
המוצר לא הגיע, למרות התשלום. וגם לאחר פניות חוזרות ונשנות לקבלת זיכוי, לא קיבלתי מענה. ונאלצתי לפנות לחברת כרטיסי האשראי

המוצר לא הגיע, למרות התשלום. וגם לאחר פניות חוזרות ונשנות לקבלת זיכוי, לא קיבלתי מענה. ונאלצתי לפנות לחברת כרטיסי האשראי

לצערי, שירות לא קיבלתי מהחברה הנל. את הכסף הם ידעו לקחת במעמד הרכישה, ברגע שהתגלו בעיות לא ניסו לעזור למרות שזאת טעות שלהם! נעשתה פניה למועצה צרכנות על ההתנהלות הנל.

לא להזמין מהמקום הזה ההזמנה בוצעה לפני שבועיים ואין לאף אחד מענה לגבי מה קורה. קניתי מפה כי זה בארץ... קרוב יחסית אלי.... עדיין לה התקבל. כשהתקשרתי אמרו לי שזה לא הם.. זה הדואר.. כמה נוח

חניתי מול החנות של רובין לאחר שיואב המוכר אמר לי שזאת חנייה של החנות, ולא יעשו לי דו"ח, למרות שיש שם קווקוו אדום... שמעתי בעצתו, וכשחזרתי מהחנות חטפתי דו"ח... יואב לא הציע לשלם זאת, למרות שהוא ראה את הדו"ח... לעניין השירות- חבל בכלל לטרוח להגיע לחנות זו, אם אפשר להגיע לחנות מקורית כלשהיא שבה מייבאים את המכשירים, והשירות מיידי. ברובין- תשאיר את המכונה...את הסכינים... עוד שבוע נתקשר אליך.... כמובן שלא התקשרו... לא אבוא יותר לשם- פרט לקבלת החזר על הדו"ח של העירייה.
הלקוח מתאר מציאות מדומה שכלל לא קרתה וניכר מתלונתו כי מדובר במרירות וזעם שמופנית אלינו (כשעיר לעזאזל)עקב קבלת הדוח . ולעניין הדוח להלן העבודות האמתיות : 1. הלקוח טוען שהוא חנה מול חנות - עובדתית מעיון בדוח רואים בברור שהכתובת שרשם הפקח יסוד המעלה 8 וחנות שלנו ממקומת ביסוד המעלה 6 2.הלקוח טוען שנאמר לו שלא "יעשו" לא דוח - עובדתית מעולם לא אמרתי זאת שהרי אני לא פקח או עובד עיריית תל אביב . 3."למרות שיש שם קווקוו אדום... שמעתי בעצתו" -עובדתית מעולם לא אמרתי זאת שהרי אני לא פקח או עובד עיריית תל אביב . 4."וכשחזרתי מהחנות חטפתי דו"ח" -עובדתית מדובר בדבר שקר שהרי המיקום של הסימון באדום לבן הינו מול החנות שבכתובת יסוד המעלה 6 בנוסף דוח על חניה באדום לבן הוא ע"ס 250 שח , הדוח שהציג הלקוח הינו ע"ס 100 שח על חניה בכחול לבן בנוסף הוא חנה מול הבניין ביסוד המעלה 8 כפי שמופיע בדוח - עובדתית ברור לחלוטין כי מדובר בדבר שקר . 5. לאור האמור לעיל ברור כי יתר הכפשות ("לא אבוא יותר לשם- פרט לקבלת החזר על הדו"ח של העירייה") נובעות מתסכול וזעם בשל טעות שעשה הלקוח מדובר בנקמנות אנחנו בתקווה שתשכילו להבחין מיד כי מדובר בדבר שקר שכלל לא קשור לשרות או לקניה של המוצר ולא לפרסם חוות דעת שקרית שכלל לא קרתה

כועס מאוד ביקשתי משלוח עד הבית שלחו בדואר רשום!! הראו לי הזמנה בה כתוב דואר רשום לא אני! אני ביקשתי משלוח עד הבית
לכל לקוחות רובין הלקוח עשה הזמנה באתר באופן עצמאי ובחר משלוח בדאר רשום אפילו הוא ציין את זה בחוות דעת שהוא רשם שרובין הוכיח לו שהוא ביצע משלוח עם דאר וקיבל ההוכחה לכך לכך הוא כועס עלינו זה ממש מצער אותנו שעל טעות של לקוח אנחנו צרכים להתמודד עם זה ופוגע בשמנו הטוב

הזמנתי פילטר לדיסון די. סי. 14 וזה לכאורה מה שקיבלתי. למרות זאת הפילטר איננו מתאים לשואב האבק ואינני יכול להשתמש בו.
03.05.22 הלקוח הזמין מוצר שלא מתאים למכשיר שלו . ללקוח יש DC04 כנראה והוא קיבל מוצר שלא מתאים לו לכן הוא רשם את זה. הלקוח יכל לקבל את המוצר המתאים אך בחר לרשום חוות דעת שגויה .

שרות לוקה בחסר יחס מזלזל לא מומלץ. בושה שיש כאלה חנויות בארץ. הזמנה מעלי אקספרס יותר טובה

הגיע מוצר שבור, מלוכלך ולא שמיש, לא הצלחתי ליצור קשר עם המוכר לקבלת שירות נוסף
שלום רב לגבי המוצר עם הגיע שבור --זה לא עדכנו אותנו המוצר יצא לאספקה שלם תמיד ניתן להשיג אותנו קשר או טלפוני או מייל או הגעה לחנות יש 3 אופציות . ורשום באתר במפורש באתר המחיר נמוך עקב שיש על המוצר שריתות קופסא מקורית לאחסון אביזרים למעבד מזון מג'ימיקס Magimix, מתאים לדגמים הבאים: CS2100/CS3100/CS4100/CS5100 מק"ט: p440027 *לא כולל חלקים* *שימו לב מוצר זה מגיע מעט שרוט לכן המחיר נמוך*.

כשהוו לישה יגיע אליי אוכל לתת חוות דעת. בנתיים מחכה בקוצר רוח. עברו 7 ימי העסקים שהתחייבתם והמוצר עדיין לא אצלי.

הזמנתי חלק חילוף לבלנדר נינגה על פי התמונה. קבלתי מוצר אחר. המוצר לא מתאים למכשיר שלי ואין כוונה להחזיר לי את הכסף

יחס מכוער ללקוחות! בהתחלה שכנעו במשך זמן רב לשלוח אותו באמצעות שליח במקום בדואר, ועכשיו הם אומרים שהסחורה כבר נמסרה ... ועדיין היה להם העצב לשלוח מכתב בבקשה להשאיר ביקורת! אז הנה לך! אני לא ממליץ על זה!

רכשתי את המוצר לפני כשבועיים המוצר די חובבני לא נוח לשימוש, אין סגירה הרמטית(פטנט הסגירה לא טוב נפתח כל הזמן) בקיצור...לא רכישה מוצלחת

הקניה הייתה טובה, אבל לצערי, תמונת המוצר בזאפ לא תאמה את המוצר עצמו, ואני נאלץ להחזירו.

קיבלתי את המוצר באיחור של יומיים עקב שיקול דעת שגוי של השליח למסור את החבילה למישהו אחר בכפר וזה הרס לי את התכנון להפתיע את אשתי ביום ההולדת וחוץ מזה עשיתי טעות שלא בדקתי בשאר האתרים לפני שרכשתי אצלכם , הופתעתי למצוא אותו דגם ב 459 שקל ברוב האתרים ומשלוח חינם , מאוכזב מאוד ובטח לא אמליץ לקנות אצלכם..

החבילה הייתה ארוזה בפשוט גרוע זה הגיע שהאריזה הייתה פתוחה והמכסה של הבטריות נפתח כל הזמן

המוצר הגיע באיחור של כ-3 שבועות, השיחה עם שירות לקוחות הייתה לא ידידותית, חוויה לא מומלצת!!!

החבילה עדיין לא הגיעה למרות שכל הזמנים כבר חלפו. קבלתי הודעה שההזמנה נשלחה אלי לפני 11 יום

הטעיה צרכנית קלאסית. מפרסמים מוצר במחיר אטרקטיבי. אחרי שאתה שולח הזמנה מתקשרים אליך ואומרים שאין להם את זה כי יצא דגם חדש שכמובן עולה הרבה יותר. אבל ככה הגיעו אליך תוך פרסום שקרי וינסו למכור לך מוצר אחר. לא חוקי כמובן ולא מוסרי. יקבלו תלונה במועצה לצרכנות + תביעה.

ביום ראשון ה1.12 הזמנתי מהחברה מוצר לשואב אבק דייסון במשלוח עד הבית בהתחייבות ל3 ימי עסקים וכמובן ששילמתי עוד כסף בעבור המשלוח. ביום חמישי באותו השבוע התקשרתי כ3 פעמים בכדי לברר מתי המוצר צריך להגיע. בכל פעם אמרו שיחזרו ולא חזרו אלי. לאחר מכן באותו היום כאשר אני התקשרתי וביקשתי לבטל את ההזמנה דיבר אתי מנהל ואמר שהמוצר יגיע ביום ראשון ושאני לא אשלם על המשלוח. ביום ראשון המוצר אכן הגיע אך לא הגיע המוצר הנכון. בקשתי לבטל את ההזמנה ולקבל את הכסף חזרה. בחברה אמרו שיבטלו את ההזמנה רק כאשר המוצר יגיע אליהם ואני אמרתי שיבואו לאסוף אותו מהכתובת שלי. עד עכשיו כשבוע אחרי האספקה לא באו לאסוף את המוצר והכסף שלי מוחזק כבן ערובה אצל החברה. כאשר אתמול התקשרתי לברר מתי אוספים את המוצר כי אני רוצה את כספי חזרה, אמרו לי שאני צודק ויבררו לגבי איסוף ויחזרו אלי. מיותר לציין כמובן שעד עכשיו לא חזרו אלי. אני צריך להדגיש שיש בעית אספקה לישובים מעבר לקו הירוק אך אני גר בתוך תחומי הקו הירוק. כמו כן אני צריך להוסיף שנטען מחברת המשלוח שאני לא עניתי לשיחות מן השליח מה שלא היה נכון וכמו כן במעמד ההזמנה השארתי את כל הפרטים הנחוצים על מנת לאפשר את האספקה גם בלי יצירת קשר איתי. אני רוצה לומר שאני לא יודע איפה ולמה נפלה הטעות הזאת אך לצערי זה השירות הכי גרוע ומזלזל שקיבלתי אי פעם בחיים שלי ואני מאוד לא ממליץ לבצע הזמנה

קניתי בלנדר מוט של בראון. באתר הוצהר על שנתיים אחריות של היבואן הרשמי - ברימאג. הפריט סופק בזמן סביר אך ללא הסברים בעברית ,ללא תעודת אחריות ותחנות שירות. לאחר ויכוח טלפוני, קיבלתי בפקס חשבונית עם תוספת בכתב יד וחותמת המצהירה על אחריות 24 חודשים על המנוע בלבד. לא תקין. מתקשה להאמין להם.

קניתי בחנות פעמים רבות בעבר , זאת הסיבה שגם הפעם רכשתי מהם, למרות שהמחיר שלהם לא היה הזול ביותר. כנראה שמשהו השתנה שם. קבלתי שירות מזלזל ומתנשא שכלל את הביטויים הבאים: "אחי, מה ציפית להכין עם ממלא נקניקיות בלי מטחנת בשר? חמוצים" "דבר קצר למה יש פה לקוחות" "פשוט תשלח את זה חזרה איך שבא לך ותקבל תכסף חזרה, טוב? ביי!" ככה לא מדברים ללקוחות. בנוסף לזה האינפורמציה באתר מטעה בכוונה, וגם כשהערתי לנציג השירות קבלתי ממנו יחס מזלזל. ממליץ בחום להמנע מהחנות .

למרות שמדובר במוצר מקורי לכאורה, לא סופקה עם המוצר שום הוכחה לכך, אריזה מקורית או דפי תיאור. אני בספק אם Dyson העולמית עוטפים את המוצרים הנלווים שלהם בפלסטיק נצמד. השירות בחנות היה טוב.
המוצר מקורי ... יש לציין שלהקוח בחר באיסוף עצמי..מהחנות ..ולא הממרלוג שלנו ..דרך משלוח אנחנו עוטפים את זה על מנת לא יקבל מכות וסריטות . מחיר המוצר מעולה לעומת השוק שווה את המחיר עם ניילון נצמד ...:)