר, וביקשתי לרכוש את המוצר, המחיר עלה יותר ב- 14 ש"ח, כבר הגעתי לחנות אז לא עשיתי סיפור מ-14 ש"ח. שרכשתי את המוצר היו מאוד נחמדים בקנייה אך כשהגעתי הביתה לחולון ראיתי שמכרו לי מוצר פתוח, חתכו את הניילון עם סכין יפנית כך שזה לא היה מורגש, בקנייה אף אחד לא אמר לי דבר על כך. כשחזרתי אליהם למחרת מחולון ניסה דני הבעלים כביכול להסביר לי שכך הם מחוייבים, וזה לא הם עושים, ככה זה מגיע מהיבואן ואין להם שליטה על זה, ואחר כך דיבר ברוסית עם עוד מוכר בחנות (כמובן לא הבנתי מילה) ופתאום שינה את ההצגה שהוא מחוייבים בגלל תו תקן, וכל רגע דיבר ברוסית עם המוכר השני ואחר כך בעברית איתי.
דיבר בצעקות בחוצפה ואף בצורה מאיימת, לרגע חשבתי להחזיר את המוצר אך חששתי שלא אקבל את המוצר ולא את הכסף, לקחתי את המוצר וברחתי מהחנות שלא להתעמת איתם פיזית (הם היו שניים), בקיצור לא לזה ציפיתי בקניית מוצר בחנות, וזה פעם ראשונה שנותנים לי יחס כזה, אני מרגיש מרומה ע"י דני שלא נתן לי מוצר שלם או חדש (אני כבר לא יודע)דיבר בצורה בוטה ואלימה, ומתנהג בגסות רוח, ובכוחניות.
אני בחנות הזו או באתר הזה לא מתכוון להכנס, את הלקח שלי למדתי.
תגובת החנות
הלקוח רכש מכונה חדשה מדגם פיליפס ,הוסבר ללקוח שכול המכונות נפתחות בחלק האחורי בכדי להחליף את השנאי לשנאי ישראלי ע"פ דרישת מכון התקנים, אך לצערנו הלקוח לא קיבל את ההסבר בהבנה למרות שהוצגו בפניו מכונות נוספות עם חתך לצורך החלפת שנאי,
הלקוח לא טען לתפעול לקוי של המכונה ואף אמר שהמכונה מגלחת מצוין, במילים אחרות אין שום טענות מלבד חוסר הבנה.