רכשתי עדשה בארליך וכן השתמשתי בשירותי המעבדה שלהם לצורך תיקון מצלמה שהיה תחת אחריות Mack Diamond.
המצלמה הייתה אצל ארליך למעלה מחודשיים !!! בהם דיברתי גם איתם וגם עם נציגי MACK בחו"ל. היות וארליך לא ידעו על הקשר הישיר שיצרתי הם מדי פעם ניסו "לסבן" אותי בעובדות לא נכונות.
היחס היה לכאורה בסדר, לא אגזים ואומר נחמד אבל גם לא היה גס או משהו כזה מה שבטוח, מזלזל בלקוח. המצלמה בתיקון היתה מצלמה מקצועית ובזמן הזה הייתי צריך לשכור מצלמות (ולנסוע מחוץ לעיר בשביל לאסוף אותן) והפסדתי יותר כסף מעלות התיקון בסופו של דבר.
כל זה פחות חשוב מהאופן שבו טיפלו בי בארליך, הכי הרבה שקיבלתי זה חצי התנצלות ובעיקר התחמקויות. כשהמצלמה הייתה מוכנה, למרות שעבר זמן רב מעבר להבטחה שבאחריות, אם אפילו לא הסכימו לשלוח אליי את המצלמה אלא היה צריך ללכת ולקחת אותה מהם.
בעבר שמעתי כבר מלים לא טובות על ארליך מקולגות, רק היום הבנתי למה.
חנות שמתיימרת להיות מקצועית - לא יכולה להתנהל ככה. אני לא סתם לקוח ממורמר או... אני כן לקוח מאוד מאוד מאוד מאוכזב.
תגובת החנות
צר לנו שהלקוח שולח תלונה שמלאה בעובדות לא נכונות ואי דיוקים אך היא בכל זאת מקבלת במה. ראשית , הלקוח לא קנה אצלנו לא את המצלמה ולא את האחריות, אותה הוא בחר להפעיל דרכנו. גם המצלמה וגם האחריות נקנו בחנות אחרת וכדי לממש את האחריות, הלקוח העביר את המצלמה לאותה חנות, שהעבירה את המצלמה אלינו לתיקון.
המצלמה הגיעה אלינו ב 17.11 , בלי לציין שיש אחריות מק , והחנות קיבלה הצעת מחיר תוך 4 ימי עסקים. רק ב 10.12 נשלח מהחנות הטפסים הרלוונטים לאחריות מק והתחיל תהליך מולם. ב 2.1 קיבלנו אישור לתיקון וב 8.1 המצלמה היא מתוקנת.
הלקוח דרש שהמצלמה תשלח אליו, אבל כיוון שהמחוייבות שלנו היתה לחנות ששלחה את המצלמה אלינו, המצלמה נשלחה אל החנות בחזרה.
חשוב לציין שלא גבינו אגורה על כל השירות, שכלל משלוחים, החלפת חלקים, זמן טכנאי בשווי 2200 שקל. גם נתנו שירות מלא על הצורה הכי טובה לציוד שלא נקנה אצלנו וגם אנחנו זוכים להכפשות מצד הלקוח ברחבי האינטרנט.
פשוט עצוב שנותנים במה לתופעת השיימניג בלי לבדוק פרטים. אנחנו המעבדה והמרכז לצילום המובילים בארץ, נותנים שירות למשרד הבטחון, צה"ל, מוסדות בכל רחבי הארץ ומובילים את תרבות הצילום בארץ. נמשיך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר