מפרסם ב-zap מאז 2006

‎גיים סטיישן‎ ‏(GameStation)

קונסולות משחק ומחשבי גיימינג (הוד השרון)

- / 5
בעלים: גיים סטיישן
נמצאו 396 חוות דעת גולשים על גיים סטיישן
דוד
דוד
13.05.2022
מוצר שנרכש: Oculus Quest 2 / 128 GB

רכשתי Oculus Quest 2 128GB בחנות הזו, דרך פייפאל. קיבלתי מייל אישור, גם מגייסטיישן וגם מפייפאל. למחרת התקשרתי אליהם לברר מועד אספקה והנציג אמר שבגלל העמלה הגבוהה של פייפאל, נוכל להתקדם רק אם אשלם עוד 100 שקלים. סירבתי, מאחר שהעיסקה כבר בוצעה במחיר שפורסם. מעבר להגינות בסיסית במסחר, לא ברור מאיפה הסכום הזה, 100 שקלים. אפילו פייפאל לא לוקחים 8% מהעיסקה... בשלב הזה הנציג נזכר שהמוצר חסר במלאי ולכן אין אפשרות להשלים את העיסקה. לא ארכוש יותר ברשת הזו ואמליץ לחברי לנהוג כמוני.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.05.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
07.10.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Michael
Michael
29.08.2021
מוצר שנרכש: Xiaomi Mi Box S

הזמנתי TV BOX באתר. זמן אספקה משוער היה מוגדר "בערך 10 ימי עסקים". פעמיים פניתי במייל וביקשתי מספר מעקב של דואר ישראל. במקום זה החזירו לאשתי טלפון חירטוט בסגנון הכל יהיה בסדר. התקשרתי בעצמי, גם כן במקום לתת מספר מעקב התחילו לספר סיפורים שהחבילה תגיע רק בעוד 21 ימי עסקים. אם הייתי יודע את זה מראש - לא הייתי מזמין. מסין זה מגיע יותר מהר. כאשר בדקתי מספר מעקב באתר של דואר ובקשתי לאמת את מספר שוב, עשו לי ממש ממש טובה שקראו לי את מספר שוב ואז פשוט ניתקו בפרצוף. הקצר מה זה שירות לקוחות בחנות הזאת לא שמעו ולא ידעו. ראו הזהרתם.

תגובת החנות

הלקוח קיבל שירות מצוין לצערנו, דואר ישראל קצת איטי בתקופת החגים. הוסבר ללקוח את מורכבות המצב גיימסטישן היא רשת הקיימת מעל 20 שנה ותמיד תיתן את השירות הכי טוב שתוכל לכלל לקוחותיה בברכה ושנה טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
10.08.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
20.01.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
31.12.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
30.12.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
רונן
רונן
20.10.2020
מוצר שנרכש: MI BAND 5

התענייתי במוצר, התקשרתי לחנות בהוד השרון , השיחה נטרקה פעמיים וקיבלתי מסרון חוזר, ניסיתי ליצור קשר באמצעות שני הניידים בוואטסאפ וגם במסנגר בפייסבוק שעות של המתנה ומתן מידע חלקי על המוצר , ללא שקיפות והפנייה שארכוש דרך האתר ללא מתן תשובות ששאלתי לא ממליץ !!!!! , שירות לקוחות פשוט גרוע ולא רוצה גם לחשוב על שירות לאחר קנייה אם ככה זה מתחיל.....

חוות הדעת עזרה לכם?
ליאור ושחר
ליאור ושחר
13.10.2020
מוצר שנרכש: מצלמת אינטרנט

זהירות! קיבלתי מצלמת אינטרנט ללא אריזה, שאינה עובדת!!!! פועלת רק בתוכנת זום. לצערי הרב לא ציינו זאת באתר\ בהודעות או בחנות הפיזית. האכזבה גדלה כאשר לא לקחו אחריות וטענו שזה רשום באתר (לא רשום בדקתי). לא מומלץ לרכוש שם!

חוות הדעת עזרה לכם?
Giddy
Giddy
06.04.2020
מוצר שנרכש: Fortnite Darkfire Bundle Xbox one פורטנייט

ביצעתי הזמנה בכרטיס אשראי מסוג DEBIT של משחק לנינטנדו . באתר החברה היה כתוב במפורש שלא יחויב כרטיס האשראי לפני שנערכה בדיקה שהמוצר אכן במלאי. הסכום חויב בחשבן למרות שהמשחק חסר במלאי. כל הבקשות שלי שנציג החברה ידבר עם חברת האשראי לבטל את החיוב בפועל ולזכות את חשבוני בסכום הקנייה לא טופלו אלא בתשובה לקונית שהבחור המטפל בבעיות מול חב. האשראי לא מעוניין לעבוד בימים אלה ( להרים טלפון ...) כרגע עלי להמתין לפחות 14 יום עד שאוטומאטית חברת האשראי לחזיר את הסכום . פשוט חוצפה וחוסר מודעות למתן שירות

חוות הדעת עזרה לכם?
מיה
מיה
20.01.2020
מוצר שנרכש: 4050053

עברו שבועיים מיום ההזמנה והמוצר עדיין לא הגיע. ניסיתי להתקשר לחנות מספר פעמים אך אף אחד לא עונה. מאכזב מאוד! בעיקר את בני שמחכה למשחקים שהזמנו לו. לא מומלץ בכלל!

תגובת החנות

מצער מאוד לקבל חוות דוות כזו, הלקוחה ביצעה הזמנה בתאריך 5/1 אחר הצהריים והמשלוח יצא אליה כבר למחרת בבוקר! (יש בידי הלקוחה מספר מעקב שבו היא ראתה שאכן המשלוח יצא מאיתנו יום למחרת) המשלוח יצא בדואר רשום חינם לבקשת הלקוחה(אגב גם בהודעת המשלוח שקיבלה הלקוחה מצויין בפירוש שזמן המשלוח בדואר רשום הוא בדרך כלל בין 7-10 ימי עסקים אך שדואר ישראל אינו מתחייב לזמן מדויק) לצערנו המשלוח התעכב ע"י דואר ישראל ובמשלוחי דואר רשום אין שום דבר שביכולתנו לעשות חוץ מאשר לפתוח פניה אצל דואר ישראל לבירור. צר לנו שהלקוחה בחרה להאשים אותנו בעיכוב כאשר היא קיבלה שירות מצויין והמשלוח יצא אליה פחות מ24 שעות מרגע ההזמנה אבל תמיד יהיו לקוחות שפשוט יחפשו את מי להאשים. גיימסטיישן תמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר שניתן אך לצערנו לא תמיד הכל תלוי בנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Mohannad
Mohannad
29.12.2019
מוצר שנרכש: ps4 fifa 20 bundle

בתאריך 22/12 הזמנתי PS4 מהאתר של GAMESTATION ושילמתי 49 ש"ח נוספים לשליחות כי אני חייב את החבילה בתאריך 29.12 כמתנה ב 24/12 קיבלתי מייל שההזמנה תסופק תוך 1-3 ימי עסקים, היום כבר 29/12 ועדיין לא קיבלתי כלום! מהבוקר אני מנסה להתקשר להם ולשלוח מיילים שאולי אפשר לעשות משהו שתהיה לי מתנה כי כבר המשלוח איחר! אבל לא קיבלתי מענה עד שענו בסוף בשעה 18:00 ואמרו לי שאין מה לעשות עם תירוץ של " זה דואר ישראל" הזמנתי טליוויזיה ממקום אחר גם ב 22/12 אבל קיבלתי בבית ב 24/12! לזה קוראים שירות טוב :) לכל מישהו שרוצה להזמין תדעו שדברים זזים ממש לאט ! ולא עונים בקלות

תגובת החנות

מאוד מצער אותנו לקבל חוות דעת כזו. הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 22/12- ההזמנה נשלחה כבר למחרת בדואר שליחים לבקשת הלקוח (הלקוח גם קיבל מספר מעקב בו הוא יכל לראות שאכן המשלוח יצא מאיתנו כבר למחר) לצערנו החבילה מתעכבת בדואר ישראל - ניסינו לעשות כל שביכולתינו על מנת לברר את מצב המשלוח או לזרז את החבילה אך לצערנו לא קיבלנו כל מענה מספק מדואר ישראל. הלקוח בחר להאשים אותנו בעיכוב למרות שהוא יודע שהחבילה יצאה מאצלנו פחות מ 24 שעות מרגע ההזמנה - אנו מבינים את התסכול אך יש גם היגיון לכל דבר. גיימסטיישן תמשיך לעשות כל שביכולתה על מנת לספק ללקוחותיה את השרות הטוב ביותר שניתן כפי שעשתה תמיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
liad.raz
liad.raz
15.04.2019
מוצר שנרכש: מטען לשלט אקסבוקס

חווית הקנייה בין הגרועות שחוויתי.קיבלתי את המוצר פגום ועם חלקים חסרים. לאחר שפניתי לרשת וסיפרתי להם על הבעיה הם פשוט התעלמו מהפניות שלי ומצאתי את עצמי רודף אחריהם. אין מענה אין עזרהה אין החזר כספי שלא נדבר על פיצוי... ממליץ בחום להתרחק מחנות זו

חוות הדעת עזרה לכם?
Rotem
Rotem
04.03.2019
מוצר שנרכש: בובת פופ - פורטנייט

קניתי באתר המקוון. אתר ידידותי ונוח והמשלוח הגיע יחסית מהר. רק לא ברור מה הסיבה למחיר הגובה במשלוח של דואר רשום, רוב החנויות המקוונות לא דורשות סכום נוסף בגין שליחת המוצר בדואר, אלא אם הרוכש מבקש לקבל את המוצר באמצעות חברת שליחויות. אם זה לא מספיק, גם הסכום שנדרשתי לשלם בעבור דואר רשום גבוה, כלומר במקום לחייב אותי בעלות השליחה בדואר ישראל בפועל נראה שמפעילי החנות המקוונת מצאו דרך לגבות סכומים נוספים במסווה של דמי משלוח. לידיעה חבילה בדואר ישראל במשקל של 2 ק"ג עולה פחות מהסכום שנדרשתי לשלם בעבור משלוח שלא עולה על 200 גרם בהגזמה.

חוות הדעת עזרה לכם?
yanm22
yanm22
18.02.2019
מוצר שנרכש: Lego Harry Potter Collection PS4

לא קשור לאיכות המוצר, אבל השירות שקיבלתי הוא על הפנים. לא אקנה יותר במקום הזה למרות שזה נוח לי יחסית.

תגובת החנות

מאוד מצער אותנו לקבל חוות דעת כזאת. הלקוח הזמין באתרנו משחק (חשוב לציין שלא בפעם הראשונה) כמו כל הזמנה באתר כאשר הלקוח בוחר באיסוף עצמי הלקוח מקבל גם במייל וגם ב SMS שבעת ההגעה לסניף לאסוף את המוצר יש צורך בהצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי איתו בוצעה ההזמנה דבר אשר נועד בסופו של דבר להגן גם על הלקוחות המזמינים אצלנו באתר. הלקוח הגיע לסניף הוד השרון לאסוף את המוצר ללא תעודה מזהה(הושארה ברכב) והנציג בחנות הסביר לו שלפי נהלי החברה הוא אינו יכול לספק הזמנה ללא הצגת תעודה מזהה. הלקוח כעס על הנושא כי לטענתו ואני מצטט מהמייל ששלח אלינו "איזה רמאי אני כבר יכול להיות?! אבל נאלצתי בכל זאת לרוץ לאוטו, לקחת את ארנקי ולחזור לחנות" ואף ביקש שנבוא בחשבון עם העובד שרק עשה את עבודתו. רשת גיימסטיישן עושה את כל המאמצים על מנת לספק ללקוחותיה חויית קנייה מהנה ויותר חשוב - בטוחה. אנו בגימסטיישן האתר ורשת החנויות נמשיך לתת את השירות והמחירים שמאפיינים אותנו מאז הוקמה בשנת 2001.

חוות הדעת עזרה לכם?
Guy
Guy
19.12.2017
מוצר שנרכש: GTA V

ב2 החנויות לא עונים. קניתי מוצר, הדואר לא יודע מה איתו בכלל ואיזה משלוח. העיקר שלחו מייל לדרג אותם חיובי והמוצר לא הגיע בכלל

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה למשחק ב 4/12 אחר הצהריים, המשלוח יצא אליו כבר למחרת בבוקר בדואר רשום חינם לבחירתו. דואר ישראל אינו מתחייב לזמן קבוע במשלוחים בדואר רשום אך זמן המשלוח הממוצע הנו בין 7-10 ימי עסקים דבר המצוין גם באתר וגם באישור השליחה שהלקוח קיבל עם מספר המעקב. הלקוח קיבל הודעה מסודרת ברגע השליחה עם מספר החבילה והמעקב בדואר ישראל ועם כל הקישורים והדרכים ליצור עמנו קשר במידה ויש בעיה כלשהי. גם במידה והלקוח לא הצליח להשיגנו טלפונית בימים לחוצים כימי חג החנוכה ישנן מספר רב של דרכים בהן ניתן ליצור עמנו קשר כגון בפייסבוק, במייל ובמערכת ייעודית של פניות לקוחות באתר אך הוא בחר להעלות את דבריו על פני אתר זאפ וזה בסדר. אין אנחנו יכולים לשלוט בזמן המשלוח מרגע שהוא נשלח ועדיין הלקוח בוחר להאשים אותנו בעיכוב במידה ויהיה של דואר ישראל וזה גם בסדר. העברנו היום את הפרטים של המשלוח לדואר ישראל לבירור מצב המשלוח העדכני והם עדכנו אותנו שהחבילה כבר הועברה לדואר הקרוב ללקוח בסניף דורה ושהוא אמור כבר לקבל הודעה להגיע לאסוף את המוצר. אנחנו כחברה נמשיך לתת את המחירים והשירות שהם הלב של גיימסטיישן מאז 2001.

חוות הדעת עזרה לכם?
shlomi
shlomi
14.11.2017
מוצר שנרכש: Call of Duty WW2

עשיתי הזמנה מוקדמת דרך האתר וחייבו אותי על המשחק עוד לפני שיצא לשוק וכשהתאריך השקה התקרב המחיר של המשחק ירד שזה לא נראה לי הגיוני אז חשבתי לבטל את ההזמנה ולהזמין מחדש במחיר הזול יותר אך לא קיבלתי מענה גם לא מהסניף השני ואף שלחתי מייל והסברתי שאני רוצה לבטל ולעשות הזמנה חדשה מכיוון שהמחיר ירד אך המייל קיבל מענה רק לאחר מספר ימים וכשענו לי למייל שמתי לב שכבר העלו את המחיר חזרה על המשחק ובכל זאת נאמר לי שיזכו אותי על ההפרש כשאקבל את המשחק וכשקיבלתי הודעה שהמשחק הגיע ושאפשר לבוא לאסוף אותו נסעתי במיוחד יום למחרת רק כדי להתאכזב מכיוון שלדבריהם נאסר עליהם למכור את המוצר לפני התאריך השקה שזה גם ככה קורה בדרך כלל עם כל משחק ובסופו של דבר קרה גם הפעם כשקיבלתי הודעה נוספת יום למחרת על כך שאפשר להגיע לאסוף את המשחק אז התקשרתי שוב לוודא שאני לא מגיע סתם אך נאמר לי שאי אפשר עדיין לקחת את המשחק אך בערב חזרו אליי מהסניף האחר ונאמר לי שיכולתי לקחת אותו כבר מהבוקר.. וכשהגעתי לאסוף את המשחק וביקשתי את הזיכוי שהובטח לי ובלי בושה המוכר עירבב אותי שזה סיבוך לזכות אותי מכיוון ששילמתי באשראי והבטיח "להסתדר" איתי פעם הבאה שאקנה אצלו.. ואני ממש ממש לא מתכוון יותר לקנות בגיים סטיישן פשוט מקום אכזבה גרמו לי לתסכול ואני מאוד מקווה שההודעה הזאת תגרום לאנשים לקנות במקום אחר

חוות הדעת עזרה לכם?
ארנון
ארנון
05.05.2017
מוצר שנרכש: שלט WII U Wii U Pro Controller Nintendo

הזמנו שלט Wii U מקורי (כך לפחות על פי התמונה באתר). הגיע מוצר לא מקורי, ללא כל זיהוי של היצרן ובאיכות לא טובה. לא קיבלנו כל מענה לפנייתנו לפתרון הבעיה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Asaf
Asaf
26.12.2016
מוצר שנרכש: משחק ps4 Ps4 משחק

הזמנו משחק ps4.. הוספנו 40 שח נוספים בעבור משלוח עם שליח תוך 48 שעות....משום מה עברו 3 ימים..לא הגיע כלום ואין עם מי לדבר בטלפון...אכלנו אותה...הזול עולה ביוקר....

חוות הדעת עזרה לכם?
MaKoRe
MaKoRe
28.11.2015
מוצר שנרכש: xbox 360 A85A

ראיתי באתר XBOX במחיר זול הלכתי לשם ואמרו לי מחיר כמעט כפול ממה שהיה באתר

חוות הדעת עזרה לכם?
Itzik
Itzik
11.11.2015
מוצר שנרכש: אקסבוקס one one

התקשרתי לחנות לשאול אם יש במלאי את מה שהם מפרסמים בזאפ 1690 שח המוכר אמר שיש הכל , כשהגעתי לחנות המוכר הציע לי את האקסבוקס במחיר של 2000 שח בטענה שהוא עם אחריות של מייקרוסופט ובשביל המחיר שיש בזאפ צריך לעשות הזמנה , שורה תחתונה אל תתקרבו מנסים לפתות אותכם עם מחיר נמוך ואז מנסים לדחוף לכם אותו מכשיר במחיר גבוה יותר

חוות הדעת עזרה לכם?
גיא
גיא
29.10.2015
מוצר שנרכש: fifa 16 משחק

הזמנתי את המשחק לפני כשלושה שבועות והוא טרם הגיע אין לי מה לומר על השירות מפני שהם לא עונים.. לא ממליץ על קנייה באתר הזה.

חוות הדעת עזרה לכם?
UP
UP
18.10.2015
מוצר שנרכש: משחק XBOX GTA V

בוצעה הזמנה דרך האתר ב 23.9.2015 עד היום המוצר לא הגיע. התקשרתי 6 פעמים לחנות בכדי לברר מה קורה, בכל פעם הבטיחו שיחזרו אלי ולא חזרו, כולל מנהל סניף - שרון. שרות מתחת לכל ביקורת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Gil
Gil
06.10.2015
מוצר שנרכש: fifa 16 16

הזמנתי בהזמנה מוקדמת את המשחק fifa 16 לסוני 4 . הזמנתי את המשחק בתחילת ספטמבר . עבר כבר חודש והמשחק טרם הגיע . המשחק אמור היה להישלח אליי בתאריך 21.9 אך עברו שלושה שבועות והוא לא הגיע . הנציג בחנות הבטיח לי עד 7 ימי עסקים , וכאשר ראיתי שעברו הרבה יותר מ7 ימי עסקים התקשרתי שוב והנציגה אומרת לי שהמשחק בדואר ונשלח עם בול . אני מסביר לה שהבטיחו לי 7 ימי עסקים והיא מסרבת לשמוע ואומרת חבל שלא הוספת 10 שקלים לדואר רשום .השירות מזעזע , כל פעם הנציגי מכירות אומרים דברים אחרים ומבטיחים הבטחות .כבר עברו 20 יום ועדיין לא קיבלתי בסך הכל משחק .וכאשר ביקשתי החזר כספי היא סירבה . אני לא אקנה שוב בחנות זו .

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון