
מומלץ לקנות במקום אחר. במוצאי שבת רכשתי טלפון בתוספת מגן אחורי ומגן מסך ושילמתי על שליחות מהירה. ביום ראשון שוחחתי עם החנות ונאמר לי שהשליח מגיע לאסוף את המוצרים סביב השעה 16:00. אחרי ששום שליח לא יצר איתי קשר במשך ארבעה ימים, פתחתי פניה באתר. חזרו אלי די מהר וטיפלו בעניין, אבל לפי רישומי חברת השילוח מסתבר שהטלפון יצא מהחנות רק ביום חמישי. כלומר - שכחו לשלוח. את הטלפון קיבלתי רק ביום רביעי שאחרי, אז ששילוח מהיר זה לא. בתוך האריזה הכל תקין, חוץ ממגן המסך שהיה מרוסק לגמרי, כאילו לחצו עליו בכוח כדי שיכנס לחבילה. בשלושת הימים האחרונים ניסיתי לתפוס את החנות במייל חוזר, בפתיחת פניה ובהודעה דרך מערכת ההודעות באתר - אך כלום. כאילו בלעה אותם האדמה. למרות ששילמתי עליו, זה כולו מגן מסך ואקנה אחד חדש במקום אמין יותר, אבל אני לא מקנא במי שבאמת זקוק לשירות הלקוחות שלהם.











