מפרסם ב-zap מאז 2004

‎פלונטר‎ ‏(Plonter)

חנות מחשבים וירטואלית מקיפה (תל אביב)

- / 5
בעלים: פלונטר טכנולוגיות בע"מ
נמצאו 88 חוות דעת גולשים על פלונטר
Roni
Roni
26.09.2016
מוצר שנרכש: מחשב All in one NUC i3

רכשתי מחשב INTEL NUC כולל תוכנת הפעלה windows 10 המחשב תיפקד אולם לא ניתן היה לשנות הגדרות גודל האותיות בתפריט המסך. בשיחה טלפונית התבקשתי להביא את המחשב לחנות לקבלת שירות (מדוע לא על ידי כניסה מרחוק?) בבואי לחנות נדהמתי לשמוע כי אין הם אחראים לתפקוד התוכנה ותאימותה למחשב ואין בכוונתם לתת שרות, מדוע הזמנתם אותי לבוא - זמן נסיעה מביתי כשעה לכל כיוון. לאחר ויכוח חסר תוחלת עם הטכנאי האחראי, אחד הטכנאים הסכים לחבר המחשב לבדיקה. הטכנאי "הצליח" להגדיל את הכתוביות במחשב לגודל של 500% - מצב בו לא ניתן כלל לעבוד עם המחשב ולא הצליח להחזיר הכתוביות חזרה לגודל 100%. הטכנאי הראשי הורה בשלב זה לטכנאי לנתק את המחשב ולא להמשיך לנסות להחזיר המצב לקדמותו. בקצרה השאיר אותי "לשבור את הראש" עם מחשב שאינו מתפקד כלל. מחוסר ברירה התקנתי את תוכנת windows מחדש כולל את כל התוכנות במחשב – פעולות הדורשות שעות עבודה רבות. בעזרת מרכז התמיכה של מיקרוסופט, הסתבר כי פלונטר מכרה והתקינה במחשב תוכנת ווינדוס 10 ישנה (גרסה 10.0) בה לא ניתן לשנות את גודל הכתוביות. הורדתי עדכון לגרסת ווינדוס העדכנית בה פונקציית הגדרת גודל הכתוביות מתפקדת כראוי. פלונטר הפגינה חוסר ידע, חוסר מקצועיות, זלזול מוחלט בלקוח, הפקרתו לבעיות אשר נבעו ממכירת גירסת ווינדוס ישנה והגדרות מערכת שגויות שנעשו על ידם. אם לא די בכך, הגדרות המערכת השגויות אילצו אותי להתקין מחדש את תוכנת ווינדוס וכל התוכנות במחשב בהשקעה של למעלה מיום עבודה שלם. איני עוסק במערכות הפעלה אולם יש לי רקע במחשבים המאפשר טיפול במערכות אלו במקרה הצורך (תוך השקעת שעות עבודה רבות). מה יעשה אדם שאין לו כל רקע בתחום – יפנה לטכנאי באופן פרטי וישלם תשלום נוסף עבור שרות אותו אמורה הייתה פלונטר לספק במסגרת ובתקופת האחריות?

חוות הדעת עזרה לכם?
Inbar
Inbar
10.09.2016
מוצר שנרכש: מחשב נייח לא ממותג

קניתי מחשב נייח המורכב מחלקים יד 2 שאמורים להיות חזקים כדי שאוכל לשחק במשחקים כבדים (העלות כ3000 שח). לאחר הקניה אף משחק לא עבד לי - קיבלתי "מסך כחול" לאחר כמה דק משחק. מכיוון שהגישה לחנות מאוד לא נוחה והיא פתוחה רק בשעות העבודה שלי (ולא בימי שישי הפנויים) התקשתי לקחת את המחשב לתיקון. לאחר התיקון הראשון חזרתי הביתה עם אותה בעיה בדיוק. שוב החזרתי את המחשב לתיקון, שוב אמרו שמצאו בעיה והחליפו לי איזהשהו חלק לחדש, וכאשר חזרתי לבית שוב נשארתי עם אותה בעיה, מסך כחול! לא רק במשחקים , גם סתם כשגולשים באינטרנט. אז חזרתי שוב בפעם השלישית, הסברתי להם שהמחשב היה כבר פעמיים בתיקון, בכל אחת מהפעמים הם אמרו שהחליפו רכיב ומצאו בעיה , ושוב גם בפעם השלישית גיליתי שנשארתי עם אותו "מסך כחול". הם הציעו לי לשדרג את הWD לWIN10 , טענו שאולי זאת הבעיה, ועדיין גם לאחר השדרוג נשארתי עם מחשב מקרטע שאי אפשר לשחק עליו אף משחק. צוות הטכני של החנות לא מקצועי ולא מיומן ולא אקנה שם יותר לעולם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Flight Killer
Flight Killer
16.05.2016
מוצר שנרכש: לוח אם Rampage V Extreme

רכשתי לוח אם כחלק ממערכת מחשב מאוד יקרה ומשוכללת, לצערי לוח האם התקלקל לפני כחודש. המחשב נמסר למעבדה לתיקון ושם לא הצליחו לאתר את התקלה ומסרו לי אותו בחזרה בדיוק במצב שהיה כאשר הוא נמסר אליהם. מיד כשהגעתי הביתה שמתי לב שהתקלה עדיין קיימת, התקשרתי לחנות לדווח על כך ונאמר לי להביא את המחשב ותו לו לבדיקה במעבדה. יש לציין שבין לבין ערכתי חיפושים בהמון פורומים באינטרנט ואנשים עם אותו לוח אם דיווחו על אותה בעייה שניפתרה לאחר החלפת לוח האם לחדש. כאשר המחשב הגיע למעבדה יצרו עימי קשר מהחנות וטענו בשנית שאין לו שום תקלה ושהמחשב תקין לחלוטין ושהבעייה היא בציוד ההיקפי שלי. יש לציין שכאשר התקלה חזרה על עצמה - שום ציוד היקפי לא היה מחובר לחמשב מלבד מקלדת ועכבר (אשר נבדקו במחשב אחר ונמצאו תקינים לחלוטין). החנות התעקשה שלא לשלוח את לוח האם להחלפה אצל היבואן ונשארתי תקוע עם מחשב תקול אשר שילמתי עליו לא מעט, ללא שום עזרה ו"אבא ואמא". התרשמתי מחוסר המקצועיות בטיפול בבעייתי. בנוסף כאשר מסרתי את המחשב לתיקון בפעם השנייה, טכנאי המעבדה התעצבן עליי ואמר לי: "אני מעדיף שלא למכור לך עוד מוצרים בעתיד"... זה יחס ללקוח אשר שילם ממיטב כספו?! לכן לא ארכוש בחנות זאת בעתיד! אני מאוד מאוד מאוכזב...

תגובת החנות

האמת שאין לי מושג מי זה Flight Killer. ואנחנו מטפלים בכל תקלה ותקלה שיש ללקוחות שלנו ובתנאי שאנחנו רואים את התקלה כמובן. תקלה שלא נחוות במעבדה לא ניתנת לתיקון.

חוות הדעת עזרה לכם?
eellii
eellii
25.04.2016
מוצר שנרכש: אינטל נוק 513RYH

שלחתי נוק לתיקון כח היה תקול, בגלל שלא ידעתי את מהות התקלה, שלחת עם ספק כח. שלחו לי חזרה (אני שילמתי את דמי המשלוח) מוצר ללא ספק כח. כשהתקשרתי לבקש בנימוס את ספק הכח. אמרו לי בתקיפות שהתקשרתי מאוחר מידי אין שום אסמכתא שהיה ספק כח ושזו בעיה שלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
adam
adam
14.07.2015
מוצר שנרכש: עכבר אופטי M111-D

קניתי עכבר, אבל כשקיבלתי את זה, הסתבר שזה לא מתאים לי כי זה לא מתאים ליד שמאל. מייד החזרתי את זה לאריזה, והגעתי לחנות. שם הוציאו את העכבר וטענו שיש עליו כתמים או שריטות, ושהם לא יכולים לקבל אותו חזרה. אם יש שריטות על העכבר הם לא ממני, כי אני בסך הכול הוצאתי את זה, ראיתי שזה לא מתאים, ומייד החזרתי אותו לאריזה. מסתבר שהם מוכרים מוצרים עם פגמים, ואז זה משמש אותם בתור תירוץ לא לקבל את המוצר בחזרה. מזל שבמקרה שלי זה היה רק עכבר זול ולא משהו יותר יקר. בסוף בעל החנות הציע בצורה מאוד גסה ולא מנומסת להחזיר לי את הכסף ושאני אעוף להם מהחנות. ברור שלא הייתי ממליץ לקנות אצלם בשום פנים ואופן.

חוות הדעת עזרה לכם?
הדס
הדס
31.08.2013
מוצר שנרכש: DisplayPort to HDMI Female Adapter DisplayPort to HDMI Female Adapter

כשבוע לאחר ביצוע ההזמנה התקשרתי לחנות לבדוק את סטטוס ההזמנה. הבחור שענה לי הבטיח לבדוק. כ-3 שבועות לאחר מועד ההזמנה התקשרתי שוב. עכשיו הבחור שענה בדק עם הספק שלו בעודי מחכה על על הקו, ובעקבות זאת קיבלתי את המוצר כעבור מספר ימים. יש לציין כי באתר החברה מציינת כי אספקת המוצרים הינה תוך 10 ימים ובמידה וקיימים עיכובים הם מתקשרים ללקוח. מיותר לציין שלא קיבלתי שום שיחה יזומה מן החנות, וכשציינתי זאת בפני הבחור שענה לי לטלפון, הוא לא מצא לנכון להתנצל על כך שאינם עומדים במה שהם מפרסמים. אם היה לי כוח לחפש את המוצר בחנות אחרת הייתי מבטלת את ההזמנה. לא אחזור לקנות בחנות זו. המספר הנ"ל הינו מספר ההזמנה, לא חשבונית.

תגובת החנות

אכן הלקוחה צודקת. הסיבה היא שבסוף יולי החברה עברה בעלות ודירה ועברו עליינו שבועיים של מעבר, סידור מוצרים ופתיחת חשבון בנק וכרטיסי לקוח אצל הספקים השונים. לצערנו נוצרו עיכובים באספקות של מוצרים מיבואנים מסויימים ללקוחות בודדים. הלקוחה ביקשה פיצוי אך המוצר מחירו 58 שקלים ולא היה פיצוי הגיוני שניתן לתת על מוצר זול כל כך. עוד כמה לקוחות בודדים שנפגעו בזמן האספקה פוצו לשביעות רצונם אך שם היה ערך כספי גבוה וניתן היה לתת פיצוי מסויים. שמחים לשרת לקוחות בכתובתנו החדשה בתל אביב. תודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
שמעון
שמעון
20.09.2011
מוצר שנרכש: לוח אם, כונן SSD z68 pro 3, crucial

המוצרים אכן הגיעו בזמן אך צורת המשלוח לא סבירה - כופסאת המשלוח החיצונית הגיע מעוכה, הכונן הוכנס לתוך הקופסא של הלוח אם. החוברת של הלוח אם הגיעה מעוכה. הכונן הכשיח הגיעה ללא קופסא וללא חוברת(לטענת החנות ככה מגיעים כל הכוננים) לאחר שהתקשרתי לחנות כמה פעמים בכדי לתפוס אותם ענה לי אדם בשם ויטלי(ככל הניראה הוא גם המוכר וגם השרות לקוחות) ונתן לי שרות מזלזל. לא הייתי ממליץ לרכוש בחנות זו, ישנן הרבה חנויות שנותנות שרות טוב בהרבה ובהן המוצרים מגיעים בצורתם המקורית ולא מעוכים. כמו כן מאוד התאכזבתי ששלמתי את מייטב כספי ולא קיבלתי שרות בהתאם.

תגובת החנות

הלקוח התקשר וכעס על כך שלוח האם לא הגיע באריזה סגורה הרמטית (מה שנקרא Shrink) כלומר אריזת פלסטיק נצמד. הוסבר לו ששום לוח אם של אף יצרן לא מגיע ארוז הרמטית וכנ"ל הלוח שלו. הכונן שהזמין מגיע בגרסת OEM ללא חוברות וכו' אך הגיע סגור הרמטית כמו כל כונן SSD. הכונן שהוא קטן במיוחד הוכנס לתוך הקופסא של לוח האם יחדיו כדי שישב טוב באריזה והכל נארז באריזה ממוחזרת כפי שמצויין גם על שובר המשלוח (אנחנו משתמשים באריזות קיימות ולא משתמשים בקרטונים חדשים כדרך עבודה קבועה ומצהירים על זה גם בשובר המשלוח) הלקוח ניסה לקבל פיצוי על דברים שלא מהווים שום בעייה והדרישה ללוח ארוז בשרינק או חוברת הוראות לכונן SSD תמוהות. וכן כעס מאוד על זה שהלוח לא ארוז הרמטית (ושוב. אין דבר כזה אצל אף אחד מהיצרנים ואשמח אם תבדקו את זה עם יבואנים/חנויות אחרות. לאחר מכן איים שהולך לכתוב תלונה לזאפ. כי לדעתו זה סוג של עונש. הלקוח קיבל את המוצרים תקינים, חדשים ובזמן. ואיום בתלונה לזאפ הוא לא משהו שבגללו אנחנו חייבים למלא את דרישותיו לספק דברים בצורה שהם לא משווקים במקור. המוצרים נשלחו אליו בדואר רשום מבוטח ואם נגרם נזק כלשהו למוצרים הלקוח ואנחנו מבוטחים נגד כל בעייה. אבל הוא לא טען שיש בעיה ולכן לא הופעלו מנגנונים לטיפול בבעייה עוד דבר חשוב הוא שהלקוח נפגע בשיחה עם ויטאלי בגלל שויטאלי לא הסכים איתו. קורה גם שאנחנו לא מסכימים עם לקוחות. זה לא נקרא שרות רע אלא פשוט אי הסכמה הלקוח רשאי להחזיר את המוצרים לפי חוק הגנת הצרכן וכספו יושב לו אם חושב שמשהו לא תקין.

חוות הדעת עזרה לכם?
varda
varda
07.08.2011
מוצר שנרכש: דיו ונייר צילום

אכזבה. תהליך הזמנה- מסובכת. שבועיים עד ששלחו- לא התקשרו להגיד שאין במלאי ומחכים לספק. הנייר (286 ש"ח) הגיע מקומט. אrיזה מעוכה. לא יודעת אם זה בגלל האריזה הלקוייה או אם נשלח ככה מהספק, אבל כשהתקשרתי להתלונן אמרו לי ללכת להתלונן בדואר. לא היו מוכנים לקחת בחזרה או לטפל בעניין.

תגובת החנות

טענה ראשונה: בקשר לעיכוב היה מחסור במוצר במחסני היבואן אך לפני שהחבילה נשלחה וידאנו איתה שהיא רוצה את המוצרים. יש לציין כי הלקוחה לא חוייבה על המוצרים עד הרגע שבו אישרה את רצונה לקבלם למרות האיחור ולכן מוזר לי הדבר כי היא ידעה שיש אחור ואישרה את רצונה במוצר. פלונטר איננה מחייבת את הלקוחות במעמד ההזמנה אלא רק בעת הכנת המוצר למשלוח לבית הלקוח. טענה שנייה: הלקוחה קיבלה חבילה מעוכה מהדואר. ביקשנו מהלקוחה להחזירה לדואר ולהגיש תלונה. חבל שהיא בכלל הסכימה לקבלה אבל זו טעות שכבר לא ניתן לתקן. חשוב לזכור שאנחנו לא הדואר ולא יכולים לפקח על גוף שכזה ברמה של חבילה בודדת. מכיוון שהחבילה בידיה ע"פ חוקי דואר ישראל אין אנו יכולים להגיש תלונה אבל אחרי שתחזיר לסניף שממנו הגיעה ותגיש תלונה רשמית הנושא יטופל וכספה יוחזר לה. הטיפול במקרים כאלה מבוצע על ידי רשות הדואר ואז הם מערבים אותנו אך תחילת הטיפול היא על ידי מקבל החבילה שנמצאת בידיו. הבהרתי ללקוחה בשיחה טלפונית שאין מה לדאוג לכספה. בסופו של התהליך (שהוא לא ממש ארוך) החבילה שמבוטחת על ידי הדואר תטופל בדרך שבה עובד דואר ישראל ואם במקרה זה היה מושאר בסניף הדואר של הלקוחה הכל היה יותר פשוט.

חוות הדעת עזרה לכם?
אורן
אורן
18.10.2010
מוצר שנרכש: סטרימר 73100

רכשתי את הסטרימר באמצעות הזמנה באינטרנט. המוצר שקבלתי (איסוף עצמי) היה משומש (נשארו טורנטים של הלקוח הקודם). בחנות ניסו לטעון שהטורנטים היו לצורך בדיקת המוצר לפני מסירה, אבל המוצר גם הגיע פגום,לא ניתן היה לעדכן את הגרסת הקושחה שלו ולא הייתה גישה לממשק הweb. בחנות הציעו להחליף לי למוצר חדש ואני הסכמתי. לאחר שבוע פנו אליי שוב וטענו שעדיין המוצר לא מוכן (אבל כל החלקים הגיעו...). מנהל החנות הציע (מיוזמתו) להחזיר את המוצר הפגום ולקבל החזר כספי. כמובן שהסכמתי.

תגובת החנות

לצערנו היתה באמת בעייה עם המוצר שהלקוח קיבל לאחר ניסוי אצלנו. הצענו להחליף אבל זה לקח יום אחד יותר ממה שהסכים לחכות ואז הצעתי לו זיכוי מלא (למרות שהמוצר היה במלאי ורק עדיין לא מורכב בגלל הטכנאי שלנו היה במילואים בשבוע שעבר) הלקוח הגיע, קיבל את כספו כמובטח ולדעתי זה שירות נהדר למרות הטעות. כמו כן הלקוח לא החזיר חלק מהמוצר. החלטנו לא להטריח אותו ולא התקשרנו אליו להחזיר את המתאם האלחוטי בשווי של כ 150 ש"ח שנשאר בידיו. נראה לי שרות נהדר ?

חוות הדעת עזרה לכם?
צחי
צחי
18.10.2010
מוצר שנרכש: מתאם USB LAN NAS2XU2

הזמנתימתאם USB לרשת LAN. ההזמנה היתה קלה והמוצר נמסר באיסוף עצמי. אחרי מספר ימים המוצר היה נעלם מהרשת ואפשר היה לפתור זאת עם כיבוי והדלקה. פניתי לתמיכה של אדוניקס והם הודיעו לי שעלי להחליף את המוצר. כל זה קרה בסוכות. מאז אני מנסה לשוא להחליף אותו דרך פלונטר ולא מצליח. בכל פעם תירוץ אחר. הם אף פעם לא חוזרים. תמיד צריך לדגום אותם. הלכו 400 שקל. אני משם לא מזמין יותר.

תגובת החנות

הסיפור נכון בחלקו אך יש בו מספר "חורים". 1. בחופשת הסוכות היבואן של המוצר היה סגור כמו רבים וטובים אחרים 2. הלקוח דיבר עם אדוניקס והם אמרו "להחליף" אבל... הם לא אמרו שיש ליבואן כאלה בארץ. 3. נכון להיום אחה"צ קיבלנו מהיבואן בקשה להחזיר את המוצר להחלפה וזה יקח כשבועיים שלושה. 4. מחר נודיע את זה ליבואן כי את ההודעה קיבלנו בסוף היום. ה "הלכו 400 ש"ח וכו'" הם הגדרות של הלקוח שיודע בכך שבסוכות לא יהיה פיתרון וכן ידע שהיבואן קיבל את התכתובת שלו עם היצרן וזה בטיפול. מקווה שיפתר בקרוב. פלונטר וכל חנות מחשבים אחרת בישראל הינם גורם המקשר בין היבואן של המוצר ובין הלקוח אבל מכאן ועד ההנחות שלו שזה חייב להיפתר מייד (גם ההתכתבות שלו עם היצרן לא לקחה דקותיים) בסופו של דבר הפריט יוחלף והכל יהיה טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
daniel
daniel
28.10.2009
מוצר שנרכש: שלט למחשב A90-00007

באתר החברה תיאור המוצר היה באנגלית וחלקי מאוד להלן: "Microsoft MCE Remote Control for Windows XP MCE and HTPC - comes with 2 IR-Blasters - Batteries included". לא היה באתר כל תיאור של פונקציונליות המוצר. המוצר הגיע ללא כל תיאור פונקציונלי או הוראות. לאחר שקיבלתי אותו התברר לי ש MCE זאת גרסה מיוחדת של חלונות (שאין לי) וגם שהפונקציונליות של השלט במחשב שלי היא רק לעשות play ו pause ורק במדיה פלייר! כשביקשתי להתחרט (ביום קבלת המוצר) והסברתי שלא יכולתי לנחש מה פונקציונליות המוצר לאור התיאור החלקי נאמר לי שעליי לשלם 5% דמי ביטול ולהחזיר את המוצר כשכל חלקיו באריזות המקוריות סגורות. שאלתי מאיפה אמצא זוג בטריות עטופות בשרינק ואיך אוכל לסגור שקיות הניילון שקרעתי בפתיחה, ונאמר לי שזאת בעיה שלי. לאור הסכום הנמוך החלטתי לנתק איתם קשר ולמכור אותו כיד שנייה, אבל אני בטח לא אקנה אצלם יותר וממליץ לאחרים לעשות כמוני.

תגובת החנות

1. מדוע הלקוח קונה משהו שאין לו מושג אם מתאים לו? 2. בתאור המוצר כתוב בפירוש שמתאים ל Windows XP MCE וללקוח אין את מערכת ההפעלה הזאת אז מדוע קנה ? 3. יש חוק במדינת ישראל שנקרא "חוק הגנת הצרכן" ואנחנו פועלים על פיו 4. בתאור המוצר מופיעות המילים OEM ואם ללקוח אין מושג מה זה הוא מוזמן להתקשר ולשאול או להיכנס לויקיפדיה http://en.wikipedia.org/wiki/Original_equipment_manufacturer ומכך אנחנו ממליצים ללקוחות שלנו: 1. לקרוא ולהבין מה הם קונים. ואם זה לא מובן אז לשאול ("אין הביישן למד") 2. לבדוק אם ברשותם מערכת הפעלה מתאימה 3. להתייעץ איתנו בטלפון/דואר אלקטרוני 4. לבדוק את חוק הגנת הצרכן לפני התרעמות על דמי הביטול 5. להתלונן לזאפ כשהם צודקים ולא כשהם טועים לגמרי בתלונתם

חוות הדעת עזרה לכם?
Vadim
Vadim
15.09.2009
מוצר שנרכש: כרטיס מסך sax591p215

לפני שנתיים קניתי את הכרטיס הנ"ל בפלונטר, עכשיו הוא הפסיק לעבוד. הכרטיס מגיע עם 3 שנים אחראיות. החזרת אותו לחנות לתיקון. אחרי שבוע התקשרתי לבדוק מה מצב עם הכרטיס ונאמר לי שעל גבי כרטיס חסרה מדבקה עם מספר סריאלי של הכרטיס ולכן הם אינם יחליפו כרטיס באחראיות בכרטיס תקין. אינני בטוח שהיתה שם מדבקה מלהתחילה. אינני הסרתי שום מדבקה מהכרטיס. הכרטיס עולה לי 1,335 ש"ח וקניתי כרטיס כזה יקר רק בגלל אחראיות של 3 שנים.

תגובת החנות

את התגובה הרשמית של יבואן הכרטיס לישראל תוכלו לקבל מחברת CD-LOG כמו כן באתר היצרן בחו"ל וזה נכון לכל יצרני המוצרים בעולם ובעיקר עד כמה שאני מכיר את שוק המחשבים תקבלו תשובה זהה מכל היבואנים והיצרנים שברגע שמספר סידורי של מוצר מוסר/נמחק אחריותו פגה קישור לאתר היצרן לסעיף האחריות: http://www.sapphiretech.com/presentation/support/?cid=3&psn=000203 ציטוט • Product Warranty will not be valid even if returned after purchased for the following cases:Products that do not have a matching serial number between the product and the original receipt. חשוב לציין שיש לנו את חשבונית הקנייה המקורית של המוצר מחברת CD-LOG אך אין דרך לאמת את מספרו הסידורי של המוצר איני נכנס לעומק הנושא כי יתכן למשל שהלקוח מסר לנו כרטיס שלא נמכר על ידנו ? הרי אין מספר סידורי מכיוון שפלונטר וכל חנות מחשבים אחרת קונה את המוצרים עבור לקוחותיה מהנציג הרשמי וכל מוצר כפוף לאחריות לפי מדיניות היצרן שמכפיף את הלקוח לשרות היבואן הרשמי אזי גם הלקוח הזה כפוף לחוקי האחריות העולמיים זה נכון גם ברכב וגם בכל מוצר אחר בעולם אשמח אם תפנו לאירה מחברת CD-LOG שעמדה איתנו בקשר לגבי כרטיס המסך הנ"ל כדי לבדוק את הפרטים עשינו באמת הרבה מאוד כדי לעזור ללקוח אבל ללא הועיל. הלקוח תבע אותנו ואת היבואן ובבית המשפט לתביעות קטנות בהרצליה הלקוח הפסיד והשופטת קבעה כי לא יוכל להוכיח שהכרטיס נקנה מאיתנו ומסי די לוג ולכן גזר הדין היה שעליו לשלם לנו הוצאות משפט בסך 250 ש"ח.

חוות הדעת עזרה לכם?
גבי
גבי
04.05.2009
מוצר שנרכש: ערכה ללימוד ספרדית מתחילים

התוכנה דורשת הסרה והתקנה בכל פעם שמנסים להפעיל אותה. הטכנאי איתו דיברתי (ויטלי) הסביר לי ש:1. אין אחריות לתוכנה. 2. אין לו אפשרות תמיכה (כי אין לו עותק). 3. לא יכול להיות שיש תקלה בתוכנה.

תגובת החנות

מכרנו מאות מהתוכנות הללו והתוכנה בטוח תקינה לגמרי לאחר המון התקנות. אין לנו מושג מה הבעיה במחשבו של הלקוח והצענו לו לשלוח את זה אלינו לבדיקה אם אם תקין יאלץ לשלם משלוח חזרה אליו המלצנו לו לנסות זאת על מחשב נוסף באיזור מגוריו כדי לחסוך את הוצאות המשלוח המרובות. במקום תשובה קיבלנו תלונה בזאפ ושיהיה ללקוח לבריאות

חוות הדעת עזרה לכם?
אופיר
אופיר
30.12.2008
מוצר שנרכש: כרטיס טלויזיה

לאחר שעשיתי הזמנה עברו יותר מעשרת ימי העסקים שהיו אמורים לחלוף לפני הגעת המוצר ועד שאני הרמתי טלפון אף אחד לא טרח להגיד שבשום דרך,לא מהאתר,מדף המוצר או שירות הלקוחות שהוא לא נמצא במלאי.

תגובת החנות

המוצר היה חסר ליבואן. שלחנו מייל ללקוח שאין ויקח זמן עד שיגיע המשלוח החדש בגלל חג המולד וסוף שנה. הלקוח בחר לא לחכות וההזמנה בוטלה ללא דמי ביטול הלקוח טוען שלא יצרו איתו קשר ואכן לא הרמנו טלפון אבל דואר אלקטרוני היא הדרך שלנו ליצור קשר עם לקוחותנו והמייל נשלח יומיים שלושה לאחר ביצוע ההזמנה אצלנו. ויתכן שהגיע לספריית דואר זבל אצלו ? כפי שאמרנו לא פעם אנחנו לא מחזיקים כלום במלאי וזה כתוב בכל אחד מדפי האתר. הלקוח מעולם לא חוייב כי אין אנו מחייבים לפני שהמוצר בידנו ולכן לא נגרם לו שום נזק כלכלי

חוות הדעת עזרה לכם?
מקסים
מקסים
09.01.2008
מוצר שנרכש: video console

הזמנתי את המוצר לפני חודש, ולא קיבלתי כלום. החליפו לי במוצר חלופי ועדיין לא קיבלתי כלום, חוץ מהבטחות: מחר, מחר...

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה ב 1 לינואר. המוצר הוזמן עבורו מהספק אך הספק הודיע לנו שזה חסר לו. חזרנו ללקוח והודענו לו שיאלץ לחכות כי זה חסר או שיבחר מוצר אחר כי אין מה לעשות כמובן שהלקוח לא חוייב ועל סמך התקנון שלנו שמופיע גם בכל אחד מדפי האתר כתוב שאין לנו כלום במלאי וקורה שמוצר חסר ואז ניתן לבטל ללא חיוב דמי ביטול וכמובן שיש לציין שהלקוח קרא את התקנון כמתחייב בפתיחת כרטיס לקוח וגם בפעם השנייה בעת ביצוע ההזמנה וכניראה הבין שיש מקרים שלחנות וירטואלית יש בעיה כי היא לא מחזיקה מלאי של מוצרים כתוצאה מהיותה חנות שכזאת בתשיעי לינואר דיברנו איתו שוב ואמרנו לו שזה מגיע עוד שבוע וחצי לפי דברי היבואן ונתנו לו שוב את האפשרות להמתין או לבטל לפי רצונו. אתמול הגיע המוצר ליבואן והוא הוזמן סופית ואמור להיות אצלנו היום. היום זה שבוע וחצי מהיום שהוא אישר לנו שהוא מעוניין להמשיך להמתין כמו כן הזמנתו פתוחה ולא בוטלה על ידיו ומעולם לא חוייבה אינני מבין מדוע לקוח מתלונן על משהו שהסכים אליו סתירה נוספת היא שהוא עדיין מעוניין בהזמנה כי לא ביטל אותה. כמו כן לא עבר חודש כפי שכתב ולסיום מעולם לא אמרו לו "מחר מחר" כפי שמופיע בתלונה אלא שבוע וחצי שנאמר לדוגמה בתשיעי לינואר בהסכמתו המלאה. יש לציין שמאז התשיעי לינואר לא הרגשנו צורך לעדכן אותו בכך שזה עדיין לא הגיע כי יש באתר מערכת שמראה את מצבו של כל מוצר ומוצר בהזמנה ואני משוכנע שהוא יודע עלייה כמובן.

חוות הדעת עזרה לכם?
יובל
יובל
07.11.2007
מוצר שנרכש: מקלדת P20MT

בצעתי את ההזמנה ב-02/10/2007. לאחר שבוע וקצת בו לא נראתה התקדמות בטיפול ההזמנה באתר, התקשרתי לחנות. נאמר לי שצריך להזמין את המוצר מחו"ל ויכול לקחת הרבה זמן. לעולם לא התקשרו אלי מהחנות. לא מיוזמתם, ולא לבקשתי. בשלוש השבועות הראשונים נאמר לי שההזמנה בטיפול והמשלוח בדרך. בשבוע הרביעי נאמר שהמקלדת תגיע "בשבוע הבא". ביקשתי שיודיעו לי כאשר המקלדת הגיעה ואמרו שכך יעשו. עכשיו, השבוע החמישי, הידוע גם כ"השבוע הבא", יום רביעי (07/11/2007) ואף אחד לא התקשר. התקשרתי לפלונטר לברר האם המקלדת הגיעה. האיש שאיתו דיברתי אמר שהמקלדת לא הגיעה ושהוא לא יודע מתי ואם בכלל היא תגיע. הוא לא התייחס לכך שעבר מעל חודש מאז ביצוע ההזמנה ולא ניסה אפילו להביע משהו שדומה ללשון התנצלות. הוא פשוט הציע לי לבטל את ההזמנה ("אני מציע לך לבטל", לא "אתה יכול לבטל את ההזמנה, אם אתה מעוניין"). לאחר שהתעשתתי מהיחס המזעזע, שכמוהו לעולם חוויתי, הבנתי שכנראה שאת המקלדת אני כבר לא אקבל ובקשתי לבטל את ההזמנה. לא נעשה שום נסיון לשימור על ידיהם וההזמנה בוטלה. מעבר לזמן הרב מאד שארך כל הסיפור והיחס שעליהם כבר דיברתי, יש לציין שלא הצלחתי להגיע למענה אף פעם בנסיון הראשון. היו ימים שבהם לא הצלחתי להגיע לשום מענה במשך שעות, אף על פי שהתקשרתי בזמני הפעילות והקו לא היה תפוס. ברור שמדובר בחנות קטנה ואני לא מצפה למוקד שירות שלם. אני חושב שהמינימום שניתן לצפות לו הוא טלפון מאויש ויחס אדיב כאשר לקוח מתקשר. על האתר עצמו אין הרבה מה להגיד - מבולגן, מסורבל, מכאיב לעיניים וקשה מאד לניווט. כשחיפשתי באתר לא מצאתי את המוצר שחיפשתי, אלא דרך גוגל.

תגובת החנות

1. מוקד שרות הלקוחות שלנו עובד נפלא. ויש גם דואר אלקטרוני וגם מעקב אחרי ההזמנות שהלקוח יכול להשתמש בו. לפי דבריו לא טרח לשלוח מייל 2. בפלונטר שלל אפשרויות ניווט והאתר הוא הגדול מסוגו בישראל. 10 וחצי שנים באויר ואנחנו מאושרים מפעולתו ועיצובו השונים מהסטנדרט 3. המשלוח של המוצר לא הגיע ליבואן. ליתר דיוק הגיעו מקלדות ללא עברית בטעות והם ממתינים למשלוח חוזר בים 4. למרות כל זה יש עוד סעיף חשוב. אנחנו לא מחייבים לקוח על הזמנה עד שהמוצר אצלנו ביד וללקוח יש את הזכות לבטל את ההזמנה אם לא עמדנו בזמן האספקה המובטח 5. ללקוח הספציפי הזה צייננו שיש בעיה ועיכובים, הצענו לבטל או לעבור למוצר דומה אחר (יותר זול ויותר טוב) ואני אישית דיברתי איתו פעמיים 6. סופרלטיבים כמו יחס מזעזע וכו' לא ממש גורמים לי צורך להתייחס יותר 7.יש לציין שהוצעו לו מוצרים אחרים וגם את האופציה לבטל ללא כל חיוב וכו' אבל הוא בחר לנסות ולהמתין עוד הלקוח בחר לחכות ולהתרגז מהצעה ידידותית לבטל אותו

חוות הדעת עזרה לכם?
אמיר
אמיר
11.12.2007
מוצר שנרכש: usb hub USBMania - USB 2.0 Hub with 4 USB 2.0 ports

קניתי USB HUB דרך האתר, קיבלתי אישור במייל, אחרי מספר ימים התקשר אלי נציג השירות שלהם והודיע לי שאין להם את הדגם הספציפי במלאי, ואם אני רוצה אני יכול לקבל דגם אחר אבל פחות טוב באותו מחיר (כבל קצר בהרבה), או לשלם כמעט פי שלוש עבור דגם שיתן את אותה תמורה. עלות המוצר היא 27ש"ח, באמת לא עניין רציני מבחינה כלכלית, כמובן שבחרתי לבטל את הקנייה. עיצבן אותי מאוד שפלונטר לא עומדים מאחורי הפרסום שלהם. התחייבת על משהו? תעמוד מאחורי מה שאמרת, אל תשלח אותי לחפש בתקנון פינות שפותרות אותך מאחריות. אני מתוך עקרון לא חוזר אליהם, גם אם אצטרך לשלם יותר במקום אחר.

תגובת החנות

פלונטר היא חנות מקוונת המציעה למכירה כ 7000 מוצרים. המוצרים המשווקים על ידנו לא נמצאים אצלנו במלאי וזה כתוב בכל אחד מדפי האתר למטה באותיות גדולות ומכובדות וגם בתקנון שכתוב בשפה עיברית פשוטה ולא משפטית. המוצר שהוזמן היה חסר ליבואן וניסינו להציע ללקוח את האפשרות לקחת משהו אחר או חבטל את הזמנתו מהסיבה הפשוטה שאין להשיג את המוצר (וגם מחקנו אותו מהאתר באותו רגע שנודע לנו שאי אפשר להשיגו. פלונטר תמיד עמדה ועומדת מאחורי כל פרסום שלה אך במקביל אומרת שהמוצרים נמצאים אצל היבואנים ויתכנו קשיים בהשגתם ולכן אנו לא מחייבים את הלקוח במעמד הקנייה אלא ברגע שהמוצר נשלח ללקוח או נאסף. ולכן אין אני לא רואה שום פגם בשרות ללקוח הנ"ל ושום בעייה אתית ותקנון הוא הבסיס לעסקים משותפים ואתה כלקוח שבטח פתח כרטיס לקוח וקרא את התקנון כפי שמתבקש ממך בעת פתיחת כרטיס הלקוח שלך עשית?! תודה יריב נחשון - מנהל קשרי לקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
עפר
עפר
25.12.2006
מוצר שנרכש: מסך EX701F

ביצעתי רכישה בפלונטר מסיבה אחת - המחיר. לאחר שהתחלפה הבעלות על החנות היו לי חששות לפני הקנייה, אך מחיר נמוך עבור מוצר איכותי שכנע אותי לבסוף. ההזמנה באתר הייתה קלה יחסית, לא שונה מבאתרים אחרים. הבעיות החלו כאשר המוצר בושש לבוא. עשרה ימים לאחר ההזמנה יצרתי קשר לראשונה עם שירות הלקוחות וקיבלתי תשובה שטרם בוצעה הזמנה מהיבואן, כיוון שציפו למשלוח ללא קשר לרכישה שלי. חלף עוד שבוע ופניתי שנית. ענה לי בחור בשם יריב, שע"ס התגובות בזאפ הבנתי שהוא מנהל האתר, שהבטיח לי שישלח ליבואן את ההזמנה מחדש. לאחר שבוע נוסף, ויותר משלושה שבועות בסה"כ, הגיע המוצר אלי, למרות התחייבות לעשרה ימי עסקים. הרושם שקיבלתי מפלונטר הוא של תודעת שירות נמוכה. על אף המחירים הנמוכים, אמנע מרכישה עתידית בחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
נועם
נועם
25.08.2011
מוצר שנרכש: כרטיס מסך 8400 - mod PCIx1

תהליך ההזמנה הסתבך לאחר שהמוצר המקורי שהתכוונתי לקנות, מצריך משלוח. הדבר נודע לי רק כשבוע לאחר ביצוע האכישה, מאחר ופרטי רישום ההזמנה שלי לא תאמו הזמנה שעשיתי לפני כ 10 שנים, ועליהם הצוות הסתמך. החברה איתרה אותי ואף הציעה לי חלופה משופרת לכרטיס שבחרתי - ובזאת כל הכבוד להם. השירות שלהם היה אדיב. אבל אח"כ, חיכיתי קרוב ל 14 יום להגעת המוצר. סה"כ לקח לי חודש לרכוש כרטיס מסך.

חוות הדעת עזרה לכם?
אמיר
אמיר
16.12.2013
מוצר שנרכש: דיסק קשיח red 2tb

הוזמנת במהלך הסופש באתר , ביום ראשון כבר ב 9:30 קיבלתי טלפון לקחת את הדיסק. הדיסק כבר יממה "טוחן" ללא בעיות ועובד מעולה. החבר'ה בחנות היו מאד אדיבים ונחמדים ובכיף אפרגן להם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Spinacia
Spinacia
24.04.2010
מוצר שנרכש: מודם פקס USB M56EXT-USB-T

רכשתי מודם פקס USB תוצרת דיינמוד עבור מחשב נייד שברשותי. השרות הטלפוני טרום הרכישה היה ענייני ומקצועי. ההזמנה בוצעה דרך אתר האינטרנט. דפי האתר עמוסים למדי ואפשר לשפר את הממשק למשתמש - כנ"ל גם לגביי המיילים שמתקבלים. בכל מקרה, מלבד הנושא הקוסמטי של האתר, חווית הרכישה טובה ואמינה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אורן
אורן
08.11.2009
מוצר שנרכש: מחשב Net-top ION-330

הזמנתי בפלונטר מספר פריטים שהעיקריים בהם היו מחשב ומערכת הפעלה Windows 7. באתר יש מערכת מעקב אחר הזמנות וניתן בקלות יחסית לראות את מצב ההזמנה לגבי כל אחד מהפריטים. במשך יומיים או שלושה ראיתי שרק מערכת ההפעלה מעקבת את המשלוח ואז התקשר אלי מישהו מטעם החנות והסביר שחסרים כרגע דיסקים עם המערכת בעברית ושאל אם אהיה מוכן לקבל גרסה אנגלית (מדובר בימים ספורים לאחר השקת מערכת ההפעלה). השבתי שאין בעיה וכעבור יומיים החבילה כולה הגיעה, ובסופו של דבר התוכנה בכל זאת היתה בעברית. בסך הכל זמן האספקה היה פחות משבוע, אף על פי שהחנות מזהירה מראש שעלול לקחת להם יותר (אין להם כמעט כלום במלאי, הכל ישירות מהיבואן לצרכן). התלונה העיקרית שיש לי היא שהממשק באתר לא הכי טוב (ולא הכי יפה), דבר שעלול להקשות על חלק מהמשתמשים לבצע הזמנה (ועבור חנות וירטואלית בלבד, מדובר בבעיה). מלבד זאת, חוויית הקניה היתה חיובית ואני חושב שאחזור לקנות בחנות זו (המחירים טובים ויש להם מוצרים שאין לאחרים).

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
08.05.2007
מוצר שנרכש: מערכת מחשב מלאה

(רכשתי באתר מערכת מחשב מלאה). יש כאן קונספט מעניין בתולדות המסחר האלקטרוני: אתר מכירת מחשבים שבו הכל אוטומאטי, כמו לקנות ספר באמזון: ניתן לבצע בחירת רכיבים למחשב, הזמנת המחשב, קבלת המחשב המורכב הביתה וחיוב כרטיס האשראי - וכל זאת ללא שיחת טלפון אחת. שיטה זו מומלצת כמובן רק לאנשים שיודעים בדיוק מה הם רוצים. לא לצפות לקבל כאן עצות, המלצות לשידרוגים כדאיים, מבצעים וכ"ו. שיחת טלפון תקבלו רק במקרה שיש בעיית תאימות ברכיבים שהזמנתם. שירות לקוחות לא בדיוק קיים כאן במובן המקובל. אין ממש מענה טלפוני זמין. לגבי בירורים\שאלות ניתן להתכתב ב-email. לחיוב: המחירים באמת זולים יחסית, והמחשב מגיע בדיוק כפי שהוזמן ועובד. במפורש לא מדובר כאן ברמאים (ויש הרבה בשוק המחשבים הביתיים). היעדר השירות הינה מדיניות מכוונת לצורך הוזלת עלויות. לגבי זמן המשלוח: החנות מתחייבת על 10 ימי עבודה. המחשב הגיע ב-8 ימים, שזה עומד בדרישות, אבל לא מדהים. לסיכום: מומלץ לחובבי הז'אנר

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
11.09.2006
מוצר שנרכש: כונן קשיח 7V250F0

הזמנתי את המוצר ביום ראשון דרך האתר. חשוב לקרוא את כל הפרטים בתקנון לפני שמזמינים. החנות הזמינה את המוצר ביום רביעי והוא הגיע אליהם ביום חמישי באותו שבוע, זמן סביר בהחלט לאור העובדה שהם לא מחזיקים מלאי רחב. הבחור שדיברתי איתו בטלפון ענה על כל השאלות שלי בצורה משביעת רצון אך כשבאתי לאסוף את המוצר המוכרים במקום היו חסרי סבלנות ו"רצו כבר לקבל את הכסף" (התשלום היה במזומן) המוצר היה שלם ללא פגמים וקיבלתי קבלה ואחריות ללא בעיות. לסיכום, למרות המוניטין הרע ששמעתי על החנות הם הוכיחו שהם רציניים, זולים מהמתחרים ואמינים.

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
26.05.2016
מוצר שנרכש: רכיבי מחשב Asus Maximus Hero VIII

אני לא כותב חוות דעת בדרך כלל, אז כדאי לקרוא עד הסוף. בפלונטר מצטיינים במכירה. חנות אינטרנטית עם מבחר ענק, מחירים הוגנים ושירות טרום-מכירה מעולה. רציתי מפרט, מילאתי שאלון וקיבלתי ייעוץ זמין מסביב לשעון, יד ביד עד לקבלת הפריטים. הרכבתי הכול לבד, רצה הגורל ונפלה עלי המכה: תקלה אקראית שנעלמת ואז חוזרת והייאוש שלי מצטבר ברמות שבא לי לבכות. מדוכא, שפוף ומפוחד החלטתי לא למשוך את העניין יותר מדי והבאתי את המחשב לפלונטר לבדיקה. רצו לי סרטים בראש שיאשימו אותי בהרכבה לקויה, שלא ימצאו כלום, שלא ירצו להחליף כלום ושישאירו אותי עם תקלה מתנדנדת, כי הרי הכי חשוב זה למכור ואחר כך לך תחפש. אז זהו, שלא. בכל קנה מידה, ובפרט לחנות אינטרנטית, קיבלתי שירות מעולה. נדרשתי לתאר בדיוק את התקלה כדי שיוכלו לשחזר אותה ואז פלונטר ביצעו ניטור מדויק תוך הרצה של המחשב בלילות. בתוך יום וחצי מצאו ספק כוח תקול ונתנו לי אפשרות לבחור בין ספק חדש מאותו דגם או ספק חדש מדגם אחר (מה שבסופו של דבר עשיתי). במשך עוד יומיים פלונטר הרכיבו את הכול מחדש בחזרה עבורי, ביצעו עוד הרצה לילית ו- benchmark ורק אז החליטו שהמחשב שמיש. על כל התהליך הזה לא נדרשתי לשלם ולו שקל אחד והם גם סחבו לי את המחשב בחזרה עד לאוטו. הרגשתי מצד אחד חסר מזל בגלל התקלה המבאסת ומצד שני בר מזל על שהפחד שלי היה לחינם ושנפלתי בידיים טובות כשהייתי צריך אותן. איש הקשר שלי בפלונטר לכל אורך הדרך, היועץ, המקצוען וגם זה שבצניעות סחב את המחשב הוא בחור מקסים בשם Adam Lev-Ari , כוח חדש יחסית בפלונטר שהוכיח סבלנות, שקיפות, מקצועיות ושירות לקוחות ברמה של להעמיד עצמו במקום הלקוח ולפעול משם. גיליתי את פלונטר לראשונה לפני פחות משנה, ולדעתי הכיוון הוא נכון ומאז יש שיפור גדול בהרגשת הביטחון שיהיה עם מי לדבר גם אחרי שמשלמים כסף. כי יש. ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון