
שלחתי את הבת שלי לקנות Samsung Galaxy S26 256GB 12GB RAM SM היא הראתה למוכר את הודעה ממני עם הפרטים של הטלפון שאני רוצה המוכר בפועל מכר לה Samsung Galaxy S26 Ultra טלפון יקר ב 1000 ש"ח וכבד יותר. וגם שלח אותה לאסוף את הטלפון מסניף אחר של החנות כי אמר שאין לא אותו. הבת שלי מהרה ולכן לא עלתה על זה שמכר לה טלפון מאותה סדרה אבל אחר. כאשר הגיעה הביתה עליתי על הטעות אבל הטלפון כבר היה פתוח (פתחו בחנות כדי לשים מגן, וגם אני הדלקתי אותו). בנוסף קנתה אוזניות חוטיות אייפון שמסתבר שהן תקולות (לקח לי חודש להבין שהבעייה היא באוזניות). במקרה של הטלפון עוד יכוליתי להגיד שאולי זת טעות שלנו שלא בדקנו בשבע עניין את המוכר למרות שבפועל זה כל כך טבעי ביקשה טלפון אחד (לא ידע עליו יותר מיד לפרטים) סמכה על המוכר שיתן את מה שביקשה. בשני המקרים דיברתי עם החנות השתשובה שלהם היא שאין מה לעשות, בעייה שלי, שום רצון לעזור. אז לסיכום לא ממליץ
שלום צר לנו לקרוא על תחושותיך, אך חשוב לנו להעמיד דברים על דיוקם ולהציג את התמונה המלאה. אנו דוגלים בשקיפות מלאה ובשירות אמין, ומעולם לא הייתה לנו כוונה 'לדחוף' מוצר לאף לקוח. לגבי רכישת המכשיר: במהלך הרכישה, הוסבר לבתך מספר פעמים ובאופן מפורש כי מדובר בדגם S26 Ultra. היא ראתה את המכשיר, אישרה שזהו הדגם שהיא רוצה, ורק לאחר מכן בוצעה העסקה. בסופו של דבר, באחריות הלקוח במעמד הקנייה לוודא שהמוצר שהוא בוחר אכן תואם לצרכיו או לבקשות שקיבל. ההפניה לסניף השני נעשתה אך ורק כדי לאפשר לה לאסוף את המכשיר במיידי ולא להמתין למלאי. לגבי פתיחת הקופסה: כפי שציינת, המכשיר נפתח בסניף לצורך הדבקת מגן מסך – שירות שנעשה לבקשת הלקוחה. מכיוון שהקופסה נפתחה והמכשיר הופעל, לא ניתן (גם על פי חוק) להחזיר או להחליף אותו כמוצר חדש שאריזתו סגורה. לגבי האוזניות: אוזניות חוטיות מוגדרות כמוצר היגייני (סטרילי) ומתכלה. בשל כך, לאחר פתיחתן ושימוש של כחודש, לא קיימת להן אחריות. עם זאת, חשובה לנו מאוד ההרגשה הטובה של הלקוחות שלנו. לכן, לפנים משורת הדין ולמען שביעות רצונך, אנו מזמינים אותך להגיע אלינו ונחליף לך את האוזניות לחדשות לחלוטין על חשבוננו. נשמח לראותך ולסייע במס' הטלפון - 053-325-5020 בברכה, צוות ג'וי מובייל.























