
הזמנתי דרך האתר USB, לאחר הרבה בירורים (רק מצידי) הבנתי שכתבו את שם הרחוב כשם הישוב והחבילה אבדה בדואר. לבקשת הבעלים כתבתי מייל על מנת שיוכל לתבוע את הדואר ולזכות אותי, אך הוא לא זיכה, והחבילה מעולם לא הגיעה.

הזמנתי דרך האתר USB, לאחר הרבה בירורים (רק מצידי) הבנתי שכתבו את שם הרחוב כשם הישוב והחבילה אבדה בדואר. לבקשת הבעלים כתבתי מייל על מנת שיוכל לתבוע את הדואר ולזכות אותי, אך הוא לא זיכה, והחבילה מעולם לא הגיעה.

לא בוצעה רכישה, כי לא הייתה אפשרות לבצע רכישה... זה בדיוק העניין. לא הייתה רכישה, אבל הייתה חווית רכישה. חוות הדעת היא על חווית הרכישה. על נסיון רכישה שלא צלח, מכיוון שהאתר הציג מצג שווא. ביצעתי באתר זאפ חיפוש עבור הפריט "כרטיס רשת חיצוני d-link dwa131". החנות הראשונה ברשימה היא DORICOH. מחיר 69, משלוח חינם. אבל כאשר מגיעים לרכישה באתר, לא קיימת אפשרות של משלוח, רק של איסוף עצמי. זה מצג שווא, כאילו המשלוח חינם. ברור שזה נעשה על מנת להופיע במקום הראשון, בתוצאות החיפוש. החנות השלישית היא HDTONER. מחיר 69, משלוח 19. זו החנות שבה ביצעתי את הרכישה. אני מרוצה מהרכישה שביצעתי, וגם נתתי חוות דעת טובה על הרכישה. עם זאת, החנות הזו היא למעשה אותה החנות שהופיעה במקום הראשון - DORICOH. חשבונית מצורפת. אני לא יודע מה המדיניות לגבי חנויות כפולות. מבחינתי אין בעיה עם זה. אבל לכתוב שהמשלוח חינם, כאשר אין בכלל אפשרות כזו, זה בהחלט מצג שווא, בשביל לטפס בתוצאות החיפוש. ובכלל, המדינה בסגר. כיצד לקוחות אמורים להגיע ולבצע איסוף עצמי? לקבל קנס של 500 ש"ח, בשביל לחסוך משלוח של 19 ש"ח?

המוצר (טונר) בדיוק כמו שמופיע בפירוט באתר. גם המחיר בין הזולים. שירות לקוחות זמין מיידית (דקות) במייל. חיסרונות: 1) איחור בזמני ההספקה (7 ימי עבודה במקום 5, שבפעול הם כמעט שבועיים של המתנה). 2) ממשק לא נוח: אין לינק למעקב אחרי המשלוח, לא ברור איפה להוריד קבלה וכו.

בצעתי רכישה של סרט מדבקו תמקורי של BROTHER. המוצר אינו סטנדרטי ועדיין התקבל יחסית מהר. בנוסף, חיים עמד איתי בקשר אישי במהלך הרכישה וגם אחריה. ממליצה בחום על השירות היעיל, המהיר והאדיב.

עד עכשיו לא הכרתי דוריקו, מוצר שחיפשתי היה במחיר מאוד אטרקטיבי לכן הזמנתי אצלם, ולא הצטערתי. שירות והספקה מאוד מהירה, 0 מחיר משלוח לנקודה קרובה לבית. בהחלט אשקול אותם בהמשך לקניות דומות.

תהליך הקניה היה פשוט מאד. היתה בעיה עם אספקת המוצר (עכבר למחשב). קיבתי הודעה שהעכבר הגיע אבל לא מצאתי אותו בנקודת המסירה. היה קל מאד ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ולאחר בירור קצר יחסית, שלחו לי עכבר חדש לנקדות המסירה. סה"כ מאד נהנתי וטוב לדעת שיש שירות טוב

לא היה בדיוק את הדגם שהזמנתי, התקשרו אלי והציעו מוצר קצת יותר יקר ללא חיוב נוסף, שלחו באותו היום, למחרת קיבלתי. אחלה שירות.

לאחר ההזמנה קיבלתי טלפון מבעל החנות, שיידע אותי שיש דגם יותר חדש במחיר נמוך יותר מההזמנה שביצעתי, ושאל אם אני מעוניין.

שירות מעולה ומהיר, עשיתי את הרכישה אונליין, דאגו להתקשר אלי להציע מחליף למה היה חסר.

השירות שניתן לי הוא מעולה בלי שום בעיה! גם המוכר שם מאוד שירותי ונחמד. בקיצור שירות ללא פשרות!

פניתי לדוריקו לקנות מילויים למדפסת כי המחיר היה אטרקטיבי. קרתה תקלה וההזמנה לא "נקלטה" כראוי. כאן בא המבחן האמיתי של שירות טוב - חיים טרח לקחת בעצמו את המוצרים ולהביאם אלי הבייתה אישית. הלוואי כולם כמו חיים. תודה !!

הזמנתי את המוצר ב8/8/23. היום המוצר התקבל. המוצר התקבל הרבה לפני שהחנות התחייבה. אני מרוצה ממהירות המשלוח ושהגיע המוצר הנכון ובזמן.

ממליצה בכל פה על השירות המדהים, המהיר והמקצועי שקיבלתי. הזמנה בערב באתר החברה נענתה תוך חצי שעה וטופלה מיידית לשביעות רצוני המלאה. כייף שיש עסקים כאלו

קורא, קונה, מקבל...ועובד. נגמר, אפשר להתקדם. לקח לי יותר זמן להחליט מה לקנות מאשר לקבל את המדפסת.

פשוט קל ומהיר. קניתי דיסק נייד. כיוון שלא קיבתי מייד מייל אישור התקשרתי וקיבלתי מענה אנושי!!! מייד טיפלו לי בהזמנה שהגיע תוך יומיים.

קיבלתי את ההזמנה תוך יומיים לחיפה. בהחלט שבעת רצון. תהליך הקניה באינטרנט היה מהיר ופשוט

הייתי בקשר עם חיים, והוא נתן שירות נהדר, היה זמין מתי שהייתי צריך, ייעץ לי, בירר עבורי דברים, ושידר אמינות. ההזמנה הגיעה תוך 24 שעות (למרות שרשמית זמן אספקה 5 ימים) לשביעות רצוני. עלות שליח נוחה יחסית למדפסת הגדולה שקניתי. המחירים בחנות טובים (לפחות של המדפסת שאני קניתי).

יחס אישי ושירות מצויין. משלב ההזמנה ועד האספקה. דאגו לוודא מה הצרכים והאם המוצר שביקשתי תואם את הצרכים

חוויה קנייה נעימה ושרירותית במיוחד. חיים דואג לתת מענה בצורה מקצועית אשר מותאמת בדיוק לצרכי הלקוח. יחס אישי ואווירה נעימה תמיד כייף לחזור.

אני קונה עבור המשרד שלי את כל הציוד המדפסות והנלווים וכל פעם מחדש אני נהנת משירות אישי, אדיב ומקצועי של חיים והצוות שלו. חיים תמיד זמין ועוזר גם בדברים שלא תחת אחריותו. אני חוזרת ואמשיך לחזור לעבוד עם חיים כל פעם מחדש, ממליצה בחום!!

קניתי בדוריקו מספר פעמים , חווית קנייה נעימה ומקצועית , אדיבים סבלניים גם לנודניקים כמוני ומחירים טובים חנות יפה ועשירה , בהחלט אחזור שוב

מצלמת הרשת שלי הגיעה מאוד מהר. קבלתי שרות טלפוני מאוד יעיל איך להתקין. אני אקנה מחיים שוב. תודה רבה

בימי סגר הקורונה הגיעו במהירות וסיפקו לי את הזרוע למסך המחשב, כדי להקל על העבודה מהבית. בשם הצוואר שלי שהפסיק לכאוב מאז שהמסך בגובה הנכון- תודה :-)

השרות היה מצוין, המוכרת היתה נעימה והמוצר נמצא במלאי. המוצר הגיע תוך יומיים עד הבית ללא דמי משלוח.

שירות יעיל, אדיב ומהיר מאוד: קיבלתי תשובות ברורות לשאלות טכניות ששאלתי בנוגע למכשיר לפני הרכישה. הזמנתי טלפונית ביום רביעי בבוקר. למחרת - ביום חמישי (!) - השליח כבר צלצל בדלת. ואני לא גר בגוש דן.