מפרסם ב-zap מאז 2021

‎M-אלקטריק‎ ‏(Melectric)

מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (ראשון לציון)

- / 5
בעלים: משיח שיווק חשמל בע"מ
נמצאו 82 חוות דעת גולשים על M-אלקטריק
jerry
jerry
02.04.2023
מוצר שנרכש: מקרר מקפיא תחתון LG

דבר הכי נורה שקרא לי, קניתי מקרר ב 13/2, לא רק שלא יגיע, גם מחכה את הביטול העסקה. בזבזו לי הרבה זמן, התקשרו פעם אחד להבטיח את הגע של המקרר, כמובן שלא היגיע. עשיתי עשרות שיחות, ועדיין שום דבר לא קורא.

חוות הדעת עזרה לכם?
yakovmaster45
yakovmaster45
17.03.2023
מוצר שנרכש: אלקטרולוקס מכונת כביסה

חנות גרוע . חברים עולים חדשים .מי שהוא שלח אותם לחנות הזות. קנו הרבה מוצרי חשמל לקח כסף במזומן מעל 6000 קניה. שום מוצר לא היגיע .רק ביקשו לשבת בבית .ואף אחד לא היה מגיע. סוף סוף הגיע מכונת כביסה ותנור אפיה .תנור הגיעה של חברה אחרת.הזמין אלקטרה .שלח סאוטאר. מכונת כביסה פתח עובד של החנות.הם רעו שמכונה דפוקה ויש מקות וצבו אותה. הפתיח להחליף .לא מגיע לעונה לטלפונים.מושך 14 ימי עסקים לא רוצה להחליף .אנשים הצליחו לבטל מוצרים שעדיין לא נשלחו.אבל זה עושה דוקה. החשנונית שהוא הוצא גם לא חוקית.רושם רק שמות של מוצרים בלי לכתוב דגמים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Светлана
Светлана
15.09.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה 16107 LG

שירות הכי גרוע שראיתי בחיים מ30.08.22 מחכה למכונת כביסה כל יום עומרים לי שאני אקבל היום. אני צריכה לעצת מעבודה לקחת חצי יום חופש ובסוף אף אחד לא מגיעה ולא מדיע. אחרי שלושה שבועת למרות שרשום 5 יום עבודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Assaf
Assaf
02.09.2022
מוצר שנרכש: מייבש כביסה AEG TX6G821

רכשתי אחרי שיחה טלפונית שבה הובטח לי שהמוצר במלאי (יש לי שיחה מוקלטת) אחרי מס' ימים , לאחר פניה שלי, גם נמסר לי מועד ושעות אספקה אני כמובן מחכה אחרי שפירקתי את המכשיר הישן - ואף אחד לא מגיע אחרי שאני יוצר קשר מתחילים לספר לי סיפורים שאין את המוצר במלאי ומנסים למכור לי מוצר אחר שאני לא מעוניין בו. אין מייל שאפשר לתקשר עם האתר מנסה לבטל את העסקה

חוות הדעת עזרה לכם?
yuvallevy1204
yuvallevy1204
31.08.2022
מוצר שנרכש: מקרר LG

שירות מתחת לכול ביקורת, רכשתי מקרר LG לפני יותר מחודש. לא רק שלא חזרו אלי טירטרו לי את החיים. הפסדתי ימי עבודה, דרשתי את כספי חזרה אך ללא הואיל. לא להתקרב לחנות זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Маргарита
Маргарита
30.08.2022
מוצר שנרכש: מדיח

נוראי, הזמנתי לפני חודש וחצי מדיח ועדיין לא הביאו אותו, לקחו שני תשלומים ובכל פעם שאני מנסה ליצור קשר הם עונים שיום למחר יביאו או לא נותנים מענה בכלל.

חוות הדעת עזרה לכם?
רוסלן
רוסלן
23.08.2022
מוצר שנרכש: מקרר LG GRB479BF

לא להתקרב לחנות הזו. הם יודעים טוב מאוד להבטיח אבל לא מקיימים. קניתי מקרר LG והובטח לי הספקה ביום חמישי. מהבוקר ביום חמישי הייתי איתם בקשר טלפוני וכל פעם נאמר לי שהנהג בדרך אלי. ביום חמישי המקרר לא הגיע. ביום ראשון בבוקר דיברתי איתם שוב ונאמר לי שעכשיו בדיוק הנהג מעמיס את המקרר שלי ויוצא לכיוון. ביקשתי את מספר הטלפון של הנהג כדי להתעדכן מתי הוא מגיע. כל היום הנהג סיפר לי סיפורים שהוא בדרך אלי וכל פעם סיפור אחר למה הוא מתעכב. בפעם האחרונה שדיברתי איתו ב21:30 אמר לי שבדרך אלי ונעלם, לא ענה יותר לטלפון. יום למחרת שזה היה כבר יום שני נסעתי לחנות וביקשתי לבטל את העסקה ולהחזיר לי את הכסף. הבחור בחנות חייג למישהו בשם קובי והעביר לי את הטלפון. קובי התנצל ואמר שהכל בהשמתו של הנהג שדפק ברז לכמה לקוחות, אבל עכשיו בדיוק ברגע זה שלחו נהג במיוחד בשבילי שתוך שעה וחצי יביא לי את המקרר. ועל כל העיקוב שהיה אני אקבל כפיצוי מיקרוגל או כל מוצר קטן אחר, אבל קודם אני צריך לקבל את המקרר. מיותר להגיד שתוך שעה וחצי לא הגיע שום מקרר. הוא הגיע רק ב5 בערב עם נהג חוצפן שדרש תשלום על פינוי מקרר ישן וכשה אמרתי לו שהובטח לי שיפנו את המקרר ללא תשלום, דרש שאביא לו 100 ש"ח טיפ. בסופו של דבר זרקתי אוכל ב1500 ש"ח בגלל שהמקרר לא הגיע בזמן והפסדתי 3 ימי עבודה כי המקרר כל הזמן היה בדרך אלי וחיכיתי לו בבית. כמובן לא קיבלתי שום פיצוי והם גם לא עונים יותר לשיחות מהטלפון שלי. ואם חבורה הזאת חושבת שהם יכולים לעשות את זה ללא השלכות, אז הם טועים בגדול, התביעה כבר בדרך אליהם. מצאתי עוד 2 אנשים עם סיפור דומה לשלי, אז זו תהיה תביעה ייצוגית.

חוות הדעת עזרה לכם?
אמיר
אמיר
18.08.2022
מוצר שנרכש: LG F1409sw

לא עומדים במילה !!!! הזמנתי מכונת כביסה וקיבלתי התחייבות לאספקתה ביום החמישי(הדגשתי בזמן הרכישה כי מועד האספקה הוא קריטי עבורי) חזרתי על נקודה זו לאחקר 48 שעות מול נציג המכירות -גיא. ביום האספקה המובטח-מהבוקר ועד הצהריים -לא הצלחתי לקבל תשובה מגיא מתי תגיע המכונה. בצהריים הסתבר שהיא לא תגיע.

חוות הדעת עזרה לכם?
Karina
Karina
10.08.2022
מוצר שנרכש: מקרר ‏מקפיא עליון LG GR-M6781W

אני חייבת להוסיף עוד הזהרה על החנות הזאת, שירות גרוע ביותר! בתאריך 28/07/2022 הזמנו בטלפון מקרר LG מחנות Melectric כי היה כתוב אספקה תוך 5 ימי עבודה. שילמנו סכום מלא, כמובן הכסף ירד כבר באותו היום. לאחר שבוע ב3 לאוגוסט ניסינו ליצור קשר עם בעלי החנות כדי לברר מתי מגיע המקרר. ואז התחילו הסיפורים, אמרו לנו שיבררו ויחזרו אלינו ולא חזרו. אחרי זה אמרו שיגיע בשישי (5 לאוגוסט) ולא הגיע, התקשרנו בשישי ואמרו שלא יכולים למצוא את עובד המחסן, בסוף נתנו לנו את מספר טל. עובד המחסן (כלומר אנחנו אלו שצריכים לדבר איתו שיבצע את העבודה, נשמע הגיוני?) עובד המחסן אמר שבשישי אין הובלות וזה יגיע בשני בין 15-17. בשני זה לא הגיע, התקשרנו שוב, אמרו לנו שלא יכלו להביא בשני כי בראשון היה 9 באב. ( מה קשור, לא יודעים ) הבטיחו שיגיע בשלישי ( 9 לאוגוסט בין 14-16 ) ושוב לא הגיע ולא התקשרו. בעלי התקשר בשלישי כמה פעמים לברר מה קורה, ואמרו שהבקשה כבר יצאה ויחזרו עליו (לאן יצאה?), כמובן לא חזרו. אני מאוד מצטערת שלא קראתי לפני הקנייה הרבה תלונות מסוג זה על החנות

חוות הדעת עזרה לכם?
natalia.shteinberg
natalia.shteinberg
14.07.2022
מוצר שנרכש: מקרר ‏מקפיא תחתון Sharp SJ-FE87V-SL ‏615 ‏ליטר

לא להתקרב לחנות הזאת! בתאריך 9/6/22 הזמין בן זוגי מקרר שארפ מחנות Melectric באינטרנט, שאותה מצאנו דרך פורטל זאפ. שילם סכום מלא, לא בתשלומים. לאחר שבוע התחלנו לנסות ליצור קשר עם בעלי החנות כדי לברר מתי יגיע המקרר. תחילה נתנו לנו הבעלים מספרי טלפון שונים של אנשי הקשר שכל אחד מהם בתורו העביר אותנו לאדם אחר. לאחר מכן החלו ההבטחות שהמקרר יגיע השבוע, בשבוע הבא, ביום חמישי וכך הלאה, ואחרי כל פעם נמסר לנו תירוץ אחר. בשלב מסוים כבר לא ענו לנו כלל. אחרי שלושה שבועות, החלטנו לדרוש את כספינו חזרה. קיימנו שיחה משותפת עם אשת קשר מזאפ ובעל החנות. הובטח לנו שהכסף יחזור לחשבון. יומיים אחרי זה, כאשר ראינו שהכסף לא חזר, יצרתי קשר עם בעל החנות. קיבלתי ממנו הבטחה כי התשלום יוחזר עד יום שלישי. מיותר לציין שהכסף לא חזר. שלחנו לבעלי החנות מכתב אזהרה על ידי עורך דין. הבעלים הבטיחו להחזיר את הכסף אך גם הפעם הכסף לא חזר. בקיצור, אנחנו עומדים לנקוט הליכים משפטיים נגד בעל העסק. היזהרו, קראו חוות דעת נוספות, אנחנו לא היחידים, יש עוד 19 כמונו.

חוות הדעת עזרה לכם?
רימה
רימה
16.06.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה LG F16107wd ‏10.5 ‏ק"ג

לא להתקרב לחנות הזאת! הזמנתי מכונת כביסה ב30.05.22 . ההובלה תוך 5 ימי עסקים. עברו 5 ימי עסקים. התחלתי להתקשר לחנות. דיברתי עם גיא. אין מכונה ואין הסבר. "שתי דקות אני חוזר", "אני אצל רופא שניים. אחזור אליך עוד 20 דקות", "ישוב עוד מעט", "יצלצל מיד", "הוא הלך לקנות אוכל, יחזור עוד 5 דקות" "דברי עם ההובלה". לא חוזרים. בתאריך 14.06.22 הם הציעו לי לבטל את העסקה, כ" אנחנו לא יודיעם מה להגיד לך". אחד משלושה התשלומים כבר ירד. מחכה לזיכוי....

חוות הדעת עזרה לכם?
נורית
נורית
08.06.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה LG

קניתי מכונת כביסה. שהובטח שתגיע תוך 5 ימי עבודה. קיבלתי מיד הודעה שהתמורה נפדתה. מאז לא הצלחתי ליצור שום קשר עימם. "ישוב עוד מעט". "יצלצל מיד" וכיו"ב. אין מכונה ואין הסבר. אני שוקלת לפנות למשטרה. כל התלונות על החברה דומות וזו תעודת עניות ל-זאפ שאחרי כל כך הרבה תלונות עדיין מפרסמת את החברה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Amir
Amir
25.05.2022
מוצר שנרכש: LG F1608WD מכונת

אני כותב בתאריך 25.5.2022 ההזמנה עשתה ב- 29.4.2022 בחרתי לקנות פה כי היה כתוב אספקה תוך 5 ימי עבודה. המוצר של הספק הרשמי ברימאג וקיים במלאי. כמו שניתו להבין זה עדיין לא הגיע. עונים בנועם לטלפון אבל חוץ מלהגיד שיבדקו ויחזרו אלי לא קרה כלום. בינתיים אני עדיין ממתין. היום שוב הבטיחו שיבדקו ויחזרו אלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
29.04.2022
מוצר שנרכש: מקרר haier

חווית רכישה שלילית ביותר !!! נאלצתי לבטל את התשלום עבור המוצר שרכשתי לאחר שנציגים שונים של החברה הבטיחו בלי סוף שאקבל את המוצר. התחייבות החברה לספק את המוצר תוך 5 ימי עבודה כמובן שלא התקיימה, לאחר תיאום יום ושעה כמובן שלא הגיעו ולא ענו לטלפונים, סיפרו סיפורים על טעות בגוון המוצר, ויומיים לפני שביטלתי את העסקה כבר לא ענו לטלפונים ולא להודעות. את התשלום עבור המוצר הם גבו באופן מיידי כמובן. רכשתי את המוצר באתר אחר ובעלות גבוהה יותר ובכוונתי לתבוע את החברה על השירות הלקוי והירוד שהינם מעניקים ללקוחות. לא מומלץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
קונה
קונה
14.04.2022
מוצר שנרכש: מקרר

אל תתקרבו לחנות הזאת!!! שיקרו כל הזמן שמביאים מקרר. לא הביאו כלום!!! וכשהביאו באיחור של שבועיים-הביאו מקרר שבור! השאירו אותי בחג ללא מקרר!!! גם כובב אחד זה יותר מדי בישבלהם!

תגובת החנות

שלום רב הלקוחה קיבלה את המקרר בזמני האספקה לבקשתה המקרר הגיע ישירות מהיבואן עם פגם בדלת הוחלף למקרר חדש תוך יום.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
30.03.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
shul
shul
24.03.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה LG F1608WD ‏8 ‏ק"ג

בחרתי לקנות מכונת כביסה מ Melectric כי הם מבטיחים משלוח תוך חמישה ימים. מכונת הכביסה שהזמנתי לא הגיעה בכלל - עברו כבר 11 יום. אין עם מי לדבר שם. אין שירות. אף אחד לא מסביר למה העיכוב. לא חוזרים לפניות שלי בטלפון ובאימייל. הם לא מחזיקים מלאי - פשוט שולחים את ההזמנה ליבואן. ממליץ להיזהר מאוד - לא לעשות איתם שום עסקה.

חוות הדעת עזרה לכם?
havagolan
havagolan
21.03.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה Miele WCA020 מילה 7 קילו

חווית הקניה הגרועה שהיתה לי שנים. מקווה שהמוצר יהיה מוצלח. בנתיים שבועיים לאחר הרכישה, ולאחר שהכסף יושב בידי החברה המוצר לא בידי. לאחר שבוע פניתי לחברה והבטיחו כי יהיו בקשר לגבי מסירה. לאחר 3 ימים באמצע יום העבודה המוביל מצלצל כי הוא עוד 30 דקות אצלי. כמובן לא התאפשר. וקבענו למחרת. היום לאחר שהפסדתי יום עבודה ולאחר 3 תאומים המוביל ביטל את המסירה. טלפוניםרבים לחברה במשך היום ביטלו את מני אך הניבו פרי המכונה הגיעה בשעה 20:10- מקווה שתסיקו את המסקנות. בתקווה שהמוצר יהיה שווה את עגמת הנפש. כמו שאומרת הפרסומת בשיחה הממתינה שלהם המוצרים הטובים בעולם.... אבל אנחנו מצפים גם לשרות תואם.

תגובת החנות

שלום רב, מאחר והלקוחה גרה באיזור דרום שלא כל יום נמצאים באיור לחלוקה כשהגיע נהג לאיזר לספק לא יכלה לקבל. ביקשה במועד שנוח מבחינתה ודאגנו להוציא בהובלה ספיישל .

חוות הדעת עזרה לכם?
mirid271
mirid271
14.11.2021
מוצר שנרכש: מקפיא אלקטרה

אל תעשו את הטעות שהמון עשו הם שלחו לנו מקפיא מקולקל הם לא עונים כבר שחושה חודשים המקפיא עומד כמו פסל

חוות הדעת עזרה לכם?
bisten
bisten
18.09.2021
מוצר שנרכש: Samsung UE55TU8000

הזמנתי לפני שבועיים טלויזיה סמסונג 55 אינץ'. הזנתי פרטי האשראי והעסקה אושרה ע"י חברת האשראי. החנות הזו פרסמה בזאפ את המחיר הזול ביותר וזו הסיבה שרכשתי מהם. למחרת חזרו אלי והודיעו שהטלויזיה לא במלאי וגם לא תהיה, אבל במקרה(כמובן) יש להם בשבילי דגם חדש יותר ויקר יותר. שאלתי אותם מדוע הם מפרסמים מוצרים שלא קיימים להם - ענו לי שאיש האינטרנט עדיין לא הספיק להסיר את המודעה. היום אני נמצא בדיוק שבועיים אחרי ההזמנה ההיא. והמודעה עדיין קיימת ועדיין המחיר הוא אותו מחיר - הזול מכולם. לדעתי הם פשוט מנצלים פרטי הלקוחות כדי להציע טלפונים מוצרים אחרים רווחיים יותר. הרגע אני גם כותב מכתב לשירות לקוחות של זאפ. באותה הזדמנות אני פונה לבעלי האתר שרואים את כל חוות הדעת: עדיין לא מאוחר לצאת בסדר מהסיפור הזה. אתם עדיין מוזמנים ליצור איתי קשר ולמכור לי את הטלויזיה במחיר ובתנאים כפי שאתם מפרסמים באתר שלכם ובזאפ. מספר הזמנה שלכם 8789769

תגובת החנות

ללקוח שלום רב אנו הודענו לך שהדגם אזל כרגע מהמלאי ונוכל להציע דגם חילופי. מעבר לכך לא חוייבת

חוות הדעת עזרה לכם?
giligen.island
giligen.island
05.09.2021
מוצר שנרכש: טלוויזיה סמסונג

הזמנתי דרך האתר טלוויזיה. הובטח עד 5 ימים אספקה. עברו 7 ימים ועדיין אף אחד לא חזר אלי. שלחתי הודעה דרך האתר לבטל את ההזמנה. עוגמת נפש אחת גדולה! (הוגשה תלונה דרך המועצה לצרכנות)

חוות הדעת עזרה לכם?
אברהם
אברהם
25.08.2021
מוצר שנרכש: סמסונג 50"

רכשתי אתמול טלוויזיה. הבוקר התקשר נציג והודיע. שאין טלוויזיה בדגם הנדרש. אמרתי שאיני רוצה דגם אחר. חברת כרטיסי האשראי בהמתנה לאישור הספק.

חוות הדעת עזרה לכם?
יעלרו
יעלרו
09.08.2021
מוצר שנרכש: מולטי טריינר

גם אני נפלתי בפח. הזמנתי מכשיר כושר שהבטיחו לי שיש במלאי. הבטיחו אספקה תוך 5 ימים. יצאתי מהעבודה לפני הזמן. המכשיר לא הגיע ולא עונים לטלפון או ש"אבי בהפסקה". למחרת הודיעו לי שהמכשיר תקוע במכס(! ) ויגיע עוד 10 ימים עם פיצוי. ביקשתי לקבל מועד אספקה והבטחה לפיצוי בכתב- לא שלחו. ביקשתי טלפון ישיר- לא נתנו, ולא עונים לטלפון., ביטלתי את ההזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Hagee
Hagee
07.07.2021
מוצר שנרכש: טלוויזיה סמסונג

ב-6.621 רכשתי טלוויזיה זרוע, הובטח ע"י אברהם שתוך 3 ימים יגיעו המוצרים. הטלוויזיה הגיעה אך ללא הזרוע. אברהם אמר שישלח שליח ספיישל, אחר כך אמר שישלח בדואר שליחים, ב-15.6. עדיין לא הגיעה הזרוע בקשתי זיכוי לכ"א. עד היום 7.7.21 לא קבלתי זיכוי. שרות לא משהו וגם האמינות מתחת לכל ביקורת. לא מומלץ!

תגובת החנות

בדרך כלל לקוח צודק!! במקרה הזה ממש לא!! הלקוחה ביצעה הזמנה בחנות באמצעות טלפון ולא באתר האינטרנט שקשור לזאפ. הלקוחה קיבלה את המסך ישירות מהיבואן הרשמי סמליין. הנהג שכח לספק את הזרוע ולכן שלחנו אליה במיוחד את הזרוע, הנהג הגיע בשעה 20:30 בערב והלקוחה סירבה לקבלו (שעתיים וחצי נסיעה) ושלחה אותו בחזרה לחנות. הלקוחה ביקשה זיכוי ואנחנו ביצענו את הזיכוי, זה לוקח מספר ימים שהלקוחה תראה את הזיכוי מישראכרט. בחוסר סבלנות של הלקוחה והתנהגות בלתי הולמת, גם כתבה בזאפ חוות דעת וגם לא רכשה בכלל את המוצר מזאפ. ולכן התלונה מיותרת וחבל. אנחנו נמשיך לתת שרות טוב למאות לקוחות שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Nata
Nata
21.06.2021
מוצר שנרכש: Fs87

הוזמן מקרר ב25.05 עם פרסום אספקה תוך 5 ימי עסקים. רק לאחר שבועיים ב8.06 קיבלתי שיחה שהמוצר לא במלאי ואם אני לא רוצה לחכות 10 ימים ולקבל ייבואן רשמי עוד באותו השבוע צריך להוסיף עוד 400 ש"ח. הוספתי (עדיין לא קיבלתי קבלה על כך). שום מוצר ואפילו לא שיחת טלפון לא התקבלו! שבוע לאחר מכן התקבלה שיחה מחסוי כביכול מהפצה עם בירור הכתובת והובטח שעוד יומיים זה אצלי. ושוב שתיקה ולא שיחת טלפון אפילו עם עידכון! לאחר שבוע התקבל מסרון שהמוצר יסופק ב21.06 בין 13-15. בלי תאום, בלי בדיקה אם זה מתאים לי, בלי מספר טלפון לחזרה. עוד יום חופש והמתנה ושוב המוצר לא הגיע! כמעט חודש מרגע ההזמנה כשמובטח 5 ימים!

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון