
ביצעתי עסקה עבור מיטת טיפולים ב 26.7.24 . הכבודה הייתה אמורה להגיע בתאום ב 31.7 ( בין 8.50- 10.30 ) אבל המשלוח לא הגיע וכך גם יום אחרי. כרגע התאריך הוא 4.8 והמוצר איננו. הדרישה שלי לזיכוי ואח"כ לביטול עסקה לא נענתה. קיצורו של עניין - חוויית שירות מפוקפקת ומייגעת הכרוכה בעוגמת נפש.
שלום מני היקר- קודם כל אנו מתנצלים על חווית השירות הלא נעימה. הלקוח אכן הזמין מוצר ב 26.7 , המוצר יצא מהמחסן שלנו כבר ב 27.7 וחברת ההפצה תיאמה הפצה ל 31.7 לצערנו בוצע טעות במחסן מיון של חברת המשלוחים (על החבילה של הלקוח הנל הודבק פרטי לקוח של אדם אחר ולהפך) וזה אכן יצר עיכוב בהפצה של החבילה המדוייקת ללקוח היום 5/8 הלקוח קיבל את החבילה. חשוב לנו לציין ההינו בקשר כל הזמן עם הלקוח גם במייל וגם בוצאפ ולכן לא ברור לנו מדוע הלקוח טוען שהשירות מפוקפק. חשוב לנו לציין - אנשי הפצה ולוגיסטיקה (מלקטים, בלדרים ,ואנשי מחסן לוגיסטי) הם אנושיים ויכולים לטעות , אין 100% דיוק , אבל כמתעוררת בעיה אנו עושים הכל במטרה לטפל בה הכי מהר שאפשרי ולשמור את הלקוח מעודכן תמיד עם מספר אישי של נציג וזה מה שעשינו גם במקרה זה. נסיים במשפט שאנו מאמינים בו - טוב שם משמן טוב!























