
קבלתי מוצר פתוח ולא היית אפשרות לאחר מכן לקבל הסבר ממוכר מה הסיבה. המוכר נעלם... לא הייתי ממליץ על החנות ...

קבלתי מוצר פתוח ולא היית אפשרות לאחר מכן לקבל הסבר ממוכר מה הסיבה. המוכר נעלם... לא הייתי ממליץ על החנות ...

קניתי מהם כמה מוצרים: -נגן Mp3 כולל מסך מואר עם חריץ הרחבה לזכרון -כרטיס זיכרון SanDisk Micro SDHC 32GB SDSDQM-032G -נרתיק קשיח איכותי לאוזניות ולנגנים MP3\MP4 -אוזניות חוטיות Coby CVE31 לנגנים וטלפונים סלולרים -משלוח דואר רשום מבוטח 4-6 ימי אספקה(עסקים) מעקב וביטוח מלא (שגם על זה שילמתי) העניין הוא כזה: צלצלתי אליהם שבוע אחרי כדי לראות מתי אקבל את המשלוח מתוך הרבה שיחות שעשיתי, הם ענו לי פעמיים ראשונות בערך: שבוע אחרי שבועות ביום שלישי, נאמר לי שאקבל הודעה ביום רביעי על המשלוח, וכך גם על חמישי, שישי וכו'. כל פעם נאמר לי שאקבל יום אחרי. עברו 13 ימים מאז שעשיתי את ההזמנה (לא כולל יום יום ההזמנה) בסך הכל קיבלתי את המשלוח לפי חישוב פשוט: אחרי 8 ימים... אם הורדנו את הימים בהם הם לא עובדים... 1. לא יכלו להסביר לי שיש בעיה וכדאי להתאזר בסבלנות?! 2. "אתה הזמנת יום לפני ערב שבועות", אין תירוץ אחר? עברו 13 ימים. 3. בפעם הראשונה והשניה ענו לי לטלפון, לאחר מכן לא ענו והגעתי לתא קולי. לאחר שפניתי באימייל, היה מענה ונאמר לי שיש בעיה אבל יש טלפון אחר. 4. באימייל נאמר לי שהם לא עובדים בשישי, ובאתר כתוב: "שעות פעילות: 09:00 - 17:00 " לא מוזכר דבר על יום שישי... 5. מכעס כתבתי באימייל שאתן חוות דעת, כשנרגעתי החלטתי לספוג את מה שקרה. אחרי האיום\אזהרה שקיבלתי באימייל, החלטתי שכן לכתוב זה מה שהוא כתב לי היום: "הייתי מאוד נזהר במקומך בחוות הדעת היות והכל מתועד אצלנו שענו לך מייד במיילים והמשלוח כבר אתמול הגיע לדואר שזה בדיוק 6 ימי עסקים. עמדנו גם בזמנים וגם ענינו לך כל פעם שפנית מיידית. אני לא בטוח שאתה יודע מה זה לשון הרע אז כדאי לך לקרוא ולהיזהר. חכמים ממך נפלו ושילמו עשרות אלפי שקלים. חלילה לא מאיים או מנסה להפחיד אבל רק מציע לך להיזהר." אני כן רואה בזה כאיום וכאזהרה ולצערי אין אמת בהודעה פרט לזה שכן ענו לי באימיילים (לא במיידית) הוא מאיים, בוא נסגור את זאפ כי אסור לדבר.
הלקוח הזמין וקיבל את המוצרים בזמן האספקה של 6 ימי עסקים בדיוק כפי שהובטח והופיע בהזמנה.אין שום מחלוקת או טענה מצידו על כך,ולכן כל נסיון לייצר מראית עין של חווית קנייה לא טובה הוא שקרי,ותלוש מהמציאות.כפי שרושם בעצמו התקשר מספר פעמים כל יום,ושלח מיילים רבים בתדירות לא הגיונית לשאול מתי המשלוח יגיע,וזאת לאחר שקיבל את מספר המעקב של הדואר,והוסבר לו ש6 ימי עסקים אינם כוללים את ימי חג שבועות ואת ימים שישי ושבת.כל מייל ששלח נענה באותו היום בזמן של פחות משעה ברוב הפעמים, ולאחר שהובן אצלנו שמדובר באדם עם התנהגות חריגה בצורה קיצונית בלשון המעטה רשמנו לו כבר לאחר 4 ימי עסקים שהוא לא חייב לקבל את המשלוח ואנו נזכה אותו על העסקה.למרות הנ''ל הוא בחר להמתין עוד יומיים ולקחת את המשלוח תוך כדי שהוא מאיים ללכלך ולהכפיש אותנו בכל שיחה.אנו נמשיך לתת ללקוחותינו הנאמנים את רמת השירות הגבוהה,והמענה המהיר כמו תמיד,ויודעים שכל מי שרואה את חוות הדעת מבין שמדובר בלקוח שחיפש ללא סיבה,ואולי בגלל בעיות אישיות או מניע אחר, להכפיש ללא סיבה, וזאת למרות שעמדנו בכל התחייבות שקשורה להזמנה-זמן אספקה\מוצר איכותי\מענה מהיר.

ראש אחד במכונה לא התברג כשורה, הפעלתי כוח סביר מאוד וחלק קטן אחר במכונה נשבר. בגלל החלק שנשבר שלא קשור לראש הם לא רוצים לתקן את הראש, לא עונים בווצאפ שבועות שלמים, לא במייל, רק בטלפון. KEMEI KM-1407
הלקוח לפי דבריו שבר במו ידיו את המכונה וזאת לאחר שימוש של שבועות במכונה שהגיעה תקינה וחדשה. היות והאחריות אינה מכסה שבר או נזק פיזי לפי חוק הצענו לו מכונה חדשה בהנחה של 50% אך הוא סירב ואיים לפרסם חוות דעת. טענות הלקוח על אי מענה שקריות לחלוטין!!!יש התכתבות מלאה גם בוואטסאפ וגם במייל. תיקון מכונה שעלותה 100 ש''ח אינו ריאלי לצערנו כי עלות תיקון תעבור מן הסתם מחירה של מכונה חדשה וללא קשר לא ניתן לתקן שבר פיזי.

אכזבה גדולה. החנות הזו מספקת מוצרים שאינם תואמים את התיאור! הזמנתי בחנות זו פנס כיס עם אפשרות טעינת USB. המוצר שקיבלתי במשלוח התברר כפנס רגיל שעובד על סוללות, ללא אפשרות טעינה! כמו כן, המוצר היה ארוז לא באריזתו המקורית (פשוט שלחו לי קופסאת קרטון חומה ובה הפנס - על הקופסא לא מופיע שם היצרן או פרטים כלשהם על המוצר). אני מאוד מאוכזבת מהתנהגות כל כך לא ראויה כזו מצד החנות, ולא אקנה בה שוב.
חבל שהגולשת רצה להעלות חוות דעת במקום לפתוח את תיבת המייל שלה ולראות שמיד הגבנו לה על פנייתה מאתמול בערב כבר הבוקר. אכן נעשתה טעות ונשלח אליה בטעות אנוש של המחסנאי פנס דומה אך שאינו נטען.מדובר בטעות ולא בכוונת זדון. כפי שרשמנו לה הטעות תתוקן ויישלח המוצר הנכון. אנו עסק אמין שעובד מעל 20 שנה ועם מאות חוות דעת טובות ואלפי לקוחות מרוצים ביניהם מוסדות גדולים וקורה שנעשית טעות כזו אחת לכמה אלפי הזמנות.

הזמנתי מוצר ב15/05/2021. הם לא ביצעו את ההזמנה. כמה פעמים פניתי אליהם דרך האתר ולא ענו. שלחתי מייל ואז ענו שיבדקו את הענין ומאז.....כלום
הלקוח הזמין כבל במשלוח דואר רגיל ללא מעקב. היות ולטענתו לא הגיע אליו המשלוח,מייד ביטלנו את החיוב הכספי,ואכן העניין בבדיקה מול סניף הדואר של הלקוח. אנו ממליצים לכלל לקוחותינו להזמין מוצרים במשלוח עם שליח או משלוחים עם מעקב במקרים בהם זמן המשלוח הוא חשוב,וזאת עקב אחוז יחסית גבוה של מקרים בהם משלוחים שנשלחים בשיטת דואר רגיל מתעכבים או מוחזרים.

רכשתי נגן MP3 פשוט וזול, כשביקשתי עזרה בהגדרות, לא קיבלתי עזרה ואני לא יכולה להשתמש בו בכלל. לוקחים יותר מדי כסף על מוצר סיני זול, ובנוסף שירות גרוע שגרם לאיבוד של הכסף...

קניתי שני מוצרים, אחד הגיע לא עובד. לא קיבלתי מענה למרות שניות חוזרות לשרות הלקוחות.
טענות הלקוחה נבדקות וייתכן שעקב הסגר השני היה קושי בתקשורת ומתן שירות מלא עקב ההנחיות.אנו מבטיחים לפתור את הבעייה מול הלקוחה ולפצות במידת האפשר.

קניתי שלט אוניברסלי למזגן. לא הודיעו לי אם נשלח או הגיע ובאתר שלהם היה כתוב "הזמנה חדשה" עד שהתקשרתי לבדוק מה קורה (למייל לא ענו). השלט הגיע אבל לא עובד בכלל , שוב אי אפשר להשיג אותם. לא כדאי לקנות.
הלקוח לא ווידא תאימות כפי שבמפורש כתוב במפרט המוצר-"יש לוודא תאימות טרם הקנייה" ובנוסף לכך מעולם לא פנה אלינו(לא במייל ולא בוואטסאפ ולא בטלפון הנייד שמופיע) ייתכן שפנה בטלפון הקווי, ועקב תקלה שהיתה 2 ימים רצופים לא היתה קבלת שיחות אפשרית. נשמח לעזור אם יפנה אלינו וחבל שהיד קלה על המקלדת...

קניתי קונסולת משחק מחנות זו. בפרסום המוצר נכתב כי יש בו מאות משחקים מובנים. בפועל 90 אחוז מהמשחקים לא עלו כלל ומה שכן עלה עבד רק על 15 אחוז מהמסך בערך. כל ההודעות ששלחתי לחנות עברו התעלמות מוחלטת.
הזמנה מחודש אפריל,הלקוח הזמין קונסולת משחקים והוסבר לו כפי שמופיע במפרט שיש להתאים את רזולוציית המשחקים שהם משחקי רטרו ברזולוצייה נמוכה, לטלויזיות החדשות ע''י הורדת הרזולוצייה של הטלויזיה בהגדרות התצוגה.(אחרת כמובן שמשחקים לא יפעלו)כמו כן ניתנה לו האפשרות להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי על כך.מעניין שרק כעבור חודשיים וחצי מההזמנה הוא נזכר להעלות חוות דעת וזאת מבלי לפנות אלינו כלל.לא הייתה שום התעלמות מצידנו,מה גם שלפי חוק זכותו של כל לקוח לבטל עסקה בתוך 14 יום.הלקוח מןזמן ליצור קשר וכל בעייה תיפתר.

הזמנתי מחשב נייד Lenovo V130 14 81HQ00M0IV לנובו, לאחר יומיים מצאתי במייל הודעה שאין להם את הסוג הנדרש-הצעה לי חלופה הסכמתי,הסברתי שזה דחוף למתנה ליומולדת ולאחר שבועיים ללא הודעה,חזרתי אליהם ונאמר לי שלא ביצעו הזמנה בשל בעיה בנתוני כרטיס האשראי. כל התקופה לא טרחו להתקשר או להודיע..ובכל זאת בשל הדחיפות הצעתי להם כרטיס עם חלופה שישלחו את המחשב שהזמנתי ואז טענו שאולי כדאי שאזמין ממקום אחר (כנראה ששוב לא היה להם הלפטופ במלאי )
לצערנו כרטיס האשראי של הלקוח לא עבר בשום שלב של ההזמנה,עקב מסגרת או הקשת פרטים שגויים,גם בשלב ההזמנה הראשוני, וגם לאחר הצעת החלופה, והלקוח עודכן על כך. כמובן שלא ניתן לספק הזמנה ללא תשלומה בפועל, ולכן טענות הלקוח כלל לא רלוונטיות.

על הפנים שירות לקוחות לא 'יים בכלל, עשרה ימים עבדו ולא שמענו מילה. שלחנו להם אימיל, פתחנו קייס באתר ושלחנו להם וואטצאפ.

רציתי לקנות מסך חילופי לנייד ביקשתי לבדוק אם יש להם באמת תמסך שרשום באתר הLP156Wh4 נראה שאין להם והם בכלל שולחים מסכים אחרים עם חיבורים זהים. מה שמנסיון שלי לא תמיד עובד. אחרי שביקשתי לבוא למקום לבדוק אם המסך יעבוד לי על המחשב הם הפסיקו להגיב. ולמרות שאני גר חמש דקות נסיע מהם הם לא נתנו לי להגיע עם הנייד לבדוק עם המסך מתאים. ממש לא מקצועי וסינון של הודעות זה דבר ממש חצוף לעשות במיוחד כשזה עסק.
הלקוח(שלעולם לא רכש מאיתנו או ביצע הזמנה) כלל לא התכוון לקנות שום דבר מאיתנו,אלא לבצע בדיקת תאימות למסך למחשב נייד,לאחר שכבר קנה שני מסכים כאלה,ושרף את שניהם בעת ההתקנה(הכל מתועד בהתכתבות).הובהר לו מהשיחה הראשונה, שאנו לא מעבדת שירות אלא עסק למכירת מוצרים,ואת כל הבדיקות טרם הרכישה של תאימות\תקינות המחשב שלו הוא צריך לבצע במעבדה מוסמכת לכך,ולא דרכנו.כמו כן,פירוק של מחשב נייד הוא דבר לעתים מורכב ולכן בקשתו של הלקוח לא עמדה כלל על הפרק. חבל שהלקוח מביע את תסכולו בחוות דעת שקרית ולא הוגנת,ולא מבין שלצורך בקשתו יש מעבדות שירות שזה מתפקידם.

גרוע בכל המובנים. הזמנתי משלוח שהגיע אחרי שבועיים. הוא עןבד עם חברה חיצונית שלא הוא ולא הם נותנים מענה או שירות הגון. מתחמק ולא עונה לשיחות או הודעות בנוסף שילמתי על משלוח מהיר שהתארך לשבועיים והכסף לא הוחזר ולא קיבלתי שום שירות או עזרה מלבד שיחת טלפון חפוזה שניערה אותי ושלח אותי להתמודד מול חברת השליחויות שיותר גרועים ממנו לא מומלץ בכלל ללא יחס אנושי וללא מענה או עזרה
טענות הלקוח נבדקו מול חברת השליחויות איתה אנו עובדים,והוצג לנו תיעוד של מספר פעמים,בהם התקשרו ללקוח כדי לבצע את המסירה,והלקוח לא ענה וכן תיעוד אחד כיומיים לאחר ההזמנה של הגעה פיזית לכתובת הלקוח לשם מסירת המשלוח,והלקוח לא היה בבית. הלקוח קיבל מענה טלפוני שלנו,וגם בוואטסאפ וזה מתועד כך שטענותיו להתחמקות מצידנו מופרכות מיסודם ושקריות. הלקוח העדיף בכל מקרה לקבל את המשלוח באיחור, ולא לבטל את העסקה,כך שחוות הדעת שהוא העלה נובעת אך ורק מנקמנות(קיבל את המוצרים בהזמנה לפי בקשתו) אכן אנו עובדים כמו רוב החנויות והעסקים בארץ עם חברות שליחויות חיצוניות,ולצערנו מקרים כאלה קורים בכל החברות ובעיקר בתקופות החגים כפי שהיה במקרה זה.

התייצעתי עם מוכר מהחנות לגבי רכישת צמד זכרונות למחשב (16GB). ביצעתי רכישה והתקבל באמצעות משלוח. כשקיבלתי את החבילה שמתי לב שהזכרונות קטנים ומיועדים בכלל למחשב נייד (בשום שלב לא אמרתי למוכר שזה לנייד). התקשרתי למוכר שאמר שאין בעיה להחזיר את המוצר בהגעה בתיאום מראש. הבעיה היא שמאותה נקודה - נותק המגע עם החנות. לא טלפון, לא סמס, לא מיילים. לגמרי סוננתי פעם אחר פעם. רציתי להגיע פיזית לחנות ולהחזיר את המוצר אך לא היה עם מי לדבר, ולמעשה נתקעתי עם המוצר. לא מבין איך חנות כזו שרוצה להתמודד עם הגדולים יכולה להרשות לעצמה שירות לקוחות ברמה כזו ירודה. לא ממליץ על רכישה.
חוות דעת שקרית מיסודה ולאורך כל תוכנה. הלקוח הזמין דרך האתר ובכלל לא דיבר עם שום מוכר לגבי הרכישה.הזמנה 27310 ככתבה ולשונה כפי שמופיע באתר- זיכרון למחשב נייד מק''ט 2517 8GB 2133Mhz Crucial CT8G4SFS824A הלקוח הזמין וקיבל בדיוק את המק''ט שהוזמן ובזמן האספקה שהובטח עם שליח. כיצד יתכן שלא ידע או הבין שלא מדובר בזכרונות למחשב נייד?הרי זה מופיע בשמו של המוצר וגם יש תמונות במפרט המוצר.אך למרות הטעות הסכמנו להחליף לו ללא שום תוספת מחיר את הזכרונות לזכרונות זהים למחשב נייח, בדיוק לפי דגם המחשב ולוח האם שהעביר לנו, ועל כך קיימת התכתבות וואטסאפ ארוכה שבסופה סוכם,ואני מצטט מתוך התכתבות הוואטסאפ-"יש חברה מהעבודה שגרה בכפר סבא,היא תעביר לך את הזכרונות, ותאסוף את החדשים". החברה מהעבודה מעולם לא הגיעה לבצע את ההחלפה, עד ליום זה ואף לא יצרה שום קשר איתנו.ההתכתבות היא מ20 במרץ 2019.הלקוח מעולם לא שלח אלינו בשום דרך אחרת את הזכרונות לזיכוי\ביטול עסקה כפי שהיה יכול באמצעות דואר רשום עם בקשה לביטול עסקה לפי חוק. טענות הלקוח על ניתוק קשר הן מופרכות ושקריות שהרי אין עסק יכול להתנהל ללא מענה לטלפון.

עברו כבר 30 יום ועוד לא קיבלתי את המוצר, כולה mp3 פשוט. אני לא מבין, אם הייתי מזמין בחול כבר הייתי מקבל את זה
הלקוח הזמין במשלוח דואר, שלצערנו אבדו עקבותיו בדואר,ונפתחה חקירת דואר לשם כך.הצענו לו לשלוח מחדש או החזר כספי,ובוצע החזר כספי מלא לפי רצונו.לא ברור מדוע היה צריך לכתוב חוות דעת זו, שלא משקפת שום התנהלות לא תקינה של החנות. מקרים כאלה קורים עקב בעיות בדואר ישראל, איתם אנו מתמודדים לא מעט, ולכן אנו ממליצים להזמין באפשרויות המשלוח משלוחים אלטרנטיביים כגון משלוחים עי שליחים.

ביצעתי הזמנה ב 3/4 עם תוספת תשלום עבור מספר מעקב והספקה תוך 5 ימי עסקים. היום 11/4, אין לי מספר מעקב ואין לי את המוצר. אפילו חשבונית נורמלית לא קיבלתי. אין גם תקשורת עם החנות. מסקנה - לא להתקרב בשום פנים ואופן! לא חסר חנויות אחרות במחירים דומים ושירות מעולה.
לקוח הזמין ב3-4-19 בשעה 23:10 ולמחרת בבוקר ב4-4 מוצר כבר הופקד בדואר עם מספר מעקב RR029422932IL למשלוח ונשלח סמס ללקוח עם מס מעקב הנל.לא ברור למה לקוח משקר במצח נחושה,ומציג פרטים שקריים כאלה, אך מצפייה בחוות הדעת המאוד חיוביות על חנות אחרת שהיא מתחרה ישירה שלנו,שהוא העלה,ניתן אולי להבין שיש לו מניעים נוספים ליצור רושם מסויים עלינו.מה גם שמ 4-4 עד 11-4 לא עברו 5 ימי עסקים כי יש לנכות מהספירה את יום הבחירות ואת ימים שישי ושבת!!!

לא כדאי לקנות מהחברה הזאת: חווית קנייה נוראית - מספר פעמים אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו. הייתי צריך לרדוף אחריהם. לאחר שהזמנתי באינטרנט, כשבועים אחר כך הודיעו לי שהמוצר אינו נמצא במלאי. לבסוף שקיבלתי מוצר חלופי גיליתי שיש בעיות והוא אינו עובד כמו שצריך, אחרי עוד שבועים אני עדיין מחכה לתשובה מהם. להתרחק מהחברה הזאת, פשוט בושה!

הזמנתי צורב חיצוני מדגם Teac DW-224E-C , באתר הצורב היה לבן ויאמר לזכותם שהתקשרו לעדכן אותי שקיים צבע שחור במלאי. לאחר פחות משבוע הגיע הצורב אך כשהגעתי לדואר וקיבלתי את ה״חבילה״ נחרדתי לגלות- הכונן לא הגיע באריזה שלו אלא באיזה קרטון של מכשיר אחר מרופט וקרוע והיה נראה כאילו הזמנתי ב איביי מוצר יד שניה ברמה נמוכה ביותר. בהתחלה אמרתי לעצמי טוב אני לא אתעכב על זה עכשיו ופשוט קיוויתי או יותר נכון היתי בטוחה שהוא תקין.... אך לאחר כשבוע וחצי שהחלטתי לצרוב הופתעתי לגלות שהצורב בכלל תקול! הוא אינו צורה ואפילו הדיסק נתקע בפנים ואיננו יוצא וכשמנסים לצרוב הרעשים מהדיסק בפנים יוצאי דופן ברעש ! אני לא מבינה איך חברה יכולה בכלל לשלוח כך מוצרים ללקוח, זה מינימום שפריט יגיע באריזה מקורית וגם אם לא מקורית אז לא מרופט וקרוע (ולא אף אחד מהדואר לא פתח את זה וזאת אני יודע מכוון שמסביב לכופסא המרופתת והקרועה היו המון ליפופים של ״פצצפצים״. וחבל מאוד שלא צילמתי לפני שפירקתי! כי אני בטוחה שעכשיו הם יכחישו.
המוצר מסופק ללא קופסא,וזה מופיע במפורש במפרט-מסופק באריזת OEM ללא קופסא המוצר מסופק לנו כחנות בקרטונים של 20 יח בקרט,ארוזים בשקית כל אחד,והקרטון הנוסף שהמוצר נארז בו הוא רק כדי להגן על אפשרות נזק במשלוח. לאחר שהלקוחה השתמשה כשבוע וחצי במוצר,לפי דבריה כנראה שנתקע לה דיסק בתוך הצורב,ואם הייתה פונה אלינו,היינו פותרים לה את הבעייה תוך דקה של הדרכה.(קיים לחצן מכני הפותח את מגש הדיסקים).הלקוחה מעולם לא פנתה אלינו,לתמיכה או טיפול במסגרת אחריות,ובמידה והייתה פונה,הייתה מקבלת פתרון מיידי של תמיכה טכנית\ החלפת מוצר או זיכוי עסקה.