
בחיים לא כותב תגובות כאן אבל זה היה מזעזע. חבל שלא הסתכלתי בתגובות כאן לפני כי אני רואה שהיו כאן הרבה חוויות כאלה. אחרי מענה חלקי ביותר לאורך הדרך, בסופו של דבר הגיע המחשב הלא נכון. טעויות קורות, אבל ההתנהלות אחר כך הייתה מציקה ומאוד לא נעימה. בזבוז זמן אבל בעיקר גסות רוח. ממש הצקה ויחס מעליב עם מנטליות של הבורר. בדומה לתגובות אחרות הם יגיבו שהם היו הוגנים איתי ועוד מחמאות לעצמם - אבל במציאות זה היה פשוט סיוט. לא ממליץ בלשון המעטה
היי, למען הדיוק חשוב לנו לציין מספר עובדות על ההתנהלות: הדגם שהוזמן היה דגם EOL (סוף חיי מדף), ובשל רצון הטוב של המפיץ נשלח דגם חלופי חדש יותר עם מפרט ומעבד משודרגים — ללא עדכון מוקדם לחנות. לאחר שהמחשב הגיע אליך והבהרת שאינך מעוניין בדגם החלופי, כיבדנו זאת באופן מלא, גם כאשר מדובר היה בדגם מתקדם יותר מבחינת מפרט. למרות שהמחשב כבר סופק והיה אצלך בפועל, אושר עבורך זיכוי מלא עוד לפני שהמוצר נאסף חזרה (בשווי 10000 שח), מתוך רצון לסיים את המקרה בצורה הוגנת ומהירה ולא לעכב אותך ברכישה חלופית. לאורך התהליך נעשו מספר ניסיונות לתאם איסוף ושירות בצורה נוחה, אך הדבר התעכב בשל מגבלות ותנאים נוקשים שהוצבו מצדך לגבי האיסוף והיעדר מענה טלפוני במשך שעות. אנחנו בהחלט מקבלים ביקורת כשיש מקום להשתפר, וטעויות לוגיסטיות אכן יכולות לקרות - אך לא מקבלים הצגת הצוות שלנו כמי שפעל בחוסר יושר או בזדון. נעשו כאן מאמצים אמיתיים לתת פתרון הוגן ומהיר, גם מעבר למה שמקובל במקרים דומים.























