
הייתי צריך מדפסת חסכונית וזולה ולאחר בירור מקיף רציתי לקנות את ה hp smart Tank 580 נכנסתי לזאפ וראיתי שמחיר הכי זול הוא ב"לייזר ליין". הזמנתי ויום למחרת מתקשרים אליי ואומרים לי שהמדפסת שהזמנתי מאוד ישנה ואין אותה במלאי והציעו לי מדפסת אחרת בכ 800 ₪ לא היה לי כל כך זמן לבדוק אז הסכמתי לצערי. לאחר כמה שעות ראיתי שאת המדפסת שהציעו לי אפשר לקנות בכ 100₪ פחות אצלם באתר (רק בצבע שחור במקום לבן או אפילו את אותו דגם בדיוק, בכ 730₪ אצל מוכרים אחרים בזאפ). התקשרתי אליהם לקבל את ההפרש או לבטל את העסקה אך סורבתי. יצויין שגם עכשיו כמעט לאחר שבוע מההזמנה המדפסת "הישנה" עדיין נמצאת בזאפ וניתנת לקנייה באתר שלהם. זאת אומרת שהם עובדים בשיטה מאוד מלוכלכת, לפרסם מוצר בזול ולאחר שהלקוח מזמין ומכניס את הפרטי האשראי שלו, הם מתקשרים ואומרים שהמוצר לא במלאי ומציעים מוצר אחר במחיר יקר ביחס למתחרים בקיצור, לא מומלץ בכלל לקנות בחנות הזאת!
המוצר שהלקוח הזמין לא קיים יותר והוסר מהאתר ,הלקוח הזמין מוצר אחר ורצה להחזירו אחרי שהתקבל ולכן הוצע לו לפי חוקי הגנת הצרכן לשלם 5 אחוז על ביטול והוא סרב והחליט להשאיר את המכונה .

הזמנתי מדפסת, הגיע שליח של החנות ב 6.30 בבוקר, דפק על הדלת כמו משוגע והעיר את כל המשפחה. לאחר מכן צעק בחוץ כיון שאשתי לא פתחה לו את הדלת. התקשרתי לחנות כדי להתלונן על האירוע, לא קבלתי שום התייחסות או לקיחת אחריות.
חברת לייזר ליין מעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי ומהיר ביותר ולכן הלקוחות מרוצים מהשירות המיוחד. השליח הגיע בשעה 19.30 שעת תחחילת עבודתו ולצערי דיירי הבית עדיין ישנו בשעות הללו . צר לנו על המקרה אך אנו מתחילים לעבוד מוקדם ומספקים במהירות מירבית.

לאחר קניה, ראיתי שאפשר היה לרכוש את המדפסת במחיר נמוך יותר משמעותית איש מכירות היה קצר רוח, לא שירותי, רוצה לסגור עסקה ומהר לא ברור לי לאחר רכישה אם יש אחריות מורחבת, יש איזה ציון בחשבונית אבל לא ברור דיו - חליפי. נמכר בעלות גבוהה יותר מאחרים בקיצור - חווית קניה מאכזבת, לא בטוח שאקנה שם שוב!!! המוצר - נראה איכותי, תמיכה של אפסון טובה, מדפסת מהירה אספקה מהירה

נכנסתי לאתר מדפסות והתעניינתי במדפסת מדפסת לייזר שחור לבן HP M15w . לייזר ליין היו הכי זולים עם 549 ש"ח. הזמנתי מהם. שנייה אחרי שלחצתי enter טלפון מהחברה. המדפסת הזו איננה במלאי ובמקומה הוא מציע מדפסת לייזר HP LaserJet M110w באותו המחיר. אמרתי לו שייתן לי כמה דקות אבדוק ואחזור איליו. בבדיקה המדפסת נמכרת ב 414 ש"ח -- בכמה חנויות ברשת זאפ. אני מניח, שכל פרשנות מיותרת. הצעת מחיר נמוכה על מוצרים שאינם קיימים כדי לזכות בשיחת טלפון עם לקוח, ואז שיטת "מצליח".
לקוח יקר שלום הדברים לא נעשו בכוונה תחילה,לצערנו קשה לשלוט באלפי מוצרים שמופיעים באתר ואנחנו עושים את המקסימים בכדי שתופעות כאלו לא יחזרו. עמכם הסליחה

בסוף דצמבר 2021 הזמנתי מלייזר ליין בטלפון מדפסת של HP שמחירה באתר שלהם היה 2,000 ש"ח. איש המכירות בשם אבי שיקר לי ואמר שהמדפסת מגיעה עם מחסניות דיו "דוגמיות" שמספיקות רק ל 200 דפים. הוא שכנע אותי להוסיף למחיר 1170 שח תמורת שני דברים, 300 שח תמורת הגדלת אחריות לשלוש שנים ו 870 שח תמורת אספקת מחסניות דיו "מלאות" במקום ה"דוגמיות". הוא גם הציע שהוא ירכיב את המחסניות "המלאות" בחנות לפני האספקה. הסכמתי. השקר נחשף כשהמדפסת הגיעה. קודם כל כי אני יודע לקרוא ועל הקופסא כתוב שהיא מסופקת באופן מקורי עם מחסניות של 1200 דפים ולא רק 200 כפי שאבי אמר לי, ושנית, על החשבונית הופיעה רק מכירה של מדפסת הגדלת אחריות, במחיר מופקע של 3170 שח, אבל לא צויינה שום אספקה של סט מחסניות דיו נוסף. ביטלתי את ההזמנה מייד כי היא הריחה לי עוקץ. בשיחה טלפונית נוספת עם אבי הוא בעצם הודה שהמדפסת סופקה עם מחסניות היצרן המקוריות. כנראה הוא בנה על זה שאהיה מרוצה מכך שהמחסניות מספיקות להרבה יותר מ-200 דפים ושלא אשים לב שבעצם נעקצתי. הדבר היחיד שאפשר להגיד לזכותם, שהם הסכימו לקבל את המדפסת בחזרה וביטלו את החיוב הכספי מייד בלי טריקים ושטיקים נוספים.
הלקוח כן קיבל את המוצר עם טונרים מלאים יום למחרת ההזמנה וסרב לקבל אותה ,הלקוח משתמש במילים פוגעניות ומסלף את האמת שכן הוא אפילו לא קיבל ולא פתח את המדפסת בכדי לבדוק מה קיבל. הלקוח ביטל את העסקה עוד לפני שקיבל את המוצר ,העסקה בוטלה וכספו הושב.

הזמנתי מדפסת בעלות של 495 שקלים. נעשה חיוב של 830 ש"ח בטענה שנשלח אלי דגם אחר וטונר נוסף. כמובן שלא אישרתי עסקה בסכום כזה. לא ממליץ לקנות מחברות שמנסות תרגילים כאלה.

בואו תשמעו סיפור שקרה - בתאריך 27 נובמבר 2020 הזמנתי בלייזר ליין מדפסת לייזר שחור לבן HP M15w במחיר של 495 שקלים כולל משלוח, זה היה יום שישי והייתי שמח ומלא אופטימיות שממש בקרוב תהיה לי מדפסת חדשה בבית. מייד אחרי הסופ"ש התקשרו מלייזר ליין להגיד שבדיוק נגמר במלאי והציעו לי באותו מחיר דגם "משודרג" אבל שכחו לספר שהוא נמכר במרבית האתרים ב- 50-100 שקלים פחות ממה ששילמתי. סיכמנו שיבטלו את ההזמנה והבטיחו לי שלא חייבו את כרטיס האשראי שלי. בדרך כלל, אני לא בודק את פירוט האשראי שלי אלא שאתמול, ממש במקרה, טופס חיובי האשראי שלי התגלגל לי ליד ואמרתי לעצמי שאם הוא כבר אצלי ביד אז לפחות נקרא מה כתוב שם. להפתעתי המוחלטת, גיליתי חיוב של לייזר ליין על סך 526 שקלים. שימו לב, זה לא 495 שקלים כמו שמופיע בפרסום ולא אפס שקלים כמו שהבטיחו אלא סכום אחר, גבוה יותר, דמיוני לחלוטין. פניתי מייד לחברת לייזר ליין וביקשתי את תגובתם, שהרי עבר למעלה מחודש, הכסף אצלם ומדפסת לא קיבלתי. הם התנצלו והבטיחו שתוך 10 ימים אקבל את הכסף חזרה... אשראי המאמין.... האמת היא שלא הייתי טורח לכתוב, אם לא הייתי מגלה שהם ממשיכים לפרסם בזאפ את אותה המדפסת ואותו הדגם שהבטיחו לי ומעולם לא שלחו - כי הרי אין להם אותו בכלל במלאי, אז... הזהרו, מדובר בנוכלות ובפרסום שיקרי.

הזמנתי מדפסת באתר, שם היה כתוב שהאספקה תהיה תוך שבעה ימי עבודה. למחרת צלצלו אלי ואמרו שהמדפסת תגיע בעוד שבועיים שלושה, כי היא לא במלאי. לאחר שביררתי, הם הודו שהם לא באמת יודעים מתי היא תהיה במלאי, והציעו לקנות מדפסת אחרת. לא מקובל.
בגלל הקורונה לצערי חל בלבול מול היבואן ונוצר מחסור למדפסת.

לא היה להם במלאי. לא תרחו להגיד לי. רק אחרי שבוע כשהתקשרתי אמרו לי שאזל להם במלאי.

חוץ מזה שהגיע תוך יום. החנות איפשרה לעצמה לחייג ולנסות למכור מוצרים נלווים לא מקוריים בעלות מעל העלות של המוצרים המקוריים. בנוסף שמים מדבקה ענקית על המדפסת שלא ניתן להוריד.

לייזר ליין הרשו לעצמם להניח מדבקה שלהם על המדפסת שהזמנתי מהם, חוויית הקנייה שלי התחילה בניסיון לקלף אותה כשהיא פשוט מתפוררת לי במקום להתקלף, וככה חצי שעה חלפה לה, ועכשיו יש לי סריטות על המדפסת מאותם נסיונות. בחיים שלי לא ראיתי חנות שיש לה את החוצפה לשים מדבקות קבע על מוצרים. אז לא, אני לא הולך לקנות מכם חלפים, המדבקה הזאתי לא עשתה את שלה.

זהירות -- יצרתי קשר עם החנות כדי לרכוש 2 מדפסות שהופיעו באתר מתצוגה, ביקשתי לברר אם יש אותם חדשות ונאמר לי שאין להשיג והסתיימה השיחה , כעבור 10 דקות התקשר אלי המוכר שהשיג לי 2 מדפסות חדשות ויכול לספק לי אותם , ושמחתי מאוד ! כעבור יומיים הגיע משלוח של 2 מדפסות משומשות ללא אביזרים ללא ניירת . חשתי מרומה ומאוכזב , פניתי לחנות שיש כאן חוסר הגינות כשאני במפורש מברר על חדש ושולחים לי עם חשבונית של תצוגה כביכול שזה מה שהזמנתי , אמר לי המוכר שאני יכול להחזיר ,אבל אין לו שרות גם לא בתשלום שיאספו ממני ועלי לשלוח בעצמי עם שליח אליו לחנות , כעבור יומיים נוספים שלחתי עם שליח בעלות של 120 שח על חשבוני בעל כרחי לחנות , ושם התנהל מריבה עם השליח שלא מוכנים לחתום לו שקיבלו ושהקניה מאוד ישנה ואף אחד לא אישר לי להחזיר ואני ממציא , כשאפשר לשמוע בהקלטת השיחה שאומר לי תחזיר אלי לחנות . ( נקנה 9/1/2019 - והוחזר יומיים לאחר שקיבלתי ב 17/01/2019 )

I had an issue with this company but they contacted me after my review and addressed it

התקשרתי להזמין טונר מקורי למדפסת Brother, דיברתי עם נציג שהציע לי לקנות 2 טונרים ולקבל משלוח חינם באותו יום. וידאתי איתו בשיחה שאכן מדובר בטונר מקורי והוא אישר. המשלוח באמת הגיע תוך שעתיים וכשפתחתי את החבילה מצאתי טונרים לא מקוריים. התקשרתי לחנות ואותו נציג אמר לי שכנראה היתה טעות במחסן ושלחו לי טונרים לא מקוריים. הוא גם אמר שאני יכול להשתמש באחד מהם ולמחרת הטונרים יוחלפו. כאשר לא יצרו איתי קשר במשך כמה ימים שלחתי הודעה לחנות דרך האתר שלהם ועד היום לא קיבלתי שום התייחסות. שילמתי עבור טונר מקורי כמו שמוצג באתר שלהם וקיבלתי לא מקורי !! לאחר בירור עם החנות, התברר שאכן קיבלתי טונרים מקוריים. אני רוצה לציין את ברק שנותן שירות מעל ומעבר. אתר זאפ לא מאפשר לתקן את מס' הכוכבים בדירוג הכללי אז אני מציין פה 5 כוכבים.

הזמנתי מדפסת מדפסת לייזר Brother HL-L2340DW ב-5.2.18. המדפסת הובטחה תוך 7 ימים. כעבור כמעט שבועיים כאשר המדפסת לא הגיעה התקשרתי לברר. הועברתי בין נציגים ובסופו של דבר נאמר לי שמדפסת זו כבר אינה במלאי ויכולים לספק לי דגם אחר חדש ויקר יותר. החנות לא הודיע לי שאין להם את המדפסת ואם לא הייתי מתקשרת הייתי מחכה לה עד היום. בסופו של דבר הזמנתימ מדפסת מספק אחר. בקיצור שירות לקוחות ירוד.