
קניתי ערכת פוקר ושמה- "מזוודת 300 צ'יפים מאלומיניום איכותי לפוקר" - מה שקיבלתי זה מזוודה ריקה לחלוטין. הוטעתי לחלוטין. המזוודות פוקר היו מתנות לעובדים שהופתעו כשפתחו את המזוודה וראו שהיא ריקה לחלוטין. בעל החנות דיבר איתי באופן מזלזל ולא הפסיק לכנות אותי בכינוי "חמודה". מתוך 50 הזמנות שביצעתי החודש לחנויות שונות בזאפ, זוהי החנות שהתאכזבתי ממנה ביותר. גם מהמוצר וגם מהמוכר. פשוט בושה.
שלום לצוות זאפ ולרוכשים עתידיים יש ברשותנו כ 100 סוגי מזוודות/ערכות עם או בלי ז'יטונים במחירים שונים ובהתאמה לכל לקוח כמובן שישנם מחירים שונים וכפי שרשום בכל דף מוצר עם תמונת המוצר ! כ"כ בכל דף מוצר מופיע פרוט מדוקדק לתכולת ההזמנה + תמונה ! שירן החליטה להזמין מזוודה ולא טרחה כלל לקרוא את אשר מוצע בדף המוצר ? לא הבנו כלל למה הינה טוענת שהוטעתה ? "מזוודות מתנה לעובדים" זה נשמע השקעה רצינית (לעובדים) כולה 2 מזוודות ? "שלא תהיה טעות/הטעיה/הבנה שאנו מזלזלים בכספי הלקוחות" – שירן פשוט מנסה בדבריה להסית לפוצץ במילים ולהכביד בפרטים ! הננו מכבדים בהצלחה ובכבוד לקוחות מזה 10 שנים וחלילה אין לנו כל זלזול באף לקוח, כמובן שניתן לראות פידבקים של לקוחות רבים ! מברור שערכתי עם עובד החנות, הלקוחה נשמעה מאוד מרוגשת וממורמרת ופנייתו אליה "חמודה, היה סה"כ ממבוכה ורצונו היה להסביר ולהנעים את השיחה ! כמובן ששוב הלקוחה בחרה להתעצבן ולהגיב גם על זה . . . 50 הזמנות היא ביצעה החודש, אממ מעט תמוהה אני ממליץ לה ולאחרים לקרוא מעט מהפידבקים הרשומים על שירוקו, יש לנו "מוניטין מוצרים ושרות פצצה" בכל מקרה כמעט כל טעות ניתנת לתיקון, אך לצערי לא כך המקרה ולא הרצון של אותה לקוחה !!! שוב, צר לי על המקרה הנ"ל אנו בשירוקו נשמח להמשיך ולתת מוצרים ושירות ברמה גבוהה























