מפרסם ב-zap מאז 2008

‎אל סי דיל‎ ‏(LCDeal)

חשמל ואלקטרוניקה (פתח תקווה)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 21 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: lcdeal.co.il
בעלים: יו פי תקשורת בע'מ
נמצאו 787 חוות דעת גולשים על אל סי דיל
תמיר
תמיר
13.06.2023
מוצר שנרכש: אוזניות

לא מגיבים להודעות בווטסאפ. שולחים עם חברת שליחויות שמסרבת להשאיר ללא נוכחות אבל מודיעה עשר דקות לפני ההגעה. אני אמנע ככל שאוכל לקנות כאשר השירות הוא כזה .

תגובת החנות

חבל שתמיר בחר לספר רק חלק מסוים מהסיפור ולכן אנו נבהיר את הדברים : שליח חברת ההפצה ניסה לבצע מסירה פעמיים אך סרב להשאיר את החבילה ליד דלת הבית מאחר ואלה הן ההנחיות וזאת בשל ערכם הגבוה של המוצרים הנשלחים על ידינו. תמיר פנה אלינו והסביר את שאירע ומיד קיבל מענה ופתרון vip !! הוזמן על ידנו שליח מיוחד "ספיישל" שאסף ממשרדנו חבילה חדשה ומסר אותה עוד באותו יום תוך 4-5 שעות מרגע פנייתו אלינו. לצערנו חרף מאמצינו לספק יחס שרות ומענה כפי שתואר מצאנו בבוקר שלמחרת חוות דעת "מכפישה/מענישה" בזאפ...חבל שכך.

חוות הדעת עזרה לכם?
heba.hasan97
heba.hasan97
07.04.2020
מוצר שנרכש: Galaxy note10

אין אמינות ! צפיתי שצריכה לקנות מגן מסך כי כל טלפון צריך מגן מסך ... שלמתי 250 ש"ח על המגן .. ה מוכר פתח הטלפון במהירות ו אמר לי שהוא ידביק את המגן ו יחזור .. לא ראיתי הטלפוו לפני שלקח אותו .. כשחזרתי הביתה ו פתחתי הקופסה היה כתוב בדפים של הטלפון שיש לו מגן מסך מודבק על המסך מהחברה ו עדיף לא לשנות אותו אלה אם נשבר !!!! .. או שהמוכר שנה את המגן מבלי לומר לי שהוא מצא מגן מסך כבר וזה שקר ו אי אמינות או שאני שלמתי 250 ש"ח ו הוא שקר ו לא עשה כלום .. בשני המקרים זה שקר ו אי אמינות ... ומאז במשך שבוע אני מנסה להתקשר לשאול מה קרה בדיוק ו למה כך .. והם לא עונים ! .. הערה לקונים מכשיר זה .. יש גם מגן שקוף בקופסה

תגובת החנות

לקוחות יקרים - עצוב לא הוגן ומאכזב לקבל חוות דעת שאינה מבוססת ורצופה הטעיות ומסקנות אשר לא נבדקו על ידי הלקוח/ה עמנו טרם הכתיבה ואשר מנסה להכפיש לשווא. כמנהגנו אנו בכל זאת נתייחס בכבוד הראוי ללקוח/ה ונעשה סדר בדברים על מנת שיהיו מובנים לכם כראוי : 1.מכשירי סמסונג ברובם מגיעים עם מדבקת ניילון בסיסית על המסך אשר רובנו מכירים (בפירוש לא מדבקת זכוכית) וזאת על מנת להגן משריטות בעוד המכשיר מצוי באריזתו ועד להדבקת מגן זכוכית ...כמובן שיישנם לקוחות שבוחרים להישאר עם מדבקת הניילון הבסיסית ולא להדביק מגן זכוכית עבה ואיכותי יותר ואין לנו כל בעיה עם כך..איש איש ובחירתו. 2.הלקוחה בחרה לרכוש מגן מסך זכוכית איכותי מתוצרת WHITESTONE DOME GLASS הקוריאנית הנחשבת לטובה בעולם בסך 250 ש"ח (המגן הנ"ל נמכר גם באמזון ואי-ביי). 3.חברת סמסונג מציינת בניירת המצורפת לאריזה כי קיימת מדבקת מסך בסיסית המודבקת על גבי המסך ביציאתו מהמפעל (ובפרוש לא מגן זכוכית). 4.אנו מזמינים אתכם בבואכם לבצע רכישה לפתוח את המוצר החדש בחנותנו ולהיווכח כי ההסבר שניתן בתגובה זו הוא האמין והמדויק ביותר. נמשיך לשרתכם נאמנה !

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
15.01.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אדם
אדם
16.12.2016
מוצר שנרכש: גלקסי s7 ege s7

הם פרסמו מחיר לגלקסי s7 ege ב 2980 שח ואז התקשרתי אליהם ודברתי עם הנציג שאלתי אותו אם הוא זמין במלאי בכל הצבעים אמר לי כן ושאלתי אותו לגבי המחיר 2980 שח עם שנה אחריות אמרי לי כן אבל מטען לא מקורי אבל אותו מכשיר אז ניגשתי לחנות אגב אני גר בטירה והחנות בפתח תקווה נכנסתי דברתי עם הנציג שהיה מישו אחר שלא דבר איתי בטלפון שאלתי אותו לגבי המכשיר עם 2980 שח ואמר לי שאין לו את המכשיר הזה בכל הצבעים ויש רק צבע אחד שהוא ורוד וזה לא אותו מכשיר ואין לי אותו כרגע אז אמרתי לו שהנציג שדברתי איתו אמר לי שיש אותו בכל הצבעים הוא התחיל עם כל התירוצים שלו עד שאמרתי לו שיש לי את השיחה מוקלטת עם הנציג שלך ואז התחיל לגמגם!!!בסוף לא קניתי ויצאתי מאוכזב מהחנות חבל על הנסיעה שלי.. בקיצור הם מפרסמים מחירים לא נכונים מחיר שקרי בקיצור.

תגובת החנות

הלקוח בחר לכתוב חוות דעת על בסיס "אי הבנה" מצידו בנושא צבע המכשיר בלבד ואף על פי שלא ביצע רכישה אצלנו ואין בידיו כל אסמכתא אנו נתייחס ונסביר: היבואנית הרשמית של סמסונג בישראל חברת "סאני" אכן מייבאת ומשווקת את המוצר ב-4 צבעים ואילו ה"יבוא המקביל" הזול יותר אותו אנו משווקים בנוסף לרשמי משווק לרוב בצבע אחד או שניים מקסימום שכן אינו מיובא ביבוא סדיר. כנהוג אצלנו וכמדיניות הדברים הוסברו ללקוח בטלפון טרם הגעתו באופן מסודר לצד הסבר על ההבדל בין תכולת הערכה של מוצר מיבוא רשמי למוצר מיבוא מקביל . הלקוח הגיע לחנות והתעקש כי נאמר לו וכי הבין משיחה עם הנציג ש"יבוא מקביל" קיים בכל הצבעים אף על פי שנאמר לו על ידינו מפורשות בשיחה כי באותה עת היה רק צבע מסוים אחד במלאי מ"יבוא מקביל" . לאור "אי ההבנה" שנוצרה בדבר הצבע בלבד ומאחר והלקוח היה מעוניין בצבע מכשיר שקיים במלאי מיבוא רשמי "סאני" ואשר הנו מעט יקר יותר הצענו לו הנחה מיוחדת ומשמעותית על מנת לגשר על הפער ולבצע את העסקה לשביעות רצון הצדדים אך לצערנו הנ"ל התעקש וסרב לקבל כל הצעה .

