
טלווזיות TCL מוצעות למכירה אך התקשרו לבטל את ההזמנה שלי. לא הורידו עדיין מהאתר את סדרת המוצרים. מטעים את כולם.

טלווזיות TCL מוצעות למכירה אך התקשרו לבטל את ההזמנה שלי. לא הורידו עדיין מהאתר את סדרת המוצרים. מטעים את כולם.

הזמנתי כיסא razer לפני 23 יום, לאחר כמה ימים החברה התקשרה ואמרה שהכיסא בכלל לא במלאי והעס-ה תבוטל. עדיין לא קיבלתי את הזיכוי למרות שעברו 14 ימים ממועד ביטול העסקה, והחברה לא עונה לשום הודעה כבר 4 ימים.

ממש גרוע. קניתי מכונת קפה ולא הגיע אחרי ש@ועיים אני מנסה ליצור קשר והם לא עונים, ביקשתי אחרי חודש לבטל דרך החברת אשראי.

הוזמן מעצב שיער בייביליס. הוא אפילו לא הצליח להוריד את הזקן שלי. הלהבים נתקעו ומשכו בשיער,הסוללה לא הספיקה ליותר מדקה וחצי עבודה אחרי טעינת לילה. 2 פניות לשירות לקוחות הבהירו לי שזו לא חנות לחזור אליה

שירות נוראי ולא מקצועי. המוצר לא הגיע אחרי חודש והוגשה בקשה להחזר מחברת האשראי בגלל שהחברה לא עונה ולא מטפלת בהליך ביטול העסקה. ממליץ בחום לקנות מחנות אחרת

הבטיחו בזאפ שחברת המשלוחים תיצור אתי קשר לא יצרו.מנסה לחייג לחנות דיילי סייל ולא עונים מייבשים אותך בטלפון כל היום שוקל לבטל הזמנה !

חוויית קנייה מאכזבת במיוחד . הזמנו טלוויזיה לפני חודש - היא לא הגיעה עדיין, לא עונים לנו בטלפון, מעבירים לשירות הודעות ולא חוזרים אלינו

קניתי טלוויזיה יקרה, ומאז לא חוזרים אלי! אין עם מי לדבר בשירות הלקוחות כי הם רק יכולים להעביר הודעות שמתעלמים מהם! לקחו את הכסף ונעלמו!
היי שלום ומועדים לשמחה הלקוח ביצע הזמנה באתר ב29/9/25 יופ לפני יום כיפור צוות האתר חזר לעבוד ב5/10/25 אך הלקוח היה חסר סבלנות בקשר להזמנתו כך שביקש לבטל לפני שכרטיס האשראי שלו חוייב ,ככה שלא נלקוח שום כסף מהלקוח שנה טובה לכול לקוחותינו

הזמנתי מזודות- שילמתי, עבר חודש ולא קיבלתי את המוצר ואין עם מי לדבר- יש מענה של קבלת הודעות ואף אחד לא חוזר אליך..

הזמנתי שואב רובוטי. התחייבו ל7 ימי עסקים - המוצר לא הגיע ואין שום תקשורת עם החנות. לא עונים לטלפונים (רק שירות לקיחת הודעות ולא חוזרים), לא למיילים ולא חוזרים. שירות מתחת לכל ביקורת - אותי הם הפסידו.

רכשתי באמצעות קישור בזאפ.... לא קיבלתי את המוצר בתוך הזמן שנקבע, לאחר חלוף הזמן שבו הם היו אמורים לספק צלצלתי אליהם ענה מוקד הודעות השארתי הודעה עברו 3 ימים אף אחד לא חזר אלי מהחברה. צלצתי שוב עדיין מוקד הודעות, השארתי שוב ושוב הודעות במוקד. שלחתי הודעות בוואצפ, ואין מענה ב כ ל ל !! נראה כי אין מענה אמיתי של שירות לקוחות. המוצר דחוף לי אי קבלתו והתעסקות עם ספק שלא מכבד את עצמו גורמת לי לעוגמת נפש. זו ביקורת גם כלפי אתר זאפ - לא הייתי מאפשרת להם לפרסם אצלכם, עושה שם רע גם לכם. כדאי שיהיה לכם סטנדרט וביקורת.

אתחיל מהסוף: אין לי טענות לשרות הלקוחות של ZAP. לזכותם ייאמר שהם טיפלו בעניין כמו שצריך, וכשהם התחייבו שיחזרו אלי-אכן עשו כך. ב-20.8 הזמנתי מוצר מהחנות הזו. מועד האספקה שצויין היה עד 3.9. בינינו? לא סביר אבל ניחא.. שיהיה.. כרטיס האשראי כמובן חוייב מיידית... ב-31.8 שלחתי לחנות מייל לבדוק מה קורה עם המשלוח.. כמובן שלא ענו לי.. הרי מרגע שכרטיס האשראי שלי חוייב- הקונה עצמו כנראה פחות מעניין... ב-3.9 כמובן שהמוצר לא הגיע... (למה שיגיע בזמן??) שרות הלקוחות של ZAP טיפל כאמור ביעילות והעיסקה בוטלה. רק לשם השוואה-מוצר דומה שהזמנתי מחנות אחרת- הגיע אלי בחלוף 48 שעות.. הזמן והאנרגיות שבזבזתי בהתכתבויות עקרות הביאו אותי למסקנה שעשיתי עסקה גרועה עם החנות הזו.

מנסה לבטל הזמנה. אף אחד לא עונה שם. מתקשרת. יש שירות הודעות. אף אחד לא חוזר. שולחת מיילים. אף אחד לא מגיב. פעם אחרונה שאני קונה באתר הזה. בושה.

שירות גרוע לא קיבלתי מעל שבועיים שירות לא עונים לטלפון גם לא חוזרים. נשארתי עם מוצר פגום

רכשנו כיסאות, הגיעו כיסאות מדגם אחר לחלוטין, הם לא היו זמינים טלפונית על אף ניסיונות רבים, שלחנו פנייה הם חזרו ואמרו שבטיפול ושהיבואן יצור קשר עברו מספר ימים ואף אחד לא יצר קשר, ולא מצליחים לקבל מהם תגובה לא בטלפון ולא בוואטצאפ חוץ מזה שהעניין בטיפול, אני לא קניתי מהיבואן אני קניתי מהם ואני רוצה שירות מהם, לבינתיים אני משמש כמחסן לארגזים שלא הזמנתי.

מאכזב מאוד, נסתי לקנות מסך לאחר יומיים מביצוע ההזמנה חייגו אליי לומר שאין את המוצר שאני רוצה ויש רק יבואן רשמי במחיר יקר יותר, למחרת התחיל לפרסם את אותו המוצר שוב. אם המוצר היה צריך להגיע ךמחרת למה לבטל את ההזמנה? מרגיש שעושה Up sale..

על הפנים של שירות, לא חוזרים ללקוחות אחרי בקשת החזרת מוצר, אומרים שהם יעבירו פניה דחופה ושום דבר לא קורה. שירות זוועה.

לא חוזרים לטלפונים ולא מספקים את המוצר!!! בחוזה נכתב 7 ימי עסקים בפועל עברו 14 בלי שחזרו אלי למרות שלקחו הודעה במוקד שלהם

קניתי דרכם טלווזיה של 43 אענץ של LG. עברו כבר 14 ימי עסקים (לאחר שנאמר 7), אף אחד לא פנה אלי ולמרות שהשארתי הודעות כלום לא קרה. מאוד מאכזב

קניתי מהם מכשיר ליזר והם אמרו שמקבלים 1000 שח בתוים ואני רודף אחרהם וגם זאפ לא עוזרים לי ולא ומגיבים לי לא יודע מתי אני יקבל את התוים אני מחכה כבר חודשים כי יש לי טלפון כשר
שלום רב התווים נשלחו ללקוחה כהודעת SMS לאחר שהלקוחה פנתה וטענה שהטלפון שלה כשר נשלחו התווים למייל של הלקוח והתקבלו המשך יום נעים

הזמנתי מקרן קול של JBL. המוצר הגיע אלי לאחר 10 ימי עסקים למרות שהתחייבו ל-7. המוצר הגיע כאשר כל הקופסה פתוחה וקרועה, עם קלקר שבור ומדבקות משומשות. נציגת שירות הלקוחות הייתה אדיבה, העלתה את המנהל הלוגיסטי על הקו שהתחייב שהמוצר חדש. פתחתי את המוצר ואכן היה חדש. בנוסף פיצו אותי על החוויה הלא נעימה בתווי קניה.
שלום רב אכן היה עיכוב קל באספקה ועל זאת הלקוח קיבל פיצוי 200שח תווים המוצר שקיבל חדש לחלוטין כנראה האריזה נפגמה במשלוח בסופו של יום גם לפי מה שרשם הלקוח הוא מרוצה וזה מה שחשוב המשך יום נעים

ביצעתי הזמנה של טלוויזיה ב23/06/25, לא עונים בשום טלפון, ובשום שלוחה. לא עונים גם בווטסאפ. לא אופטימית שהמוצר יגיע לצערי

מדובר לדעתי באתר פיקטיבי . המוצר לא סופק בזמן. יש שירות הודעות שלא פותר שום בעיה. חבל ליפול בפח עם האתר הזה.

רכשתי טלויזיה סמסונג 75 אינצ'. לאחר מספר דקות התקשר נציג ואמר שאין את הטלויזיה ביבואן הזה ואם אוסיף X ש"ח אוכל לקבל את המכשיר עם שירות מהיבואן הרשמי. לאחר שבדקתי את המחירים, אישרתי וביצעתי חיוב מחדש. מאז עברו שבועיים וטרם התקבלה הטלויזיה. ניסיונות לתפוס את החנות טלפונית, לא אפשריות מאז. לאחר מספר דקות בהמתנה מועברים לשירות הודעות חיצוני. השארתי כבר 4 או 5 הודעות. חזרו אלי לאחר ההודעה השניה ואמרו שחברת השליחיות טוענת שאני לא עונה לשיחות (כמובן שזה אינו נכון ולא היו שיחות שלא נענו בנייד שלי). מאז עבר עוד שבוע, עוד 2 הודעות ואין עונה בחנות