
ביום 11/4 הזמנתי מוצר מאתר הספק (מברגת אימפקט). ההזמנה אושרה, ויש הוראת חיוב בכרטיס האשראי שלי. באתר הספק מצויין במפורש כי במידה והמוצר לא יהיה במלאי- הכרטיס לא יחוייב. בחלוף יומיים קיבלתי הודעה לקונית במייל לפיה "ביטול עסקה - המוצר אזל מהמלאי". הקטע הזה של פירסום מוצר (במחיר אטרקטיבי) שאין במלאי לא מוסיף לאמינות של החנות. היה ראוי לפחות להציע מוצר חליפי. כמובן שבכל הקשור לביצוע הזמנה, חיוב של כרטיס אשראי- הכל מתוקתק. אין הפתעות לא אחזור לרכוש בחנות זו.
אביחי שלום, צר לנו על כך שזו חווית הקניה שלך מהאתר, ונבקש להבהיר מספר נקודות: 1. חיוב כרטיס האשראי שלך נעשה בתום לב ואנו מצרים על כך. ככלל, אין אנו מחייבים אף כרטיס אשראי אם אנו לא בטוחים שהמוצר במלאי. 2. אין לנו יכולת שליטה משום סוג על מלאים של היבואן. 3. במידה והמוצר אינו במלאי אנו שולחים מייל אחיד ואוטומטי ללקוחותינו, אשר מציין שהמוצר אזל ושהכרטיס לא חויב. 4. במקרה שלך - בעקבות העובדה שכרטיסך חויב, כרטיסך זוכה במיידית ובמלואו. 5. חשוב לנו לציין שבשום מצב אנו לא מכריזים על מוצר כאזל מהמלאי משום סיבה מלבד העובדה שהוא אכן אזל. אנו שוב מצרים על הטעות שנפלה בחיוב וזוכתה במלואה. נשמח לעמוד לרשותך. בברכה צוות מ.ג הצפון.























