
הגעתי לחנות לרכישת עדשת קנון בעקבות פרסום שלה באתר זאפ ולאחר פעמיים ברור טלפוני שהעדשה נמצאת במלאי ! צינתי שאני מגיע במיוחד ממרחק (שעה וחצי נסיעה כוון אחד ) המוכר הוציא לי את המוצר ונוקב במחיר יותר גבוה מהמצוין בפרסום שלהם באתר זאפ ! כששאלתי למה המחיר יותר גבוה מהמצוין באתר ?! התשובה שקיבלתי שאתר זאפ לא מעניין אותו וזה לא האתר שלו ! והעדשה שהוא נותן לי היא של יבואן רשמי עם 3 שנות אחריות ושיש עדשה ביבוא לא רשמי עם שנה אחריות ! ולכן המחיר שונה , ביקשתי מהמוכר את העדשה עם שנת האחריות (אם עדשה עובדת שנה היא תעבוד גם 3 שנים ויותר ! ) על כך השיב לי המוכר שאין במלאי וצריך להזמין במיוחד ! אני אומר לו שבאתר שלו ( לא בזאפ) מצוין שיש את העדשה במלאי במחיר שצינתי ובהספקה מידית עם סימני קריאה !! על כך מוכר אחד אמר לי אתה לא חייב לקנות אצלי ! ומוכר אחר צועק לי "אתה יודע מה ?! אני לא רוצה למכור לך ! וזאת אחרי שצינתי כמה פעמים שהגעתי ממרחק לרכוש בחנות שלהם " כל השיחה הזו התנהלה בטונים גבוהים, בחוסר סובלנות ובצורה מתלהמת מצד המוכרים. לא היתה לי ברירה ורכשתי את העדשה במחיר היותר גבוה כי ביום שישי לקראת צהריים לא אתחיל לחפש עדשה שאני צריך לעבודה ביום ראשון בחנויות אחרות וכשיש לי נסיעה חזרה של שעה וחצי .
ראשית אנחנו מצרים על כך שנפגעת . הפרש המחיר בין עדשה עם שנה אחריות של יבואן לא רשמי לבין עדשה מיבואן רשמי עם 3 שנות אחריות הוא 59 ש"ח נאמר לך שחסרה במלאי עדשה עם שנת אחריות אחת, אך כנראה שהיתה כאן אי הבנה כי עובדה שלא הבנת זאת . נשמח ללכת לקראתך אותך בקניה הבאה. בברכה, בית הצילום























