
ביקרתי באתר של החנות בחרתי טלפון מסויים הגעתי לחנות ובקשתי לרכוש אותו. בעלים המליצו לי אל טלפון אחר וקניתי אותו ב-200 שקל חזרתי הביתה נכנסתי לאתר וגיליתי שמחיר שפורסם באתר הוא 140 שקל 50% יותר. חזרתי לחנות - שם הסבירו לי שמחיר באתר ובחנות זה לא אותו דבר , אבל בסוף החזירו לי את ההפרש. אני פעם ראשונה נתקל בתופעה כזאת. לידיעתכם.
המחיר בחנות הוא מחיר השוק החופשי, כמו אצל יתר החנויות. לקוח ,שמגיע לחנות לרכוש מוצר מסוים באיסוף עצמי דרך האתר ומודיע על כך -משלם את המחיר ,כפי שמפורסם באתר. ביום פוקדים אותנו עשרות לקוחות ,שרוכשים מוצרים שונים במחירים הרגילים של החנות. במקרה הנדון הלקוח בקש לרכוש טלפון שמחירו הנקוב הוא 220 ₪. הלקוח בקש הנחה וקבל את המוצר במחיר 200 ₪. הלקוח חזר אלינו והודיע שהוא בא באיסוף עצמי דרך האתר. מיד הוחזר לו מידית הפרש המחיר ,שהוא 60 ₪. אכן, באתר זאפ- אתר השוואת המחירים הפופולרי אנו מפרסמים מחירים נמוכים במיוחד וחשופים לציבור גדול של גולשים שמתעניינים במוצרים שלנו ,שגם מזמינים אותם במשלוח הביתה או ,שבאים ישירות לקנות בחנות. אנו מקבלים הרבה חוות דעת חיוביות . הצרכנים מדווחים על חווית קניה נעימה בצד מחירים נמוכים. חלקם מדווחים על כך באתר וחלקם מתקשרים ומודיעים, שהפכו לצרכנים קבועים שלנו. זהו סיפוק גדול עבורנו.

חווית הקנייה נעשתה בחנות עצמה ועברה בנעימים. הבעיה החלה כשהמכשיר התקלקל כחודשיים לאחר רכישתו. העברנו את המכשיר לתיקון בחנות וכעבור כמה ימים התקשרנו לבדוק מתי נוכל לקבלו. בעל החנות ניער אותנו באומרו "האחריות הינה של זקס" ו-"עשיתי לך טובה שאני מוכן להתעסק עם התיקון". כאשר ביקשנו לקבל מוצר חדש מאחר ונרכש בתחילת ספטמבר ואין זה הגיוני שנאלץ לשוב ולתקנו שוב בעוד חודשיים, ענה לנו בעל החנות "מה, אני זקס?!" כששוב מזכיר את היבואן כאשר מולו התבצעה הקניה ולא מול היבואן. בסוף השיחה אף הגדיל וניתק לנו את הטלפון בפנים. שירות כזה לא הייתי מוכנה לקבל.

שירות הלקוחות גרוע. מתקשרים ולא משאירים הודעה קולית, אחר כך טוענים שלא ניתן להשיג אותי ולכן יש בעיה לבצע משלוח. חברת ההובלה שהם משתמשים בה - רהט או ר"ד (השם נאמר לי בטלפון, ולא חשבתי לתומי אז שאצטרך לדעת את השם המדויק) היא בכלל בדיחה עצובה. לא קובעים את תאריך ההספקה יום לפני, אלה פשוט מתקשרים ליידע אותך שהמשלוח תכף יגיע. אני צריך לקחת חופש מעבודה ולחכות לטלפון שלהם כל יום? וגם, כשמתקשרים לא משאירים הודעה קולית, כאילו הלקוח אמור לחזןר לכל מספר לא מוכר שמופיע אצלו בפלאפון כשיחה מפוספסת. גם דיברו בגסות כשביקשתי לדבר עם האחראי בקשר לזה וניתקו את הטלפון. כשביקשתי לשלוח לכתובת אחרת שבה יש מישהו, הם גבו עוד 40 שקל על המשלוח ובעל החנות התקשר אליי להתלונן שהוא ישלם יותר. כשסיפרתי לו את כל הסיפור על חברת ההספקה שבה הוא משתמש, הוא אמר שהוא משתמש בה כמה שנים והם בסדר. את המטחנה אגב, עד עכשיו לא קיבלתי. בקיצור, חווית קניה מאד לא נעימה. ************************************ ראיתי את תגובת החנות ואני מעדכן עם התשובה. 1) אכן קיבלתי עכשיו את המוצר (אכן, פחות מ14 ימים מרגע ההזמנה), נכון לרגע כתיבת ההודעה הוא לא הגיע אליי וכך כתבתי. איני חוזה עתידות. 2) בעל החנות התקשר להגיד לי, שהם( חברת ההובלה) ייגבעו את ה40 שקל בעבור שינוי כתובת ,כי רציתי לישלוח את המוצר לכתובת אחרת באותה עיר, ששם כל הזמן יש מישהו. שוב - זה בעקבות חברת ההובלה הבזיונית שבה החנות משתמשת, שלא הסכימה לקבוע איתי מראש את תאריך ההספקה וניתקה לי את הטלפון כשביקשתי לדבר עם האחראי. בסוף, אכן לא גבעו, כי הסכמנו כבר שיישלחו לכתובת המקורית. 3) זאת אמה שלי, אבל נכון. 4) שקר. אף אחד לא צלצל אלינו בקשר לתגובה לקבלת המשלוח. יכול להיות ששוב לא השארתם הודעה, וכמו שציינתי בתגובה המקורית, אני לא מתקשר בחזרה למספרים לא ידועים לי. לסיכום, הטענה, שתגובתי היא מגמתית הינה מגוכחת. אין לי שום עסק משלי ואני לא מתחרה שלכם. בס"ך הכל קניתי ממכם מטחנת בשר. במקום לעשות בדק בית ולנתק קשרים עם חברת הובלה איומה שבנוסף מתחצפת ללקוחות ולהבא להשאיר ללקוחות הודעה קולית, במידה ויש בעיה עם המשלוח, אתם מפנים את האשמה אל הלקוח. עובדה, שכל תהליך הקניה כל כך צרם לי, שהקדשתי זמן במיוחד לכתיבת הודעה ארוכה ומפורטת. ששאר הלקוחות יעשו את המסקנה לבד. נ.ב. - האם אישרתי לכם לפרסם את שמי ואת שמות בני משפחתי? לא פרסמתי את שמותיכם הפרטיים. טוב שלא פרסמתם גם את כרטיס האשראי שלי...
. בבדיקה שערכנו עם חברת המשלוח-חברת "רץ" המשלוח הגיע ליעדו בתאריך 08/09 בשעה 07:50 כלומר, שבוע לאחר מסירת ההזמנה , למרות הקושי , שנוצר עקב חוסר תקשורת עם גיא גרליק.ולא כפי , שנמסר בהודעתו , שהמשלוח טרם הגיע. ( הזמן המרבי למסירת המשלוח הוא עד 14 יום). 2. חברת המשלוח לא גבתה 40 ₪ , כפי , שנמסר בחוות הדעת. 3. את החבילה קבלה אשתו, גב' אירנה גרליק וחתמה על קבלתה. 4. כאשר בקשנו ליצור קשר עם הגברת בטלפון , שמסרה על מנת לקבל את תגובתה לגבי קבלת המשלוח היא התחמקה ולא הגיבה. לאור עובדות אלו עולה המסקנה הבאה: חוות הדעת של הלקוח נטולת בסיס ויוצרת פרובוקציה, שאינה תואמת את המציאות היא באה להכפיש את מוניטין החיובי ורב השנים של חברת " אלקטרו אשד". אי לכך, אבקשכם שלא לפרסם את חוות הדעת השקרית הזו. בידינו צילום של תעודת המשלוח המראה את התאריך ואת שעת המשלוח וכן את חתימת המקבלת ללא חיוב נוסף. אנו מבינים , שאינכם גוף שיפוטי , אבל יש להפעיל את ההיגיון ולבחון באופן אובייקטיבי את הסוגיה שנוצרה לאור העובדות היבשות.

המוצר הגיע אלי לקוי ולא פועל. בקשתי החלפתו ואז דרשו ממני להגיע למרכז תיקונים המהווה נסיעה של כ 100 ק"מ מביתי! סרבתי ודרשתי שליחת מוצר חליפי שאיכותו נבדקה. הם סרבו וטענו כי כחברת שירות הם אינם בודקים מוצרים - והטיפול בתיקון של המוצר החדש מונח על כתפי...בסופו של דבר הודיעו לי כי יזכו את חשבוני (טרם בוצע) אך לא הסכימו לדרישתי
שלום רב, הלקוח מר יגאל הזמין דרך אתר באינטרנט קוטל יתושים מדגם EF600 במחיר 69.00 ₪. מיד לאחר ביצוע ההזמנה נשלחה החבילה בדואר רשום .הלקוח קבל במייל שלו את מספר החבילה ע"מ שיוכל גם לעקוב אחר התקדמותה באינטרנט.(כפי שנו נהגים לעשות). את האריזה המקורית הכנסנו באריזה קשוחה נוספת כדי למנוע נזקים למוצר וכן הוספנו למשלוח תעודת אחריות בצרוף חשבונית קבלה והעתק ספח תשלום של כרטיס האשראי לאחר זמן מה הודיע הלקוח ,שהמכשיר אינו פועל באופן תקין. הצענו לו שתי אפשרויות: 1. להחזירו אלינו בדואר ואנו נשלח לו מכשיר אחר 2. שייגש לתחנת השירות הקרובה למקום מגוריו שם יתנו לו את המענה הדרוש. אנו פעלנו על פי הנחיות משרד המשפטים "חוק האחריות למוצרים פגומים " משנת 1980 ,שדן באחריותו של היבואן –בא כוחו של היצרן (שם מוזכר נזק גופני מה שלא רלוונטי במקרה זה). לכן היבואן דאג למקם תחנות שירות בכל רחבי הארץ ובלי קשר למקום הקניה הלקוח רשאי לקבל מהם שירות מיידי, מקצועי וחינמי. כך שאין צורך "לנסוע 100 ק"מ" כדי לקבל שירות. לאחר ,שהלקוח קבל את תשובתנו הוא השיב הצורה בוטה, מזלזלת ופוגענית. הוא השתמש בשפה לא תרבותית שאין הדעת יכולה לקבל. למרות שפנינו אליו בכבוד גם בהמשך ההתכתבות הוא חזר ושהשמיץ אותנו וכינה אותנו חצופים שמוכרים גרוטאות. הוא גם הביע חוסר אמון בחוות הדעת שפורסמו ע"י חברת זאפ והודיע שבכוונתו "להעצים את חווית הקניה " ואף איים בפרסומים נוספים. אנו להזכירכם, חברה וותיקה מעל 30 שנה .אנו נותנים שירות למאות לקוחות והם מביעים את תגובתם על חווית הקניה הכל מתנהל אצלנו בשקיפות. חוות הדעת שקבלנו הם בזכות ולא בחסד. והראיה ,שהקונים חוזרים אלינו בקניות נוספות. גם בתשובותיו הנוספות הטיל בנו הלקוח רפש, דברי טינה וחוסר סובלנות . לא רצינו לרדת לדרגה ,שאינה הולמת אותנו, לכן החלטנו בצעד חריג ויוצא דופן להחזיר לו את כספו ע"י זיכוי חשבונו מבלי, שקבלנו חזרה את המכשיר ואת חשבונית הקניה ללא יכולת לבטל את העסקה לפי דין. במקביל הודענו ללקוח את מספר האישור שקבלנו מחברת האשראי. גילוי נאות ,אנו חברה שיווקית ואין ביכולתנו לבדוק כל מוצר מבחינת פעילתו. אנו בודקים את שלמות המכשיר ואביזריו הנלווים. קרו מקרים שמוצר הגיע לא תקין ובשיתוף פעולה עם הלקוח החלפנו את המכשיר לשביעות רצונו. זה לא הגיע לרמה נמוכה עם הלקוח כמו במקרה זה . אין גם אפשרות לקבוע האם המכשיר באמת לא תקין או שמא "אי תקינות " זו נובעת מחוסר ידע בתפעול היות, שהוא לא נבדק על ידי או ע"י גורם מוסמך. המוטו שלנו תמיד הוא ש"הלקוח תמיד צודק" ,אך האם אתם רואים צדק במעשיו? איזה עוד צעד היה עלינו לנקוט ,כדי לרצות אדם ? קראו ותשפטו. בכבוד רב, אלקטרו אשד אשד דב, מנכ"ל. העתק לעו"ד החברה כולל המכתבים שרשם הלקוח.

התקשרתי לברר אם יש במלאי תנור חימום לאמבטיה מדגם מסוים ומיד קיבלתי טיפול אישי ומהיר. הטיפול בהזמנה היה מהיר מאוד וחווית הקניה היתה טובה.

קיבלתי את המוצר שביקשתי במהירות וביעילות. האינפורמציה היתה נכונה והמחיר סביר אני מרוצה. פניתי אליהם שוב.

לקח זמן מה לקבל את מספר הדואר הרשום הנכון אולם אחר כך כבר לא הייתה בעייה לעקוב אחריו. נשלח כאשר אמרו שנשלח.

המוכרת התקשרה אליי כדי לוודא שאני באמת מעוניין במכונת גילוח ללא בטריה וסיפרה לי שיש לקוחות שלא שמים לב לכך. לאחר שאישרתי, היא בצעה את החיוב מחדש. הבעיה היא שדרך האתר ביקשתי 3 תשלומים ללא ריבית, אך לאחר שחייבה אותי מחדש, זה ירד באשראי בתשלום יחיד. לא כזה נורא, אבל סתם חבל.

תאליך ההזמנה קל משלוח מאוד מהיר המוכר יתקשר יום למחורת אימת פרטים ובאותו היום שלח לי את מספר מעקב בדוא"ל

שלום שמי שי והפעם הרטשונה בתאריך ה19/5 הזמנתי קומקום מחברת אלקטרו אשד כי ראיתי שהמחיר הוגן. אחרי שקניתי את המוצר רבע שעה לאחר מכן התקשרו אלי בשביל להודיע לי שהצבע לא נמצא במלאי והציעו לי מוצר אפילו יותר טוב בצבע הנכון. בנוסף לזה קיבלתי את המוצר יום אחרי על הבוקר. טני ממליץ בחום לרכוש באלקטרו אשד כי השירות אדיב, והמשלוח ממש מהיר שוב תודה לכם.

שרות מהיר ועדיב. הזמנתי את המוצר ביום ששי אחרי הצהריים, ואספתי אותו כבר ביום ראשון

הגיע מוצר פגום בגלל ההובלה. שלחתי פנייה ואחרי בדיקה שלחו לי מוצר חלופי. הכל מהיר בצורה יוצאת דופן ובמחיר הכי זול שיש. אלופים!

חוויה מדהימה, מייד אחרי שההזמנה התקבלה קיבלתי שיחת טלפון על מנת לסגור פרטים אחרונים- למחרת הוו לישה שהזמנתי היה אצלי- אנחנו גרים ביישוב מרוחק ובדרך כלל זמני המתנה ארוכים יותר. אבל כאן הכל היה מהיר ויעיל, והרגשתי איכפתיות גדולה מצד החנות שיישלח למקום הנכון שאצליח להגיע, שאספתי. שירות מצויין!

תהליך הרכישה היה קל ומהיר. על אף שלא מדובר בפריט יקר קיבלתי שירות מעולה עם הרבה אכפתיות לנוחות שלי (כאשר חיפשנו נקודת איסוף שהתאימה לי) לכל אורך הדרך עד לקבלת המוצר. היתה לי חווית קנייה ממש טובה, אני בטוחה שאחזור לקנות באלקטרו אשד. אני ממליצה בחום. תודה רבה.

המשלוח הגיע סופר מהר, מוצר מצוין. הנציגה עקבה אישית אחרי הגעת המוצר ליעדו! ממליצה מאד!

חיפשתי בנרות קערה גדולה למג'ימיקס 3100 ומצאתי באתר של אלקטרו אשד. שירות לקוחות אדיב של יהודית בטלפון אשר הבטיחה כי אם המוצר לא מתאים אוכל להחזירו. המחיר לסט- קערה, קערה קטנה, מכסה וסכין מקוריים של מגימיקס כולל משלוח - סביר מאוד. הגיע תוך ימים ספורים והתאים בול! מודה לכם מאוד על חוויית קנייה מעולה. ממליץ!

הזמנתני שני חלקים עבור מעבד מזון פיליפס 7776. השרות היה מקצועי, אדיב וסופר מהיר - הגיע על ידי שליח תוך 3 ימים!

אחד המקומות הראשונים במעלה עם מתן שירות אדיב ומקצועי. ביצעתי הזמנה טלפונית לאחר שעות העבודה הרשמיות ולמרות זאת המענה היה ברוח טובה ובמהירות עצומה. כבר למחרת בבוקר החבילה נמסרה לשליח להמשך דרכה אלי. מאוד נהנתי מהרכישה. ירבו כמותם בישראל בע"ה

אתר ידידותי ונוח, המחיר היה נמוך, המוצר (קומקום חשמלי) הגיע ממש מהר, תוך יום מרגע ההזמנה.

שרות בסדר גמור, מוצר פועל על פי המצופה, הגיע תוך פרק זמן סביר, חג שמח

שירות מעולה ואדיב גם מול נציגת ההזמנות וגם מצד השליח. משלוח מהיר, מאוד מרוצה, אזמין מהם שוב.

הזמנתי את המוצר באתר וכאשר באתי לשלם בכרטיס אשראי דיינרס לא הצלחתי לשלם (כמו בהרבה אתרים) לאחר 2 דקות אני מקבל טלפון מהחברה שראו שניסיתי לשלם ללא הצלחה, הפקידה ניסתה לתת לי עצות איך ניתן לשלם מאחר ויש לי טלפון כשר ללא הודעות ואפליקציות היא הציעה לי לשלם דרך העברה בנקאית ולשלוח לה את האישור במייל, כך באמת עשיתי. היא ביצעה את ההזמנה והייתה במעקב אחרי המשלוח כיוון שיש לי טלפון חכם והיא אכן עדכנה אותי כשהחבילה הגיעה לחנות שמשם אני אמור לאסוף אותה, כאשר הגעתי לשם התברר לי שיש צורך בהודעה מחברת השילוח עם מספר חבילה דבר שלא היה לי כי יש לי טלפון כשר, התקשרתי לאלקטרו אשד והסברתי לה את הבעיה היא זכרה אותי ובדקה במחשב והביאה לי את המספר שאני אוכל להציג על מנת לקבל את המשלוח, אכן קיבלתי את המשלוח ולאחר יומיים יצרו איתי קשר על מנת לברר האם באמת הסתדרתי. פשוט שירות מצוין והרגשה שיש מי שמטפל בך גם כשיש קשיים ובעיות וכמובן שהמוצר הגיע במצב טוב ובמחיר טוב.

קנינו מכונת תספורת. תהליך קל ופשוט. כתבתי שאלה, ומיד התקשרו כדי לענות לי. ההזמנה שופקה במהירות