מפרסם ב-zap מאז 2008

‎איי ניד דיו‎ ‏(I-Needyo)

מחיר זול במיוחד למשתמשי זאפ (כפר אחים)

3.4 / 5 ממוצע מבוסס על 5 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: איי ניד דיו, דיו וטונרים במחיר הכי זול בארץ
נמצאו 192 חוות דעת גולשים על איי ניד דיו
Salomon
Salomon
15.04.2026
מוצר שנרכש: טונר TN2410

הזמנתי טונר TN2410 תואם. אכן הכי זול בהשוואה. ההזמנה נעשתה ב 26/01/2026. משלוח חינם דרך דואר ישראל. עד היום (15/04/2026) הפריט לא היגיע. כמה קל להאשים את דואר ישראל, את המלחמות, מה לא? אז אדון אריאל אם אתה רוצה ביקורת טובה על החנות שלך, אל תציע דבר שאין לך שליטה עליו. אחרי חודשיים המתנה, הזמנתי מאתר אחר, כמובן יותר יקר, עם משלוח חינם. תוך 4 ימים המוצר היה אצלי.

תגובת החנות

הפריט נשלח בזמן בדואר רגיל זה היה בתקופה לא קלה. שלחתי עוד פעם בדואר את הטונר

חוות הדעת עזרה לכם?
stevegru
stevegru
19.12.2025
מוצר שנרכש: HP 903XL

פעם שנייה שאני מזמין דיו HP אצלהם. כל פעם בעייה עם המשלוח. אני מחכה להזמנה שלי כבר חודש וחצי!!!! ביקשתי זיכוי, עדיין לא התקבל. כבר הזמנתי מחנות אחרת.

תגובת החנות

שרות הלקוחות שלנו מגיב תמיד לכל בעיה,ועושה את כל מה שנדרש על מנת שהלקוח יהיה מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
עדי
עדי
06.02.2025
מוצר שנרכש: טונר שחור 203X

הטונר שנשלח לא עבד החנות דרשה שאני אשלח את הטונר חזרה אליהם ומאז אני רודף מעל חודשיים אחריהם לקבל החזר. כל פעם הם מבטיחים לטפל/לבדוק ולא עושים כלום להתרחק

תגובת החנות

זיכתי את הלקוח שהטונר הגיעה אלי וקיבל את כספו במלואו

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.03.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
דרור
דרור
17.11.2023
מוצר שנרכש: PGI550BKXL CLI551XL

הזמנתי בסוף השבוע ראשי דיו למדפסת קנון שנראו מתאימים למדפסת שלי. כאשר התקשרתי לאחר סוף השבוע לברר לגבי ההזמנה ניתקו לי בפנים. לבסוף המשלוח הגיע בדואר והסתבר שהדגם של ראשי הדיו לא מתאים למדפסת, לא הציעו לי שום פתרון ואמרו לי שאם אני רוצה אני יכול להזמין מוצר נוסף בעלות רגילה.

תגובת החנות

הלקוח קנה דרך האתר איי ניד דיו ,דיו למדפסת שלו הדגם הוא 551XL התברר שהוא קנה דגם אחר. הוא צריך 581XXL אמרתי לו שהוא טעה בדגם והוא צריך 581XXL וזה עולה יותר הסברתי לו שהוא מקבל יותר דיו במחסניות בדגם שמתאים לו אם הוא טעה בדגם למה שאני אמכור לו את המחסניות בזול כמו הקודמים!!! זה דגם אחר לגמרי הפתרון היחיד שיחזיר לי את הדיו שהוא קנה ואזכה אותו. או להוסיף את ההפרש על הדיו החדש בשום אופן לא נתקתי לו בפנים הוא רק התעצבן שהדיו החדש למדפסת שלו עולה יותר

חוות הדעת עזרה לכם?
בועז
בועז
17.05.2023
מוצר שנרכש: 540xl

פניה ראשונה דרך האתר לא נענתה. כשכבר חזר אלי המוכר ,הוא ברוב חוצפתו שינה את המחיר באתר תוך כדי שיחה איתי בטלפון. עבר יותר משבוע, הדיו לא הגיע חשבונית לא קיבלתי היום פתחתי פניה באתר ונשלחה אלי חשבונית ומספר מעקב במייל. מסתבר שהמוצר נשלח רק אחרי חמישה ימים.

תגובת החנות

רשום אצלי שהמוצר מגיעה עד 13 יום זה דבר ראשון הלקוח קיבל מחיר קודם לפני העליה של כמה שקלים

חוות הדעת עזרה לכם?
רן
רן
11.10.2022
מוצר שנרכש: סט ראשי דיו CL541XL PG540XL

הזמנתי ראשי דיו, אך לא הגיעו התקשרתי לאיי ניד דיו, אמר שייבדוק ונעלם התקשרתי שוב אמר שאבד ושנמתין עוד חלף חודש וחצי!!!! אין ראשי דיו, אין כסף ואיי ניד דיו לא מתפקד, לא מספק ורק דוחה

תגובת החנות

התקשרתי ללקוח והסברתי לו שזה בטיפול מול דואר ישראל וסכמנו שאשלח לו דיו אחר לוקח זמן לדואר ישראל לאתר את החבילה כנראה בגלל החגים אז השרות שלי מעל המצופה

חוות הדעת עזרה לכם?
Naim
Naim
13.06.2022
מוצר שנרכש: ראשי דיו

שרות לקוחות לקוי מאוד , המשלוח הגיע לנקודת איסוף בלי שום הודעת שילוח ואיסוף. הייתי צריך להתקשר ולבסוף ניתקו לי בפנים

תגובת החנות

השרות הלקוי זה של דואר ישראל שלא שולח הודעה בזמן נתתי ללקוח את מספר המעקב שיבדוק שזה נמצא בדואר חבל שהלקוח כותב תגובה לא צודקת

חוות הדעת עזרה לכם?
ישראל
ישראל
26.05.2022
מוצר שנרכש: טונר למדפסת ברודר

הזמנתי קיבלתי טונר שנוזל הרס לי את המדפסת השירות לקוחות מנתק לך.את השיחה בפנים לא שווה לקנות אצלהם לא ממולץ

תגובת החנות

כל הכבוד לך על התגובה, אמשיך למכור דיו ללקוחות המרוצים שלי עוד 2000 שנה

חוות הדעת עזרה לכם?
bp
bp
15.08.2021
מוצר שנרכש: ראש דיו שחור תואם 650XL CZ101AE HP

אחרי עשר ימים, לא קיבלת ראש דיו שחור תואם 650XL CZ101AE HP הזמנה מספר 68729

תגובת החנות

קורה שיש עיכובים בדואר ישראל אנחנו עושים את מירב המאמצים שהלקוח יקבל את המוצר בזמן חבל שהלקוח לא אמר שהוא צריך את המוצר דחוף. בכל מקרה אדאג שיקבל את המוצר

חוות הדעת עזרה לכם?
Micha
Micha
02.12.2020
מוצר שנרכש: ראש דיו שחור תואם CH563HE-122XL HP

קניתי ראש דיו חלופי של HP 122XL באוגוסט (מחיר זול - הספקה בזמן). לאחר הדפסה של פחות מ - 20 עמודים הפסיק להדפיס. בדקתי וראיתי שתאריך התוקף עבר כבר מזמן (תוקף עד דצמבר 2019). יחד איתו קניתי מהם גם ראש צבעוני שעדיין עובד, אבל גם בו התוקף עבר ביוני 2020. ביצירת קשר עם הספק הוא רצה שאשלם 50% על ראש חדש. מכרתם מוצר פגום שלא בתוקף, המינימום הוא בקשת סליחה ושליחת ראש חדש תקין במהירות האפשרית.

תגובת החנות

קבלתי את הראש דיו הלא תקין ומיד מוציא לו חדש

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
19.11.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אסתי
אסתי
19.11.2020
מוצר שנרכש: דיו HP123

גרוע מכל גרוע. הזמנתי והם קיבלו את ההזמנה שלי למרות שלא היה להם את הדיו במלאי כך שהם בעצם החליטו בשבילי שאחכה 14 ימי עסקים לדיו במקום לקנות במקום אחר אולי מעט יותר יקר אבל לקבל באותו יום. הדיו הגיע לסניף הדואר ביום האחרון האפשרי וכיוון שזה סניף שיש אצלו תורי ענק אז לקח עוד שבוע עד שהצלחנו לאסוף את החבילה. בקיצור, חיכינו חודש לדיו שבאתר אחר שהזמנתי הגיע תוך 3 ימים. עניין נוסף - עשיתי תשלומים והם התעלמו ולקחו הכל בתשלום אחד, זו חוצפה מאין כמוה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
06.10.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
19.01.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
זהר
זהר
29.06.2019
מוצר שנרכש: סט 4 ראשי דיו תואמים 903XL HP

קניתי סט 4 ראשי דיו תואמים 903XL HP מאתר החברה בגלל שהמחיר שלהם היה הכי זול בZAP. המשלוח הגיע באופן תקין. לאחר שהסתיים הדיו המקורי במדפסת, מדפסת HP OfficeJet 6950 כמעט חדשה לגמריי, החלפתי לדיו החלופי שקניתי מI-Needyo, אך המדפסת לא עובדת כנראה בגלל הדיו החלופי שהחנות מוכרת אינו תקין. פניתי לחנות והם הציעו כל מיני פתרונות כמו לכבות ולהדליק את המדפסת אבל שום דבר לא עזר והם לא לקחו אחריות על המוצר שלהם. אל תקנו מהם דיו חלופי, למרות המחיר הזול הדיו אינו תקין ובזבזתי הרבה כסף

תגובת החנות

אין בעיה אשלח לו אחרים

חוות הדעת עזרה לכם?
קונה פשוט
קונה פשוט
23.06.2019
מוצר שנרכש: טונר מג'נטה / אדום ‏ Xerox 106R01401 זירוקס

רציתי לקנות 2 טונרים וראיתי שהמחירים של החנות מאוד זולים, התקשרתי לחנות והוא אמר לי שיבדוק אם יש במלאי ויחזור אלי עוד כמה דקות, הוא לא חזר אלי אז התקשרתי למחרת והוא עדיין לא בדק, ביקשתי שיחזור אלי לעדכן אותי אם יש, לא חזר אלי. התקשרתי אחרי כמה ימים ושאלתי עוד פעם אם יש והוא עונה לי שאם הוא לא חזר זאת אומרת שאין ולשאלתי למה הוא לא יכל לחזור אלי לעדכן אותי שאין: "כנראה שהייתי עסוק". לסיכום: שירות ממש לא אדיב ומפרסמים על מוצרים שאין להם.

תגובת החנות

אם הלקוח רוצה להזמין המוצר במלאי אין בעיה

חוות הדעת עזרה לכם?
יצחק
יצחק
05.03.2019
מוצר שנרכש: דיסק און קי

מפרסמים מחיר זול ביותר אך כאשר מזמינים הם מחליטים שלא משתלם להם ומבטלים את ההזמנה. מס' הזמנה 52045 ו- 52046 דיסק-און-קי קטן. ניסיתי לקנות באתר האינטרנט. הגעתי אליהם ע"י זאפ.

תגובת החנות

התקשרתי ללקוח לבצע את ההזמנה אמרתי לו בשביל דיסק און קי אחד עדיף שיעשה דואר רשום אבל הוא לא רוצה רצה לשלוח ל שני כתובות אז לקחתי אחריות ואמרתי לו שדואר רשום זה מצויין כי יודעים היכן זה

חוות הדעת עזרה לכם?
Tal
Tal
04.12.2018
מוצר שנרכש: זכרון נייד SanDisk 64 GB

מאוד מאוכזב מהשירות!! אומנם המחיר זול אבל עדיף להוסיף כמה שקלים ולקבל שירות יותר טוב בעל החנות (אריאל שמו) לא מראה רצון לעזור ונותן הרגשה שהלקוח חייב לו משהו אני מחכה הרבה זמן שההזמנה תגיע, והוא אפילו לא נותן אינפורמציה איפה זה עומד ומתנער מאחריות ואומר אני יחזור אלייך ולא חוזר אם הייתי יודע שזה השירות (הבזוי) שאקבל, לא הייתי מתקרב לאתר הזה!!

תגובת החנות

הלקוח בחר בדואר רגיל עד עשר ימים.יש עיכובים בדואר ישראל לכן צריך להמתין עוד כמה ימים ולא לכתוב ביקורת שלילית הייתי מזכה אותו ואפילו שולח על חשבוני אחר אבל כנראה הלקוח בחר בדרך אחרת

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
28.03.2018
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
22.03.2018
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אביב
אביב
27.08.2017
מוצר שנרכש: סט 4 ראשי דיו תואמים 940XL HP

אכזבה גדולה. הדיו לא עובד בכלל, כאילו כל 4 המיכלים היגיעו ריקים למרות שהחיווי מראה 100% מלא.

תגובת החנות

הלקוח הנאמן לא הדפיס הרבה זמן לכן הדיו לא זרם במערכת. יש להקפיד להדפיס מידי פעם

חוות הדעת עזרה לכם?
חן
חן
16.06.2017
מוצר שנרכש: דיו וטונרים TN2220

הזמנתי דיו, מובטח באתר עד 7 ימים עסקים, אחרי שבועיים התקשרתי להגיד שלא קיבלתי את ההזמנה ורק כשהתקשרתי נזכרו לשלוח לי את המוצר, ביקשתי את מספר המעקב בדואר ומי שענה לי אמר לי להתקשר להזכיר לו מחר (?!), התקשרתי למחרת ועדיין לא היה את מספר המעקב, הייתי צריכה להתקשר כמה פעמים על מנת לקבל את מספר המעקב. לא הבנתי איזה מן שירות זה. עברו 3 שבועות ועדיין לא קיבלתי את המוצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Lena
Lena
08.01.2017
מוצר שנרכש: ראש דיו תואם שחור גדול LC1000BK BROTHER MFC240C

פעם ראשונה ואחרונה שאני מזמינה באתר זה !!!!!!!!!!!!!!!!! קניתי ראש דיו שחור תואם למדפסת Brother. מדפסת שעד שהכנסתי את הדיו לא הייתה איתה שום תקלה החלפתי את הדיו המדפסת עשתה רעש מוזר ומאז היא לא עובדת דיברתי עם החנות הם לא לוקחים אחריאות על המדפסת . ז"א שגם על המוצר שלכם הם לא לוקחים אחראות!!! לא כדאי לקנות בחנות הזאת !!!!!!!!!!!!!

תגובת החנות

קו ההגנה שלי זה ככה:5 שנים יש ללקוחה את המדפסת והיא השתמשה בתואמים עד היום הזה בפעם האחרונה ששלחתי לה דיו שחור היא טענה שזה עשה לה נזק והמדפסת לא עובדת. אולי הנזק זה מדבר אחר ולא מהדיו למה להאשים סתם אם אין הוכחה למה להכפיש ולכתוב תגובה רעה אני הייחידי בזאפ שלא מסיר תגובות רעות כל השאר החניות זאפ מרשה להם להסיר את הרעות גם זה לא תקין אני לוקח אחריות רק על המדפסת הלקוחה יודעת שפה מדובר בראשי דיו תואמים והתקנון שלי אומר שאין אחריות על המדפסת יש אחריות רק על ראשי דיו

חוות הדעת עזרה לכם?
xfactor
xfactor
26.10.2016
מוצר שנרכש: ספריי אויר למחשב -

הזמנתי מהם ספריי אויר לניקוי מחשב לפני יותר מחודש, המשלוח לא הגיע. כשפניתי לתמיכה, פעם ראשונה אמרו לי שיבדקו. אחרי עוד כמה זמן כתבתי שוב שההזמנה לא הגיע. התשובה היתה - "יופי". אל תזמינו מחוצפנים האלה.

תגובת החנות

לא הבנתי את הלקוח מה הוא כתב חשבתי שהוא כתב המשלוח הגיע אז כתבתי "יופי" אני שולח לו ספרי אוויר במידי .לא צריך לכתוב ישר תגובה שלילית אחרי כל התגובות הטובות של החנות איי ניד דיו

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8

חוות דעת של מוצרים פופולריים באיי ניד דיו

מוצרים נוספים הנמכרים באיי ניד דיו

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון