מפרסם ב-zap מאז 2004

GoMobile

מכשירים סלולרים וציוד נלווה (9 סניפים)

4.87 / 5 ממוצע מבוסס על 552 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: סי טי איי גומובייל בע"מ
נמצאו 6396 חוות דעת גולשים על רשת GoMobile
Sergio Correnti
Sergio Correnti
09.04.2026
מוצר שנרכש: משקפי מציאות מדומה Meta Quest 3 512GB

קניתי VR מ-GoMobile ב-11/03, המערכת הפעלה נתקעה באותו יום (אחרי עדכון שהוא ביקש כדי להמשיך) זה נשלח אליהם בחזרה דרך שליח ב-15, היום ה-9, עוד יומיים כבר חודש, לא הגזמו קצת? כנסו לאתר שלהם, אין שום טלפון ליצור איתם קשר, רק דרך ווצאפ, כשבא להם עונים וכשפחות אז אין מענה בכלל. יש לי עצבים, תסכול וחוסר עונים.

תגובת החנות

היי סרגיו, חשוב לי להסביר ולדייקאת הסיטואציה ולהתייחס לתלונתך על כל סעיפיה: 1.אכן קיים עיכוב בסיום הטיפול מכיוון שאתה מקבל מכשיר חדש במקום התקול ובשל המלחמה והחגים השליחויות התעכבו. 2.חשוב לציין שמנהל המעבדה שוחח עימך טלפונית ונתן לך צפי הגעה של המשקפת החדשה. 3.המענה שלנו בוואטסאפ זמין תמיד ועונה במהירות גבוהה.אתה מוזמן ללחוץ על כפתור הוואטסאפ באתר,לבקש להגיע לשירות ולהיווכח תוך כמה זמן ניתן לך מענה (-: לסיכום,המשקפת החדשה בדרך אלייך. למרות הסיבות המובנות שציינתי,אנו מתנצלים על העיכוב. סופ"ש נעים!

חוות הדעת עזרה לכם?
שילה
שילה
17.03.2026
מוצר שנרכש: Apple Pencil

על הפנים, קניתי עט לאייפד מכרו לי משהו לא עובד , פניתי אליהם באותו יום הפנו אותי להתנהל מול היבואן ( אין לי זמן לשטויות האלה בעקבות מילואים )

חוות הדעת עזרה לכם?
ul0527655129
ul0527655129
18.02.2026
מוצר שנרכש: אוזניות בלוטוס JBL

הזמנתי אוזניות וביקשתי שיצרו איתי קשר דרך מספר טלפון אחר מהמספר שנירשמתי איתו הם אמרו שהם יעדכנו את הסניף אבל השליח לא יצר קשר עם המספר שעדכנתי אלא שם את ההזמנה בארון חשמל של הבניין וכשבדקתי שם ההזמנה לא היתה שם בישתי ממנו תמונה והוא עוד לא שלח לי

חוות הדעת עזרה לכם?
doronmaizlin
doronmaizlin
12.02.2026
מוצר שנרכש: שעוו

שירות גרוע, לא מומלץ בכלל אין טלפון ,מנהל לא חוזר ,עבודה בעיניים מטעים לקוחות עדיף לשלם יותר ולא לקנות אצלם

חוות הדעת עזרה לכם?
emanueladler29
emanueladler29
12.02.2026
מוצר שנרכש: אוזניות earfun

לא עומדים בהתחייבות הספקה. משקרים ללא הפסקה (נציג אחד מציין שההזמנה לא התקבלה, אחכ נציג אחר טוען שאין מלאי שמציגים לו מספר הזמנה)

חוות הדעת עזרה לכם?
greenadav
greenadav
27.01.2026
מוצר שנרכש: Galaxy S25

אולי המחיר אטרקטיבי אבל באמת שלא שווה את כאב הראש בהתעסקות עם עסק כזה. הזמנתי מכשיר גלקסי 1TB S25 לסניף שבאילת. ביקשתי מהנציג הוראות תשלום מפורטות וניתנו לי פרטי חשבון בנק אליו עליי להעביר את הסכום והעברתי. לא קיבלתי אישור, ולא יצרו קשר בדרך אחרת. היה צריך לנדנד לנציגים בשביל שיבדקו ויאמתו, ובכל פעם התקבלה תשובה לקונית וחלקית. לבסוף התברר שלהזמנה לסניף באילת לא ניתן לבצע העברה בנקאית, בניגוד להוראות המפורשות של הנציג. ביקשתי החזר. כל פעם מחדש נאמר לי שיבדקו ויחזרו אליי - ולא חוזרים, ולא מעבירים את הכסף בחזרה. כל פעם בתואנה אחרת, וכאשר הכסף כבר אצלם. כבר שלוש פעמים נאמר לי שזה בבדיקת הנהלת חשבונות ושיחזרו אליי - ושוב, צרצרים. דממה מוחלטת במשך שבועיים. עברו כבר יותר מ3 שבועות מרגע העברת הכסף ולא קיבלתי לא מכשיר ולא החזר. הכסף עדיין לא אצלי, ואני לא יודע מתי הוא יגיע. אני (עדיין) לא חושב שמדובר בהונאה, פשוט בעסק שמזלזל בלקוחות שלו ומרשה לעצמו להתרשל עם הכסף שלהם. תקנו איתו במקום אחר

חוות הדעת עזרה לכם?
gil
gil
20.01.2026
מוצר שנרכש: תיקון טאבלט Samsung S6

פניתי אליהם לקבל הצעת מחיר לתיקון טאבלט. שלחו לי בכתב, בווטסאפ משירות המעבדה, הצעת מחיר: 400 ש"ח. הצעה טובה. נסעתי במיוחד עד ראשון לציון למעבדה שלהם, קיבלו את הטאבלט לתיקון. יופי. שלושה ימים אחרי זה מתקשרים אלי מהמעבדה: בעצם אי אפשר לתקן ב-400 ש"ח, העלות היא 800 ש"ח. כל ניסיונותי להזכיר ולהראות להם שקיבלתי מהם הצעת מחיר כתובה בווטסאפ, על הדגם המסויים הזה, עלו בתוהו: למרות שהכל כתוב ומתועד, תשובת היחידה היא: "אנחנו לא מתקנים, זה 800 ש"ח". פשוט בזבזו לי זמן עבודה, כסף של נסיעות, תחושה שמזלזלים בי כלקוח.

תגובת החנות

היי גיל , חשוב לציין שהצעת המחיר תוקנה ונמסרה לך בהתאם למכשיר שהיה אמור להיות מתקון בפועל ועוד לפני שבוצע כל תיקון / הזמנת חלק . עוד נציין שכבר בשיחתך אמש הובטחה לך שליחות ללא עלות לכתובתך על מנת שהמוצר יחזור אליך ללא כל טרטור . המשך שבוע נעים

חוות הדעת עזרה לכם?
yosi.shechter
yosi.shechter
30.11.2025
מוצר שנרכש: שיומי t15

מעבר לעובדה שנתנו לי אינפורמציה לא נכונה בסניף רעננה ,גם לא נתנו לי חשבונית ורק אחר שלחו חשבונית עם שם לא נכון , השירות לקוחות לא חוזר ואין עם מי לדבר

חוות הדעת עזרה לכם?
miri
miri
12.10.2025
מוצר שנרכש: אייפון 16E

לא ממליצה. הזמנתי אייפון ואחר כך ביטלתי את ההזמנה כי לא היה את הצבע שרציתי. קודם כל יודעים לקחת כסף. אחר כך לך תחפש אותם אחרי ביטול ההזמנה. פניתי אליהם 5 פעמים כל פעם אמרו שיחזור אליי נציג וכמובן אף אחד לא חזר. לא עונים בטלפונים אף פעם. רדפתי אחריהם 3 שבועות שיחזירו את הכסף. חוצפה שאין לתאר.

חוות הדעת עזרה לכם?
yonatan
yonatan
10.10.2025
מוצר שנרכש: Pixel 9a

כל החוויות גלישה באתר מעולה הזמנתי לסניף אילת , לבסוף מסיבות כאלו ואחרות ביקשתי לבטל את ההזמנה (עוד לפני בכלל שאספתי את המכשיר והגעתי לאילת) מאותו רגע אין עם מי לדבר ..לא עונים לטלפונים , השירות בוואטסאפ זה אולי מול נציג אבל מרגיש כמו בוט בקיצור חבל …

חוות הדעת עזרה לכם?
darklionattack
darklionattack
01.10.2025
מוצר שנרכש: samsung A56

קנינו לאמא שלי טלפון חדש samsung a56. לאחר שבועיים היא מקבלת התראה שנכנסו לחשבון סמסונג שעל הטלפון. הסתכלתי בטלפון וגילתי שבכלל יש עליו משתמש של מישהו מאינדונזיה. אי אפשר להתנתק מהחשבון מאינדונזיה כי אין סיסמא, ובעצם כל הטלפון וכל הסמסמאות שהיו שמורות על הטלפון על ידי סמסונג הלכו והיינו צריכים לשנות אותם. אין שום פריצה של דבר כזה, הדרך היחידה שזה יכול לקרות בה זה אם הם מכרו טלפון יד שנייה מאינדונזיה. ניסנו להתקשר להם לתמיכה הטכנית ושלושה פעמיים הם ניתקו לנו בפרצוף אחרי שחיכנו מעל 17 דקות. בושה וחרפה של חברה על תיקנו שום דבר משם

חוות הדעת עזרה לכם?
inako1995
inako1995
23.09.2025
מוצר שנרכש: JBL Flip 7

הגישה של המוכרים הייתה כאילו באת לבקש מהם כסף. ביטלתי את ההזמנה. הייתה חוויה לא נעימה.

חוות הדעת עזרה לכם?
rabee.on
rabee.on
17.09.2025
מוצר שנרכש: מיטא קוויסט 3

לא עונים, בעצם עונים לפני רכישה רק, אחרי שמשלם תחפש נציג אם אתה גבר, שלחו לי הודעה השליח מעוניין למסור החבילה היום (ראשון 14.9)ביטלתי משמרת כי אין מי שיקח את החבילה חוץ ממני( אבל לא הגיע ולא התקשר ואפחד לא ענה) ועד היום לא שמעתי לא מהחברה ולא מהשליח אנחנו כבר (17.9) ומנסה להשיג אותם אין מענה, גו מוביל וקארגו אם אתם רואים את תעדכנו חחחחח איזה שירות פח גם גו מוביל וגם חברת המשלוחים פח ומכסה

חוות הדעת עזרה לכם?
יעל
יעל
14.09.2025
מוצר שנרכש: Google Pixel 8a 128GB 8GB

רכשתי פיקסל 8 עם מגן מסך שמדביקים בסניף וכולל אחריות לשנה , אחרי 5 חודשים המגן מסך מתקלף בצורה שקשה להשתמש בו. מגן מסך iKU Hidro-Gel עם אחריות לשנה - (במשלוח, מודבק מראש) . ביקשתי שישלחו לי בדואר מגן מסך חדש ואני אדביק לבד . סרבו ואמרו שהחלפה רק בסניפים . אז במילים אחרות זו שיטת מצליח , כי מי יטרח ליסוע עד הקריות כדי שידביקו לו מגן מגן מסך ?! וזו כבר אכזבה שניה מהם , ברכישה הופקה חשבונית לא ע״ש החברה למרות שצוין במפורש כולל ח.פ. ולקח להם 20 יום להפיק חשבונית מתוקנת . בקיצור דיס המלצה . איכזבתם בגדול גומובייל !

תגובת החנות

יעל שלום, הצטערנו לקרוא, אך חשוב לנו להבהיר את הדברים. בניגוד לטענתך על פיה סרבו לבצע החלפה למגן הסיליקון שרכשת, כידוע מגן הסיליקון נחתך בזמן אמת ומודבק באמצעות מיכשור הנמצא בסניפי הרשת. לכן, וכפי שהוסבר לך, לא ניתן לבצע הדבקה באופן עצמאי (בניגוד למגן מסך מזכוכית למשל), וקיים צורך להגיע לסניף הקרוב אלייך. בקשר לחשבונית, בהזמנה שבוצעה על ידך לא הוזנו פרטי החברה ועל כן החשבונית הונפקה לטובתך. יחד עם זאת, עם פנייתך לתיקון בוצע התיקון בתוך פרק הזמן שהובטח לך. בברכה, צוות GoMobile

חוות הדעת עזרה לכם?
אורן צרפתי
אורן צרפתי
06.07.2025
מוצר שנרכש: Mac mini m4

רכשתי מהחנות מחשב mac mini m4, לאחר שלושה ימים המחשב הפסיק לעבוד. פניתי לחנות בבקשה שיחליפו לי למחשב חדש , אך הם סירבו ודרשו שאפנה לשירות היבואן לתיקון. זה פשוט בושה. שאני שילמתי על מוצר חדש שלא עברו יומיים וכבר אני צריך לקחת לתיקון , ואם לא די בעוצמת הנפש נאלצתי לשלם עוד 110 ש"ח בשביל איסוף המחשב ממני , כי אני גר רחוק מהמעבדה. זהו יחס מזלזל מצד החנות כלפי לקוחות לאחר הקניה. זה לא חכמה להיות הכי נחמדים כשאתה בא לקנות, עסק טוב נמדד בשירות שלו

חוות הדעת עזרה לכם?
shay.grt
shay.grt
28.05.2025
מוצר שנרכש: Google pixel 9 pro

השירות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם. קניתי טלפון חדש ויש לו תקלה במצלמה. הגעתי לחנות והם מתנערים מאחריות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Areej
Areej
16.05.2025
מוצר שנרכש: Samsung galaxy s24 plus

ממש התאכזבתי אחרי שחזרתי הביתה מאילת אני מגלה שהמגן לא תואם לטלפון ,זה לא בשבילי אפילו אז זה ממש בעייתי עכשיו אני צריכה לנסוע לעוד סניף ולהחליף, קיבלתי מגן של סמסונג s24 אולטרה. והשירות היה יכול להיות יותר טוב צריך לקבל מי שנכנס בחיוך להגיד שלום לפחות ולהסביר על המוצר עצמו קצת…

חוות הדעת עזרה לכם?
tirktehila4
tirktehila4
14.04.2025
מוצר שנרכש: אפל ווטצ SE

החנות באילת נוראית. עשיתי איסוף של ההזמנה שלי. ואמרו למשפחה שלי שההזמנה לא מוכנה והם היו חייבים לצאת כבר מאילת אז לא לקחו את ההזמנה. ואז כשדיברתי עם השירות לקוחות הוא בדק וההזמנה שלי הייתה שם במחסן.

חוות הדעת עזרה לכם?
יניב
יניב
13.03.2025
מוצר שנרכש: Xiaomi TV Box S 2nd Gen

מוצר שקניתי התחיל לעשות בעיות אחרי פחות משבועיים. בשירות הווטסאפ הפסיקו לענות או להגיב אחרי כמה הודעות גנריות

תגובת החנות

יניב שלום, הצטערנו לקרוא. על פי בדיקתנו קיבלת מענה לגבי אופן תפעול המוצר. במידה והינך עדיין נתקל בבעיה, ניתן להפקיד את המוצר לבדיקת מעבדה באמצעות כל אחד מסניפי הרשת או ישירות במעבדה בראשון לציון. בברכה, צוות GoMobile

חוות הדעת עזרה לכם?
yamitharush
yamitharush
10.03.2025
מוצר שנרכש: 10Apple watch

קנינו מוצר מאוד יקר. לצערי המוכרים לא היו מנוסים מספיק כדי לומר לנו שיש מידות לרצועה של שעון האפל ועדי להתעניין במידה שאנו צריכים. המוצר נפתח בבית, הרצועה של המוצר שנמכר הייתה מידה s והיא הייתה קטנה מדיי. פנינו לשירות לקוחות ונאמר לנו שאין להם מה לעשות עם זה.

תגובת החנות

שלום, מידות השעון והרצועה מופיעים הן באתר והן על המוצר עצמו. השעון נפתח ואוקטב ועל כן לא ניתן היה לבצע החלפה במקרה זה בו בוצע שימוש, לכן הוצע ללקוחה החלפת רצועה למידה המתאימה לה. בברכה, צוות GoMobile

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
07.02.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Vovchik
Vovchik
05.02.2025
מוצר שנרכש: Pixel 9 pro

ביצעתי הזמנה דרך האתר לאיסוף עצמי מהסניף - סניף דיזנגוף היה זמין במלאי יום לאחר ההזמנה , התקשרתי לסניף לוודא שאני יכול להגיע לקחת את המכשיר, המוכר בסניף אמר שזאת הזמנה אינטרנטית ולכן אני אמור לחכות שהמכשיר יגיע לסניף למרות שהוא קיים במלאי דבר זה מאוד סותר אחד את השני.... אמרתי למוכר בטלפון שבמידה והייתי רוצה לחכות הייתי מזמין שליח עד הבית בתוספת דמי משלוח למרות זאת המוכר בסניף סירב לאשר לי להגיע לקחת את המכשיר ששולם בעבורו וטען שעלי לחכות עוד מספר ימים פשוט בושה

תגובת החנות

שלום רב, פנייתך נבדקה. לצערנו, קיים חוסר דיוק בדבריך. ההזמנה בוצעה על ידך ביום 04/02/2025 בלילה, כאשר ביום 05/02/2025 ההזמנה אושרה ונשלחה לסניף באותו היום. לא אותרה שיחה מטעמך ביום 06/02/2025, אך בכל מקרה, ההזמנה המתינה לך לאיסוף יום למחרת אישור ההזמנה כלומר ב- 6/2/25. ההזמנות הינן על בסיס מלאי קיים, ובמידה והיה מלאי זמין בסניף שביקשת, לבטח היו מבצעים את ההזמנה בסניף. בברכה, צוות GoMobile

חוות הדעת עזרה לכם?
ishaytam1
ishaytam1
24.12.2024
מוצר שנרכש: poco m6 pro

לא להתקרב!! שירות מזוויע ומזלזל חוסר תקשורת והרגשה שנעקצת נאלצתי לחכות כמעט שבועיים לתשובה וגם אחרי שעה וחצי של שיחה טלפונית לא ענו לי. לבסוף התברר שיש אפליקצייה שתוקעת את המכשיר ושזה לא באחריות החברה אבל המכשיר היה בתיקון פעמיים ועל כלום! תיארתי בשיחה בדיוק את מה שכתבתי במייל ואז אמרו לי "אי אפשר לתקן צריך לאפס" למרות שהיו יכולים פשוט להגיד לי את זה במייל ולחסוך לי זמן יקר. התנהלות לא חכמה ויחס פוגע.

חוות הדעת עזרה לכם?
שי
שי
25.10.2024
מוצר שנרכש: samsung s24

שירות זוועה. הזמנתי פלאפון למעלה משבוע מראש. קיבלתי אישור הזמנה וחיוב אשראי. הזמנתי תור לאיסוף ביום ושעה מוגדרים. הגעתי, נאלצתי לחכות 60 אנשים בתור שהיו לפניי ולבסוף קיבלתי את הבשורה כי "אין במלאי". מה זה "אין במלאי" הזמנתי מראש והגעתי במיוחג לסניף שלכם במהלך היום האחרון של החופשה. בגללכם הפסדתי אץ ההזדמנות לרכוש פלאפון באילת. למה להזמין מראש אם מגיעים ואין במלאי? למה לא מעדכנים את הלקוחות? למה מזמינים תור ונאלצים להמתין כמו כולם? לא אחזור לקנות מכם זה בטוח. פשוט בושה

תגובת החנות

שי שלום, מתנצלים על אי ההבנה שקרתה עם הזמנתך בעת הגעתך לסניף. לאחר בירור ההזמנה נמסרה ללקוח והמקרה טופל לשביעות רצונו. בברכה, צוות GoMobile

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
21.10.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים ברשת GoMobile

מוצרים נוספים הנמכרים ברשת GoMobile

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון