מפרסם ב-zap מאז 2007

‎דיו ישראל‎ ‏(DioIsrael)

ציוד היקפי למשרד (תל אביב)

- / 5
בעלים: דיו ישראל
נמצאו 247 חוות דעת גולשים על דיו ישראל
Mark
Mark
17.03.2023
מוצר שנרכש: דיו למדפסת

קניתי קודם בחנות הזאת, הפעם-אכזבה מוחלטת. רציתי לרכוש דיו למדפסת-היה פורסם ב-350 ש"ח. פניתי בפעם ראשונה ב-14/03/23 בבוקר, רציתי להזמין. ענו לי שצריכים לבדוק את המלאי, הבטיחו לחזור. לא חזרו, אך בהמשל אותו מוצר מצאתי במחיר 368 ש"ח. הרמתי גבה, אך הזמנתי בכל זאת, ביקשתי לשלם אלפונית, קיבלתי מייל עם מס' הזמנה: 12670450. עד עכשיו לא חזרו אלי, אין אפשרות להכנס לאתר. הבוקר ביטלתי הזמנה במייל חוזר. לא מבין מדוע קניה הזאת מסומנת ב-ZAP כקניה חכמה.

תגובת החנות

גולשים יקרים , אנו מאמינים תמיד בתיאוריית הלקוח צודק ככלל מנחה בחברתנו, אבל ויש אבל גדול, במקרה הזה הלקוח לא צודק. הלקוח ביצע הזמנה באתר שלנו, עבור טונר למדפסת ביום חמישי. במעמד ההזמנה הלקוח בחר שלא לשלם (עסקה טלפונית). נציג המכירות שלנו חזר ללקוח ביום ראשון בבוקר (אחרי יום עסקים אחד), בכדי לאמת את פרטי המשלוח ולחייב את הלקוח. הלקוח אמר לנציג שהוא חייב את ההזמנה מחר אצלו בבית ( הלקוח גר ביישוב חריג, מה שגורם לזמן אספקה ארוך מהרגיל). נציג המכירות הסביר ללקוח שאין לנו את האופציה לספק לו את ההזמנה מהיום למחר ביישוב שבו הוא גר - אנו מאמינים בשקיפות ולכן לא מקבלים כל הזמנה. לכן הלקוח אמר אוקיי, אז תבטל לי כי אני טס לחו''ל מחר ולא אוכל לקבל את הטונר. מסקנה: הלקוח ביצע הזמנה, לא שילם, רצה אספקה מהירה שלא אפשרית. בחרנו להיות שקופים ונאמנים לאמנת השירות שלנו וזמני האספקה. לפעמים אנו מתמודדים מול תגובות כאלה שלא לצורך. אך , אנחנו נאמנים לשירות האמין והמהיר שלנו :) בברכה , צוות דיו ישראל.

חוות הדעת עזרה לכם?
mishasonkin
mishasonkin
17.01.2023
מוצר שנרכש: ראש דיו EPSON T1291

אני לא ממליץ להזמין בחנות הזו. הזמנתי את ראש הדיו למדפסת, הם שלחו לי את הדיו של פג תוקף, שלא עובד, יצרתי קשר טלפוני מספר פעמים, אבל שום דבר לא עזר, אף אחד לא חזר אלי.

תגובת החנות

לקוחות יקרים , הלקוח צודק, אכן נשלח אל הלקוח דיו פג תוקף, אבל יש הסבר מעניין מאחורי זה. קריאה מהנה :) 1. ללקוח יש מדפסת בת 13 שנה. כמעט בלתי אפשרי להשיג מחסניות דיו בשבילה בארץ. 2. כאשר פנה אלינו הוסבר ללקוח שיש לנו במלאי מחסנית דיו מקורית עם תוקף תקין בעלות של 144 שח. הלקוח ביקש פתרון יותר זול, והוסבר ללקוח שיש לנו במלאי מחסנית דיו תואמת פגת תוקף ( כיוון שהמדפסת בת 13 שנה) בעלות של 40 שח, שלא תמיד עובדת ואנו לא ממליצים. 3. הוסבר ללקוח שייתכן שתהיה לו בעיה עם המחסנית דיו התואמת (כיוון שהיא קצת ישנה) ובמקרה זה יהיה עליו להחזיר אלינו את מחסנית הדיו התואמת, נחזיר לו את כספו, או נשלח בהפרש מחיר את הדיו המקורי. 4. הלקוח בחר מן הסתם להזמין את הדיו ב 40 שח. עניין כלכלי בלבד ואנחנו מבינים אותו. כשהבין שלא עובד לו הדיו בחר שלא להחזיר אלינו את הדיו התואם (אפשר להבין, מדובר ב 40 שח, מי יודע כמה יעלה המשלוח). אבל מה ששכח לציין שאצלנו יש פתרונות לכל סוגי המדפסות גם לישנות והוותיקות, ואנו משתדלים לתת שירות לכולם! אנו שקופים בעת המכירה וגם לאחר המכירה. לשיפוטכם :) צוות דיו ישראל.

חוות הדעת עזרה לכם?
Liran
Liran
06.01.2023
מוצר שנרכש: דיו למדפסת

שירות גרוע, התקשרו להגיד שהם לא עושים משלוח לנקודה שבחרתי, היו מאוד חסרי סבלנות ובסופו של דבר ביטלו לגמרי את ההזמנה וביקשו ממנו לבצע אותה שוב תוך חוסר סבלנות מוחלט. בקיצור לא מומלץ

תגובת החנות

לקוחות יקרים , קודם כל אנחנו מאוד מתנצלים שזה מה שהלקוח הרגיש מנציג המכירות שלנו , אנחנו תמיד לומדים ומנסים לשפר את השירות שלנו מלקוח ללקוח . הלקוח בחר באפשרות של משלוח ללא עלות דרך צ'יטה שליחויות ובאזור שהוא גר אין נקודה, הצענו ללקוח נקודה אחרת שקצת יותר רחוקה ממקום מגוריו אך הלקוח סירב וביקש לבטל את ההזמנה. מקווים שבפעם הבאה תיהיה לנו את ההזדמנות לתת שירות יעיל יותר ללקוחות שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
amgross2703
amgross2703
20.08.2022
מוצר שנרכש: ראש דיו LC 1000

לא קיבלתי מה שהזמנתי. הזמנתי דיו LC1000 רקיבלתי LC 1100 שאני ביטוח לא מתאים למדפסת שלי.

תגובת החנות

גולשים נכבדים, אכן הלקוח צודק , הייתה טעות הקלדה של הנציג מכירות, הלקוח הזמין ראש דיו "LC1000" ובטעות הנציג הקליד "LC1100". הלקוח העלה את חוות הדעת טרם דיברנו איתו. כמובן שחייגנו לשאול מדוע לא פנה אלינו, שנוכל לשלוח לו ראש דיו נכון עם שליח עד הבית ללא חיוב, הלקוח צחק וסירב כי הראש דיו עולה 25 ש''ח :) תמיד לשירותכם, צוות דיו ישראל

חוות הדעת עזרה לכם?
yoel
yoel
12.11.2019
מוצר שנרכש: דיו למדפסת HP מספר 650

הזמנתי דיו צבעוני למדפסת HP,בתאריך 13.10.2019 בתאריך 11.11.2019 קבלתי דיו שחור. מניח שלא צריך להוסיף

תגובת החנות

גולשים יקרים! הלקוח צודק!! ההזמנה בוצעה באמצעות דואר ישראל ונשלחה כבר באותו יום ההזמנה! יש לציין שבתאריכים הנ"ל היה את חג הסוכות, חול המועד סוכות, שמיני עצרת - מה שכנראה גרם לעיכוב של המשלוח בחברת דואר ישראל. מצטערים על העיכוב יואל, צוות דיו ישראל

חוות הדעת עזרה לכם?
ido
ido
19.03.2018
מוצר שנרכש: ראש דיון HP

המחירים אולי אטרקטיביים אבל המוצרים לא הגיעו אחרי 7 ימי עבודה וגם לא אחרי 10 ימי עבודה. כשהתקשרתי לברר נעניתי בגסות על ידי שירות הלקוחות שהאשמה היא בדואר ישראל ושעלי פשוט לחכות שזה מה יש ושגם הם לפעמים מחכים זמן רב למוצרים שנשלחים בדואר ישראל. חברה גדולה לא יכולה לגלגל את האחריות לדואר ישראל. לי אין הסכם עם דואר ישראל אלא איתם. יתרה מזאת, הייתי מקבל את האיחור בהבנה לו שירות הלקוחו היה אדיב יותר ולא חצוף

חוות הדעת עזרה לכם?
cyrusss
cyrusss
24.06.2017
מוצר שנרכש: ראש דיו תואם שחור 28 לקסמרק ראש דיו תואם שחור 28 לקסמרק

פעמיים הזמנתי מהם ראש דיו ובכל פעם התברר שעשיתי טעות. בפעם הראשונה שלחו לי ראש דיו ריק!!! נאלצתי להחזיר להם אותו בדואר על חשבוני. הם הבטיחו שבהזמנה הבאה יתנו לי זיכוי על המשלוח חזרה. אחרי חצי שנה שוב הזמנתי את אותו המוצר. שלחו לי מחסנית מלאה רק ברבע מהכמות! וכמובן שלא זיכו אותי כמו שהבטיחו. אחרי שנכוותי פעמיים לא מתקרב אליהם יותר!

תגובת החנות

גולשים יקרים, בפעם הראשונה הלקוח קיבל מחסנית דיו שלא עבדה אצלו, החזיר אלינו קיבל זיכוי עבור המשלוח, בדקנו אצלנו הכול עבד ושלחנו אחת חדשה למרות שהייתה תקינה. לגבי הפעם השנייה הוסבר ללקוח שאין כזה דבר מחסניות דיו "רבע מהכמות", ברגע שמכניסים את הראש דיו למדפסת יש לומר למדפסת (מהסוג הזה של הלקוח) שהוכנס ראש דיו חדש על מנת שמפלס הדיו יעלה חזרה מעלה. לאחר שהוסבר לו הבין וראה שהכול תקין. לא ברורה מדוע העלה חוות דעת זו - אבל שמחנו להעיד על טיב השירות השלנו. בברכה, דיו ישראל

חוות הדעת עזרה לכם?
חגית
חגית
05.04.2017
מוצר שנרכש: דיו למדפסת TN6600

הזמנתי דיו מקורי של ברודר, הגיע דיו בקרטון של ברדר אבל בפנים אין שום דבר שדומה להזמנות קודמות של דיו מקורי שהזמנו, בלי שום עדות לכך שזה של ברדר. הקרטון היה פתוח והשקית אלומיניום שעוטפת את הדיו היתה מחוררת. פניתי לחנות שיקחו בחזרה את הטונר אבל הם התעקשו לבדוק את זה קודם, במהלך מספר שעות אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו אלי עד שבסוף הסכימו לזכות אותי ולקחת את הטונר בחזרה. הייתי מוותרת על החוויה.

תגובת החנות

שלום, מדובר על טונר מלפני 8 שנים שהלקוחה ביקשה להזמין ואינו מופיע באתרנו! הסברנו לה שזה טונר ישן ואין באפשרותנו להזמין לה. הלקוחה ביקשה שנעזור לה בכל כוחנו, כיוון שלא מוצאת את הטונר בשום מקום ולא רוצה לזרוק את המדפסת. כהרגלנו, הסכמנו. הוזמן לה טונר מהיבואן של ברדר, "רשף פתרונות הדפסה", ושלחנו אליה. הלקוחה טענה שהטונר היה סגור חדש, אבל בפנים היה חור בשקית ונראה לה תמוה. ביקשנו לבדוק מטבע הדברים , וחזרנו אחרי כשעה (קצת קשה לבדוק בעיות כאלה מול יבואן כ"כ גדול). הובהר לה שהיא יכולה לפתוח ולראות שזה חדש לגמרי ואם יש בעיה תוכל להחזיר, בנוסף נשלחה לה חשבונית הקנייה שלנו! עבור הטונר שהזמנו בשבילה מהיבואן!!! (דבר שלא עשינו מעולם רק כדי שתהיה רגועה). גם זה לא הספיק! שלחנו שליח, לקחנו את הטונר, קיבלה כסף חזרה... והכול בתוך 5 שעות כולל השליח! אתם תחליטו כיצד חברתנו מתנהלת... צוות החנות

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
30.05.2016
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
28.01.2016
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Dan
Dan
31.10.2015
מוצר שנרכש: דיו וטונרים TN2000

הזמנתי טונר בדיו ישראל לא בגלל המחיר, בגלל המלצות על אמינות וביצוע הזמנות בזמן. בהזמנה נאמר לי שיש אכשיו עיקובים באספקת דואר והמליצו לשלם עוד 20 ש"ח לקבלת מוצר עם השליח תוך שלושה ימים. שילמתי, אך מוצר לא קיבלתי לא בשלושה ימים ולא תוך שבוע! אני תקוע בלי מדפסת ואין תגובה מדיו ישראל. לא ממליץ לקנות דרכם!

תגובת החנות

גולשים נכבדים! הלקוח ביקש משלוח לפרדס חנה. כאשר יצרו איתו קשר חברת המשלוחים הוא ביקש לשנות את יעד החבילה לעיר אחרת - העיר בה הוא עובד. הדבר גרם לעיכוב משמעותי במשלוח (החלפת אזור קו בחברת המשלוחים). ללקוח נשלח פיצוי ( אפילו שאנו לא אשמים...). אתם תחליטו! צוות דיו ישראל

חוות הדעת עזרה לכם?
טל
טל
23.09.2015
מוצר שנרכש: ראש דיו שחור מקורי PG-540XL

*** עדכון לחוות הדעת *** ביצעתי הזמנה בתאריך 26.8.15 וראש הדיו לא הגיע בזמן (הרבה מעל 7 ימי עסקים), לאחר מס' פניות לחברת דיו ישראל עם הטענה שהדיו מתעכב יותר מידי פנה אליי בחור בשם איציק שהתנצל על העיכוב הרב ושלח אליי את ראש הדיו עם שליח עד הבית ללא עלות בתאריך 01.10.15. בסופו של דבר, למרות העיכוב הרב, ניתן פיצוי הולם על ידי החברה מתוך הבנה שנוצר עיכוב רב מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
לקוח
לקוח
08.07.2015
מוצר שנרכש: ראש דיו שחור C8767HE

שלחו ראש דיו לא תקין - אחרי חיבור למדפסת רשום "Cartridge error". יכול לקרות, השאלה מה החנות עושה עם זה שהיא מכרה משהו שלא עובד? התרון שלהם הוא שאני אבוא לחנות להחזיר להם (אתם שולחים משהו שלא עובד, ואני צריך להגיע אליכם לחנות? קניתי דרך האינטרנט, החנות לא קרובה אליי) או לקבל חדש בדואר ולשלם שוב על משלוח חוזר (שלחתם משהו שלא עובד, ואני צריך לשלם על משלוח חוזר?). לא הייתי ממליץ לקנות בחנות ששולחת משהו שלא עובד, ובמקום להתנצל, לא מבינה מה לא בסדר ואינה שולחת מוצר שעובד.

תגובת החנות

גולשים יקרים! יש לשים דברים על דיוקם. הלקוח רכש מחסנית לפני כ - שנה וחודשיים. הלקוח פנה אלינו בטענה שלא עובדת מחסנית הדיו לאחר שנה וחודשיים. לדעתנו כל חברה אחרת הייתה אומרת שכבר אין אחריות (כיוון שעבר שנה מיום הקנייה). אנו ביקשנו פשוט לשלוח את המחסנית אלינו לבדיקה ואם היא אכן לא תקינה יקבל חדשה (אפילו שנקנתה מעל לשנה). הלקוח ביקש שנשלח לו חדש - מה שלא אפשרי מבלי שנבדוק מחסנית מלפני שנה וחודשיים. נזכיר כי מדובר במחסנית דיו של 49 ש"ח. דיו ישראל

חוות הדעת עזרה לכם?
גלי
גלי
12.06.2015
מוצר שנרכש: דיו למדפסת 22

הזמנתי דיו בחנות הזו, וביקשתי לשלם טלפונית. התקשרו אליי, תיאמו איתי הכל, אבל הדיו מעולם לא הגיע. לדעתי גם לא חויבתי, אבל את זה עוד אבדוק.

תגובת החנות

גולשים יקרים! לא ציינו מספר הזמנה לחוות דעת זו - כך שקשה לנו להבין במה מדובר. בכל מקרה חוות הדעת לא מסתדרת עם ההגיון - הגולשת הזמינה מחסנית דיו, לא חויבה ולא קיבלה מוצר מן הסתם. ברור כי אנחנו כאן כדי למכור מחסניות דיו לא??? אז מה ההיגיון בלא למכור ללקוח שמעוניין לקנות? צוות דיו ישראל

חוות הדעת עזרה לכם?
rami
rami
07.02.2015
מוצר שנרכש: טונר שחור תואם Samsung CLP-K300A טונר שחור תואם CLP-K300A

בתאריך 18/01/15 הזמנתי 5 יחידות של המוצר באתר עד 7 ימים למשלוח. למחרת התקשרה נציגה עם הצעה לקנות 10 יחידות כי המחיר של המוצר יעלה בעתיד הקרוב. דחיתי את ההצעה. לאחר 10 ימים מאחר ולא קיבלתי את המוצר שלחתי מייל עם בקשה לדעת איפה המוצר. למחרת התקשרה אותה נציגה ולפי טענתה הוסבר לי פעם שעברה שהמוצר לא במלאי והוא מגיע בהזמנה מיוחדת, לטענתי שלא הוסבר לי שום דבר על חוסר מוצר במלאי הסכימה שהזכירה רק הזמנה מיוחדת שהמובן של המושג שאין את המוצר במלאי. הסברתי לה שלא הייתי קונה את המוצר אם הייתי יודע שאין אותו במלאי למרות שהוא מופיע באתר עם משלוח תוך 7 ימים. לאחר שיחה הובטח לי שהמוצר יגיע אליי שבוע הבא, השבוע הבא עבר ועדיין אין לי את המוצר. עדכון מתאריך 15/02/15 אחרי כתיבת חוות דעת כאן באתר התקשרה הנציגה ב11/02/15 עם השאלה "מה קרה?" הופתעתי מהשאלה מאחר ואני חיכיתי לתגובה יותר יעילה כי עדיין לא קיבלתי את המוצר. שאלתי בחזרה אותה שאלה. היא הופתעה שעדיין לא קיבלתי את המוצר ואמרה שתבדוק את הנושא ותחזור אליי. אחרי שחזרה התברר שהמוצר נשלח בזמן והוא בסניף הדואר שלי מתאריך 27/01 והציעה לגשת לסניף למרות שלא קיבלתי הודעה על דבר הדואר שהגיע. במהלך השיחה שאלתי למה לא נתנה לי את המידע בשיחה שהייתה אחרי פניה ראשונה שלי לגבי אי קבלת המוצר שזה 29/01 ולמה אמרה שהמוצר לא היה במלאי והוא מגיע בהזמנה מיוחדת ענתה שהיא לא זוכרת והיא לא אמרה את זה ושהמוצר נשלח בזמן והיא לא יודעת למה לא קיבלתי אותו ועליי היה להתקשר על מנת שהם ידעו שלא קיבלתי אותו. אמרתי שהודעתי כבר על כך ב29/01 אך קיבלתי תשובה אחרת. ב13/02 התקשר בחור בשם דורון בהנחה שהמוצר הוזמן על שם אחר מהשם בכתובת שהוא נשלח. הדברים נשמעו הגיונית כי באמת ביקשתי ברגע הזמנת המוצר לשלוח לכתובת שמופיע שם שם אחר. יחד עם זאת חשוב לציין שבחבילה שאספתי באותו יום לא הייתה רשומה כתובת מלאה והדבר הוסיף לבילבול שנוצר. לשאלה שלי למה מסרה לי מידע בדוי אחרי פניה ראשונה שלי ענה שתהליך שיחרור המוצר אחרי הזמנה מורכב וישנו שיתוף של כמה אנשים.

תגובת החנות

גולשים יקרים! הלקוח ביקש את ההזמנה על שם אחר מטעמי חיסכון במס ולא ציין זאת בהזמנה, זו הסיבה שלא קיבל הודעה על דבר דואר רשום (הדואר לא ידע שהוא רשום בכלל בכתובת הזאת!). לא ברורה חוות דעתו של הלקוח מכיוון שההזמנה הגיעה לסניף הדואר שביקש תוך 7 ימי עסקים. מידע מסניף הדואר: " מידע על פריט דואר רשום: RR411146550IL דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 22/01/2015 באמצעות יחידת הדואר אואזיס אשר ברמת גן. דבר הדואר האמור נמסר ליעדו בתאריך 13/02/2015 באמצעות יחידת הדואר בורכוב אשר בפתח תקוה." שורה תחתונה: מחיר הזול בארץ + המלצה על כך שהמחיר הולך לעלות (ניתנה הזדמנות לחסוך כסף ללקוח). אספקה מהירה בדואר רשום. אתם תחליטו אם היינו לא בסדר... בברכה, צוות דיו ישראל

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
10.12.2014
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
עפר
עפר
01.04.2010
מוצר שנרכש: טונר ליזר 6120

צוות החנות מציג חזות של שירות תקין וטוב עד למצב שבו הם צריכים לקחת אחריות על תקלה במוצר שלהם. קניתי טונרים חלופיים של XROX למדפסת שלי. המדפסת עבדה במשך כשלוש שנים ללא תקלה אחת. עם הכנסת הטונרים החדשים הפסיקה המדפסת לזהות את כל הטונרים בכלל. כשנשלחה לבדיקה אצל היבואן הרשמי נמסר לי כי הטונר החלופי פגע בקורא הכרטיסים ולכן הוא לא זיהה אף טונר (יש לי את האבחון בכתב!). לאחר החלפת הקורא (בעלות של 300 ש"ח, על חשבוני) שלחתי את הטונרים לבדיקה נוספת בחנות וכמובן שקיבלתי תשובה שהם תקינים לגמרי. ברגע שהכנסתי אותם שוב למדפסת, מייד הפסיקה לזהות את כל הטונרים. טכנאי שבדק אותה שוב הוציא את קורא הכרטיסים, הראה לי כיצד הוא התעקם בעקבות המגע עם הכרטיס החלופי והחליף אותו שוב. כשהבאתי אותה לחנות הם הורידו את נייר הדבק העבה שהדביק את אחד הכרטיסים לטונר וגרם לכרטיס לבלוט, החזירו ופתאום הכל פעל. אך כמובן ששום אחריות לא נלקחה והובעה היתממות רבה. גם בשלב זה הייתי מוכן להתפשר, אולם גם כאן המדפסת לא עבדה והפסיקה לזהות לפרקים את הטונרים החדשים. זה חזר על עצמו גם בחנות עצמה אליה הבאתי את המדפסת לבדיקה. למרות כל "הנחמדות" והכאילו "שירותיות" נאמר לי במילים הללו. "גם אם אחד לאלף יש לנו תקלה, אנחנו לא מפצים את הלקוח". אני נשארתי עם 700 ש"ח הוצאה ומדפסת שעובדת לסירוגין. לכן תשקלו היטב אם אתם רוצים לקנות בחנות שלוקחת אחריות רק במקרים של הצלחה, אבל במקרים של תקלה האחריות תמיד תהיה על הלקוח, ואין סיכוי שתקבלו פיצוי.

תגובת החנות

הלקוח רכש את הטונרים, המשלוח הגיע אחרי 2 ימי עסקים כאשר הובטח ללקוח עד 14 ימי עסקים. לאחר כ - 3 חודשים הגיע לחנות והודיע שיש לו בעיה עם המדפסת, ושניגש ליבואן הרשמי ושילם 300 ש"ח (ע"פ דעת עצמו מבלי להודיע לנו קודם). יש לציין שהיבואן הרשמי גבה 270 ש"ח עבור הטכנאי והבדיקה ואך ורק 30 ש"ח עבור החלק שלכאורה הוחלף, כאשר כל זה יכל להיפתר בשיחת טלפון שמשום מה לא בוצעה. כאשר הגיע לחנות עם הטונרים, הרכבנו אותם, מבלי לתקן אותם או משהו כזה, במדפסת מאותו סוג XEROX 6120 והפלא ופלא הכול עובד ( יש לציין שהבדיקה נעשתה מול עיני הלקוח והוא בעצמו הדפיס). הלקוח ביקש פיצוי והסברנו לו שאם הכל עובד אז על מה יש לפצות? ( הלא אתה בעצמך רואה...) הלקוח עזב את החנות אם "דפי הבדיקה של המדפסת" (יש לציין שאם לא היה עובד, הלקוח לא היה עוזב את החנות והיה מבקש לבטל את העסקה - ויש לומר שבצדק). כעבור שבועיים הלקוח הגיע עם המדפסת שלו בטענה שלא עובדת. החלטנו ויש לציין שזה פעם ראשונה שאנו עושים זאת, להתקין את המדפסת שלו על המחשב שלנו ולבדוק את הנושא אול מול עיניו כאשר הלקוח יושב כסא ליד (מה שלא נהוג בשום מקום - תמיד משאירים לבדיקת מעבדה למספר ימים). הורדנו דרייברים, התקנו את המדפסת והכל עובד. כל זה למול עיני הלקוח!! הלקוח שב ודורש פיצוי עבור עוגמת הנפש - שאנו עדיין שואלים איזה עוגמת נפש?? לסיכום: זמן אספקה: 2 ימי עסקים במקום 14 ימי עסקים. נוחות ביצוע ההזמנה: מספר רגעים דרך אתר האינטרנט שירות לקוחות: פעמיים טיפלו בו כאשר היה במעבדה מבלי לטרטר אותו (עד 3 ימי עסקים במעבדה) תוך חריגה מהנהלים הרגילים + התקנת המדפסת שלו והדפסה ממנה, וכל זה מול עיניו. כל מה שנשאר זה שאתם תחליטו האם הלקוח טופל כראוי.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוגב
יוגב
17.01.2010
מוצר שנרכש: ראש דיו HP56

בעבר רכשתי מספר פעמים בחנות. הזמנתי באתר ובאתי לאסוף כדי לקזז 10 ש"ח עבור כל מחסנית ריקה שהחזרתי. כך התכוונתי לעשות גם הפעם, ולאחר שוודאתי שהפריט במלאי הגעתי לחנות. שם סרבו לזכות עבור ראש הדיו,ורצו להשאירו "לבדיקה במעבדה" ושהזיכוי יהיה לקניה הבאה... הפנו אותי לעובדה שבאתרם אומרים שלא כל סוגי הראשים יזוכו (יש דגמים שכבר לא נמכרים) הראיתי להם שלא רלבנטי כי אני מחזיר ראש מאותו דגם שאני קונה, ואפילו כזה שנרכש אצלם!! לא היו מוכנים לשמוע ויצאתי מהחנות בזעם, ללא קניה. יצויין שוב שבעבר כבר קניתי וזוכיתי במקום, וכעת פשוט החליטו להטעות ולא לזכות מהקניה בפועל!! מומלץ להתרחק החנות זו, שנראה כי מחפשת רווחים קלים תוך הטעיית הלקוחות !! הערה: חוו"ד זו מתייחסת גם לחנות FREE-DIO שהיא למעשה אותה גברת בתחפושת אחרת !!!

תגובת החנות

לקוחות יקרים! בעבר (2008) מכירת מחסניות היה מותנה בהחזרת מחסנית ריקה. לבקשת הלקוחות ביטלנו את ההתנייה של החזרת המחסניות. דוגמא: בעבר - מחסנית דיו = 40 ש"ח חובה להחזיר את הישן. היום - מחסנית דיו = 40 ש"ח ללא צורך להחזיר מחסנית ישנה. כיום ניתן להשאיר מחסניות לבדיקה ולהזדכות בעתיד. אין שום אפשרות לעשות את ההזמנה ולקבל זיכוי 10 ש"ח במעמד הקנייה יש לציין שהנהלים מופיעים באתר החברה במדיוק, כמה זמן לוקח לבדיקה, איזה מחסנית ניתנת לבדיקה, כמה מזכים עבור מחסנית ישנה וכד'. הלקוח החליט שהוא מגיע לחנות ומשלם רק 30 ש"ח (על דעת עצמו ) עבור מחסנית שנמכרת אצלנו ב 40 ש"ח ואצל המתחרים ב 70 ש"ח. תשובתנו הייתה כמצויין לעיל "רשום באתר חברה ניתן להשאיר לזיכוי עתידי" הלקוח החליט שהוא לא רוצה לבצע את הקנייה,יצא בזעם והבטיח שיכפיש את שמנו ברשת וכך עשה. אנו שואלים את עצמנו: 1.ב 2008 שביצע את הקנייה הראשונה שילם 40 ש"ח, עכשיו מציעים לו ב 40 ש"ח (מחיר נשאר אותו מחיר) עם זיכוי של 10 לקנייה העתידית איפה הבעיה?? (הרווח כולו שלכם) 2.הכל רשום באתר אז למה לא לקרוא? ואם לא קראת, אז למה לא לשאול בטלפון? 3. לא ברור לנו איפה ההטעיה - אז למה להכפיש ללא סיבה ("מומלץ להתרחק החנות זו") ?? 4. טרייד אין עושים במקומות אחרים כמו סוכניות רכב ולא בדיו למדפסת - אנו מוכרים מוצר איכותי ולא תמיד צריכים את הישן אז אל תכפה זאת עלינו. עכשיו רק נשאר לכם להחליט...

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
09.06.2009
מוצר שנרכש: טונר למדפסת MLD3050B

החנות הנידונה פרסמה מחיר סביר באתר 'זפ' לטונר שביקשתי. הזמנתי את הטונר דרך האתר שלהם, ומכיוון שהעניין היה דחוף, שילמתי גם עבור משלוח מהיר. והנה רק למחרת, כעבור *יותר מיממה*, הם התקשרו אלי ואמרו שהמוצר אינו במלאי ואין בידם להשיגו ועל כן הם מבטלים את ההזמנה. א) איך אפשר לפרסם מחיר על מוצר שאין בידם לספק?! ב) גם אם פרסמו את המוצר ב'זפ', לפחות בשעת ביצוע ההזמנה באתר הם היו אמורים להודיע לי שהמוצר חסר! ג) גם אם קבלו את ההזמנה, איך אפשר לחכות יותר מעשרים וארבע שעות לבטל את ההזמנה - הרי מדובר פעמים רבות בצרכים דחופים. הנה הם גרמו לי הפסד של יום שלם! וללא שום פיצוי!

תגובת החנות

אין ספק שהלקוח צודק. עשינו טעות והמלאי שלנו לא היה מעודכן. גם שטועים צריך להודות בטעות. אנו עושים מיטב מאמצים כדי להמנע מבעיות מהסוג הזה אבל גם אנו לפעמים טועים. חשוב לציין שהלקוח לא חויב אף פעם איתככם הסליחה צוות דיו ישראל

חוות הדעת עזרה לכם?
יהודה
יהודה
24.01.2009
מוצר שנרכש: ראשי דיו 45+78

לגבי הקניה עצמה - היה בסדר. אבל, השארתי 3 ראשי דיו (HP78) משומשים מקוריים לצורך זיכוי עתידי. הדבר היה ביום4/12/08. עד היום, 24/1/09, לא קיבלתי זיכוי. בטלפון נאמר לי שבדיקת ראשי הדיו טרם הסתיימה וישחזרו אלי כאשר תסתיים. אני פשוט לא מאמין להם ונראה לי שזו שיטה לקבל ראשי דיו למילוי חוזר מבלי לשלם עליהם

חוות הדעת עזרה לכם?
sas
sas
18.12.2008
מוצר שנרכש: ראש דיו 18C0035

לאחר ביצוע קנייה דורשים תוספת 10 ש"ח עבור משלוח רשום, ומפנים אותך לתקנון שלהם שאכן מראה כך. כך שבעצם המחיר שרואים באתר ZAP לא נכון, לדעתי זוהי הטעייה של הקונים שלא לומר רמייה מכוונת.

תגובת החנות

ללקוח הזה לא יצא אף פעם חשבונית מס. הוא פשוט ביצע הזמנה דרך האתר ולא רצה שנשלח לו. רשום בשחור על גבי לבן: משלוח עד 10 ימי עסקים 0 ש"ח!! מה לא ברור

חוות הדעת עזרה לכם?
israel
israel
02.12.2008
מוצר שנרכש: טאנער למדפסת CB450A

הזמנתי טונער וזה היה באמת מחיר טוב, וזה הגיע למוחרת, אבל הטאנער לא היה תקין, ולא די שלא פיצוי אותי או לפחות דיברו יפה, אלא תמיד אמרו שיתקשרו חזרה ולא התקשרו, ואח"כ אמרו לי שישלחו את זה ביום ה', והיום כבר יום ג' בשבוע שאחרי זה, וזה עוד לא הגיע לדאבנו, והכל הגלל שכבר קיבלו את הכסף.

תגובת החנות

חשוב לציין שמדובר בטונר מקורי של חברת HP!!! הלקוח ביקש משלוח עד 10 ימי עבודה ולמחרת קיבל את זה עם שליח ללא חיוב!!! נכון שהטונר המקורי היה דפוק אין מה לעשות גם לחברה עולמית יש תקלות לפעמים וגם יש פתרונות, אבל שהלקוח מבקש שיגיעו אליו רק אחרי 9 בערב,לצערנו אין אנו יכולים לעשות אנו לא עובדים בשעות האלה ולכן קיבל את מלוא כספו. ללא חיוב של שקל בודד.

חוות הדעת עזרה לכם?
tali
tali
11.03.2008
מוצר שנרכש: ראש דיו חליפי HP C9351A 21

קניתי לפני חודשיים ראש דיו חליפי. שילמתי 42 ש"ח. נאמר לי שעליי להחזיר מיכל ריק של אותו מוצר אחרת יגבו ממני סכום נוסף. באותו יום שקיבלתי את המשלוח שלחתי להם מיכל ריק. היום גיליתי כי הם גבו ממני 25 ש"ח נוספים דרך מספר הישראכרט למרות ששלחתי להם מיכל ריק. התקשרתי לברר זאת, הם טוענים שהם לא קיבלו את המיכל והתייחסו אלי כאל רמאית.

תגובת החנות

משלוח קל,הזמנה קלה,המוצר מגיע בזמן הכל תקין לפי חוות הדעת של הלקוחה.החברה מוכרת מאות מחסניות בחודש, וכל הלקוחות יודעים שצריך להחזיר מחסניות בחזרה ואכן מחזירים.לעיתים נדירות קורה שהלקוח שולח מחסנית למשרדים והיא לא מגיעה מסיבה זו או אחרת: המשלוח הלך לאיבוד בדואר - מכיוון שזה לא דואר רשום אז אין מעקב על החבילה ואז היא הולכת לאיבוד, הלקוח רושם כתובת לא נכונה וכד'. אלו סיבות שאין ביכולתנו לעשות כלום ע"מ לשפר את השרות שלנו מהסיבה הפשוטה - הם לא בשליטתנו. חשוב לציין שהלקוחה התקשרה ואיימה שבמידה ולא נזכה אותה היא "תכפיש" את שמנו באינטרנט, וכך עשתה. כמו כן הצענו לה 2 פתרונות.הראשון-לשלוח מחסנית נוספת ותזוכה במחיר מלא,השני-נזכה אותה 50% מהחיוב הלקוחה לא הסכימה. ניתן לראות ע"פ חוות דעת אחרות של לקוחות את טיב השירות,האמינות והמקצועיות שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
06.08.2016
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
שימי
שימי
18.05.2016
מוצר שנרכש: דיו צבעוני ושחור 650

בדף ההזמנה היה רשום אספקה תוך 3 ימי עסקים. לאחר שבצעתי את ההזמנה זמן האספקה הפך ל 10 ימי עסקים. ההזמנה בוצעה במוצ״ש 30.04.16 ביום ראשון ההזמנה יצאה 01.05.16 היום בתאריך 18.05 עדיין לא קיבלתי את הדיו ואין אפילו צפי. עצוב מאוד מכיוון שהעדפתי לשלם עוד כמה שקלים ולקבל את הדיו יותר מוקדם.

תגובת החנות

שלום, הלקוח צודק, לצערנו מדובר בדואר ישראל. יש הרבה חבילות שמתעכבות (היה גם חגים בין התאריכים האלו - מה שלא תרם למשלוח...). לכן אנו מציעים שירות שליחים לכל הארץ במחיר של 20 ש"ח בלבד!! לגבי הלקוח, יצאה אליו חבילה חדשה על חשבוננו. למדנו והפנמנו... דיו ישראל

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בדיו ישראל

מוצרים נוספים הנמכרים בדיו ישראל

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון