מפרסם ב-zap מאז 2007

‎פרי דיו‎ ‏(FreeDio)

מדפסות, מתכלים ומיכון משרדי (תל אביב)

4.73 / 5 ממוצע מבוסס על 251 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: פרידיו בע"מ
נמצאו 1965 חוות דעת גולשים על פרי דיו
iman.at2006
iman.at2006
07.06.2026
מוצר שנרכש: מחסניות דיו 950xl 951xl

השירות היה נוראי. קיבלתי מחסניות למדפסת פגומות; המדפסת לא זיהתה אותן. ניסיתי הכל, פניתי לחנות ול-HP, אבל המדפסת עדיין מתייחסת אליהן כאילו הן פגומות. יצרתי איתכם קשר כדי לברר לגבי החזרה או החלפה של המוצר, ואמרתם לי ששירות הלקוחות ייצור איתי קשר, אבל עדיין לא קיבלתי תשובה.

תגובת החנות

שלום , אנו מצטערים לשמוע על חוויית השירות שתיארת. חשוב לנו להבהיר כי אנו מעניקים אחריות מלאה על מחסניות פגומות ופועלים להחלפתן או לזיכוי בהתאם לצורך. יחד עם זאת, כאשר מדפסת אינה מזהה מחסנית, אין הדבר מעיד בהכרח על פגם במוצר. במקרים רבים, ובעיקר במדפסות HP, עדכוני תוכנה שמבצעת היצרנית עלולים לגרום לבעיות זיהוי גם כאשר המחסנית תקינה לחלוטין. שירות הלקוחות שלנו משתדל לחזור עד שעתיים מרגע הפניה אך כמו שהוסבר בעת השארת ההודעה מתחייבים עד 24 שעות כפי שקרה. כמובן שהוחלפו ללקוח ראשי הדיו לשביעות רצונו. בברכה, צוות פרידיו :)

חוות הדעת עזרה לכם?
alex.daniels85
alex.daniels85
07.06.2026
מוצר שנרכש: Samsung portable ssd t7

סיפקו מוצר באיחור רב, למרות שהתחייבו לספק אותו תוך 2 ימי עסקים. הסיבה שבחרנו בחנות זו היא בגלל ההתחייבות לספק בזמן קצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
זהבית
זהבית
04.06.2026
מוצר שנרכש: דיו למדפסת ברדר

שירות לקוחות גרוע! הזמנתי דיו לפני שבוע ב 27/5/26 ועד עכשיו 4/6 לא הגיע ולא עונים ועד שכבר חזרה אליי מישהי שאמרה שתברר לא ביררה ולא חזרה אליי עם תשובה. מאכזב מאוד וחבל שרכשתי, ממתין שיזכו אותי על המוצרים שרכשתי ולא הגיעו.

תגובת החנות

שלום, אנו מצטערים לשמוע על תחושת האכזבה שנגרמה לך ומבינים את התסכול בעקבות העיכוב (2 ימי עסקים) בקבלת ההזמנה. לאחר בדיקת המקרה, ההזמנה נמסרה לחברת המשלוחים במועד, אולם במהלך התקופה חלה המלחמה אשר השפיע על זמני ההפצה באזורים מסוימים. חשוב לנו לציין כי פנייתך טופלה מול שירות הלקוחות, ואנו מתנצלים אם לא קיבלת עדכון מספק במהלך הבירור. אנו עושים מאמצים לתת מענה לכל לקוח ולעדכן בכל התפתחות. נשמח להמשיך ולסייע לך בהזמנה הבאה שלך. בברכה, צוות פרידיו :)

חוות הדעת עזרה לכם?
רן
רן
01.06.2026
מוצר שנרכש: דיו למדפסת HP

הזמנתי דיו למדפסת ב- 18 למאי 2026. טענו שתוך 5 ימי עסקים זה יסופק. עברו למעלה משבועיים, עדיין לא התקבל

תגובת החנות

שלום, ראשית אנו מתנצלים על חווית השירות שקיבלת. חשוב לנו לציין כי בתקופת ההזמנה חלו עיכובים מסוימים עקב עומסי המשלוחים סביב חג השבועות. אנו עושים כל מאמץ לספק את כל ההזמנות במהירות האפשרית ולשמור על רמת שירות גבוהה. נשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד ולהעניק חוויית קנייה טובה יותר. בברכה, צוות פרידיו :)

חוות הדעת עזרה לכם?
yairrach1958
yairrach1958
17.05.2026
מוצר שנרכש: מדפסת ברואוזר

קשה לי להמליץ , המדפסת הגיע כמעט חודש לאחר שהוזמנה, שרות הלקוחות בחלק מהברורים שניסינו לעשות, כלל לא חזר אילנו. חווית רכישה מאד לא טובה וסביר שלא נרכוש שם בשנית

חוות הדעת עזרה לכם?
ofekito1975
ofekito1975
10.05.2026
מוצר שנרכש: טיונר למדפסת M6600W

הגיע אליי דיו לא מתאים, עדכנתי אך מאז שום דבר לא זז, בתחילה שוחחתי עם שירות הווצאפ, לאחר שהתייעצה הנציגה עם מנהל ציינה "רגע" ונעלמה ל - 24 שעות. באותו יום כתבתי מייל, הגיבו? לא! כתבתי להם שוב בווצאפ שפשוט אגיש תביעה רק אז כתבו אליי, בינתיים כמובן קניתי טיונר אחר, בקשתי לקבל החזר ושוב נעלמו נורא נורא נורא!!

תגובת החנות

שלום, תודה על המשוב. לאחר בדיקת המקרה, מצאנו כי הטיפול בפנייה אכן התעכב מעבר לזמן המקובל,ואנו מצטערים על חוסר שביעות הרצון שנגרם. הנושא הועבר להמשך טיפול מול הגורמים הרלוונטיים, ואנו פועלים לשיפור זמני המענה והשירות. תודה שהבאת את הדברים לידיעתנו. מקווים שנשנה את דעתך ברכישה הבאה, צוות פרידיו:)

חוות הדעת עזרה לכם?
7689096
7689096
26.04.2026
מוצר שנרכש: מדפסת לייזר

אני כלקוח פרטי חווה יחס מזלזל. או לדייק אין יחס למרות שהשיחה שלנו מתועדת וקיבלתי מוצר ושנה וחייבו אותי עליו בפער של מאות שקלים

חוות הדעת עזרה לכם?
Uri Ferri
Uri Ferri
20.03.2026
מוצר שנרכש: מדפסת Epson Eco Tank L6490

שירות מתחת לכל ביקורת. הזמנה דחופה של מדפסת היתה אמורה להגיע בין 3-5 ימי עסקים. ביום החמישי ביקשתי צפי והבטיחו לבדוק. מאז כל יום אותו סיפור. ביקשתי החסר וגם בזה עוד לא טיפלו. אל תקחו סיכון

תגובת החנות

שלום רב נתחיל מהסוף - החבילה אצל הלקוח :) הלקוח צודק ב 100%, אכן הובטח עד 5 ימי עסקים והלקוח קיבל ביום העסקים ה 6. רק נציין מהצד שלנו שמדובר בזמן מלחמה. איחור של יום עסקים 1 בתקופה כזאת... (חוסר בשליחים, מרחבים מוגנים וכו'). דיי סביר לא? בברכה, צוות פרידיו

חוות הדעת עזרה לכם?
menachem.winfield
menachem.winfield
16.02.2026
מוצר שנרכש: זירוקס b235

קניתי מדפסת גדולה, המדפסת רועשת מאוד, לא מוכנים לשלוח טכנאי אליי הביתה. אני מאוד מאוכזב

תגובת החנות

שלום, המדפסת שנרכשה הינה מדפסת גדולה המיועדת לעבודה בהספק גבוה, ולכן רמת הרעש שלה תואמת את סוג המוצר ואינה מעידה על תקלה. לפי תנאי האחריות שסופקו בעת הרכישה, שירות טכנאי בבית הלקוח אינו כלול, והבדיקה מתבצעת במעבדה בלבד. במידה ויש חשש לתקלה, נשמח לבדוק את המוצר בהתאם לנוהל. נשמח לעמוד לרשותך להמשך טיפול במסגרת תנאי השירות. בברכה, צוות פרידיו :)

חוות הדעת עזרה לכם?
אוראל
אוראל
13.11.2025
מוצר שנרכש: Edifier R1280T

קניתי רמקולים מקולקלים של Edifier. רעשי הפרעה קשים שמונעים כל שימוש. בחשבונית לא צוין מי היבואן, ולא צורפה תעודת אחריות כפי שמקובל. כאשר פניתי לחנות נאמר לי לפנות ליבואן, והועברתי מספר פעמים בין גורמים שונים ללא פתרון. החנות סירבה להחליף את המוצר או לבטל עסקה למרות שהמוצר פגום מהקופסה. לפי חוק הגנת הצרכן, האחריות הבלעדית על מוצר פגום בזמן קנייה היא של המוכר, ולא של היבואן. החנות מחויבת לספק מוצר תקין או להשיב את התמורה. נכון לעכשיו נשארתי ללא רמקולים תקינים וללא שירות. חוויית השירות הייתה מאכזבת, ולכן אני ממליץ להיזהר מרכישה בחנות זו.

תגובת החנות

שלום רב, הלקוח רכש רמקולים לפני 4 חודשים. כאשר הייתה לו תקלה (מחדדים שוב - אחרי 4 חודשים) ביקש את כספו חזרה. הפנינו אותו למעבדת היבואן, נותן השירות. כמובן שהאריזה הגיעה עם תעודת אחריות ומדבקת יבואן עם פרטים, המוצר לא היה פגום מהקופסה, עבד ללקוח 4 חודשים. בברכה, צוות פרידיו.

חוות הדעת עזרה לכם?
גיא
גיא
27.10.2025
מוצר שנרכש: מדפסת ברודר

חווית קניה גרועה מאד. מתחייבים לשלושה ימי אספקה, לא עומדים בהתחייבות. יתכן שהאשמה היא בחלקה של חברת המשלוחים, אבל החברה מצידה לא טרחה לוודא שהמשלוח הגיע, וגם אחרי שהתקשרתי לבדוק נעניתי כמה פעמים ב"השירות בודק ויעדכן". אני לא יודע אם השירות בדק, אבל לבטח הוא לא עידכן. בסופו של דבר אני רדפתי אחריהם כל יום, והם התעלמו. באמת ניסיון רע מאד

תגובת החנות

גולשים יקרים, קודם כל תרשה לנו להתנצל על חווית השירות שקיבלת. נכון, הלקוח אכן צודק, היה עיכוב של יום עסקים אחד בעקבות עומס בחברת המשלוחים לאחר חגי תשרי. אנו דוגלים במתן שירות זריז ויעיל עבור הלקוחות, ולכן ההזמנה עברה לחברת המשלוחים כבר באותו יום של ההזמנה. כמובן שמחלקת השירות שלנו עושה כל מה שאפשר כדי למזער מקרים כאלה, אך לא הכל בשליטה שלנו ;) מקווים שנוכל לשנות את דעתך בהזמנה הבאה. בברכה, צוות פרידיו :)

חוות הדעת עזרה לכם?
yotam.benyoav
yotam.benyoav
30.09.2025
מוצר שנרכש: מסך מחשב ‏31.5 ‏אינטש LG 32MR50C-B Full HD

חוויית שירות גרועה במיוחד. קודם כול, המוצר הגיע באיחור של כמה ימים - ממש לא במסגרת ארבעת הימים שהובטחו. שנית, הוא הגיע למקום הלא נכון: במקום להגיע לנקודת איסוף כפי שסוכם, הוא הגיע אליי הביתה בזמן שלא הייתי בבית, ונאלצתי לשנות את תוכניותיי ולחזור הביתה מוקדם רק כדי להכניס את המוצר פנימה ולמנוע את גניבתו. דבר שלישי: העסקה הייתה אמורה לכלול גם מתנה בדמות שעון צמיד חכם, אבל המתנה מעולם לא הגיעה. והדובדבן שבקצפת: כשהתקשרתי לפרידיו כדי להתלונן על השירות, הם אמרו שיחזרו אליי, אבל לא חזרו. לסיכום, פרידיו היא אולי החנות המקוונת הגרועה ביותר שקניתי בה, ומן הסתם לא אקנה שם שוב.

תגובת החנות

שלום רב, ראשית אנו מתנצלים על חווית השירות שקיבלת. אכן המשלוח שהוזמן בערב חג ראש השנה (21.9.25) סופק לביתך מיד לאחר החג שזה 0 ימי עסקים. בנוסף, המשלוח נשלח לביתך על חשבונינו (עם שליח עד הבית), כאשר אתה בחרת בנקודת איסוף. הגדלנו ראש וידענו שחלק מהנקודות חלוקה סגורים עקב החגים. הזמנת מסך "LG 32 ורצינו שזה יגיע אליך בדרך הבטוחה ביותר והמהירה ביותר :) לגבי השעון, יצא במשלוח נוסף לנקודת חלוקה כדי לזרז את זמן ההגעה תוך 2 ימי עסקים כפי שהוסכם.  מקווים שבהזמנה הבאה שלך תשתנה דעתך לגבי השירות שלנו. בברכה, צוות פרידיו

חוות הדעת עזרה לכם?
סיני
סיני
10.09.2025
מוצר שנרכש: דיו למדפסת HP

שרות גרוע ביותר לא עונים לשיחות בכלל ולא חוזרים להודעות מכרו לי דיו שלא מתאים ולאחר מיכן לא קיבלתי יחס בכלל ועד שהצלחתי כבר לתפוס אותם הם ממשיכים להתחמק מלתת שרות....חברים לא ממליץ לכם בכלללל

תגובת החנות

קודם כל אנחנו מצטערים לשמוע על חווית הלקוח, אבל נשמח להעמיד דברים על דיוקם: הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 1/9 עם זמן אספקה של עד 4 ימי עסקים. כבר בתאריך 3/9 יצאה ללקוח החלפה עבור המוצר הלא תקין. ז"א שבטווח של יומיים מרגע ההזמנה באתר הלקוח כבר קיבל את החבילה המקורית, שוחח עם השירות שלנו וכבר יצאה לו החלפה. שירות גרוע וחוסר יחס ? אתם תשפטו

חוות הדעת עזרה לכם?
אר
אר
05.09.2025
מוצר שנרכש: TP-LINK Archer BE550 BE9300 Tri-Band WiFi 7

בתאריך ה-17 ליולי 2025, קניתי את המוצר המצוין, כאשר זמן האספקה שלו הוא עד חמישה ימי עסקים. יום לפני תאריך האספקה האחרון, יצרתי קשר עם החנות, ונאמר לי שהמשלוח יתעכב בעוד יום אחד, לאחר יום האספקה האחרון. ביום האספקה האחרון, התקשרתי שוב לחנות, ולאחר סיפורי סרק רבים, נאמר לי שזמן האספקה בפועל הוא בעוד כשבועיים, כלומר, כמעט חודש לאחר תאריך הקניה! למרות בקשות רבות לקבלת פיצוי על העניין, החנות הציעה אך ורק להקדים את מועד הגעת המשלוח בימים ספורים. לאחר שסירבתי להצעה זו, החנות התעלמה מבקשותיי לקבלת פיצוי כספי, ולכן ביטלתי את ההזמנה. אני מבין שלפעמים ישנן נסיבות לא צפויות, המעכבות את המשלוח, אך זה לא משנה אם אתה מבין שחשוב מאוד לספק שירות טוב ללקוח, או שאתה מבין שכאשר אתה נותן פיצוי על סחורה שלא הגיעה, אתה מעניק חווית קניה מעולה ללקוח, כך שהוא יקנה ממך שוב ושוב בעתיד, וכן יספר לחבריו ולמכריו על חווית הקניה הטובה, כל עוד אתה עומד בהתחייבותך.

תגובת החנות

שלום רב, שהלקוח צודק, הוא צודק. אכן עיכובים של המוצר בעכבות אישורי משרד התקשורת. למדנו להבא :( צוות פרידיו

חוות הדעת עזרה לכם?
levd63
levd63
01.09.2025
מוצר שנרכש: SteelSeries Arctis Nova 7 WOW

שירות לקוי ללא שום התחייבות כלפי הלקוח חוץ מי לגבות את הכסף. חברה לא עמדה בזמן הספקת המוצר ולא במקום הספקתו כמו שהתחייבה בזמן המכירה. האריזה מקורית היתה נראת כמשומשת. לא היתי ממליץ על החברה הזאת. 0000000000000

חוות הדעת עזרה לכם?
דן
דן
18.04.2025
מוצר שנרכש: מחסניות דיו

גרוע ביותר. למרות בקשתי בכתב שאושרה לשלוח המוצר לאיסוף בבנימינה הוא נשלח לזכרון יעקב. מרחק 15 ק"מ מביתי. מזל שלא שלחתם אותו לאילת.

תגובת החנות

שלום לכולם קודם כל אנחנו מצטערים על התקלה, אך חשוב לנו להסביר את המקרה. אנחנו שולחים אלפי חבילות לנק' איסוף, חלק מהנק' מקבלות כמות גדולה יותר מאחרות ולכן חברת המשלוחים מנתבת את החבילות לנק' הכי קרובה שפחות עמוסה. לצערנו במקרה הזה לא היו יותר מדי אפשרויות לנק' חליפית באותו אזור. אנחנו פועלים מל חברת המשלוחים על מנת שמקרים כאלה לא יחזרו. בברכה, צוות פרידיו.

חוות הדעת עזרה לכם?
שאול
שאול
20.12.2024
מוצר שנרכש: מדפסת 5340

הזמנתי מדפסת בידיעה שתסופק בתוך 3 ימי עסקים. לאחר המתנה של 4 ימי עסקים התקשרתי לברר. מסתבר שהמדפסת בכלל לא במלאי. הם טענו ששלחו לי הודאה בווטסאפ - שקר, אין להם את המספר של הווטסאפ שלי. ביקשתי מהם לבטל את העסקה אתמול - עדיין לא בוצע.

תגובת החנות

שלום רב, הלקוח הזמין מדפסת עד 3 ימי עסקים. אנחנו לא עובדים שישי שבת. הלקוח מחשיב גם את שישי שבת כימי עסקים ומכאן הבלבול... :) אבל - כיף לספר שאצלנו מקבלים מדפסות A3 במשלוח מהיר עד 3 ימי עסקים. בברכה, צוות פרידיו

חוות הדעת עזרה לכם?
אורי
אורי
13.12.2024
מוצר שנרכש: דיו למדפסת

למרות התכתבויות ותלונות, המוצר עדיין לא סופק וזאת 10 ימים לאחר מועד ההזמנה! יותר פשוט ללכת לחנות פיזית, לרכוש ולקבל את המוצר במקום.

תגובת החנות

גולשים יקרים, אנחנו חווים בתקופה הנוכחית עומס חריג בחברות המשלוחים איתן אנחנו עובדים. אנחנו עושים כל מאמץ על מנת לשפר את זמני האספקה ולמנוע מקרים כאלה בעתיד. כמובן שהלקוח היה בטיפול השירות שלנו עד שנמסרה החבילה (אם כי באיחור). במקום 7 ימי עסקים - 10 ימי עסקים. בברכה, צוות פרידיו

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
26.11.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
ח.ה.
ח.ה.
22.11.2024
מוצר שנרכש: מדפסת HP DeskJet 2810 All-in-One 51P96B

הזמנתי מדפסת. בחרתי בהם דווקא בגלל ההבטחה למשלוח מהיר תוך 3 ימי עסקים. הזמנתי במוצ"ש עכשיו יום שישי ועדיין לא קיבלתי את המוצר. הבטיחו כמה פעמים שיחזרו ולא חזרו אלי (מלבד פעם אחת שהבטיחו שהמוצר יגיע ביום חמישי, והוא כמובן לא הגיע)... מאוכזבת מאד....

תגובת החנות

שלום רב, אכן היה עיכוב במשלוח. העיכוב נבע כיוון שהלקוחה לא בבית בשעות החלוקה 08:00-18:00. הלקוחה ביקשה שנשאיר לה את ההזמנה מחוץ לדלת. מבחינתנו אין בעיה לעשות זאת, רק הסברנו לה שנשלח לה תמונה של הדלת של הבית שלה ביחד עם המוצר ולאחר מכן זה באחריותה... לגיטימי לא? לקח לה כמה ימים לאשר זאת ומכאן העיכוב. בברכה, צוות פרידיו

חוות הדעת עזרה לכם?
bafibruder
bafibruder
14.11.2024
מוצר שנרכש: מצלמת אבטחה TP-LINK Tapo C210 2K

הזמנתי את המוצר וההתחיבות הייתה תוך 9 ימי עסקים. אחרי 9 ימי עסקים קיבלתי מייל מהם שהמשלוח עדיין לא התבצע, בטלפון איתם התברר כי בכלל לא בטוח שיש את המוצר אצל הספק שלהם. חבל שסתם רושים שיש למרות שאין.

תגובת החנות

שלום רב, הלקוח צודק! לצערנו, גם לנו יש חוסרים לפעמים, ואנחנו תלויי ספק במוצרים. במקרה הזה מדובר במצלמה פופולרית שהמלאי שלה אזל מהר מאוד מהרגיל. היה לנו עיכוב של עוד יומיים שהלקוח לא רצה לחכות. נציין גם שהצענו לו מוצר נחמד על העיכוב ללא חיוב :) נמשיך לעבוד קשה כדי לשפר את השירות שלנו. בברכה, צוות פרידיו

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
30.10.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
ניב
ניב
15.10.2024
מוצר שנרכש: ראשי דיו למדפסת brother LC421

שירות גרוע! לא להתקרב. הזמנתי ראשי דיו ולמרות שההבטחה היא לספק אותם עד 4 ימי עסקים עברו 13 ימי עסקים והמשלוח לא הגיע. הם תרצו את זה בעיכובים בגלל החגים למרות שהזמנתי מוצרים אחרים מחברות אחרות שכן הגיעו בתקופה הזו ובהרבה פחות זמן. בנוסף לא נתנו זיכוי על המקום כשביקשתי אלא חיכו לאישור של החברת משלוחים.

תגובת החנות

שלום וברכה קודם כל אנחנו מתנצלים על העיכוב וחווית הקנייה השלילית של הלקוח. חשוב לציין שאנחנו שולחים חבילות רבות שמסופקות ברוב המקרים לפני זמן האספקה שנמסר ללקוח, על כך יעידו מאות תגובות שעולות בשנה. המשלוח יצא מאיתנו לאספקה באותו יום שבו בוצעה ההזמנה. אך לצערנו קיים אחוז קטן של משלוחים בתקופות קצת יותר עמוסות ולאזורים לא מרכזיים כמו במקרה זה, שזמן האספקה עשוי להתארך. השירות שלנו ליווה את הלקוח והוא זוכה במלוא כספו ברגע שאושר ע"י חברת המשלוחים שהמשלוח אינו סופק. תמיד ננסה להשתפר ולהקטין את אחוז המשלוחים המאחרים עד כמה שניתן - זאת מחויבותנו ללקוחות שלנו!

חוות הדעת עזרה לכם?
עמית א
עמית א
02.09.2024
מוצר שנרכש: IX6850

הזמנתי מדפסת לכתובת בלב תל אביב (כלומר ממש לא ישוב מרוחק…) בגלל ההתחייבות שלהם באתר למשלוח מהיר - לדבריהם תוך 3 ימי עסקים ואף פחות לאזור גוש דן. החנות לא עומדת בהתחייבות לזמנים, וצריך לרדוף אחרי הנציגים שלהם, שלא מספקים תשובות אלא רק מריחות שחלקן סותרות (לדוגמה: נציג אחד מסביר שהמשלוח הוא פנימי של פרי דיו ולכן אין מספר מעקב, ולעומת זאת נציג אחר טוען שהוא יצור קשר עם חברת השליחויות החיצונית לבירור מצב החבילה ויעדכן, אך כמובן שלא חוזר). למרות שעבר שבוע על אף התחייבות למשלוח תוך 3 ימי עסקים, הנציגים לא מספקים שום מידע בנוגע למשלוח או צפי לאספקה, ומבטיחים הבטחות שלא מתקיימות (״יגיע אליך היום או בראשון״, ״נחזור אליך מאוחר יותר היום״). כלל לא ברור לי האם המדפסת שהזמנתי אכן תגיע, אך כך או כך אני ממליץ לרוכשים להמנע מלהסתמך על ההתחייבות של החברה לזמני האספקה. ממליץ בחום על החנות למי שרוצה לרדוף אחרי חברה שלוקחת את הכסף בכיף, אבל קצת יותר מתקשה לספק את הסחורה או אפילו תשובות על שאלות בסיסיות על מצב ההזמנה

תגובת החנות

שלום רב, ראשית צר לנו על הרגשת הלקוח, אבל נציין כי סופק ללקוח ביום העסקים השלישי (לא כולל שישי שבת). ההזמנה נשלחה מאיתנו כבר באותו יום שהלקוח הזמין. הלקוח הזמין מדפסת A3 - טיפה גדולה לחברות המשלוחים :) - ולכן לא סופק תוך 24 שעות בתל אביב. לגבי הטענה של הלקוח לגבי בקשה למספר מעקב, אנחנו בודקים מול חברות השילוח ועושים כל שצריך כדי שיגיע הכי מהר שאפשר. אם ניתן ללקוח מספר חבילה, ונפנה אותו לדבר עם חברות השילוח, הרי שפה אנחנו לא עושים את העבודה שלנו, בשביל זה אנחנו פה! מיותר לציין כי בכל משלוח נשלח SMS עם פרטי מעקב וקישור. נלמד ונשפר את השירות שלנו :) בברכה, צוות פרידיו.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
27.08.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בפרי דיו

מוצרים נוספים הנמכרים בפרי דיו

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון