מפרסם ב-zap מאז 2004

‎בית הצילום‎ ‏(CameraShop)

מצלמות וציוד היקפי (רמת גן)

- / 5
בעלים: בית הצילום
נמצאו 120 חוות דעת גולשים על בית הצילום
ira
ira
22.04.2017
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה 50mm f/1.4

הגעתי לחנות לרכישת עדשת קנון בעקבות פרסום שלה באתר זאפ ולאחר פעמיים ברור טלפוני שהעדשה נמצאת במלאי ! צינתי שאני מגיע במיוחד ממרחק (שעה וחצי נסיעה כוון אחד ) המוכר הוציא לי את המוצר ונוקב במחיר יותר גבוה מהמצוין בפרסום שלהם באתר זאפ ! כששאלתי למה המחיר יותר גבוה מהמצוין באתר ?! התשובה שקיבלתי שאתר זאפ לא מעניין אותו וזה לא האתר שלו ! והעדשה שהוא נותן לי היא של יבואן רשמי עם 3 שנות אחריות ושיש עדשה ביבוא לא רשמי עם שנה אחריות ! ולכן המחיר שונה , ביקשתי מהמוכר את העדשה עם שנת האחריות (אם עדשה עובדת שנה היא תעבוד גם 3 שנים ויותר ! ) על כך השיב לי המוכר שאין במלאי וצריך להזמין במיוחד ! אני אומר לו שבאתר שלו ( לא בזאפ) מצוין שיש את העדשה במלאי במחיר שצינתי ובהספקה מידית עם סימני קריאה !! על כך מוכר אחד אמר לי אתה לא חייב לקנות אצלי ! ומוכר אחר צועק לי "אתה יודע מה ?! אני לא רוצה למכור לך ! וזאת אחרי שצינתי כמה פעמים שהגעתי ממרחק לרכוש בחנות שלהם " כל השיחה הזו התנהלה בטונים גבוהים, בחוסר סובלנות ובצורה מתלהמת מצד המוכרים. לא היתה לי ברירה ורכשתי את העדשה במחיר היותר גבוה כי ביום שישי לקראת צהריים לא אתחיל לחפש עדשה שאני צריך לעבודה ביום ראשון בחנויות אחרות וכשיש לי נסיעה חזרה של שעה וחצי .

תגובת החנות

ראשית אנחנו מצרים על כך שנפגעת . הפרש המחיר בין עדשה עם שנה אחריות של יבואן לא רשמי לבין עדשה מיבואן רשמי עם 3 שנות אחריות הוא 59 ש"ח נאמר לך שחסרה במלאי עדשה עם שנת אחריות אחת, אך כנראה שהיתה כאן אי הבנה כי עובדה שלא הבנת זאת . נשמח ללכת לקראתך אותך בקניה הבאה. בברכה, בית הצילום

חוות הדעת עזרה לכם?
Ary Petasne
Ary Petasne
02.06.2013
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית sx260

קניתי מצלמה חדשה בחול ואחרי 10 ימים התקלקלה המצלמה שהייתי מדליק אותה לא היה שידור במסך לא היה אפשרות לצלם כי לא ראו כלום לקחתי אותה לחנות אגב לא קל להגיע לשם ולמצוא חנייה השארתי אותה לתיקון אחרי יומיים התקשרתי אליהם אמרו לי שזה סיפור ל 450 שח פלוס מינוס ונתתי אישור לתקן אחרי איזה 10 ימים מתקשר אלי הטכנאי ואומר לי:שאין אפשרות לתקן אלא להחליף את כל העדשה העלות 781 שח.אמרתי לו שבמחיר כזה לא שווה לתקן ולא נראה לי שמצלמה חדשה צריך להחליף את העדשה הם פשוט לא מעוניינים לתקן את התריס ! היום הלכתי לקחת אותה והלכתי לחנות אחר שם אמרו לי שיש אפשרות לתקן את התריס ללא החלפת העדשה במחיר של 400 שח המצלמה עולה בערך 1200 שח .הטכנאי גם לא רצה לדבר עם המנהל אחרי שביקשתי ממנו אם יש אפשרות לדבר איתו אולי לקנות מצלמה אחרת אבל סירב להעביר לי את השיחה.אני לחנות הזאת לא נכנס יותר! הם מתקנים מצלמות קנון אבל לא יודעים לטפל בלקוחות חבל על ה50 שח בדיקה שלי ועל חניות דלק ובזבוז זמן .לקח 15 יום לטפל במצלמה שלי איך יתכן 15 ימים צריכים לחכות לתשובה שלהם!

חוות הדעת עזרה לכם?
אביב וכ
אביב וכ
08.10.2014
מוצר שנרכש: עדשה למצלמה 50mm f1.8

היה איזה בלבול בהזמנה, ישר יצרו איתי קשר מהחנות, תיקנו את הבעיה, ושלחו לי את המוצר עם שליח (לא דואר) עד הבית.

חוות הדעת עזרה לכם?
שרון
שרון
30.08.2014
מוצר שנרכש: עדשה למצלמה 50mm f/1/8

חיפשתי לקנות עדשה למצלמה שלי ולפי האתר "בית הצילום" היו הזולים ביותר. היה כתוב שהעדשה עולה 389 ש"ח. יום למחרת התקשרו ואמרו שמכיוון שנותרו להם רק עדשות בייבוא מחו"ל (או משהו בנוסח הזה, אני לא זוכרת במדויק) העדשה בעצם עולה 418 ש"ח. שקלתי האם לבטל את ההזמנה מכיוון שיכולתי למצוא ביותר זול אבל החלטתי לא לבזבז עוד זמן ולאשר את ההזמנה. מעט התאכזבתי מכך שהם לא נאמנים למחיר שכתוב, ענייני הייבוא הם פחות עניינו של הלקוח והיה יותר הוגן להשאר עם המחיר הנקוב, ואחר כך לשנות את מה שמופיע באתר כדי למנוע עוגמת נפש ללקוחות נוספים. בנוסף, עכשיו כשנכנסתי ראיתי שלצד העדשה ב-418 ש"ח הם עדיין מציגים עדשה ב-389 ש"ח, מן ההגינות להוריד את הפרסום אם הוא לא תקף. ונעבור לדברים הטובים... למרות שלא ציינתי שאני רוצה שליח עד הבית, הגיע אליי שליח ולא סתם לבית אלא במיוחד למקום העבודה שלי, תוך יום. ההתנהלות כולה הייתה נחמדה ואדיבה, ועכשיו גם קיבלתי מייל שאני מקבלת מתנה על הקנייה. סך הכל חוויית שירות טובה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Itamar
Itamar
27.02.2014
מוצר שנרכש: פלאש YN568EX

שירות אדיב מקצועי וענייני, בלי נסיון לדחוף ללקוח מוצרים,מעבדה מקצועית עם זמן טיפול קצר, פעם שלישית שאני קונה שם ואמשיך לקנות. מומלץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
amir.barenholtz
amir.barenholtz
10.12.2022
מוצר שנרכש: שירות ואחריות של קנון ישראל (קרט)

לא קניתי בחנות זאת - אולם חנות זאת היא המרכז שירות הראשי של קנון בישראל . כל מי שקונה ציוד של קנון עם 3 שנות אחריות של קרט - אם יזדקק לממש את האחריות - אז זה נעשה כאן . המבזק הפנימי של הגוף הפסיק להבזיק - מסרתי את הגוף לתיקון במסגרת האחריות , למרות שהחנות נמצאת במרכז הסואן של רמת גן - יש חנייה (חניון ביאליק) בחינם ללקוחות החנות - השירות אדיב והתיקון מהיר. מסרתי את הגוף ביום ב' וביום ד' קיבלתי SMS שהציוד תוקן . זה הניסיון השני שלי עם מרכז השירות של קנון . הניסיון הראשון היה לפני כ 10 שנים - ולא במסגרת האחריות - נפלה לי עדשה למים בטיול , מסרתי את העדשה לטיפול - העדשה יובשה ונוקתה בצורה מקצועית וחזרה לתפקד כמו ביום קנייתה - התיקון נעשה גם אז תוך יומיים - והמחיר שנגבה היה מגוחך בסה"כ 100 ש"ח - העדשה בשימוש יומיומי עד היום ותקינה לחלוטין . בקיצור אם אתם קונים ציוד צילום של קנון - תקפידו לקנות עם אחריות מקורית של קרט ! השירות מעולה ומקצועי ! שווה לשלם עוד כמה גרושים על המוצר היקר שקניתם ואתם יכולים להיות רגועים שבזמן האחריות וגם לאחריה תקבלו שירות אדיב , מקצועי והוגן .

חוות הדעת עזרה לכם?
yossis1234
yossis1234
23.03.2022
מוצר שנרכש: canon c70

חנות הכי מקצועית שיש שירות אדיב עונים על כל שאלה הם תמיד שם שצריך והם המעבדה היחידה של canon בארץ שזה יתרון ענק מומלץ בחום כבר 12 שנה קונה רק שם

חוות הדעת עזרה לכם?
shirayb1141
shirayb1141
16.03.2021
מוצר שנרכש: עדשה 24-70

הגעתי לקתן את העדשה שרכשתי מצלם נתקלתי בשירות יוצא דופן טוב לב ואדיבות מקצועית קיבלתי עדשה חדשה! אין מילים ממליצה בחום!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
דוד
דוד
11.08.2020
מוצר שנרכש: מצלמה SX730

התייחסות הולמת לכולם, בסבלנות רבה ובמחירים טובים ונוחים, ציוד רחב וטוב, ובמיוחד שירות מעולה לכל אורך הדרך. תודה על הכל מכל הלב דוד עוד לקוח מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
1449884
1449884
21.01.2020
מוצר שנרכש: canon eos 90d

אין לי מילים לתאר את חווית הקניה בבית הצילום! שירות מעל ומעבר! במיוחד... סתם , כל העובדים נותנים שירות מעולה באמת!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
nirschuller72
nirschuller72
17.12.2019
מוצר שנרכש: Canon 80D

אני חייב לציין שכל פעם שאני נכנס לבית הצילום, אני מקבל יחס מאוד מקצועי ואדיב. עובדי החנות מאוד אמינים ותמיד נותנים עצות מאוד אוביקטיביות לגבי רכישה של ציוד. יש לה את הידע והניסיון כדי להתאים לכל לקוח את הציוד המתאים לפי צרכיו והתקציב שלו. מעבר לזה לכל מי שמחזיק מצלמת קנון (וגם אם לא רכש אותה בחנות, זכאי לקבל ניקוי סנסור במקום חינם), אני חושב שזה שרות סופר מדהים ויצא לי לבקר בחנות מספר פעמים עבור ניקוי וזה לקח לא יוצר מ-20 דקות. אני מאוד ממליץ לבקר בחנות, חנות קטנה ומטריפה עם מבחר עשיר של מצלמות ועדשות!

חוות הדעת עזרה לכם?
מנש
מנש
12.12.2019
מוצר שנרכש: מצלמת CANON 5D IV

בעיקר ביטחון בקניה , טיפל בי אילן שגרם לחווית הקניה שלי להיות כל כך נקיה , ענה על כל שאלה במקצועיות מוגזמת!! תודה על השירות. בית הצילום משרתים אותי גם בשירות התיקונים, תמיד נכונים לעזור ולהמליץ גם אם בסוף אין צורך בתיקון ממשי. יש לי אבא ואמא לכל דבר. תודה שוב!

חוות הדעת עזרה לכם?
Ori
Ori
09.12.2019
מוצר שנרכש: 100MM 2.8 CANON MACRO

מקום עשיר בציוד קנון, אנשי שירות אדיבים עם ידע רב! הגעתי ועל כל שאלה שהיתה לי קיבלתי הסבר מפורט עד שהבנתי מה אני צריך. חוויית קניה מדהימה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Diego
Diego
09.12.2019
מוצר שנרכש: מצלמה 5D

בית הצילום הינה חנות ומעבדה האיכותית בישראל. כצלם עיתונות מעל 20 שנה רכשתי אינספור פעמים בבית הצילום, תיקנתי את ציוד הצילום מספר רב של פעמים. בכל פעם קיבלתי שרות מדהים ואיכותי מאוד גם בקניה וגם במעבדה. מומלץ מאוד לכל הצלמים ובמיוחד לבעלי מקצוע שלא צריכים להתפשר על איכות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Omer
Omer
24.04.2019
מוצר שנרכש: מייצב CRANE 3ּ ועדשה 12-40 אולימפוס

רכשתי מרחוק, טלפונית את שני המוצרים והרגשתי קרוב קרוב ובידיים טובות. אילן נתן לי שירות נהדר, אדיב וסבלני, הסביר ונתן את כל האניפורמציה בצורה שקופה והעניק לי חווית קנייה כיפית ובטוחה . אחזור גם בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Miki
Miki
23.02.2019
מוצר שנרכש: eos 7dmk2 sigma 150-600

הבת שלי הגיעה לחנות כמה שעות לפני היציאה לטיול הגדול שאחרי הצבא, בלי שקנתה מהם דבר אי פעם - ולמרות זאת קבילה שרות מהיר, אמין וללא תשלום. אני אגב כן קניתי מהם מצלמה ועדשה וקיבלתי שרות מצוין ומקצועי וסיוע בכל הנדרש. ממליץ מאוד!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
אימפריאל בעמק
אימפריאל בעמק
19.02.2019
מוצר שנרכש: Canon SOE 50D

כמי שרק נכנסת לתחום הצילום הגעתי בהמלצת חבר ונשארתי בזכות היושרה מקצועיות והגינות . קיבלתי שירות אדיב וסובלני משי תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
Bar
Bar
09.02.2019
מוצר שנרכש: Canon Eos 6D MARK II

ממליצה בחום לקנות בבית הצילום ברמת גן. אנשים מקסימים, אדיבים שירות מעולה ומחירים מצויינים. אני בהחלט אחזור לקנות שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
יעל
יעל
30.01.2019
מוצר שנרכש: Canon m50

הקניה הכי מהירה שהיתה לי!! הגעתי לחנות דקה לפני סגירה, נתקלתי במקצוען אמיתי שידע להבין את הצורך שלי ולהתאים לי מוצר מושלם!! תודה רבה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Sagi
Sagi
29.01.2019
מוצר שנרכש: מצלמה קנון 5M

כבר המון זמן שאני מתעניין בשדרוג המצלמה... קיבלתי המלצה מחבר צלם מקצועי על השירות בבית הצילום ברמת גן כבר בטלפון הראשון שלי אליהם היו סבלנים במיוחד והראו מקצועיות רבה. נסעתי במיוחד מאשדוד והיה שווה כל רגע! אחלה שירות מקצועי בסובלנות ואמינות ולכן הפרגון וציון 5 מתוך 5 מבחינתי-שאפו! רכשתי מצלמה CANON 50M מתאם תודה רבה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Haim
Haim
18.01.2019
מוצר שנרכש: Canon eos 80d

שרות אדיב מאד של אילן, עזר עם תאריך של החשבונית, וכן עם כל בעיה ו\או שאלה שצצה היה שם והיה מענה! תודה גדולה!

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי מאמיה
יוסי מאמיה
15.01.2019
מוצר שנרכש: 5D mark IV

חווית שירות מעולה , הצוות מדהים אילן ורוני נותנים שירות לעניין ללא ספק הבית הרשמי של מוצרי קנון בארץ ממליץ מאד

חוות הדעת עזרה לכם?
Tal
Tal
15.01.2019
מוצר שנרכש: אוהל אור godox lsd 60 led

צוות מקסים ושירות לקוחות מעולה;) הזמנתי אוהל אור לצילום מקצועי של פריטים, והייתי מאוד מרוצה מהמוצר וחווית השירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
estim
estim
19.12.2018
מוצר שנרכש: Canon 5d iv

שירות ללא מתחרים, בארץ לא יצא לי לפגוש בכזה צוות מקצועי, יעיל, זמין, קשוב.. כשאני קונה בבית הצילום אני פשוט יודעת שמה שלא יהיה - יהיה בסדר. אילן ורוני אם אתם מצליחים להוציא אותי מרוצה (וזה ממש קשה) אז כנראה שבאמת אתם מספר אחד בארץ ובעולם!! תודה מעומק הלב - אסתי

חוות הדעת עזרה לכם?
טל צלמים - Talstills
טל צלמים - Talstills
04.11.2018
מוצר שנרכש: sigma 50mm 1.4

מומלצים בחום ! שירות ואיכות מעולים, תמיד חוזר לקנות שם ואם יש בעיה תמיד נענים לטיפול מידי. רק בית הצילום

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5

חוות דעת של מוצרים פופולריים בבית הצילום

מוצרים נוספים הנמכרים בבית הצילום

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון