רכשתי זכוכית מגדלת עם תאורה במחיר 47 ש"ח.
שילמתי תוספת מחיר של 18 ש"ח על משלוח במקום לאסוף את המוצר מהחנות.
הגיעה זכוכית המגדלת עם בעיה במגעים, כך שהנורה נשארת דלוקה כל הזמן.
ב-29/5/18 שלחתי מייל לחנות שלא נענה במשך שבוע.
על כן התקשרתי לחנות, ומיכאל ענה לי לטלפון.
מיכאל התעקש איתי הזכוכית בסדר גמור ("אני בדקתי אותה בעצמי!"), אמר לי כי יש מצב ביניים שבו הנורה נכבית (אין שום מצב ביניים..), ובמקום להגדיל ראש, לתת שירות ללקוח שזמנו יקר ולהוציא שליח שיביא מוצר תקין וייקח את הפגום, הורה לי מיכאל ללכת שוב לדואר, לשלוח לו חזרה את המוצר ואם יימצא כי הוא פגום - יזכה אותי על המשלוח.
כששאלתי אותו מי יזכה אותי על חצי שעה של המתנה בסניף הדואר על משלוח זכוכית מגדלת ששווה 60 ש"ח, אמר לי "זה החוק!".
שאלתי אותו האם החוק לא מורה לו להשיב לפניות של לקוחות תוך זמן סביר, והוא ענה כי המייל שלי יכול להיות הגיע לספאם.
כשהודעתי לו כי חנות "גאמבי" לא תקבל המלצה חיובית בזאפ, החל מיכאל לאיים עלי שהשיחה מוקלטת וכי אם אכתוב המלצה לא טובה - הוא יתבע אותי בבימ"ש.
תגובת החנות
לא כל כך מובן לנו מה היה לא נכון בתגובה שלנו
1) קיבלנו טלפון של לקוח עם תלונה מוצר לא תקין .
2) בקשנו מלקוח להחזיר המוצר הזה ואמרנו שאנחנו מוחנים להחזיר לא כסף ולהחליף מוצר לחדש
3) התחייבו לשלם לשלם ללקוח הוצאות דואר
במשך 20+ דקות של שיחה בן אדם לא רוצה לפתור את בעיה ולהגיע לפשרה מקובלת לשני הצדדים . כל הדיבור שלא היה מסביב דבר אחת: אם אני לא מקבל יותר ממה מגיע לי , אני יעשה לכם נזק בדרך חוות דעת בזאפ
זה בעצם מה שהוא עשה .
בסיום רוצה להגיד שבן אדם נשאר עם מוצר שהוא לא תוב לפי דעתו , וכנראה עם הרגשה טובה ! שיהיה לו לבריאות !((
מצידיינו אנו שומרים את הזכות לפנות לבית המשפט אל הנזק שנגרם