
באתר כתוב שלפילטר יש תקן ישראלי למערכות לטיפול במי שתייה לשימוש ביתי- סינון וטיהור. בדקתי באתר של מכון התקנים ולא מצאתי. במבחן התוצאה - למים שעברו דרך הפילטר יש טעם של מי ברז.
אתר "מי גל מטהרי מים" מוכר מזה שנים ארוכות מסנני מים למגוון רחב של מערכות מים. "מיגל" מתאפיינת בשירות לקוחות אמין ואיכותי ועל כך יעידו לקוחות מרוצים רבים. במקרה הנ"ל הלקוח טוען שבדף האתר מצוין כי המוצר בעל תו תקן ישראלי. בדף האתר מצוין מפורשות כי המוצר נבדק ואושר על ידי מכון התקנים לפי תקן מי השתייה 1505 ולא מוזכר כי המוצר בעל תו תקן. צר לנו כי הלקוח לא הבין את משמעות המילים ופירש אותם על פי רצונו. בדרך כלל בעיית טעם במים נובעת מחיבור לא נכון של הפילטר -בעיה זו נפתרת בקלות ע"י שיחת טלפון למחלקת השירות של "מי גל" . לקוח זה לא טרח להתקשר למשרדינו כלל - דבר שהיה פותר בקלות את אי ההבנה והבעיה של טעם המים.

קניה פשוטה ונוחה, מוצר הגיע כמו שהזמנתי, ארוז כהוגן. הבעיה עיקרית ששלחו בדואר, מפאת גודל חבילה לא הגיע לסניף מרכזי נאלצתי לאסוף אותו מדואר מרכזי שהוא רחוק מהבית, חניה בעיתית ורחוקה, עומס תנועה של מרכז העיר. אני הרבה קונה באינטרנט והזמנות הרבה פחותות מ436 ש"ח נשלחים עם שליח עד הבית, אם מדיניות משלוחים לא תשתנה אעדיף חנות אחרת
שלום רב, אנו מצטערים לשמוע על החוויה הלא נעימה שעברת, עם זאת אנו משתדלים לתת מענה,שירות,פתרון בעיות מעבר לכל עסק שנותן שירותים בתחום. בעת הזמנה של פריט מהאתר קיימת אפשרות בחירה של סוג המשלוח: דואר רשום/דואר שליחים/איסוף עצמי ע"י הלקוח בהתאם למפורט במדיניות המשלוחים באתר שלנו. בהזמנה הזו הלקוח בחר באפשרות של אספקה בדואר רשום ולכן המוצר הגיע בדרך זו, במידה והיה בוחר הלקוח באפשרות "דואר שליחים" המוצר היה נשלח ע"פ בחירתו. לצערנו אין לנו שליטה על עומס התנועה ובעיית החנייה במקום איסוף הדואר במקום מגוריי הלקוח. בברכה, צוות "מי גל מטהרי מים"

ביקרתי בחנות הזו לפני כשבוע (בהתייחס לתאריך כתיבת חוות הדעת).נדרשה לכך נסיעה מיוחדת מביתי, שעה נסיעה מכל כיוון. רכשתי שם סט סננים אמריקאים למערכת תלת שלבית, אבל הסיבה שבגינה הגעתי לחנות הייתה כי רציתי לחדש את אטמי האורינג של המערכת שלי. שעת צהריים, הייתי הקונה היחיד באותה עת בחנות, ורק המוכרת (או בעלת החנות) הייתה במקום. בחוויה שלי, לא נתקלתי מזמן בכזאת אנטיפטיות וחוסר רצון לסייע מצד המוכרת. ולגבי האטמים שלא היו בנמצא, זה מוזר. חנות ייעודית כזו, שמוכרת רק רכיבים של מטהרי מים, אין לה להציע את האטמים הסטנדרטיים לתחזוקה, ובמקום זה מציעים לרכוש את כל המיכל ב 100 שקלים. ודרך אגב, המחיר של הסט האמריקאי שרכשתי, היה מהגבוהים בשוק. יצאתי מהחנות מתוסכל ומאוכזב.

שלום, רכשתיבאתר זאפ מחברת מי-גל מטהרי מים מנורה UV +מסנן פחם עבור מתקן סינון תמי 4שיש ברשותי. מדובר בתחליפים זולים ליותר לחלפים המקוריים של חברת תמי-4. הפריטים הגיעו בזמן.התקנתי את המנורה ללא כל בעיות. לאחר מכן התקנתי גם את המסנן ולאחר שפתחתי את ברז המתקן היו נזילות מהמסנן. הוצאתי את המסנן והכנסתי שוב ושוב הופיעו נזילות.הידקתי את מכסה הסגירה למסנןללא הועיל.ניסיתי להוצא שוב את המסנן ואז הוא נשבר. פניתי לחברה ולאחר משא ומתן הסכימו לזכות אותי על המסנן ברכישה של מסנן נוסף. הסיכום הזה הוא לשביעות רצוני. ולכן אמשיך בע"ה לרכוש מוצרים בחנות זו בעתיד. בברכה דניאל אוחיון

גל היה מקצועי ביותר, סבלני ונחמד. העבודה נעשתה כמו שצריך. דאגה לפרטים הקטנים - זה כל העניין. מומלץ בחום!

התקנו סננים בכניסה לבית ומערכת אוסמוזה הפוכה במטבח, השירות היה אדיב מתוקתק ומקצועי, ממש תודה!

גל איש - מקסים, אדיב, מקצוען, קפדן, אחראי, אמין - אין דברים כאלה וראיתי הרבה מאוד בעלי מקצוע, יש מעט כמותו. ממליץ בחום !!!!! כל המשפחה שלי רוכשת ממנו כבר שנים.

שירות מצוין ,מיקצועיים ורציניים. ממליץ מאד. התקינו לי מסנן מים מרכזי וגם מסנן מים צחצ לכיור. תיקנו גם מה שמישהו אחר לא התקין טוב...

גל איש מקצוע מעולה שאני מכיר כבר 20 שנה וביצע עבורי עבודות של סינון אבנית לכל הדירה וסינון מי שתייה במטבח, ערך השירות, מקצועיות ומקצוענות, הם נר לרגליו, הוא היה צריך לבוא פעמיים בגלל תקלה שלא באשמתו במיקום הברז, והגיע ותיקן ללא תשלום נוסף, ואם צריך לעשות ולתת שירות מעבר הוא יעשה הכל על מנת שלקוח שלו יהיה מרוצה.

שירות והוגנות מספר 1 בארץ. גל בן אדם מדהים שכיף לעבוד מולו, תמיד בסבלנות ונעים לשיחה. מומלץ בחום.

גל אדם רציני ומקצועי . הרגשתי במהלך ההתקנה שבאמת אכפת לו והוא מסביר היטב כל דבר. ממליצה עליו בפה מלא.

קיבלתי שרות שרות מקצועי ובמחיר הוגן, ענה על כל השאלות שהיו (והיו הרבה) שרות מהיר ואיכותי!

השירות שלכם נדיר!!! המתקין גל,נתן אינפורמציה ברורה ומפורטת על היתרונות, בסבלנות ובמודעות שירות גבוהה. היה נעים מאוד, מתקין מקצועי מאוד מאוד, השאיר סביבת עבודה נקייה וההתקנה הייתה מקצועית ומדויקת. האוסמוזה אין מה לפרט… זו המערכת ברמה הכי גבוהה לטיהור מים ולסילוק רעלים שמשפעים על הגוף. תודה רבה לכם!

היו אדיבים המקצועיים בזמן ההזמנה, הגיעו בזמן, התקינו מהר, הטכנאי אדיב המקצועי. נראה מצויין. במחיר טוב יחסית למתחרים.

התלבטנו לגבי קניית בר מים, קיבלנו המלצה על גל מחבר ולא התאכזבנו. התקשרנו, גל המליץ על מכשיר והיה סבלני. הוא בעצמו הגיע להתקין, היה אדיב ומקצועי, והסביר בסבלנות על המכשיר. כמה חודשים אחרי סגרנו בטעות את הברז התחתון באופן שיצר תקלה במכשיר, גל יצא גדול והגיע שוב להציל את המצב. מאחל לגל המון פרנסה, שפע ובריאות. תודה איש יקר

שירות מקצועי אדיב ואמין, עבודה יסודית ונקייה, סבלנות לכל שאלה. שירות והגעה לפתרון בעיה גם לאחר ההתקנה. מומלץ בחום

היו אצלי הרבה טכנאים בעבר. הגיע טכנאי בשם גל ואני הופתעתי לטובה משירות מעולה ברמה שלא קיבלתי עד היום. מיני בר אינפיטי

שירות מעולה ותמיכה אמיתית גם לאחר הקניה! קיבלתי ממנו ייעוץ מעולה לגבי מה כדאי לקנות, ומה היתרונות והחסרונות של כל דבר. לאחר הקנייה התגלתה תקלה של היצרן במערכת - גל דאג לארגן שיחליפו את המערכת ללא תשלום, ליווה לאורך כל הדרך ולא שכח לוודא שזה נעשה. ממליץ עליו ועל החנות בחום - מומחים ואכפתיים!

שירות הוא למופת. נשלחה אלי תזכורת לפני חידוש השירות ותאום מועד הביקור. יופי של עבודה.

שירות מקצועי אמין ואדיב. המים יוצאים ברמה אחרת עם הפילטרים שלהם. ממליץ בחום רב. אנטון

אתמול הגיע גל להתקין לנו מערכת מסננים אחרי שרשכשנו את המוצר לפני שנה וחצי, יצרתי קשר ומייד קיבלתי מענה מהיר ונדיב מאורית. קבעה איתי ליום ושנה וככה קרה, הגיע גל להתקין במקצועיות ונדיבות. שמח שהחלטתי לפני שנה וחצי על הרכישה אצלהם. תודה רבה על שרות נדיב מקצועי ומהיר אטרקטיבי

היתה לי בעיה עם מערכת אוסמוזה הפוכה שהחלפתי לה את המסננים בעצמי והיתה לה זרימה חלשה מאוד. גל דיבר איתי דקות ארוכות בטלפון כמה פעמים על מנת להדריך אותי כיצד לאתר את הבעיה ולאחר מכן איך לפתור אותה. הכל בסבלנות (הוא היה צריך להסביר כמה דברים פעמיים כי אני לא מבין בזה כמעט כלום) ובאדיבות. חוץ מזה, ההזמנות שלהם מגיעות מהר וכשהיתה אי התאמה עם המסנן תמי 4 שהזמנתי לעבודה, כי אני לא הזמנתי נכון, הם ביצעו החלפה ושילמתי רק על עלויות המשלוח החדש. תענוג לעבוד איתם.

חווית שירות יוצאת דופן. הגיע אלי הביתה בשעות שקבענו, עשה עבודה מקצועית ונקייה, הסביר וענה על כל שאלה. מאוד מומלץ.

אחר קריאה באינטרנט, ובדיקה במקומות נוספים , רכשתי מערכת אוסמוזה הפוכה תת כיורית אצל גל מגלפור. גל אדם שירותי ביותר ומקצועי בתחום. הסביר בסבלנות רבה ביותר ובצורה מקיפה על המערכת ופרטיה. היה קשוב למה שאני רוצה ולא ניסה למכור משהו אחר. גל גם הגיע בעצמו לבצע את ההתקנה. הגיע בזמן והתקין יפה מאד. בהחלט מומלץ