
הזמנתי טונר TN2410 תואם. אכן הכי זול בהשוואה. ההזמנה נעשתה ב 26/01/2026. משלוח חינם דרך דואר ישראל. עד היום (15/04/2026) הפריט לא היגיע. כמה קל להאשים את דואר ישראל, את המלחמות, מה לא? אז אדון אריאל אם אתה רוצה ביקורת טובה על החנות שלך, אל תציע דבר שאין לך שליטה עליו. אחרי חודשיים המתנה, הזמנתי מאתר אחר, כמובן יותר יקר, עם משלוח חינם. תוך 4 ימים המוצר היה אצלי.
הפריט נשלח בזמן בדואר רגיל זה היה בתקופה לא קלה. שלחתי עוד פעם בדואר את הטונר

















