מפרסם ב-zap מאז 2006

‎טיים טו באי‎ ‏(Time2Buy)

חנות מרעננה למכירת מוצרי חשמל בתים (רעננה)

- / 5
בעלים: פלא גיד בע"מ
נמצאו 71 חוות דעת גולשים על טיים טו באי
שאול
שאול
07.06.2020
מוצר שנרכש: מכונת כביסה ‏פתח קידמי Bosch WAN2006BPL ‏7 ‏ק"ג בוש

הזמנתי דרך האתר מכונת כביסה בוש. התקשרו אליי אחרי יומיים, ולאחר ווידאו כתובת, ומספרי טלפון, התחיל תהליך המכירה: "תראה, המכונה שהזמנת היא מייבואן פרללי, ולכן האחריות היא לא של בוש ואתה יודע מה זה אומר מבחינת חלקים ואיכות השירות". אמרתי בסדר, כפי שפורסם. "תראה, הפאנל של המכונה הוא בפולנית". פולנית? איך אוכל להבחין בין התוכניות? למה זה לא כתוב באתר שלכם? לפי Time2Buy "דברים כאלה לא כותבים באתר". "עכשיו, אם אתה רוצה, יש לנו מכונה של בוש, ביבוא ישיר, עם אחריות של בוש, הרכבה והכל, ורק להוסיף 100 שקל". פה סיימתי את השיחה.

תגובת החנות

שלום ראשית מספר ההזמנה שצוינה בביקורת היא בכלל על שם מר ינון מזור אז מי זה שאול? ההזמנה הנ"ל בוצעה ביום שישי אחרי שעות העבודה והאמירה שהתקשרו אחרי יומיים אינה נכונה כי למעשה ההזמנה נעשתה ראשון בבוקר ועוד באותו יום דברו עם הלקוח. הטענה שזה לא בסדר שלא כתוב באתר שהפנל בפולנית איננה רצינית באמת דברים כאלה לא כותבים בשום אתר. ההצעה שקיבל מכונה ביבוא ישיר של BSH בתוספת 100 שח היא רק הצעה אף אחד לא הכריח. יש גם וגם. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
שי
שי
13.09.2015
מוצר שנרכש: מקרר RT46H5300

ב1.9.15 עשיתי הזמנה לאחר בדיקה על המוצר, פניתי לחנות time2buy שבזאפ ענה לי מוכר ארקאדי שהוא בעל החנות וביצעתי את הרכישה. ארקאדי היה נשמע נעים ואמין, הבטיח לספק את המוצר עד 7 ימי עסקים לכל המאוחר. ביום חמישי ה10.9 עברתי דירה ותאמתי מראש 3 ימים לפני שההספקה של המקרר והמכונת כביסה שהזמנתי תהיה מתוכננת ומתוזמנת באותו היום. באותו היום התקשרתי להספקה כדי לבדה את שעת ההובלה, נאמר שהמוצר אינו במלאי! הייתי בהלם.. התקשרתי לארקאדי, והוא אמר "כן, הספק-יבואן (מקביל) עשה לו את זה עוד הפעם".. סיפורי סבתא, שהמועד ההספקה יהיה 17.9 משוער הכוונה יכול להיות שגם לא בתאריך הזה. ביקשתי ממנו שאמצה פיתון, ממש התחננתי מכיוון הנשארתי ללא מקרר לחג. הייתי מוכן להתפשר ולהחליף מקרר למותג אחר. אך ארקדי אמר שלא יוכל לספק לי שום מקרר. למזלי מצאתי חנות באשקלון וקניתי את אותו מקרר והמכונת כביסה שסופקה לי באותו היום בלי כאב ראש. מה שעשו לי זה אבל ולא מאחל לאף אחד שהסמוך על החנות הזו טיים טו באיי ו/או פלא גייד בע"מ. פשוט בושה ההתנהלות הזאת, כי יכלו להודיע לי על זה לפני.

תגובת החנות

אין ספק שאנחנו מבינים את כעסו של שי על מה שקרה אבל אנחנו חייבים לציין כי שום דבר לא נעשה בזדון והתקלה נובעת ממוצרים שלא שוחררו בזמן ע"י היבואן ולא הועברו לחברת השליחויות בזמן המובטח. אנחנו העברנו את ההזמנה של שי מידית ליבואן שהעביר אותה לחברת השליחויות שלו שאף צלצלה ללקוח שי וקבע איתו מועד אספקה שהתאים ללקוח ל 10.9 (במקור רצו לספק לפני אבל הלקוח ביקש ל-10.9). לצערנו ליבואן חלה תקלה והמקררים לא שוחררו בזמן ולכן האספקה בוטלה . היום אגב שוחררו המקררים אבל לצערנו זה מאוחר מדי למקרה הזה. כל ה"סיפורי סבתא" לטענת שי הם אמת לאמיתה וניתן לאמת אותה מול היבואן. מיותר לציין שאם כל זה לא היה קורה קרוב לחג שכל המובלים כבר היו עמוסים ולמעה ב-10.9 זה היה היום האחרון שבכלל היה ניתן לספק משהו כי למחרת היה יום שישי וביום א היה ערב חג. ארקדי העובד שלנו אמר לשי מספר פעמים שהוא לא בעל החנות ושאני אריק הוא בעל החנות. שמחנו לשמוע שהלקוח הצליח להשיג את המוצרים עוד לפני החד בעירו אשקלון ואם נגרם לו איזה נזק כספי אנחנו מוכנים שיפנה וננסה לפצות אותו. חנותנו היא חנות של 35 שנה ברעננה והמוניטין שלנו הוא שם דבר.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
24.12.2014
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Shahar Nardia
Shahar Nardia
27.10.2013
מוצר שנרכש: מקרר סמסונג 2 דלתות RL67

הגיע מקרר לא תקין מהיום הראשון, לא הסכימו להחליף לחדש אלא לתקן, הייתם קונים מקרר ממשהו שמוכר מקרר לא תקין הוא מוכן רק רק לתקן ולא להחליף? המוכר מעביר אחריות ליבואן, והיבואן כמובן מתחמק ולא רוצה לקחת אחריות.

תגובת החנות

ראשית נציין שאחריות על מוצרים שנפתחים בבית לפי חוק עוברת לנותן השירות שהוא כמובן היבואן. מה שהלקוח "שכח" לציין שעשינו מאמצים גדולים לספק את המקרר בערב חג ובמשך החג היה כנראה תקלה במקרר והלקוח אף שלח לנו מייל על כך אבל אחרי החג שפנינו להבין מה התקלה אמר הלקוח שעכשיו הכל בסדר. לאחר כמה ימים חזרה שוב התקלה ובאופן הגיוני נשלח טכנאי מהיבואן לבדוק את הבעיה ולפי מה שמספר לנו הלקוח לא הצליח. פנינו ליבואן לבדוק מה המצב ונאמר לנו ששולחים טכנאי עם החלק הבעייתי לפתור את הבעיה ומאז לא שמענו יותר מהלקוח ובברור שעשינו עם היבואן היבנו שהבעיה נפתרה סופית. אני אומנם לא צריך להגן על היבואן אבל מוצר שניפתח והופעל האחריות על תקינותו עוברת ליבואן וחברת השירות שלו. הטענה כאילו היבואן מתחמק ולא לוקח אחריות אינה נכונה עובדה שהמקרר תוקן ועובד בביתו של הלקוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
ron
ron
21.07.2013
מוצר שנרכש: טלוזיה UA46ES6200

עוד לפני ביצוע ההזמנה התקשרתי כדי לברר פרט טכני, הנציג ארכדי היה ממש חסר סבלנות ועצבני, נתן לי להרגיש שהוא עושה לי טובה ושאני מפריע לו. וניתק את השיחה לפני שסימתי לשאול (פחות מדקה מתחילתה) ממליץ ל"החרים" חנות זו

חוות הדעת עזרה לכם?
Ran
Ran
16.08.2012
מוצר שנרכש: טלויזיה EH5000

הזמנתי את הטלויזיה כי פורסם בזאפ שיש בה ממיר עידן + ותמיכה בעברית. כשקיבלתי אותה גיליתי שזה לא נכון. ארקדי הנחמד אמר שאצלו באתר לא מפורסם שיש ממיר עידן +.. רציתי להחזיר לו את הטלוזיה אך בגלל שלא היה לי את הקרטון הדבר לא התאפשר. התאכזבתי מאוד ולדעתי זו הטעיה מכוונת. האיש נחמד אך בסופו של דבר נדפקתי.

תגובת החנות

הלקוח אכן הזמין את הדגם המדובר מבלי לציין שהוא מעוניין או לא מעוניין בעידן+. לא מובן מאיפה הלקוח הגיע למסקנה שהדגם הנ"ל מצויד בעידן+ (לטענתו זה מופיע באתר זאפ ולכן לא ממש מובן מדוע התלונות מופנות אלינו) אך על אף טעותו של הלקוח הסכמנו להחליף לו את המוצר (גם ללא האריזה! לפנים משורת הדין) בדגם של LG אשר יש לו את כל הנתונים שהלקוח ביקש. מאז לא שמענו מהלקוח, עד לפנייתו (התמוהה יש לומר) למערכת זאפ.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
28.03.2012
מוצר שנרכש: טלוויזיה 26el833

הזמנתי את הטלוויזיה בחנות טיים טו באי מאחר והם הציעו את המוצר במחיר הזול ביותר ביחס למתחרים. יום לאחר הזמנת המוצר, התקשר נציג מהחנות והציע, שבמקום המוצר שרכשתי, אקנה טלוויזיה גדולה יותר והמליץ על מותגים אחרים. השבתי, שבגלל מגבלת מקום אינני יכול לרכוש מוצר אחר. לאחר מס' שעות התקשר שוב ואמר, שליבואן אין את המוצר והציע לשלוח מוצר אחר באותו הגודל אך של מותג אחר. סרבתי וביקשתי לבטל את העסקה. לחנות לא הייתה כל אפשרות למכור את המוצר. ההצעה הזולה ביותר אפשרה להם למשוך קונים ולהציע מוצרים אחרים. גם כעת, לאחר שברור שאין להם אפשרות למכור את המוצר, החנות עדיין מפרסמת את המוצר במחיר הזול ביותר...

תגובת החנות

המוצר שהלקוח הזמין שייך לחברת ניופאן. חברת מכובדת לכל הדעות. מכורח הנסיבות אף חברה לא יכולה לעדכן בכל רגע נתון את כל ספקיה על מצב המלאי, דבר משתנה בכל רגע ושעה. מיותר לציין שברוב המקרים חברתינו מחזיקה במלאי את הטלויזיות הנמכרות ביותר אך מאחר והדגם שהלקוח הזמין הינו דגם פחות פופולארי אכן קרה שהמוצר לא היה במלאי ולאחר בירור קל אצל חברת ניופאן מתברר שהמוצר גם אזל אצלה. חרף נסיונותינו להשיג את המוצר מחנות אחרת או להציע ללקוח מוצר אחר לא הצלחנו להגיע לפתרון שימצא כן בעיני הלקוח ולכן לא בוצעה העסקה בסופו של דבר. ניתן לקרוא בברור בשאר הבקורות שאנו נוהגים לספק את המוצר תוך יום-יומיים כאשר הדבר מתאפשר אך קורה לפעמים שמוצר אוזל מהמלאי... המוצר הוסר מיידית מהאתר לאחר המקרה הנ"ל. יש לתת גם לזאפ הזדמנות לעדכן את האתר שלהם לפני שיוצאים בהצהרות לגבי שיטת העבודה שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
איל
איל
11.09.2011
מוצר שנרכש: טלוויזיה 42LV3400

לאחר שראיתי את הטלוויזה באתר זאפ צילצלתי לחנות ודיברתי עם מוכר בשם ארקדי. שאלתי אותו הרבה שאלות לגבי המפרט שפורסם. בין השאר שאלתי אותו ספציפית לגבי המצאות ממיר DDT מובנה בתוך הטלוויזיה. אין לי הוט/יס והסיבה שנדלקתי על הטלוויזיה הספציפית הזאת הייתה שיש בו ממיר מובנה. הובהר לי שממיר כזה אכן קיים. יום לאחר מכן ניגשתי לחנות וגם שם דאגתי לשאול אם אכן ממיר כזה קיים ושוב הוסבר לי ש"כמובן שיש". לאחר כמה ימים רכשתי אנטנה ולהפתעתי לא הצלחתי לקלוט ערוצים. לאחר ביררר קצר אצל נותן האחריות נאמר לי שלטלוויזיה זו אין בכלל ממיר ושהטעו אותי. צילצלתי לחנות ולאחר בדיקה המוכר אמר לי שהם "התבלבלו". מנהל החנות אמר לי שהם "אפילו" מוכנים לקחת בחזרה את הטלוויזיה למרות שאין ברשותי את הקופסה... ושהוא למעשה עושה לי טובה! (הכל בטון מנפנף ועוין ביותר) בלי פיצוי על הנסיעה הכפולה עד החנות ברעננה בלי התנצלות, בלי פיצוי של ממיר שהובטח לי, בלי כלום רק צעקות על כך שאני לא בסדר שאני דורש פיצוי ... לאחר כדקה הוא אף ניתק לי בפרצוף כשאמרתי לו ששיקרו לי מספר פעמים לגבי מפרט הטלוויזיה. בקיצור לא לקנות שם! הם יגידו לכם מה שאתם רוצים לשמוע העיקר שתיקנו אצלם. אחרי הקניה לגמרי ניפנפו אותי וניסו עוד להפיל את האשמה עליי. עדיף לקנות במקום אחר מבלי החשש שכל מה שאומרים לכם צריך לקחת בערבון מוגבל... בקיצור, אל תתפתו למחיר הזול! טעמו המתוק של המחיר הזול יתפוגג מהר מאד ויוחלף בטעם מר של חרטה! עדיף לשלם עוד 20 ש"ח ולקנות במקום אחר.

תגובת החנות

קודם כל הלקוח צודק, אכן אין מפענח DVDT במכשיר שרכש. מעבר לזה, כל שאר האינפורמציה בחוות דעת זו שונה לגמרי מהמציאות: 1. כל האינפורמציה שהועברה ללקוח על ידינו הינה ציטוט מדויק מהיבואן. 2. בדיאבד, התברר שגם היבואן הוטעה שלא בכוונה ע"י היצרן. 3. עקב הטעות הסכמנו לקבל את המכשיר חזרה גם ללא אריזתו המקורית אך חשוב מכך היבואן עצמו הציע להגיע אל בית הלקוח וללא כל עלות נוספת ולהוסיף/להפעיל את ה DVDT ובכך לסיים את הפרשה על הצד הטוב ביותר מול הלקוח. 4. הבעיה היא שבשלב זה הלקוח התחיל לצעוק, לגדף ולהעליב ולא איפשר לנו בכלל לרצות אותו. גם זו בחירה שלו וזכותו המלאה. 5. מאחר שהלקוח מעולם לא קנה דרך האתר אלא בשיחת טלפון נראה שגם הציונים שהוא מחלק לנו בזאפ על "נוחות ביצוע קניה" הם עוד חלק מדרכו להתנתקם בנו אך אנו בכל זאת מאחלים לו שנה טובה ומלאה בעסקאות מוצלחות!

חוות הדעת עזרה לכם?
haim
haim
07.07.2011
מוצר שנרכש: lcd 32lv733

התקשרו לתאם זמן הגעה למחרת בצהריים,מוקדם בבוקר השליח הציק שהוא חייב להוריד את הסחורה למרות התאום בצהריים והתעקש להשאיר בחנות בקרבת הבית. לאחר טלפונים ומריבות "סידרו" שוב זמן הגעה והתקשרו בבוקר ושמחו לבשר שהשליח יגיע בצהריים.חיכיתי כל הצהריים עד למחרת ואף אחד לא יצר קשר. התקשרתי למחרת ונתנו לי "נציגה בשם הילה שמטפלת אישית בנושא שלי"אך זו מסתבר בחופשה לכמה ימים והנציגה פשוט ניתקה לי כשביקשתי את עזרתה. הגיעו מים עד נפש ומעולם לא נתקלתי בחוצפה מתמשכת כזו ובטלתי את העסקה.

תגובת החנות

הלקוח הנכבד ביצע קניה טלפונית בחנותינו ביום חמישי ה 30.6 וכבר ביום שני (04.07) תואמה לו אספקת המוצר לשעה 12 בצהריים. לאור המיקום המרוחק המוצר הועבר לחברת הובלות חיצונית ואכן קרה שהמוביל הקדים את שעת ההובלה והתקשר לאישתו של הלקוח וביקש את הסכמתה לשים את המוצר בחנות מוצרי חשמל סמוכה. הלקוחה כמובן לא היתה חייבת להסכים אך היא בחרה להסכים למורת רוחו של בעלה (כך התברר מאוחר יותר). למחורת הלקוח התקשר להתלונן על כך שהוא רוצה את המוצר בביתו כפי שהובטח לו במקור, חברתינו החליטה לשלוח אל הלקוח הובלה נוספת על חשבונה רק על מנת להעביר את המוצר מספר מטרים ספורים לתוך ביתו כפי שביקש. רצה הגורל והמוביל לא יכל להגיע למועד השני שנקבע עקב תקלה במשאית מה שעורר זעם רב (מסיבה שלא ברורה לנו) אצל הלקוח. מאחר שאצלנו עד שהלקוח לא מקבל את המוצר ומאשר את שביעות רצונו אין אנו מחייבים את הלקוח בתשלום, גם במיקרה זה לא חייבנו את הלקוח בעלות המוצר או ההובלה וביטלנו את הזמנתו לאלתר. מיותר לציין שחברתנו מספקת מאות מוצרים בחודש לכל רחבי הארץ ולאור כך נסיוננו גדול גם בהתאמת המחיר ללקוח וגם בתיאום מועדי האספקה. צר לנו על זעמו של הלקוח בעקבות מקרה חריג זה.

חוות הדעת עזרה לכם?
איל
איל
08.05.2011
מוצר שנרכש: מעבד מזון ksm150

הזמנו את המעבד, השלמנו את תהליך ההזמנה וקיבלנו הודעת אישור. לאחר כעשרה ימי עבודה התקשרו מהחנות ומסרו שהם אינם יכולים למכור לנו את המעבד במחיר שהם בעצמם קבעו אותו והתחיבו עליו. הם הודיעו חד צדדית שההזמנה מבוטלת מצידם. אני מבצע הזמנות רבות באמצעות האינטרנט ומעולם לא נתקלתי בזלזול כזה בלקוח, במיוחד כשללקוח לא שמורה זכות של ביטול חד צדדי כזה לאחר שהתחייב. ממליץ לכלם לא לסמוך על ההצעות המוצעות על ידם משום שהם אינם עומדים בהם !!!!

תגובת החנות

הלקוחה (לידיה) ביצעה את הרכישה באתר ביום שישי ה 29.04והזמינה מכשיר KITCHENAID בצבע לבן. בעת ההזמנה לא היה את המוצר בצבע המבוקש וחברתינו מיהרה לבצע הזמנה אצל היבואן בצבע שהלקוחה ביקשה. בתאריך ה 08.05 (חמישה ימי עסקים בלבד מעת ביצוע ההזמנה) חזרנו אל הלקוחה והוסבר לה שעל אף מאמצינו אין כרגע את המוצר בצבע שביקשה אך נשמח לספק לה את המוצר בצבעים אחרים הקיימים במלאי וללא שום תוספת למחיר. הלקוחה הודתה לנו על שחזרנו אליה ובזה הסתיימה התקשורת ביננו. חשוב לציין שבאף שלב לא עלה נושא המחיר (גם ברגע זה ניתן לקבל את המוצר במחיר המוצע ובצבעים הקיימים במלאי) וכן כרטיס האשראי של הלקוחה מעולם לא חויב. חברתינו נוהגת לחייב את לקוחותיה רק לאחר אספקת המוצר. טענות הלקוח (אייל) נוגדות את כל העקרונות עליהם הוקם אתר TIME2BUY ועליהם הוא מתבסס בשנותיו הרבות שהוא קיים.

חוות הדעת עזרה לכם?
chen
chen
24.08.2023
מוצר שנרכש: בוש 8 קילו WAN28280BY

התקינו לי מכונת כביסה, הכל טוב ויפה, ואז אחרי שעתיים, אחרי שתי כביסות כל הריצפה הצפה. הטכנאים שעובדים איתם שעשו את ההתקנה לא מוכנים לבוא לסדר את זה. מתנערים מהאחריות. אומרים שמשהו קרה לביוב שלי איכשהו ושאני צריכה להזמין אינסטלטור.

תגובת החנות

שלום רב לאחר בדיקה נוספת מול השירות אין שום ספק שיש סתימה בביוב. מכונה חדשה תקינה ועובדת יכול להיות שלאחר שפירקו את המכונה הישנה נפל משהו לביוב. בכל מקרה זה לא בעיה של השירות של המכונה ובטח לא סיבה להתלונן נגדנו כי אנחנו לא נותנו השירות בכל מקרה. המלצנו לה להזמין טכנאי בכל מקרה והוא היה אומר לה שוה שהבעיה בביוב ולא במכונה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Roei
Roei
23.04.2018
מוצר שנרכש: WAN2426GPL

לצערי זאת אחת מהחנויות שמפרסמת מוצר שהוא לא ריאלי ... מכונת הכביסה שמופרסמת WAN2426GPL היא בכלל עם פאנל בפולנית (מה שכמובן לא מצויין בשום מקום) . ברגע שאתה מזמין אז מתקשרים אליך ונותנים לך הסבר על כך ש GPL זה אומר שהפאנל מקשים הוא בפולנית ושלמכונת הכביסה אני הפעלה קצרה (למרות שבאתרים אחרים מופיע שיש לדגם הזה), אבל אין מה לדאוג יש לו מכונה מדגם דומה במלאי . שנקרא WAN24260 שהפאנל מקשים הוא באנגלית ויש לו גם תוכניות קצרות והמחיר יהיה אותו מחיר. מאחורי הקלעים הדגם WAN2426GPL הוא דגם חדש יותר שנכנס לשוק ב2017 ושווי השוק שלו בסביבות 2600 ש"ח בדר"כ והדגם שהוא מציע נכנס לשוק ב2015 ומחירו הממוצע הוא כ 1600 ש"ח ( המחיר שמוצג על המכונה החדשה יותר ). בסופו של יום ולצערי בגלל שאי אפשר בלי מכונת כביסה בבית אז אישרתי את הדגם שהציע מכיוון והמחיר שלו היה בסדר לשוק. אבל עדיין - הוא מפרסם מוצר שאני בספק אם קיים אצלו בכלל.

תגובת החנות

לא כל כך הבנו מה התלונה של הלקוח. הדגם שהוא הזמין הוא אכן עם פנל בפולנית. האם עדיף היה שנספק את הדגם שהזמין ואז היה מפח נפש בקשר לפנל? הדגם שקיבל במקום הוא 24260IL שזה דגם זהה כמעט לחלוטין רק עם פנל באנגלית ולא בפולנית. בנוסף אם לא מתאים מה שהיצענו למה הסכים אנחנו רק המלצנו באותו מחיר לקבל דגם עם פנל באנגלית לא הכרחנו רק הצענו והלקוח הסכים לא כל כך ברור לי התלונה. אם לא רצה למה קנה? יש עוד חנויות עם המוצר שרצה למה לא קנה שם? בנוסף הדגם קיים להספקה. הקניה נעשתה ב 22.4 כבר למחרת כתב תלונה? קצת מוזר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Alex
Alex
04.12.2016
מוצר שנרכש: מייבש כביסה T76280AC

הזמנתי מייבש כביסה לפני 9 ימים. בשיחה עם ארקדי הוא טען בביטחון שהמוצר יסופק עד סוף השבוע. לאחר שזה לא קרה, יצרתי עמו קשר שנית, כאן כבר אזלה המוטיבציה והוא הפנה אותי לשירות הלוגיסטיקה. מיותר לציין שאין עם מי לדבר. ממשיכים להמתין... זמן האספקה, אגב, הוא 7 ימי עסקים. כמובן שזה כבר לא יקרה

תגובת החנות

הלקוח הזמין את המוצר בימי מבצעי בלק פריידיי שהצילחו מעל ומעבר לצפוי. יחד עם זאת 7 ימי עסקים הסתיימו למעשה רק היום יום שלישי 7.12 הלקוח היתלונן עוד לפני שעברו 7 ימי עסקים. היום יום שלישי ביררנו עם הלוגיסטיקה והתברר שקבעו איתו למחר יום רביעי 8.12. כלומר איחור של יום אחד. אנחנו מתנצלים על איחור זה שנוצר עקב לחץ רב בעקבות הצלחת מבצע בלק פריידיי של זאפ.

חוות הדעת עזרה לכם?
גבריאל
גבריאל
30.09.2015
מוצר שנרכש: מכונת כביסה WF0600NCW

קניתי ושילמתי עבור המכונה ב10 לספטמבר היום ה30 ועדיין לא קיבלת אותה ושום עדכון מהחברה עצמה כמו כן התשלום עבור המכונה ירד באשראי כאילו היא כבר אצלי, פשוט חוסר אכפתיות.

תגובת החנות

אנחנו מתפלאים על התלונה היות ואמרנו מראש וגם כתוב באתר שהאספקה מבוצעת תוך 7 ימי עסקים. אין זה אשמתנו שיש הרבה חגים ביהדות שנופלים אחד אחרי השני ברציפות . ההזמנה נעשתה ב 10.9 יום העסקים הראשון היה 16.9 יום נוסך 17.9 אחרי זה 20.21.24.9 ואז 29.9 30.9 כלומר עברו רק 6 ימי עסקים והלקוח כבר מתלונן. אין זה סוד שבימים אלה הלחץ הוא גדול ויש עיכובים רבים יחד עם זאת המכונה תסופק ללקוח מחר שזה בדיוק היום השביעי. מין הראוי שתלונה זאת לא תעלה בזאפ בכלל כי היא לא נכונה ביסודה! אין זה פיר שילקח בחשבון דירוג החנות תלונה שהיא ביסודה מוטעת. הבטחנו 7 ימי עסקים כתוב באתר 7 ימי עסקים ועמדנו באספקה בדיוק בזמן. המכונה תסופק ב 1.10 שזה היום העסקים השביעי מאז הקניה. בנוסף לאחר ברור עם חברת ההובלות מתברר שניסו ליצור קשר עם הלקוח כבר לפני כמה ימים לתאם אספקה ולא הצליחו להשיג אותו!

חוות הדעת עזרה לכם?
תמר
תמר
23.04.2014
מוצר שנרכש: מקרר RT59MBPN ‏

כפי שכבר ציינו לפניי, ארקדי מאוד נעים ונחמד, והמקרר הגיע בזמן שסוכם, אבל הגיע ללא ידית לדלת המקפיא. הבחור שהוביל את המקפיא אמר לנו: " לעבור בחנות בהזדמנות ופשוט לקחת ידית מהמקרר שבתצוגה...". לא רציתי ידית ממקרר בתצוגה והאמת שלא מזדמן לי לעבור ברעננה- לכן ההזמנה מראש נעשתה טלפונית. לאחר כמה שיחות עם ארכדי והמוביל בחודש האחרון- נאמר לי שהנושא בטיפול. חודש אחרי עדיין לא הגיעה ידית. בנוסף- גם לא קיבלנו קבלה עבור הרכישה ולא תעודת אחריות

תגובת החנות

ברצוננו לציין שכשהמקרר היגיע ללקוחה ע"י המוביל של היבואן אכן התגלה שחסרה ידית למקפיא ואז נתנו 2 הצעות לפתרון הבעיה או להגיע מידית לחנות לקבל ידית ממקרר התצוגה או שייקח מספר ימים ונקבל ידית חדשה. בעלה של תמר אמר שאין בעיה לחכות כמה ימים וסיכם עם המוביל שהוא יעבור בחנות ברעננה וייקח את הידית. הידית החסרה היגיע כעבור כמה ימים והודענו לבעלה של תמר שהוא יכול לבוא לקחת. מכאן עד שהיגיע עבר כשבועיים שהידית חיכתה יחד עם הניירת בחנות. תמר בזמן זה צלצלה כועסת שעדיין לא הבאנו לה את הידית והחשבונית הסברנו לה שבעלה אמר שיאסוף את הדברים ואכן כמה ימים אחרי זה הוא הגיע ולקח את הדברים לכן מאוד הופתענו מתלונתה של תמר שהרי אין לנו כל אשמה בעיקוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
arthur
arthur
18.12.2016
מוצר שנרכש: מקרר 67RFE

שירות מהיר ואדיב. המוצר הגיע תוך 4 ימים שלחתי מייל לבית העסק שאין תעודת אחריות שהגיעה עם המוצר. מייד חזרו אליי ושלחו את התעודה עם החשבונית!

חוות הדעת עזרה לכם?
liora
liora
16.07.2012
מוצר שנרכש: מכונת כביסה 701

שירות הלקוחות שהוא בעצם מר ארקדי, ראוי לציון והסיבה להמלצתי. מלכתחילה נסך אמינות ורוגע וגם כשהתקשרתי אחרי חצי שנה עם בעייה שהתברר שלא קשורה במכונת הכביסה שקניתי, הוא עזר בסבלנות בפתרונה. המכונה עושה את עבודתה נאמנה וההמלצה שלו לקנות אותה היתה מהימנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
בני
בני
04.11.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה Bosch WAN20030IX

רכשתי מכונת כביסה Bosch WAN2007KPL ‏שנת 2020 (1460 ש"ח). יום אחרי התקשר אליי ארקדי (הבעלים כנראה) ורגע לפני משלוח הסביר את משמעות ה-KPL (פאנל בפולנית). חבל שפרט מידע זה לא מופיע בשום מקום בפרטי המוצר (ללא קשר לחנות או לזאפ). האפשרויות שהיו בפני הן לבחור מוצר אחר או לבטל ושאלתי מה המוצר הכי קרוב מבחינת תכונות אבל עם פאנל קריא. סגרנו על Bosch WAN20030IX יקר יותר (1700 ש"ח) אבל שנת 2022, משופר ומעודכן אז בסה"כ טרנספורמציה טובה מבחינתי. עד לקבלת המכונה בפועל ארקדי היה איתי באינטרקציה וקיבלתי ממנו אינפורמציה לגבי ההתקנה, מתקינים, ביטוח, הזהרות מאנשי מכירות וכו'. כך יצא שויתרתי על שירותי טכנאי וחיברתי בעצמי (משחק ילדים). התפעול בסה"כ פשוט, מה שלא מכסה המדריך המצורף בעברית נמצא ב-youtube אז אנחנו בעידן קל יותר. מי שעשה את ההבדל בקניה זה בהחלט ארקדי שחסך ממני עוגמת נפש והיה ישיר וברור לאורך כל התהליך. בהחלט ממליץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
Bar
Bar
12.06.2022
מוצר שנרכש: מ. כביסה בוש

שירות מדהים, צוות מקצועי ומחירים מצוינים. המקום היחיד שלא מחפשים לדחוף לכם מוצרים שהם מקדמים אלא מה שכדאי לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
זאפ
זאפ
04.01.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה בוש WAN28160BY

בחרתי את החנות על פי דרוג הקהל הקונים 5 כוכבים . רכשתי היום הזמנה למכונת כביסה .קבלתי שירות אדיב מנציג המכירות ארקדי שהמליץ על מכונה טובה ,במחיר הוגן .

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel
Daniel
21.07.2021
מוצר שנרכש: מכונת כביסה Bosh

ב18.7 קניתי מכונת כביסה בוש במעמד הקנייה הסבירו לי לגבי הדגמים החדשים קיבלתי הסבר מפורט מדויק ומקצועי שהחלטתי לקנות את המכונת כביסה בחנות אספקה מהירה מאוד חוויה נעימה ושירות מצוין ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
Tamir
Tamir
15.07.2020
מוצר שנרכש: WAN24261IL מכונת כביסה בוש

אולי הכי אמינים בישראל, שירות מעל ומעבר, מקצוענות ברמה הגבוהה ביותר, תמיכה ורצון טוב לעזור. איזה כיף להכיר את החנות הזאת ולא להתעסק עם מאכרים חפרים שקרנים. מה שבטוח כל מה שאצטרך או אשמע על מישהו שמחפש משהו אשלח אותו דבר ראשון אליהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
lirantz1
lirantz1
30.04.2020
מוצר שנרכש: RU7172

שירות מצוין. התקשרתי לחנות כדי לקבל פרטים על טלוויזיה של סמסונג וארקדי המליץ לי על טלוויזיה מדגם משופר ואחריות מורחבת בתוספת מחיר נמוכה משמעותית מהשוק. ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
kfirgro
kfirgro
06.10.2019
מוצר שנרכש: מייבש כביסה AEG

הגעתי לחנות לאחר שיחות עם כמה מוכרים בחנויות אחרות שלא ידעו להסביר לי על ההבדל בין המוצרים השונים. כבר בתחילת שיחת הטלפון עם ארקדי הבנתי שמדובר במוכר מסוג אחר, כזה שיודע על מה הוא מדבר ויתאים ללקוח את המוצר המושלם עבורו. הכל בסבלנות רבה. לאחר ביצוע ההזמנה היתה בעיה בהספקת המוצר על ידי חברת השילוח. פניתי לארקדי - הוא טיפל בעניין באופן אישי, לקח אחריות ודאג שאקבל את המוצר עוד באותו היום באמצעות שליח אחר מטעמו. כך, למרות התקלה (שלא באשמת החנות אלא באשמת חברת השילוח) זו היתה חווית קניה מצוינת מהרגע הראשון ועד לקבלת המוצר. אני בודאי אקנה כאן בעתיד. גם אם המחיר יהיה גבוה בכמה שקלים (והוא לא) אפשר להיות בטוח שאתה בידיים טובות של מוכר שאכפת לו. ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
efiq2q2
efiq2q2
27.05.2019
מוצר שנרכש: מייבש כביסה

רכישה מהירה ויעילה קיבלתי את המייבש עם קימוטים בשני הצדדים טופל מיידית והוחלף לשביעות רצוני

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3

חוות דעת של מוצרים פופולריים בטיים טו באי

מוצרים נוספים הנמכרים בטיים טו באי

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון