מפרסם ב-zap מאז 2008

‎ביג דיל‎ ‏(Big-Dil)

ברזים, סאונות, כיורים ועוד (פתח תקווה)

4.63 / 5 ממוצע מבוסס על 8 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 88 חוות דעת גולשים על ביג דיל
yaronlevi.levi
yaronlevi.levi
22.03.2023
מוצר שנרכש: ארון נטילה רטרו

חוויה מזעזעת! קניתי דרך האתר ארונית מדף כיור לשירותים הגיע אלינו המתקין עם ארון בצבע שונה - אמר שיחליף ויחזור אחרי כמה שעות שלא חזר התברר שאין במלאי ואם רוצים את הצבע שהזמנו צריך להמתין 3 שבועות שינינו לצבע שונה ואחרי המון טלפונים לקידום הנושא הגיע מתקין אחר עם הציוד אולם שוב הייתה בעיה - הגיע כיור אחר... שוב פעם ולא אלאה אתכם... לאחר כמה ימים הגיע שוב ושוב פעם עם כיור שונה כבר השארנו את הכיור שהגיע למרות שלא מה שרצינו בכלל בקיצור אם היה דירוג אפס זה מה שהייתי נותן

תגובת החנות

הלקוח במקרה זה צודק לחלוטין והסליחה עימו. הלקוח הזמין ארונית מאחת החברות המובילות נובו גלרי מבית נגב שבאותה התקופה היו במעבר מחסן מה שגרם לטעויות מרובות ובלאגן .כשהדבר הובא לידיעתנו עילידי הלקוח מיד נכנסנו לעובי הקורה הצענו לו את האפשרויות הזמינות והצענו לו זיכוי מלא במידה והוא לא ירצה .לבסוף הוא בחר צבע אחר של ארונית ודאגנו לתיאום התקנה. אנו מצרים על כל עוגמת הנפש שנגרמה ללקוח ובוודאי שהפקנו לקחים מהאירוע. אתר ביג הינו האתר הוותיק והגדול בענף וככל שאנו עושים מאמצים רבים עלמנת שהלקוחות שלנו יקבלו את הזמנתם בזמן ובהתאם להזמנתם לעיתים רחוקות לצערי יש תקלות אנו מנסים למזהר עד כמה שניתן מקרים אילו וברגע שהם מובעים לידיעתנו אנו פועלים במהירות האפשרית עלמנת לתת פתרון אפשרי למצב.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
31.07.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
הרצל
הרצל
06.06.2022
מוצר שנרכש: מראה קוסמטית

הזמנתי ראי זכוכית מגדלת לאמבטיה בצבע רוז גולד האריזה היית פתוח והאבירים בתוך החבילה היו זרוקים ציינתי בהזמנתי שהצבע (רוז גולד) מאוד חשוב לי ונשלח לי בצבע ברונזה פניתי לשירות לקוחות והתשובה שנמסרה לי היא שאצלם רוז גולד זה הצבע שנשלח לי חשבתי שאולי אני קצת לא מבין בצבעים מסתבר בדקתי רוז גולד זה רוז גולד ואינו משתמע לשני דברים. בשיחה בצ'ט בקשתי לבטל את העסקה ואין שום מענה. עד לכתיבת שורות אלו. לשיקולכם.

תגובת החנות

הלקוח הזמין מראה בגוון רוז גולד וקיבל מראה רוז גולד בדיוק לפי התמונה שמופיעה באתר .רק מה שהלקוח רוצה את אותו רוז גולד שיש לו בבית ולא מבין שיש גוונים שונים ברוז גולד בין חברה לחברה( אפילו אצלנו באתר יש הרבה מוצרים ברוז גולד ששונים בגוונם מחברה לחברה) בדיוק כמו בכל צבע אחר ושהוא קיבל בדיוק אותו צבע שמפורסם באתר. הלקוח לא קיבל ברונזה כיוון שאין לנו ברונזה וברונזה זה בכלל גוון צהוב (שונה לגמרי ממה שקיבל)וגם אין לנו מראה בברונזה !! בנוסף הלקוח קיבל תגובה מיידית בצט למרות ששלח פניה לא בשעות הפעילות של הציט. בנוסף נאמר לו שלמרות שקיבל בדיוק מה שהוזמן הוא רשאי להחזיר את המוצר ולבטל את הזמנתו. לגבי האריזה,כל אריזה אנחנו פותחים לפניהששולחים כדי לוודא שהמראה שלמה ותקינה מתמונה שהלקוח עצמו שלח לנו כל החלקים היום במקומם ואין אמת בטענה שהיו מפוזרים כי גם הם לא יכולים להתפזר שכן הם בתוך תבנית פנימית. לסיכום אין אמת בטענת הלקוח ותגובה לפניתו הוא קיבל מהר מאוד צר לנו שהלקוח במקום לקחת אחריות על מעשיו וטעיות שעשה מנסה להפיל זאת עלינו.

חוות הדעת עזרה לכם?
valjadom
valjadom
13.07.2021
מוצר שנרכש: ארונית כיור אמבטיה

קניתי ארונית עם כיור ב 1000ש"ח שזה כבר סכום מטורף אבל בגלל המידות אמרתי טוב נו זה מה יש חברים אחרי חודש ימים של שימוש מינימלי הדלתות התנפחו ונהרסו לאחר הפניה לחברה קיבלתי תשובה שהם לא נותנים אחריות למוצרים אלה חברת סניטק שלחו אותי לדבר עם סניטק שגם הם טוענו שהם לא נותנים אחריות בגלל שאת הארונית היה צריך להתקין רק המתקין של סניטק (בעט רכישה לא ידעתי מי הם בכלל) חזרתי בחזרה לחברה והם להגנתם אמרו שבגלל שזה נזק מים אז אין אחריות. אתם מבינים מה הם אומרים קנית מוצר לחדר אמבטיה ששם תמיד יש מים והמוצר נהרס אחרי חודש ימים והם מתנערים מאחריות שאין אחריות אל תקנו אצלם הם לא אמינים ורק מרמים אנשים גם השירות גרוע אומרים לך נחזור אלייך ואף אחד לא חוזר מספר ימים כל פעם צריך לרדוף אחריהם תגובת החברה: שלום רב ארונות אמבטיה בכל החברות מיוצרות מסנדויץ וחזיתות mdf ירוק בציפוי צבע בתנור.עמידות הינה ללחות ורטיבות קלה,במידה ויש מים שזורמים על החזיתות באופן רציף אז החזית נהרסת.תופעה זו יכולה לקרות מהתקנה לקויה או מהתאמת לחץ המים/הברז לגודל הכיור.על הלקוח להיות אחראי ובמידה ויש השפרצות ונזילות מים רבות באת השימוש לפתור את הבעיה. סניטק או כל חברה אחרת לא נותנת אחריות בכלל על נזקי מים אלא עם נגרמו כתוצאה מהתקנה לקויה של מתקין שלהם ,גם במידה והם היו מתקינים את הארון במידה והנזק נגרם כתוצאה מהשפרצת מים מרובה על החזיתות הם לא היו אחראים לנוא אלא רק במידה וההתקנה היתה לקויה. צר לי שאתה מתנסח בצורה כזו ולא לטקח אחריות על נזק שאתה גרמת לחזית מחוסר צומת לב ואולי אף מהתקנה לקויה של המוצר. עם כל הרצון לעזור לך בנושא אין לי כיצד במקרה זה. אל תקנו אצלם עדיף תשלמו יותר ותקנו במקום שנותן אחריות למוצרים שלו ועומד אחרי המילה שלו

תגובת החנות

צר לנו שהלקוח בחר לחסוך כסף ולא לקחת התקנה מקצועית של החברה ולאחר שנגרם לו נזק לארון כתוצאה מזרימת כמויות של מים על החזיתות הוא פשוט לא לוקח אחריות על מעשיו ומחליט להכפיש את החברה. אני לא מכיר ארון אמבטיה שעשוי בצורה אחרת כל ארונות האמבטיה מיוצרים מגוף סנדויץ וחזיתות mdf ירוק עמידותם הינה ברטיבות קלה ולחות בשום מקרה ושל שום חברה לא תקבלו עמידות במים זורמים על החזיתות . צר לי שזאת תחושת הלקוח אך המוצר שקיבל היא באיכות הגבוה ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
MN
MN
07.06.2021
מוצר שנרכש: אמבטיון 925, מקלחון דגם 812, ארונות הזמנה לפי מידה

עשיתי הזמנה גדולה של 3 ארונות אמבטיה ו 2 מקלחונים. הצוות הלנות בסדר אבל הספקים שהם עובדים איתם זה משהו נורא. עם הארונות היה קשה מאד לתאם, עד שהגיע היה צריך לחזור פעם נוספת כדי להשלים את העבודה. לגבי המקלחונים- עבודה מתחת לכל ביקורת. אל תזמינו מקלחונים מהם אם אתם יכולים להימנע מכך. הזמנתי מקלחונים ממש יקרים במידה מיוחדת, לקח המון זמן עד שהמתקין הגיע, כשהוא סוףסוף הגיע, הסתבר שהוא טעה במידות (שהוא עצמו לקח), וצריך להזמין חדש. שוב מחכה מלא זמן עד שיגיע. כשהגיע סוף סוף, עבד בצורה הכי מלוכלכת שאפשר: שרט לי את האמבטיה, הדביק סיליקון על מקום מלוכלך מבלי לנקות קודם (ועכשיו יש שם לכלוך קבוע בתוך הסיליקון), השאיר כל כך הרבה לכלוך אחריו שלקח לי זמן למצוא את כל הליקויים האלה (עד שניקיתי את הטינופת). כל זה ולא נתן חשבונית למרות שקיבל כסף במזומן

תגובת החנות

אתר ביג דיל עושה את כל המאמצים עלמנת לספק את המוצרים בזמן ולשביעות רצון הלקוחות,כמו בכל עסק לפעמים יתכנו בעיות אך המבחן האמיתי הינו בטיפול בבעיות. לצערי במקרה זה נחשפנו לבעיות אק בחוות הדעת של זאפ כלומר הלקוחה אפילו לא פנתה לשירות הלקוחות שלנו ונתנה לנו אפשרות טיפול בנושא.פנינו ללקוחה שתפתח אצלנו קריאת שרות כמקובל ונטפל בפניתה בהתאם.

חוות הדעת עזרה לכם?
mira
mira
08.05.2021
מוצר שנרכש: דופן קבועה פיקס בלאק 60-100 ס"מ

חווית שירות מזעזעת - שומר נפשו ירחק. רכשתי באתר מקלחון ביום 8.4.21. התמורה שולמה, זמן האספקה חלף זה מכבר, ולא יצרו עימי קשר לצורך התקנת המקלחון. פניותיי ושיחה שקיימתי ביום 26.4.21 עם אורנה - נציגת דונטלו - לא הועילו. מייל נוסף שלי מיום 4.5.21 לביטול העיסקה והשבת הסכום שנגבה ללא תמורה - לא נענה כלל. הכסף והמקלחון עדיין בחברה. שירות גרוע ביותר, היזהרו!!!!

תגובת החנות

דונטלו עושה ימים ולילות עלמנת שאלפי ההזמנות יגיעו בזמן ללקוחות. לאחר בדיקת המקרה אין שחר לטענות הלקוחה . כל טענות הלקוחה נובעים מאי קריאת תנאי ההזמנה אותם היא אישרה בזמן הקניה וממשלוח מיילים לכתובת לא נכונה שפשוט לא הגיעו אלינו ,למרות שכתובת שרות הלקוחות מופיע במקומות רבים באתר,כאשר לבסוף נשלח מייל לכתובת הנכונה הלקוחה קיבלה תגובה מיידית עוד באותו יום למרות שנשלח לאחר שעות הפעילות .למחרת בבוקר כבר תואמה התקנה לחקוחה ליום למחרת ונדגיש עדין בזמנים המתחייבים לפי תנאי ההזמנה. כל טענות הלקוחה נובעים מטעויות הלקוחה ואנחנו מצידו פעלנו במהירות לטפל בפנייתה מייד איך שנתקבלה אצלנו. צר לנו שישנם לקוחות שלא קוראים את תנאי ההזמנה שולחים מיילים לכתובות לא נכנות וממהרים להשמיץ וזאת טרם בדיקת המקרה מול החנות. נכון להיום המקלחון מותקן בבית הלקוחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
netafuchs1
netafuchs1
04.01.2021
מוצר שנרכש: קרמיקה חיפוי קיר

שלום, רכשתי בחנות מספר מוצרים בינהם קרמיקה לחיפוי קיר, בגלל טעות שלי בחישוב נשארו לי 4 קופסאות קרמיקה סגורות מקוריות. שוחחתי עם יואל בחנות בבקשה את הקופסאות הנותרות, יואל דיבר בחוסר סבלנות, וניתק לי את הטלפון בפרצוף, חבל שזו רמת השרות, אני מאוכזבת מאוד

תגובת החנות

דונטלו חורטת על דיגלה מתן שירות ללא פשרות ללקוחותיה..המצב כפי שהלקוחה מתארת הינו עיוות של המציאות ועל גבול של הוצאת דיבה. מברור שערכנו לרבות שמיעת הקלטות מסתבר שהלקוחה התקשרה כמה פעמים למרות שהוסבר לה בשיחה הראשונה שלא ניתן להחזיר את הסחורה העודפת והוסבר לה גם למה !! הלקוחה המשיכה לצלצל עוד ועוד ובפעם האחרונה המוכרן יואל היה במהלך טיפול בלקוחות בחנות ולאחר שהלקוחה לא הרפתה ממנו הוא הסביר לה שהוא נמצא עם לקוחות שממתינים לו והוא נאלץ לסיים את השיחה! יש אבדל עצום בן זה לבין ״לנתק את הטלפון בפרצוף״. לצערי ישנם לקוחות שלא מוכנים לקבל תשובה אחרת מהתשובה שהם רוצים לקבל וכל תשובה אחרת היא פשוט ״שירות גרוע״.

חוות הדעת עזרה לכם?
Sarit
Sarit
23.08.2020
מוצר שנרכש: אמבטיון שיר

שירות גרוע! רכשתי אמבטיון עם איסוף עצמי מהחנות, כשההתחייבות היא לאספקה של 7 ימי עסקים. לאחר 6 ימי עבודה צלצלתי לראות מה קורה עם ההזמנה, היא "נפלה להם בין הכיסאות". למחרת יצרה איתי קשר נציגה שניסתה לשכנע אותי להוסיף 300 שח ולקבל גם משלוח והתקנה כשהסברתי כמה פעמים שאני לא מעוניינת אמרה שזה פחות מקובל לאסוף מאצלם ואולי ארצה לנסוע לאסוף מהספק במודיעין- אז למה מלכתחילה קיימת האופציה בהזמנה?? לאחר שסירבתי והתעקשתי על איסוף עצמי,, יומיים אחר כך הגיע הטלפון המיוחל. זה היה יום חמישי בשעה 13:00 והתבקשתי לבוא לאסוף באותו יום. הסברתי לה שאני לא יכולה להגיע כי אני לבד עם הילדים בבית, ואמרתי שבעלי יגיע בשישי לאסוף אך היא אמרה שאין איסופים בשישי על אף שהחנות פתוחה!! בלי שזה מצויין באתר בלי כלום! כשאמרתי שלא נוכל לאסוף ביום אחר הנציגה שינתה את הטון והייתה ממש לא נעימה שהם לא מחסן ושאסוף במיידי. הסברתי לה שבעלי בקבע ולא זמין, משרת בצפון וחוזר רק בסופש, זה לא הועיל לה לתת לנו לאסוף בשישי. גם שיחה עם נציג אחר לא הועילה. בקיצור דיס המלצה על השירות של המקום!!

תגובת החנות

אתר ביג דיל עושה את כל המאמצים עלמנת לשרת ברמה הגבוה ביותר את כל לקוחותיו. לגבי המוצר המדובר אכן ההזמנה נפלה בין הכיסאות אך כשהתגלה הדבר הנושא טופל מיידית והגיע תוך יומיים ועדין תוך ימי האספקה באתר העומדי על 7 ימי עסקים שהינם 9 ימים רגילים. לגבי האיסוף עצמי - הלקוחה לא קראה את תנאי ההזמנה שהיא אישרה בהזמנת המוצר כיוון ששם רשום בצורה ברורה שאין איסוף בימי שישי כמקובל במרבית העסקים שהמחסן סגור ביום ו. לגבי ההתקנה אכן המלצנו ללקוחה לקחת התקנה כי זה מה שעדיף עלמנת שיהיה ללקוחה אחריות ועלמנת שהמוצר יותקן בצורה מקצועית משלא רצתה קיבלנו את החלטתה,צר לנו שהלקוחה לא הבינה שאנו ממליצים על כך לטובתה בלבד .לאתר ביג דיל אין שום קשר או רווח מההתקנות שמבוצעות עלידי הספק. אנו מאחלים לחקוחה הנאה שלמה מהמוצר שרכשה.

חוות הדעת עזרה לכם?
koren vs
koren vs
03.02.2020
מוצר שנרכש: כיור נירוסטה

חוויה לא טובה בכלל מאחר והספק אליו הגעתי דרך האתר סיפק סחורה פגומה, הטיל את האשמה עליי וסרב להחליף את המוצר אי לכך, נאלצתי לקנות מוצר חדש דרך ספק אחר ונמנעתי מלפנות שוב לאתר על מנת לבצע רכישות נוספות במסגרת אותו פרויקט ככל הנראה חבריי למשרד ואני (משרד לעיצוב פנים) לא נקנה יותר דרך האתר ובטח ובטח לא נפנה לספק הספציפי הזה. לספק ניתנו כל האפשרויות והזמן לברר את הנושא ולתקן את העוול אך הוא סרב בתוקף ובגסות רוח. בתודה מראש יוסי 0504236107

תגובת החנות

החקוח מכפיש סתם וחבל . הלקוח רכש 2 כיורי נירוסטה במעמד האספקה הכיורים נפתחו בפני מי שהגיע מטעם הלקוח נבדקו והלקוח הוחתם שקיבל את המוצר תקין ושלם. לאחר יומים התקשר הלקוח ושלח תמונה של אחד הכיורים כשכל הפינה של הכיור עקומה לגמרי הוסבר לו שהדבר לא יצא ככה מהחנות והסחורה נבדקה גם כשהגיעה מהספק וגם מול מי שנשלח לאספה עלידו .במקום לקחת אחריות על נזק שהוא או איש השיש גרמו לכיור הוא מנסה להלך אימים באיומים שיפרסם עלינו חוות דעת שליליות ולא יקנה מאיתנו.חבל שאדם לא יודע לקחת אחריות על מעשיו ומנסה ״לסחוט״כיור נוסף בטענות שווא

חוות הדעת עזרה לכם?
יבגני
יבגני
21.07.2013
מוצר שנרכש: מייבש מגבות 60*80

בתאריך 09/06/13 רכשתי בחנות מיבש מגבות מדגם WARNER עם אספקה תוך 7 ימים.למחרת התקשרו אלי ואמרו שמצר לא נמצא במלאי וספק צריך לקבל אותו תוך כמה ימים.בקשתי לא להבקיד את הצ'ק עד לקבלת פרים נוספים לגבי תאריך אספקה של המוצר.שעה לאחר מזה קיבלתי הודעה על הפקדת צ'ק והורדת של כל הסכום לתשלום.כבר חודש שלם אני בקשר יום יומי עם החנות וכל יום נאימר לי על תאריך אחר של האספקה. בעוד יומיים אני מסיים שיפוץ בבית ועדיין לא קיבלתי את המוצר. *** חבל מאוד שלא קראתי חוות דעת של אחרים על החנות

חוות הדעת עזרה לכם?
אלון
אלון
02.06.2011
מוצר שנרכש: ברז אמבטיה דגם ענתיקה לא ברור

כשהגעתי עם צילום של הברז שרציתי נאמר שהוא יגיע בצבע המבוקש תוך מספר ימים. שילמתי ויצאתי. זמן קצר אחר כך התקשר המוכר ואמר שנעשתה טעות ובעצם הברז לא איטלקי. הנחתי שהטעות היא רק בארץ הייצור. כשהגעתי לחנות הציגו לי ברז שונה לחלוטין ומאוד לא איכותי. הבעלים התייחס אלי בזלזול במקום להתנצל. הם הציעו לי לרכוש את הברז המקורי שעליו דיברתי במחיר גבוה פי 3!!! חסכו לעצמכם כסף ואי נעימויות והדירו רגליכם משם

תגובת החנות

הלקוח הגיע לחנות עם דף של אתר קומבינטור בעל מידע שנסרק מאתרינו לפני זמן רב והוא לא רלוונטי והמוצר כבר לא קיים בחנותינו מזמן,הלקוח לא היה באתר שלנו שכן האתר שלנו ואתר זאפ מעודכנים כיוון שזאפ דואג לסרוק את האתר לאיתים קרובות.המוכרן שהינו חדש בחנות מכר לו בהסתמך על הדף שהציג הלקוח,כשהועמד על טעותו היתקשר ללקוח התנצל והציע לו זיכוי מלא וכמוכן נתנו לו הנחה נוספת על הדגמים שכן קיימים במלאי.לצערי לא יכולנו לעשות מעבר לכך שכן הדגם שהוצג עי הלקוח כבר לא קיים היפננו את הלקוח לאתר שלנו עלמנת שיקבל מיידע עדכני ויוכל לבחור ברז אחר כמוכן הובטח לו הנחה נוספת מהמחירים באתר אך הוא לא רצה ולכן זוכה במלוא המחיר ששילם. ניתן לבקש מהלקוח את הדף שהציג בחנות עלמנת שתיראו שהלקוח הציג דף של קומבינטור של מוצר שלא מופיע באתר שלנו כבר מזמן!!! לצערינו יש מספר אתרים שמציגים מוצרים שניסרקו מהאתר שלנו אך לא מעדכנים אותם והנושא הובא לידיעת המוכרנים שלנו עלמנת שדבר כזה לא ישנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
amich70
amich70
26.09.2025
מוצר שנרכש: ברז למטבח שחור דגם 47819

ברז מטבח נשלף מדגל 47819: המשלוח הגיע מהר, עם כל החלקים. אבל: א. החנות מצהירה על אחריות של 7 שנים בזמן שתעודת האחריות שהגיעה עם המוצר נותנת אחריות של שנה אחת על המנגנון והצנרת (כל מה שיכול להתקלקל...). ב. בהוראות ההרכבה יש כל מיני ברזים, רק לא את הדגם הזה

תגובת החנות

אתר ביג דיל אינו מספק את תעודת האחריות והוראות ההתקנה אילו מסופקים ומפורסמים ע"י חברת מדגל יבואנית הברז והם באחריותה. הלקוח מצידו יכל להחזיר את המוצר במידה ולא מצא חן בעיניו או לחילופין לפנות אלינו או לשרות מדגל לבקשת הוראות התקנה. את השרות מהצד שלנו של הספקת המוצר בזמן ביצענו על הצד הטוב ביותר טענות הלקוח הינם לחברת מדגל ולא לאתר ביג דיל. אנו מאחלים ללקוח גמר חתימה טובה והנאה מלאה מהמוצר

חוות הדעת עזרה לכם?
erga
erga
11.09.2022
מוצר שנרכש: מקלחון חזית אלפרדו פרזול שחור

לקח המון זמן עד שהגיע מודד. אחרי שמדד הלך ולא אמר שום דבר מיוחד. אחרי שבוע בערך התקשרו שהמידה גדולה מדי וצריך להוסיף 200 ₪. ניסו לשכנע אותי להוסיף. כשביקשתי לבטל שלחו מייל. כתבתי שרוצה לבטל ואפילו לא הגיבו. שלחתי שוב מייל לבטל ואז אמרו שכבר ביטלו. עדיין לא ראיתי את ההחזר בכרטיס.

תגובת החנות

הלקוחה הזמינה מקלחון במידה מסוימת כשהגיע מודד ראה שהמקלחון שהוזמן לא מתאים וצריך דגם גדול יותר שמתומחר באתר ב 200 ש״ח יותר. הלקוחה ביקשה לחשוב ומשביקשה לבטל בוצע ביטול מיידי המערכת שולחת אוטומטית את החשבונית זיכוי למייל שמופיע בהזמנה ולכן זה אסמכתא לביטול כשהלקוחה פנתה שוב לגבי הזיכוי נאמר לה שההזמנה זוכתה לבקשתה ומייל הכולל את הזיכוי נשלח אוטומטית עלידי המערכת למייל שהיא שמה בהזמנה. לא ברור מה לא בסדר בהתנהלות ועל מה בדיוק מלינה הלקוחה. נ.ב יצוין שהמודד שהיה במקום החתים את הלקוחה על טופס המדידה והוא תפקידו לקחת מידות ולהעביר לחברה בחברה לפי המדידה בשטח מתאימים דגם שתואם לממצאי המדידה יצוין שכל התהליך היה עדין בזמני האסםקה שאנו מחויבים להם.

חוות הדעת עזרה לכם?
איתי
איתי
09.10.2013
מוצר שנרכש: ארון אמבט םופרנובו

יומיים לאחר קבלת הארון (באיחור של שבוע) כתוצאה מרטבות מתחת לכיור הפורמייקה הפנימית התנפחה ונפרדה מהסנדוויץ. הסיבה לכך היא איכות הדבקה גרועה של הפורמייקה. כל בקשותי מ"ביג דיל" ומסניטק לטפל בבעיה נידחו בטענה שזו אשמתי לכך שיש רטיבות מתחת לכיור. ברור שארון שעומד בחדר אמבט צריך להיות חסין ללחות ורטיבות אבל הכי קל זה לזרוק את האשמה על הלקוח. אני כבר נפלתי. מקווה שתילמדו מטעותי

תגובת החנות

הלקוח רכש ארון סנדוויץ איכותי מחברת סניטק והתקין אותו באופן עצמאי למרות שהצענו לו לקחת מתקין מקצועי,ללקוח הגיע נציג שירות עלמנת לבדוק את הארון,מתברר שללקוח היה נזילת מים חריפה וכל הארון היה ספוג מים,כתוצאה מכך הפורמיקה הפנימית ניזוקה וקיבלה "גלים" . ראוי לציין שתופעה זו קיימת בכל סנדוויץ איכותי ככל שיהיה כשבא במגע עם כמות מים.ארונות אמבטיה עמידים ברטיבות קלה ובלחות ושום ארון אמבטיה מעץ,איכותי ככל שיהיה,לא יחזיק מעמד בנזילות מים חריפות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Avner
Avner
31.07.2021
מוצר שנרכש: סבוניה רשת שחורה כפולה XL

רכשתי סבוניות רשת תלויות וסבוניות ואקום באמצעות האתר שלם. מחירים נוחים אך שירות לא משהו. בשל חוסר התאמה במידות נאלצתי לבטל את הסבוניות התלויות ולקחו ממני 6% קנס למרות שביטלתי את הרכישה מייד (תוך יומיים שלושה) לאחר ביצועה ובטרם אספתי את הסחורה מהחנות.

תגובת החנות

הלקוחה הזמין סבוניות שהוזמנו עבורו והגיעו והביטול היה לאחר שכבר הודענו לו שהם הגיעו לאיסוף. הלקוח חויב בעמלת ביטול בדיוק ככתוב בחוק ובתקנון החברה שהוא אישר בזמן הקניה ונובע בין היתר מעמלת כרטיסי אשראי שלא מוחזרת לנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Iris
Iris
09.09.2019
מוצר שנרכש: 4211

המוצר שהזמנתי (מתלה לאמבטיה עם ואקום) באיכות טובה. בחרתי באופציה של איסוף מהחנות. עוד באותו יום התקשרו להגיד לי שהמוצר מוכן ומחכה לי בחנות מה שהיה מאוד מרשים. אבל כשהגעתי הביתה עם המוצר גיליתי שהכינו לי מוצר לא נכון והייתי צריכה לחזור לחנות (תיזוז'די רציני מבחינתי) כדי להחליף ואף אחד אפילו לא התנצל על עוגמת הנפש שנגרמה לי.

תגובת החנות

אתר ביג דיל עושה את על המאמצים עלמנת שהסחורה תגיע במהירות ולפי ההזמנה.לפעמים יש טעויות וההוראה היא לשלוח ללקוח אחר במשלוח על חשבונינו.נעשה בדיקה מקיפה למה כאן זה לא בוצע ונחדד נהלים.אני מודה לך על חוות דעת .

חוות הדעת עזרה לכם?
חוות דעת
חוות דעת
08.08.2022
מוצר שנרכש: ברז מטבח נשלף schock

קבלתי מה שהזמתי ארוז היטב בתוך שבוע מתאריך ההזמנה .אני שבע רצון מהקניה וממליץ על קניה בביג דיל

חוות הדעת עזרה לכם?
olegkes1
olegkes1
29.03.2026
מוצר שנרכש: מושב בידה Cleanset

קנייה מהירה, נוחה. אספקה מהירה, בלי תירוצים. תמשיכו ככה. אני ממליץ לכולם לקנות בחנות. תודה על השירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
pivor
pivor
17.03.2026
מוצר שנרכש: סיפון קשיח שרשורי ניקל

הכל היה קל ופשוט. שילמתי במהלך היום ואספתי את זה בערב. הצוות היה מקצועי וידידותי.

חוות הדעת עזרה לכם?
efrat
efrat
02.02.2026
מוצר שנרכש: פילטרים למערכת טיהור מים בייתית

היה פשוט להזמין, קיבלתי תשובות מדויקות ופשוטות בווטסאפ וההזמנה הגיעה במהירות. שירות מצויין ומחיר הכי טוב שמצאתי

חוות הדעת עזרה לכם?
rotemperilask
rotemperilask
30.12.2025
מוצר שנרכש: ראש מקלחת כולל מזלף משולב פיין ניקל או שחור שחור מט

חיפשתי מוצר מיוחד שיתאים לאמבטיה שלנו - ראש מקלחת עם מוט קצר אבל שיוכל להתנתק ועדיין ישמש כראש מקלחת עליון וגם יהפוך לידני, יש כל מיני פתרונות כמו מוט מפנק (שדורש קידוחים בקיר והמוט העליון שלו ארוך יחסית למקלחון שלנו, שזה מפריע לסגירה של הדלת) או צינור עליון, שבמשיכה הוא מחליף מצב מראש מקלחת לטוש ידני, חיפשתי עד שמצאתי את המוצר המדהים הזה ששילב את כל הרצונות שלי ובצורה מאוד אלגנטית וחכמה. השירות הטלפני היה אדיב וההזמנה באינטרנט דרך האתר, היתה קלה ונוחה. המלוח היה מהיר וכמצופה. המוצר הגיע ארוז בצורה ראויה וברמה מרשימה, המוצר עצמו מאוד איכותי ונוח לשימוש ורסטילי. אני מאוד מרוצה וממליץ בלב שלם. תודה :)

חוות הדעת עזרה לכם?
ליאור
ליאור
06.12.2025
מוצר שנרכש: אמבטיון

היתה חוויה מעולה, השירות היה מהיר ויעיל בהחלט. יצרו איתי קשר מספר שעות לאחר רכישה וכבר לאחר יומיים המוצר חמתין לי בסניף לאיסוף.

חוות הדעת עזרה לכם?
Leanor Maggeni
Leanor Maggeni
01.12.2025
מוצר שנרכש: מושב בידה מולטי קלין

קנינו מוצר באיסוף עצמי, היה מוכן מייד כשהזמנו. יצרו קשר מיידי והאיסוף הלך בקלות. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
David
David
24.08.2025
מוצר שנרכש: מושב בידה טיים פרו שלט רחוק

מוצר איכותי, תואם לתאור באתר. שירות טוב ומהיר . משלוח הגיע תוך זמן קצר. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
אביטל
אביטל
13.03.2025
מוצר שנרכש: ארון אמבטיה ובוצ'ר נטילה

קנינו ארון אמבטיה ובוצ'ר נטילה השירות אדיב ונח, מוצר כמו התיאור ומחירים טובים. אספקה מהירה לפני הזמן

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4

חוות דעת של מוצרים פופולריים בביג דיל

מוצרים נוספים הנמכרים בביג דיל

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון