קניתי אייפון 5S, לאחר מספר חודשים המכשיר התקלקל, לא הייתי מצליח להדליק אותו, שלחתי אותו למעבדת תיקונים פרטית שנמצאת בעיר בה אני גר (רציתי שהמכשיר יתוקן כמה שיותר מהר לכן לקחתי אותו לתיקון במעבדת תיקונים ולא שלחתי לחנות ממנה קניתי במסגרת האחריות מהסיבה שהחנות לא נמצאת באזור בו אני גר ועד שהמכשיר יגיע אליהם בדואר, עד שיבדקו אותו ועד שישלחו בחזרה עלול לקחת זמן), במעבדה אמרו לי שהסוללה של המכשיר התנפחה וגרמה ללוח אם שלי להיהרס ולכן לא יכולתי להפעיל את המכשיר, שאלתי מה גרם לסוללה להתנפח והם אמרו שזה מקרה די נפוץ בסוללות של האייפונים שיובאו מארה"ב (או סין, לא זוכר) ושהסוללה של המכשיר מתנפחת בגלל החום והאקלים בארץ, הבחור אמר שזו בעיה שלא נגרמה באשמתי,פשוט בלאי בסוללה ולכן האחריות שלי על המכשיר בהחלט תופסת, נאלצתי בסופו של דבר כן לשלוח את המכשיר לתיקון במעבדה של החנות ממנה קניתי (LCDeal) ולנצל את האחריות שקיבלתי עם המכשיר, כשבדקו אותה במעבדה של החנות אמרו שהסוללה התנפחה בגלל קורוזיה שנגרמה כי הרטבתי את המכשיר ושזו אשמתי שהמכשיר נהרס ולכן האחריות לא מכסה את זה, יש לחזור ולהדגיש שבמעבדה הפרטית ששלחתי אליה את המכשיר לפני המעבדה של LCDeal לא אמרו דבר על קורוזיה וכמובן שאני בעצמי יודע שלא הרטבתי את המכשיר אפילו לא בכמה טיפות בודדות ולכן הסיפור שמעבדת LCDeal (שסיפר לי האחראי בשם שאולי אם אני זוכר נכון את שמו) מומצא על מנת שלא יצתטרכו להחליף לי למכשיר חדש במסגרת האחריות ולכן אני יודע בוודאות שהבעיה היא לא קורוזיה אם אספר להם שהמכשיר נמבדק במקום נוסף לפני הם בכל מקרה יבטלו את האחריות כי המכשיר נבדק אצל גורם אחר שהוא לא הם.
המלצתי היא לא לקנות מחנות LCDeal שום דבר, הם לא לוקחים אחריות על תקלות במכשירים שלהם וממציאים סיפורים על בעיות שיקריות כביכול שלא מכוסים באחריותובכך פוטרים את עצמם מלהחליף למכשיר חדש ותקין.
תגובת החנות
חוות דעת רצופת אי דיוקים בלשון המעטה וניסיון להטעות את קהל הקוראים.
נתחיל ונדגיש כי המוצר נרכש בתאריך 3.1.13 לפני כמעט שנתיים כך
שבעת כתיבת חוות הדעת המוצר אינו באחריות כבר כ-11 חודשים !!!
לכל לקוח בר דעת כפי שהיה למעשה ברור גם ליוסי לדבריו ידוע כי את
האחריות מממשים אצל היבואן/חנות בה נרכש המוצר ולא אצל כל גורם/צד
שלישי כך שמעצם פנייתו לגורם אחר ולא אלינו היה ברור ליוסי כי נגרם למוצר
נזק שאינו כלול באחריות ולכן זה בחר ממילא כבר לפנות למעבדה פרטית
אחרת.
צוות המעבדה שלנו כולל טכנאים מהמיומנים והוותיקים בענף והאבחנה
נעשית באופן מקצועי וברור אל מול עיניי הלקוח.
מאחר ויוסי הגיע אלינו עם מכשיר שממילא אינו במסגרת האחריות כבר זמן רב
ושכבר "טופל" ע"י גורם שאינו מוסמך מבחינתנו מסרנו לו את האבחנה שהייתה
ברורה ובה נימצא כי עקב רטיבות משמעותית שחדרה למוצר נגרם לו נזק בלתי
הפיך.