
שלחו לי הביתה פעמיים משקפיים שרוטות. מבאס נורא. לא אקנה משם שוב. לא להתקרב אנשים
טענה מאוד תמוהה של הלקוח כי מדובר במשקפי שמש של RAY BAN שעוברים ביקורת איכות קפדנית מאוד. הלקוח הנ"ל הזמין משקפי שמש וכשקיבל אותם עם חב' משלוחים פנה אלינו ואמר כי החבילה הגיעה פתוחה ואחת העדשות יצאה החוצה מהמסגרת (מוזר ולא סביר כי המשקפיים מגיעים בנרתיק מיוחד וקשיח), מבלי לבדוק אם זה נכון הוזמן זוג חדש מ ריי באן איטליה ושלחנו את הזוג החדש מבלי לגעת או לפתוח את האריזה בה מגיעים המשקפיים, כאן הלקוח טען שיש שריטות בעדשות, לאחר שהמשקפיים חזרו אלינו ונבדקו נמצאה טביעת אצבע על אחת העדשות (כנראה של הלקוח כי האריזה כאמור לא נפתחה) ובניקוי עם מטלית ניקוי טביעת האצבע ירדה ולא נמצאה שום שריטה וגם על הזוג הראשון לא נמצאו שריטות. יש לציין כי במשך הרבה שנים שאנחנו עובדים ומשווקים RAY BAN מעולם לא נמצאו שריטות על העדשות.





















