
קניתי VR מ-GoMobile ב-11/03, המערכת הפעלה נתקעה באותו יום (אחרי עדכון שהוא ביקש כדי להמשיך) זה נשלח אליהם בחזרה דרך שליח ב-15, היום ה-9, עוד יומיים כבר חודש, לא הגזמו קצת? כנסו לאתר שלהם, אין שום טלפון ליצור איתם קשר, רק דרך ווצאפ, כשבא להם עונים וכשפחות אז אין מענה בכלל. יש לי עצבים, תסכול וחוסר עונים.
היי סרגיו, חשוב לי להסביר ולדייקאת הסיטואציה ולהתייחס לתלונתך על כל סעיפיה: 1.אכן קיים עיכוב בסיום הטיפול מכיוון שאתה מקבל מכשיר חדש במקום התקול ובשל המלחמה והחגים השליחויות התעכבו. 2.חשוב לציין שמנהל המעבדה שוחח עימך טלפונית ונתן לך צפי הגעה של המשקפת החדשה. 3.המענה שלנו בוואטסאפ זמין תמיד ועונה במהירות גבוהה.אתה מוזמן ללחוץ על כפתור הוואטסאפ באתר,לבקש להגיע לשירות ולהיווכח תוך כמה זמן ניתן לך מענה (-: לסיכום,המשקפת החדשה בדרך אלייך. למרות הסיבות המובנות שציינתי,אנו מתנצלים על העיכוב. סופ"ש נעים!





















