
רכשתי Oculus Quest 2 128GB בחנות הזו, דרך פייפאל. קיבלתי מייל אישור, גם מגייסטיישן וגם מפייפאל. למחרת התקשרתי אליהם לברר מועד אספקה והנציג אמר שבגלל העמלה הגבוהה של פייפאל, נוכל להתקדם רק אם אשלם עוד 100 שקלים. סירבתי, מאחר שהעיסקה כבר בוצעה במחיר שפורסם. מעבר להגינות בסיסית במסחר, לא ברור מאיפה הסכום הזה, 100 שקלים. אפילו פייפאל לא לוקחים 8% מהעיסקה... בשלב הזה הנציג נזכר שהמוצר חסר במלאי ולכן אין אפשרות להשלים את העיסקה. לא ארכוש יותר ברשת הזו ואמליץ לחברי לנהוג כמוני.

















