מפרסם ב-zap מאז 2009

‎היבואן‎ ‏(Hayevuan)

חשמל ואלקטרוניקה לבית (פתח תקווה)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: אילן אס אלקטרוניקה
נמצאו 302 חוות דעת גולשים על היבואן
noammalasa0
noammalasa0
12.06.2025
מוצר שנרכש: מכונת תספורת moser 1400

על הפנים ההזמנה הגיעה אחרי חודש שהתלוננתי והתקשרתי מדי שבוע והבטיחו לי פיצוי משלוח צ׳יטה עד 3 ימי עסקים ואפילו זה הגיע אחרי שבוע.. נציגים לא נעימים הרגשתי מותקף כל שיחה מחדש ממליץ בחום לא להזמין משם פשוט שירות מזעזע ואיום ונורא

תגובת החנות

שלום הלקות עשה הזמנה בדואר רשום לאחר שלא עסף בזמן את החבילה .החבילה חזרה לחנות דברנו עם הלקוח ושלחנו לו את המשלוח עם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום. לצערי זה עוד מקרה של אדם עם יד קלה על המקלדת כואב שבמצב של מלחמה אנחנו עסוקים בדברים כאלה . אך למרות זאת אנחנו ממשיכים לתת שרות אמין וטוב ללקוחתינו וזאת הסיבה לאלפי לקוחות מרוצים מידי יום. ועדיין אנחנו ניבדוק את הנושא וננסה להשתפר עוד יותר

חוות הדעת עזרה לכם?
ziv
ziv
22.08.2024
מוצר שנרכש: מכונת תספורת ER1420

בשורה התחתונה - שירות רע, לא מקצועי ואגרסיבי ומוצר שלא נמסר. כדאי להזמין במקום נעים יותר. הוזמן מוצר שסומן כנמצא במלאי. התקשרו אחרי יומיים והציעו מוצר אחר "באותו מחיר רק בשבילך". הסתבר שהמוצר שהוצע בכלל זול יותר.. בנוסף לא ידעו לתת הסבר מה השוני בין המוצרים. לבקשת הסבר התעצבנו והיו גסי רוח ובוטים.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
25.08.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
21.08.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
alkoby15
alkoby15
03.11.2022
מוצר שנרכש: מכונת תספורת פנסוניק

שירות נוראי לא ממליץ לקנות דרכם עובד בשם אבי חסר סבלנות לא שירותי ולא נחמד בכלל

תגובת החנות

חברת היבואן קיימת מזה שנים רבות.ידוע באיכות השרות הגבוהה והיחס הטוב ביותר ללקוח המעיד על כך עשרות אלפי הזמנות שבוצעו בשנה אחרונה ע"י לקוחות רבים. הלקוח הנ"ל התבקש להציג צילום ת.ז עקב חשש לעוקץ והיא התאמה בפרטי התשלום. תגובת הלקוח הייתה סירוב לבקשת מנהל האתר להציג צילום ת.ז ועל כן הוחלת לבטל את ההזמנה של הלקוח לצערי מחוסר שיטוף פעולה של הלקוח עם אתר היבואן. בברכה אבי מנהל אתר היבואן.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
02.03.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אברהם קובי
אברהם קובי
11.09.2021
מוצר שנרכש: מכונת תספורת gamma piu ergo

קיבלתי שירות מאכזב מתחת לכל סטנדרט שהכרתי או שציפיתי. הזמנתי מוצר מהאתר. ההזמנה עברה באופן תקין, כולל סליקת אשראי ומייל אישור שההזמנה עברה בהצלחה. יום לאחר ההזמנה קיבלתי מייל לקוני מהחנות שאומר שהיה סירוב מחברת האשראי, דבר לא הגיוני בעליל שכן הייתה מסגרת גדולה וכן במהלך אותו יום (לאחר הרכישה) ביצעתי כמה וכמה עסקאות עם אותו אשראי בסכומים גבוהים יותר. השבתי למייל באופן מיידי עם פרטי ההתקשרות שלי וכן ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות, לא היה מענה לאותו מייל (חיכיתי יותר משבועיים) או בטלפון. לסיכום: חוויתי חוסר מענה וחוויית קניה גרועה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
10.09.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
mishmog
mishmog
20.07.2020
מוצר שנרכש: אוזניות ‏אלחוטיות Sony MDR-RF985RK סוני

חנות אינטרנטית שלא יודעת מה יש לה במלאי לא ראויה להיות חנות. קראתי את הביקורות ואמרתי כמה רע זה יכול להיות אז ככה. ביצעתי הזמנה באיסוף עצמי ואז לפני הנסיעה החלטתי להרים טלפון לוודא- בשיחה נאמר לי: ״אה אין לנו את זה במלאי אני מבטל לך את ההזמנה״. לא סליחה לא נסיון למצוא מוצר חילופי רק אין את המוצר ולהתראות. אפס שירות, אפס לקיחת אחריות, בטח שלא מקצועיות כי הזמן של הלקוח לא רלוונטי. בקיצור תעשו לעצמכם טובה ותזמינו במקום אחר גם אם יותר יקר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Guy
Guy
03.06.2020
מוצר שנרכש: מכונת תספורת Philips MG3750 פיליפס

ביטלו את ההזמנה בלי לידע אותי בזמן שאני מחכה למוצר במשך חודש למרות שבאתר נכתב כי ההזמנה סופקה. לאחר בירור בטלפון אחרי חודש של המתנה טענו שהמוצר לא במלאי. מיד לאחר מכן בדיקה באתר הראתה כי המוצר במלאי והמחיר עלה ב30%

תגובת החנות

הלקוח הזמין מכונה שהזלה מהמלאי , נציג של היבואן ניסה ליצור קשר עם הלקוח ולעדכן שיש במלאי דגם מקביל במחיר מקביל והדגם הנדרש יגיע רק בעוד שבועיים , לא היה מענה בטל , הלקוח בפועל לא חויב כלל ולא נגרם נזק, אתר היבואן מוכר אלפי מכונות ממיטב המותגים וזוכה לתגובות של תודה והערכה רבים, ועושה מאמצים רבים לשרת נאמנה את ציבור הלקוחות וימשיך לעשות זאת בעתיד ,

חוות הדעת עזרה לכם?
israel
israel
21.04.2020
מוצר שנרכש: מכונת תספורת ER1611K

קניתי מכונת תספורת של פנסוניק 380 שח לאחר חודשיים הבטרייה נחלשה ועובדת רק עם מטען, לא קיבלתי את שירותי האחריות ,

חוות הדעת עזרה לכם?
רועי
רועי
19.04.2020
מוצר שנרכש: Panasonic er

טעות! המחיר המוצר אינו המחיר כולל משלוח! הם מתקשרים יום אחרי המחייבים אותך בתשלום נוסף בסך 40₪ עבור שליח, אם לא- ההזמנה מבוטלת, אני ביטלתי!

חוות הדעת עזרה לכם?
Or
Or
08.08.2019
מוצר שנרכש: Panasonic ER1611 מכונת תספורת

הזמנתי כמה מוצרים נלווים למוצר הזה (כולל את מכונת התספורת הזו) והוספתי 40 שקל על משלוח מהיר -עד- 3 ימים. ועברו 5 ימים אז שלחתי להם הודעה ואמרתי שיבטלו את ה40 שקלים על "המשלוח המהיר" כי הוא פשוט עבר את ה3 ימים שלו. ופשוט יום לאחר מכן נציג שלהם התקשר אליי ואמר שההזמנה שלי מבוטלת ואני אקבל אחזר הכספי. חוויה מאכזבת.. הזמנתי ממקום אחר דרך זאפ ואותם מוצרים הגיעו תוך יום אחד.

תגובת החנות

הלקוח הזמין מס פריטים , אחד הפריטים היה חסר במלאי. נוצר קשר לעדכן שהפריט החסר יגיע עוד יומיים ,הלקוח הסכים לעיקוב של יומיים נוספים , לאחר יומיים הגיע הפריט הנוסף, הנציג התקשר להודיע שהפריט הנוסף הגיע ,הלקוח טען שלא מתאים לו לחכות עוד שלושה ימים ביקש לבטל ,ההזמנה בוטלה ,הלקוח לא חויב כלל ולאף צד לא נגרם נזק , כנראה שהלקוח שינה דעתו ונהג לא בהגינות כלפי החנות. חנות היבואן מוכרת מאות מוצרים מידי חודש ללקוחות מרוצים שחוזרים ומבצעים קניות בשנית ובשלישית ,

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
22.10.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
21.11.2016
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
yoav.gan
yoav.gan
03.11.2016
מוצר שנרכש: מכונת תספורת er1611

עברתי דרך מערכת ההזמנות של האתר, הכנסתי אשראי, קיבלתי אישור הזמנה ואז התקשרו אלי לומר לי שלא עבר מספר האשראי והם רוצים אותו שוב. דבר כזה הוא פשוט חוסר מקצועיות משווא, המערכת סליקה אמורה להיות נקודת האיבטוח של האשראי של הלקוח. מאיפה לי לדעת לאן נכנס מספר האשראי שלי???!? הייתי נמנע לקנות מהם דרך האינטרנט.

תגובת החנות

אי הבנה וטעות בזיהוי הלקוח גרמו לנציג להעביר אינפורמציה שאין פרטי אשראי , לאחר זיהוי נכון של הלקוח התברר שפרטי האשראי התקבלו והכול בסדר, בסך הכל מדובר בבין אנוש שעלול לטעות בזיהוי , עשרות אלפי לקוחות שרכשו באתר היבואן מרוצים מהמחירים ומהשרות וחוזרים לקנות בשנית ובשלישית, בשיחה עם הלקוח התבררה אי ההבנה ,בקשנו את סליחתו על אי הנעימות,למרות שבפועל לא נגרם שום נזק .

חוות הדעת עזרה לכם?
בובי
בובי
19.01.2016
מוצר שנרכש: מכונת גילוח AT921

הזמנתי דרך האתר "מכונת גילוח Philips AT921 פיליפס חדש": http://goo.gl/TpimTr התקשרתי בבוקר למחרת ההזמנה לוודא שמדובר על מוצר חדש, כמו שכתוב, ולא מחודש. נאמר לי בפירוש שזה מוצר חדש. אתמול הגיעה ההזמנה. אי אפשר להתבלבל - קיבלתי מוצר מחודש: החבילה היתה פתוחה (מדבקת האטימה קרועה) ובפנים שלוש קופסאות קרטון שבתוכן החלקים (עטופים בנילון) כמו שנהוג במכונות גילוח מחודשות. להלן תמונות: http://e51i.imgup.net/unnamed38a5.jpg http://l64i.imgup.net/unnamed17791.jpg המוצר הגיע כמו שמוצר מחודש צריך להגיע, אבל זה לא מה שהזמנתי (ודאגתי לוודא). מוצר חדש מגיע עם מדבקת אטימה שלמה, כאשר תוכן האריזה יושב על "קרטון ביצים" ומכונת הגילוח עטופה בניר אטום. ככה זה נראה ואי אפשר להתבלבל: https://www.youtube.com/watch?v=_pZ4EQUYNfo https://www.youtube.com/watch?v=NOpV9y59g2o אין כל ספק שקיבלתי מוצר מחודש. הבוקר התקשרתי לשרות לקוחות (077-7511211) ושאלתי למה קניתי מוצר חדש ושלחו לי מוצר מחודש. מי שדיברתי איתו אמר שאם אריזת הקרטון עם תמונה של מכונת גילוח זה מוצר חדש ואם האריזה לבנה זה מוצר מחודש. תשובה מגוכחת... שאלתי באופן מפורש: "האם מה שקיבלתי זו מכונה חדשה?" ומי שדיבר איתי סירב לענות. הוא אפילו אמר "לא תתפוס אותי במילה". כשהבין שתפסתי אותם בשיטת המצליח אמר שאני יכול לשלוח את המכונה ואקבל זיכוי. כשאמרתי שאין לי זמן להתעסק עם החזרה הוצע לי ששליח יאסוף ממני את המכונה. אני יודע מראש את תשובת המוכר: הוא יגיד שאני טועה ושהוצע לי זיכוי. אבל לא זו הנקודה. אני לא מעוניין בזיכוי. אני מעוניין שכל מי שחושב לקנות ב"יבואן" יידע שקרוב לוודאי יעשו עליו שיטת מצליח כמו שעשו לי. אין לי זמן להתעסק עם החזרות ולהמתין שוב להזמנה אחרת, אז כבר אשאר עם המכונה. בכל זאת, חשבתי שנכון להשקיע כמה דקות לכתוב את הסיפור שלי כדי למנוע מאחרים ליפול. שורה תחתונה: נראה ש"היבואן" מוכר מוצרים מחודשים ומצהיר עליהם כחדשים בשיטת מצליח - מי שמתלונן מקבל זיכוי והשאר נופלים בפח.

תגובת החנות

אתר היבואן הינו אתר מהגדולים בארץ העוסק ביבוא ושיווק של מוצרי אלקטרוניקה לחנויות בסיטונאות ולצרכן הישיר דרך אתר אינטרנט , הלקוח הנ"ל הזמין מכונת גילוח של פיליפס שנמכרות מדי יום ללקוחות האתר ומקבל תגובות על מוצרים איכותיים ושרות מצוינים שניתנים על ידי היבואן , מעבר לכך פנה הלקוח בטענות שקיבל מוצר מחודש , על כך הגיב המוכר שהלקוח טועה והמוצר הינו חדש והסביר ללקוח את ההבדל בן מוצר חדש למוצר מחודש ,לצערנו הלקוח לא קיבל את ההסבר שמכונת גילוח פיליפס מחודשת מגיע באריזה לבנה משנית קטנה של פיליפס לא צבעונית ולא גדולה והמוצר שקיבל הלקוח הינו באריזה צבעונית מקורית של פיליפס. ,הלקוח צריך להבין שפיליפס מיצרת למס שווקים בעולם ,לשוק הארופאי לשוק האסייתי לשוק האמריקאי ולשוק בדרום אמריקה כשבדרך כלל יש שינוי באריזות או בצורת האריזה או בגודלם חלק פנים בליסטר ,חלק פנים דמוי קרטון בצים ומשתנה מפעם לפעם ,וההסבר שלו מוטעה על ידי מידע חלקי ולא מדויק .מעבר לכך הוסבר ללקוח שאם אינו מרוצה ומעוניין להחזיר את המוצר באריזתו המקורית יקבל זיכוי מלא לפנים משורת הדין בכדי לרצות את הרגשתו כלקוח וגם לכך התנגד הלקוח, מה שמצביע על חשד של מניעים לא ברורים לנסות ולגרום לתדמית שלילית לאתר היבואן ללא כל סיבה ולצערי יש חשד שצרות עינם של המתחרים מנסה לגרום לנזק תדמיתי לאתר }.ישנם מעל 30000 לקוחות שקנו ומרוצים וזה מידע שניתן לקבל ולבדוק לכל לקוח שיגיע לחנות היבואן .

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
22.02.2015
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.04.2014
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
לקוח
לקוח
29.03.2014
מוצר שנרכש: מכונת גילוח AT921

הזמנתי דגם מסויים, התקשרו שאין במלאי, הציעו דגמים חלופיים. הסכמנו על דגם ומחיר. הגיע בזמן, אין טענות לגבי זה. שאלתי במפורש אם מדובר במוצר חדש ולא מתצוגה/מחודש וכו'. המוצר שהגיע לא "חדש". אמנם הקופסה החיצונית נראית יחסית חדשה אבל התוכן ממש לא. עטוף בניילון לא מקורי, תבנית פלסטיק עם פצפץ ובתוכה החלקים. הראש של מכונת הגילוח נראה נקי. על הגומי השחור נמצאה שערה קצרה. חשד סביר לזה שהמוצר לא חדש. דיברתי עם החנות, אמרו לי שישלחו שליח, אח"כ התברר שהשליח יצא כבר וכו' ואז הציעו שאגיע לחנות בפ"ת, ויחליפו לי ("כנראה טעות של האורז ששלח קופסה שנפגמה.., והכל חדש אצלנו"). הגעתי לחנות, וניסו לתת לי אותו דבר "תארוז לו מכונה". פתאום התברר שכל הקופסאות במשלוח נפגמו ויהיה להם משלוח נוסף עוד שבועיים. הקופסאות החיצוניות דווקא נראות שלמות ולא הבנתי מה בדיוק נפגם. ביקשתי לבטל את העסקה וקיבלתי את הכסף חזרה לכרטיס האשראי. קיבלתי פיצוי קטן על עוגמת הנפש. מה שבטוח - שם אני לא קונה יותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
יונתן
יונתן
07.11.2013
מוצר שנרכש: מכונת תספורת ER1611

באתי לחנות בשעה 10:27, שעת הפתיחה המצוינת באתר היא 10:00, על הדלת כתבו 10:30. בכל מקרה נכנסתי בחרתי את המוצר שרציתי לרכוש ושמתי על הדלפק. כשהמוכר נכנס הוא נראה עסוק ואמר לי ללכת ולחזור בעוד שעה. יצאתי. הוספתי 10 ש"ח וקניתי את אותו מוצר בחנות "המאיר". לא ביקשתי חוות דעת מקצועית או יחס אישי מיוחד.. רק תודעת שירות. בזה, לטעמי, יש לאן להתקדם.

תגובת החנות

אתר היבואן נותן שירות איכותי ומהיר. בשל קבלת סחורה מאוד יקרה התבקש הלקוח לחזור לאחר חצי שעה על מנת שיוכל לקבל שרות מהיר ואדיב וכמובן הסבר מקצועי על המוצר. לכן איני חושב שיש צורך בכתיבת תגובה רעה על משהו שהוא הגיוני שיקרה בברכה אתר היבואן. וכמוכן הנהלת היבואן יבדוק את המקרה וידאג שלא יקרה יותר מצב כזה כי ליבואן פניתה איכות ושרות קיבלתה.

חוות הדעת עזרה לכם?
מוטי
מוטי
09.08.2013
מוצר שנרכש: מכונת גילוח RQ1150

הגעתי לחנות על מנת לרכוש מכונת גילוח של פיליפס מדגם RQ1150. באתר ובטלפון נאמר לי שמדובר במכונה חדשה אך כשהגעתי להפתעתי גיליתי שלא כך הדבר. המכונה שרציתי לרכוש מגיעה עם אריזת קרטון פשוטה לא של פיליפס וכל החלקים סתם זרוקים בפנים. מדובר במוצר מחודש refurbished ולא במוצר חדש. שאלתי למה זה ככה וקיבלתי תשובה שככה יותר זול להביא בלי אריזה! חברת פיליפס היא חברה ותיקה שמכבדת את עצמה ולא תוציא למכירה מוצרים ללא אריזה אין דבר כזה. חבל שככה אתם מתנהגים.

תגובת החנות

מכונות הגילוח המוצגות באתר היבואן ונמכרות לצרכן הינם חדשות עם שנתיים אחריות באריזה של פיליפס, הלקוח החליט על דעת עצמו שמדובר במכשיר לא חדש ללא כול סיבה ממשית בכדי לפגוע בתדמית האתר ,לצערנו יש נסיונות רבים של בעלי אינטרס לפגוע בשמו הטוב של האתר ,כשיש לאתר אלפי לקוחות שרכשו וחוזרים לרכוש מסיבת שרות טוב ומחירים זולים.

חוות הדעת עזרה לכם?
רומן
רומן
06.06.2013
מוצר שנרכש: מכונת גילוח HQ7810

המוצר הגיע כאשר אריזת הפלסטיק שלו חתוכה ופתוחה מהצד. בנוסף המוצר הגיע ללא נרתיק שזה פשוט חוסר מקצועיות לא לצרף נרתיק למוצר שכזה.

תגובת החנות

הוסבר ללקוח שהאריזה נפתחה בחלקה האחורי לצורך התאמה לתקן הישראלי וזה מחייב לפי חוק.בהמשך לטענותו הנוספת שהמוצר הגיע ללא נרתיק מצוין באתר במפורש שהדגם זה אינו כולל נרתיק.וכול המעוניין בנרתיק עליו לציין בהערות שברצונו לרכוש נרתיק.והלקוח הנל לא ציין זאת ולא ביקש זאת.ומכאן ניתן להבין שאתר היבואןנתן שרות מלא ואמין.

חוות הדעת עזרה לכם?
TAMI
TAMI
25.10.2012
מוצר שנרכש: מכונת גילוח 8240

לבעלי היה יום הולדת רציתי לקנות לו מתנה ולחדש לו את מכונת הגילוח הישנה שלו מאחר והיינו ביחד בכמה חנויות ידעתי בדיוק איזה דגם הוא רוצה לקנות. ניכנסתי לזאפ וראיתי את המכונה שזה 8240 במחיר הכי זול אצל היבואן התקשרתי לברר שיש במלאי ואין להם בכלל במלאי ותוך כדי השיחה מנסה הנציג שלהם להעביר אותי למכונה אחרת שאני יקנה למרות שרציתי רק את הדגם הזה שאלתי אותו אז למה אתה מפרסם הוא אמר היום נגמר לי אבל הוא כבר יותר מחודש מופיע איתה כדאי מאוד שיזהרו מהם!

חוות הדעת עזרה לכם?
oren
oren
19.10.2012
מוצר שנרכש: מכונת גילוח 7810

ניגשתי לחנות בפ"ת לאחר שראיתי את המוצר באתר, וביקשתי לרכוש את המוצר, המחיר עלה יותר ב- 14 ש"ח, כבר הגעתי לחנות אז לא עשיתי סיפור מ-14 ש"ח. שרכשתי את המוצר היו מאוד נחמדים בקנייה אך כשהגעתי הביתה לחולון ראיתי שמכרו לי מוצר פתוח, חתכו את הניילון עם סכין יפנית כך שזה לא היה מורגש, בקנייה אף אחד לא אמר לי דבר על כך. כשחזרתי אליהם למחרת מחולון ניסה דני הבעלים כביכול להסביר לי שכך הם מחוייבים, וזה לא הם עושים, ככה זה מגיע מהיבואן ואין להם שליטה על זה, ואחר כך דיבר ברוסית עם עוד מוכר בחנות (כמובן לא הבנתי מילה) ופתאום שינה את ההצגה שהוא מחוייבים בגלל תו תקן, וכל רגע דיבר ברוסית עם המוכר השני ואחר כך בעברית איתי. דיבר בצעקות בחוצפה ואף בצורה מאיימת, לרגע חשבתי להחזיר את המוצר אך חששתי שלא אקבל את המוצר ולא את הכסף, לקחתי את המוצר וברחתי מהחנות שלא להתעמת איתם פיזית (הם היו שניים), בקיצור לא לזה ציפיתי בקניית מוצר בחנות, וזה פעם ראשונה שנותנים לי יחס כזה, אני מרגיש מרומה ע"י דני שלא נתן לי מוצר שלם או חדש (אני כבר לא יודע)דיבר בצורה בוטה ואלימה, ומתנהג בגסות רוח, ובכוחניות. אני בחנות הזו או באתר הזה לא מתכוון להכנס, את הלקח שלי למדתי.

תגובת החנות

הלקוח רכש מכונה חדשה מדגם פיליפס ,הוסבר ללקוח שכול המכונות נפתחות בחלק האחורי בכדי להחליף את השנאי לשנאי ישראלי ע"פ דרישת מכון התקנים, אך לצערנו הלקוח לא קיבל את ההסבר בהבנה למרות שהוצגו בפניו מכונות נוספות עם חתך לצורך החלפת שנאי, הלקוח לא טען לתפעול לקוי של המכונה ואף אמר שהמכונה מגלחת מצוין, במילים אחרות אין שום טענות מלבד חוסר הבנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בהיבואן

מוצרים נוספים הנמכרים בהיבואן

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון