מפרסם ב-zap מאז 2023

KarPo

מזגנים

4.77 / 5 ממוצע מבוסס על 48 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: karpo.shop
בעלים: קרפו KarPo - מרכז המזגנים
KarPo מרכז המזגנים מופיעה גם ב:
נמצאו 159 חוות דעת גולשים על KarPo מרכז המזגנים
גולש
גולש
17.03.2026
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
libipeer
libipeer
17.08.2025
מוצר שנרכש: מזגן תדיראן עילי 455/3 Inv Galaxy

ב-3 באוגוסט 2025 הזמנתי מזגן מחברת KARPO, ושילמתי תוספת של 119 ₪ עבור משלוח מהיום למחר. התחייבות ברורה שלהם. בפועל – המשלוח הגיע רק ב-12 באוגוסט, כלומר שבוע אחרי המועד שהתחייבו אליו. בגלל העיכוב נאלצתי לבטל התקנה שתואמה מראש, להיות שבוע וחצי ללא מזגן באמצע אוגוסט, ולבזבז שעות ארוכות במרדף אחרי עדכונים ותשובות שלא הגיעו. במהלך כל ההתכתבות החברה בחרה לגלגל אחריות על “עומסים בלוגיסטיקה”, במקום לקחת אחריות אמיתית. הם סירבו לפצות מעבר להחזר של עלות המשלוח, למרות שעל פי חוק הגנת הצרכן מגיע פיצוי על איחור באספקה. חברה שמכבדת את עצמה הייתה מוצאת פתרון – משלוח פרטי, או לפחות פיצוי הוגן ללקוח. ב-KARPO בחרו להתנער, להתחמק, ולגרום לי עוגמת נפש אדירה. ⚠️ אם אתם שוקלים להזמין מהם – תחשבו פעמיים. אני בטוח שלא תרצו להיתקע שבוע בלי מזגן בקיץ, ולגלות שהחברה מתנערת מכל אחריות.

חוות הדעת עזרה לכם?
אריאל
אריאל
26.11.2024
מוצר שנרכש: מזגן תדיראן Joy Inv 240 NG

בקיצור- קיבלתי מזגן מדגם זול יותר מזה שרכשתי והחנות מסרבת לקחת על כך אחריות. הסיפור הכמעט מלא- ביצעתי הזמנה למזגן תדיראן מסוג APOLLO, אחרי שהתשלום עבר פנו אליי מהחנות ומסרו שכרגע אין לספק את המזגן והציעו חלופה אחרת של תדיראן מדגם Joy Inverter 240NG (שלמען האמת פחות רציתי אבל השתכנעתי לרכוש) ובגלל מה שקרה אקבל בהנחה. אחרי בדיקות על הדגם הספציפי והשוואת מחירים (אני תמיד עושה בדיקה מקיפה כמה שאפשר לכל מוצר שאני רוכש) הסכמתי והוספתי את הסכום הנדרש. קיבלתי את המזגן באיחור של יום או יומיים אבל לא נורא. החשבונית מהחנות הגיע כיומיים אחרי ההתקנה וכשניגשתי להפעיל את האחריות באתר של תדיראן ראיתי שהמזגן הרשום הוא מדגם אחר ששמו כמעט זהה ששמו Solo inverter 240NG שעולה בין 200-250 שח פחות מהמזגן שאותו רכשתי. פניתי ל KarPo והם אמרו שבגלל שהתקנתי את המזגן אז אמנם זו טעות של הספק (לטענתם) אבל בעייה שלי שלא הבחנתי בין שני המזגנים לפני ההתקנה (על הקופסא עצמה אין אינדיקציה פרט לפתק קטן בצד. על שניהם כתוב בענק Tadiran inverter 240NG). בשלב הזה, למרות שהתבסאתי מאוד על העניין אמרתי שאני מבין שלהסיר התקנה ולהחליף למזגן חדש זה בלאגן לא קטן (אם כי תכל'ס צודק ולגיטימי) אז שיזכו אותי בהפרש העלות שבין שני המזגנים שזו פשרה הרבה יותר מהוגנת במצב הזה. פה התחילה התכתבות אין סופית מול הנציגה שלהם בווטסאפ (כאמור אין דרך אחרת לפנייה לשירות, כבר נורה אדומה...) שהסתיימה בגדול ב"שיהיה לך יום טוב, מקווים שנהנית מהשירות". החנות בודאי תגיב פהשהמחיר בפועל ששילמתי היה נמוך ב 50 שח מהמזגן שקיבלתי אבל הסיבה שמלכתחילה הסכמתי לקנות בחנות בלי שירות פיזי היא ההנחה שהם הציעו ואחרת הייתי קונה מזגן אחר או בחנות אחרת (כמובן שיש לי את כל ההתכתבויות וההוכחות שאכן זה המזגן שהוצע במחיר שהוצע). לסיכום- מאוד לא ממליץ לבחור בחנות הזאת ויותר מזה- מציע לכל מי שרכש בעבר לבדוק שאכן קיבל את המוצר הנכון כי יש דגמים עם הבדלים זניחים מאוד בשם אבל כן בעלות.

תגובת החנות

חלק נכון וחלק פחות, נשמח לדייק את הדברים. נתחיל מזה שאכן קיבלתם דגם אחר ממה שאמור היה להיות מסופק, אכן טעות של חברת הלוגיסטיקה, זה קורה. אנחנו לא מאשימים ולא האשמנו אתכם בדבר, רק אמרנו שאם הייתם מבחינים בטעות טרם התקנת המזגן, היתה מבוצעת כמובן החלפה של מה שקיבלתם למה שהייתם אמורים לקבל. אגב, דגם המזגן כתוב בגדול וברור בכל אחד מצדי הקרטון, בשני הקרטונים של המזגן. אז לא נכון לומר שאין אינדיקציה לדגם המזגן, נכון יותר לומר שלא שמתם לב. טעויות אספקה קורות ואנחנו כאן כדי לתקן, אך כמובן אם המזגן כבר הותקן אין אפשרות להחליפו. ביקשתם פיצוי של הפרש המחיר בין מה שהייתם אמורים לקבל לבין מה שקיבלתם בפועל, שזו דרישה לגיטימית, אך כפי שהסברנו לכם מספר פעמים, מכיוון שהמחיר ששילמתם נמוך יותר ממחיר המוצר שקיבלתם אין שום הפרש שניתן לזכות אתכם. למעשה קיבלתם מוצר שמחירו יקר יותר מהסכום ששילמתם. והתייחסותנו לשאר הדברים שנכתבו: 1. שום מצג שווא, מלכתחילה הסברנו שאכן קרתה טעות ולא אחרת. 2. איזו נקודה אדומה צריכה להידלק שהפניה אלינו היא בווטסאפ או במייל? בצורה זו אנו נותנים את השירות הטוב ביותר ולראיה קיבלתם מענה תוך שניות לכל הודעה ששלחתם. איזו תלונה יש לכם על זמינות המענה שקיבתם? 3. השיחה לא הסתיימה ב"שיהיה לך יום טוב, מקווים שנהנית מהשירות", חבל שאתם מציגים מידע כובז, זו ההודעה בדיוק כפי שנשלחה: "ולסיכום, צר לנו על הטעות, אנחנו לגמרי מבינים שלא נעים לקבל מוצר שונה ממה שהוזמן. אבל כל עוד הוא כבר הותקן, לצערנו אין מה לעשות. אם היה באמת הפרש מחיר לזכות, כמובן שהיינו מזכים, אבל אין כפי שהסברנו. מעבר לכך נשמח לעמוד כאן לשירותכם בכל דבר נוסף." 4. לא הצענו מחיר מפתה כדי לשכנע לקנות אצלנו. לאחר ביצוע ההזמנה נאמר לכם שהדגם שהוזמן בדיוק נגמר במלאי ולכן מוכנים לתת מוצר יקר יותר במחיר מיוחד. עמדה לצדכם הזכות המלאה לסרב. אנחנו מוכנים לקבל ביקורת, אבל לפחות ביקורת שאומרת אמת ולא מציגה נתונים שקריים ומטעים. ובכל מקרה, כפי שנאמר בהתכתבות בינינו, צר לנו על הטעות, לא ניתן לעשות דבר לאחר שהמזגן כבר הותקן, ובכל מקרה אנחנו נמצאים תמיד כדי להמשיך לתת שירות בכל אשר נדרש. תתחדשו ובהצלחה!

חוות הדעת עזרה לכם?
natanzbb
natanzbb
04.11.2024
מוצר שנרכש: מזגנים טורנדו

לא ממליץ להתקרב רציתי לרכוש 3 מזגנים ולפני שבצעתי את הרכישה כתבתי להם בווצסאפ שאני רוצה לוודא שלא יהיה בעיה להעלות את המזגנים לקומה 3 ללא מעלית והם ענו לי שעד קומה 3 אין שום בעיה. אחרי שבצעתי את ההזמנה רשמתי להם בווצסאפ לוודא שההזמנה תגיע יום למחרת בגלל שבחרתי בהובלה מהירה מהיום למחר, ואז הם כותבים לי שבגלל שהזמתי בהובלה מהירה אין להם שירות להעלות לקומה 3!! כתבתי להם ששאלתי אותם במפורש ואמרו לי שאין בזה בעיה, והם כתבו לי שזה רק בהובלה רגילה..!! שאלתי אותם לא פירטו לי כששאלתי. הם כתבו לי שההובלה הסטנדרטית היא הובלה רגילה ולא מהירה ולכן ענו לי רק על הובלה רגילה. פשוט אבסורד אבל זה לא נגמר בזה. כתבתי להם שאין לי ברירה ושישלחו את זה בהובלה מהירה ככה אבל כתבתי להם שאני יעלה ביקורת ואציין שם מה שקרה. וברוב חוצפתם כתבו לי שבגלל האיומים שלי הם מבטלים את ההזמנה!! וזה אחרי שחיבו את הכרטיס ביותר מ5000 ש''ח. ורק בגלל שאמרתי להם שאני ירשום בביקורת מה שקרה שזה זכותי המלאה.

תגובת החנות

קיבלת שירות ומענה לכל שאלותיך אבל החלטת להתחכם ולקחת את תשובתנו שנגעה להובלה רגילה ולהשליך את זה על הובלה מהירה. כמו כן, הראנו לך שכל תנאי ההובלה מצוינים במפורש בתקנון ההובלות באתר ואף אישרת תנאים אלו טרם ביצוע ההזמנה. למרות הכל, גם לאחר שהתבררה אי ההבנה לאחר ביצוע ההזמנה, עדיין אפשרנו לך לשנות את ההובלה להובלה רגילה, או לחילופין להישאר עם ההובלה המהירה או אפילו לבטל את ההזמנה. היינו מוכנים לקבל כל החלטה שתחליט. במקום לקבל את הצעתנו התחלת לאיים, לדבר בשפה בוטה ולא מכבדת, כמו כן כבר הספקת לומר שאתה פונה לעו"ד כדי לתבוע אותנו, ובשל כך בחרנו שלא לכבד את הזמנתך. זו פעם ראשונה שלא כיבדנו הזמנה של לקוח, אך עומדת לנו הזכות לא לכבד הזמנה של לקוח שמקלל ומאיים. כמובן שעוד לפני שהודענו לך על ביטול ההזמנה כרטיס האשראי שלך כבר זוכה במלוא סכום ההזמנה. את זה לא ציינת, אלא הצגת זאת כאילו חלילה גזלנו אותך. אנו עושים את המקסימום עבור לקוחותינו, אוהבים לתת לכלל לקוחותינו את השירות הטוב והמקצועי ביותר אבל באווירה נעימה ומכבדת, יעידו על כך רבות מהביקורות המחמיאות.

חוות הדעת עזרה לכם?
galmail11
galmail11
07.10.2024
מוצר שנרכש: מזגן טורנדו עילי EU X 30 INV SA

להתרחק!! שירות לקוחות הכי גרוע שיצא לי לראות בחיים, ויצא לי להתעסק עם חברות תקשורת בניגוד למדיניות משלוחים שלהם, מסתבר שעל הלקוח לדאוג לחניה צמודה עבור המשאית הובלה, אחרת הנהג מסתובב והולך והחברה תדרוש מכם לשלם על ההובלה הכושלת.

תגובת החנות

בתאום שבוצע מולכם טרם האספקה נשאלתם האם ישנה חניה למשאית של המוביל ואישרתם שאכן יש חניה בקרבת כתובת האספקה. בעת הגעת המוביל הסתבר שאין כלל חניה, רק חניון בתשלום. למרות המידע המוטעה שסיפקתם, הוצע לכם לעזור במציאת מקום להעמדת המשאית על מנת שמוביל יוכל לרדת לפרוק את המזגן שהוזמן ולספק לכם, אבל סירבתם לשתף פעולה. בשל כך, נאלץ המוביל לשוב למחסן עם המזגן. עשינו כל שביכולתנו לתת לכם את השירות הטוב ביותר על אף הטעות בפרטים שמסרתם טרם האספקה. חבל שבמקום לשתף פעולה עם ניסיונותינו הרבים לעזור חרף טעותכם ואל עף איומיכם בשיימינג ברשתות, החלטתם בסופו של דבר להשאיר ביקורת ציבורית שקרית שכזו.

חוות הדעת עזרה לכם?
lev304
lev304
27.08.2024
מוצר שנרכש: מזגן עילי

מזגן ששילמתי עליו לא נמצא במלאי לאחר המתנה 7 ימי עסקים לא סופק עדיין ,ביקשתי החזר תשלום ,עדיין ממתין. בזבוז זמן ומאמץ

תגובת החנות

מיד לאחר ההזמנה הודענו ללקוח כי בדיוק נגמר המלאי אבל היבואן לדגם המזגן שהוזמן. הצענו ללקוח לשדרג למוצר אחר ללא עלות, או לחילופין להמתין לחידוש המלאי אצל היבואן. הלקוח בחר להמתין לחידוש המלאי, על אף שהוסבר שזה עלול לקחת מספר ימים. כל האופציות עמדו בפני הלקוח וכיבדנו כמובן את בקשתו. לאחר מספר ימים בודדים הודיע כי הוא מבקש לבטל את ההזמנה, ובאותו היום ההזמנה בוטלה ובוצע זיכוי מלוא סכום ההזמנה לכרטיס האשראי, בהתאם לבקשתו. לכן חוות הדעת אינה מדויקת, אמנם נוצר חוסר מלאי אך הוצעו מספר אופציות ללקוח, ולבסוף גם בוצע זיכוי מלא לדרישתו באופן מיידי ולא כפי שנכתב באופן מטעה.

חוות הדעת עזרה לכם?
shrek708
shrek708
16.06.2024
מוצר שנרכש: מזגן טורנדו Master Inv 18

אני קבלתי מזגן דרך שליחים, המזגן לא תקין, אבל אני כבר יותר משבועיים לא מצליחה לקבל מחנות את החשבונית. הם עובדים מתחת לכל בקורת. זה פשוט הפרעת החוקי מס הכנסה. כל יום מספרים סיפורים ש"עוד מאת" ואני לא יכולה להפעיל את האחריות של טדירן.

תגובת החנות

לאחר שיחות רבות בינינו, ועל אף השפה הבוטה והתוקפנית שלך מהרגע הראשון, קיבלת שירות ומענה ברמה הגבוה ביותר. הסברנו לך את הבעיה שבעקבותיה היה עיכוב בשליחת החשבונית באופן מיידי, ובפועל קיבלת את החשבונית כשבוע לאחר אספקת ההזמנה. לאורך כל השיחות איימת עלינו באיומים כאלה ואחרים, בשיימיניג וכו', במקום לדבר בצורה נאות אל מול השירות האדיב שקיבלת. כמו כן, כלל לא ציינת בפנינו שהמזגן שהתקבל אינו תקין. למרות זאת ברגע שהגיע לידיעתנו הדבר כמובן שמיד יצרנו עמך קשר על מנת לעזור בתיקון/החלפה על הצד הטוב ביתר ובמהירות האפשרית. צר לנו שעל אף השירות והיחס שקיבלת בחרת לתקוף לאורך כל הדרך ללא סיבה ברורה. מאחלים לך הצלחה והנאה מהמוצר ובכל מקרה אנחנו כאן לכל דבר ועניין.

חוות הדעת עזרה לכם?
סגלית
סגלית
01.06.2024
מוצר שנרכש: מזגן נייד פמילי ליין FPA-16H

רכשתי את המזגן הנייד מאתר קר פה רק בגלל הביקורות הטובות הרבות בזאפ אך לאחר שהייתה לי בעיה גיליתי שכל הביקורות הטובות הם רק לגבי המשלוח המהיר דבר שהוא נכון כי המזגן הגיע יום עסקים אחד אחרי ההזמנה אך לגבי השירות לקוחות זה סיפור אחר לגמרי הם הטעו אותי וגרמו לי להזמין מזגן נייד עם צינור קצר מטר וחצי ואמרו לי שניתן להאריך אותו עם צינור אחר וכשפתחתי את המזגן היה כתוב בהוראות שאסור בשום אופן להאריך את הצינור וגם היבואן אמר לי אותו דבר בטלפון ולכן המזגן חסר כל שימוש בשבילי בגלל שבחדר הרצוי למזגן החלון רחוק 3 מטר רציתי להחזיר אך הם אמרו שלא ניתן להחזיר כי הקרטון נקרע יש לציין שאני אישה עם נכות בגב ולכן נאלצתי לחתוך את הקרטון ולמשוך אותו הצידה על הגלגלים כי אני בשום אופן לא יכולה להרים 30 קילו באוויר וגם השליח לא פתח את הקרטון למרות שבדף שמסר לי היה כתוב שהוא חייב לפתוח אותו והם טענו שהם לא יכולים להחזיר לי את הכסף כי הם לא יכולים למכור מזגן עם קרטון קרוע יש לציין שבעבר אתרים רבים זיכו אותי על מוצרים למרות שהאריזה נקרעה ואפילו חלקם לא דרשו ממני להחזיר את המוצר כדי לקבל זיכוי נאלצתי להשאיר אצלי מזגן שאין לי בו שום שימוש ולהפסיד מעל 1500 שח שעלה המזגן ובנוסף השירות לקוחות של קר פה הוא רק בוואטסאפ דבר שהוא מתסכל והתגובה שלהם מאד איטית והם גם לא ענו לבקשות שלי לדבר עם מנהל ולא התייחסו לזה שפתחתי את הקרטון בגלל הנכות שלי ואחרי בזבוז שעות רבות בהתכתבות לא הסכימו להחזיר לי את הכסף והשאירו אותי עם מזגן חסר שימוש והפסד כספי גדול

תגובת החנות

ראשית כלל לא הטענו לגבי אורך הצינור, אלא נאמר בפירוש שניתן להאריך עצמאית כמו שלקוחות אחרים עושים. לא אמרנו אם שזה מותר ותקני ע"י היבואן. שנית, ההתרעמות היא בכלל על כך שאנחנו לא מוכנים לקבל חזרה את מוצר, ממש ללא שום קשר ל"הטעיה" הנטענת, כי אין לנו בעיה לקבל חזרה מוצר מכל סיבה שהיא. הסיבה שבגללה סירבנו היא שיש להחזיר מוצר באריזתו המקורית, כמו שגם דורש החוק, ומן ההיגיון כדי שיהיה ניתן למכור אותו שוב ללקוח אחר. הלקוחה קרעה את קרטון האריזה, אין לה אריזה שלמה של המוצר, כך שכמובן לא ניתן להחזיר כך מוצר ולמכור אותו שוב. הלקוחה כועסת שבגלל שקרעה את האריזה היא צריכה לשאת בעלות המוצר ולא אנחנו, ואף איימה עלינו שאם לא נחזיר תפרסם עלינו תגיבה שלילית. עשרות לקוחות החזירו לנו מזגנים רק בחודשים האחרונים ללא כל בעיה. כפי שניתן לראות, יש לנו תגובות מדהימות מלקוחות, כאן מדובר בלקוחה שמבקשת לנקום בנו על אי הסכמתנו להחזרת מוצר שהיא פגמה בו ו/או באריזתו ולכן לא ניתן להחזיר אותו כך, גם בהתאם לכל היגיון סביר וגם כאמור בכפוף להגדרת החוק.

חוות הדעת עזרה לכם?
vovakr
vovakr
05.08.2025
מוצר שנרכש: מזגן תדיראן עילי 1 כ"ס Sfera Inverter 10 NG

מחיר נמוך בא על חשבון שירות גרוע. הזמנתי הובלה מהיום למחר, תקוע עם מתקין שמחכה למזגנים שירות לקוחות עונה תשובות כלליות וציטוטים מתנאי שירות שהם הפרו התשובות רק בווצאפ לפי הנוחות שלהם להתרחק!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
אנונימי
אנונימי
20.01.2025
מוצר שנרכש: מזגן טורנדו עילי saga inv 30 EU

כל תהליך הקניה היה חלק, הספקה מהירה. פרט לדבר אחד שהיה עמום ותמוה - למה בבית משותף מעלים את המזגן לקומה ראשונה ובית פרטי לא הסכימו לעלות יחידה אחת לקומה ראשונה. גם כיוון שהגיעה משאית היא, הנהג לא יכל לתמרן לתוך השכונת כרם התימנים ולקח עוד 50 ₪ על הליכה של כ200 מטר עם עגלה, מה שלא מוזכר באתר כלל. כל זה משאיר טעם רע לגבי בית העסק, אך גם פוגע באיכות השירות של זאפ.

תגובת החנות

שמחים לשמוע שתהליך הרכישה היה מוצלח וטוב. לעניין העלאה לקומה בתוך הבית, כפי שמוסבר בתקנון המשלוחים באתר, וכפי שגם הוסבר לכם באופן פרטני, ההובלה היא עד דלת הבית, בין עם ההבית משותף (עד דלת הדירה) ובין אם בבית פרטי (עד דלת הבית). מבחינה ביטוחית אין שינוע בתוך שטח הבית. שוב כאמור, זה מצוין בתנאי האספקה באתר וגם הוסבר לכם. לעניין העלות הנוספת שגבה הנהג, מדובר על חברת לוגיסטיקה חיצונית, אנחנו לא מכירים נושא כזה של גביית תשלום על הליכה רגלית, לא באופן כללי ולא באופן פרטני על המקרה שלכם. נעביר זאת כמובן לבירור אל מול חברת הלוגיסטיקה.

חוות הדעת עזרה לכם?
sevoks
sevoks
18.11.2024
מוצר שנרכש: Tadiran Alpha pro 10

מחיר סביר ושרות לקוחות זמין. חברת ההפצה איתה עובדים לא משהו בכלל. קובעים טווח שעות, בפועל המובילים מגיעים מתי שרוצים, לא מעדכנים בשינויים. והכי כיף, מבקשים טיפ...

תגובת החנות

צר לנו לשמוע שזו היתה החוויה שלכם. נבהיר כי מדובר בחברת לוגיסטיקה חיצונית, חברה חדשה, אחת מבין מספר חברות איתן אנו עובדים. לקחנו זאת לתשומת ליבנו ואף העברנו כמובן לגורם הרלוונטי בחברת הלוגיסטיקה לבדיקה ולתיקון הנדרש להמשך העבודה שלנו איתם. שמחים למשוע שמה שתלוי ישירות בנו, כמו המחיר והשירות, היה לשביעות רצונכם. נשמח לפגוש אתכם בעתיד להזמנות נוספות עם חווית שירות מצוינת כמו שאנו יודעים לתת במרבית ההזמנות של הלקוחות שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
rami.ravideng
rami.ravideng
04.02.2025
מוצר שנרכש: 4 מזגני 1 כס

הזמנתי 4 מזגנים של 1 כס . לא הסכימו לתת הנחה כלשהי למרות שאני קונה חוזר ללפחות 4 עסקאות בשנה האחרונה. זמן אספקה מהיר יחסית . שירןת בסדר

חוות הדעת עזרה לכם?
ahmadnaaji.adv
ahmadnaaji.adv
11.12.2024
מוצר שנרכש: tadiran מזגן

יחס טוב עמידה בזמנים ביצוע טוב המכשיר לשימוש עקרוני טוב ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
drora35
drora35
09.05.2026
מוצר שנרכש: מזגן אלפא פרו 140NG

הזמנתי מהאתר. המחיר היה הכי זול ברשת. הגיע מהר מאד בלע בעיות. המוביל יצר קשר והגיע מהר.

חוות הדעת עזרה לכם?
ariehortig
ariehortig
16.03.2026
מוצר שנרכש: מזגן האייר עילי 12 inv x pro

מחירים מצויינים שרות מעולה, אספקה מהירה, לי היה מהיום למחר, ממליץ עליהם וקניתי גם בעבר והיה הכל לשביעות רצוני המלאה!

חוות הדעת עזרה לכם?
naderayik254
naderayik254
06.03.2026
מוצר שנרכש: מזגן תדיראן עילי 240NG אלפא פרו

שירות מעולה זמינות אמינות ומהירות והעיקר שהכי זול בכל הארץ. משלוח תוך שלוש ימים מגיע עד הבית.

חוות הדעת עזרה לכם?
דוי
דוי
04.03.2026
מוצר שנרכש: מזגן טורנדו טופ 30

הוזמן מזגן טורנדו והיה חשוב לי לקבלו כבר למחרת. בדקו עבורי ואישרו שזה אפשרי. ואכן הביצוע היה מושלם. כל תהליך הרכישה וההובלה כולל נהג אדיב ומקצועי.

חוות הדעת עזרה לכם?
meir31165
meir31165
11.02.2026
מוצר שנרכש: תדיראן 180

שירות מעולה כולל משלוח מהיר עד הבית, מחיר המוצר הכי זול שמצאתי באתרים השונים באינטרנט

חוות הדעת עזרה לכם?
אתי
אתי
26.01.2026
מוצר שנרכש: מזגן עילי תדירן אלפא פרו 370 NG

ממליצה מאד על האתר. המזגן הגיע תוך יום. ההובלה הוצעה היטב. מומלץ ביותר. אזמין שוב בוודאות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Arie Elberg
Arie Elberg
23.12.2025
מוצר שנרכש: Pro Inv 18 Wifi יליע ילימפ ןגזמ

הזמנתי מזגן, לא היה במלאי, שידרגו אותי למזגן יקר יותר ללא תשלום נוסף הגיע מהר, הותקן ועובד פיקס

חוות הדעת עזרה לכם?
rashidfarhoud88
rashidfarhoud88
16.12.2025
מוצר שנרכש: 245 Tadiran amcor 180 NG and tadiran galaxy

האספקה בוצעה תוך יומיים בלבד במשלוח רגיל – מהיר ומרשים. שירות אדיב וזמין, והמוצרים הגיעו ארוזים היטב ולשביעות רצון מלאה. חוויית קנייה מצוינת – בהחלט אמשיך לרכוש מכם גם בהמשך.

חוות הדעת עזרה לכם?
yaron.bello72
yaron.bello72
03.12.2025
מוצר שנרכש: מזגן 4 כס פמלי

כול הכבוד המחיר זול השירות מהיר מקצועי ואדיב היה של להזמין באתר אח"כ הגיע מהר אמליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
מופיד
מופיד
30.11.2025
מוצר שנרכש: Tornado slim x35

מאוד שירותיים, משלוח מהיר. בהחלט אזמין מהם שוב. המחיר גם הכי זול שמצאתי. תודה רבה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
מאהר
מאהר
21.11.2025
מוצר שנרכש: מזגן עילי אלקטרה 2 כ"ס A Inverter

1. שירות מצויין 2. התקשרו ישירות אחרי ביצוע ההזמנה 3. הגיע תוך 2 ימיים עסקים

חוות הדעת עזרה לכם?
mhajneahmad1046
mhajneahmad1046
17.11.2025
מוצר שנרכש: מזגן טורנדו מיני מרכזי 25 X

לפני הקניה קבלתי מענה והסבר על כל השאלות מהנציג החמוד שלהם, אספקה מהירה ובזמן. ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7

חוות דעת של מוצרים פופולריים בKarPo מרכז המזגנים

מוצרים נוספים הנמכרים בKarPo מרכז המזגנים

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון