מפרסם ב-zap מאז 2023

‎חשמל אבו גוש‎ ‏(AGelec)

חשמל ואלקטרוניקה (4 סניפים)

- / 5
בעלים: חשמל אבו גוש בע"מ
נמצאו 58 חוות דעת גולשים על חשמל אבו גוש
daclon
daclon
07.01.2025
מוצר שנרכש: Sשצדומע DW60BB8925AP

שרות לא מקצועי ולא אמין. הזמנתי מדיח כלים, בחנות אמרו מספר פעמים שיש להם מלאי (שלא היה בחנויות אחרות), שלמנו יקר יותר באור העובדה שזאת החנות היחידה שיש מלאי. ביום של קבלת המוצר אמרו אין מלאי. פרט נוסף מדאיג מאוד, כשרציתי לבצע הזמנה טלפונית, החנות רצתה לקבל צילום של תאודת זהות ושל כרטיס אשראי, משהו שהוא לא מקבל באליל. נאלצנו להגיע לחנות פיזית לבצע את ההזמנה על מוצר לא קיים. חוויה מאוד לא נעימה, מאוד לא מומלץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
nofit3258
nofit3258
05.01.2025
מוצר שנרכש: כיירים גז.

המוצר הגיע מאוחר בתמונה באתר היה נראה לבן. רוצים להחזיר להם את המוצר אבל הם לא עונים!!!!!! מנסה לתפו אותם מעל שבועיים אבל אין מענה

חוות הדעת עזרה לכם?
daniel
daniel
15.12.2024
מוצר שנרכש: מצנם 2 פרוסות מבית SAUTER סאוטר דגם TT520 GOLD

מדהים שמוצר שמזמינים מסין מגיע מהר יותר. הכל אופן המוצר נפתח שהוע שעבר וחובר לחשמל והוא לא תקין. אחרי מספר רב של נסיונות לחצור קשר עם החנות הרמתי ידיים. החנות לא עונה לטלפונים או הודעות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Elad Amir
Elad Amir
07.11.2024
מוצר שנרכש: שלט אקסבוקס

הזמנתי שלט למחשב ואחרי שבועיים ביררתי איפה הוא והודיעו לי שיגיע בתחילת שבוע הבא. ובכן, לא דיבר איתי שליח ולא הגיע השלט. טסתי לחול לשבוע ושלחתי בתום הטיול הודעה בכדי לברר אם המשלוח הגיע בזמן שלא הייתי בבית. אמרו לי לאחר שאלתי שהמשלוח הגיע ״בוודאות״. לאחר בדיקה בסניף הדואר ובבית - לא הגיע כלום! דיברתי איתם שוב ודרשתי משלוח מידי. השליח הגיע יום אחרי בלי התראה כשלא הייתי זמין ונסע הלאה. הציעו לי לחכות עוד 3 ימים למשלוח הבא וביקשתי לבטל. ההחזר הכספי לא היה מלא כיוון שנדרשתי לשלם 30₪ לחברת השליחויות - על משלוח שלא קרה!! מבחינתי שירות גרוע ובחיים לא אזמין מפה כלום.

חוות הדעת עזרה לכם?
nta555
nta555
21.07.2024
מוצר שנרכש: מאוורים

אין עם מי לדבר. לא עונים באף מספר טלפון. ואף שלוחה. פשוט זוועה. אני ממתין כבר עשרה ימים לקבל מאווררים ואין עם מי לדבר. עם כל הכבוד זה לא שרות...

חוות הדעת עזרה לכם?
3rubinio
3rubinio
30.06.2024
מוצר שנרכש: מיבש שיער gama

זוועה,קיבלתי מוצר לא כמו שהזמנתי ניסיתי ליצור קשר ללא מענה במשך שבועיים לצערי השירות גרוע ביותר לא אמין משם אף פעם ביזבזו לי מלא זמן ואנרגיות אני בדרך כלל לא כותב ביקורות ,לצערי אני חייב להזהיר את הקונה הבא

חוות הדעת עזרה לכם?
Aaron
Aaron
30.05.2024
מוצר שנרכש: כירת גז

הגעתי לחנות לקנות כירת גז,המוכר שכנע אותי לקנות טובה יותר,מועד האספקה היה 4 ימים,לפני פסח. בהזדמות זו קבלתי מוצר,שני בשקל. מועדהאספקה עבר,התקשרתי למוכר,בקש לחכות יומיים,עברו שלושה ימים,לא התקשר,התקשרתי,אמר שיש בעייה עם המוצר,ובקש שאחכה שבועיים,הסכמתי. עברו שבועיים ויותר,לא התקשרו,התקשרתי ,בקשו לחכות עוד יומיים,עברו יומיים,לא התקשרו,התקשרתי אמרו שידברו עם המנהל ויחזו אלי,לא חזרו... בלית בררה הגעתי לחנות למנהל סאמר,הציע להחליף את המוצר,סרבתי,בקשתי לבטל את העסקה. אמר שעלי לשלם את המחיר המלאעל המוצר שקניתי בשקל,סרבתי,אמרתי שישלחו שליח לקחת את המוצר,סרבו,התחייבתי להחזיר לחנות את המוצר. נאמר לי שהביטול יקח 3 עד 4 ימים. כעבור יומיים סאמר המנהל התקשר אלי,ואמר,כי הוא לא יכול לבטל את העסקה,עד שאחזיר את המוצר שקניתי בשקל,למרות שסכמנו שאחזיר את המוצר,לבסוף הסכים לבטל על סמך הבטחה שלי שאחזיר את המוצר. כעבור יום,סאמר התקשר ואמר שהכירה הגיעה לארץ ואוכל לקבלה בעוד 5 ימים. הסכמתי,ולבסוף התקשרו לפני המועד ותיאמו אספקה. אכן שליח נתקשר ואמר שהוא בדרך. ואז השליח התקשר,ואמר ש.... לא נותנים לו לעבור במחסום התקשרתי לסאמר,והצעתי שאשתי תעבור את המחסום ותקח את הכירה מהשליח,הוא אמר שהוא יפצה אותי ואקבל מהשליח מוצר כפיצוי. אשתי פגשה את השליח מעבר למחסום,הכירה נמסרה לה.... הפיצוי לא.... זו הסאגה שעברתי ...... שורה תחתונה,מוצר נקנה ב 11.4,התחייבו לספקו ב 18.4, סופק ב 29.5.

חוות הדעת עזרה לכם?
emanuelpeleg123
emanuelpeleg123
11.04.2024
מוצר שנרכש: מכונת תספורת Moser דגם 1400

רכשתי מכונת תספורת באינטרנט. המחיר שלהם היה הכי טוב. הבעיה שהמכונה לא סופקה לי, אני מתקשר ומתקשר ואין כל מענה שלחתי פנייה כתובה, ולא הגיבו. עדיין מחכה למכונה....

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
11.02.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
דורון
דורון
24.01.2024
מוצר שנרכש: תנור אמבטיה

הזמנתי שני תנורי מקלחת. הגיעו שבורים לגמרי, אריזה ללא שום ריפוד. כשהתלוננתי ביקשו תמונות. שלחתי ולא היתה שום התייחסות.

חוות הדעת עזרה לכם?
7632627
7632627
15.01.2024
מוצר שנרכש: טוסטר

הזמנתי טוסטר 6 פרוסות וקיבלתי טוסטר שבקושי מספיק לארבע פרוסות. יצרתי קשר והם הציעו לי טוסטר 6 פרוסות מפירמה לא ידועה וביקשו שאוסיף 50 ש"ח. התנגדתי, והם סירבו להחליף לי בחינם. אחרי השיחה הנ"ל, הם מיהרו לתקן בטוסטר שזה ארבה פרוסות.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
04.01.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
eaviner
eaviner
26.12.2023
מוצר שנרכש: מכונת ניקוי שואבת ושוטפת חוטית BISSELL דגם MULTICLEAN SPOT & STAIN 472

אני קבלתי את הדגם הלא נכון. התקשרתי, שלחתי מייל, ושלחתי וואטסאפ, אבל עוד לא טפלו בי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Asaf
Asaf
11.12.2023
מוצר שנרכש: מקרן קול Hisense דגם AX5100G

חלק משירות ללקוח הוא משלוח דרך חברת משלוחים שמתנהלת באופן ראוי מול לקוח. אחת על כמה וכמה כאשר משלמים בגין משלוח בנפרד (מה שלרוב ניתן כמשלוח חינם בחנויות אחרות). בנוסף זמינות בשירות לקוחות בטלפון (שלא קיים בחברה מסתבר). שליח מגיע ללא תאום, ללא התראה, ללא SMS בבוקר המשלוח. כלום. לא מבקר בכתובת ופשוט נוסע. חזרה אליו בטלפון בתוך 15 דקות אך הוא אינו באזור יותר ולא מעוניין לספק משלוח. מציין כי התקשר מספר פעמים ובפועל רק פעם אחת. לשאלתי, השליח ברוב חוצפתו מספק שם של חברת שליחויות אחרת (ולראיה המנהל שלו שהתקשר מטלפון של עמית זריז שליחים). מנהל חברת השליחויות מדבר בחוצפה בטלפון וחושב שלגיטימי לספק מוצר ללא התראה כלשהי כלל כפי שנהוג בכל חברה עם דגש על כל חברת שליחויות אחרת בארץ. לשאלתי מדוע אין התראה אפילו בבוקר המשלוח ענה מנהל החברה כי "אני לא שולח הודעות שלא ישגעו את השליחים שלי" יופי של שירות. לחברה שמספקת מוצרי חשמל ישנה אחריות בבחירת חברות שליחויות עם סטנדרט בסיסי. אחת על כמה וכמה כשמדובר במשלוח שכרוך בתשלום. בנוסף מן הראוי לענות במוקד שירות לקוחות. אני מקבל משלוחים על בסיס יומי ומעולם לא נתקלתי בחוויה כה שלילית.

חוות הדעת עזרה לכם?
דנה
דנה
18.01.2025
מוצר שנרכש: שואב אבק אלחוטי ידני Shark שארק CH953

המשלוח היה צריך להגיע עד 5 ימי עסקים, לא הגיע. פתחתי פניה באתר - לא ענו. פניתי בווטסאפ - הבטיחו שיגיע תוך יומיים. לא הגיע. פניתי שוב - בשעה טובה הגיע אחרי שבועיים. האריזה הגיעה מפורקת לגמרי. את השואב עוד לא ניסינו אז אין לי חוות דעת עליו.

חוות הדעת עזרה לכם?
chaniw18
chaniw18
14.01.2024
מוצר שנרכש: מיקסר קנווד KMX750

הזמנתי מיקסר ב 19.12.23. טרם קיבלתי אותו. אין תשובה בשירות לקוחות או תחת הספקה. שלחתי ווטסאפ. פעם אחת נעניתי ופעם אחת התעלמו....סה"כ אני מקווה שאפשר לבטל את העסקה כי ניראה לי שיש להם בעיות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ycohen204
ycohen204
05.01.2024
מוצר שנרכש: מקרר ויטרינה

קיבלתי מוצר שלא הזמנתי במקום מה שהזמנתי באתר כשהתקשרתי אמרו לי שזה נגמר תוסיף עוד כמה שקלים וקח משהו יותר יקר בפער של כמעט פי 2 מהמחיר של ההזמנה הקודמת

חוות הדעת עזרה לכם?
khashmal18
khashmal18
22.10.2024
מוצר שנרכש: Lg MH8235GIB

אני מצאתי המצור במחיר טוב מאוד גם אנשים טובים אובקה בזמן הנכון ושרות היתה טוב מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
דב
דב
14.10.2024
מוצר שנרכש: קומקום חשמלי

מצאתי את המוצר בזאפ, המחיר היה הוגן, שליחות עד הבית חינם, קיבלתי שירות גם לאחר הקניה, בקיצור: אין מילים...

חוות הדעת עזרה לכם?
מרים לוק
מרים לוק
06.10.2024
מוצר שנרכש: מגהץ cecotec 3200 8BAR

רכשתי מגהץ של חברת cecotec מנהל עלי היה מאוד מקצועי וייעץ לי ממש טוב. קבלתי מחיר מאוד נוח ושירות מאוד מקצועי . בנוסף עלי שלח לי את ההזמנה תוך 3 ימים קבלתי המוצר. ממליצה לכולם !

חוות הדעת עזרה לכם?
shirleykantor
shirleykantor
30.09.2024
מוצר שנרכש: מיקסר ידני Bosch בוש MFQ40304

הקניה היתה נוחה וקלה. המוצר אותו הזמנתי הגיע אלי הביתה יומיים אחרי הרכישה. אני מרוצה מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
נפתלי
נפתלי
19.09.2024
מוצר שנרכש: מאוורר

חווית קניה קלה וברורה, מחיר טוב מאוד, משלוח מהיר. נהניתי מאוד מהשירות הטוב בחנות הזאת.

חוות הדעת עזרה לכם?
yehudaelozory
yehudaelozory
25.07.2024
מוצר שנרכש: קירה חשמלית כפולה

הייתה חווית קניה טובה ומקצועית המשלוח הגיע מהר המוצר עובד טוב בסך הכל הייתה חווית קניה מעולה ואני בהחלט יקנה משם שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
ilanarubin07
ilanarubin07
24.07.2024
מוצר שנרכש: מעבד מזון samurai sufp23

המחיר הכי אטרקטיבי, שירות מהיר, תוך יומיים, למרות מגורים בצפון המטווח, רק הערה אחת, החשבונית הגיעה בערבית

חוות הדעת עזרה לכם?
Sarah
Sarah
11.07.2024
מוצר שנרכש: מאורר מגדל של GOLDLINE

לאחר סקר קצר מצאתי את מאורר מגדל GOLDLINE בחנות אבו גוש חשמל. מחיר הזול ביותר. עשיתי הזמנה. כעבור שלושה ימים המכשיר הגיע אלי לבקעת הירדן. בפניה טלפונית ענו לי מיד. היו אדיבים ביותר. ממליצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון