
לא ממליצה בכלל. מתחייבים לסםק מוצר בתווך זמן מסויים, בפועל לא עומדים בזה. בסוף ביטלתי את ההזמנה בעקבות שיחה עם המוקדנית ה"מקסימה". חלף שבוע טרם קיבלתי זיכוי ולא ביטלו את העסקה. כמובן שאין מענה- לא בוואטאפ ולא טלפוני.

לא ממליצה בכלל. מתחייבים לסםק מוצר בתווך זמן מסויים, בפועל לא עומדים בזה. בסוף ביטלתי את ההזמנה בעקבות שיחה עם המוקדנית ה"מקסימה". חלף שבוע טרם קיבלתי זיכוי ולא ביטלו את העסקה. כמובן שאין מענה- לא בוואטאפ ולא טלפוני.

סיפקו לי באיחור מוצר אחר ממה שהזמנתי, הודו בטעותם והתחייבו להחליפו במוצר שהוזמן אולם חלף שבוע ולא שמעתי מהן. לא ניתן להשיג אותם בטלפון ולמיילים ששלחתי לא קיבלתי מענה. שירות גרוע בכל המובנים. אני לא ארכוש מהם יותר.

חודש עבר מאז ההזמנה והם עדיין לא יכולים לשלוח לי את המשלוח, תמיד משהו מתבטל או מתקלקל. לא אמינים. לא מקצועיים. לא לקנות דרכם!!!

הזמנתי מוצר כורסת טלוויזיה דגם רוזן התקשרו להגיד שאין את הצבע שהזמנתי, והציעו להחליף. התעקשתי שזה הצבע שמעוניין ואמרו לי שבסדר ו'מספקים לך את המוצר שהזמנת'. מאז ועד היום עברו שבועיים, במהלכם הם לא טורחים להגיב לפניותי החוזרות והנשנות. 0 תגובות, 0 שירות.

אכזבה גדולה. הזמנתי פינת אוכל לפני למעלה מחודש. היה כתוב זמן אספקה 21 ימי עסקים, אבל בשום מקום לא צויין שהיא לא נמצאת במלאי ושהם מזמינים אותה מחו"ל. כעבור כמעט חודש אני מתקשרת לברר מה קורה, כיוון שלא יצרו איתי קשר וה-21 ימים החלו להיגמר... מסתבר שיש עיכוב ופינת האוכל כלל לא נמצאת בארץ. טענו שעודכנתי, מה שכלל לא נכון, מעבר לזה, לא קיבלתי כל מענה לפנייה שהשארתי להם באינטרנט לא מעט ימים לפני השיחה... הנציגה אמרה שפינת האוכל תגיע בסוף החודש (אוגוסט) ותסופק כמה ימים אחרי. ביקשתי לעדכן אותי במידה ויהיו עוד שינויים במועד האספקה הצפוי. הזמן עובר ועובר, אוגוסט נגמר ואין שום סימן מהם באופק. אני מתקשרת היום, 2 בספטמבר, ומסתבר שפינת האוכל עדיין לא נמצאת במלאי. 17 לספטמבר, תאריך היעד החדש. כמובן שלא עודכנתי ולא חשבו לעדכן אותי. ביקשתי לבטל את ההזמנה, לא אמשיך לחכות לפינת אוכל שתיע אולי מתישהוא בשנה הקרובה... לזכותם לפחות לא חייבו וביטלו מיד.

קיבלתי מענה ושרות מצוין מרינה וגם מששי טכנאי המזגנים, כך שהכל סודר ובא על מקומו לשביעות רצוני

אני מאוכזב מאוד מההתקנה. רינה המליצה לי על ששי, ראיתי גם המלצות פה וחשבתי שזו קנייה בטוחה. מסתבר שלא כך הדבר. ששי טען שעשה נקודה חשמל חדשה מה שלא נכון. המחירים היו גבוהים מאוד, הוא טען בפני רינה שזה שעידכן אותי במחיר מה שלא קרה. וכמובן שהתעמתי איתו אמר לי נכון שלא אמר (מזל שהכל מוקלט). הוא לא רצה להחליף תקע שרוף אך ראה שהוא מקצר אז לא הייתה לו ברירה. טען שהוא לא חשמלאי אך בסוף מסתבר שכן. אני כותב את הדברים האלה אחרי התייעצות עם אנשי מקצוע ולא אפרט מה הם כתבו לי על המקרה. אני מחוייב לציין שרינה הייתה בסדר איתנו ופשוט נתקעה בפלונטר ביני ובין ששי. בקיצור תחפשו מתקין שאתם סומכים עליו

הקניה היתה חלקה ומהירה והמזגן הגיע למחרת ההזמנה. הבעיה היחידה היתה בהובלת המזגן לקומה רביעית ללא מעלית. מובילי החברה לא הסכימו להעלות אותו גם לא בתוספת תשלום ונאלצתי להביא מנוף. לזכות saleCenter יאמר שהורידו את תשלום ההובלה כולו מההזמנה.

שירות מצוין קניתי את המזגן לחדר של 55 מטר, מדליק אותו לפני כשעה כדי שיקרר כל האיזור, איכות מאוד גבוהה.

מאוד מרוצה ברכישת. מחיר מצוין, משלוח מהיר ושירות מעולה. אני מצפה לשיתוף פעולה נוסף. תודה רַבָּה.

הזמנתי מרינה מזגן תדיראן דגם אמקור 1.25 כ"ס. המזגן היגיע למחרת ההזמנה. תענוג לעבוד איתה. מילה זו מילה!!! הזמנתי דרך רינה כבר כמה מזגנים ותמיד השירות מהיר ואמין. אמשיך לעבוד עם רינה. אני ממליץ עליה בכל הלב. בברכה רוני רמת-גן.

הזמנתי מזגן טורנדו אינוורטר ב - Sale Center ב-15.02.2023 תוך הבטחת שילוח הופתעתי לטובה שמוצר הגיע יותר מהר - תוך 5 ימים ולא 7 ימים . זה בדיוק אותו דגם ושנת הייצור. הייתי בקשר דרך אי מיילים עם רינה, היא ענתה לי לכול השאלות ומהר שזה לא מובן מעליו, נתנה המלצות על מתקינים מורשים ובכך חסכה לנו זמן יקר בחיפושים באתר האינטרנט.

האמת היא שחיכתי ככ לרגע הזה. להודות ולשבח את הגב' רינה והיא פשוט התעקשה לא לתת לי להמליץ עליה עד אשר לא הסתיים הטיפול בקניית המזגן ומעבר לקניה ליוותה גם אחרי התקנת המזגן בכדי לדאוג שהאחריות תיכנס לתוקף. היה לי חשש מאוד גדול לרכוש דרך האינטרנט ועוד מזגן בסכום ככ גבוה. אבל מהר מאוד הבנתי שאני בידיים בטוחות וטובות. האיכפתיות של רינה שהמוצר יסופק בזמן שרציתי ושיגיע במצב תקין. אין דברים כאלו. יש לך תודעת שירות ברמות שאין דברים כאלו. האיכפתיות מהלקוח זה משהו שלא נתקלתי. אני מאחל לעצמי שבכל מקום שאצטרך לרכוש מוצר כל שהוא אקבל שירות כמו שקיבלתי מרינה. כן ירבו כמוה בכל מקום

הזמנו מזגן, וביקשנו אספקה דחופה. רינה הייתה מהירה להגיב ולהבטיח שירות מהיר. במהלך ההמתנה (הקצרה), החלפנו את סוג המזגן שהזמנו. רינה, שוב, הגיבה במהירות, וטיפלה בבקשה ובשינוי מבלי שהשינוי יעכב את הגעת המזגן. המזגן אכן הגיע כמובטח, ורינה צלצלה לוודא שאכן המזגן הגיע, ושהמזגן שהגיע הוא אכן הדגם המוזמן. בקצרה, התרשמנו מאוד מהשירות. הלוואי והיו עוד רבים כמו רינה ו- SaleCenter.

מזגן הגיע יום אחרי הקנייה. התקשרו לוודא שסופק. רינה היתה מקסימה ועזרה בכל תהליך הקנייה האספקה המהירה.

המזגן הגיע בזמן, קבלתי אחריות ל 7 שנים, היה ממש בסדר, התקשרתי לשאול בקשר לאחריות היו אדיבים ומקצועיים תודה

היי. חיפשתי אליפטיקל לאימון ביתי. אחרי סבב של מספר משווקים וחנויות מצאתי את סייל סנטר . ענתה לי נציגת שרות הגב' רינה שכל כך התרשמתי ממנה נדיר למצוא היום תודעת שירות כה גבוהה. סבלנות והסבר מפורט על הדגם שרציתי לרכוש והשוואתו לדגמים אחרים ללא לאות ועם סובלנות מרשימה תוך כדי שליטה בפרטים הטכניים ובהתאמת המכשיר לצרכיי. למותר לציין כי יש אחריות יצרן ויבואן רשמי שזה דבר מאוד מתבקש וחוסך המון המון במקרה של תקלה שרות בבית הלקוח. . עוד אוסיף כי קיבלתי את המכשיר במחיר מצויין כולל הובלה ומשלוח שהגיע סופר זריז 3 ימי עסקים.מדהים המרכיבים היו מקצועיים מסודרים והמכשיר כבר בעבודה..... כל שנותר לי הוא להגיד שאפו!! ולהמליץ בחום לכל המעוניין.

שירות יוצא מן הכלל של רינה רז, כל כך מקצועית, אדיבה, סבלנית שאין לתאר. שירות כל כך לא ישראלי!

רכשתי מזגן תדיראן התקשרו לתאם אספקה תוך מספר שעות וקיבלתי למחרת ! שירות מעולה ומחיר מצויין

קיבלתי שרות מעולה המזגן שהזמנתי הגיע תוך יומיים למרות שההתחייבות הייתה ל-7 ימי עסקים. תודה רבה!!

רכשתי מזגן טורנדו , הגיע מהר, רמת זמינות גובה בטלפון ,יש עם מי לדבר, השליח איחר בהגעה, התקשרי וקיבלתי מענה ועזרה . תודה נתראה נשתמע במזגנים הבאים בלי נדר.

הזמנתי מזגן אלקטרה EMD- 35T ביקשתי שימליצו לי על מתקין שעובד איתם. רינה היתה מאד שירותית. המליצה לי על אור שגם הוא עשה עבודה מצוינת. המחיר היה טוב. ממליצה בחום