חוות הדעת עזרה לכם?
עמוס
עמוס
28.08.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB

ראשית יש לציין שלא רכשתי את המוצר . אז ככה : אני תושב פתח תקוה עובד באיזור התעשיה קרית אריה ,(בתור נציג מכירות) רצה הגורל והייתי חייב לרכוש מכשיר סלולרי מהרגע להרגע , חיפשתי חנות בקרבת מקום וכך מצאתי את אל סי דיל , על מנת לא לבזבז זמן התקשרתי לוודא כי המוצר נמצא זמין במלאי כמו כן לוודא מחיר... נאמר לי כן תגיע יש והמחיר זה מה שרשום בזאפ הסברתי שאני נורא ממהר ושאלתי אם אוכל להגיע לרכוש וללכת כי זה דחוף אמרו לי שכן ושאלתי בפעם השלישית אם יש מספיק במלאי כי ייקח לי איזה רבע שעה להגיע ושוב נעניתי בחיוב. לאחר 10 דקות לכל היותר (עם זמן חיפוש החנות אולי 15 דקות) הגעתי על זמן ההפסקה שלי לרכוש את המכשיר. כאשר נכנסתי ניגש אי בחור ושאל אותי אם הוא יכול לעזור והסברתי אני מעוניין לרכוש את המכשיר גאלאקסי אס 6 במחיר שהיה מצויין באתר , הנציג הנחמד אמר לי אני מתנצל אבל בדיוק מכנו את האחרון , הסברתי לנציג שלפני 10-15 דקות התקשרתי ואמרו לי שיש ושאפשר להגיע לרכוש , הנציג אמר לי שמה שנשאר זה רק היבואן הרשמי שיקר יותר במאתיים שקלים ושבכלל לא היה כדאי לי לקנות את מה שהם מפרסים בזאפ כי זה מכשיר פתוח עם מטען לא מקורי של יבואן של "איזה חנות קטנה בחדרה" , הסברתי לנציג הנחמד שאני גם עובד במכירות ואני מכיר את הטריקים האלה (bait and switch) למי שלא מכיר "הפיתיון וההחלפה" ושאני ממש לא מתכוון לצאת מהחנות בידיים ריקות אלא עם המכשיר המפורסם במחיר הנקוב. המוכר מיד שינה את הגרסא למשהו כמו " זה רק למי שמזמין באתר וזה 7 ימי המתנה" , שאלתי אותו אם אכן כך אז למה אמרת לי שמכרתם את האחרון לפני כמה דקות? לשאלתי זו ענה המוכר כי הוא היה מוזמן מראש לפי הנוהל שלהם... אם הוא היה מוזמן מראש למה בכלל הוא טרח לומר לי שהאחרון נמכר לפני כמה דקות כאילו שאם הייתי מגיע 2 דקות לפני הייתי יכול לקנות.... פיתיון קלאסי של משיכת קונים לחנות ואז אחרי שכבר הגעת אתה בטח כבר תעדיף לסיים עם זה... אני ממש לא מתכוון לרכוש אצלהם ולכן גם לא רכשתי את המכשיר והלכתי למקום אחר ורכשתי במחיר יותר יקר! העיקר עם שירות אמיתי ולא עם מריחות...

תגובת החנות

ככלל אנו נמנעים מלהגיב לחוות דעת בהן כלל לא בוצעה הזמנה או רכישה בפועל ואין בידינו את פרטי הלקוח כמו במקרה זה שכן אלה לרוב אינן ניתנות לאימות וחלקן אף נכתבות במזיד מתוך מניעים שונים, אך חשוב בכל מקרה לחדד ולהבהיר את הדברים בפניכם : ראשית,אם תעיינו בחוות הדעת הרבות שלנו תגלו כי לא קיימות חוות דעת דומות בתוכנן לזו שכן אנו כמדיניות לא פועלים לעולם בדרכיי רמייה ופיתוי וכל הצלחתנו לאורך השנים מבוססת על יושרה. אנו אכן משווקים מוצרים רבים בשתי אופציות : יבוא רשמי / יבוא מקביל כאשר היבוא הרשמי נמכר במחיר גבוה יותר בשל הרכב הערכה וההטבות הניתנות על ידי היבואן הרשמי אך יחד עם זאת אנו מעולם לא מונעים מהלקוח לרכוש את המוצר הזול יותר מיבוא מקביל ! בבית העסק שלנו מעולם לא היה וגם לא יהיה מצב בו לקוח יזמין מוצר במחיר הנקוב באתר ולא יקבלו במסגרת 7 הימים המובטחים ולכן גם לא תמצאו חוות דעת מסוג זה !!! ברור לכל כי מלאי הנו דבר דינמי ובשל הפעילות הרבה בבית העסק ייתכנו שינויים במהלך היום של כניסה ויציאה של דגמים מסוימים כך שגם ובמידה ונוצרת סיטואציה בה חסר מוצר כזה או אחר במלאי ברגע נתון אנו מתחייבים ב-100% כי המוצר יסופק לבית הלקוח תוך 7 ימים מקסימום מרגע ביצוע ההזמנה והתשלום כפי שמצוין באתרנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלון
אלון
14.04.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי K10 K430Y

מכרו לי מכשיר עם גירסת OS שונה מזו שהוצגה עם תמיכה חלקית בעברית. למכשיר היו בעיות נוספות מוזרות ובסיסיות (אין נורית חיווי, אין מצב שקט) ולכן כמה שעות אחרי שרכשתי את המכשיר באותו יום ביקשתי להחזיר אות המכשיר ולקבל את הכסף חזרה. בעל החנות לא הסכים ולא התייחס יפה.

תגובת החנות

הלקוח רכש מכשיר תקין לחלוטין, מאחר ושינה את הגדרות העברית של המכשיר הגיע אלינו בחזרה ביום שלאחר הרכישה והעניין סודר תוך שניות בודות. אנו מקבלים את המוצרים חדשים וארוזים עם מערכת ההפעלה כפי שיצאה משעי המפעל ומאחר והלקוח ביקש מערכת הפעלה שונה מזו המותקנת במקור במכשיר הוסבר לו שהעניין אינו בשליטתנו. ה"בעיות" הנוספות אותן הלקוח מגדיר כמוזרות הנם הגדרות המכשיר כגון: נורית חיווי ומצב שקט. אלו הגדרות שהמכשיר מגיע עימם ישירות מהמפעל ואין אנו אחראים לנתונים אותם היצרן מספק ולכן איננו מבינים מדוע בחר הלקוח להתייחס לזה כ"בעיה".

חוות הדעת עזרה לכם?
פבל
פבל
26.02.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 5s 16GB SimFree מהיצרן

לפני חודש רכשתי מכשיר יד שניה בחנות עם אחריות ל3 חודשים. המכשיר התחיל "לקרטע" כבר למחרת, המסך היה מפסיק לתפקד לכמה שניות וככה כמה פעמים ביום. לאחר שבוע הבעיה החמירה לשעות ללא תצוגה מה שגרם לי לפנות למעבדה ולבקש תיקון של המכשיר. לרוע מזלי עקב תקלה של אפל, המכשיר ננעל על השם משתמש שלי בappleid מה שמן הסתם מונע איפוס של המכשיר. אכן במעבדה לקחו את המכשיר לתיקון, אך הודיעו שלא יחליפו אותו מכוון ש, ואני מצוטט "אין לנו מה לעשות עם המכשיר הזה, מבחינתנו במצב זה הוא חתיכת ברזל". בפועל התיקון לא עזר וככה חזרתי לחנות בשנית. בתיקון השלישי והודע לי רשמית שאין לי למה לבוא לחנות יותר כי הם לא מתכוונים לתקן/להחליף אותו כל עוד הוא נעול על המשתמש שלי(למרות שתקופת אחריות טרם פגה). כיום המכשיר אפילו לא נדלק למרות שמסך/בטריה/מצלמה קדמית ועוד חלק (לטענת המנהל המעבדה) הוחלפו. ממה שנכתב למעלה ניתן להסיק שתי מסקנות: 1. המכשיר שנמכר לאחר בדיקה של המעבדה, היה תקול. 2. אי רצון להחליף על סמך נעילה מהווה כוונה לנסיון למכור את המכשיר ללקוח אחר במידה והוא לא היה נעול. אם בכל זאת החלטתם לקנות מכשיר יד שניה בחנות זו, תקחו בחשבון שישנו סיכוי שאתם עלולים להיות אותו לקוח שמקבל מכשיר תקול שהולחף לקודמיכם.

תגובת החנות

לשמחתנו פבל בחר לספר "כמעט" את כל האמת ובכך הקל עלינו את התגובה שכן הדבר היחיד אותו ביקשנו ממנו לבצע על מנת שנוכל להחליף את המכשיר או לזכותו כספית היה לבטל את קוד הנעילה/סיסמא (APPLE ID) שהוא יצר בעצמו ואותו שכח כפי שהסביר. כידוע קוד נעילה זה אינו מאפשר לאפס את המכשיר ואינו מאפשר לאף אדם אחר לעשות בו שימוש לעולם פרט לאדם שהכניס את הקוד. מכשיר של חברת "אפל" (אייפון) עם קוד נעילה/סיסמא (APPLE ID) שאינו ניתן לפענוח או שהלקוח אינו זוכר את הקוד שהזין אכן נקרא "ברזל" בשפת ענף הסלולר שכן לא ניתן למוכרו לעולם לאדם אחר אלא לפרקו לחלקים בלבד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yoav
Yoav
18.01.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Nexus 5x

משלוח לא הגיע הזמן. בטלפון נאמר לי שחברת השליחויות ניסתה להשיג אותי, ושאצור איתם קשר. בחברת השליחויות נאמר לי שהעניין בטיפול המחסן, ושאם יש לי טענות שאפנה לחנות שמכרה. טלפון נוסף לחנות ונאמר לי שיבררו את העניין ויחזרו אלי. חברת השליחויות חזרה לאחר כשעתיים לספר לי שישתדלו לספק בעוד יומיים. ביטלתי את ההזמנה וקניתי בכמה עשרות שקלים נוספים בחנות אחרת באותו יום.

תגובת החנות

המוצר שהוזמן נמסר לחברת ההפצה עוד ביום ההזמנה אך לטענתם לא ניתן היה ליצור קשר עם הלקוח מספר ימים ולכן נוצרה חריגה של יומיים ממועד המסירה המתוכנן. מרגע שהלקוח פנה אלינו לראשונה ובישר לנו על כך טיפלנו בנושא בדחיפות ותוך שעתיים נוצר עמו קשר על מנת לספק לו ביום שלמחרת אך הוא התעקש כי האספקה תיעשה עוד באותו יום מה שלא התאפשר מבחינתנו ולכן לבקשתו בוטלה העסקה. כמובן שאנו מצרים על כך וזהו מקרה נדיר שאינו מאפיין את דרכנו ועל כך ניתן ללמוד מחוות הדעת הרבות הכתובות אודותינו בזאפ.

חוות הדעת עזרה לכם?
SagiBN
SagiBN
06.09.2015
מוצר שנרכש: סמארטפון גלאקסי s3 neo

רכשנו את המכשיר לפני כשנה. הוצעה לנו הרחבת אחריות לשנתיים נוספות, רכשנו בלי היסוס. הגענו ביום שישי האחרון לטובת תיקון מסך שנשבר. לא היה במלאי צבע שחור אלא רק לבן. לאחר בדיקה קצרה נמצא גם מסך שחור, רק שהוא לא חדש אלא משומש. ביקשנו לבחון את מצבו. המסך אמנם היה שלם, אך שרוט בדפנות, לא נראה חדש ובקיצור, לא בא בחשבון. רצינו לבדוק מחירים, פה באה האכזבה האמיתית מהמקום... חדש בצבע לבן (לא תואם למכשיר שלי...) 590₪ משומש בצבע שחור עם שריטות בדפנות 390₪ רק אז שלפנו את חשבונית הקניה שבה מצוינת הרחבת האחריות, בתקווה שתעזור בהוזלת התיקון, אך לשווא. מסקנה- לא לקנות אצלם כלום, ובטח לא להתפתות לקנות הרחבת אחריות שלהם... חבל על הכסף..

תגובת החנות

הלקוח הגיע לחנות עם מסך טלפון שבור ומאחר ולכל בר דעת ברור שאחריות לטלפון בין אם הינה לשנה או שנתיים אינה מכסה נזקי שבר ונזקי מים בכל החברות וחנויות הסלולאר כל שנותר לנו היה לתת הצעת מחיר להחלפת המסך. (האחריות שהייתה בידי הלקוח אינה מכסה שברים ונזקי מים) ממש לא ברור מהיכן נובע כעסו של הלקוח וקריאתו שלא לקנות אצלנו שכן כל העניין היה סביב רצונו לקבל הנחה נוספת לתיקון המסך מה שלא יכולנו להציע בנסיבות המקרה והשארנו את ההחלטה באם לבצע את התיקון בידיו. לסיכום : מצער למצוא שלקוח משתמש באתר זאפ וכותב חוות דעת וקורא ללקוחות לא לרכוש במקום מסוים פשוט בגלל שלא קיבל הנחה מספקת לטעמו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Alexandru
Alexandru
05.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי LG G3 D855

כשקניתי את המכשיר הכל היה יפה,שירות כמו בכל חנות שרוצה למכור את הסחורה.מה שחשוב לספר לכם זה על השירות הגרוע שקיבלתי כהמכשיר הסלולרי לא עבד כראוי.הבעיה:זימזומים באוזניית הפנימית.אחרי בדיקה קצרה ,נאמר לי לחכות שבוע לחלק.אחרי שבוע החלק לא יגיע אז אמרו לי לחכות עוד שבוע.אחרי שבועיים התקשרתי לשאול מה קורה,נאמר לי שהחלק יגיע.לא יתקשרו להודיע לי על זה.קבעתי עם איש מעבדה להגיע למחרת.כשיגעתי ,הבחור שהיה צריך לתקן לי את הטלפון לא נמצא,העובדים במעבדה יתחילו לדבר איתי כמו בשוק,בצחוק,אף אחד לא יודע שום דבר,מה לעשות איתי....אחרי זמן המתנה ארוך טיפלו בתקלה.אחרי יומיים התקלה(זימזומים באוזניה) חזרה,אז מה לעשות עכשיו ?....לחכות שוב שבועיים!לא תודה,אני עם החנות הזה סיימתי!מתי יודעים כמה טוב השירות ?כשיש בעיה וצריכים לטפל בה!

תגובת החנות

מאחר ונושא מתן השרות חשוב מאין כמותו הן לנו והן ללקוחות אנו שמחים לקבל הערות וביקורת באופן חיובי על מנת להשתפר ולשפר אך כל זאת בתנאי שלא מעוותים את המציאות ואת אשר קרה בכל מקרה בפועל. אלכס חווה תקלת זמזום באוזניית המכשיר ומאחר והחלק הדרוש לתיקון היה חסר באותה עת אצל ספקי החלקים של מעבדתנו בארץ הוא נאלץ להמתין כ-14 יום עד להגעת החלק. מאחר ומנהל המעבדה ליווה את המקרה שלו ואת הגעת החלק החסר באופן אישי התבקש אלכס עם הגעתו להמתין כ-15 דקות על מנת שאותו מנהל מעבדה יסיים את הטיפול בו באופן אישי וכדי שלא ייאלץ לעבור בין טכנאים אחרים ולהסביר את התקלה לטכנאי אחר שוב. משך כל זמן ההמתנה בחנות כולל תיקון התקלה ארך לא יותר מ-30 דקות . במידה ואכן קיימת עדיין תקלה במכשיר מוזמן הלקוח לחזור אלינו ולקבל טיפול כפי שמגיע לו במסגרת האחריות.

חוות הדעת עזרה לכם?
goli
goli
06.04.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

קנינו לאישתי את ה G3 LG . אשתי השתמשה בו כשעתיים בבית והחליטה שהוא רחב וכבד מידי וביקשה להחליף ל G2. התקשרתי לחנות והייתי גלוי, אמרתי שפתחה השתמשה כשעתיים ורוצה להחליף ל G2. אמרו שזה בעיה אך הציעו "תבוא ונראה מה אפשר לעשות". כשהגעתי, טופלתי יפה עד שהגיע מי שטען שהוא בעל החנות ובקול רם מאוד אמר שאת המכשיר הזה לא מחליפים אלא אם יפחית לי 300 שקל בזיכוי. האיש הזה דיבר לא יפה, נופף באצבע וצעק והודיע לי שהוא לו עובד אצלי וגם הודיע שאעוף לו מהעיניים או שיפנה אותי עם משטרה, נכנס לאחד המשרדים עם הגב אלי והפסיק להגיב. בקיצור איש חם מזג. ממליץ לא לקנות אצלו!! אני דרך אגב סא"ל בצבא, מהנדס, לא איש של ריב ומדון.

תגובת החנות

להלן השתלשלות הדברים כפי שאכן היו : הלקוח הגיע לחנות עם אשתו ולאחר התלבטות ארוכה באשר לבחירת הדגם ולאחר שבחנו את המכשיר בידם במשך שעה ארוכה באולם התצוגה החליט לרכוש את הדגם של היבואן הרשמי אשר מגיע ארוז הרמטית עם סגרים מיוחדים על אביזריו וביקש באופן קפדני לוודא שהוא מקבל אכן מכשיר חדש שלעולם לא נפתח ולא נעשה בו שימוש כפי שכל לקוח מצפה לקבל ובצדק. לאחר ביצוע הרכישה פתח הלקוח את המוצר בחנות וישב עוד שעה ארוכה עם אשתו לבחון ולוודא שהכל לשביעות רצונם ורק אז עזבו את החנות. למחרת היום הגיע הלקוח עם המכשיר פתוח לאחר שנעשה בו שימוש של מעל 24 שעות (אפילו שעתיים נחשבות לשימוש) ולאחר שהמוצר ואביזריו פתוחים וביקש להחליפו לדגם אחר. הוסבר ללקוח באופן ראוי ומסודר כי לא ניתן להחזיר מכשיר משומש וכי גם הוא לא היה מסכים לרכוש במקור מכשיר שהיה בשימוש אצל לקוח אחר אפילו לא לשעה אחת וכי האופציה היחידה האפשרית היא לזכות בסכום מופחת של 300 ₪ כמכשיר משומש כדי שאפשר יהיה לנסות ולמכור את המוצר כמשומש ללקוח אחר ביודעין כמובן. הלקוח "לא אהב" את הפתרון שהוצע והחל לצעוק ולהתלהם וגישתו בוודאי לא הייתה של "לא איש של ריב ומדון" כפי שהוא מנסה להעיד על עצמו. לדרגתו בצבא או לעיסוקו אין כל רלוונטיות לעניין !!! האם אדם בדרגת רב"ט בצבא שאינו מהנדס הוא לא אדם ראוי ??? לסיכום: אנו מקפידים על מסחר הוגן ודואגים להגן עליכם הלקוחות ולמכור אך ורק מוצרים חדשים ולא כאלה שלקוחות אחרים עשו בהם שימוש קודם והחזירו לחנות !!! אנו עומדים על עיקרון זה בכל תוקף תהא תגובת הלקוח אשר תהא.

חוות הדעת עזרה לכם?
Rami
Rami
26.03.2015
מוצר שנרכש: סמארטפון S4 I9505

דגם הטלפון: סאמסונג S4-9505 בטלפון שנמצא עדיין בתקופת האחריות הופיעה תקלה שמופיעה הודעה כי בטלפון אין כרטיס סים ובכדי להמשיך ולעבוד עם המכשיר יש לאפס אותו. התקלה הופיעה עם כרטיס סים שונים שבמכשירים אחרים היו 100% ובגרסאות מע' הפעלה שונות - 4 ו 5. השידרוג של מע' ההפעלה הוצע ובוצע ע"י KIES, כלומר באופן מסודר לחלוטין. כל המידע הזה נמסר לחנות בעת מסירת המכשיר לתיקון. המכשיר היה בתיקון 3 פעמים. פעמיים החליפו תושבת סים ובפעם שלישית כנראה לא עשו כלום למעט הורדת גרסה ל 4. לצערי התקלה חזרה בפעם רביעית . לטענת החנות הבעיה נגרמה עקב כרטיס סים או ע"י גרסה 5 של מע' הפעלה. לקביעות האלה אין רגליים היות ווכאמו התקלה מופיעה רק במכשיר הנדון ובכל גרסאות של מע' הפעלה. זאת ועוד, בביקורי האחרון שם בקשתי דו"ח תיקונים אך אחד המנהלים בחנות סרב בבוטות ובגסות למסור לי דו"ח תיקונים כולל. אין לי כוונה לחזור לחנות הנדונה בפעם הרביעית ולו רק עקב חוסר החניה הכרוני במקום. מה אני עושה כעת עם מכשיר שעלה אלפי ש"ח לפני קצת פחות משנה? אשמח לקבל רעיונות.

תגובת החנות

מאחר ואדון רמי בחר לפרש ולהציג דברים כראות עיניו אנו נעשה עבורכם סדר בדברים כפי שהיו: הנ"ל הגיע עם מכשיר גלקסי 4 חודש לפני תום מועד האחריות כאשר המכשיר במצב חיצוני גרוע מאוד לכל הדעות והתלונן על קילוף בצבע מתחת לפני הזכוכית של המכשיר. הוסבר ללקוח שתופעת הקילוף נובעת ככל הנראה ממגע עם מים או שהייה ארוכה של המכשיר בשמש וכי תופעות הנגרמות ממים או פגעי טבע אינן מכוסות במסגרת האחריות וכי יתרה מכך המכשיר עובד מבחינה טכנית ללא דופי ולכן לא נוכל לבצע כל פעולה במקרה זה. יומיים לפני תום מועד האחריות הגיע הנ"ל והתלונן על "איבוד קליטה" של המכשיר ואנו קיבלנו את המכשיר למעבדה וביצענו את הפעולות הכלליות הנהוגות והנדרשות מבלי למעשה שראינו כי ישנה אכן תקלה. המכשיר נבדק על ידינו בשימוש יום יומי מלא מספר ימים בטרם קראנו ללקוח לאסוף אותו ונמצא תקין לחלוטין וזאת על מנת לשלול ולוודא כי תלונת הלקוח לא מופיעה כלל. חשוב לציין כי הלקוח הנ"ל בניגוד לכל הנחיותינו ולתעודת האחריות ביצע שינויים במערכת ההפעלה באופן עצמאי וללא אישורנו דבר אשר אף חנות או גורם אחראי לא היה מאשר במסגרת האחריות. אף על פי כן ועל מנת שלא יתפרשו הדברים כהתחמקות קיבלנו את המכשיר לטיפול והמכשיר הוחזר לידיו מבחינתנו באופן תקין. לשמחתנו מאות חוות הדעת שנכתבו ע"י לקוחותינו אותן תוכלו לקרוא לצד חוות דעת זו יעידו ויאפשרו לכם לשפוט ולהבין כי יושרה ואמינות הם נר לרגלינו וכי טובת הצרכן ההוגנות והשרות הם הרעיון המרכזי המניע אותנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
14.10.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולארי אייפון 5S

קניתי אייפון 5S, לאחר מספר חודשים המכשיר התקלקל, לא הייתי מצליח להדליק אותו, שלחתי אותו למעבדת תיקונים פרטית שנמצאת בעיר בה אני גר (רציתי שהמכשיר יתוקן כמה שיותר מהר לכן לקחתי אותו לתיקון במעבדת תיקונים ולא שלחתי לחנות ממנה קניתי במסגרת האחריות מהסיבה שהחנות לא נמצאת באזור בו אני גר ועד שהמכשיר יגיע אליהם בדואר, עד שיבדקו אותו ועד שישלחו בחזרה עלול לקחת זמן), במעבדה אמרו לי שהסוללה של המכשיר התנפחה וגרמה ללוח אם שלי להיהרס ולכן לא יכולתי להפעיל את המכשיר, שאלתי מה גרם לסוללה להתנפח והם אמרו שזה מקרה די נפוץ בסוללות של האייפונים שיובאו מארה"ב (או סין, לא זוכר) ושהסוללה של המכשיר מתנפחת בגלל החום והאקלים בארץ, הבחור אמר שזו בעיה שלא נגרמה באשמתי,פשוט בלאי בסוללה ולכן האחריות שלי על המכשיר בהחלט תופסת, נאלצתי בסופו של דבר כן לשלוח את המכשיר לתיקון במעבדה של החנות ממנה קניתי (LCDeal) ולנצל את האחריות שקיבלתי עם המכשיר, כשבדקו אותה במעבדה של החנות אמרו שהסוללה התנפחה בגלל קורוזיה שנגרמה כי הרטבתי את המכשיר ושזו אשמתי שהמכשיר נהרס ולכן האחריות לא מכסה את זה, יש לחזור ולהדגיש שבמעבדה הפרטית ששלחתי אליה את המכשיר לפני המעבדה של LCDeal לא אמרו דבר על קורוזיה וכמובן שאני בעצמי יודע שלא הרטבתי את המכשיר אפילו לא בכמה טיפות בודדות ולכן הסיפור שמעבדת LCDeal (שסיפר לי האחראי בשם שאולי אם אני זוכר נכון את שמו) מומצא על מנת שלא יצתטרכו להחליף לי למכשיר חדש במסגרת האחריות ולכן אני יודע בוודאות שהבעיה היא לא קורוזיה אם אספר להם שהמכשיר נמבדק במקום נוסף לפני הם בכל מקרה יבטלו את האחריות כי המכשיר נבדק אצל גורם אחר שהוא לא הם. המלצתי היא לא לקנות מחנות LCDeal שום דבר, הם לא לוקחים אחריות על תקלות במכשירים שלהם וממציאים סיפורים על בעיות שיקריות כביכול שלא מכוסים באחריותובכך פוטרים את עצמם מלהחליף למכשיר חדש ותקין.

תגובת החנות

חוות דעת רצופת אי דיוקים בלשון המעטה וניסיון להטעות את קהל הקוראים. נתחיל ונדגיש כי המוצר נרכש בתאריך 3.1.13 לפני כמעט שנתיים כך שבעת כתיבת חוות הדעת המוצר אינו באחריות כבר כ-11 חודשים !!! לכל לקוח בר דעת כפי שהיה למעשה ברור גם ליוסי לדבריו ידוע כי את האחריות מממשים אצל היבואן/חנות בה נרכש המוצר ולא אצל כל גורם/צד שלישי כך שמעצם פנייתו לגורם אחר ולא אלינו היה ברור ליוסי כי נגרם למוצר נזק שאינו כלול באחריות ולכן זה בחר ממילא כבר לפנות למעבדה פרטית אחרת. צוות המעבדה שלנו כולל טכנאים מהמיומנים והוותיקים בענף והאבחנה נעשית באופן מקצועי וברור אל מול עיניי הלקוח. מאחר ויוסי הגיע אלינו עם מכשיר שממילא אינו במסגרת האחריות כבר זמן רב ושכבר "טופל" ע"י גורם שאינו מוסמך מבחינתנו מסרנו לו את האבחנה שהייתה ברורה ובה נימצא כי עקב רטיבות משמעותית שחדרה למוצר נגרם לו נזק בלתי הפיך.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
20.08.2014
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
avi
avi
13.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי d821

ההזמנה בוצעה ב-3.8.14 בתוספת תשלום עבור משלוח מהיר. בתאריך : 3-8-2014 , התקשרתי לחברה ונאמר לי שהמוצר יצא את המחסן שלהם ואף נתנו לי את המס' טל' של החברה המשלחת, שם נאמר לי שהמוצר יגיע רק ביום ג' ה- 12-8-2014. ביום ג' בסביבות השעה 17:00 לאחר שראיתי שהמוצר לא מגיע, התקשרתי לחברה, והנציג בשיא חוצפתו אומר לי שאין מה לעשות כי השעה מאוחרת. כמובן שמיד ביטלתי את ההזמנה וזאת למרות הדחיפות שלי במכשיר הנייד שהזמנתי רק כדי לא להיות שותף לבינוניות ברמת השירות ועד כדי זלזול. להזכירכם שולמה תוספת עבור משלוח מהיר. מבקש לקבל ממכם התיחסות לעניין ,ולהיות שותך למעקב אחר טיפולכם. בכל מקרה אני מצידי מפיץ בימים אלו את העניין באינטרנט כולל השיחות שהקלטי עם החב'- ל.סי.אידאל ועם החב' המשלחת וכן המיילים עם החב' עצמה ברכות אבי ממן - 0524042827

תגובת החנות

כחברה שנושא השרות והמצויינות חרוטים על דגלה אנו בהחלט מצרים על המקרה אך יחד עם זאת דוחים את הניסיון להציגנו כנותני שירות לקוי. המוצר שהוזמן עזב את משרדינו ביום שלמחרת ביצוע ההזמנה והגיע לחברת ההפצה עימה אנו קשורים. היות והיו אלה ימי מבצע "צוק איתן" חלו שיבושים במועדי האספקה ולכן הבענו בפני הלקוח התנצלות אך זה סירב לקבלה וביקש לבטל את ההזמנה. כל אחד ואחת מכם יכול להיווכח מעיון בחוות הדעת הרבות הכתובות על אתרנו כי במרבית המקרים הלקוחות מספרים על הקדמה ואספקת המוצר טרם הזמן המובטח וכי לא קיימות חוות דעת נוספות המעידות על עיכובים במועדי האספקה.

חוות הדעת עזרה לכם?
לקוח א'
לקוח א'
12.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי LG G@

הזמנתי וקיבלתי אישור הזמנה ב 10באוגוסט. המחיר אמור היה להיות 2002 ש"ח כולל אביזרים. היו אמורים לשלוח את המוצר עד ה 13 3- ימי עסקים. התקשרו רק היום 12 לאוגוסט. לפתע בכלל אין להם במחיר הזה אלא 300 ש"ח יקר יותר!!! לא אמין. אי עמידה בהתחייבויות בכל פרמטר. לא להתקרב.

תגובת החנות

כאשר כותבים חוות דעת באתר זאפ מן ההגינות והיושר יהיה לספר את האמת כולה ולא חצאי אמיתות ! המוצר הנ"ל קיים ב"יבוא רשמי" עם שנתיים אחריות או ב"יבוא מקביל" כשאר ההבדל במחירים באותה עת היה אכן 300 ש"ח. הוסבר ללקוח כי במלאי פיזית קיים המוצר עם האחריות הרשמית וכי את המוצר האחר אותו הזמין יתקבל למלאי תוך מספר ימים וכי יוכל לקבלו תוך 7 ימי עסקים לביתו. כל חטאנו היה בכך שהלקוח ביקש לקבל תוך 3 ימים ואנו הבטחנו והתחייבנו לספק 7 ימים !

חוות הדעת עזרה לכם?
צבי
צבי
26.06.2014
מוצר שנרכש: טלוויזיה SAMSUNG LED UA40F5000

חוצפה שאין כדוגמתה. אחרי שביצעתי את ההזמנה ע"ס 2000 שקלים קיבלתי אישור הזמנה שאקבל את הטלוויזיה תוך 7 ימי עסקים. לאחר מכן קיבלתי טלפון מנציג שאמר כי הטלוויזיה שרכשתי אזלה מהמלאי ושיש רק את אותה טלוויזיה עם אחריות יבואן ל3 שנים בעלות של 250 ש"ח נוספים. אמרתי שאני לא מוכן ושישלים למלאי את הטלוויזיה שהזמנתי ב2000. אחרי כמה שעות התקשר אלי שוב ומסר שלא ניתן להשלים את הטלוויזיה שהזמנתי למלאי, ושהוא מוכן להוריד את התוספת ל200. ביטלתי את ההזמנה אפילו שיכולתי לתבוע אותם על אי עמידה בהתחייבות, פשוט כי למה להכניס ראש בריא למיטה חולה? אזמין מחנות אחרת.

תגובת החנות

בראשית הדברים נדגיש כי ההודעה הטלפונית והפניה ללקוח בדבר חוסר המוצר במלאי נמסרה ללקוח מספר דקות לאחר ביצוע ההזמנה באתר וזאת על מנת למנוע מצב של המתנה מיותרת מצד הלקוח למוצר לשווא. בשיחת הטלפון הוסבר ללקוח באופן ברור כי קיים חוסר זמני של המוצר שהזמין וכי אנו מוכנים בשל כך לבוא לקראתו ולמכור את המוצר של היבואן הרשמי עם 3 שנות אחריות (במקום שנה כפי שהזמין) בתוספת של 200 ש"ח בלבד ! מצב של חוסר זמני של מוצר במלאי אצל ספקינו בארץ ייתכן מעת לעת ובמיוחד כאשר מדובר על ימי ה"מונדיאל". כמו כן קיימת התייחסות ספציפית לנושא חוסר מלאי בתקנון האתר הזמין לעיונכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Amir
Amir
13.04.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי grand

לאחר מספר חודשים של שימוש הפסיקו כפתורי ה BACK ן MENU לעבוד. כשפניתי לקבל שרות תחת האחריות נאמר לי שאני צריך לשלם עבור מסך חדש מכיון שהטלפון שרוט. יש לציין שהתקלה פנינימית וללא שבר חיצוני במסך. פשוט התחמקות מהאחריות. כמו כן המגן שקניתי עם הטלפון התפרק לגמרי אחרי מס שבועות.

תגובת החנות

ובכן....עיון קל בחלק מלמעלה מ-250 חוות הדעת הכתובות על אתרנו ואשר אינו מצריך מכם הלקוחות זמן רב יספיק כדי להבין כי המשפט האחרון שיכול להיאמר עלינו הוא: "פשוט התחמקות מהאחריות" כפי שציין אמיר,שכן דרכנו מבוססת אך ורק על השרות האיכותי שלפני ואחרי המכירה ! ועתה נפרוס בפניכם את הדברים באופן מדויק כפי שהיו בפועל : 1. אמיר הגיע אלינו לקבלת שרות והתלונן כי לחיצי "טאצ'" מסוימים אינם פועלים, אך כבר בקבלת המכשיר לבדיקה הסב את טכנאי את תשומת ליבו כי המכשיר במצב חיצוני רע ועל גבי המכשיר סימני נפילה רבים וסדקים בגוף המכשיר (בחלק ההיקפי). 2. הוסבר לאמיר כי באופן עקרוני מכשיר הניזוק משברים ונזקי מים מאבד את תוקף האחריות (כמו בכל חברה ועל פי נוסח ת.האחריות) אך יחד עם זאת אנו נפעל בשונה ונבצע מספר פעולות על מנת בכל זאת לנסות ולהשיב את המכשיר למצב פעולה תקין ולמצות את הטיפול ללא צורך בתשלום ובתנאי שלא נגרמה חבלה המצריכה החלפת חלק מהותי כתוצאה מנפילת המכשיר וריבוי הסדקים: • המכשיר נפתח על ידינו על מנת לוודא כי כל כבלי החיבור במקומם ולא נותקו ונמצא תקין. • הצענו לאמיר שנבצע "פירמוט" של המכשיר והתקנת מערכת הפעלה מחדש מה שבהחלט יכול להביא לפתרון הבעיה מניסיוננו,אך בשלב זה החליט אמיר כי אינו מעוניין לבצע "פירמוט" אולי בשל החשש לאבד חומר שהיה על גבי המכשיר אך בכל מקרה לא אפשר לנו למצות את אפשרויות התיקון עד תום ובשלב זה נטל את המכשיר נפרד באופן יפה מהטכנאי ועזב את משרדינו. האופציה האחרונה שהייתה היא החלפת מסך שכן ייתכן והייתה פגיעה פיזית ברכיבי הטאצ' כתוצאה מהחבלות הרבות,אך מאחר ואמיר אפילו לא אפשר לנו לבצע "פירמוט" ולהתקדם בסדר המסקנות הדרוש לטכנאים להגיע למסקנה סופית אנו כלל לא בטוחים שהיה צורך להגיע לשלב החלפת המסך. חבל לנו שדווקא לקוח שזכה לטיפול ראוי שכזה ואשר לא אפשר לטכנאי המעבדה לסיים את הטיפול המאוד "לא מתחמק" בחר לכתוב את "האמת שלו" באופן מעוות חלקי ומטעה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Leor
Leor
13.03.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Nexus 5

החלטתי לקנות את המוצר בחנות הזאת בגלל המשובים החיוביים שהחנות קיבלה ולא בגלל שהמוצר נמכר שם במחיר הזול ביותר. במקום נאמר לי על ידי איש מכירות אדיב כי מחיר המוצר גבוה ב-200ש"ח מהמחיר המצויין בזאפ, והסיבה לכך היא שהאחריות המוענקת היא על ידי היבואן הרשמי ולא על ידי יבואן מקביל. בנוסף נאמר לי כי אם ברצוני לקנות את המוצר במחיר שצויין באתר "זאפ" יהיה עלי להמתין כשבעה ימים עד הגעת המוצר לחנות. העלמת המידע הזה היא הטעיה צרכנית מובהקת הקבועה בחוק. השיטה הזאת, של פרסום מחיר נמוך למוצר שאינו ניתן לרכישה בפועל, עובדת, ולראיה, אני ביצעתי את הרכישה במחיר הגבוה הלא צפוי, כי לאחר שקלול הוצאות הדלק והזמן להגיע למקום החלטתי למזער נזקים ולבלוע את הגלולה. הטעם המר נשאר, חשוב שהפרקטיקה הפסולה הזאת של העלמת מידע תיעלם בעזרת הבאתה לידיעת הציבור, כולל אתר "זאפ" שאמינותו כמדרג אמין של מחירי מוצרים עלולה להפגע.

תגובת החנות

אנו דוחים ושוללים את חוות הדעת שנכתבה ללא כל בסיס וללא עיון של הלקוח בפרטים המצויינים בדף המוצר באתר טרם הרכישה וטרם כתיבת חוות הדעת שכן כל האינפורמציה אותה מציין הלקוח כ"מוסתרת" מופיעה באופן ברור ומובלט באתרנו. במוצרים מסויימים קיימת אפשרות לרכוש את המוצר עם אחריות "יבואן מקביל" במחיר X או אחריות של "יבואן רשמי" בתוספת מחיר. בכל מקרה אנו מתחייבים לספק ולעמוד בזמן האספקה המצויין באתר שהינו 7 ימי עסקים ממועד ההזמנה אך מאחר והלקוח ביקש לאסוף את המוצר במקום הוסבר לו שבמלאי מצוי באותה עת רק המוצר של היבואן הרשמי וכי במידה ויחליט לרכוש בכל זאת מוצר מייבוא מקביל זול יותר יקבלו לביתו תוך 7 ימי עסקים ללא חיוב משלוח. כל אחד ואחת מכם מוזמן לקרוא את למעלה מ-200 חוות הדעת הכתובות על אתרנו ולהיווכח שאין ולו חוות דעת אחת דומה לזו שכתב הלקוח שכן אם דבריו היו נכונים ודרכנו הייתה להוליך לקוחות שולל היו נכתבות עשרות חוות דעת דומות. הנכם מוזמנים לעיין באתרנו ולהיווכח כי כל האינפורציה הדרושה עומדת לנגד עיניכם באופן בולט וברור. המוניטין הרב של אתר LCDEAL ובחירתו כ"קניה חכמה" בזאפ נבנה על בסיס אמינותנו ובחירתנו בדרך הישר וכך נמשיך גם בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
אופיר
אופיר
25.02.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי S4

ההזמה וקבלת המוצר עברו ללא בעיות מיותרות, כך שאם הייתי מרוצה מהמוצר, חוויית הקניה שלי היתה 5 כוכבים. רק של Samsung S4 שקניתי מהחנות הייתה בעית multitouch קשה (אנא בדקו את שלכם עם אחד או יותר מעשרות האפלקיציות היעודיות לכך, בחנות זו היו שני טלפונים עם בעיה דומה). הבעיה היא אכן איננה של החנות עצמה. אך כאשר שבתי לבדוק את הבעיה ו/או להחזיר את המכשיר אם אין פתרון בנמצא. נתקלתי ביחס אשר לדעתי הינו מביש. אין מקום לדעתי לשאול שאלות כגון ״האם הבעיה מפריעה לך?״ כאשר טרחתי לעזוב עבודה ולהגיע למקום על מנת לטפל בבעיה. זה גם מביש שאחד המוכרים מכריז חגיגית ״שאין כל בעיה״ וזאת מכיוון שהוא לא מאמין לאפלקיציית הבדיקה (הראיתי להם שלושה אפליקציות בדיקה שונות + סרט youtube שבו האפליקציות רצות על s4 ללא בעיה). רק לאחר שבעל החנות התערב הוסכם על ביטול העיסקה, אך עם קנס של 100 ש״ח או 5% מערך העיסקה. כך שהרושם הכללי הוא שאם המוצר שאתם קונים הינו טוב תיהיו מרוצים מהחנות, אם לאו אז כנראה תזכו בשירות לקוחות פחות מאופטימאלי ולתרום לבעל העסק כ 100 שקלים הכי קלים שהוא עשה.

תגובת החנות

לטעמנו חוות דעת זו בהחלט יכולה הייתה להכתב על דרך החיוב שכן הלקוח מציין בדבריו : *"ההזמנה וקבלת המוצר עברו ללא בעיות מיותרות" ! *"חווית הקניה שלי הייתה 5 כוכבים" ! *"הבעיה היא אכן איננה של החנות עצמה" ! נוסיף ןנדגיש כי אפילו את ביטול העסקה ביצענו ללא כל ויכוח ועל פי תקנון האתר המנוסח על פי חוק הגנת הצרכן וכל זאת אף על פי שמבדיקה טכנית מקצועית של המוצר לא נמצאה בו כל תקלה. אם כך למעשה כל תלונתו של הלקוח הינה בגין גביית דמי ביטול העסקה בסך 100 ש"ח המעוגנים בחוק הגנת הצרכן ועל פיו אנו מקפידים לפעול. נוסיף ונציין כי בעולם קיימות מאות אלפי או מיליוני אפליקציות שחלקן מכילות ליקויים תפקודיים ואלה אינן מהוות כל אינדיקציה עבורנו לתקינות מכשיר הסלולאר שכן כל אחד מאיתנו נתקל בשלב כזה או אחר באפליקציה שמתפקדת באופן לקוי ומכילה "באגים". אנו מקפידים על קיום החוק כלשונו ועל מתן שירות מצויין גם כאשר המדובר בביטול עסקה לבקשת הלקוח !

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
12.10.2013
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Jonathan
Jonathan
10.10.2013
מוצר שנרכש: סלולרי אדוונס

את המכשיר רכשתי לפני ארבעה חודשים מהיום. 1137 שקלים - מחיר מלא. שילמתי במזומן, לא ביקשתי הנחה או קומבינה או מתנה.. מה שביקשו שילמתי. כשבוע אחרי שרכשתי את המכשיר הוא התחיל להיתקע והגעתי למשרדים שיסדרו את התקלה. מיותר לציין שאת התקלה לא סידרו אבל התשובות שקיבלתי הן שבכלל אין תקלה.. ובשאר הפעמים שהגעתי שוב ושוב (5 במספר) קיבלתי תשובות כמו.. הורדת ווירוס.. ואז זה השתנה לעדכון גרסה.. ואז יש ווירוס ששלחו לי בווי פיי.. ואחריו זה קורה לכולם.. ואחר כך זה שכיח גם לי הטלפון נתקע. מעולם לא הבנתי את התשובות העמומות האלו כשבטח ובטח זה לא מעניין אותי! אני משלם על מוצר ומצפה לקבל אותו תקין- תקול?!?. לא כך עובד השוק. לאחר שיחה בת כמה דקות מציעים לך 300 שקלים בתמורה למכשיר לריכשת מוצר אחר בחנות.. 300 שקלים כשאני שילמתי 1337. המכשיר נכנס שוב ושוב למעבדה.. פעמיים פירמטו ועידכנו גרסה.. אחר כך עשו לו בדיקת מאמצים משל היה פרארי לפני מירוץ.. אך הבעיה נותרה בעינה. כל הפניות שהצגתי לעיל לא נענו אלא נופנפו הצידה. לא מחפש פיצוי/ פינוק/ התנצלות.. סך הכול מכשיר ששילמתי עליו את המחיר המלא ושיעבוד... זה באמת כל כך הרבה לבקש?!

תגובת החנות

לשמחתנו רבות מחוות הדעת הנכתבות עלינו בזאפ ומוצגות בפניכם מעידות על רמת השירות והמצויינות החקוקים על דגלנו. הלקוח הנ"ל בחר להביע את מחאתו דרך כתיבת חוות הדעת אף על פי שעם הגעתו למשרדינו מעולם לא הצליח להציג "תקלה" ולכן אנשי המעבדה אשר מקבלים כל לקוח בסבר פנים יפות ובאופן מכובד עשו את המתבקש מבחינתם וניסו לפתור תקלה שהלקוח לא מצליח להציג בפניהם אף על פי שישב במשרד שעה ויותר וניסה להציגה ללא הצלחה - המכשיר פשוט עבד באופן מושלם ! כידוע מכשירי הסולאר הנמכרים כיום הם משוכללים ומאפשרים פעולות רבות כגון חיבור לאינטרנט והורדת קבצים ואפליקציות שלעתים מלווים בבאגים ווירוסים למיניהם ומצריכים מעת לעת טיפול מעבדתי ברמת "פירמוט" וכיו"ב. אף על פי שהלקוח לא הציג בבואו כל תקלה והיה נבוך מהסיטואציה הצענו לו אפשרות נוספת והיא לשדרג למוצר אחר בתוספת תשלום וזאת רק על מנת להפגין רצון טוב וניסיון לרצות את הלקוח כדרכנו. מחיר הטלפון ששולם אינו מהווה פקטור לצורך קבלת החלטות ואנו מעניקים את שרותינו המצויינים והאישיים לכלל הלקוחות מבלי לייחס לנושא סכום הרכישה חשיבות כלשהי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Harel
Harel
20.05.2013
מוצר שנרכש: סלולרי GALAXY S3

ביום ראשון התקשרתי לחנות וביקשתי מהם לשמור לי פלאפון בצד לאחר שהגעתי אליהם ביום חמישי הקודם ולא היה במלאי. הבטיחו לי כי יצרו עימי קשר. יש לציין כי הגעתי לחנות ע"פ המלצת חבר שבלעדיה כבר הייתי קונה בחנות אחרת יותר זולה. למחרת, יום שני, המחיר של המכשיר עלה דרסטית. בו ברגע יזמתי שיחה לחנות שהעלתה כי כיון שלא "הזמנתי" מכשיר, כלומר השארתי את פרטי כרטיס האשראי, אזי אחוייב במחיר הגבוה. אציין שכלל לא הציעו לי זאת בשיחה. (תום לב?) ניסיונותיי להגיע לעמק השווה נדחו על הסף. להרגשתי החנות, איך אומרים? "תקעה לי סכין בגב וסובבה אותו"... אינני מצפה מחנות להיות גוף פילנטרופי, אך כן עם רגישות וקשב ללקוחותיה. מדובר אמנם בשלב מקדים להעברה הבנקאית, אבל אשאיר את המקרה לשיפוטכם.

תגובת החנות

קוראים יקרים !! ראשית ובפתח הדברים עליכם להבין כי הלקוח לא ביצע אצלנו עסקה מעולם לא באתר ולא באופן פיזי בחנות. ייתכן והלקוח ביצע סקר מחירים במשך זמן והייתה לו כוונה לבצע רכישה ומשלא ביצע הזמנה בפועל אין לו על מה להלין שכן מחירי המוצרים משתנים מעת לעת משיקולים שונים והשוק הוא חופשי ואין אנו כופים עצמנו על אף לקוח. לאחרונה ובאופן שאינו מאפיין את שוק הסלולאר קיימת עליית מחירים בשל שינוי ערך מט"ח ועליית מחירים בחו"ל ומאחר ואנו מנהלים עסק למטרת רווח עלינו לפעול ולהגיב בהתאם ולעדכן מחירים מעלה או מטה. הלקוח אף מציין שכוונתו הייתה לשלם בהעברה בנקאית – אופציה שלא קיימת כלל אצלנו כלל בכל מקרה !!! רק הזמנה שבוצעה בפועל באתר בחנות או טלפונית בה נמסרו פרטי האשראי לתשלום מחייבת אותנו וזה לגיטימי לגמריי. ראוי וחשוב לציין כי אתר LCDEAL המקפיד על שמו הטוב ועל שמירת הדירוג הגבוה ב"זאפ" כמדיניות מציג אך ורק מוצרים הקיימים במלאי ואנו מתחייבים בכל מקרה שלא לחרוג ממועד ימי האספקה המצוינים באתר. מחיר שאינו משביע את רצון הלקוח (או ניסיון "להגיע לעמק השווה...."לדברי הלקוח) בשיחה טלפונית אינו יכול להוות עילה לכתיבת חוות דעת בזאפ. תלונת הקלוח סביר שנבעה מכך "שפיספס" ולא ביצע את הרכישה בזמן ולכן אנו מקווים ומאמינים שתגובתנו ברורה ולגיטימית מבחינתכם הקוראים. נשמח להמשיך ולהעניק את השרות האמין ויוצא הדופן שלנו גם בעתיד .

חוות הדעת עזרה לכם?
Evgen
Evgen
02.02.2013
מוצר שנרכש: Note 2 2.0

מיהרתי לקנות מכשיר טלפון נייד בגלל שהמכשיר הקודם נהרס. זה הגיע בדיוק בזמן בו הזדקקתי למכשיר מתקדם ועל כן הבחירה במכשיר יקר. האתר LCDEAL לא עובד כראוי בגוגל כרום, אין לי את זמן לבדוק אותו בדפדפנים אחרים, מבחינתי האתר הוא טוב כמקור מידע, למי שמחפש להזמין - חסר ערך. בטלפון ענו לי וההזמנה התבצעה בנוחות יחסית. המחיר המצוין באתר לא כולל שום תמיכה בעברית, והנווטן שאני משתמש בו מחייב עברית. שילמתי תוספת על עברית בהיקף של מאה שקלים ומאה שקלים לכיסוי אחורי באיכות ירודה (הייתי צריך את זה באופן דחוף). הוספה לי מקלדת עברית אך זיהוי קולי (בסיסי בכל מכשיר של סמסונג) בשפה עברית לא הותקן, או הוסר בכוונה. המכשיר הגיע תוך פחות מיומיים שזה מצויין אבל למרות שלא ביקשתי המכשיר נשלח עם שליח. הגיע בשעות הצהריים, כשאני בעבודה ובמזל השגתי מישהו שחתם עליו. לסיכום מדובר בחנות שמבחינתי אמינותה מוטלת בספק, השגתי את מטרתי העיקרית, בדיוק המכשיר שרציתי, ובמהירות, לא הייתי לוקח סיכון וקונה שם שוב.

תגובת החנות

קראנו את חוות דעתו של הלקוח בקפידה והתעמקות פעמים רבות ולא הצלחנו להבין על מה תלונתו ?? שהרי גם תלונתו שהאתר אינו עובד ב"גוגל כרום" אינה נכונה ומבוססת ואינה רלוונטית כחוות דעת לאתר זאפ !! אם כך בואו נאסוף כמה ציטוטים מתוך חוות הדעת על מנת שתוכלו להבין (או לא להבין !) על מה תלונתו : 1."בטלפון ענו לי וההזמנה התבצעה בנוחות יחסית". 2."המכשיר הגיע תוך פחות מיומיים שזה מצויין". 3."למרות שלא ביקשתי המכשיר נשלח עם שליח".(לא חוייב בגין משלוח שליח עד הבית) 4."השגתי את מטרתי העיקרית, בדיוק המכשיר שרציתי, ובמהירות,....." בכל הדגמים הנמכרים על ידינו ללא עברית מצויין באופן מפורש כי נדרש תשלום נוסף בגין התקנת תוכנה בעברית. הנרתיק שנרכש ע"י הלקוח מתוצרת חברת "MOMAX" נחשב לאחד מארבעת המותגים האיכותיים והיוקרתיים בעולם הסלולאר... אנו שמחים לקבל חוות דעת חיוביות בברכה ונאלצים מעת לעת לענות ולהגיב גם לתגובות שליליות ולנסות לשפר תהליכים במידת הנדרש אך לעיתים צר לנו על כך שלקוחות מוצאים לנכון לכתוב חוות דעת "שלילית" שאינה מבוססת ואינה משקפת אכן חווית קניה שלילית.

חוות הדעת עזרה לכם?
eli
eli
19.12.2012
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי EXPIRIA GO

אין בעיה בקניה רק שאין עם מי לדבר אחריה.לאתר שם אחד, החשבונית שם אחר, לא עונים לטלפונים וכשעונים פשוט שולחים ליבואן שלא מכיר את בשמות הנ"ל ואז אומרים למסור לו שם שלישי. בקיצור לקנות אין בעיה אבל אחר כך אין עם מי לדבר.

תגובת החנות

אתר LCDEAL מופעל ונמצא בבעלות חברת יו.פי תקשורת בע"מ ולכן נוצרה אי ההבנה באשר לזיהוי שם החברה המוצג על גבי החשבונית. ראוי לציין שכ-95% מהמוצרים המשווקים על ידינו הינם מוצרים המיובאים על ידינו והשרות בגינם ניתן במעבדת השרות שלנו. המוצר אותו רכש הלקוח דרכנו נמכר על ידינו אך מיובא ע"י היבואן הרשמי של סוני אריקסון בארץ חברת "ברס" ולכן השרות ניתן במעבדות "ברס" דבר אשר מונע מאיתנו שליטה מוחלטת במתן השרות בסניף המעבדה מול הלקוח. לאור המקרה הנ"ל ובשל התייחסותנו הקפדנית לנושא השרות המצויינות ושביעות רצון לקוחותינו החלטנו להפסיק את עבודתנו מול המשווק הנ"ל. אנו מבקשים להתנצל בפני מר אלי על אי הנוחות שנגרמה לו אך יחד עם זאת ולאחר שהובהרו הדברים כפי שציין סמוכים ובטוחים כי לבסוף קיבל את השרות כראוי.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים באל סי דיל

מוצרים נוספים הנמכרים באל סי דיל

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון