
רכשתי מחשב INTEL NUC כולל תוכנת הפעלה windows 10 המחשב תיפקד אולם לא ניתן היה לשנות הגדרות גודל האותיות בתפריט המסך. בשיחה טלפונית התבקשתי להביא את המחשב לחנות לקבלת שירות (מדוע לא על ידי כניסה מרחוק?) בבואי לחנות נדהמתי לשמוע כי אין הם אחראים לתפקוד התוכנה ותאימותה למחשב ואין בכוונתם לתת שרות, מדוע הזמנתם אותי לבוא - זמן נסיעה מביתי כשעה לכל כיוון. לאחר ויכוח חסר תוחלת עם הטכנאי האחראי, אחד הטכנאים הסכים לחבר המחשב לבדיקה. הטכנאי "הצליח" להגדיל את הכתוביות במחשב לגודל של 500% - מצב בו לא ניתן כלל לעבוד עם המחשב ולא הצליח להחזיר הכתוביות חזרה לגודל 100%. הטכנאי הראשי הורה בשלב זה לטכנאי לנתק את המחשב ולא להמשיך לנסות להחזיר המצב לקדמותו. בקצרה השאיר אותי "לשבור את הראש" עם מחשב שאינו מתפקד כלל. מחוסר ברירה התקנתי את תוכנת windows מחדש כולל את כל התוכנות במחשב – פעולות הדורשות שעות עבודה רבות. בעזרת מרכז התמיכה של מיקרוסופט, הסתבר כי פלונטר מכרה והתקינה במחשב תוכנת ווינדוס 10 ישנה (גרסה 10.0) בה לא ניתן לשנות את גודל הכתוביות. הורדתי עדכון לגרסת ווינדוס העדכנית בה פונקציית הגדרת גודל הכתוביות מתפקדת כראוי. פלונטר הפגינה חוסר ידע, חוסר מקצועיות, זלזול מוחלט בלקוח, הפקרתו לבעיות אשר נבעו ממכירת גירסת ווינדוס ישנה והגדרות מערכת שגויות שנעשו על ידם. אם לא די בכך, הגדרות המערכת השגויות אילצו אותי להתקין מחדש את תוכנת ווינדוס וכל התוכנות במחשב בהשקעה של למעלה מיום עבודה שלם. איני עוסק במערכות הפעלה אולם יש לי רקע במחשבים המאפשר טיפול במערכות אלו במקרה הצורך (תוך השקעת שעות עבודה רבות). מה יעשה אדם שאין לו כל רקע בתחום – יפנה לטכנאי באופן פרטי וישלם תשלום נוסף עבור שרות אותו אמורה הייתה פלונטר לספק במסגרת ובתקופת האחריות?























