
באתר היה רשום שמקבלים את הרישיון מספר דקות לאחר הרכישה. רכשתי רישיונות לווינדוס ואופיס. שעה ורבע לאחר הרכישה לא קיבלתי אף רישיון. מנסה ליצור איתם קשר בכל דרך אפשרית (מייל, פייסבוק, וואטס אפ) אך אין מענה. החיוב בוצע אך אין עם מי לדבר בצד השני. אני חייב את ההתקנות לעסק וסמכתי על האתר וכל הביקורות שקראתי כאן. כרגע העסק עומד ולא מתפקד ואני משלם מחיר כבד מאוד.























