
רכשתי מהחנות קומפוסטר אמריקאי סוג ב דרך האינטרנט המוצר הגיע אליי הרבה יותר פגום מהמצופה שבור בתחתית. ונראה שהיה בעבר בשימוש מעבר למה שהחנות טוענת (שמוצר זה נפגם בתהליך העברתו) מכוסה אדמה. וללא הפח שיש שצויין בדף הקנייה. באותו היום ביקשתי להחזיר המוצר בהתאם לחוק הגנת הצרכן. נציגת החברה שענתה לי, מסרה לי שבהתאם למדיניות החנות, אין באפשרותי לעשות זאת. (יש לציין שהמדיניות של החנות שכתובה באתר האינטרנט אינה אומרת זאת נהפוך הוא היא מציינת שניתן להחזיר מוצרים תוך 14 יום מקבלתו). ככל הנראה אצטרך להגיע כתב תביעה בימים הקרובים, על מנת להחזיר את כספי.
שלום באתרנו מצוין במפורש שהמוצר סוג ב כולל תמונות אופייניות לפגמים בקומפוסטר סוג ב (לכן הוא נמכר סוג ב) הלקוחה הנכבדה בחרה לרכוש סוג ב במקום לרכוש מוצר חדש . אין החזרים למוצרים סוג ב המוצר הוא חדש לחלוטין ולא נעשה בו כלל שימוש ! המוצר נארז באריזת קרטון מלא כך שבמשלוח לא יכול להיות נזק הלקוחה הנכבדה חשבה בטעות ובחוסר הבנה לנושא שהיא אמורה לקבל תחתית מכאן גדלה אכזבתה , בעוד שאנו ממליצים מקצועית לאלפי לקוחותינו שהקומפוסטר יהיה במגע ישיר עם האדמה ללא תחתית לכל מגוון הקומפוסטרים לגינה שאנו משווקים אין תחתית כלל!! חבל שככה מכפישים סתם ולא לוקחים אחריות על רכישת מוצר סוג ב . יהודה
