
קניתי קודם בחנות הזאת, הפעם-אכזבה מוחלטת. רציתי לרכוש דיו למדפסת-היה פורסם ב-350 ש"ח. פניתי בפעם ראשונה ב-14/03/23 בבוקר, רציתי להזמין. ענו לי שצריכים לבדוק את המלאי, הבטיחו לחזור. לא חזרו, אך בהמשל אותו מוצר מצאתי במחיר 368 ש"ח. הרמתי גבה, אך הזמנתי בכל זאת, ביקשתי לשלם אלפונית, קיבלתי מייל עם מס' הזמנה: 12670450. עד עכשיו לא חזרו אלי, אין אפשרות להכנס לאתר. הבוקר ביטלתי הזמנה במייל חוזר. לא מבין מדוע קניה הזאת מסומנת ב-ZAP כקניה חכמה.
גולשים יקרים , אנו מאמינים תמיד בתיאוריית הלקוח צודק ככלל מנחה בחברתנו, אבל ויש אבל גדול, במקרה הזה הלקוח לא צודק. הלקוח ביצע הזמנה באתר שלנו, עבור טונר למדפסת ביום חמישי. במעמד ההזמנה הלקוח בחר שלא לשלם (עסקה טלפונית). נציג המכירות שלנו חזר ללקוח ביום ראשון בבוקר (אחרי יום עסקים אחד), בכדי לאמת את פרטי המשלוח ולחייב את הלקוח. הלקוח אמר לנציג שהוא חייב את ההזמנה מחר אצלו בבית ( הלקוח גר ביישוב חריג, מה שגורם לזמן אספקה ארוך מהרגיל). נציג המכירות הסביר ללקוח שאין לנו את האופציה לספק לו את ההזמנה מהיום למחר ביישוב שבו הוא גר - אנו מאמינים בשקיפות ולכן לא מקבלים כל הזמנה. לכן הלקוח אמר אוקיי, אז תבטל לי כי אני טס לחו''ל מחר ולא אוכל לקבל את הטונר. מסקנה: הלקוח ביצע הזמנה, לא שילם, רצה אספקה מהירה שלא אפשרית. בחרנו להיות שקופים ונאמנים לאמנת השירות שלנו וזמני האספקה. לפעמים אנו מתמודדים מול תגובות כאלה שלא לצורך. אך , אנחנו נאמנים לשירות האמין והמהיר שלנו :) בברכה , צוות דיו ישראל.



















