מפרסם ב-zap מאז 2008

‎ארליך‎ ‏(Erlich)

מצלמות וציוד היקפי (תל אביב)

- / 5
בעלים: ארליך מעבדות בע"מ
נמצאו 547 חוות דעת גולשים על ארליך
ישראל בר
ישראל בר
20.11.2022
מוצר שנרכש: תיקון Canon 80D

הכנסתי מצלמה Canon 80D לתיקון ונאמר לי שצריך לבצע ניקוי פריזמה וניקוי חיישן, הניקוי פריזמה וחיישן לא תיקן את התקלה וחייבו אותי על 550 ש"ח (יש לי אחריות של Mack אבל Mack מסרבים לשלם היות והתיקון לא תיקן)

תגובת החנות

צער לנו שזאת ההתרשמות שלך מאיתנו. בבדיקה שערכנו קיווינו שנפתור את הבעיה על ידי ניקויים בלבד. אך ניקוי לא פתר את הבעיה. היות ולא הסכמת להחלפת החיישן בוצע החזר מלא של העלות ששילמת. חשוב לציין - תעודת הMACK שברשותך מכסה תקלות יצרן בלבד ולא נזקים. לכלוך על הסנסור או בפריזמה אינם מוגדרים תקלה, אלא נזק כתוצאה מכניסת אבק. מאק מסרבים לשלם על כך היות ולא מדובר בתקלת יצרן. אנו בארליך תמיד שואפים להעניק את השירות הטוב ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
adistrasser350
adistrasser350
20.11.2022
מוצר שנרכש: Fuji

המלצה לא לקנות, יחס מגעיל בטלפון ובחנות עצמה. הזמנה באיסוף עצמי עם מוצרים שהיו במלאי, הייתה מוכנה רק כעבור חודש וחצי אחרי שהובטח עד 5 ימי עסקים.

תגובת החנות

הי עדי, צר לנו שזו חווית השרות שחווית אצלנו. הנושא יבדק ויטופל. ההזמנה התעכבה כי הפילים שביקשת לא היו במלאי. לא תקין שלא יידעו אותך. מנהלת שרות הלקוחות שוחחה איתך לפני כשלושה שבועות ושלחה לך מצלמה חדשה. מקווים שחווית השרות הבאה שלך תהייה כפי שאנו בארליך אוהבים לתת.

חוות הדעת עזרה לכם?
veredrenen
veredrenen
27.05.2021
מוצר שנרכש: מצלמה, Nikon coolpix p950

אכזבה!!! הסברתי שאני מחפשת מצלמה קומפקטית שקל לשאת. לצערי הראו לי תמונה מטעה של מצלמה גדולה ומסורבלת שאין ביכולתי להשתמש בה. עד שנמצא קונה, צלם מנוסה, ששקל לקנות אותה (בהנחה גדולה כמובן), אמר לי שיש בעיה עם הפוקוס. בארליך מתעקשים כמובן שאין כל בעיה. נשארתי עם מצלמה שאין ביכולתי להשתמש בה ואין ביכולתי למכור אותה.

תגובת החנות

היי ורד - ראשית אנחנו מאוד מצטערים על חווית השירות שעברת ותיאור דברייך אינם משקפים את מטרת החברה בעניין השירות.  ברשותך נשמח לדייק את הדברים, הגעת לחנות על מנת לבצע רכישה למצלמה, המוכר התעניין בצורך שלך עבור המצלמה שאת מעוניינת לרכוש.  המוכר הציע לך מצלמה שלא נמצאה במלאי וביצע עבורך את ההזמנה. לאחר שהמצלמה נשלחה אלייך הביתה, פתחת את המצלמה ועשית בה שימוש לאחר שצילמת עם המצלמה ביקשת להחזיר אותה. שוקף לך כי לא ניתן להחזיר מצלמה לאחר שנפתחה ונדלקה.  לאחר מכן, הגעת לחנות על מנת לבדוק את הפוקוס במצלמה, המצלמה נבדקה במקום והוסבר שאין בעיה עם הפוקוס.  לאחר שהתלוננת על המקרה, יצר איתך קשר מנהל שירות הלקוחות והציע לך להביא את המצלמה לבדיקה חוזרת, ואופציה לקבלת המצלמה בקיזוז מסוים. לאחר שלא הגעת הוא יצר עימך קשר מספר פעמים ולבסוף מסרת שמכרת את המצלמה.  שירות לקוחות זה אחד מאבני היסוד שלנו, אנו עושים ונעשה את הכל על מנת לספק את השירות הטוב ביותר.  נשמח לעמוד לרשותך גם בעתיד ולספק לך את חווית השירות הטובה ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
hagaital129
hagaital129
08.02.2021
מוצר שנרכש: Canon d250

לא ממליץ.. הועברה פנייה להגנת הצרכן בשל אי עמידה בתנאי מבצע שפירסמו. במידה ולא יעמדו גם בתנאי הפניה, הנ"ל יועבר לערכאות משפטיות בגין הטעיה.

