
שירות לא טוב. לא עונים לטלפונים, לא במעבדה. היחס של איש מעבדה מזעזע בשיחת טלפון, כאילו עושה טובה שמדבר איתי בזלזול.

שירות לא טוב. לא עונים לטלפונים, לא במעבדה. היחס של איש מעבדה מזעזע בשיחת טלפון, כאילו עושה טובה שמדבר איתי בזלזול.

זו הפעם האחרונה שאני קונה בקאמרה. וזה אפילו לא שהם מוכרים סחורה שאזלו מהמלאי. כל ערוצי התקשורת של שירות הלקוחות אינם זמינים. מרגיש כאילו הם פשוט לוקחים ממך כסף ושם מסתיימת האחריות.

לא ממליץ. אישית לא אתקרב אליהם יותר. שלחתי עדשה יקרה לבדיקה , התעלמו ממני שלושה שבועות ואז התקשרו והציעו כיול בעלות 1800 שקל. לא הסכמתי ובקשתי שישלחו את העדשה חזרה, היא הגיעה ללא מכסה קידמי וללא מכסה אחורי. או שזו חוסר מקצועיות ממדרגה ראשונה או שזו סוג של זלזול כי לא הסכמתי לשלם את המחיר שביקשו. על הבדיקה גבו מראש כמובן. בקיצור לא להתקרב.

שרות לקוחות חובבני ובלתי אמין ! א.ב15.9.19 הזמנתי מצלמה מסוג CANON EOS M50 ,הדגשתי כי אני מעוניין במוצר שיסופק מקרט היבואן הרשמי עם אחריות של קרט. יום לפני הגעת ההזמנה , התקשרו אליי מקאמרה ישראל והודיעו כי התקבל אצלם עבורי , מוצר של היבואן המקביל עם אחריות לא רשמית של קאמרה ישראל . לשאלתי , מדוע לא ווידאו שאקבל מצלמה ואחריות בהתאם להזמנתי , לא קבלתי תשובה והם זיכו אותי במס' ש"ח מהמחיר. ב. עם קבלת המצלמה , התברר כי לא סופקה חוברת הוראות שימוש user manual , חוברת מפורטת של 400 דפים ,שאמורה להיות במארז המצלמה . בררתי לגבי החוברת הנ"ל ובהתחלה לא הבינו על מה מדובר, ולא ניסו לפתור את הבעיה ולשלוח את החוברת הנ"ל. לאחר מס' שיחות נוספות , שלחו חוברת הוראות שימוש של דגם מצלמה אחר .לשאלתי , מה אני יכול לעשות עם חוברת הוראות שימוש של דגם מצלמה אחר , ענו , "המצלמות דומות ואפשר להשתמש בחוברת ששלחנו" . לאחר מס' שיחות נוספות שלחו חוברת מודפסת ש50% מהדפים בתוכה הוי דפים לבנים שלא הודפסו (200 דפים) . שוב התקשרתי לשרות הלקוחות וקבלתי תשובות כמו : אין לנו פתרון , אנחנו משתדלים וכד' . יש להדגיש שללא הוראות שימוש - user manual עבור המצלמה שרכשתי , לא ניתן להשתמש ברב תכונות המצלמה והחוברת חייבת להיות מסופקת עם מארז המצלמה. פניתי פעם נוספת ובקשתי לדבר עם מנהלת שרות הלקוחות , לאחר שיחה אתה , היא המטיחה כי תשלח בהקדם האפשרי ביותר את החוברת עבור דגם המצלמה שרכשתי ותדאג אישית שאקבל את החוברת עד עתה כ4 חודשים מיום רכישת המצלמה , עדיין לא קבלתי את החוברת.

הייתי צריכה לעשות תמונת פספורט. התקשרתי בבוקר לחנות ואמרו לי שלא עושים בכל סניף, שאלתי ספציפית על סניף הר חוצבים בירושלים ואמרו לי שבסניף הזה כן עושים. בהמשך היום הלכתי ברגל לחנות, מרחק 10 דקות הליכה, ביום קיץ חם, וכשנכנסתי לסניף אמרו לי שלא עושים שם תמונות פספורט וגירשו אותי החוצה בצורה לא אדיבה.

הזמנתי מצלמת CANON EOS 1300D שהתחייבות האספקה היא עד 7 ימי עסקים. לאחר 7 ימים שלא הגיע המשלוח, התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה שלי ואמרו לי שמצטערים אבל היה עיכוב במשלוח לארץ והתחייבו שיסופק ביומיים הבאים. משלא הגיע לאחר יומיים התקשרתי שוב לבדוק ונאמר לי שהמשלוח לא הגיע עדיין. אני יכולה להבין עיכוב במשלוח לארץ, אך החוצפה היא שלא מעדכנים את הלקוח ולא מוכנים לפצות אותו בדמי המשלוח ששילם (30ש"ח), זה הדבר היחיד שביקשתי. כמובן שביטלתי את העסקה.

לא שווה לנסוע עד לאילת כדי לרכוש מהם מצלמה ועדשה . יקרנים ואם זה לא מוצא חן בעיני בעל העסק אז שיתקשר אליי 0504324568 אני יגיד לך שאתה שוחט . כי אותו דגם מצלמה ועדשה בחיפה עולים אותו המחיר ככה שמשהו אצלך לא כשר בעסק שאתה בכול זאת גובה את המע''מ בדרך עקיפה .
חנות הצילום קאמרה באילת היא החנות הכי זולה במזרח התיכון ובוודאי שבוודאי במדינת ישראל ועל כן טענתך איננה נכונה והכפשה לשמה . מצער שזאפ נותנים במה לעוולות מסוג שכזה ולתת דרור להשתלחויות כאלה. כך שאם החום באילת העלה את חמתך ובחרת לצנן אותו באמצעות כתיבת ביקורת כזו אז אנו שמחים שתרמנו למשהו חיובי אחד.

באפריל 2017 קניתי בקמרה מצלמצ סוני A6000. כאשר התקלקל כפתור בורר פניתי לסניף דיזנגוף, והכפתור הוחלף אולם רק לאחר המתנה ארוכה של חודש, מאחר והיה צריך להזמין חלק מחו"ל. זמן קצר לאחר מכן גיליתי שהעינית הפסיקה לעבוד, חזרתי לסניף ששלח את המצלמה למעבדה שיצרה עמי קשר ועדכנה שלמרות שהמצלמה באחריות עלי לשלם 500 ש"ח, שליש ממחיר המצלמה, מאחר ומדובר ב"שבר פנימי". יש לציין כי המצלמה לא נפלה או נפגעה, המצאת בתיק מרופד, וכי נשלחה מסניף דיזנגוף למעבדה והוחזרה לחנות באמצעות דואר ישראל ובהחלט יכול להיות שהשבר נוצר בעת המשלוח. עוד נמסר לי שגם הפעם אין חלק חלופי במלאי וצריך להמתין עוד חודש עד שיגיע מחו"ל. בנסיבות אלה העדפתי כבר לתקן במקום אחר אולם הוסבר לי שאם אעשה זאת האחריות תתבטל. בנסיבות אלה נאלצתי לשלם יותר משליש ממחיר מצלמה כמעט חדשה שנמצאת באחריות ושוב להמתין חודש... בתום חודש קיבלתי את המצלמה אולם מיד ראיתי שלא סגרו אותה כמו שצריך, אחד החלקים הפנימיים שלה בלט כלפי חוץ. מאחר ועמדתי לטוס לחו"ל לא היה זמן להמתין עדש שישלחו את המצלמה בדואר ישראל למעבדה בירושלים ולכן הוצע לי לקחת המצלמה בעצמי למעבדה בתל אביב אליה הפנו אותי, וכך עשיתי, נסעתי במיוחד לאותה מעבדה בתל אביב, השארתי את המצלמה במשך מס. ימים מאחר ונאלצו לפרק אותה ולהרכיב מחדש. בקיצור, שירות תיקונים לא מקצועי, המצלמה נפתחה ונסגרה מספר פעמים בתקופה קצרה והתחושה שרב הנזק על התועלת, זמינות חלפים נמוכה ונאלצתי לשלם שליש ממחיר המצלמה עבור תיקון עינית למרות שהיתה במסגרת אחריות. במילה אחת, מאכזב.
מהמידע שיש בידנו ודו"ח המעבדה והשתלשלות העניינים תיאור הדברים שמוצגים כאן אינם מדויקים. לצערנו מצלמות או ציוד יקר שניזוק על ידי לקוח הם תיסכול רב ואכזבה מהמצב אבל אין זו אשמת החנות בנזק שנוצר .

הזמנתי עדשה מהם מאתר. קופץ קופון שמבטיח השוות מחיר להצעהה הכי טובה ב-ZAP. למחר אני מתקשר לברר מה קורה: תגובה אנו מסדרים הזמנות נחזור עד מחר בבוקר. וכך במשך 3 יומים, אני מתקשר, אף אחד לא חוזר. פיתו בקופון אך לא רוצים לחבד אותו אז מבלבלים מוח שתוותר. ביטלתי.

רק אחרי שמלאתי את כל פרטי ההזמנה כולל אמצעי תשלום קיבלתי הודעה שההזמנה נקלטה אבל לא מאושרת עד שאין אישור נציג שירות. למרות זאת לא פנו אלי מהחנות. כשהתקשרתי לברר הודיעו לי שהמוצר לא במלאי ולכן ההזמנה לא התקבלה. לא קיבלתי אישור לדואר האלקטרוני על ביטול ההזמנה וגם נציג השירות לא הסכים לשלוח לי אישור במייל כי ההזמנה לשבריו לא קיימת. אצלי במייל יש הודעה שההזמנה התקבלה והיא בטיפול ושאפשר לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה באתר. אבל באתר לא ניתן למצוא את ההזמנה - כנראה כי המוצר לא במלאי. בקיצור. מדובר באתר מכירות באינטרנט שלא יודע איך אתר מכירות באינטרנט אמור לעבוד. אם המוצר לא במלאי אז תורידו אותו מהאתר. ואם כבר טעיתם המינימום זה להודיע ללקוח שההזמנה לא תתקיים ולשלוח אישור בכתב.

הם פרסמו מצלמה במחיר מצוין. אחרי שהזמנתי, הם התקשרו ואמרו שהמצלמה לא נמצאת במלאי עד אין קץ. התחליפים שלהם לא היו קרובים. אחרי הכל, הם ממשיכים לפרסם את המצלמה הלא קיים מפתה על zap! הם נראים שקרנים!

אני ניסיתי לרכוש את המצלמה D5300 דרך אתר ZAP וקבץ לי קוד קופון עם הנחה , מאוד שמחתי וכמובן ניסיתי לרכוש את המוצר דרך קוד קופון הזה, השלמתי את כל הפרטים כולל כרטיס אשראי והכל, קיבלתי למייל את פרטי הזמנה שלי עם מספר והכל . יצרתי קשר עם החברה, נציג אמר לי שזה עדיין הזמנה שצריכה לעבור אישור ורק למחרת לאחר אישור, נציג של החברה יצור איתי קשר ויחייב את ההזמנה לפי קוד קופון ושאני לא אדאג, בדק גם את ההזמנה וכך שמוצר נמצא במלאי ואמר שלא רואה שום סיבה שלא יאשרו לי את ההזמנה. אך למחר קיבלתי מייל כי בקשת ההזמנה מס' 21782 שהגשת דרך אתר קאמרה לא אושרה. רשמו לי סיבות לא קשורות ולא חוקיות, כמו שאולי מוצר לא במלאי למרות שדיברתי עם נציג של החברה ואושר לי כי מוצר במלאי, שפרטים שהזנתי לא נכונים, איזה פרטים לא נכונים ? שאולי אני זה לא אני וכרטיס לא שלי או מבוטל, בקיצור ללא סיבה ספציפית כלשהי . לאחר שהתייחסתי לכל סיבה שהם רשמו, הגיבו כי קאמרה רשאית לא לאשר את בקשת ההזמנה כפי שרשום בתקנון ושאני אישרתי שקראתי את התקנון. כמובן אף אחד לא קורא את התקנון וגם אני לא ,אבל כדי להמשיך את הזמנה כל אחד חייב לסמן V, וכל לקוח בטוח שתקנון הוא חוקי וסטנדרטי. התברר כי תקנון של קאמרה אחר והם יכולים לא לאשר הזמנה תקינה לכל דבר בלי שום סיבה מוצדקת, אולי שם שלי לא היה נראה להם - לא יודע. תקנון שרשום בו כי חברה רשאית לבטל את הזמנה ללא סיבה - זה תקנון לא חוקי, ביררתי זאת עם אורך דין. חייבת להיות סיבה ספציפית למה חברה לא מאשרת את ההזמנה וזה בדרך כלל כח עליון שחברה לא יכולה לעשות כלום חוץ מלבטל הזמנה אסור לבטל הזמנה חד צדדית ללא הסכמה של שני צדדים. לכן זה רק טריק שיווקי ושקר אחד גדול. חברה שולחת סתם קודי קופון והנחות ולא מכבדת אותם ועושה זאת רק כדי למשוך את הלקוחות לאתר שלה. חברה שלא מכבדת את דבריה בפרסומים שלה - זאת חברה לא טובה, לא להתקרב אליה, אם יהיו לכם בעיות במוצרים אחרי זה - לא יהיה לכם טיפול כראוי כי חברה שמשכרת בהתחלה - משכרת תמיד.

שלום אני טל, לקוח חוזר בסניף דיזינגוף סנטר. לאחר רכישת מצלמת גו פרו אצלכם היא התקלקלה תוך פחות משבועיים. ניגשתי לסניף בסנטר בבקשה לטיפול מהיר או מצלמה חלופית והודיעו לי שאין פתרון והיא צריכה ללכת לתיקון. כעת, הזמן של התיקון כבר חלף וטרם הגיעה המצלמה. מיותר לציין שאני זקוק לה לצרכי צילום מקצועי ובכל יום שהיא לא חוזרת אני מוציא כסף מיותר על השכרת מצלמה חלופית. לאחר שיחה עם נציגה של החנות (שהיתה גסת רוח בצורה בלתי רגילה) היא סיפרה לי שאני אמור לקבל מצלמה חדשה (מתי? היא לא יודעת להגיד לי). חנות שאכפת לה היתה מציעה מצלמה חלופית במיידי ולא נותנת ללקוח נאמן לחכות עד שתגיע מצלמה מהיבואן. הרי בכל מקרה אני אמור לקבל מצלמה, אז מה ההגיון העסקי בעיכוב של לקוח שלכם? בעידן שבו אני יכול בקלות להזמין מצלמה מהרשת בחצי מחיר בחרתי לקנות אצלכם מתוך תקווה שאצלכם יהיה שירות אכפתי, וקצת מחשבה על הלקוח. במקום זה קיבלתי יחס מביש, ושירות חסר אחריות. בכוונתי: א. לפתוח תיק משפטי נגדכם במועצה לצרכנות (אתם חורגים מתנאי התיקון המצויינים בחוזה האחריות) ב. להמליץ לכל קהילת הצלמים ולקולגות להתרחק כמו מאש מקאמרה. היחס שלכם ללקוחות זה פשוט בושה

קניתי מצלמה דיגיטלית לפני 3 חודשים ועדיין לא קבלתי את המצלמה ובינתיים גובים מכרטיס אשראי ללא רשות מספר תשלומים

מהירות משלוח - הגיע לאחר 6 ימים (אמור להגיע עד 7 ימי עסקים) עד בית הלקוח בעלות של 40 ש"ח "בדואר אקספרס". לגבי המוצר- המוצר הגיע עם רפלקטורים אחרים (שיכולתי לקנות באתר מתחרה בהרבה פחות כסף!) הכוונה שבאתר ישנה תמונה שמטעה את הקונים! כשהתקשרתי לברר למה זה ככה נאמר לי כי אין להם במלאי ושאני יכול לנסוע לסניף הקרוב ולהחזיר את המוצר שיישלח לסניף הראשי , שם יבדקו את המוצר אם הינו חדש ורק אז יחזירו לי את מלוא הכסף ששולם להם. רק הטרטור של לנסוע להחזיר את המוצר וההתעסקות העדפתי לוותר ולהשאר עם הדגם שבעצם לא הזמנתי. מבאס לראות שאחרי שנאמר להם על הבעיה (וכן , הם יודעים שזה ככה וזה נח להם להשאיר תמונה שמטעה לקוחות ) הם עדיין משאירים את התמונה המטעה באתר. שיבושם להם , אני לא דורך שם יותר (לא בחנות ולא בקניה באינטרנט)

התקשרתי לוודא שמוצר מסוים נמצא כיוון שהייתי זקוקה לו בדחיפות ורציתי לוודא שיהיה שם בזמן. נאמר לי שהמוצר נמצא במלאי וניתן לבוא לחנות לרכוש אותו במקום. כשהגעתי למקום הסתבר ש"כן, הוא נמצא במלאי אך הוא אינו למכירה", וכשאמרתי שאם כך שיציעו לי מוצר חלופי במחיר מוזל הם סירבו וטענו שזו טעות שיכולה לקרות ואין בכך כל בעיה. כמו כן, הם טענו שכלל אין ברשותם מדפסות למכירה, מה שנוגד הן את הכתוב באתר שלהם (ובזאפ) והן את הנאמר לי בטלפון. אינני יודעת כיצד הם מתנהלים מול הזמנות אינטרנטיות, אך לצערי לא ניתן לסמוך עליהם ולכן אני מאד לא ממליצה על החנות.

ניסיתי כמה פעמים לרכוש מוצרים שונים דרך קופונים של אתר זאפ. הרגשה היא בלוף שיווקי אחד גדול. אתה ממתין לאישור יממה אחרי שמסרת את כל הפרטים כולל כרטיס אשראי. כעבור 24 שעות שולחים לך הודעה אוטומטית שלא יכולים לכבד קופון. לא פעם ולא פעמיים אותה תשובה! חבל על הזמן! המחירים בחנויות לא ממש אטרקטיבים למרות מקצוענות עדיבות ורצון לעזור של אנשי מכירות.

חווית הקניה הכללית מאוד גרועה ופוגעת, ממש עושים לך טובה שאתה קונה מהם, מענה מאוד אדיש ולא אכפתי, קניתי את המצלמה שהגיעה בקרטון לא עטוף בניילון, התקשרתי לשירות לקוחות לשאול למה המוצר לא עטוף וחתום ואיך אני יודע אם הוא אכן חדש, ענתה לי אישה שאמרה לי ״אם אתה לא רוצה את המוצר אז תחזיר אותו״ !! והשיחה מוקלטת , אני הולך להגיש תביעה , לא ממליץ שתקנו מהחנות , מענה ושירות לא אנושי בכלל.

כלקוח קניתי בחנות מצלמה שתי עדשות ועוד שלל אביזרים לארוך הזמן וציפיתי לקבל יחס בהתאם של לקוח טוב שחוזר. לא כך היה הדבר. על תיקון של כפתור פלסטיק פשוט ללא פונקציות מיוחדות במצלמה שלי גבו כ 280 וכאשר קיבלתי את המצלמה נוכחתי כי שרטו את מסך המצלמה ואת הפילטר שמותקן על העדשה. (אני חייל משוחרר לפני טיול בדרום אמריקה ולכן כל חסכון חשוב לי.) כאשר הצגתי בפני החנות את הטענה כי הם החזירו לי מוצר במצב שונה ופחות טוב ממה שהוא נשלח אליהם הם בקלילות הטילו את האחריות בסיטואציה שנוצרה על מעבדת התיקונים. וכאשר פניתי למעבדת התיקונים גם הם סירבנו לקחת אחריות. אני באופן אישי חושב כי המחירים שהם גובים על תיקונים פשוטים הם גבוהים במיוחד ולא רציונליים. בנוסף מוצרים שנשלחים אליהם נמצאים בסיכון ולא בטוח שיחזרו בדיוק כמו במצב שנשלחו. יתרה מזאת המוכר שנתן לי שירות בקניון עיר ימים ונתתי בו אמון מבלי לעשות סקר שוק מכר לי כרטיסי זיכרון במחיר כפול ממה שמוצע בחניות אחרות, כגון ארליך, וזאת למרות שאמר לי כי המחיר הינו מחיר מצוין והוא עושה לי הנחה. אם אתם רוצים לקנות ביוקר או לשלוח מוצר לתיקון במחיר מופקע ולקבל את המוצר חזרה במצב יותר גרוע אתם יותר ממוזמנים לפנות לסניף בקניון עיר ימים נתניה - הם יתנו לכם שירות סוף הדרך. את הקניות שלי אני יודע שלא אעשה יותר בסניף הזה ואמליץ בתוקף לכל חברי ומכרי לא להתקרב לאזור או לחברת התיקונים.

לא נתנו לי לעשות הזמנה אינטרנטית, ולא חזרו אלי. ושלחו לי מכתב שכל הנתונים ששלחתי שגויים.

לפני חצי שנה הזמנתי מצלמה ואחר ביצוע ההזמנה נאמר שהמצלמה אזלה לכן עליי לקחת מוצר אחר וכן עשיתי שוב הייתי צריך מצלמה ושוב הזמנתי שוב קיבלתי הודעה שהמצלמה אזלה אז הלכתי למצלמות אחרות שהם פרסמו בזאפ וגיליתי שזו שיטה לפרסם מחירים זולים ולא לספק את המוצר הנדרש אלא לשנות אותו למוצר נוח להם בכמה מצלמות

דיס המלצה מטורףףףףףף על האתר camera.co.il רציתי לקנות מצלמה בהפתעה לאבא שלי ליומולדת. ביג מיסטייק. האתר מפרסם מצלמות במחירים אטרקטיביים שאינן נמצאות במלאי. בכלל. 4 מתוך 4 מצלמות שמופיעות באתר, בסטאטוס "זמין" כולל אחת שביצעתי עליה הזמנה - אינן נמצאות במלאי אך... לא חוזרים אליך ולא מעדכנים אותך. הפלא זה פלא כשמתקשרים אליהם לברר - מציעים לך מצלמה יותר יקרה. להימנע בכל מחיר.

ב17/5 בוצעה הזמנה דרך האתר עם משלוח אקספרס. ב24/5 יצרתי קשר עם השירות הלקוחות היות והזמנה לא התקבלה. התברר שסוג הזה של המשלוח אינו זמין יותר ובשל כך לא נשלחה ההזמנה היה צורך לאישור טלפוני. לטענתם לא הצליחו להשיג אותי שזו טענה אבסורדית 6 ימים ללא הצלחה!!! ואין זכר ביומני שיחות!! ביקשתי לפחות לקבל מס רשום בכדי לעקוב אחרי הזמנה נענתי בשלילה בטענה שאין להם אפשרות לעקוב אחרי כל הלקוחות ושאם ארצה אוכל ליצור עמם קשר בעצמי. לאחר שציינתי בפניהם שזהו כשל בשירות בכך שגם לא "הצליחו" להשיג אותי 6 ימים וגם לא טרחו במקרה כזה לשלוח מייל, אם אכן היה אמת בדבריהם. מצידם נטען שישנם אלפי לקוחות מרוצים. אני מבצעת את רוב הרכישות שלי דרך הנט וזו פעם הראשונה שנתקלתי בטענות כאלה וחוסר מקצועיות גם בטיפול בהזמנה ובשירות הלקוחות

הזמנתי עדשה FUJI דרך מוקד טלפוני אחרי פניה בעתר האינטרנט אחרי ביצועה הזמנה אמרו לי שאפשר להגיע לסניף דיזינגוף ולעסוף את ההזמנה שלי. כשהגעתי לחנות המוכרים נתנו לי עדשה שהזמנתי בתוך השקית. בתוך השכית הייתה קופסה שנראת שפתחו אותה לא פעם ולא פעמים. בתוך הקופסה הייתה עדשה שנראת אחרי שימוש חזק: סריתות, שיפשופים, ליכלוך על חלק גומי של הפוקוס. בנוסף בתוך הקופסה הייה חסר סקית בד לשימור העדשה שבה עם כל העדשות של FUJI. ביטלתי את ההזמנה ולא רוצה יותר להתעסק עם החנות ה"מקצועי" (כמו שהם קוראים להצמם) שמוכרים מוצרים משומשים בשיתת המצליח (עם אחד יחזיר, אז אחר שלא בודק מוצר יקח דבר משומש) ממש לא ממליצ לקנות מהחנות הזאת, אבל אם קונים אז לבדוק טוב טוב מוצר שנותנים לכם