הגעתי לחנות לקנות כירת גז,המוכר שכנע אותי לקנות טובה יותר,מועד האספקה היה 4 ימים,לפני פסח.
בהזדמות זו קבלתי מוצר,שני בשקל.
מועדהאספקה עבר,התקשרתי למוכר,בקש לחכות יומיים,עברו שלושה ימים,לא התקשר,התקשרתי,אמר שיש בעייה עם המוצר,ובקש שאחכה שבועיים,הסכמתי.
עברו שבועיים ויותר,לא התקשרו,התקשרתי ,בקשו לחכות עוד יומיים,עברו יומיים,לא התקשרו,התקשרתי אמרו שידברו עם המנהל ויחזו אלי,לא חזרו...
בלית בררה הגעתי לחנות למנהל סאמר,הציע להחליף את המוצר,סרבתי,בקשתי לבטל את העסקה.
אמר שעלי לשלם את המחיר המלאעל המוצר שקניתי בשקל,סרבתי,אמרתי שישלחו שליח לקחת את המוצר,סרבו,התחייבתי להחזיר לחנות את המוצר.
נאמר לי שהביטול יקח 3 עד 4 ימים.
כעבור יומיים סאמר המנהל התקשר אלי,ואמר,כי הוא לא יכול לבטל את העסקה,עד שאחזיר את המוצר שקניתי בשקל,למרות שסכמנו שאחזיר את המוצר,לבסוף הסכים לבטל על סמך הבטחה שלי שאחזיר את המוצר.
כעבור יום,סאמר התקשר ואמר שהכירה הגיעה לארץ
ואוכל לקבלה בעוד 5 ימים.
הסכמתי,ולבסוף התקשרו לפני המועד ותיאמו אספקה.
אכן שליח נתקשר ואמר שהוא בדרך.
ואז השליח התקשר,ואמר ש.... לא נותנים לו לעבור במחסום התקשרתי לסאמר,והצעתי שאשתי תעבור את המחסום ותקח את הכירה מהשליח,הוא אמר שהוא יפצה אותי ואקבל מהשליח מוצר כפיצוי.
אשתי פגשה את השליח מעבר למחסום,הכירה נמסרה לה.... הפיצוי לא....
זו הסאגה שעברתי ......
שורה תחתונה,מוצר נקנה ב 11.4,התחייבו לספקו ב 18.4, סופק ב 29.5.