תגובת החנות

הלקוח רכש מצלמת קנון 250D, כחלק מהטבה של רכישת המצלמה מקבלים שיעור צילום במתנה ללא עלות. עקב מגפת הקורנה לא ניתן לבצע שיעורים. לאחר שיחת מנהל עם הלקוח, נשלח ללקוח שיעור צילום מוקלט. עדכנו את הלקוח שברגע שנחזור לבצע שיעורים בקבוצות נעדכן את הלקוח ונזמין אותו לשיעור. נשמח לעמוד לרשותו גם בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tel Aviv
Tel Aviv
08.02.2021
מוצר שנרכש: EOs r

תיקון לוקח 5 חןדשים מאד לא מרוצה לא אקנה לעןלם יותר מצלמות בארליך לא סביר ולא שירותי

חוות הדעת עזרה לכם?
לב
לב
09.11.2020
מוצר שנרכש: Olympus 12-100

הזמנתי דרך אתר האינטרנט עדשה Olympus 12-100mm. מחכה יום, יומיים, שלושה ימים, ארבע ימים, חמישה ימים ואף אחד מעובדי החנות לא טורח ליצור קשר. מתקשר לחנות, מחכה 10 דקות על הקו ומקבל מענה ששבוע הבא העדשה תהיה אצלי עם שליח. ביום ראשון (5 ימי עסקים אחרי ההזמנה) מתקשר השליח ואומר עוד 30 דקות אני אצלך. עניתי לו "אני לא במשרד תשאיר את החבילה אצל המזכירה". השליח עונה "אני לא יכול להיכנס לבניין בגלל הקורונה מישהו צריך לפגוש אותי בחוץ. אם אף אחד לא יכול לרדת אני אהיה חייב להחזיר את החבילה למחסן והחנות תצטרך לתאם פעם נוספת". עניתי אוקי תחזיר את החבילה למחסן המזכירה לא יכולה לפגוש אותך. חלפו עוד יומיים ואין קול ואין עונה מהחנות. מתקשר לחנות פעם - פעמיים אין מענה. שולח הודעה ב-whatsapps של החנות התעלמות מוחלטת. מתקשר לחנות בפעם השלישית ממתין עוד הפעם 15 דקות על קו עונה עובדת ואומרת שתברר איפה החבילה עומדת. שוב פעם ממתין אף אחד לא חוזר אלי. הקטע המצחיק (או העצוב) שהסניף נמצא 30 דקות הליכה ברגל ממקום העבודה שלי. (אין קבלת קהל בגלל הקורונה) בקיצור תעשו לעצמכם טובה ותקנו מעסק שמעריך את הכסף שלכם.

תגובת החנות

היי לב - ראשית אנחנו מאוד מצטערים על החוויה שלך והלך הדברים אינו משקף כלל את הלך הרוח שלנו. ברשתוך נדייק את מה שקרה * ראשית יש קבלת קהל אצלנו למרות שכתבת שאין. * ההזמנה בוצעה 1.11 , המשלוח יצא ב 3.11 והגיע ליעד ב 12. כתוב באתר 7 ימי עסקים למשלוח וזה אכן הזמן שעמדנו בו * עכב הקורונה ישנם עומסים אדירים בקווי הטלפון, בהודעות ובמערך המשלוחים ואכן זמני התגובה שלנו איטיים יותר אבל כמובן שאנו חוזרים לכולם. אנו עושים כל שביכולתנו לתת את השירות הטוב ביותר מאז ומתמיד. שירות הוא חלק בלתי נפרד מארליך

חוות הדעת עזרה לכם?
יהודית אביב
יהודית אביב
13.09.2020
מוצר שנרכש: ניקון d 5600

אני ממש שמחה לכתוב את הדיס המלצה הזו על ארליך. הגעתי לחנות פיזית אחרי שעשיתי סקר באינטרנט ומצאתי שאת המצלמה שאני רוצה הם מוכרים במחיר זול יוצר ב-500 שקלים מכל חנות אחרת. אממה מה הבעייה?? לא טרחו לספר בשום שלב שזאת מצלמה מיבואן מקביל ולא יבואן רשמי, מה שמשפיע על האחריות. במקום 5 שנים אחריות יש רק שנה אחריות ואם רוצים עוד 4 שנים אז משלמים בנפרד. בשיחת טלפון עם נציג החנות השיחה התנהלה בצורה לא מכבדת והתנערות מוחלטת מכך שהיו אמורים לומר לי כי זה יבואן מקביל. כרגע העניין הועבר לעורך דין לטיפול. יש חובה לכתוב ולומר בפירוש לרוכשים כי המצלמה היא מיבןאן מקביל ולתת ללקוח את אפשרות הבחירה. אני לא ממליצה כל וכלל לרכוש דרך ארליך מצלמות או כל ציוד צילום. שרות גרוע לאחר רכישה!! אגב, קניתי באותו יום שתי מצלמות כמעט ב-8,000 שקלים.

תגובת החנות

צר לנו לשמוע שזו חווית הקניה של הלקוחה אך אנו בארליך שמים דגש בראש ובראשונה על אמינות. זו הדרך בה אנו מאמינים וצועדים כבר עשרות שנים ולכן אמינות היא ערך עליון שהרי ללא ערך זה לא היינו מתקיימים. למען הסר ספק הן באתר שלנו והן בכל פנייה לנציג שירות לא נאמר ולא יאמר שהמצלמה היא ביבוא רשמי. מצויין מפורשות באתר שהאחריות על המצלמה היא שנה אחריות של מעבדות ארליך. בנוסף קיימת אפשרות לרכוש הרחבת אחריות של חברת מאק העולמית. לתשומת לבכם אין אחריות ל5 שנים על מצלמות גם לא מיבואן רשמי. אחריות של יבואן רשמי היא בין שנתיים ל3 שנים.

חוות הדעת עזרה לכם?
isimhmd
isimhmd
13.09.2020
מוצר שנרכש: Godox ub -900-40 translucent box

בחור שמוכר בקופה לא התייחס אלי טוב ואני הגעתי דרך ידידה שלי ולא נראה לי שאני חוזר

חוות הדעת עזרה לכם?
Itzik
Itzik
30.07.2020
מוצר שנרכש: אוזניות Buds

רכשתי אוזניות Galaxy Buds אחת האוזניות לא עובדת, מסתבר שצריך לבצע עידכון תוכנה באחת המעבדות של סמסונג, כלומר ליסוע למעבדה ולבצע את העידכון. לטענת השרות של סמסונג ארליך היו אמורים לבצע את העידכון. חבל!

תגובת החנות

הלקוח רכש אוזנייות מדגם סמסונג אשר באחריות יבואן ולכן ניתן לקבל שירותי מעבדה ועדכוני תוכנה במעבדות סמסונג בלבד על מנת לא לפגוע באחריות.אנו בארליך מרכז הצילום משווקים ומוכרים את מכשירי הסלולרי של סמסונג אך אין אנו מוסמכים לספק שירותי מעבדה רשמיים של מכשירי סמסונג ולכן על מנת לא לפגוע באחריות המוצר הופנה הלקוח למעבדת סמסוג רשמית. שירות ואמינות הן נתיב דרך מרכזי בחשיבותו בחנותנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
shkori.eshed
shkori.eshed
19.07.2020
מוצר שנרכש: cano eos 250d 18-55 III kit

אני רוצה להגיד שארליך הוא מקום שלא מתייחס בכבוד ללקוחות שלו. אני חייל ואני רציתי לקנות מצלמה, באתי למקום ואז בקשתי מהמוכרים להמליץ לי מלמה טובה אך שלא עוברת את התקציב שלי. כשבאתי הביתה אבא שלי בא ורה את המצלמה ואמר שהצלמה הזאת היא צעצועה והצבעים בא ממש גרועים והוד יודע כי הוא צלם כבר יותר מ-17 שנה בעסק. ואני ואבא שלי באנו לחנות לאחר יומיים מאז הרכישה והם לא נתנו לנו להחליף את המוצר מיכיוון שהמצלמה הופעלה. אז אני חושב שזה ממש בושה למכור לחייל צעצוע לבן של צלם שקנה משהוא שאפילו הוא לא צילם בה שום תמונה.

תגובת החנות

אנו מצרים לשמוע שזו החוויה שלך אך את העובדות הלקוח מציג בעצמו. לאחר הצגת התקציב ותיאור דרישות מהמצלמה הוצעה ללקוח המצלמה המתאימה ביותר לדרישות ולתקציב. על פי חוק מצלמה או כל מוצר אלקרוני שנפתח ונעשה בו שימוש לא ניתן להחזרה וכך גם מדיניות החברה שלנו. מצלמה שנעשה בה שימוש לא ניתנת למכירה חוזרת כמצלמה חדשה. אמינות ושירות ללא פשרות הם הקו המנחה את ארליך מרכז הצילום ולכן לא יעלה על הדעת שנקבל מוצר שנעשה בו שימוש ונמכור כחדש. הלקוח הגיע לחנות ולא נתן תשובה ברורה לאם נעשה שימוש במצלמה ולמרות זאת טוען שאינו אוהב את הצבעים. ( לא ניתן לדעת זאת ללא שימוש במצלמה). לאחר בדיקת מעבדה הובהר ללקוח שנעשה שימוש במצלמה ולא ניתן להחזיר. המצלמה שרכש הלקוח הינה מצלמה מצויינת העונה על כל דרישת המצלמה והתקציב שהציג הלקוח בפני נציג השירות. הנציג מייעץ ואילו מי שמחליט על רכישת המצלמה הוא הלקוח בלבד. אנו מקווים שעם הזמן יבין הלקוח שקנה מצלמה מצויינת שתאפשר לו ללמוד ולתרגל ואף ינהנה ממנה ללא ספק. אנו מאחלים המון בהצלחה ומקווים שנוכל לעמוד לרשות להלקוח גם בעתיד ולתת את השירות והאמינות המנחים אותנו מעל 30 שנה

חוות הדעת עזרה לכם?
shnapi
shnapi
05.05.2020
מוצר שנרכש: Canon m50

משחקים אותה נחמדים אבל לא באמת באין לקראתך גם אל אתה לקוח קבוע. לא שווה להגיע אליהם בשביל לחסוך כמה שקלים.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
11.03.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
ברק
ברק
09.02.2020
מוצר שנרכש: Hoya

הזמנתי פילטר Hoya נשלח אלי פילטר Nisi לא מכיר את המותג וגם נשלח ללא התייעצות משלוח הגיע מהיר

תגובת החנות

נעשה נסיון ליצור קשר עם הלקוח ללא הצלחה. על מנת לא לעכב את המשלוח הוחלט לשלוח ללקוח פילטר של חברת ניסי. ניסי הינה החברה המובילה בתחום הפילטרים בעולם הצילום. למעשה המוצר שודרג ללא עלות. נשמח להמשיך לעמוד לרשות הלקוח גם בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
Gal
Gal
07.02.2020
מוצר שנרכש: Peak Design Messenger 15

תקציר: במקום למכור לי תיק חדש מכרו לי תיק מתצוגה. במזל שמתי לב בזמן. החזירו לי את הכסף אבל גרמו לי עוגמת נפש ולא הייתי ממליץ לקנות מחנות אם בעיות אמינות. פרטים מלאים: הגעתי לחנות כדי לקנות תיק של Peak Design Messenger שהיה בהנחה של 20%. לאחר שבחנתי את התיק שהיה בתצוגה, החלטתי לרכוש. המוכר אמר לי שאין את התיק במלאי ולכן ביצע הזמנה ואמר לי שהתיק יגיע בעוד שבוע. לאחר 9 ימים התקשרתי לשאול אם יש עדכון ואמרו לי שיחזרו אלי. לאחר יומיים נוספים של שקט (יום חמישי) התקשרתי שוב לשאול אם יש עדכון ואמרו לי שהתיק הגיע היום. מאוחר יותר הגעתי לחנות ואמרו לי לחכות בקופה והביאו לי תיק. יצאתי מהחנות ולאחר כמה דקות שמתי לב שמדובר בתיק שהיה בתצוגה בשבוע שעבר בחנות. ראיתי סימן של מדבקה שהיתה על התיק, לכלוכים ושריטות. חזרתי לחנות ואמרתי שמדובר בתיק שהיה בתצוגה. המוכר טען שזה לא התיק מהתצוגה ושלתיק שבתצוגה לא היה טיקט. אמרתי לא שזה לא נכון ואני זוכר חד משמעית שהיה לתיק בתצוגה טיקט וכן מדבקה במקום בו יש כרגע סימן. המוכר לקח את התיק חזרה ואמר שיחזרו אלי למחרת. (כמובן שגם באותו זמן לא היה תיק אחר בתצוגה). למחרת (שישי) התקשרו אלי ואמרו שהם מבינים שאני לא רוצה לקבל את התיק שבתצוגה ולכן הם רוצים לזכות אותי. הסברתי שזה לא המצב, שאני מעונין בתיק חדש ושלא אמרו לי שהתיק מתצוגה. המוכר אמר שאין תיק אחר ולכן הוא יכול רק לזכות אותי. בקיצור - שרפתי הרבה זמן, הרבה כאב ראש ולבסוף החליטו לא למכור לי. בחנות הזאת יש הרבה מעבר לבעיית שירות - יש כאן בעיית מוסר. אם אין להם בעייה לשקר אני מציע להתרחק ...

תגובת החנות

צר לנו מאוד על התגלגלות העניינים וחוויית הקניה אותה חווית. אנו דוגלים ומכוונים בראש ובראשונה לחווית קניה ושירות לקוחות ללא דופי ולכן מצרים על חווית הקניה אותה חווית. נשמח לעמוד לרשותך בעתיד ולתקן את תחושותייך . הלקוח התעניין ברכישת תיק צילום שהיה במבצע. המוכר אכן הסביר ללקוח שהתיק הינו מתצוגה וניתן להזמין תיק חדש שהופיע אצלינו במערכת אך בפועל לא היה קיים. המוכר לא יכל לדעת זאת היות והתיק הופיע כקיים במחסן הלוגיסטי שלנו. אנו עושים הכל על מנת שמקרים כאלו לא יקרו בהווה ובעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shay
Shay
19.01.2020
מוצר שנרכש: Canon 800d עדשה

ביצעתי הזמנה באתר. פעם ראשונה העסקה נקלטה כתשלום אחד. בשיחה אתכם הוסבר שלא ניתן לשנות ושלא תחייבו ואכן כך היה. חמישה ימים העסקה תפסה מסגרת, חיכיתי כדי לבצע את העסקה מחדש, ביצעתי את העסקה שוב ואני מקבל מייל שהמוצר לא במלאי ושלא אחוייב ז"א ששוב אאלץ לחכות שתתפנה המסגרת ואקנה במקום אחר. לא יכלו לחסוך ממני את זה בשיחה הראשונה? שלא נדבר על לעדכן את המלאי באתר. כנראה שיש לכם עודף לקוחות ואתם לא מעוניינים בלקוחות חדשים.

חוות הדעת עזרה לכם?
אריאל
אריאל
13.01.2020
מוצר שנרכש: אחריות MACK DIAMOND

רכשתי עדשה בארליך וכן השתמשתי בשירותי המעבדה שלהם לצורך תיקון מצלמה שהיה תחת אחריות Mack Diamond. המצלמה הייתה אצל ארליך למעלה מחודשיים !!! בהם דיברתי גם איתם וגם עם נציגי MACK בחו"ל. היות וארליך לא ידעו על הקשר הישיר שיצרתי הם מדי פעם ניסו "לסבן" אותי בעובדות לא נכונות. היחס היה לכאורה בסדר, לא אגזים ואומר נחמד אבל גם לא היה גס או משהו כזה מה שבטוח, מזלזל בלקוח. המצלמה בתיקון היתה מצלמה מקצועית ובזמן הזה הייתי צריך לשכור מצלמות (ולנסוע מחוץ לעיר בשביל לאסוף אותן) והפסדתי יותר כסף מעלות התיקון בסופו של דבר. כל זה פחות חשוב מהאופן שבו טיפלו בי בארליך, הכי הרבה שקיבלתי זה חצי התנצלות ובעיקר התחמקויות. כשהמצלמה הייתה מוכנה, למרות שעבר זמן רב מעבר להבטחה שבאחריות, אם אפילו לא הסכימו לשלוח אליי את המצלמה אלא היה צריך ללכת ולקחת אותה מהם. בעבר שמעתי כבר מלים לא טובות על ארליך מקולגות, רק היום הבנתי למה. חנות שמתיימרת להיות מקצועית - לא יכולה להתנהל ככה. אני לא סתם לקוח ממורמר או... אני כן לקוח מאוד מאוד מאוד מאוכזב.

תגובת החנות

צר לנו שהלקוח שולח תלונה שמלאה בעובדות לא נכונות ואי דיוקים אך היא בכל זאת מקבלת במה. ראשית , הלקוח לא קנה אצלנו לא את המצלמה ולא את האחריות, אותה הוא בחר להפעיל דרכנו. גם המצלמה וגם האחריות נקנו בחנות אחרת וכדי לממש את האחריות, הלקוח העביר את המצלמה לאותה חנות, שהעבירה את המצלמה אלינו לתיקון. המצלמה הגיעה אלינו ב 17.11 , בלי לציין שיש אחריות מק , והחנות קיבלה הצעת מחיר תוך 4 ימי עסקים. רק ב 10.12 נשלח מהחנות הטפסים הרלוונטים לאחריות מק והתחיל תהליך מולם. ב 2.1 קיבלנו אישור לתיקון וב 8.1 המצלמה היא מתוקנת. הלקוח דרש שהמצלמה תשלח אליו, אבל כיוון שהמחוייבות שלנו היתה לחנות ששלחה את המצלמה אלינו, המצלמה נשלחה אל החנות בחזרה. חשוב לציין שלא גבינו אגורה על כל השירות, שכלל משלוחים, החלפת חלקים, זמן טכנאי בשווי 2200 שקל. גם נתנו שירות מלא על הצורה הכי טובה לציוד שלא נקנה אצלנו וגם אנחנו זוכים להכפשות מצד הלקוח ברחבי האינטרנט. פשוט עצוב שנותנים במה לתופעת השיימניג בלי לבדוק פרטים. אנחנו המעבדה והמרכז לצילום המובילים בארץ, נותנים שירות למשרד הבטחון, צה"ל, מוסדות בכל רחבי הארץ ומובילים את תרבות הצילום בארץ. נמשיך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
shlomile
shlomile
24.11.2019
מוצר שנרכש: תיק למצלמה Peak Design Everyday Backpack 20L

-שירות נורעי. קיבלו הזמנה אינתרנתית. תשלום עבר. לא שולחים שום מייל, שום שיחה מה עם ההזמנה. אחרי שבוע ימים קיבלתי החזר לפאייפל, שוב פעם בלי שום הסבר למה ביטלו. לא ממליץ!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Yosef
Yosef
05.08.2019
מוצר שנרכש: גו פרו 7 ואביזרים

רכשתי גו פרו 7 עם אביזרים בסך של 2600 ש"ח וקיבלתי יחס מזלזל ומזעזע ממוכרן, שכנראה מיהר הבייתה, כי הגעתי בשעה 18:30 והחנות נסגרת ב-19:00 והוא חשש שהשירות יגלוש מעבר לשעות העבודה שלו, אז הוא פשוט עשה הכל שאני ארגיש בלתי רצוי ושאלך כבר. כל שאלה נענתה בשלילה ובחוסר רצון לסייע. חבל שכך, כי אני הגעתי לחנות בגלל המלצות שקראתי עליהן באינטרנט. בניגוד לאמור בהמלצות, אני נתקלתי ביחס מחפיר ומזלזל. החמור מכל, שהמוכר נתן לי העתק של חשבונית ולא חשבונית מקור ורק לאחר 2 בקשות , שלחו אלי במייל חשבונית עם הכיתוב "העתק נאמן למקור". חבל שכך, כי בסך הכל הגעתי לחנות כדי לאשש את ההמלצות ולא לקבל יחס הפוך ומשפיל. אני עושה ביקורת זו כביקורת בונה לעסק רב שנים ומוניטין, שלא יאבד אותו בגלל עובד כזה או אחר.

תגובת החנות

ממש מצטער לשמוע על החוויה שלך וזה ממש לא מתאים לנציגי השירות שלנו. הנושא נבדק וטופל מול הנציג שטיפל בך. השירות אצלנו הוא מאבני היסוד של החברה ואנו ידועים בזכותו בכל הארץ וניתן לראות זאת בחוות הדעת פה בזאפ. אנו מודים לך על הפידבק

חוות הדעת עזרה לכם?
Hezi
Hezi
18.07.2019
מוצר שנרכש: מצלמה קומפקטית Canon IXUS 185

הזמנתי מצלמה דיגיטלית באמצעות האתר ולאחר מסירת פרטי כרטיס אשראי, קיבלתי אישור הזמנה למייל. ביקשתי לאסוף את המצלמה מהסניף ונאמר לי שעלי להמתין להודעת SMS מהם בטרם אגיע לאסוף את המצלמה. משחלפו כמעט 3 שבועות מיום הרכישה, טילפנתי לשירות הלקוחות בכדי לברר מה קורה עם ההזמנה שלי. זו התשובה שקיבלתי : ניסנו לתפוס אותך מס' פעמים ולא היתה תשובה. אין את המצלמה במלאי ולכן לא חייבנו את הכרטיס. מיותר לציין כי המצלמה היתה במלאי בשעת ההזמנה, קיבלתי אישור ושהמתנתי בכיליון עיניים לטלפון מהם ... מבאס מאוד, ביחוד לאור העובדה שהמצלמה נקנתה כמתנת בר מצווה. הגעתי לארליך בזכות הביקורות הטובות כאן, אך לצערי ניסיוני איתם שטונה לגמרי.

תגובת החנות

אנו מצטערים לשמוע על חוויית הקניה הלא נעימה אך חשוב להעמיד דברים על דיוקם; ההזמנה בוצעה בתאריך 2/7. בעת ביצוע ההזמנה המוצר כבר לא היה במלאי ולכן ביקשנו ליצור קשר עם הלקוח. חשוב לציין שלא חייבנו את הלקוח בשום שלב. ברגע שההזמנה התקבלה באתר ניסינו ליצור איתו קשר טלפוני מספר פעמים ולעדכן אותו אך ללא מענה. חשוב לומר שכל הזמנה מקבלת מענה אנושי ואנו משקיעים רבות על מנת שכל שתצא לפועל על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצון לקוחותינו. יש לנו מבחר רחב של מצלמות אך הלקוח לא רצה להקשיב צר לנו שהלקוח בחר לתת חוות דעת כזו על אף הדרך שמקצועית שבה אנו פועלים מול לקוחותינו והיא בהחלט אינה משקפת את פועלינו כחנות המקצועית ביותר בארץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
קרן
קרן
27.06.2019
מוצר שנרכש: Godox v 860 2

שירות לא טוב, לא מקשיבים ללקוח התנהלות לא טובה ומקצועית מצטערת שקניתי אצלכם, עשיתי הזמנה של ציוד ביקשתי לעשות משלוח, ציינתי את הכתובת מגורים שלי בפני הנותן שירות, הוא ציין שזה יגיע לנקודת איסוף הכי קרובה. לאחר שבוע שלא הגיע הציוד התקשרתי הופתעתי לגלות לצערי שצוין בהזמנה שביקשתי לאסוף בעצמי את הציוד. משום מה לא מוצאים את הקלטת השיחה שלי כדי לאמת פרטים. בהמשך ההתנהלות המשיכה להיות לא טובה. חוויה שלילית ביותר

תגובת החנות

הלקוחה ביצעה הזמנה טלפונית ההזמנה בוצעה באיסוף עצמי ב16/6 בתאריך 24/6 התקשרה הלקוחה וטענה שהיא ביקשה משלוח. ולא איסןף עצמי כפי שכנראה בטעות היה רשום אצלנו . לאור דחיפות הציוד עבור הלקוחה לקבל את הפלש עד יום חמישיה27/6, הוחלט לשלוח ללקוחה את הפלש עד הבית במשלוח דחוף ללא חיוב , הובהר ללקוחה גם שאנחנו ביקשנו לזרז ככל שניתן את המשלוח ואכן המשלוח נמסר ללקוח ביום רביעי 26/6 בשעה 11:50 אנחנו שתדלים לתת את המענה הטוב ביותר קהל לקוחותינו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Baba
Baba
03.06.2019
מוצר שנרכש: 150-600ספורט

גרוע מאוד לתת עדשה לניקון כשבכלל יש לי קנון זה חוסר מקצויות ועוד כחרי שנסעתי הביתה גילית שעלי לחזור לחנות להחליף זה ממש בושה

תגובת החנות

לצערנו אכן נעשתה טעות בתום לב של אחד הנציגים שלנו בחנות. ניסינו להתקשר ללקוח כדי למצוא פתרון אך הוא לא הסכים לדבר איתנו. העולם אינו מושלם וטעויות קורות, הדרךהיא החשובה ואנו מנסים גם במקרים כאלו לעשות את מירב יכולתנו כדי לתת את השירות הטוב ביותר וזה אנו מפורסמים, בשירות שלנו. באבא אתה מוזמן תמיד לדבר עם רומן מנהל החנות ונשמח לשפר את חויית הקניה שלך

חוות הדעת עזרה לכם?
Nina
Nina
11.03.2019
מוצר שנרכש: עדשת ניקון 55-200

פעם אחרונה אני קונה בחנות הזאת!!! חווית שירות נוראית לא מומלץ הזמנתי עדשה כעבור שבועיים יצרתי קשר לשאול מה קורה עם המשלוח (אחרי ששילמתי על משלוח עד הבית 55 שח, מחיר הזוי) ענה לי בחור ממש לא נחמד "שניסה לעזור לי" עדיין ממתינה לעדשה בתקווה שאקבל אותה בקרוב.

תגובת החנות

נבקש לדייק בעובדות לפני שכה בקלות רושמים חוות דעת שאינה מתאימה לאופי שלנו. בתאריך 3.3 הלקוחה ביצעה הזמנת אינטרנט וציינה שהיא מעוניינת באיסוף עצמי. יום לאחר מכן ההזמנה היתה מוכנה והלקוחה קיבלה עדכון על כך ב sms. כשבוע לאחר מכן הלקוחה יצרה איתנו קשר וביקשה משלוח שהגיעה אליה יום לאחר מכן עד הבית. שירות הלקוחות שלנו הוא מהטובים בארץ ואנו משקיעים מאמצים רבים לשיפורו כל הזמן.

חוות הדעת עזרה לכם?
לארי
לארי
03.03.2019
מוצר שנרכש: עדשה Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art למצלמות Canon

מפרסמים מוצרים שאין להם במלאי! אחרי שאשיתי הזמנה התקשרו והודיעו שאין במלאי, יכולים להזמין מחו"ל, לוקח יותר זמן מאשר מפרסמים בזאפ. ביקשתי לבטל הזמנה בבוקר, אדיין לא קיבלתי החזר כספי. שילמתי דרך פייפל. עדיין ממשיכים לפרסם מוצר כאילו יש במלאי

חוות הדעת עזרה לכם?
יעקב
יעקב
26.12.2018
מוצר שנרכש: מצלמה Nikon D5300 עדשה Tamron 16-300

השרות הגרוע של החנות נמשך בתגובתם לחוות דעת שלי. ברצוני להעמיד דברים על דיוקם וביטול רושם מוטעה שעלול היה להיווצר מחוות הדעת השיווקית שלהם. לאחר שרכשתי מצלמה שלפי המפרט כוללת GPS הסתבר לי שאין. בבדיקה באינטרנט הסתבר לי שלא לכל המצלמות מדגם זה יש GPS. את טענותי כתבתי לחנות והם בתגובה התעקשו שיש GPS אך אינם יכולים לעזור לי בהתכתבות. כיוון שכך הבאתי להם את המצלמה שיווכחו שאין GPS. בהיותי בחנות הם עדיין התעקשו שיש ושאשאיר את המצלמה לתיקון. משמעות הדבר שאצטרך להגיע לחנות שוב. לדעתי התעקשותם שיש GPS כשהמצלמה בידיים שלהם והם בודקים אותה מביעה משהו לא מחמיא לחנות ולכן תגובתם שהכתוב באתר טעות אנוש נראית יותר כתגובת יחסי ציבור ומטעה. בשיחה טלפונית לאחר יומיים אושרה טענתי וניתנה לי אפשרות להחזיר את המצלמה ולקבל זיכוי. בניגוד לטענת החנות בתגובתם מעולם לא הוצע לי זיכוי חלקי (השיחות מוקלטות). התנאי שלהם לזיכוי היה שאחזיר את האריזות (מעניין למה?) לשם כך נאלצתי להגיע שוב לחנות. סה"כ בשתי הנסיעות לחנות נסעתי על חשבוני כשלוש וחצי שעות. כיוון שזמן ביצוע החזר זהה לזמן ביצוע עיסקה לא ברור לי מדוע מיום החזרת האריזות עד קבלת הזיכוי עברו שלושה שבועות. ועוד יותר לא ברורה לי תגובתם שהחזרת האריזות עיכבה את ההחזר. לא ברור לי גם למה לטענתם פרטי כרטיס אשראי שגויים עיכבו את ההחזר. דקות ספורות לאחר שצילצלו וביקשו שוב את מספר כרטיס האשראי הודיעו לי שההחזר בוצע. ראוי לציון כשהחזרתי את האריזות הם רשמו את מספר כרטיס האשראי כך שאם היתה טעות היא שלהם. במהלך שלושת השבועות שוחחתי עם החנות שטענו שהם טיפלו ותוך יומיים אראה זיכוי אך לקח יותר משבוע עד שצלצלו בטענה שיש טעות במספר כרטיס האשראי. בסה"כ לקח להם שלושה שבועות מהחזרת המצלמה והאריזות עד שצלצלו אלי מתוך כוונה אמיתי לבצע החזר ולזה הם קוראים בתגובתם שעושים את המירב. לדעתי כמו שחברים נמדדים בשעת צרה כך יחס טוב מחנות נמדד כשדברים השתבשו. במקרה שלי הם כשלו.

תגובת החנות

הלקוח רכש מצלמת ניקון D5300 שבעבר הגיע עם יכולת GPS וכיום מגיעה ללא רכיב זה היות ובאתר היה רשום שהמצלמה הגיע עם הרכיב, בשל טעות אנוש. הוחלט לזכות את הלקוח עבור מלוא הקניה או לתת ללקוח זיכוי חלקי במידה ויחליט בכל זאת לשמור את המצלמה. הלקוח החליט לקבל החזר מלא אך לצורך כך התבקש להחזיר את האריזות. בשל תהליכים ואילוצי מערכת ופרטים שגויים בכרטיס האשראי אותם מסר הלקוח הזיכוי התעכב אך בוצע. במידה והלקוח היה מחזיר את המצלמה כולל האריזות מלכתחילה ומוסר פרטי אשראי נכונים, לא היה נגרם העיכוב בזיכוי. אנחנו נותנים את היחס המירבי ללקוחותינו וצר לנו שכך מרגיש הלקוח לאחר שאנחנו עושים את המירב על מנת לספק את השירות הטוב ביותר עבורו.

חוות הדעת עזרה לכם?
עמרי
עמרי
03.10.2018
מוצר שנרכש: go pro hero 6 black

רכשתי בחנות 2 מצלמות גו פרו HERO 6 BLACK בחנות ארליך בסוללים 3 בתל אביב. לאחר כמספר ימים ברגע שהתחלתי לצלם עם המצלמה (כ-10-30 תמונות, ללא כל שימוש חריג ) התחילו אדים בעדשה ותמונת המסך נתקעה ודרשה כיבוי והדלקה מחדש של המצלמה פעמים רבות. אציין שלא הצלחתי לצלם במהלך הטיול (שלשם כך רכשתי את המתלצמה לי ולחבר נוסף). ביום שחזרנו מהטיול הבאתי את המצלמה חזרה לחנות והסברתי להם את הבעיה והם הבטיחו לטפל בנושא. לאחר כשבוע, קיבלתי שיחה חוזרת מהעבדה והובהר לי שהמלצמות (שתיהן!!) נהרסו בגלל חדירה של מים (למרות שלא הייתה כניסה של יותר ממטר אחד ולאחר וודא שהכל סגור כמו שצריך) ושאין מה לעשות עם המצלמות והן הרוסות(ש10 ימים מיום הקניה) אציין שהשקעתי ממיטב כספי על מנת לקנות את המצלמות וקיוויתי לפחות לשירות או יחס מתחשב. השירות לאחר הקניה שקיבלתי היה מתחת לכל ביקורת ולא מקצועי, אישית אני לא ממליץ לרכוש בחנות הזו, למרות שהמחירים זולים... עדיף לשלם טיפה יותר ולקבל שירות מקצועי ואמין, עכשיו התוצאה שכל הכסף שהשקעתי נזרק לפח. תודה לכם ארליך

תגובת החנות

שלום עומר מצלמתך נפגעה מחדירת מים . למרות שהמצלמה מיועדת לשימוש במים אין אחריות על נזק כתוצאה מחדירת מים. נזק מסוג זה אינו תחת אחריות גם ע"י חברת גופרו ואף כתוב בדף האחריות הרישמי של החברה. זהו נזק מושפע מגורמים חיצוניים ולא מבעיות בייצור. כדוגמה נוספת , אפילו שזו מצלמת אקסטרים גם במקרה של מכה אין אחריות על המצלמה. אנו נותנים שירות רישמי לתיקונים של משרד הבטחון, צה"ל, חברת חשמל ועוד המון מוסדות מכובדים בשוק ואנו לוקחים אחריות מלאה על המוצרים שאנו מוכרים בהתאם לאחריות היצרן.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בארליך

מוצרים נוספים הנמכרים בארליך

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון